ClearTrip Customer Care
Cleartrip Pvt. Ltd.
Customer satisfaction rating: 4%
Submit a Complaint
1816
COMPLAINTS

ClearTrip Customer Care

Cleartrip Pvt. Ltd.

TwitterFacebookLinkedInYoutube
Address
DTC Bldg, Sitaram Mills Compound, N.M. Joshi Marg, Delisle Road, Lower Parel (E)
Mumbai
Mumbai City District
Maharashtra
India - 400011

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Toll-free:
Toll-free:
up
503
down
254

Phone:
Phone:
up
275
down
160
up
148
down
152

Additional info
Office
No 34, Ground Floor, Suraj Ganga Soft Park,1st Main Rd, Phase III, J P Nagar, Bangalore, KA 560078, India

Customer satisfaction rating
4%
Complaints
1816
Pending
16
Resolved
59
Bad
Bad news - Even though we've managed to contact the company, they're quite slow at resolving complaints.

ClearTrip related photos (399)

ClearTrip Complaints & Reviews

Sort by:

Cleartrip — multiple ticket

 rzahakem on Sep 12, 2019
Cleartrip id:
[protected]
[protected]
[protected]
[protected]
[protected]

I booked 5 international tickets (Under my name, same airlines, flight no, and route) by accident due cleartrip apllication while apple pay transaction.

I am very dissapointed with cleartrip team, because no have clarification regarding this issue. I has been called everyday, but i didn’t get any single decision about my refund process.

Please, i am still beleive with your team to sorted it out this problem. At least give me some updates...
Complaint comments  Read comments [2]Complaint category Airlines

Cleartrip — payment processed from bank, but no flight booked and no trip id

 shainoj on Sep 12, 2019
Sir
My name is shainoj kunhimon, email: [protected]@hotmail.com

Today i tried booking flight via cleartrip mobile app, payment was processed for an amount of inr.5043 from icici bank but i haven't received the pnr number or trip id

Flight : spice jet
Travelling from chennai to kochi
Date of travel : 14/09/2019
Time of departure : 20:50

I am attaching the payment receipt from the bank

Kindly assist at the soonest for proceeding the booking or make the refund at the soonest. So that i can make fresh booking
Complaint comments  Read comments Complaint category Airlines

Cleartrip — baggage allowance misinformation

 Barsha Lodha on Sep 10, 2019
I have booked 3 qatar tickets to london through clear trip. I'm travelling there for my further studies which implies i will have a lot of things to carry from my home country.

While booking the tickets the baggage allowance was 30 kgs and just 4 days before the travel when i'm already done with my packing, i receive an updated ticket with only 25 kgs allowance.

Qatar has clearly said that it is cleartrip's fault since they booked the tickets on low promotion and have not updated the same. While we have paid full price for the tickets.

This is a clear...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Airlines

Cleartrip — refund for duplicate ticket

 mmsuresh on Sep 9, 2019
I booked Ethihad flight to London using Cleartrip on 26th June at 9:54AM after the payment, i see message transaction failed on Cleartrip page. Money go deducted from my credit card of amount 62487/-. As I didnt get any order /Trip ID, i created account with ClearTrip and checked the My trips, i didnt see any. I spoke to Creditcard Call center, they mentioned transaction might have failed and my amount will be returned in 5 working days and i can go ahead with booking ticket again.

I booked ticket at 10:10AM on 26th June 2019 and same was confirmed by email at 10:12AM. Later I got...
Complaint comments  Read comments Complaint category Airlines

Cleartrip — flexifly ticket reschedule but refund not received

 seeniram on Sep 9, 2019
I booked my flight on 01.09.2019 from chennai - varanasi under flexifly whose trip id is[protected] & the pnr no. Is r9h9kp with spice jet flight sg-463. Then my plans changed and rescheduled the flight to 08.09.2019 whose trip id is[protected] with air india flight ai-595. The status of the refund is not known. Kindly arrange for the refund to my account no....
Complaint comments  Read comments Complaint category Airlines

Cleartrip — pending refund

 arsh sunny on Sep 9, 2019
I am still awaiting for my refund for my trip id[protected]. My ticket was cancelled by the airline for which i am entitled for full refund. I am awaiting my refund since more than 4 months now. This is really frustrating. I have lost my job and out of money. My refund is more than 50k.
I really need my money back so that i can use it in my difficult time.

And there is no concrete update fro cleartrip everytime i call them....
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Airlines

Cleartrip — ticket cancellation refund [Resolved]

 majidha on Sep 8, 2019
Confirmation number (Pnr) jhhjqe pnr status cancelled
Booking date wed 26 jun, 2019
Payment status paid

Contact information
Preferred mobile no email address home address
[protected]
[protected]@gmail.com

Passenger name pax type
Mr anwar sadique kambrath pulikkodan

Adult, male

Payment information
Fare + fuel charge + cute fee0 inrchange/cancel fee3, 379 inr
Payment type : agency amount paid : 3, 379 inr total price : 3, 379 inr

Transaction summary
Payment...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Airlines

Cleartrip — amount deducted but train ticket hasn't booked

 Remedios costa on Sep 7, 2019
I have tried to book train ticket from goa to mumbai on 28-08-19. Amount of rs. 529 has been debited but the ticket hasn't booked. I din't receive any email or message neither regarding the ticket details nor the refund. As the ticket hasn't booked, there is no trip id but when i call customer care the very first question is enter your trip id. So i couldn't talk to the customer care. I dint receive any reply for the complaint sent through email also. Such a poor customer service. Would like to know the status and refund asap...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Railways

Cleartrip — still pending refund

 jayant k on Sep 5, 2019
I paid the amount while booking for round trip from bom to dxb,
But got the error page while submitting the payment. Payment got deducted from credit card but flight was not booked.

I tried one more time and it again deducted the amount but booking was fail.

I got the message

The payment for your booking below was unsuccessful. If your account was charged, it has been automatically reversed. Please note that it may take 5-7 days for the amount to reflect in your account. Some public sector banks may take longer.
Your transaction failed...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Airlines

Cleartrip — for the refund of cancelled flight ticket

 dileep v m on Sep 5, 2019
Sir,
My son akhilvalatharadileep booked a ticket of indigo flight from mombai to cochin on 30th june 2019 through your website. But the flight was cancelled dew to the heavy rain at that time by the airport authority.
We requested to refund the amount to the indigo authority. They told us it is already refunded, and the money will be reached to the booking ajency.
So please do the needful for us.
Details... Number.. Mh1192006at85631
Date...30.. June..2019
Name.. Akhilvalatharadileep
Pnr... Ddfvsf
Flight no..6e.755
From.. Bom...
Complaint comments  Read comments Complaint category Airlines

Cleartrip — no refund id 190822329002

 jerald81 on Sep 5, 2019
Clear trip ID:[protected]
I booked ticket from chennai - dubai on clear trip, received my booking Id, Payment deducted for rs.28, 600, but did not receive ticket as it said technical problem.

received message from cleartrip my money will be returned in 3-7 days, now already 2 weeks gone, still didn't get my money.

when i tried customer care it says ticket booking is unsuccesful due to payment not received.
can someone give me cleartrip customer care number, whom i can talk.
thanks...
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel Agents

Cleartrip — failure transaction debited amount not refunded

 r[email protected] on Sep 4, 2019
Sir,

On 22nd aug 2019, i had made 2nos transactions to cleartrip for hotel booking purpose. Both the times the amount was debited from my axis bank savings account but the hotel was neither booked nor i got any response from the cleartrip. I had already lodged a complain at axis bank upi department with complaint id [protected], registered on 26/08/2019.
I was expecting return of the amount within 7 working days, but its already more than that.
My transaction details are as per below:

1) transaction id: upi/p2m/[protected]/cleartrip/hdfc bank/cleartr
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Banks

Cleartrip — unreasonable cancellation charges-airline

 gagansaxena3 on Sep 4, 2019
Trip id[protected]
I booked flight from bangalore to delhi with return and thought of cancelling it for one person. Travel date is 25 october 2019 but still they are deducting full airline amount and returning just rs. Out of rs.10000 which is unreasonable.

Flight details
Date : 26 oct 2019
Indigo 6e 2625
Blr - del

Date : 04 nov 2019
Goair g8 120
Del - blr...
Complaint comments  Read comments Complaint category Airlines

Cleartrip — account debited but transaction failed still waiting for refund

 Hosahally on Sep 4, 2019
Please return/refund the amount debited to purchase air ticket from clear trip.com. Ticket purchase didn’t go through no tickets were issued. Got email saying amount will be refunded and you haven’t refunded the money yet. It’s shocking you still haven’t refunded or reversed the payment as credit to my net banking account. No merchandise were purchased since you said payment failed transaction cancelled and expect a refund

Transaction no:45376735 on 8/24 for rs 58681.00

My email hosahally @gmail.com
Please reply

Vishnu nagaraj...
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel & Vacations

Cleartrip — trip id 190729958316 refund amount not credited

 Sainatha on Sep 4, 2019
Kind attention : customer service team

This is jaideep choudhuri.

Please note trip id[protected] for reservations done for sector silchar - mumbai on 10th october. Ticket was not processed but amount of rs. 10, 882/- was charged on my credit card

Enclosed please find credit card statement for amount charged on the card but refund not credited till date.

Kindly do the needful and process the refund of rs. 10, 882/- at the earliest.

Awaiting your early response.

Regards,

Jaideep choudhuri
Complaint comments  Read comments Complaint category Airlines

Cleartrip — not received the refund for the jet airways cancellation

 sunil_sa on Sep 3, 2019
I have booked return trip from kuwait / kozhikode sector and because of jet airways cancellation, i have not received the refund yet. My trip id :[protected]

I have send several complaints to cleartrip customer care email and they dont respond back. When the first time my trip got cancelled from jetairways they send a mail and told the money will be refunded in 7 - 30 days.

Please some one could provide any email id / phone number other than the customer care...
Complaint comments  Read comments Complaint category Airlines

Cleartrip — refund not processed for rs. 1100/-

 Shailendra_cc on Sep 3, 2019
Trip id[protected].
I’m still awaiting for my refund of rs. 1100/-. I was told that refund would be processed within a week. Please help me with refund asap.

Thanks
Shailendra

— — —

We have processed a refund of rs. 1, 100 for your patna - new delhi one-way booking (Trip id[protected]. The refund should appear in your account in 5 to 7 working days depending upon your bank. Here's how we computed the refund:

Description amount (Rs)
Gross amount (+) 10, 744.00
Cashback (–) 0.00
Discount...
Complaint comments  Read comments Complaint category Airlines

Cleartrip — unable to reactivate cancelled ticket where the cancellations was done due to some technical error in app

 PriyankaArun on Aug 31, 2019
Hi,
The trip from trichy to bali was cancelled unfortunately due to some technical error in clear trip app. Within 5 mts of receiving cancellation message, i spoke with cleartrip assistant. They mentioned as within 24 hrs i will be notified which will make the user in frustration. Please provide some confirmation pop up window or any otp generation on clicking cancel button in cleartrip app. I really don't want to cancel the trip but which was done some mistake by app or from my side. I want cleartrip to help regarding this and to reactive the ticket asap....
Complaint comments  Read comments Complaint category Airlines

Cleartrip — non refund of amount debited while doing online flight booking

 c vinod on Aug 31, 2019
On 07 aug 2019 while i was booking a flight ticket for journey through indigo flight from hyderabad to kannur through clear trip.com, an amount of rs7532 has been deducted from my sbi account but ticket was not generated saying technical error.

However, amount has ben deducted from my account and my online sbi site shows the amount debit transaction reference as - [protected] gagtfau05 transfer to 4599 dated 07 aug 2019.
Clear trip has neither provided any confirmed ticket to me nor amount has t been credited back to my account till date even after lapse of 22 days.
Please...
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel Agents

Cleartrip — refund not processed and trip id is missing

 Reshma Dhotre on Aug 30, 2019
Trip id:[protected] travel date 13 apr 2019 and 19 apr 2019.
Pnr rpxudj and xfvqby jet airways flight 701 and 702 cancelled.
Refund not yet processed, please process the refund.

It is been 4 months now, and i am unable to reach them now.
In cleartrip, thetrip id is missing. Not able to reach them.
Nor able to reach jet airways.
35000 is the amount of refund i am yet to get and there is no one to take my call from cleartrip nor jet airways.

Thanks and regards,
Reshma. [protected]@gmail.com
[protected]...
Complaint comments  Read comments Complaint category Airlines

Recently Discussed

3 hours 18 minutes ago
Cleartrip
ticket not booked but funds deducted
2 days ago
Cleartrip
cleartrip app : payment drawn but ticket not issued.
2 days ago
Cleartrip
flight ticket booking failed
8 days ago
Cleartrip
deducting money
8 days ago
Cleartrip
amount deducted for failed transaction

Featured Complaints