Show menu
Ask a Question FAQ Sign in
ClearTrip
Cleartrip Pvt. Ltd.
Customer satisfaction rating: 11%
Submit a Complaint
2300
COMPLAINTS

ClearTrip Customer Care

Cleartrip Pvt. Ltd.

TwitterFacebookLinkedInYoutube
Address
DTC Bldg, Sitaram Mills Compound, N.M. Joshi Marg, Delisle Road, Lower Parel (E)
Mumbai
Mumbai City District
Maharashtra
India - 400011

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Toll-free:
Toll-free:
up
567
down
286

Phone:
Phone:
up
324
down
192
up
171
down
177

Additional info
Office
No 34, Ground Floor, Suraj Ganga Soft Park,1st Main Rd, Phase III, J P Nagar, Bangalore, KA 560078, India

Customer satisfaction rating
11%
Complaints
2300
Pending
0
Resolved
242
Load
So far so good - The company responded to our notifications and is working on resolving complaints.

ClearTrip related photos (940)

ClearTrip Complaints & Reviews

Sort by:

[Resolved]

 pushkarsingh1
hi i was booking from cleartrip and i received that oops sorry your booking did not go successfully.soon i received a call from cleartrip and they informed same thing and they informed money will be refunded to me in 3 to 5 business days . this happened on 16th december.money was deducted but no booking done.i was calling cleartrip to follow up and they were telling same thing that refund is in process and i will receive it.when it became 15 days and i got pissed off. i sent a email to the customer care.they came back with an shocking news that my booking was successful at that time and so you will not get any refund.without any messag regarding my flight and with the error messag and confirmation from the cleartrip customer service i did not receive my money and as the flight was on 21st december.no body travelled.the mistake from cleartrip has resulted me to loose a lot of money.please look into it and help me get my money refunded because this is seems like a fraud company, . please contact me on [protected] [protected]@gmail.com


money not refunded
Complaint marked as Resolved 2020-08-14 07:09:10

Complaint Status


[Jan 05, 2015] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
i hav not beeen contacted by the cleartrip and they do not have any answers for any question .they only say one thing they cant do anything.please take a serious complaint on these people and take a serious action
please help me please .please save me from these frauds .my money is not been returned by them .
no body is bothered about it .my money has been eaten up by cleartrip 13k.and i have been mentaly harased from one month from there customer service support.i want my money refunded and also compensation to be paid to me for the harassment i have undergone making calls to this company
Complaint comments  Add a comment

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code

    [Resolved]

     user1201
    When I asked a cleartrip customer service staff about their train cancellation policy, he told me that cleartrip will charge me "25% of the base fare + total taxes and fees" if I cancel my booked train ticket LESS THAN 24 hours and UPTO 4 hours before departure. I cancelled my train ticket 27 hours before, but I found out that cleartrip charged me "25% of the base fare + total taxes and fees" as a cancellation charge. I asked the staff why cleartrip charged me "25% of the base fare + total taxes and fees" even though I cancelled my ticket 27 hours before the train departure time. He gave me amazing answer. The last information he gave me about train cancellation policy was his oversight and forget about his last answer. Now he says very different that cleartrip charges me "25% of the base fare + total taxes and fees" if I cancel my ticket BETWEEN 48 hours AND 6 hours. How I can forget his last answer!?????? BECAUSE OF HIS WRONG INFORMATION, I lost money. Very [censored] customer service. THIEF! I gave up replying to him because I don't have any hope to get back my lost money.
    Complaint marked as Resolved 2020-08-14 07:01:13

    Complaint Status


    [Dec 24, 2014] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
    Complaint comments  Add a comment

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code

      [Resolved]

       chidurdr
      Clearly clear trip is the worst experience I ever had. I had booked a hotel 2 weeks in advance with payment. I called cleartrip twice to double check if the hotel is confirmed. Cleartrip confirmed by booking with full confidence. When I reached the hotel at 9PM, I learnt that there was no booking made by cleartrip. I along with my family were stranded in a remote place at night. It was he heavily raining. No transports available. :( For 2 hours I tried calling the cleartrip customer care with no luck. I was put on hold many times with no response. I spoke with almost 10 customer care executives. Nobody responded properly. Most of the times I was put on hold. Till date I haven't received any refund or response from cleartrip. That night was our worst nightmare. I will suggest every online user not to book hotels from cleartrip. I will spread this message in as many forums as possible. For the trauma that has been caused to me and my family, I will sue the company in a consumer court. Overall : cleartrip is a disaster
      Complaint marked as Resolved 2020-08-14 07:00:27
      Complaint comments  Add a comment

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code

        [Resolved]

         b.ag
        Hi I booked a flight from Delhi to udaipur, which they rescheduled. That was not suitable to me, hence I asked for cancellation. I booked new flight and went with the same, as they promised me to send the refund. Now after 2 monts, they transferred 10% of that money in my account. Now, they are not willing to give my rest of the amount. Pathetic service, real bad, literally theives. Can anyone suggest how can I take my money back from theese guys? Subhash
        Complaint marked as Resolved 2020-08-14 07:00:08

        Complaint Status


        [Dec 22, 2014] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
        Complaint comments  Add a comment

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code

          [Resolved]

           Dhirendra Varma
          Trip ID: [protected] Flight got delayed for more than 1 hours hence cancelled the booking from Lucknow to Delhi.on 24th Nov-2014. After so many reminders and mails and phone calls refund has not passed and no concrete reply from cleartrip .After contact to Jet Airways they are saying that cleartrip has not raised the RAA for the refund ?? I have written to cleartrip from my registered mail ID 5 times . Clear trip has no escalation matrix, if one executive is not listening so no customer can go to higher up. NO OTHER MAIL ID IS GIVEN NOR ANY OTHER HIGHER UP NO and If you speak to phone no[protected] you must wait for 30 minutes to listen your query. Dhirendra [protected]
          Complaint marked as Resolved 2020-08-14 06:46:15

          Complaint Status


          [Dec 18, 2014] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
          Updated by Dhirendra Varma Jan 02, 2015
          GIS SO CHEAT THAT TILL NOW NOT RESPONDING NOR GIVING STATUS NOR TAKING THE CALL >>>
          NO ESCALATION MTRIX - MAIL ID OR PHONE .


          PATHETIC SERVICE >>>>>>>
          Complaint comments  Add a comment

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code

            [Resolved]

             Srinivasan,B
            Trip ID [protected] Kindly note the following:- We have booked a return ticket to Mumbai from Bengaluru for me and my wife, which happened to be spicejet flights. Spicejet on its own had canceleed my flight to Mumbai. As per IATA convention, it is our prerogative to accept change of flights once my flight is cancelled. Once my forward flight is cancelled, there can not be a return flight. Hence we spoke to your customer support (Ms.NIHARIKA) explained the situation and asked for the refund of tickets money. Shocked to see you have deducted full deduction charges, your service charges and convienient charges.
            Complaint marked as Resolved 

            Complaint Status


            [Dec 16, 2014] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Ms. Legal Page Writers Customer Care's response Dec 16, 2014
            Dear Sir We have gone through your complaint. Please send us the details. Write us on : [protected]@filemycase.in We follow the following process to resolve your complaint: A. In the first step our legal team will write a complaint directly to the brand grievance team and ask them to reply quickly. B. In the next step we send an Intimation Letter Before Filing Consumer Complaint/Notice stating the details of your complaint along with the inconvenience caused to you. We ask them to respond to our Notice positively in 15 days else you shall be forced to go to consumer court. C. As a last option, we shall help you in approaching the consumer forum. We will draft the consumer complaint along with affidavit as per proper format. You just have to take printout, sign and get it attested and submit them in the Consumer court. We have resolved many complaints for several customers in the past. Please visit www.filemycase.in For more information you can call us on +91-[protected] Warm Regards, Mohit Popli
            Complaint comments  Add a comment

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code

               Peppered Moth
              Hi, I booked two rooms (ids in the subject) in purple resort pondicherry for dec 27, 28. We had to reschedule the dates due to an emergency and wanted to cancel the tickets. the company policy said that these tickets would be non refundable, hence we called the customer care to confirm. The customer care executive told us that it could be refunded only 300 would be charged. As each room is 3800, hence 7600 for two rooms, we cancelled the ticket. when we called to re-confirm she said it is non refundable, we cant get the money back. We are very very upset with cleartrip and this customer service. we called the hotel and the hotel said that this room could be cancelled, i dont understand where the gap is. Please help in resolving this issue for us so that we could use this platform for future trips. Thanks.

              Complaint Status


              [Dec 15, 2014] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
              Complaint comments  Add a comment

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code

                Cleartrip — Airways ticket cancelled fare not refunded - Trip Id 1411259128 [Resolved]

                 belnith
                I had booked a jet airways ticket from chennai to mumbai for 8th Dec 2014 trip using clear trip site. Subsequently I rescheduled...

                 Ramanathan Srinivasan
                Trip ID: [protected]. I made a booking on 30th Oct 2014, reserving the room for 6th Dec 2014 to 7th Dec 2014 in Leela Grand Inn, Vijayawada. Reached the hotel at 9.30 pm, receptionist says "All travel guru and clear trip bookings are cancelled, we have informed them in advance". I didn't get any email or call or text from cleartrip or hotel. I tried calling clear trip four times, but couldn't get a live person to talk; after 5 minutes or so of 'music', the call drops. Ended up running around, without knowing the language, and after walking to 3 different hotels, found a place to lie down, which is about a km from the original hotel. Have receipt to prove it. 7th Dec is a muhoort day, I was in vijaywada to attend wedding, naturally hotels were full. Sent a mail in the night to cleartip and got auto response, promising a reply, but none has come yet. Yesterday (08/12/14) got through to clear trip, the lady rep listened, put me on hold, said she tried to contact the hotel but couldn't reach, and asked me to call again. After protests, she said clear trip will call back in 'some time'. Asked for a firm time line, and am promised 24 h. After 24 h, (09/12/14) I call again, another lady picks up, same story repeats, and she says they will 'definitely' get back in 24h. Thanks to android phone and auto call record, all these conversations are saved. And all I want is just a refund, we are not in the 'punitive damages, penalty, compensation for the mental harassment' etc. The word 'sorry' doesn't exist with the hotel reception, and you have to use an excavator to get that from cleartrip. 7th dec being a busy, muhoort, day, it is possible that the hotel took more than they can handle and bumped me. I don't want to find out how much blame goes to hotel and how much to cleartrip. The sheer incompetence exhibited subsequently is amazing. It may be a deliberate ploy on cleartrip's part to stall the refund. have been booking flights regularly through cleartrip, for the past 4 years. Clear trip probably 'gained' a little more than thousand rupees in this, and lost a loyal customer for ever.


                Hotel Booking not honored
                Hotel Booking not honored

                Complaint Status


                [Dec 09, 2014] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
                Complaint comments  Add a comment

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code

                  [Resolved]

                   rakeshreddyk
                  Hello, Cleartrip Trip ID [protected] I made the subject trip ID booking yesterday night from clear trip IPAD app. While I have selected departure date of the flight from Mumbai to Delhi as 18th Dec, the final booking happened for 19th Dec. This seems to be because of some problem at your end. The same flight got booked but for a different date As proof of my version, I am attaching herewith screenshot of my IPAD app which I have taken after I saw the ticket. The App clearly shows that my only search was for 18th Dec departure date While the same was conveyed to Cleartrip customer care through an email and phone call, they have conveyed that as per their IT logs I selected 19th Dec. I have the screenshot of the app proof that the only search I ever made was for 18th Dec departure. This is fraudulent version of Cleartrip. Due to my requirement to travel, I have rescheduled my trip by paying the differential amount today which was Rs 2233. Also this has caused a lot of waste of time and unnecessary agony to me. I am expecting to be compensated against the loss Regards, Rakesh Kankanala


                  Wrong Booking - App Bug - Extra charges to customer
                  Complaint marked as Resolved 2020-08-14 06:50:35

                  Complaint Status


                  [Dec 09, 2014] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
                  rakeshreddyk - We apologize for the inconvenience caused to you.

                  We have already replied to you email on 09th Dec'14 at 15:25 Hrs.
                  Complaint comments  Add a comment

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code

                     saadvik
                    why do give a false customer care number????its alwys busy...and no way to contact you guys...no point in booking fro ypur site when other sites are providing better customer care srvice than you...sorry to say but your serivce totaly crap...such outdated service during this era of technology...i definetly wnt recommend it

                    Complaint Status


                    [Dec 07, 2014] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
                    Complaint comments  Add a comment

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code

                      Cleartrip — Took the money for the service but failed to do the service due to negligence [Resolved]

                       satishmallam
                      I have booked a Hotel Accommodation reservation through www.cleartrip.com and paid the amount online. The reservation was...

                      [Resolved]

                       thiyagussm
                      28th November 2014 I had booked for flight through cleartrip from coimbatore to Chennai. On the process, I tried 4 to 5 times to get the ticket. Finally ticket received with trip id [protected], but double the ticket fare charged from my account. I followed up somany times by telecon and through mails to get the money back. But there is no reply from cleartrip but till the time cash is not credited to my account. they told that they will contact within 24 hrs but still there is no call received from their customer care.They have call back options also but there is no reply from their end. clear trip case no:08691323, 08691324 Regards, C.Thiyagu [protected]
                      Complaint marked as Resolved 2020-08-14 06:44:42

                      Complaint Status


                      [Nov 30, 2014] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
                      Complaint comments  Add a comment

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code

                        [Resolved]

                         Rajeshkumar1980s
                        I have booked room for my friend who had a plan of visiting Chennai for his trip. Used cleartrip service to book the room. Cleartrip is not the good option for the booking of rooms on your travel, they are conflicting with the information when it comes to cancellation. In my case about to cancel my booking 24hrs before the check-in, also it is possible as per the cancellation policy. No where it is mentioned there won’t be any refund for the cancellation with 24hrs of check-in. But, when I called to the customer care team of cleartrip they are not accepting the cancellation with refund. They refused the refund with number of reasons which conflicting their cancellation policy. I had very bad experience with cleartrip, please don’t opt cleartrip service when there are many good service provider… Please don’t opt bad service to save your money… Please consider this as good input to get ride of bad service of Cleartrip
                        Complaint marked as Resolved 2020-08-14 06:43:47

                        Complaint Status


                        [Nov 28, 2014] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
                        Complaint comments  Add a comment

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code

                           Emmanuel Phillips
                          I booked a Flight+Hotel package for travel from Goa to Hyderabad. My Trip ID is [protected] for travel on Nov 22, 2014 and return on Nov 23, 2014. We, 3 adults and 1 child, were travelling to Hyderabad to attend a function which was being held evening of Nov 22, 2014. The flights booked were on SpiceJet and Hotel booked was Novotel Convention Center in Hyderabad. The original flight timing to depart from Goa was 145pm with arrival in Hyderabad at 305pm on Nov 22, 2014. For operational reasons SpiceJet rescheduled their flights to now leave Goa at 805pm on Nov 22, 2015 and arrival in Hyderabad would have been after 930pm. Due to new timings we had to cancel our trip, as it did not make sense to arrive in Hyderabad after the function was over. Talking to SpiceJet, they agreed to refund the full ticket amount. However, Cleartrip.com is charging me Rs 4000 (Rs 1000 per person) for cancellation. This charge is not at all justified, as the airline is refunding me the full amount of ticket cost. I am not getting any refund on the Hotel component, which I have accepted. But to pay Rs 4000 for no fault of mine, is not justified. I request Cleartrip to kindly waive this cancellation charge of Rs 4000 and add it to the full ticket amount which SpiceJet is refunding.
                          Complaint comments  Add a comment

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code

                            [Resolved]

                             JaijoGeorge
                            Hi, I booked flight tickets online through ClearTrip.com. Now I want to change the flight in which I return back to India. When I called the airline they told me that I can do that only through clear trip from which I booked the tickets. Cleartrip.com has provided 2 customer care numbers at website. One number [protected] is not available and no body picks the call in the other number given [protected]. My call is always put on hold and eventually I have to disconnect. Even if I give the call back option, no one calls back. Now How I can change my booking ? I am in a very difficult situation now. Please do not allow this type of websites to do flight booking anymore. Contact me at jaijo.[protected]@gmail.com or [protected] for more details
                            Complaint marked as Resolved 2020-08-14 05:14:09

                            Complaint Status


                            [Nov 15, 2014] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
                            Jaijo George - We apologize for the inconvenience caused to you.

                            We have arranged as call back for the amendment and as per your request, your booking has been kept as it is.
                            Complaint comments  Add a comment

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code

                               Pulkit Khurana
                              [My Trip ID : [protected]] I am writing to you in connection with the above flight which I was booked onto 16 Aug, 2014 with cleartrip. My travel destination was Srinagar, where the weather has been in its worst conditions. So, I wanted to cancel my air tickets that is rupees 16, 776. So, I asked cleartrip to cancel my tickets and issue me a travel voucher or something. They directly refused to process my request. Then, I directly contacted the airline (i.e. Indigo) and they have offered me the travel voucher of whole airline fees (i.e. 12, 000). But, I'm really disappointed with cleartrip customer service. I think cleartrip really doesn't care about the customer's problem. Being a travel airline agent, cleartrip should be responsible to protect the customer’s interest. They charged me 250 rupees per passenger (on one-way travel) for cancellation. We made return-way booking of 4 persons and they charged us 2000 rupees for cancellation just because of natural disaster. Is it justify? I really don't think so. Cleartrip is a really fake travel agent and I'll suggest you not to book your any itinerary from them.

                              Complaint Status


                              [Nov 10, 2014] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
                              Yes.. I agree with him… please don’t use cleartrip for any
                              of your booking if you want save your hard-earned money…
                              Complaint comments  Add a comment

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code

                                 Cyril p r
                                I am very unhappy with the service you are providing. We have been telling your employees for removing our business WARIYAM HERITAGE from clear trip listing. The Wariyam Heritage Listing in trip advisor has a clear trip bidding which was done with out our knowledge and with wrong inventory, then we spoke to naveen mathew(naveen.[protected]@cleartrip.com) who is a clear trip employee and now also tripadvisor has clear trip listed which says "SOLD OUT on this site" when customer give the dates. we have been telling naveen for several times and i made two mails from my personal id[[protected]@gmail.com] and two from [[protected]@wariyamheritage.com] which is our official id, and i dont know how a representative from such a reputed firm like clear trip can be such irresponsible that he didnt even reply for any of the mail and on the phone he replied that everything will be solved and the problem is still there. so obviously i feel so frustrated and i hope you can atleast rectify and solve the problem. we have been loosing business because of this issue and many customers also complaint about the confusion that is created. so we dont want clear trip to any more appear for wariyam heritage. I believe that atleast you can understand the seriousness of the issue and please do the necessary actions.


                                unauthorised listing of clear trip bidding for our listing in tripadvisor
                                unauthorised listing of clear trip bidding for our listing in tripadvisor

                                Complaint Status


                                [Nov 10, 2014] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
                                Don't ever book with cleartrip.

                                it is a fraud company.

                                If any cancellation done by ( even if it is not by you ), To get the refund you need to call them for months and they will keep pushing you.

                                They are only after your money.

                                Once they gets it, they don't give a damn..

                                Cleartrip.com is a cheat and fraud company..

                                Ask them what happened to my booking
                                [protected]

                                They swindle my Rs. 23, 443
                                And keep avoiding and making all the promises and never fulfill.

                                They keep asking me to call back tomorrow, after 12, after 2, after 4 and promise me they will call me and TOO MANY PROMISES..
                                Not even once they called me or reply to my mails..

                                Please do not use cleartrip.com
                                Unless you have lots of money to drain into to the toilet..

                                cleanliness

                                Booked radisson blue Alibaug through cleartrip but horrible service, no cleanliness.Not at all up to 5 star standards
                                Complaint comments  Add a comment

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code

                                  Cleartrip — Excess Amount deducted.Amount not refunded till date after 1 month follow upar [Resolved]

                                   Sristi Shikha
                                  I ordered a round trip ticket through Cleartrip.com. Flight ticket in Air India for 28th Feb'15 as per cost reflecting in...

                                  [Resolved]

                                   prabirpal
                                  My name is Prabir Pal. I have booked a Haveli at Jodhpur, Rajasthan. My cleartrip Trip ID: [protected]. However, I checked with the hotel and they said that there is no booking in my name from Nov 13 to Nov 15. Even there is nothing available in that hotel. Please help me and confirm my status.
                                  Complaint marked as Resolved 2020-08-14 06:22:00

                                  Complaint Status


                                  [Oct 31, 2014] ClearTrip customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Complaint comments  Add a comment

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code

                                    Featured Complaints