[Resolved] Freecharge.in — recharge not received

 
28 Reviews
Tamil Nadu, India
 Sriharsha Bodempudi
I have made a recharge on freecharge.in on 9.9.12 at around 11:55am, for Rs.100+10(postage charges) through my debit card. The money has been deduced from my account but the recharge has not been recieved n the order is not showing on my orders(a tab on the website). kindly help me n recharge my phone([protected]) or return the money to my account.
Thank you,
Sriharsha.B

Complaint marked as Resolved Aug 19, 2016
Verified Support
Freecharge Payment Technologies / FreeCharge.in Customer Care's response, Sep 12, 2012
Dear Customer,
Greeting from freecharge.in

We regret to inform, your recharge against order id : 19212385 was unsuccessful due to some connectivity issue.

We have issued refund instructions to the payment gateway on Sep 9, 2012 itself.

Depending upon the turnaround time of your bank you will get the refund automatically into your account (ideally the banks take 3-7 working days to process the refund)

We value your relationship with us and would request you to wait till then.

For further queries feel free to write us at [protected]@freecharge.In or visit the below mentioned link in order to assist you.

http:/support.freecharge.in

Once you submit all the details, your query will be addressed with in 24 hrs.

Regards,
freecharge team
www.Freecharge.In

Happy Freecharging!!!
Verified Support
Freecharge Payment Technologies / FreeCharge.in Customer Care's response, Oct 19, 2012
Hey Nilesh,

Through mob no: [protected] we were able to trace transaction attempted on 10th Oct, for which status is as follows:

Here are your order details:

Recharge Mobile Number/Subscriber ID: [protected]
Order ID: 20443054
Recharge Amount: Rs 110
Recharge Date:[protected]:09:38
Operator Transaction ID:[protected]

We request you to kindly contact Customer Care of your service provider to confirm the status of your recharge.

For further queries feel free to write us at [protected]@freecharge.in or visit the below mentioned link in order to assist you.

http:/support.freecharge.in

Once you submit all the details, your query will be addressed with in 24 hrs.

Regards,
freecharge team
www.freecharge.in

Happy Freecharging!!!
Complaint comments  27 Comments     Updated: Share0Tweet0

Comments

Recharge is not received and amount is deducted from the bank.
Order Id : fcva[protected]
Screen shots attached.

www.freecharge.in — Online Recharge

Hello,
This is Abhimanyu. Yesterday (18/03/2011) at 11:21 PM recharged my AIRTEL mobile no.[protected] of Rs.333/- through Online from one of the online recharge website (WWW.FREECHARGE.IN) with using HDFC Netbankin/Debit Card. Amount has been deducted from my Account & received a Successfull Transaction with the Invoice No: 1355084 , but i didn't received the Balance of Rs.333/- to my phone no.[protected].
Kindly request u to have a look on it & Help me out.

Thanks.
Abhimanyu.

Hi,

Apologies for the issue faced by you.

This was unsuccessful transaction. Refund have been done on 26th march from our end.
You will get the refund anytime between 1-2 days. If in case you don't get it please let us know we will follow it up for you.

Thanks

Regards
Freecharge.in
I have not received my Recharge thought the transaction was successful!!!!!

Need to file a Cyber Crime Complaint

Accelyst Solutions Pvt. Ltd., C-1, Udyog Sadan No.3, MIDC Central Road,
Andheri (E), Mumbai - 400 093
Email: [protected]@freecharge.in

ORDER NO. :2138327 Dated:[protected]

Entity Description
Mobile Number [protected]
Recharge Date [protected]
Recharge Amount RS. 220 (BSNL)
Hello Freecharge,

It is unprofessional behaviour from your organisation that none of my email has been responded yet. This is not at all unacceptable from esteemed company like you. I fail to understand why no feedback on Order No.2102560 has not be provided. From last 15 days I am sending emails to you and this is my Tenth Reminder.

Here I would like to inform a amount of Rs.361 has been debited to my HSBC Credit Card XXXX-XXXX-XXXX-5203 under Merchant Name as "ACCELYST SOLUTIONS-AVE MUMBAI IN" but no recharge amount has been credited to Vodafone mobile #[protected].


Transaction date Posting date Details Amount (INR)
April 29, 2011 May 2, 2011 ACELYST SOLUTIONS-AVE MUMBAI IN IN 361.00


You are again requested to please investigate the issue at the earliest.

Regards

Rohit

----- Forwarded Message ----
From: ROHIT HANDA <[protected]@yahoo.com>
To: [protected]@ccavenue.com
Sent: Wed, May 11, 2011 9:35:14 AM
Subject: Fw: Order No.2102560 from CCAvenue (Ninth Reminder)

Hello,
I have not heard no news from your side onOrder No.2102560. No recharge of Rs. 351 had beed credited to Vodafone mobile #[protected] yet. Could you investigate my concern as Rs.361 already debited to my HSBC Credit Card.
Regards
Rohit

----- Forwarded Message ----
From: ROHIT HANDA <[protected]@yahoo.com>
To: [protected]@ccavenue.com
Sent: Tue, May 10, 2011 1:32:19 PM
Subject: Fw: Order No.2102560 from CCAvenue (Eight Reminder)

Hello,

Any update on Order No.2102560?

Regards

Rohit

----- Forwarded Message ----
From: ROHIT HANDA <[protected]@yahoo.com>
To: [protected]@ccavenue.com
Cc: Arun Sethi <[protected]@yahoo.com>
Sent: Mon, May 9, 2011 2:08:43 PM
Subject: Fw: Order No.2102560 from CCAvenue (Seventh Reminder)

Hello,

Could you please confirm if a recharge of Rs. 351 has been credited to Vodafone mobile #[protected] via order #2102560?
As of now no amount has been credited at above number but amount of Rs. 361/- already debited to my HSBC credit card.

Please action and provide feedback at the earliest.

Regards

Rohit

----- Forwarded Message ----
From: ROHIT HANDA <[protected]@yahoo.com>
To: [protected]@ccavenue.com
Sent: Sun, May 8, 2011 12:49:44 PM
Subject: Fw: Order No.2102560 from CCAvenue (Sixth Reminder)

Hello,
Any feedback to share on this Open issue against Order #2102560?
Regards
Rohit

----- Forwarded Message ----
From: ROHIT HANDA <[protected]@yahoo.com>
To: [protected]@ccavenue.com
Sent: Sat, May 7, 2011 11:58:50 AM
Subject: Fw: Order No.2102560 from CCAvenue (Fifth Reminder)

Hello,
Please update the status on Order No.2102560.
No amount of Rs. 351/- as recharge is credited to Vodafone mobile #[protected].
You are requested to kindly provide feedback on this order. I have already provided all relevant information at below email for your reference.
Rohit

----- Forwarded Message ----
From: ROHIT HANDA <[protected]@yahoo.com>
To: [protected]@ccavenue.com
Sent: Fri, May 6, 2011 8:19:58 PM
Subject: Fw: Order No.2102560 from CCAvenue (Fourth Reminder)

Hello Helpdesk,

Could you please update me on status of Rs. 351/- Vodafone recharge to mobile #[protected] against Order No.2102560?
No amount has been credited to above mobile number yet. I have not received any correspondence from your side via email or courier.
Neither I have received any coupons for this Order No.2102560


I would like to inform a amount of Rs.361 has been debited to my HSBC Credit Card XXXX-XXXX-XXXX-5203 under Merchant Name as "ACCELYST SOLUTIONS-AVE MUMBAI IN"

Transaction date Posting date Details Amount (INR)
April 29, 2011 May 2, 2011 ACELYST SOLUTIONS-AVE MUMBAI IN IN 361.00


Please arrange to provide me reversal for Rs. 361 at the earliest.

Regards

Rohit

----- Forwarded Message ----
From: ROHIT HANDA <[protected]@yahoo.com>
To: [protected]@ccavenue.com
Sent: Tue, May 3, 2011 3:04:51 PM
Subject: Fw: Order No.2102560 from CCAvenue (Third Reminder)

Hello,

Could you please update me what is current status on Order No.2102560?
Regards

Rohit

----- Forwarded Message ----
From: ROHIT HANDA <[protected]@yahoo.com>
To: [protected]@ccavenue.com
Sent: Mon, May 2, 2011 10:05:04 AM
Subject: Fw: Order No.2102560 from CCAvenue (Second Reminder)

Hello,
I have not heard any news from your organisation on my below query on status against Order No.2102560?
Regards
Rohit

----- Forwarded Message ----
From: ROHIT HANDA <[protected]@yahoo.com>
To: [protected]@ccavenue.com
Sent: Sat, April 30, 2011 11:59:56 AM
Subject: Fw: Order No.2102560 from CCAvenue (First Reminder)

Hello,
Could you please update me on status of Rs. 351/- Vodafone recharge to mobile #[protected]?
No amount has been credited to above mobile number yet.
Regards
Rohit

----- Forwarded Message ----
From: ROHIT HANDA <[protected]@yahoo.com>
To: [protected]@ccavenue.com
Sent: Fri, April 29, 2011 2:37:50 PM
Subject: Fw: Order No.2102560 from CCAvenue

Hello,

Could you please confirm if recharge of Rs.351/- got executed to mobile #[protected]?
I have double checked but recharge amount is not yet credited to said mobile #. The order #2102560.
Please investigate and inform the latest situation about this order.

Thanks
Rohit Handa


----- Forwarded Message ----
From: "[protected]@ccavenue.com" <[protected]@ccavenue.com>
To: [protected]@yahoo.com
Sent: Fri, April 29, 2011 2:14:12 PM
Subject: Order No.2102560 from CCAvenue
Dear Customer,

Thank you for your order from www.freecharge.in

For your convenience, we have included a copy of your order below.
Please Note :- The charge will appear on your credit card / Account statement as 'Accelyst Solutions Pvt Ltd'

If you have a question about your order status, you can contact the seller directly by
e-mail at : [protected]@freecharge.in.


ORDER DETAILS: Merchant Site URL : www.freecharge.in
Order Number: 2102560 Order Received: Apr 29, 2011

Total Amount : INR (Indian Rupees) 361.00
Visa Account Holder : ROHIT HANDA
Billing Address : (As entered by the Customer)
B-7/5 RANA PRATAP BAGH
Delhi New Delhi
110007 India
Customer's Phone Number : [protected]
Customer's E-mail ID : [protected]@yahoo.com
Hello Fraud,

To how many customers you will say Apologies.If you are unable to make the recharge process successful, please don't run the website.I have seen may complaints of the customers as a reader I felt very bad I can understand the customers situations who loss the amount from their account.Can't you feel this is fraud.If you can do the successful recharge then only operate the online recharge otherwise please remove the option.Please don't bother the customers.
Hi,

For order no. 2138327 it's a successful transaction with operator id[protected]. Request you please get in touch with your operator with the operator id and they will help you with the talktime.

Regards
Freecharge Customer Care
I paid 200 INR using my debit card through www.freecharge.in but the transaction was done for 0 INR.
I paid 200 INR using my debit card through www.freecharge.in but the transaction was done for 0 INR.
Merchant Site URL : www.freecharge.in
Order Number: 5136416
Order Received: Aug 27, 2011
Total Amount : INR (Indian Rupees) 210.00
Phone no:[protected]
RECHARGE ISSUES
RECHARGE OF 130 RS HAS BEEN DONE BALANCE DEDUCTED.. NO.[protected] BUT NOT RECIEVED YET IDEA CUSTOMER CARE SAID THEY DO NOT HAVE INFORMATION WHAT TO DO?
TRANSACTION DETAILS:-
INVOICE NO:171597,144309
RECHARGE DATE:-31 AUG 2012
KINDLY REFUND MY AMOUNT TO A/C NO:[protected]

Cyber Receipt Date:01/09/2012 9:58:17 AM


___________________________________________________________________________

Transaction Details
___________________________________________________________________________

Account Number : [protected]
Transaction Date : 31/08/2012
Transaction Amount : (INR)130.00
Transaction Type : DR
Transaction Description : ePAY/To:AVENUES INDIA PVT/10495238/rechr
reply at bsriharsha[protected]@yahoo.co.in
Recharge not received
I recharged my mobile [protected](Airtel Maharashtra) with amount of 200 Rs but my mobile is not recharged and amount is debited from my bank account.

Details of the recharge are
Recharge Receipt - Order ID: 20226657
Amount :200 Rs.
Mobile no : [protected]
Recharge Date :[protected]

Please help me.

Thanks
N R. Godale
neel.[protected]@gmail.com
+91-[protected]

Recharge not received
I recharged my mobile [protected](Bsnl Maharashtra) with amount of 110 Rs but my mobile is not recharged and amount is debited from my bank account recharge Date[protected] .
thanx recharge refunded from freecharge...
Recharge not done

I have done recharge of rs 49 by internet banking (Reference no[protected]IG00FVOHB4 TRANSFER TO [protected] STATE BANK OF INDIA ) on mobile no [protected] by freecharge.in with my Login ID shresht.[protected]@gmail.com on date[protected] but recharge not yet received in my mobile but the amount got debited from my account so please refund amount as soon as possible.

mobile no. [protected]
thnq so much for refunding
freecharge rocks.. :)
Sir,

I had recharged my airtel mobile worth 399/- from freecharge.in. My balance has been deducted two days ago, but still I have not received the recharge. Also, I have not received the failure information, nor I have received the Receipt. Also, I have not received the refund in my account.

Please help me regarding this.

Regards
Shubham Agrawal
[protected]
sa.[protected]@gmail.com
I recharged topup of 200 (bsnl)
Payment has been received by freecharge but i haven&#039;t received any amount yet.
I recharged topup of 200 (bsnl) yesterday .
Payment has been received by freecharge but i haven&#039;t received any amount yet.
Mobile no- [protected]
Order id - FCVA[protected]
This is Abhishek. I tried to recharge for rs124. The. Amount was cut from my bank account through net banking.but recharge was not done. Eveni didn&#039;t get any recharge detail in my freecharge account history.but I hv massage from bank accounts on fund deduction. This happened last week. Last night I again tried to recharge for rs29. First it was failed. Secondly amount was deducted from bank account but was not recharged. This is ridiculous. Company is making fake offers to get some money. How do I get my money back?

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    27%
    Complaints
    2031
    Pending
    0
    Resolved
    543
    phone
    +91 12 4433 0000
    location
    Vaibhav Chambers, Unit No. 2A, 2nd Floor, Bandra Kurla Complex, Bandra East, Mumbai, Maharashtra, India - 400051
    Freecharge.in - recharge not received