Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1199

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
V
Vedprakash Thathera
from Vasai-Virar, Maharashtra
Aug 9, 2019
Report
Copy

Address: KHOPWADI,BEHIND MAAHALAXMI TEMPLE DHOVLI VASAI,W, Thane, Maharashtra, 401201

Continues more than 10 times cancel order from saller n flipkart say its u cancel ur order
N they will block my account since 6 month about still not activate my account
I have a also flipkart pay latter n pay also late charges because of i cant login my account with in the date of payment
So please activate my account asap
Thanks & regards
Vedprakash thathera
[protected]
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Aug 09, 2019
Updated by Vedprakash Thathera
OD[protected]
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    anushmita das nush
    from Mumbai, Maharashtra
    Aug 9, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: 5, Chilarai Nagar, 781032

    Well my flipkart account has been blocked and i am a plus member of the account, at first they said that the account has been technically blocked due to high returns. I bought some product through flipkart pay later service and wanted to return few products due to size issues, but as the account has been blocked my i cant return the product and now i am getting calls from flipkart that i have to pay the flipjart pay later amount, even i accepted and tried to pay but as the account is blocked i am not even able to pay the amount as well. I need my account back as i am a plus member and i dont want to pay the late fee due to their fault
    Sep 12, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Aug 09, 2019
    Flipkart Customer Care's response
    Hi Anushmita,

    Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share the account details in order to assist you further.

    Hope to hear from you soon.
    Verified Support
    Aug 09, 2019
    Flipkart Customer Care's response
    Hi Anushmita,

    Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share the registered email ID or contact number in order to assist you further.

    Hope to hear from you soon.
    I tried to login to my account but
    its not getting logged in. When i had a conversation with the customer service they mentioned that my account has been technically blocked .
    My account is in the name of Anushmita Das
    Email - [protected]@gmail.com
    Phone no - [protected]
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      C
      Chandan Arora 30
      from Noida, Uttar Pradesh
      Aug 8, 2019
      Report
      Copy

      Address: Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201301

      I had placed an order on the 27th or 29th jul and was promised for the delivery by 1st aug 2019. I made a prepaid payment of inr 1400 and since then i am. Getting message that order will get delivered by next day and each day it continues and now it says it will be done by 13th aug. I have called their help desk and spoke to their floor supervisor prateek and today also spoke to amir however they are not able to process the refund or provide the order. I need the refund of my amount asap. Kindly check flipkart order id is od[protected] and attached is the screenshot for the message for the reference.
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Aug 10, 2019
      Flipkart Customer Care's response
      We will revert on it.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        R
        resolve please
        from Bengaluru, Karnataka
        Aug 8, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Bangalore, Karnataka

        I had placed an order with Flipkart on 1st Aug 2019 and made payment via Phonepe app amount got debited from my account wheras order was not placed in Flipkart.Upon contacting Flipkart they started putting blame on Phone pe and my bank stating that the transaction was not successful from their end and hence seller has not received the amount.I contacted Phone pe and HDFC customer care and got confirmation from both parties that the amount was debited from my account.Everyday for a week i called Flipkart customer care 4-5 times and they told me they'll get back to me with a resolution by 7th August 2019, its 8th August 2019 today and i haven't received an update from them yet, upon contacting Flipkart customer care they asked me to wait for 3 more days.They are not doing anything and not taking up any responsibility.I am completely stressed and frustrated due to this.

        Amount Deducted - Rs 997
        Date of Incident - 1st August 2019
        I request for refund of 997
        Sep 16, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Aug 08, 2019
        Updated by resolve please
        Order id is OD[protected]
        Verified Support
        Aug 15, 2019
        Flipkart Customer Care's response
        Hi,

        Thanks for getting in touch.

        We regret to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share the order details or get in touch with our customer support number[protected].

        Hope to hear from you soon.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          D
          Divya Gurram
          from Chennai, Tamil Nadu
          Aug 8, 2019
          Report
          Copy

          Cannot play flipkart guess what game. Not sure about the reasons though. Seeing some error mesage after pressing play now stating that "we encourage fair play in line with our fair terms and conditions". I did not play against terms or conditions which have read and dont find any clue in there that might have blocked me from using it. I have called customer support multiple times. They are saying that nobody has reported any issue so they cannot take any action. I have been suggested to the following -

          1. unistall and reinstall the app - which is of no use.

          2. Wait for 24 or 48 hrs before you try - tried it from feb as I have been facing this issue from February.

          I have been told by customers support that there is no person in particular to overlook these issues.

          Would like your help with this.

          Userid - divyagurram.[protected]@gmail.com
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Aug 10, 2019
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          Aug 10, 2019
          Updated by Divya Gurram
          I have received call from Flipkart Customer care. I have been told that cause for the issue I am facing is, the game has been played from the same device using different accounts(the accounts belong to my family members as they wanted to try the game).

          This reason cannot be acceptable because they never mentioned it in the rules. I dont understand how they can accept orders in the similar situation but the game cannot be played from different accounts. Also, if I had know that this might lead to the current situation, I would have avoided it.

          The Flipkart executive who call me, at first he mentioned that there might be a possibility to unblock in future, but he cannot say when. Later he said it cannot be unblocked. When I have asked for a clarification, he said it can be done, but there are no chances of knowing. Because that's something done by system. When I have asked if it might take a year or two? He said, "Yeah, you can be unblocked in a year or two or three" and I dont think they provided a solution for the problem. They made a few predictions about the possibilities in future and informed me.

          Issue not resolved
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            C
            CSYOGENDRAYadav
            from Mumbai, Maharashtra
            Aug 8, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Dear Sir,
            I am not satisfied from your service. As I ordered one phone and expected delivery show on 7th August as attached herewith for your reference. and today is 8th August..I this not good for customer. Due to receiving this phone, I postponed further plan to go out side Delhi..

            I am going to take legal action for this. This is misguiding for customers..

            I request to you kindly take it in to consideration..

            Thanking you

            Best Regards
            Yogendra Yadav
            (CS, LLB, M.Com)
            Sep 13, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Aug 10, 2019
            Flipkart Customer Care's response
            We will revert on it.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              U
              umeshiit2008
              from New Delhi, Delhi
              Aug 8, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: New Delhi, Delhi, 110086

              I have purchased a nike black slides with order number OD[protected] on 4th August.
              I got wrong product, received puma red colour slippers . so I raised a return request for refund and drop a mail to Flipkart customer care .
              First they accepted my return request but at night i got another mail in which they told that your order is cancelled and blocked my account.

              This is the way they are doing fraud with customers. Instead of giving proper resolution they blocked my account.

              I request you that plz look in this matter and give me satisfactory resolution .
              Sep 11, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Aug 10, 2019
              Flipkart Customer Care's response
              Hi Umesh, We'd like to let you know that your recent return request has been canceled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                Y
                yeah_who007
                from Delhi, Delhi
                Aug 8, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                About a month ago, I realised I was unable to login to my Flipkart account.
                I thought it was a temporary issue, but after 2 weeks, I finally contacted customer care. In reply, I got an automated mail saying that my last order got cancelled due to irregularities in payment method.
                Firstly, I have no idea what you mean by "irregular". I have always done prepaid payment via debit card, so I have no idea how that can be termed as irregular payment method.
                Secondly, even if that was the case, my issue is with my account login.
                Thirdly, if these two incidents are related, then Flipkart doesn't even feel it is necessary to inform the customer that they will block your account if they feel there is some "irregularity" in your activities.

                I was a Flipkart Plus member, and now I cannot login nor use my accrued coins/reward points/gift cards. My wishlist & order history etc. are all inaccessible now.

                This is highly unexpected, unethical and disturbing action by Flipkart.
                Kindly resolve soon.
                Sep 10, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Aug 10, 2019
                Flipkart Customer Care's response
                Hi, We'd like to let you know that your recent order (OD[protected] has been canceled as our systems have detected irregularities in the payment method used for this order. We always ensure that the transactions made using online payment methods are authorized and secure; this is for account security. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  M
                  mudgilkamal
                  from Mumbai, Maharashtra
                  Aug 8, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: 86/13 Hanuman Colony , Rohtak, gali no 3, Rohtak, Haryana, 124001
                  Website: flipkart

                  Registered mobile on flipkart - [protected]
                  Registered email on flipkart - [protected]@gmail.com
                  Flipkart has closed my account (I was a plus member of flipkart) saying an unusually high number of returns and now they have even stopped replying me through email and social media platforms i need my account back as it had my flipkart coins for which a lot of money has been spent and also for the plus membership i need my account back ask the higher authorities to call me regarding this issue or provide me the contact number or direct email address to someone.
                  Sep 12, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Aug 09, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  Hi,
                  We are sorry to let you know that our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    Swaman
                    from Mumbai, Maharashtra
                    Aug 8, 2019
                    Report
                    Copy

                    Dear sir,
                    I have ordered a rakhi set for my brother as rakshabandhan is approaching. But the product my brother received is completely different from the one i have ordered.
                    So kindly look after this matter and replace the product with the one i have ordered. Order id is od[protected]. Please resolve this problem before rakshabandhan.
                    Waiting for your response.
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Aug 09, 2019
                    Flipkart Customer Care's response
                    We will revert on it.
                    Aug 13, 2019
                    Updated by Swaman
                    My brother has received the replacement but this time also the problem is same ie. Different product.
                    Will never buy rakhi next time from this company.

                    The product received was completely different from the one ordered.

                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      V
                      Vedprakash Thathera
                      from Vasai-Virar, Maharashtra
                      Aug 8, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Near Vasai bus depo next to mahalakshmi temple khopwadi vasai west, Thane, Maharashtra, 401201

                      1st of all i am not a Reseller
                      All product purchase for personal use

                      Also i am flipkart plus member
                      Also flipkart pay latter Activated
                      So why ur block my account

                      I am not cancelled order is your system automatically cancelled order

                      Pls active my account on urgently basic asap

                      Thanks & Regards
                      Vedprakash Thathera
                      Aug 9, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      Solve this case with in 7 hrs good work Thanks for solving this case
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Aug 08, 2019
                      Updated by Vedprakash Thathera
                      Call me on Alternative mobile
                      [protected]
                      Aug 09, 2019
                      Updated by Vedprakash Thathera
                      Again Block account & i don't know why they will do this pls activate my account asap
                      Same order ID number on photo
                      Verified Support
                      Aug 10, 2019
                      Flipkart Customer Care's response
                      Hi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share the account details or get in touch with our customer support number[protected].
                      Hope to hear from you soon.
                      Aug 10, 2019
                      Updated by Vedprakash Thathera
                      I am already shared my order id
                      Register mobile number is
                      [protected]
                      Mail id
                      [protected]@gmail.com

                      Pls call me on [protected]
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        I
                        iiit nzd
                        from Mumbai, Maharashtra
                        Aug 8, 2019
                        Report
                        Copy

                        Address: 5-62-12/2, 6/19, Brodipet, Guntur, Opp. SBI ATM, Guntur, Andhra Pradesh, 522002

                        Hi
                        My name is K.L.K.Reddy with Order no : OD[protected] . This order was not delivered to me till 7 p.m and Ekart person was misleading flipkart with supplying fake information that attempted delivery but no response. Kindly initiate severe action against ekart and as well as Flipkart product delivery dept. There is no complaints cell of flipkart but when we dial your toll free number and when flipkart interactive system says Flipkart executive will call back iam getting the following message for the ladt three or four days.
                        "
                        Hi,
                        We've been trying to get in touch with you as requested but we haven't been able to do so yet.
                        We'll call you again by 08 Aug, 07:30 PM to help you with your concern.
                        Please be available for a speedy resolution.
                        "
                        Please respond immediately otherwise i will be complaining to Consumer forum court.
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          Sushmita Bhar
                          from Kolkata, West Bengal
                          Aug 8, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: 712201

                          I am a plus member in flipkart. I am also use pay later facility for every month & pay the bill of it within proper time. Other months, i received only mail & sms from flipkart for reminder to pay of pay later bill. It's good. But this month, i get call from flipkart every day for pay later payment repeatedly. It is too disturbing. Although i am also got call for pay later due payment, when i have already pay. Please don't call me.
                          Sep 15, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Aug 09, 2019
                          Flipkart Customer Care's response
                          Hi,
                          Thanks for getting in touch.
                          We are sorry to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share the contact details or get in touch with our customer support number[protected].
                          You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                          Hope to hear from you soon.
                          I purchased Godrej black natural heir dye from Flipkart on 3rd August 2019.
                          MRP of product is Rs.144/- whereas he charged Rs.180/- plus postage. Please get me refund of Rs.36/-
                          Thanks & Regards.
                          Amar Nath Arora
                          [protected]
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            V
                            Vinayak Sakpal
                            from Surat, Gujarat
                            Aug 8, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: NEAR JAY COACH GOREGAON 260, GURU GOVIND SING IND. ESTATE, India Mumbai - 400063, Maharashtra, 400063

                            Dear sir,
                            I order to honor 7 s mobile worth rate 5499. I receive parcel but my microphone is not working and hanging problem i m trouble. Your service bad other companies. 21 jun. Refund but today 49 days delay your process. Now my last request to u refund or replacement mobile. I m only 10 augest. Wait and then i comment in police and dist. Consumer court.

                            Regard
                            Vinayak
                            Sep 20, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Aug 09, 2019
                            Flipkart Customer Care's response
                            we will revert on it.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Shanmuganathan Sankar Mahalingam
                              from Mumbai, Maharashtra
                              Aug 8, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: 400097

                              I bought Samsung Note 8 mobile on 25th May 2019, on line from Flash Teck, the mobile supplier to Flipcart online trading Vendor. I also paid Rs. 2500 according to the offer. But til date I have not received the mobile.This offer was given by web site, offerworld33.pw/s... .In that offer page Flipcart Assured was written clearly.And I made payment from my s.b.A/c. in Bank of Baroda, through my paytm Acount. Herewith I am sending some screen shot for your scrutiny. I request you to resolve this as soon as possible.
                              Thanking you
                              Yours sincerely
                              Shanmuganathan S.M.
                              Sep 16, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Aug 09, 2019
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi,
                              Thanks for writing in.
                              We are sorry for the trouble you had to go through.
                              These are NOT genuine offers listed by any seller on Flipkart. You can find all the genuine offers & discounts on our website, app and mobile site.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                D
                                Dope Tech
                                from Sonipat, Haryana
                                Aug 8, 2019
                                Report
                                Copy

                                Address: Flipkart, Ludhiana, Punjab, 141002
                                Website: Flipkart.com

                                Hello
                                I am writting this email for refund of my money
                                On 17th july 2019 i was placing order for redmi k20 pro mobile device for payment of 30, 144 rs with debit card but when i entered otp transaction got failed so i ordered the device via cash on delivery 2nd time
                                Soon after i ordered the device i got a message that cash has been debited so my money got deducted and order was also not placed
                                I contacted flipkart they said we did not get the money so i registered the complaint after 17 days of investigation they said that the money has been recieved by merchant
                                Official bank statement is also attached
                                And message from bank that i got
                                This is very poor service by flipkart
                                No coustmer service is resolving the problem and not taking any action about that
                                This is huge amount of money for me and i will not let it go if you didnt respond and resolve my issue in 2 days i will file a police complaint against flipkart with official bank statement
                                So refund my money and resolve my issue
                                My email - [protected]@gmail.com
                                Bank name kotak mahindra
                                Order name - redmi k20 pro
                                Order amount 30, 144 rs
                                Account name amandeep singh
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  Ashish Bhanarkar
                                  from Mumbai, Maharashtra
                                  Aug 8, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: 410206

                                  I have ordered Real me 3 pro from Flipkart on 2nd August. Seller- SuperComNet. Order ID OD[protected]. It was about to deliver on Sunday 4th AUgust but i got a message that it will be delayed and delivered on 7th August. Its 8th August now and I havent received my product. There has been no updates received on transit. It has been showing received at BHIWANDI hub from past 5 days. My money has been deducted from credit card. I needed my product within 2 days. There has been no help or update from Flipkart customer care personnel.
                                  Please help.
                                  Sep 10, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Aug 09, 2019
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Hi,
                                  Thanks for getting in touch.
                                  We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
                                  You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                                  Hope to hear from you soon.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    sdhr
                                    from Hyderabad, Telangana
                                    Aug 8, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: 500059

                                    We have ordered perfect homes 4 door wardroof cupboard from flipkart website and as expected the product has been delivered to home. Flipkart team has given the installation part to third party company name jeeves and texted us that jeeves agent (Vijay kumar) will contact us for the installation of 4 door cupboard. After 3-4 days agent contacted us and took the address but post that he never turned up. We have raised a compliant against him to jeeves then vijay called us for installation schedule again he took 3-4 days to come. When he came home and unpacked the things he found that doors handle are missing so he said he will come with door handles on the next day and complete the installation which never happened so, we raised a complaint to flipkart about the same and they replaced the product which took a weeks time. We have also informed flipkart team about the jeeves agent that he never turns up for the installation so they also logged a case. We have received replacement packed uninstalled cupboard on 4-8-2019 since then agent has not come to do the installation.
                                    Order id: od[protected]
                                    Flipkart compliant ticket: in[protected]
                                    Please take serious action as flipkart and jeeves team are just creating tickets and not helping at all.

                                    Thank you,
                                    Shridhar
                                    Mob: [protected]
                                    Sep 9, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Aug 09, 2019
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    We will revert on it.
                                    I didn't get any call on 1st day, in the next attempt, the delivery person was asking me to come to other location to collect the package. Now it is cancelled. That item is out of stock now and they are denying to help.
                                    I can't log in my Flipkart account for 3 days. Showing unsuccessful error
                                    Login unsuccessful please retry in a minute. And I am retrying it for 2 days no success.
                                    Please rectify the error. I need my account back if it is blocked for no reason
                                    Thank u
                                    My account email id

                                    Email id- [protected]@yahoo.com
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    2 Comments
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      Sai Rachana Velpula
                                      from Hyderabad, Telangana
                                      Aug 8, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Actually before three days we played games in game zone and unfortunately now we are unable to play games in gamezone on flipkart so we kindly request u to please resolve this querry as soon as possible as we are unable to play any games in game zone
                                      An error message was came and from then the game zone was unable to play
                                      Please resolve this problem as soon as possible
                                      Sep 10, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Aug 08, 2019
                                      Updated by Sai Rachana Velpula
                                      Resolve querry as soon as possible

                                      Verified Support
                                      Aug 09, 2019
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      Hi,
                                      Thanks for getting in touch.
                                      We are sorry to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share us the account details or get in touch with our customer support number[protected].
                                      You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                                      Hope to hear from you soon.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        G
                                        george machiwala
                                        from Mumbai, Maharashtra
                                        Aug 19, 2019
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Gandhinagar, Gujarat, 382481

                                        On 8th Aug @ 1310hrs i received head massagers, which i tried for first time it worked with some weird noise, second time i tried out it didn't started.

                                        So hopefully i want a replacement & if replacement is not possible please refund asap.

                                        "THIS IS DETAILED EXPLANATION ABOUT THE PRODUCT I RECEIVED I CANNOT WRITE MORE THAN THIS, AND IF THIS IS STILL NOT ACCEPTABLE PLEASE PROVIDE THE CONTACT DETAILS OF YOUR HIGHER AUTHORITY."
                                        Sep 20, 2019
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Aug 20, 2019
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        Hi,
                                        Thanks for getting in touch.
                                        We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
                                        You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                                        Hope to hear from you soon.
                                        I have order redmi k20 pro on Aug 5 2019 and promised delivery date is 8 th august. I have not received my order yet on 10 th Aug. Customer care executive told me that they have not any information why the order delayed and said your estimated delivery date is 13 th Aug you can cancel your order if you want
                                        Unable to login my flipkart account from any device anyway.
                                        Not able to login using phone number + password, email + password, phone + otp, email + otp, phone + forget password, email + forget password, from any device ie. laptop browser, mobile app, mobile browser
                                        always getting error
                                        login unsuccessful. please retry in a minute
                                        Same happened wit me today.
                                        I ordered realme x 7th by cod, yesterday a message came about prepaid transaction and i paid using pnb card.
                                        Money got deducted but payment was unsuccessful according to Flipkart.
                                        Lets see if they refund fast.
                                        Please look into such issues
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        3 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit