Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1218

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
shruti singh lodhi
Jul 19, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Flat no 501,shahberi village, radha swami road, near anpurna family restaurant, Ghaziabad, Uttar Pradesh, 201009

Flipkart blocked my account. Flipkart is worst site. Flipkart blocked my account without notification. I have to create the return request but blocked my account. So how to unblocked my account. Do something please, with out mail and no notification flipkart has blocked the account with out no reason. Flipkart is worst site... I am before 6 year old customer. Why do u block my account...
Aug 19, 2019
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Jul 19, 2019
Updated by shruti singh lodhi
OD[protected]
Verified Support
Jul 19, 2019
Flipkart Customer Care's response
Hi Shruti,

Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account or order details. Request you to share the correct order ID or register email ID in order to assist you further.

Hope to hear from you soon.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    D
    from Mumbai, Maharashtra
    Jul 19, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: 755018

    Sir
    Iam debasis senapati. On 18 july 2019 i was serching flipkart to buy something but at that time i saw honor 9n was sold in rs1520/-. And after that i was order it bin cash on delivery and also the order is approved. (Orderid-od[protected]. But at night i saw my order was cancelled. (The order was cancelled by seller). When i call to customer care representative they said the product was limited stock, that means they deliver this product. And also customer care executive use some slang blanguages and dissconnect my phone. I want this phone on the same price range (1520). Flipkart cheat me...
    Aug 27, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Jul 21, 2019
    Updated by [email protected]
    FLIPKART NOW CHEATS WITH PEOPLE.
    Jul 21, 2019
    Updated by [email protected]
    My friend and me order this at a time.Both phones are cancelled .Btu my friend got 1700 gift card vcoucher where i got 850 only, they cheat me.
    Verified Support
    Jul 22, 2019
    Flipkart Customer Care's response
    Hi Hitesh,
    We're sorry to let you know that your order for Honor 9N (Sapphire Blue, 32 GB) has been canceled by the seller as its price was incorrectly listed by them on the website and app. This has now been corrected and you can place a fresh order for it if you want. To thank you for your understanding, however, the seller has added the Rs 850 to the Gift Card section of your Flipkart account as a token of apology.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      Sadique02
      from Mainpuri, Uttar Pradesh
      Jul 19, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Hi, i am mohammed sadique. I am a flipkart customer since last year. I have bought many products form flipkart and payment are always done timely.

      I have been facing a problem since 17th july that i can't login my flipkart account. When i tried to login it says invalid email id/mobile or invalid login details eventhough i write the correct details.

      The problem was started when i login in my new mobile phone. My phone was bought with exchange so i have reset my old phone and gave to the other. Then i think i might deactivate the flipkart account when reset the old phone so i tried in my new phone writing the mobile number in signup button for new customer then says the number was already a flipkart customer then i tried for sign in with the number it always says as before as invalid login details eventhough i entered the correct mobile number and password.

      Please solve my problem at the earliest. I hope for your quick reply

      Thank you
      Sep 16, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jul 26, 2019
      Flipkart Customer Care's response
      Hi,
      We would like to inform you that now you will be able to log in to your registered email ID/mobile number, kindly try to log in still you face any issue kindly revert us with the screenshot so that we can help you out. Hence, we are closing this complaint from our end.
      I am still facing the same problem as before. I can't login eventhough I entered the correct details. The screenshot was enclosed in the previous complaint also. I am here again enclosed the screenshot. When I login with the email I have used in the flipkart account it says "account doesn't exist". So I again tried to sign up for new account with the same email it says as" account already exist".
      So I want to solve this problem as soon as possible.
      THANK YOU
      Helpful
      1 other people found this review helpful
      1 found this helpful
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Sagarikasurya
        from Mumbai, Maharashtra
        Jul 19, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Haridwar, Uttarakhand, 247667

        Am not able to login my flipkart account since last two months.
        Everytime i try it shows login unsuccessful, please retry in a minute.
        Its happening since last two months after i have ordered some items and received them.
        Please resolve this issue as soon as possible because am not able to order also.

        Name: sagarika surya
        Email id: sagarika. [protected]@gmail.com
        Aug 26, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Jul 19, 2019
        Flipkart Customer Care's response
        We will revert on it.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          B
          BE ADVENTURES
          from Bengaluru, Karnataka
          Jul 19, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: 560070

          I had been a customer of Flipkart from last year's.but when purchased a Acer laptop from Flipkart.i purchased the laptop and was delivered on 4th July, that was received my mom. as I was out of station till 9th july.on 9th July when I unboxed the laptop there were noticeable scratches.then I switched it on.after I on the laptop download a movie.when I was watching the movie it got sudeenly off after few minutes it started.it was hanging too.but on 11july when I placed replacement request to Flipkart they accepted my request and sent a technician from acer.the technician from Flipkart arrived to my home and checked the issue he said me that the replacement for scratches and auto shut issue is not provided, it should have to be provided by flipkart.they said they are in the process but on17 July they rejected my replacement request and said they will call me by 20 July.please Flipkart don't break my trust on you.either you replace it or refund my money
          Aug 19, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Jul 19, 2019
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            Priyaav90
            from Mumbai, Maharashtra
            Jul 19, 2019
            Report
            Copy

            Cannot play game in flipkart gamezone. Whenever i play game in flipkart gamezone it starts to show a error message that 'we encourage fair play in line with our terms and conditions'. I started to get this error message after assessing the game zone with different accounts from same phone. I thought the problem will be fixed in one or two days but till date it shows the same error message.
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jul 19, 2019
            Flipkart Customer Care's response
            Hi Priya,

            Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share the register email ID or contact number in order o assist you further.

            Hope to hear from you soon.
            Jul 28, 2019
            Updated by Priyaav90
            Registered mobile number is [protected].
            Aug 03, 2019
            Updated by Priyaav90
            Please update
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              suryaprakash.p2
              from Mumbai, Maharashtra
              Jul 19, 2019
              Report
              Copy

              Address: Deepak Kumar S/o Prayag Yadav, WARD NO. 16 MAHADEV GHAT, RAFIGANJ, Bulandshahr, Uttar Pradesh, 824125

              Sir,
              I have paid amount rs. 13661 on 18.07.19 around 1 p. M through ref no. [protected]igagpqqjn9 to flipcart from sbi online banking for purchase of-1. Blackberry evolve mobile set; 2. Acm flip cover for blackberry evolve; 3. S-softline tempered glass guard. But the products are not showing in my flipcart and when called to flipcart helpline no. They responded for no order placed. Please help
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Jul 19, 2019
              Updated by suryaprakash.p2
              my registered mobile no . on flipcart is [protected]
              Verified Support
              Jul 19, 2019
              Flipkart Customer Care's response
              Hi Suryaprakash,

              Thanks for getting in touch.

              We regret to inform you that we are unable to find your account or order details. Request you to share the order details or get in touch with our customer support number[protected].

              Hope to hear from you soon.
              Jul 19, 2019
              Updated by suryaprakash.p2
              My email id is suryaprakash.[protected]@gmail.com and registered mobile no. is [protected].
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                B
                Bharathi Paramasivam
                from Bengaluru, Karnataka
                Jul 19, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Bangalore, Karnataka

                I have placed an order (Od[protected] for honor 9n mobile in flipkart on last day of big shoping days (18/07/2019). While ordering, stock was there and i have placed order successfully and it was processed and got message, it will be delivered on monday (22/07/2019). But once the big shopping days over, on 19/07/2019 in my orders section of flipkart, it was mentioned as seller (Indiflashmart) cancelled the order as it is out of stock. My question here is if really the product is out of stock why are you displaying the product in your website with fancy offer prices for limited time. Because of this i missed the offers given by you and your competitor (Amazon). This is totally not fair. Few hours later after my order, i have seen the same product was in stock with same seller but with higher price. Point to be noted is indiflashmart is flipkart assured seller as well. On calling flipkart, getting no response on delivering the product. Please look at the snapshits attached (Crazy to see the ordered time and cancelled time). Please be honest for customers instead of entering fake numbers as time.
                Hereby i request you that, i don't need any other compensation other than the product which i have ordered for same price. I am not worried about colour and date of delivery. So please make sure to deliver the same product for the price which i have ordered on your offer period.
                Aug 20, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jul 19, 2019
                Flipkart Customer Care's response
                Hi,
                We're sorry to let you know that your order for Honor 9N (Sapphire Blue, 32 GB) has been canceled by the seller as its price was incorrectly listed by them on the website and app. This has now been corrected and you can place a fresh order for it if you want. To thank you for your understanding, the seller has added Rs 850 to the Gift Card section of your Flipkart account as a token of apology.
                Hence, we are closing this complaint from our end.
                Hi Customer,

                We are sorry to let you know that your order OD[protected] for Honor 9N (Sapphire Blue, 32 GB) has been cancelled by the seller, as they had listed the price incorrectly due to an unforeseen error.

                If you paid by credit card, net banking or debit card, it may take up to 5 to 7 business as per bank procedure. If you paid by Gift card, it will be credited to your giftcard used for the purchase in 24 hours.

                In appreciation of your continued trust, Rs.850, , , , , , , , has been added as a Gift Card in your Flipkart account. You can use the Gift Card within a year to shop for products sold by any seller on our website or app. You can check the balance and validity of your Gift Cards here: http://fkrt.it/6jBxorNN

                Please be assured that the seller is putting in additional measures in place to ensure your shopping experience is a delightful one.
                Thanks,
                Flipkart

                I don't need compensation. I request Flipkart to deliver the product which I have ordered for that offer price
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Sunil_10
                  from Almora, Uttarakhand
                  Jul 19, 2019
                  Report
                  Copy

                  Address: At-7/35 Shashtri Nagar, Bareilly, Uttar Pradesh

                  Forwarded from sunil mousa:
                  U r cheating the customers by the scheme of exchanging
                  The mobile phones.
                  I have booked my phone through ur shopping sight
                  Ur delivery boy has refused to take it back by saying that ur slim slot whole is damaged while it is also in good condition. Kindly look into the matter...
                  If you need like new handset on exchange then why are you launch exchange offer...
                  +1 videos
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jul 19, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  Hi,
                  Thanks for getting in touch.
                  We regret to inform you that we are unable to find your account or order details. Request you to share the order details or get in touch with our customer support number[protected].
                  Hope to hear from you soon.
                  Jul 28, 2019
                  Updated by Sunil_10
                  My complaint regarding handset exchange has solved.
                  Thanks!
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    R
                    Reghunadhan
                    from Kalpetta, Kerala
                    Jul 19, 2019
                    Report
                    Copy

                    Vide order id od[protected] i have ordered for idesign back cover (316) for my redmi note 4 mobile costing rs 299/- plus delivery charge of rs 40/-. I have paid the full cost as required and collected the item. On inspecting it is noticed that the item is not the one ordered by me. The item received is black glass cover.
                    So i am not happy with your performance and not prepared to accept the item delivered since it is not the one required.
                    So please arrange replacement early.
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Jul 24, 2019
                    Updated by Reghunadhan
                    very sorry to note that no action is seen taken for redressing of the complaint. Hope that action will be taken immediately..
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      M
                      Manjeetsingh109
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Jul 19, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Gurgaon, Haryana, 122015

                      Hi team,

                      I ordered honor 9n phone dated on 18th july 2019, my order id is od[protected]. Today i got the email that my order has been cancelled by the seller and they told that i can back my money after 1 week so i m not able to use my money and alsoi am not geting the mobile also for which i booked erlier and paid rs 1520. They are playing with us and my money.

                      Another order id as per below.
                      Od[protected]

                      Thanks,
                      Manjeet
                      Sep 5, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Jul 19, 2019
                      Flipkart Customer Care's response
                      Hi,
                      We're sorry to let you know that your order for Honor 9N (Sapphire Blue, 32 GB) has been canceled by the seller as its price was incorrectly listed by them on the website and app. This has now been corrected and you can place a fresh order for it if you want. To thank you for your understanding, the seller has completed the refund of Rs. 1050 in your Phonepe on 19 Jul 19 and it will be reflected on 22 Jul 19. Also, Rs 850 added to the Gift Card section of your Flipkart account as a token of apology.
                      Hence, we are closing this complaint from our end.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        A
                        ABHINAV ANANYA
                        from Mumbai, Maharashtra
                        Jul 19, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Dear sir,
                        Vivo z1pro i bought and its camera is hanging in portrait mode.
                        Help me please i asked flipkart for replacement and techinican visit take place they accept the fault in my phone but after some time flipkart cancelled my replacement request without any verification from me its a worst experience i bought it on 11 and deliver to me on 15 imagine how i am feeling now, help me on this sir i feel that i will loose my 10 days replacement policy of flipkart and no replacement will happen. My registered number is 78* i am providing the proof my concern because you have faith in seller not in costumer that's why you cancel my replacement without verification from my side.
                        Regards
                        Abhinav.
                        Aug 23, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jul 19, 2019
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          sagy2000
                          from Kolkata, West Bengal
                          Jul 19, 2019
                          Report
                          Copy

                          Address: 273, R.N. Guha Road, Dumdum, Nagerbazar, Kolkata, Kolkata, West Bengal, 700074
                          Website: Flipkart.com

                          I have been placing order on flipkart and i have been a daily and loyal customer of flipkart. But the last 3 orders i gave, they all being repeatedly cancelled by the seller even after i am prepaying the order. When i called their customer service, they even didnt have any answer as to why is this happening.
                          I am posting a picture as well.
                          If they dont have something or if something is out of stock, then they must show it on their site.
                          This was a really big convinience i had faced because the thing i ordered was needed by me very much. This needs to be solved, orelse i want my money back.
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            M
                            maltamas
                            from Delhi, Delhi
                            Jul 19, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Kolkata, West Bengal, 700022

                            I ordered a product from flipkart. It's cancelled by the seller. It is not fare.
                            I need help why this type cheapest worked flipkart. Its not my mistake.
                            Jab maine order kiya to product uske baad bhi stock me tha around 1 hour tak.
                            Then why cancelled my product. Sab galti flipkart wale ki hai
                            Muje phone do ya jo current price mobile ki hai uske barabar comapnsation

                            Please take action asap.

                            Thank you
                            Aug 28, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Jul 19, 2019
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi Sunil,
                            We're sorry to let you know that your order for Honor 9N (Sapphire Blue, 32 GB) has been canceled by the seller as its price was incorrectly listed by them on the website and app. This has now been corrected and you can place a fresh order for it if you want. To thank you for your understanding, the seller has completed the refund of Rs. 1050 in your Phonepe account on 18 Jul 19 and it will be reflected by today. Also, Rs 850 added to the Gift Card section of your Flipkart account as a token of apology.
                            Hence, we are closing this complaint from our end.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              D
                              ds rajawat
                              from Raipur, Chhattisgarh
                              Jul 19, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Vaishnavi Summit, No 6/B, 7th Main, 80 Feet Road, 3rd Block, Koramangala, Bangalore – 560034 India, Bhopal, Madhya Pradesh, 462011

                              Replacement request money back : od[protected] redmi note 7 pro (Space black, 128 gb)

                              11:35 am (0 minutes ago)
                              To cs-head

                              I purchased mi note 7 pro is very poor camera quality and mobile performance and net is now worked same network area other mi lower product are working fine but that's product like vga camera n red eye issue, net speed very poor, and performing like 2gb same mi2 4gb are working fast..

                              I reset and updated all ios software n app but flipkart still not able to provide proper solution and his tech team make fool to customer they are not taking issue.. I made replacement complain on 25 june more than 25 days gone but still not provided resolution due to i'm unable to use cell and i request please refund my money i will purchase product from direct mi.com or mi store..

                              I request to my all friend circle,, please don't purchase from flipkart they just cheat with customer and his policy and support are very poor... And one more thing they made fake support query in his system and want to put blame on users. I invest my last six month saving to buy this product and want to save my time but still not giving me replacement or money back i seriously disappointed please i again request to higher support refund my money and collect your mobile.. Its my biggest mistake to buy a product from flipkart.

                              Sir i'm requesting you please back my money and its high of disappointment.. I want to save my time and money but you did too late and made wrong n fake promises. Hence i want request you please justice with me and back my money. If you can't do that.. Allowing me to help customer forum/ dist court to file a case against it. I have trust on govt n judiciary to help in this case..
                              This is my final request and legal notice also.. Back my money with in 24 hours my cell number is for future query +91 [protected] alt number is : +91 [protected]

                              Note : many times i talked with your support team day by day i update to him
                              —
                              Order details are :

                              Od[protected]
                              Need help
                              Track

                              Redmi note 7 pro (Space black, 128 gb)
                              Color: space black
                              Seller:
                              Supercomnet
                              ₹16, 999
                              Delivered on sat, jun 15th '19
                              Return policy ended on jun 25th '19
                              Rate & review product
                              Technician visit service
                              Expected by thu, jul 18th '19
                              Technician visit service
                              Expected by fri, jul 5th '19
                              Technician visit service
                              Expected by sat, jun 29th '19
                              Replacement status
                              View details
                              Replacement rejected
                              Replacement id:
                              [protected]
                              We're sorry. We are unable to process your replace request.
                              Replacement status
                              View details
                              Replacement rejected
                              Replacement id:
                              [protected]
                              We're sorry. We are unable to process your replace request.
                              Replacement status
                              Aug 29, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Jul 19, 2019
                              Updated by ds rajawat
                              Your service request number for the Technician Visit with JEEVES CONSUMER SERVICES PRIVATE LIMITED is 9G15-27013FLPKRT-9655926.

                              but i request to him please visit my issue but they are not come to address and not called after 28th june and making fake and wrong information to flipkart team.. i want to clear one thing i paid to flipkart i know only flipkart why other firm under it . all make fool to customers i always using online showing with amazon and trusted site but flipkart doing with me wrong please help to back my money and file case against this fraud ..

                              thanks
                              Verified Support
                              Jul 19, 2019
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                Sebas Sapoo
                                from Mumbai, Maharashtra
                                Jul 19, 2019
                                Report
                                Copy

                                Address: RC-36 STREET NO 35 AMBUJA DURGAPUR, 713216

                                I purchased redmi k20 pro on 17.07.2019 with 3 attempts online (2 debit card+1 netbanking). On 2 debit card transaction product purchase was not succesfull but the sbi transaction happened and money was deducted from account.1 transaction money was credited yesterday but 1 not returned yet no message received i want money back.

                                Preetam
                                [protected]
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  Anand Samy
                                  from Puttur, Karnataka
                                  Jul 19, 2019
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: 42-43 Electronic City Phase-1, Hosur Main Road, 560100

                                  I have order women panty 13days before m-size 34inches but i have recived 24 inches size which is not fit and i ledt review on the product i didn't get any reply on that then i called today ro flipkart customer care i try to register compliet the are saying that there is no return policy for this product. Its mistake of flipkart which the didn't check the quality of the products.
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    C
                                    cbakhil0406
                                    from Mumbai, Maharashtra
                                    Jul 19, 2019
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Flat NO: F404, Lakeshore Residency, Old Mumbai Pune highway, Talegaon Dabhade, Pune, Maharashtra, 410506

                                    Hello,

                                    I have made a order for poco f1 phone, order no is : od[protected]. Which i made into emi transaction.
                                    But my icici account was debited twice for same amount. Which is 14819.

                                    Transaction id are : 534476 & 541433 (Provided by bank, they want a response from flipkart for any action for undoing the transaction)

                                    I raised a complaint in 8th july through phone, on 9th july through chat and by e-mail also.

                                    I have already received two incident numbers which ware provided below. But till now i haven't received any response for my concern.

                                    In[protected]Through chat)
                                    &
                                    In[protected]Through e-mail)
                                    &
                                    In[protected]Through call)

                                    Every now and the they inform me to wait for 24-48 hours, its been 8 days i have been waiting, contacting flipkart every day, either my phone, chat or email, but i haven't received my money, neither any response, or a commitment for resolving. ()
                                    (Sorry i already received as 11th of july as a commitment date which flipkart is unsuccessful to maintain)

                                    Regards
                                    Akhil. C. B
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      A
                                      abhirajav
                                      from Punalur, Kerala
                                      Jul 19, 2019
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: BEENA BHAVAN EAST KALLADA KOLLAM, Kollam, Kerala, 691531

                                      I purchased 2 backpacks of american tourister on 23/4/19 with inr 1139/pc & i got the pc on correct time. & the site says it have 1 year worldwide warranty. Link - (https://www.flipkart.com/american-tourister-fizz-sch-bag-32-5-l-backpack/p/itmf... now i get deceived by that company coz the item is damn bloody local when i checked the item in its official site. The 2 items s is damaged fully & it's stitches fully damaged. Its used by my sons & they are 4th & 6th stds respectively. I need to say one thing cash is not paper..!!! Don't foolish customers like provide local quality items. I need my cash back no need to repair it. Coz after repair also this item's quality is pitty same as above. So refund my cash & do further proceedings. If not get a needful reply from your end, im plan to go through consumer court & file case against flipkart pakka & also liable to pay my time spend behind this...!!!
                                      Mind it...!! This can't do anymore to any customers..

                                      Regards,
                                      Binu kumar
                                      Sho kollam rural
                                      Kerala police
                                      Govt of kerala
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Jul 24, 2019
                                      Updated by abhirajav
                                      flipkart team says [protected]@samsonite.com is the company & they dont know anything
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        M
                                        muhammedsameer03
                                        Jul 19, 2019
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Chennai, Tamil Nadu, 600091

                                        I have ordered a honor 9n smartphone in billion day sale in flipkart, which offered a price of 1520/- on 18th june 2019, on 19th june, when i checked the status, it was in cancelled status. When i called customer care, they are simply telling its as technical error, actually its an breach of contract, so decided to sue on consumer court. As flipkart doesn't have any showroom, it has only online website to showcase their products, when they give the things in offer, how can they cancel without any prior notice. I have the every screenshot with me. Order id ending with 77480000
                                        Aug 30, 2019
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Jul 19, 2019
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        Hi Muhammed,
                                        We're sorry to let you know that that your order for Honor 9N (Sapphire Blue, 32 GB) has been canceled by the seller as its price was incorrectly listed by them on the website and app. This has now been corrected and you can place a fresh order for it if you want. To thank you for your understanding, the seller has added Rs. 850 to the Gift Card section of your Flipkart account.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit