Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1216

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
Shirish1491
from Delhi, Delhi
Jul 21, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: 22/2 krishan kunj extn 1 gali no. 4a, New Delhi, Delhi, 110092
Website: www,filpkart.com

Order no. Od[protected]
Seema jain
Address:- 22/2 krishan kunj extn 1 gali no 4a near jain sweets.

Deliver boy is very manner less and rude please take some action.
Deliver my phone again. Deliver boy (Aakash kumar ekart) cancel our product without our permission.

Please resolve my problem as soon as possible.

Please do the needful.
Aug 25, 2019
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jul 22, 2019
Flipkart Customer Care's response
We will revert on it.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    R
    Ranjana Batra
    from Noida, Uttar Pradesh
    Jul 21, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: 122002

    I have ordered 14k real gold earings online and when i got this checked from market they said it's a fake metal and has no bis hallmarks stamp on it flipkart has sent me fake matel earrings

    I have raised complaints so many time online it's still pending they are not resolving this matter

    Flipkart is doing a big scam now

    My order id : order id - od[protected]
    Please help me to get my refund back
    Sep 4, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Jul 22, 2019
    Flipkart Customer Care's response
    We will revert on it.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      from Mumbai, Maharashtra
      Jul 21, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Hello team,

      I have already raised the return request (Od[protected] [incident: in[protected]]) on flipkart website for return of oppo a3s (Purple, 64gb) as battery charging takes 4-5 hrs to get completely full which is not acceptable for any customer.

      Flipkart customer support executive keep closing my request without provinding me any resolution and sending me reply that i failed to reply to their email within 48 hrs so seller cannot provide any replacement or refund but i had already mentioned my concern over their portal within definite timeline given for the replacement of the product. The refund should be initiated by flipkart as product information was undisclosed by their seller on the website at the time of purchase of this product. I feel like they have cheated on me and now they have declined my refund request.

      Please help me to initiate refund request as i don't want any kind of replacement of the product due to major flaws in the product.

      Thanks & regards
      Sandeep jaiswal|mb:[protected]
      Aug 24, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jul 22, 2019
      Flipkart Customer Care's response
      We will revert on it.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        M
        Manikanta PL
        from Mumbai, Maharashtra
        Jul 21, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Bangalore, Karnataka

        I bought the jvc 80cm led smart tv from flipkart on 8th july 2019. Customer care is very irresponsible. Product is not installed till date but the given date is 11th july 2019. Am calling them daily but they are behaving very carelessly. Now the return date is also exceeded. Now i cannot return the tv and i can't even open the product also. Please help me with this.
        Aug 27, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Jul 22, 2019
        Flipkart Customer Care's response
        We will revert on it.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          V
          Vasu Bethu
          from Hyderabad, Telangana
          Jul 21, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Pullaih plaza, Near Fish market,rest house road, West Godavari, Andhra Pradesh, 534201

          We purchase redmi note 7s from flipkart and it's delivered. But it's not working well. We apply for replacement 0n 13th july but still now it's not replaced. We call to flipcare customer so many times every time they said different delivery dates. I attched a image in below you can check it the tracking information totally wrong. And its showing same information from last 8 days. Please take an action this as early as possible
          Aug 28, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Jul 22, 2019
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            A
            ashukgs
            from Mumbai, Maharashtra
            Jul 21, 2019
            Report
            Copy

            Address: Bangalore, Karnataka, 581400

            Order id :od[protected]
            Refund id:[protected]
            I received the material on 17/07/019
            I have ordered asus max pro m1 as per specification its model no should be (Zb601kl-4a030in / zb601kl-4a040in) and it should support 4g volte but received device model no is asus _x00td and its not 4g volte phone its lte only with volte which not functioning properly while using via video call every time we have to disable and enable lte feature., i have requested for refund
            On 18/07/19.
            Flipkart have given a time frame of 72 hrs (Till 21/07/2019 9 am) to resolve the issue.
            But it was not resolved in given time frame. Flipkart again giving a deadline of 22/07/2019 (Upto 22/07/2019 15:30 hrs).
            For clarification please call on [protected] during office hours or on [protected] after 6pm.

            Ashutosh kumar
            C-3/3/3 kaiga township
            Mallapur
            Phone no:[protected]
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Jul 21, 2019
            Updated by ashukgs
            Dear Customer,

            We apologise for taking longer than expected to resolve your issue. We request you to provide us time till 22 Jul, 3:30 PM to get back to you.

            Thanks,
            Flipkart Customer Support

            Hi Ashutosh,

            Thanks for being a valuable Flipkart Plus member and thanks for writing in.

            We understand your concern and sorry for the trouble you had to go through.

            Please be assured that we're looking into this and will get back to you with an update by July 21, 2019.

            We would like to thank you for your patience and understanding.

            Regards,
            Lalit Thomas
            Flipkart Customer Support
            Your Query[protected]:38:50 )
            Return status is still pending, 72 hrs deadline already crossed
            Flipkart Customer Support[protected]:13:43 )
            Hi Ashutosh,

            Thanks for being a valuable Flipkart Plus member and thanks for writing in.

            We understand your concern and sorry for the trouble you had to go through.

            Please be assured that we're looking into this and will get back to you with an update by July 21, 2019.

            We would like to thank you for your patience and understanding.

            Regards,
            MONIKA SINGH
            Flipkart Customer Support
            Your Query[protected]:10:22 )
            72 hrs deadline will cross by 9:10 hrs tomorrow, No action has been taken
            till now.
            Flipkart Customer Support[protected]:06:35 )
            Hi Ashutosh,

            Thanks for being a valuable Flipkart Plus member and thanks for writing in.

            We understand your concern and sorry for the trouble you had to go through.

            Please be assured that we're looking into this and will get back to you with an update by July 21, 2019.

            We would like to thank you for your patience and understanding.

            Regards,
            BRIJESH KUMAR
            Flipkart Customer Support
            Auto-Response[protected]:00:04 )
            Hi,

            Thanks for writing to us. We have received your query and will get back to you within the next 24 hours.

            [This is an auto-generated response. Please do not reply to this email.]

            Thanks,
            Team Flipkart
            Your Query[protected]:59:59 )
            I have ordered Asus Max Pro M1 as per specification its model no should be (ZB601KL-4A030IN / ZB601KL-4A040IN) and it should support 4G volte but received device model no is ASUS _X00TD and its not 4G volte phone its LTE only with Volte which not functioning properly while using via video call every time we have to disable and enable LTE feature, I have requested for refund, for any clarification please call on [protected] during office hours or on [protected] after 6pm.
            Verified Support
            Jul 22, 2019
            Flipkart Customer Care's response
            We will revert on it.
            Jul 22, 2019
            Updated by ashukgs
            No response till now
            Jul 23, 2019
            Updated by ashukgs
            Everytime Flipkart customer care mail me and ask for alternate mobile no, because as per them my no not reachable. I have already given my alternate no to each customer care executive during voice calls.My point is that at least we can get missed call SMS alert if somebody calls us.They are just wasting our time.Horrible customer support service by Flipkart.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              J
              Jeffinsamuelseb
              from Piravam, Kerala
              Jul 21, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Pathanamthitta, Kerala, 689101

              I brought an headset boat airdopes 411 on 08 jul 2019. And the one i bought was not working due to manufacturing issues so i have returned my new airdopes 411 due to some manufacturing defects (Which i have used it not more than twice). Nd it was a new piece nd the one i got after returning (20th july 2019) was an old one which someone has used for a long and the one i got was not cleaned well and the ear pieces have got ear wax and all in it. Nd the box was full of stains nd scratches. I brought it for around 2800rs and i need to return my piece with a new one. I got the replaced product on 20th jul 2019 which was an old product. I want to get a new product. Hope u will return this piece with a new one.
              Aug 22, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Jul 22, 2019
              Flipkart Customer Care's response
              We will revert on it.
              Verified Support
              Jul 22, 2019
              Flipkart Customer Care's response
              We will revert on it.
              Verified Support
              Jul 22, 2019
              Flipkart Customer Care's response
              We will revert on it.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                aru777
                from Ponnur, Andhra Pradesh
                Jul 21, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                My account deactivated a week ago previously i asked about my orders and about my deactivation reason but you responded to my order status but not for my account status. And the replacement item was not picked up and new item not received till now. And you are not responding to this issue what i have to do.
                Flipkart it self cancelling orders and it is blocking accounts how it was fare?
                Aug 27, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jul 22, 2019
                Flipkart Customer Care's response
                Hi,
                Thanks for getting in touch.
                We regret to inform you that we are unable to find your account or order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
                You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                Hope to hear from you soon.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  K
                  karthick jothi
                  from Chennai, Tamil Nadu
                  Jul 21, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Bangalore, Karnataka
                  Website: www.flipkart.com

                  I was order redmi note 7pro with additional of mobile complete protection plan. After rad the terms & conditions that pack really not going to help me. I planned to return the product.in app shows return options but can't accept the request. So i called the flipkart customer care executives and explained the situation. But they also misdirected me given irrelevant information and they're trying to ignore me.
                  But till now not accepting the return request.
                  It's shows clear indentation to make customer as fool's.
                  In there terms and conditions itself clearly mentioned 10 days return policy.
                  Aug 30, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jul 22, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  Hi karthick,

                  Thanks for getting in touch.

                  We regret to inform you that we are unable to find your order details. Request you to share the order details or get in touch with our customer support number[protected].

                  Hope to hear from you soon.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    sagy2000
                    from Kolkata, West Bengal
                    Jul 21, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: 273, R.N. Guha Road, Kolkata, West Bengal, 700074

                    From the last few days, i am facing a lot of issue about flipkart. Whatever items i am purchasing, they are being automatically cancelled by seller and now my account has also been blocked. I had bought lots and lots of products and i was also a very loyal customer. I dont know whats wrong but i want my account back as i had a lot of supercoins and also i had saved cards and addresses. This issue should be solved as soon as possible
                    Aug 23, 2019
                    Complaint marked as Resolved 
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Jul 22, 2019
                    Flipkart Customer Care's response
                    Hi,

                    We'd like to let you know that your recent order has been cancelled as our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      Sakshi1@
                      from Anandnagar, Uttar Pradesh
                      Jul 21, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      I have ordered pantene long black shampoo with order id od[protected]. The product was delievered by 10th july 2019. When i opened the packet, product was damaged so i filed a replacement request. The official said that the delivery boy will pick up originally delivered item by sunday 14th july. After 14th july i again call then they said that your request has been cancelled please make new request so i make a new request which was cancelled again. I feel helpless. Please help
                      Jul 23, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      My problem have not resolved yet
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Jul 23, 2019
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Verified Support
                      Jul 26, 2019
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        D
                        devanshu kotecha
                        from Vasai-Virar, Maharashtra
                        Jul 21, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Jaipur, Rajasthan, 302003
                        Website: www.flipkart.com

                        I ordered the poco phone on 15th july, 2019 with extra discount on exchange offer of old phone of rs. 2000. The delivery date was 17th.
                        At the time the delivery was attempted i was not at office and am really unsatisfied with the reason the delivery boy gave for not exchanging the product is that side border colour is getting little bit faded. Neither did he call me regarding the same. My phone is perfectly in good working condition as is easily visible from the pics shared by me.

                        I have provided all the details to flipkart, then also they have rejected my order due to the reason given by their so called expert that their is a gap in between screen and back panel which is not correct as per the image it is just sliver color vanished from side border which is not an option for cancel the order as per flipkart exchange policy.

                        I am very disappointed with your services and replies, therefore i will going to apply this case to consumer forum as your team is replying to order new phone and cancelled my order which leads to a difference of amount i. E. Credit card offer (1500) and exchange offer (2000), which i am not ready to bear
                        Aug 22, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jul 22, 2019
                        Flipkart Customer Care's response
                        Hi,
                        We're sorry to hear that you're facing issues with your order for POCO F1 by Xiaomi (Graphite Black, 64 GB)
                        We wanted to inform you that the order has been canceled as the exchange product is not as per the seller exchange policy. Hence, the wish master has denied to pick up the product. However, the seller has confirmed that the refund has been completed on 20 Jul 19 and will be reflecting on your credit card by 30 Jun 19. Hence, closing the complaint from our end.
                        Your understanding is much appreciated.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          H
                          Hem Shankar
                          from Mumbai, Maharashtra
                          Jul 20, 2019
                          Report
                          Copy

                          Address: Nalagarh, Solan, Himachal Pradesh, 174101

                          Respected sir/madam,
                          I want attention for my order, i have purchased a symphony touch cooler 55 ltr.
                          When i recieved it, found faulty and damaged from inside. I tried to contact to flipcart customer support but i found nothing in back. They only give me dates in extended way.
                          I applied for its replacment and it takes a lot of time, even not pick the product yet.
                          Now i try to cancel the product but i unabled. Then flipcart person asked for refund but they don't given any.
                          So please sir/madam help me to cancel this product and refund my money.
                          Thankyou.
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            R
                            rameshvadhel
                            Jul 20, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 400060

                            Od[protected], i have order mi note 7 pro on 10th july 2019 which till date delivered n flipkart not taking my concern seriously. I have ask for cancellation even that they r not doing. I'm not able cancel order in app. My 12207 rs are in stake. They have claim amout from citibank on 11th itself but product is so far delivered. Please help. I have registered concern over customer service and on social media and almost twice in talking with their agents but no resolution.
                            Aug 26, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Jul 22, 2019
                            Updated by rameshvadhel
                            Correction the product is still not delivered
                            Verified Support
                            Jul 26, 2019
                            Flipkart Customer Care's response
                            We will revert on it.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              D
                              DAYANAND PANGE
                              from Delhi, Delhi
                              Jul 20, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              I have ordered two xiomi mi 3 band from flipkart. I have received both the bands on 01 st july. I used it till 16th july by doing regular recharge. However all of sudden one of the band stopped working from17th july. I tried to recharge it but it did not work. Finally on 20th july i lodge my complaing to flipkart. However instead of providing support flipkart customer care executive asked me to contacthe xiomi service station which is in pune & 150 km awayou from my city. This is ridiculous & simply not acceptable. All people busing online should be careful
                              Sep 8, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Jul 22, 2019
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi Chirag,
                              Thanks for writing in. We're sorry to hear that you're facing issues with your Product. Since the product was delivered to you on 01 Jul 19, it has crossed the seller's 10 days replacement period. Due to this, the seller will not be able to fulfill your replacement request. However, the product is covered under the manufacturer's warranty, so you can get in touch with the brand authorized service center and they'll be able to help you out. Hope this helps.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                D
                                deepakj23
                                from Delhi, Delhi
                                Jul 20, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Order id - od[protected]. Email [protected]@yahoo.com
                                Purchased buyback gaurantee exchange within buy back value for my poco phone
                                25 mar, 19 to 23 jun, 19 14, 700 (On same brand), 10, 500 (On other brands)
                                24 jun, 19 to 23 oct, 19 8, 400 (On any brand)
                                Expires on: 23 oct, 19
                                I purchased but not able to use due to no new poco phone launched till now. 14700 buyback gaurantee is useless if new poco phone launched. I purchased this phone due to buyback guarantee program.
                                Kindly extend date for buyback guarantee.
                                Sep 3, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jul 26, 2019
                                Flipkart Customer Care's response
                                we will revert on it.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  H
                                  Harendra Rathod
                                  from Rajkot, Gujarat
                                  Jul 20, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: H/168 Akash Ganga Society.Bh, Saraswati Nagar, New Sama Road, Vadodara, Vadodara, Gujarat, 390024

                                  I have purchase marq washing machine in discount rate and old washing machine is exchange but delivery boy check old washing machine and decided to not receive he says he is not ok but he is not checked and not run machine so i says ok and i pay the exchange value he says you call customer care and he says me to. So i call and discuss the call center but he is gone and not delivered my product. Next days customer service representative says your machine is resend and receive the 22nd july. But today he says your order is cancell. But i am not cancell my order. So you give me a my product and help me.
                                  Aug 24, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Jul 22, 2019
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Hi Harendrasinh
                                  We are sorry to let you know that your order for MarQ by Flipkart 7.5 kg Fully Automatic Front Load Washing Machine with In-built Heater White has been canceled by the courier service provider due to unforeseen reasons. We request you to place a fresh order. However, the seller has been refunded the amount of ₹ 12509 on 20 Jul 19 to your Credit Card and it will be credited within 2 Business days as per standard banking procedures.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    E
                                    Ekanth Reddy
                                    Jul 20, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Room#06,4Th cross Near Reliance public school SRK, nagar post Rachenahalli Bangalore, 560077
                                    Website: Flipcart consumer complaint

                                    I bought supermart items from flipkart dated -01/07/2019, my order no-od[protected] and transaction id-p1907012257563501264413, amt rupees 666/-00 i have pay online for this items, but i regret to say you your ekart people collect same amount in my home in my absentism, and iwill try to reach you customer care they did not resolve my issue till date. So, i humbly request to grivances officer please look my issue and resolve it asap.
                                    Aug 25, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Jul 22, 2019
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi Ekanth,
                                    We’re writing to you about your Grocery order OD[protected].
                                    We'd like to let you know that the seller has refunded Rs. 666/- on 21 Jul 19 to your gift card and will be added to your Flipkart account within 24 hours as a goodwill gesture.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      Sofia Sinha
                                      from Mumbai, Maharashtra
                                      Jul 20, 2019
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: BL 183, Sector II, 700091

                                      My total purchases on flipkart paylater account is 1226/- for the current month of july, 2019.. But the billing amount is showing as 1316/-.. Contacted flipkart customer care and addressed the issue.. They accepted the mistake as a probable technical glitch and further informed that i'll have to pay the mentioned billing amount of 1316/- for the current month, and that the excess of 90/- will be adjusted on my next billing cycle..
                                      On this, i asked that what if i don't purchase anything from flipkart in the near future, which is quite possible as per my choice is concerned.. To which the representative aakash told me that's the only solution..
                                      I asked to transfer to any manager there.. He told that the manager would even tell me the same thing.. I insisted further to speak to someone senior.. He asked me to be put on hold, and i am still on hold since the past 39 minutes.. The call is still on..
                                      I want my excess money of 90/- to be refunded on my current billing cycle..
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        C
                                        Chetan2323
                                        from Mumbai, Maharashtra
                                        Jul 20, 2019
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Mulund west, Mumbai City, Maharashtra, 400082

                                        My self rakesh singh and my flipkart login id - [protected] and am not able to login my flipkart account since last 4 days
                                        Everytime i try it shows login unsuccessful, please retry in a minute.
                                        Its happening since last 4 days after i have ordered some items and received them.in my flipkart wallet i have ₹3400 and i am a flipkart plus member and what u have done that without informing u people blocked my account and also taken my wallet money this is fraud. I will file case if wallet money not reverse in my accont.
                                        Please resolve this issue as soon as possible because am not able to order also.
                                        Email add - [protected]@gmail.com
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Jul 22, 2019
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        We will revert on it.
                                        Aug 01, 2019
                                        Updated by Chetan2323
                                        Still not solved
                                        Aug 01, 2019
                                        Updated by Chetan2323
                                        My Flipkart account blocked and my flikart wallet amount ₹3400 was stolen by flipkart this a big fraud flipkart. Never add money to flipkart wallet they block your account if you add money in wallet my ₹3400 stolen by flipkart.

                                        My self rakesh singh and my flipkart login id - [protected] and Am not able to login my flipkart account since last 15 days
                                        Everytime i try it shows login unsuccessful, please retry in a minute.
                                        Its happening since last 15 days after i have ordered some items and received them. In my flipkart wallet i have ₹3400 and i am a Flipkart PLUS Member and what u have done that without informing u people blocked my account and also taken my wallet money this is fraud. I will file case if wallet money not reverse in my accont.
                                        Please resolve this issue as soon as possible because am not able to order also. I want all my oders detail from flikart account and my money back. And the mail id Manisha. [protected]@gmail.com which was linked to that flipkart account is not ative now so i had mailed through this mail id. I need immediate resolution. Revert ASAP.

                                        I have deactivate my flipkart account yesterday now today i m open my account but its not work please help
                                        Helpful
                                        1 other people found this review helpful
                                        1 found this helpful
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit