Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 15, 2026
Complaints 47322
Resolved
25496
Unresolved
21826
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 711

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
Somesh Krishna
Jul 18, 2021
Report
Copy

They have updated someone else's phone number to my account and they are not ready to revert it.
My all OTPs are going on that phone number and they have some other account in their system with my phone number and they are saying they cannot update it.
Please update my account with my phoneNumber, i dont care who was using this before but this my current number and my account should contain this.

Have been continuously raising this issue in the flipkart customer care but they are not resolving this
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Jul 19, 2021
Updated by Somesh Krishna
This issue has not been resolved yet, why am i seeing this as resolved
Helpful
1 other people found this review helpful
1 found this helpful
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    R
    Rispoo
    Jul 18, 2021
    Report
    Copy

    Address: H.no 1309, Vandna Enclave, Khora, Ghaziabad, 201309

    Hello Team,

    I ordered one mobile phone on 30th june, i received used product then i file a complaint within the policy, purchased to today's date approx. 18 days there is no resolution, so many executive i informed these thing, he and she listen my concern, no body help me, so, please let me know where do i go to resolve this complaint otherwise i going to escalate this complain to social media and consumer form.

    Thanks & regards,
    Rishibh Kr. Gupta.
    Mob -[protected]
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      P
      Pooja Nishad
      Jul 18, 2021
      Report
      Copy

      I purchased a macbook air last year and got a defected piece so i replaced and got another macbook from Flipkart on date[protected] and it was working fine until it got completely shut down day before yesterday. The cursor isn't getting pressed and it isn't getting charged anymore since last 2 weeks. the screen was flickering on shutting down and now it's shut down permanently.

      I even purchased a Nokia mobile which started malfunctioning within an year. Screen freezes, phone shuts down on its own, display goes off on call until the call is disconnected.

      I purchased these products almost of an amount more than 1 lakh, and the products started malfunctioning within an year without any physical damage.
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Samghummann
        Jul 18, 2021
        Report
        Copy

        Website: www.flipkart.com

        I ordered samsung F62 mobile on discounted price of Rs 16999 and including exchange offer and hdfc card offer, final price was Rs 10659. Order ID - OD[protected]. Please provide product at same price
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          S
          Sijaa
          Jul 18, 2021
          Report
          Copy

          Address: Flipkart Internet Private Limited, Buildings Alyssa, Begonia & Clove Embassy Tech Village, Outer Ring Road, Devarabeesanahalli Village, Bengaluru, 560
          Website: www.flipkart.com

          I have a flipkart account with email id [protected]@rocketmail.com. The old number that i had, i lost it. I couldn’t update to new number because the otp is going to the old number also. Kindly help me to solve this issue
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            Priya2091
            Jul 18, 2021
            Report
            Copy

            I have ordered one pegion mannual chopper from flipkart xl size order no OD[protected] but when i used it its lid is not working properly and it is also not of pegion as i have previously used pegion chopper and now they are not refunding the money back to me . Please see into this issue
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              R
              Rajk23
              Jul 18, 2021
              Report
              Copy

              I have created flipkart account two years back with a mobile number few months ago i lost my mobile phone and the number.

              The main problem is when i tried to update my new mobile number, the otps are being sent to both the new number and the old number. I got the new number otp and account password, but the otp of the old number cannot be entered as i lost the number and i dont have it. This is making me unable to change the mobile number.
              my mail id# jprajk.[protected]@gmail.com
              Please do suggest me to update my new mobile number to my flipkart account.
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              1 other people found this review helpful
              1 found this helpful
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                H
                Hitesh Sarvaiya
                from Thiruvananthapuram, Kerala
                Jul 18, 2021
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                I had used my Cardless credit from flipkart in[protected] i had cleared 80% of my dues after that there was technical problem in app i complaint many times through mail and chat but there was no response from there side.Recently i had to buy a car i applied for loan and my cibil shows pending payment. Cardless credit was provided by Indiabulls Dhani. I again called them regarding issue but still no response from them nor Indiabulls Dhani. Nor they are solving the technical issue in the app. I had to pay again the amount paid to Flipkart to Indiabulls Consumer Finance to clear lpending payments showing through paytm with Loan account number showing in my CIBIL report.please do needful i need noc at urgency. I have even raised complaint of Indiabulls few day back in this forum too
                Thanks
                Hitesh Sarvaiya
                [protected]
                Oct 1, 2021
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jul 20, 2021
                Flipkart Customer Care's response
                We will revert on it.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  R
                  RonitM
                  Jul 18, 2021
                  Report
                  Copy

                  My Flipkart Account is blocked and when I am asking them for refund of the money which is present in my Flipkart Gift wallet There is no response from them
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  They just do like that they will give to a Specific date and will say your issue will be resolved before that date and they don't even care to resolve the issue on that day too.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Ankit Karwariya
                    Jul 18, 2021
                    Report
                    Copy

                    Address: near bhagwat dham professor colony 210204

                    I have ordered samsung galaxy f12 phone on flipkart and i got deliver of phone within 7 days but Flipkart app does not shows that we got delivery. Hence we are unable to return the product and when we raise complain in flipkart they correct there application and now its showing your order is cancelled. so we are unable to return the product. Please help us. thanx
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      H
                      Himachalapathi
                      Jul 17, 2021
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Dear Flipkart and IDFC first bank team,

                      1 year back I had used Flipkart pay later option with limit of 5500 rupees.I Paid all dues on time . suddenly Flipkart blocked pay later option without intimation. I called Flipkart and IDFC bank cust care but there is no use at all. but still in cibil score they are updating wrongly. What is actual payment amount showing Rs. 39, 537/-. Just close Flipkart pay later option and it should be closed in cibil .for your reference iam attaching the screenshot
                      Aug 20, 2021
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Jul 17, 2021
                      Updated by Himachalapathi
                      Dear Flipkart and IDFC first bank team,

                      1 year back I had used Flipkart pay later option with limit of 5500 rupees.I Paid all dues on time . suddenly Flipkart blocked pay later option without intimation. I called Flipkart and IDFC bank cust care but there is no use at all. but still in cibil score they are updating wrongly. What is actual payment amount showing Rs. 39, 537/-. Just close Flipkart pay later option and it should be closed in cibil .for your reference iam attaching the screenshot
                      Verified Support
                      Jul 20, 2021
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        R
                        ramakrishna.acharya
                        Jul 17, 2021
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Buildings Alyssa, Begonia & Clove Embassy Tech Village, Outer Ring Road, Devarabeesanahalli Village, Bengaluru, 560103
                        Website: www.flipkart.com

                        Sir or Mam,

                        Past 2 months i'm fighting to get my RIGHTFUL COMPENSATION against Faulty Useless Product HTC Timmer sold to me with a 1 year warranty (Till Aug 2021), product is not working past 2 months its NON SERVICEABLE, UNWARRANTED, as Brand service is not available and Seller Flipkart is NOT BOTHERED about my REFUND COMPLAINT i submitted many times. I have undergone such a WORST MENTAL TORTURE, TRAUMA due to Flipkart and its service teams past 2 months. So, i request you to help me to get RIGHT FULL COMPENSATION 50 times the price of the faulty product sold to me and teach Flipkart a lesson how to ACT ON SERVICE, WARRANTY issues.
                        Thanks, Ramakrishna Acharya
                        Aug 21, 2021
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jul 20, 2021
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Verified Support
                        Jul 20, 2021
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Issue is NOT SOLVED till date.
                        Look at GREAT FLIPKART services and Teams, till date, i didn't receive any Mail/Call response.
                        Helpful
                        1 other people found this review helpful
                        1 found this helpful
                        2 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          J
                          Jayaram macha
                          Jul 17, 2021
                          Report
                          Copy

                          Address: karwar
                          Website: Flipkart

                          My order OD[protected] on Flipkart for provider dvd writer ( 01 year warranty) but i received defective hp dvd writer on 08 jul 2021. It is not under warranty from HP. So it is requested that replace dvd writer otherwise return the item.
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            M
                            mksardana27
                            Jul 17, 2021
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Haroli

                            I am not getting any help on order OD[protected]. I got a wrong product and now return/replacement is getting cancelled. your team is doing deliberately. They are changing the category and cancelling it again and again. And I am not getting any help from flipkart. Support team is saying it’s between seller and customer and flipkart will not help on this. Looks like my money is wasted.
                            Jul 20, 2021
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart has initiated the refund
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Jul 17, 2021
                            Updated by mksardana27
                            PFA pics

                            Verified Support
                            Jul 18, 2021
                            Flipkart Customer Care's response
                            We will revert on it.
                            Verified Support
                            Jul 23, 2021
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi, We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your
                            FABZONE Antique Look Lord Buddha Handicraft Idol God Gautam Buddh Statue Feng Shui Decorative Spiritual Puja Vastu Showpiece Figurine - Religious Gift item & Murti for Mandir / Temple / Home Decor / office Decorative Showpiece - 28 cm with order ID OD[protected]. We’d like to let you know that the seller has confirmed that the refund of Rs. 924/- has been completed on 18 Jul 21 and should be reflecting in your account by now.

                            Your kind understading is appreciated.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              A
                              Ashis@123
                              Jul 17, 2021
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: C/o- pradipta kumar jena. At- Andarpur,ddroad. Post- kalyaninagar Dist-cuttack. State-orissa pin-753013

                              Sir/ Madam. This is to inform you that on 10 th July, I was misbehaved by Ekart delivery boy while receivng my order from flipkart..he suddenly reached to my home on that day, without even calling me before hand..I was busy in some important work, for which I could nt pick up his call.but within a span of 20 mins, I called back to him and asked about his location.suddenly he refused me to deliver my product, and rather insisted me to come to his location to collect my product, although he was just 200 metre away from my home..still he didn't deliver my product, when I said him to reschedule for the next day, he argued with me, shouted at me..Then I went to his location to collect my product, again same thing he argued with me there and in a sarcastic manner adviced me to complaint against him in flipkart, as he was very much sure nothing wll happen against him...I have complained many times in flipkart customer care but nothing happened ..I was deeply disheartened with flipkart, as customers have to lose their self esteem infront of delivery personnel..I sincerely need justice for this, or else I wll deactivate my flipkart account and stop dealing with flipkart
                              Aug 19, 2021
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Jul 18, 2021
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                M
                                Madhu Koduganti
                                Jul 17, 2021
                                Report
                                Copy

                                Address: Call on Mob: 79958-81864

                                ORDER ID: OD[protected]

                                I bought IFB Washing machine. Product delivered on 13.07.2021 but even after 4 days nobody turned up for product installation and demo. Even after repeated messages, nobody bothered to resolve my complaint. I also requested that my phone is not available and asked you guys to call me on my wife's number +[protected]. Unfortunately, nobody returned my calls or messages. Please send an authorized person immediately. Product is rendered useless even after purchasing and delivery.
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  R
                                  Rameshwar Karal 251
                                  Jul 17, 2021
                                  Report
                                  Copy

                                  Dear sir,
                                  I have purchased a Marq 1.5 ton 5 star inverter split ac from your Flipkart on 16th June 2020.
                                  Now my AC compressor is not working.
                                  I have already made complaint with your customer service but nothing is happening. I am receiving calls from different people and they said you have to pay for compressor and that is Rs.9000.
                                  I want to bring to your notice that the compressor is having 5 years of guarantee and it should be replaced free with in warranty period. I have told them that I can bear the cost of gas and installation charges.
                                  Kindly look into the matter and inform me why this is happening.
                                  I'm attaching the invoice for your reference.
                                  I think I have made blunder mistake by buying your product.
                                  Thanks and best regards,
                                  Rameshwar Karal,
                                  B-251, Vaishali Nagar, Jaipur
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Jul 17, 2021
                                  Updated by Rameshwar Karal 251
                                  I have not been provided with resolution to my problem. I am only getting dates for the solution but not the solution. I have been trying for last 22 days but still you have not provided any solution to the problem.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    Somshree Pal
                                    Jul 17, 2021
                                    Report
                                    Copy

                                    I have created flipkart account few years back with a mobile number (T24 Docomo) that company get closed so i donot have acess to that number.

                                    The main problem is when i tried to update my new mobile number, the otps are being sent to both the new number and the old number. I got the new number otp and account password, but the otp of the old number cannot be entered as i lost the number and i dont have it. This is making me unable to change the mobile number. I want to update my new number.
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      K
                                      Karan vanza
                                      Jul 17, 2021
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Recently I order an shoes which genuinely I received a different product and when I requested a return they gave me a date and then automatically they resolved the issue and block my account saying " seller and delivery agent confirmed that the product was intact so they can't return it" which indicates that the delivery agent open the box and checked which is not allowed in there policy as he might have tempered the product and packaged it then he delivered me. Don't know what they are doing and blaming me and blocking my account.
                                      Jul 30, 2021
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Sorry but no one has resolved my complaint
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Jul 18, 2021
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We will revert on it.
                                      Jul 18, 2021
                                      Updated by Karan vanza
                                      When will you revert?? My payment is stuck.
                                      Verified Support
                                      Jul 19, 2021
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We will revert on it.
                                      Jul 19, 2021
                                      Updated by Karan vanza
                                      Okay you will revert me on it but I'm asking for specific date and time.
                                      Jul 20, 2021
                                      Updated by Karan vanza
                                      Are you really going to revert me back or just fooling around.
                                      Verified Support
                                      Jul 30, 2021
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We willl revert on it.
                                      Jul 30, 2021
                                      Updated by Karan vanza
                                      But when???
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        M
                                        mohan pittapalli
                                        Jul 17, 2021
                                        Report
                                        Copy

                                        Dear Sir/Madam,
                                        I am writing to dispute a fraudulent debits(two) on my SBI credit card in the amount of Rs, (45099 & 27198) 72, 297. I am a victim of identity theft, and I did not make this debit. I am requesting that the debit reinstated, that any finance and other charges related to the fraudulent amount be credited, as well, and that I receive an accurate statement.

                                        Transaction Date: 16/07/2021
                                        Time: 1:30 & 1:38 PM IST
                                        Merchant Name: FLIPKART PAYMENTS BANGALORE IN

                                        Please investigate this matter and correct the fraudulent debit as soon as possible. I would appreciate a response from you in writing. Thank you for your assistance.

                                        Please reach out to me at mohan.[protected]@gmail.com

                                        Please let me know if you need any further details for investigation Thanks!

                                        Thanks & Regards,
                                        Mohan Pittapalli
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit