[Resolved] Micromax Informatics — Barcode is[protected]-24821607 | |
I have given my mobile a120 (black) at 2122084, m/s luxmi communication mohali they said the mother board needs to be changed and i paid 1880 rs. my mobile was given for repairing on may 2016. i visit many times this service center and take 3 times job sheet and many time card give me. but my phone no working. my mobile is with you since last 4 month... what kind of service you all are providing? My contact number [protected] please copret help me my latest bar code is[protected]-24821607 Was this information helpful? | |
Sep 23, 2016 Complaint marked as Resolved Micromax Informatics customer support has been notified about the posted complaint. Verified Support Aug 22, 2016 Micromax Informatics Customer Care's response Hi, Sorry to hear about your experience. Please share your concern at http://micare.micromaxinfo.com. Regards, Team Micromax | |
3 Comments | |
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U r not here to help us u r here to irritate ur customers what information u want tell me
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I have submitted Micromax CanvasTurbo A250(Blue ) addressed to M/S PERFECT SOLUTIONS, E-3 LOWER GROUND FLOOR KALKAJI NEWDELHI, TIN- [protected], PIN- 110019 for repairing after expiry of warranty period dated 16.07.2016. PERFECT SOLUTIONS has checked the product defect and issued a receipt with BAR CODE No. N[protected] and a verbal conversation was made with repairing engineer and it was told to me that, the phone will be repaired and delivered within 7 days. After 7 days, no response was received from PERFECT SOLUTIONS about the status of product and on 24.08.2016 I have visited the service centre to check the status, Centre informed that, it will take 7 days more due to non availability of the parts. After 7 days same things was happened. Dated 12.08.2016 Mr. Islam (Manager) told that, regarding the issue, The product will be handed over to me after repairing and in good condition on 16.08.2016. After telephonic conversation on 16.08.2016, he told me that it will be handed over on 17.08.2016-18.08.2016, till now I have not received my phone. I am very upset from your service and this types of behavior, kindly confirm me the exact date whenever it will be handed over to me and current status of my product.
महोदय,
मैने दिनाँक[protected] को एक मोबाइल Q4101 खरीदा था, जिसका IMEI-[protected] व [protected] है।दिशा निर्देशिका के नियमानुसार मोबाइल चार्ज व प्रयोग करते समय मैने सभी नियमों का सही से पालन किया था।उसके उपरान्त भी मेरे मोबाइल की बैटरी व डिस्प्ले टच खराब हो गयी है।मेरा मोबाइल इस समय VINAYAK INFOTECH चन्दौसी जिला-सम्भल के सर्विस सेन्टर पर दिनांक[protected] से जमा है।जिसका वार कोड-N[protected] है।उक्त सर्विस सेन्टर वाले ने मेरे मोबाइल की बैटरी बदलने से मना कर दिया है।सर्विस सेन्टर वालों ने बताया कि बैटरी फूलने की कोई गारन्टी या वारण्टी नहीं होती है।इस सम्बन्ध में मैने आपके कस्टमर केयर पर 3 बार फोन करके जानकारी ली।तो कस्टमर केयर वालों ने तीनों बार मुझे बताया कि बैटरी फूलने की भी वारण्टी होती है।जिसकी रिकॉर्डिंग मेरे पास मौजूद है।
अतः आपसे निवेदन है कि मेरे मोबाइल की बैटरी को भी बदलवाने की कृपा करें।अन्यथा मेरी मजबूरी होगी कि मैं कम्पनी के खिलाफ उपभोक्ता फोरम में वाद दायर करूँ।जिसके समस्त हर्जे-खर्चे की जिम्मेदारी आपकी होगी।
धन्यवाद
प्रार्थी
वीरप्रकाश
नि.-बबराला जिला-सम्भल
उ.प्र.-243751
मो.न.-[protected]
E Mail [protected]@gmail.com
मैने दिनाँक[protected] को एक मोबाइल Q4101 खरीदा था, जिसका IMEI-[protected] व [protected] है।दिशा निर्देशिका के नियमानुसार मोबाइल चार्ज व प्रयोग करते समय मैने सभी नियमों का सही से पालन किया था।उसके उपरान्त भी मेरे मोबाइल की बैटरी व डिस्प्ले टच खराब हो गयी है।मेरा मोबाइल इस समय VINAYAK INFOTECH चन्दौसी जिला-सम्भल के सर्विस सेन्टर पर दिनांक[protected] से जमा है।जिसका वार कोड-N[protected] है।उक्त सर्विस सेन्टर वाले ने मेरे मोबाइल की बैटरी बदलने से मना कर दिया है।सर्विस सेन्टर वालों ने बताया कि बैटरी फूलने की कोई गारन्टी या वारण्टी नहीं होती है।इस सम्बन्ध में मैने आपके कस्टमर केयर पर 3 बार फोन करके जानकारी ली।तो कस्टमर केयर वालों ने तीनों बार मुझे बताया कि बैटरी फूलने की भी वारण्टी होती है।जिसकी रिकॉर्डिंग मेरे पास मौजूद है।
अतः आपसे निवेदन है कि मेरे मोबाइल की बैटरी को भी बदलवाने की कृपा करें।अन्यथा मेरी मजबूरी होगी कि मैं कम्पनी के खिलाफ उपभोक्ता फोरम में वाद दायर करूँ।जिसके समस्त हर्जे-खर्चे की जिम्मेदारी आपकी होगी।
धन्यवाद
प्रार्थी
वीरप्रकाश
नि.-बबराला जिला-सम्भल
उ.प्र.-243751
मो.न.-[protected]
E Mail [protected]@gmail.com
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+91 12 4481 1000 [Head Office]
Micromax House, 90B, Sector-18, Gurgaon, Haryana, India - 122015