Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1194

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
V
vs.xvinz
from Jaipur, Rajasthan
Aug 14, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

I am an affiliate marketer and my account details are as below:
Registered Email ID: vs.[protected]@gmail.com
Tracking ID: vsxvinzgm

My affiliate approved amount is 8, 185/- and it should be transferred in our account because as per their policy referral fees only be transfer when the total due will be 5000/- or more. But amount is not transferring in my account.

I have mailed several times but nobody had replied and we have also submitted issue in affiliated portal contact us page, but they have not replied to us.

They are not providing any support and not even there is number to contact them. I am hopeless and helpless. Kindly take the necessary actions against them. We have worked very hard and now we are not getting our hard earned money.
Sep 16, 2019
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Aug 16, 2019
Flipkart Customer Care's response
Hi,
We are sorry for the trouble caused.
We request you to contact on [protected]@flipkart.com for further assistance.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    srinivas_juluri25 srinivas
    from Hyderabad, Telangana
    Aug 14, 2019
    Report
    Copy

    Hi
    I have purchased a Mobile with 10% discount from flipkart online store on 8th Aug'19 and paid an amount of Rs 7, 200/- from credit card and the product is supposed to deliver on 10th Aug'19. But as of now i have not received my mobile. On 10th I Have received a call & sms from flipkart stating "due to unforeseen issue of logistics & seller we have not delivery in time and mobile will be delivered before 15th Aug'19 1pm. And now today 14th Aug'19 i have received one more call from flipkart stating that i need to cancel the order and need to purchase the same product with out discount. How come these people cheat the consumers. Since one week they are suffering me a lot to get the mobile deliver. Kindly do needful
    Flipkart Order No. OD[protected]
    Date of Purchase 8th Aug'2019
    Product: Realme 3i Mobile (3GB RAM, 32GB ROM)
    MRP: 8999/-
    Offer Price: 7999/-
    10% of Rs 800/- Instant Discount paying through ICICI Credit Card
    Final Price is 7, 200/- Paid
    Iam attaching Order details Snap shot and an received SMS from flipkart Snapshot

    Rgds
    Srinivas J
    [protected]
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Aug 16, 2019
    Flipkart Customer Care's response
    Hi, ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
    We are sorry to let you know that your order for Realme 3i (Diamond Blue, 32 GB) has been canceled due to unforeseen reasons. We request you to place a fresh order. However, the seller has completed the refund on 15 Aug 19 and it should have been reflected on 23 Aug 19. Hence, closing the complaint from our end. Your kind understanding is appreciated.
    Aug 16, 2019
    Updated by srinivas_juluri25 srinivas
    Due to your internal issue why you are suffering me. And the product i have received 10% discount. Can i get the same discount now? kindly do needful from your end
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      G
      Gowthami Kandi
      from Delhi, Delhi
      Aug 14, 2019
      Report
      Copy

      I have ordered my order with a mobile vivo z1 pro on 8august 2019, and at that time the promosed delivery date is 10 august 2019. The delivery is delayed and that is specified after i contacting to the customer service and the list of dates that are being specified from then to me were 3 business days, 14 august, 15 august and even 19 august. I have raised a complaint that the product is emergency as i will not be availabe from 12 august.

      I donot know they are specifiying the product is in hyderabad and why does it take 5days to deliver in local and also telling me when i contacted i specify when i contact that address and pincode doesnot match. I have given many options i will specify a landmark deliver me there i will go get the product. Your customer service has nothing to do.

      What kind of service is being provided to a customer you are saying the same from 4days and cannot to anything and in ekart logistics one transaction is done twice, i donot know what is happening with my product there. There is no change is the tracker of both flipkart and ekart logistics from 3days. And now also my order tracker in flipkart shows the same expected delivery date is 10 august, 2019 which is already passed. And wow in ekart logistics the tracker is in the same position i. E in transit from 3days.

      This is such a worst customer service that is being provided for a customer and you flipkart people can do nothing except convincing the customer to wait. I have already faced this problem earlier and cancelled one of my orders due to much delay in the delivery. I need the solution for this problem and immediately.

      Note:
      Provide me the contact details of the manager or any employee of the hub where my product is present available and i want to talk to them about the delay and also delivery of the product.
      Reply the contact details.
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        Aparnarl92
        from Chennai, Tamil Nadu
        Aug 14, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        unable to update mobile number

        I tried to update my mobile number in flipkart from the my profile section. I have entered the otp that i received to my mobile number as well as my registered email id. But when i try to save it, i am getting an invalid error, saying identifier is already in use. But i never registered my mobile number in flipkart as this is the first time i am registering on flipkart....
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy
        G
        Gowthami Kandi
        from Delhi, Delhi
        Aug 14, 2019
        Report
        Copy

        Order id: od[protected]
        Ekart tracking id: fmpp[protected]

        I have ordered one mobile i. E vivo z1 pro (64gb) on flipkart on 8 august, 2019. The promised delivery date is 10 august, 2019 and the product is not delivered yet. The customer service i received from flipkart is not so helpful to me from the first day only. They asked me to wait for 5 long days that the product will be delivered on 15 august, 2019. For your very kind information my flipkart tracker is not updated, it still shows 10 august, 2019 and my order ekart logistics tracker is dead from 5 days with out any movement and any update and gave me information when i contacted to your team i repeat when i contacted gave information that address is wrong with out giving the product out for delivery and wishmaster going to that address or trying to contact to the customer.

        What kind of worst services flipkart is encouraging and today morning also they said you will receive the product and later informing me to "cancel the order" what kind of solution is this you are giving to the customer and the logistics people are not able to deliver my product forever. I do not know what is the reason and it might be any reason and it is not my mistake and why should i suffer.

        I am not going to cancel the order or if you want to cancel the order give me the same product with same specification with same price with what i purchased earlier. Otherwise i am not going to cancel the order very seriously. If your team cancels the order i am ready to register a complaint on flipkart and also ekart logistics for such mess created for me and i have all the proofs regarding the conversations of your team, screenshots of transactions of logistics, chat boxes and many more. This is for your kind information, please get the seriousness of the issue and deliver my product as early as possible.
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          K
          kunalther
          from Pune, Maharashtra
          Aug 14, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: EON free zone kharadi, EON IT park, Pune, Maharashtra, 411057
          Website: www.flipkart.com

          Flipkart - ab har wish hogi adhuri [the worst app and worst attitude towards customer]

          My exchange phone is rejected by a rude delivery guy even though it is in perfect condition and along with it i am unable to cancel my order form their portal as it is in shipped status, so cancel my order asap and refund my amount quickly.

          Orderid od[protected]
          Sep 18, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Aug 14, 2019
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            G
            gvellikkunnath
            from Kayankulam, Kerala
            Aug 14, 2019
            Report
            Copy

            Address: InIT Solutions,Room No1,2nd Floor,, Krishna Prabhu Building,, Basin Road,Broadway,, Ernakulam, Kerala, 682031

            Last week i orderd redmi 7s with an exchange offer order no. Od[protected].
            My old phone passed all tested by flipkart app and assured rs2200 as exchange value. And i am sure about there is no physical damage as described in exchange policy.
            But when the guy came for delivery, checked my old phone and told me that cannot accept for exchange. The reason he told the phone has physical damge and shown me that of the cover of phone near headphone jack as i attached image.
            Now i realized, i can only exchange my newly bought phone to another one.
            So very much thanks to flipkart for the information shared.
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              amarjit65
              from Delhi, Delhi
              Aug 14, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: 576 sector 127, 140301

              I amarjit account number [protected]. I discuss with u on phone many times but issue is not resolve till date. Order id:od[protected]. Style aromatherapy color protector which is not delivered till date, but in account shows product delivered whereas i received product 2. Style aromatherapy hair mask. Hair mask i ordered 500ml but i received 200ml in two bottles 100ml each. Where is 300ml?? Plz provide color protector and mask immediately, i hv already paid online for this products. Then why it is too late and not solve this issue.
              Sep 14, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Aug 14, 2019
              Flipkart Customer Care's response
              Hi,
              We are sorry to let you know that our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                P
                Pavankumar007bond
                Aug 14, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Dear @flipkart,

                May i know what the trend you are talking about???
                As i already said that the mail i received saying 'bla bla bla' is not my mistake to get my account blocked.
                Hence i registered a complaint here at consumercomplaints (https://www.consumercomplaints.in/flipkart-unable-to-login-blocked-my-account-c...
                But you are replying here the same 'bla bla bla'!!!

                Why flipkart why?
                As i was a flipkart plus member.
                Is this the customer support you are giving?

                Even the mail support is not working
                When i mail something i'll get a response saying
                "hi,

                Sorry, the email id [protected]@flipkart.com is no longer in use. Please visit our help centre here to get quick answers to your questions or to contact us."

                And when i click on the link that provided in the mail it'll ask to login and again the account is blocked...

                And can you please elaborate the trend you are talking about please...

                Reply asap...
                Sep 16, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Aug 14, 2019
                Flipkart Customer Care's response
                Hi,
                We are sorry to let you know that our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Suhatha
                  Aug 14, 2019
                  Report
                  Copy

                  Hi
                  My Flipkart account ID is +[protected]
                  I am unable to login my account.I don’t know what happened to my account. Even I tried forgot password but It shows me “you can’t update your password, please retry after a minute” . And also I have ordered one mobile phone in last week but unfortunately my order was canceled. So they told me we will refund your amount in 3 days . But till now i didn’t get my money back. So please resolve these 2 issues. I don’t know where I have to give complaint.
                  Thank you
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    Sai srujan 1
                    from Mumbai, Maharashtra
                    Aug 14, 2019
                    Report
                    Copy

                    I am like trying from 5 days as i cannot login my account flipkart no response from flipkart they blocked my account i purchased 30000 gift card so i need urgent solution as its shows login unsuccessful or else i go to police station
                    I am trying to call customer care but no response from them please please make any solution help me out from this..
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Aug 17, 2019
                    Updated by Sai srujan 1
                    Flipkart has blocked my account ([protected]) please unblock my account as no response from anyone as Im having 29490 gift card balance they cheating public blocking accounts I'm still now no call received from no one fraud company.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      Sureshk222
                      from Delhi, Delhi
                      Aug 14, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: 500072

                      Dear sir please take my cimpaint because many customers are aftectedb due to flipkart fraud delivery dates. I faced an issue from flipkart.
                      I placed an order from flipkart on august 8th and while placing order, its showing delivery date is 13th august. But its not delivered by 13th august and now they changed the date to 17th august without informing me. I contacted to the customer care and they told me, delivery date not in flipkart hand but flipkart showing delivery date on flipkart app. They are not providing valid reason why my order was delayed and they are simply cut my call. They totally fooled me and i lost my time.
                      Sep 16, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Aug 14, 2019
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        P
                        Praveen Pop's
                        from Mumbai, Maharashtra
                        Aug 14, 2019
                        Report
                        Copy

                        Address: NO 79, 8TH MAIN STREET VALLALARNAGAR PATTABIRAM, Chennai, Tamil Nadu, 600072

                        Mie wife does not login to flipkart account
                        Help me login whether am going to login it shows invalid login details i try it so many times i uninstalled and reinstalled and try it and check in. Google chrome page but not login... So help me to login y suddenly log out mie account without reason am. Totally abset on that... Flipkart cheated me i have 3000 rupees voucher in mie account hoe can i redeem that give me the solution soon...
                        Account details
                        [protected]
                        [protected]@gmail.com
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          C
                          csubarata
                          from Kolkata, West Bengal
                          Aug 13, 2019
                          Report
                          Copy

                          Address: raja rammohan pally, barasat, taki road, Kolkata, West Bengal, 700124

                          Hello,
                          I am subrata chatterjee,
                          I was unable to log into my flipkart account from past 4 to 5 days. It was showing "unsuccessful login, please try in few minutes"

                          But now it is showing "maximum attempts reached. Retry in 24 hours" from last 2days.

                          Please look into the matter soon as possible. I need my account back.

                          My login details:
                          Phone :[protected]
                          Email: [protected]@gmail.com
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            K
                            Karythong
                            from Ranaghat, West Bengal
                            Aug 13, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Dear sir/mdm,

                            I have order a product from flipkart as on 31-jul-2019, and i received the product from flipkart as on 08_aug-2019, i got old product same day i had update the return request but i have not getting any solution from them, only give me time line 12 aug and 13-aug, i have not getting any solutions.

                            Order no - od[protected]
                            Sep 16, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Aug 16, 2019
                            Flipkart Customer Care's response
                            We will revert on it.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              A
                              Ankur391
                              from Mumbai, Maharashtra
                              Aug 13, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              I ordered a television MarQ by Flipkart Innoview 61cm (24 inch) Full HD LED TV on 11th August. Its offer price was Rs 499. The order had been placed and I had received confirmation sms notification regarding the same. But on 12th August the order got automatically cancelled with an excuse that it is out of stock. This should be purely considered as Breach of Contract ! Thanks and Regards Ankur Gupta Contact: [protected]@gmail.com
                              Sep 16, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Aug 14, 2019
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi,
                              We're sorry to let you know that your order for MarQ by Flipkart Innoview 61cm (24 inches) Full HD LED TV has been canceled by the seller as its price was incorrectly listed by them on the website and app. This has now been corrected and you can place a fresh order for it if you want. To thank you for your understanding, the seller has added Rs 1000 to the Gift Card section of your Flipkart account as a token of apology. Hence, we are closing this complaint from our end.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                Sakshi1@
                                from Anandnagar, Uttar Pradesh
                                Aug 13, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Website: flipkart.com

                                Sir - i request you to have my apple watch with order id[protected] which i ordered on[protected] which i received on[protected] but there was no watch in the box and there was a chain inside the apple packet was open wali was the old watch that i sent to you, then i talked to apple, then the serial number was sent to us, but somewhere on[protected] someone was using it, then i gave you proof. Your kansan team checked my watch again[protected] shipped to o even the clock was not delivered to me, then called you, then sent again on your behalf on[protected], but not yet delivered. Then my account was closed on[protected] when i talked to you about why my account was closed, you are saying that you have done more back then the account has been closed but nothing like that haven't done much back then! You are requested to return the money.
                                Sep 16, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Aug 16, 2019
                                Flipkart Customer Care's response
                                Hi,
                                We are sorry to let you know that our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                                Order ID - OD[protected]
                                I ordered a tshirt n it has a hole in it ... I haven’t seen this before, but now I have no choice because the return period is over.
                                It's my request to you,
                                Please refund my amount
                                Or replace my product
                                I am from 783135 pincode . Presidently Delhivery and Ecom express courier service available in our pincode but Flipkart not provide services in our pincode.
                                Ecom Express Customer Care's response, Aug 26, 2019
                                Dear Sir/Mam,

                                Greetings from Ecom Express!

                                Please share the 9 or 10 digit shipment AWB/tracking number at [email protected] for us to assist you and resolve your query.


                                Regards,
                                Ecom Express Team
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                2 Comments
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  D
                                  Deepak1190
                                  from Mumbai, Maharashtra
                                  Aug 13, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: DEEPAK KUMAR VILLAGE AND POST TILTHI CHILH MIRZAPUR, Mirzapur, Uttar Pradesh, 231312

                                  Order ID - OD[protected]. I ordered Apple's watch on[protected] which I received on[protected] but there was no watch in the box and the apple packet was open there was an old watch with a chain inside it. Then I talked to Apple. So the serial number of the watch was sent to us, somewhere, someone was using it on[protected], then I gave proof to you, then your Kansan team checked and then shipped my watch on[protected]. Gaya o bhi clock i did not deliver then towards you Shipped again from 29-72019 but no delivery yet, nor did I get a refund

                                  Call me - [protected]
                                  +2 videos
                                  Aug 19, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  सर कम्पनी बस कम्प्लेन लिख रही है ना तो मेरा रीफ़ंड दे रही है ना ही रेप्लेसमेंट कर रही है प्लीज़ आप मेरा रीफ़ंड करवाइए में 1मन्थ से परेसान हु प्लीज़ कंपनी का नंबर - 18002089898 pleee call me - 9125035000
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Aug 14, 2019
                                  Updated by Deepak1190
                                  महोदय - आप से िनवेदन है िक मेरा ऐपल का घड़ी जो िक मैं
                                  [protected] को ऑडर्र िकया था जो की[protected] को मुझे िमला लेिकन बॉक्स में वॉच नहीं था और ऐपल का पैके ट खुला हुआ था उसके अंदर कोई चेन वाली पुरानी घड़ी थी जो मैं आप को िवडीओ भेजा था िफर मैं ऐपल से बात िकया तो जो सीिरयल नम्बर का घड़ी हमको भेजा गया था ओ कहीं पर[protected] को ही कोई यूज कर रहा था तब मैं आप को प्रूफ़ िदया था तब आप की काँसन टीम जाँच की िफर मेरा घड़ी[protected] को िशप िकया गया ओ भी घड़ी मुझे नहीं िडलेवरी हुआ िफर आप को कॉल िकया तब आप की तरफ़ से[protected] को िफर से भेजा गया लेिकन अभी तक ओ िडलेवरी नहीं हुआ। िफर मेरा[protected] को अकाउं ट बन्द कर िदया गया जब मैं आप से बात िकया की आप मेरा अकाउंट बन्द क्यों हुआ तो आप बोल रहे है िक आप वापस ज़्यादा िकए है इस िलए अकाउंट बन्द कर िदया गयाहैलेिकनऐसाकुछभीनहींहैमैं ज़्यादावापससमाननहींिकयाहै! आप से िनवेदन है िक आप मेर घड़ी का पैसा वापस किरए नहीं तो मेरे पास न्यायालय िज़ला उपभोक्ता फ़ोरम में जाने के अलावा दूसरा कोई िवकल्प अब बचा नहीं है !
                                  Verified Support
                                  Aug 14, 2019
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Hi,
                                  We are sorry to let you know that your return request has been canceled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                                  Aug 16, 2019
                                  Updated by Deepak1190
                                  Sir, the first thing I have not done much return, if you feel that I have made more returns, then there was a problem in it, anyway you have not done any maintenance that if you will return more then your account will be closed sir Whether to start the account or not, but the watch we did not get, you can refund it, your team has also checked that the watch is not found!

                                  सर पहली बात मैं ज़्यादा return किया नहीं हूँ यदी आप को लगता है की मैं ज़्यादा रिटर्न किया हूँ तो उसमें कोई प्रोब्लम थी वैसे भी आप कही मेन्सन नहीं किए है की आप ज़्यादा रिटर्न करे गे तो आप का अकाउंट बंद कर दिया जाएगा सर आप मेरा अकाउंट चालू करे या ना करे लेकिन जो घड़ी हमें मिला ही नहीं आप उसका रीफ़ंड करे आप की टीम ने भी जाँच किया है कि घड़ी मिली नहीं है !
                                  Aug 19, 2019
                                  Updated by Deepak1190
                                  Please update
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    N
                                    Nagachandar gandikota
                                    from Bengaluru, Karnataka
                                    Aug 13, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Bangalore, Karnataka, 560070
                                    Website: www.flipkart.com

                                    I am a flip-kart customer from past 5 years. Last week i have placed order (Od[protected] but didn't received till now.
                                    As my deliver date was on 4th august not received till now. I have sent many mails grievance no use of that. Barkath from grievance told will send it within 11. But he is also not replying to my mails.
                                    Send my product soon as possible. I have also paid amount for that.
                                    Sep 16, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Aug 16, 2019
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    We will revert on it.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      N
                                      Naresh Asrani
                                      from Mumbai, Maharashtra
                                      Aug 13, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      I had order for a wrangler regular fit jean on 3rd august 2019 instead of a regular fit jeans they sent skin fit jeans however product was returned and also got the money refunded however since i was really looking for jeans then i came across lee regular fit jean and i ordered the jean on 8thaug 2019 and paid money onlin3 oncee again i ordered size 38. Once again incorrect product has been delivered once again skin fit jeans have been delivered.. I guess company is thinking customer is a fool and don't know the difference.. I frustrated now and i have decided to take this matter in to social media si the other customers should also know about this..
                                      Sep 18, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Aug 15, 2019
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We will revert on it.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit