Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 15, 2026
Complaints 47322
Resolved
25496
Unresolved
21826
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 718

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
C
chh7
Jul 9, 2021
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Flipkart

The flipkart delivery man has now came on gundagardi, he is calling from a mile away to take out the parcel, he is not going to deliver on home, he gives "threatening" that if you cant take away your parcel from my place, he will cancel the order. and the best part is he cancels everytime, who the hell will take the leave from office to take the parcel. Nowadays he has stopped even calling to me. he cancels my order without even asking me and write " customer refused the order". I am completely fade up with the gundagardi of flipkart wishmaster, not all are same there are couple agent who is doing this.
Aug 10, 2021
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jul 10, 2021
Flipkart Customer Care's response
We will revert on it.
Who marked this one as "resolved", shame on you flipkart.😡😡..Untrustworthy...😡😡
Helpful
8 other people found this review helpful
8 found this helpful
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    ashokkpm1975
    Jul 8, 2021
    Report
    Copy

    Address: NO 4 BABUJI NAGAR 1 TH STREET KUMARANANDHAPURAM

    Dear Job Seekers,

    We are happy to know that you are interested.

    Please find the bank account details for pay Application Fee given below and find the Attachment of Application Form.

    Please follow below given instruction for joining:

    - Fill Application Form
    - Pay Application Fee in bank account through IMPS/NEFT
    - Send filled Application Form
    - Send paid amount screenshot/payment proofA

    Pay through Bank Details (IMPS/NEFT/RTGS):

    Bank Name: Axis Bank
    A/C Holder Name: Flipkart India Pvt Ltd
    A/C number: [protected]
    IFSC code: UTIB0000575

    Note: Once you have made the payment, kindly send us the payment proofs and the completed application form. We will then send you the workload within 30 minutes.

    Thanks and Regards
    Prakash Mehta (Executive, Flipkart India)
    Cell: +[protected]

    FLIPKART INDIA’S PROJECT DETAILS AND DEMO-FILE:

    Dear Job Seekers,

    Flipkart India Private Limited is a Private incorporated on 19 April 2011 and providing from 2019 which is certified by MCA. Our Company is providing a home-based data entry job which is open for all students, housewife, retired person etc. There is no qualification certificate required for this job. Only basic computer knowledge is required.

    Job Description:- The Company Will provide a Scan PDF file from "Flipkart India’s Retail Project" and you have to type all data in MS Excel Sheet manually.

    All those sitting idle at home have a very good opportunity to earn up to 30k to 40k in 10 to 15 days. You only need to bring your confidence and skills; rest will be taken care of by our company.

    Check Company Status in Online before join:- Visit the official website of the Ministry of Corporate Affairs (MCA), Govt. of India by clicking here: www.mca.gov.in As shown under, write "Company / LLP Name" as "Flipkart India private limited’’. Click Search.

    On searching the Company / LLP Name, the Corporate Identification Number (CIN) of the company gets displayed as below along with the State, Registration Date and the Company Status. All candidates must confirm the registration of a company with the Government by following this process.

    Plan Description:- Our Company is providing two types of plan:

    Plan Name Salary Application Fee
    Flipkart’s Project-A Rs 33, 000.00 Rs 750.00/-(Refundable)
    Flipkart’s Project-B Rs 54, 400.00 Rs 950.00/ (Refundable)

    Note: Application fee will be refund with first Pay-out. For more information about working plan, accuracy, salary and company please find the attachment given below.
    How to Join with Flipkart India:- Employees have to choose any one plan (‘A ‘or ‘B’) and then you have to reply to the same mail that “I am Interested in Plan ‘A’ or ‘B’”.

    Then the Company will send you a Joining procedure with application form and Bank details for pay Application Fee. After paying the application fee, the employee has to send payment proof of application fee and field application form.

    Once we receive the application form and payment proof of application fee, we will send you a work file within 2 hours.

    So, for joining procedure please reply to this mail that ''I AM INTERESTED IN PROJECT ‘A’ OR PROJECT ‘B’ AND SEND ME THE JOINING PROCEDURE".

    Update Regarding Salary Transfer
    Inbox

    Flipkart India Accountant Department
    Mon, Jun 28, 8:17 PM (4 days ago)

    to me


    Dear Sir/Madam,

    We are unable to transfer your salary today because your account is not accepting the full amount in single credit by IMPS as we have to transfer your salary only in single credit. We can transfer your in one credit only 50, 000/- and we can't transfer more than 50, 000/-.

    So, we have to transfer by NEFT but NEFT timing is already closed. We have to do it tomorrow morning only.

    Sorry for the inconvenience.

    Thanks & Regards
    Accountant dept

    Salary Releasing Procedure with Quality Report for Flipkart India's Project-A
    Inbox

    Workforce Team Flipkart
    Fri, Jun 25, 2:46 PM (7 days ago)

    to me


    Hello Sir/Madam,

    Congratulations!

    Thank you for submitting your completed work project well in advance (before time).
    The Quality check for your work assignment has been completed.
    Below is the Quality report:-
    QUALITY ANALYSIS REPORT

    ACCURACY 95.32%
    PUNCTUATION 98.18%
    FORMATTING 97.66%
    SPELLING 98.00%
    OVERALL TOTAL QUALITY SCORE 97.29%


    ** You may print this email for your quality report, It is valid as it has gone through the verification steps of Grammar and typing skills. Kindly get back to us if you want a certified copy of your Quality report signed by our professionals.
    Incentive Structure:-
    INCENTIVE PAY OUT

    QUALITY SCORE 97.29%
    PROJECT SUBMISSION DURATION BEFORE TIME
    ELIGIBLE FOR INCENTIVE YES
    INCENTIVE PAY OUT (%) 15% (approx)
    ORIGINAL SALARY Rs 33, 000.00/-
    INCENTIVE AMOUNT Rs 4, 950.00/-

    You’ll be glad to know that you have received an incentive amount of Rs 4, 950.00/- with your salary for completing work before stipulated time with good accuracy.
    GST PROCEDURE:
    This is to inform you that the GST charges procedure will be applicable to release your salary.
    As per our Indian Government Rules & Regulations, Candidates will have to complete the below mentioned procedure before stipulated time by company "Flipkart India Private Limited".

    The home based jobs fall under ‘Ecommerce’ category hence GST is applicable for the same.

    The approval from the Income tax department is mandatory to create your GST Invoice. The approval will be received only post you complete the transaction of GST charges from your side.
    Here’s the calculation of the GST charges:-
    GST CALCULATION CHART

    MONTHS SALARY AMOUNT INCENTIVE TOTAL

    1ST MONTH 33, 000.00 4, 950.00 37, 950.00
    2ND MONTH 33, 000.00 4, 950.00 37, 950.00
    3RD MONTH 33, 000.00 4, 950.00 37, 950.00
    4TH MONTH 33, 000.00 4, 950.00 37, 950.00
    5TH MONTH 33, 000.00 4, 950.00 37, 950.00
    6TH MONTH 33, 000.00 4, 950.00 37, 950.00
    7TH MONTH 33, 000.00 4, 950.00 37, 950.00
    8TH MONTH 33, 000.00 4, 950.00 37, 950.00
    9TH MONTH 33, 000.00 4, 950.00 37, 950.00
    10TH MONTH 33, 000.00 4, 950.00 37, 950.00
    11TH MONTH 33, 000.00 4, 950.00 37, 950.00
    12TH MONTH 33, 000.00 4, 950.00 37, 950.00
    TOTAL 3, 96, 000.00 59, 400.00 4, 55, 400.00
    GST CHARGES @ 18% 71, 280.00 10, 692.00 81, 972.00
    CURRENT CHARGES bearable by you (9%) Rs 6, 415.2 Rs 962.28 Rs. 7, 377.48 (refundable)


    Total Salary and GST as Below:-

    - You have a 12 months contract with us.
    - One month total salary = Rs 33, 000.00/-
    - Your incentive amount = Rs 4, 950.00/-
    - Total salary : 33, 000.00 + 4, 950.00 = Rs 37, 950.00/-
    - Total 12 Month Salary Calculation = Rs 37, 950.00*12= Rs 4, 55, 400.00/-
    - GST Charges Apply as per Government Rules = 18%
    - GST Charges Calculation on 12 Month Salary = Rs 4, 55, 400.00*18%=Rs 81, 972.00/-
    - Your Total GST Charges is = Rs 81, 972.00/-
    - You have to pay = Rs 7, 377.48/-(SGST 9% as per E-Commerce Category)
    - Company will pay = Rs 74.594.52/-

    As per your salary, You have to pay GST Charges is: Rs 7, 377.48/ -(Refundable)
    **This charges will also be refundable with your salary within 15 Minutes.
    Your total Salary that will be released today:
    Original Salary (Rs 33, 000.00) + Incentive (Rs 4, 950.00) + Application fee (Rs 750.00) + GST charges refundable (Rs 7, 377.48/-) = Rs 46, 077.48/-
    **Kindly complete the procedure before 07:30 PM today.
    Bank Details for making payment of GST:
    Bank Name: Axis Bank
    A/C Holder Name: Flipkart India Pvt Ltd
    A/C number: [protected]
    IFSC code: UTIB0000575

    Details required along with the payment are as below:
     Confirmation of the bank details(salary Purpose)
     Registered mobile number with company
     Snapshot of the payment made for the GST charges
    Documents that you will receive post the completion of the procedure:
     Approval letter duly signed and stamped by Flipkart India Private Limited.
     GST Number, Invoice and Reference number directly from the Tax Department.
     Payment receipts
    Note(1): If an Employee will not pay GST charges before a given time, the Company won't release your salary as per Company & Income Tax Department's Rules & Regulations.

    Note(2): After paying GST you will receive a reference number from the Tax Department directly which you have to forward to us. Once you forward that number, within 15 minutes we will transfer your salary.

    Thanks and Regards,
    Finance Team,
    Flipkart India Pvt Ltd
    +[protected]

    * * * Willing for Long Business Relationship * * *
    Thanks for the mail.
    Thanks a lot.
    I accept the assignment.
    ReplyForward

    onfirmation of GST Charge
    Inbox

    Income Tax
    Mon, Jun 28, 5:08 PM (4 days ago)

    to me


    Dear Sir/Madam,

    We received a GST charge on your name Rs 7, 377.48/- from Flipkart India Private Ltd So, please confirm that this is the correct amount that you have paid to your company ? Please respond to us as soon as possible.

    Thanks and Regards
    Karan, Tax dept.

    Reg-GST Miscalculation
    Inbox

    Income Tax
    Mon, Jun 28, 6:03 PM (4 days ago)

    to me

    GST CALCULATION:

    Dear Sir/Madam,

    We are sorry for the Inconvenience; due to Miscalculation in your GST Charges we are not able to send you a reference number.

    Our new executive has made the mistake in sending you the GST amount.

    Due to this Miscalculation, we could not approve your salary, please consider the below calculation and finish this procedure today before 8:30 PM; Salary will be released within 5 minutes through IMPS from the company.
    As per project criteria, you’re First Salary Generated on 28/06/2021. You have got extra incentive Rs 4, 950.00/- Incentive with your salary.

    **As per Income Tax Department Rules & Regulations, we can approve your salary, but as per E-Commerce Category after making that payment we can give approval to release your salary.
    For Approval Process, you have to pay GST Charges to Income Tax Department (For E-Commerce Category).

    As per your salary, you have to pay Rs 22, 132.44/-(SGST+CGST) Charge (SGST+CGST Refundable). You already paid Rs 7, 377.48/- (SGST 9%)

    Total remaining Charges Rs 22, 132.44- Rs 7, 377.48 = Rs 14, 754.96/-(Remaining payable CSGT Charges 18%)

    This charge will also be refundable with your first salary which will be released today.

    You will get Salary+GST Charges+Incentive+Application Fee on 28/06/2021 (By Today onward).

    Your total Salary will generate this: Rs 46, 077.48 (Salary+Incentive+Application fee + SGST) + 14, 754.96(CGST)=Rs 60, 832.44/-
    *Finish this procedure till Today before 08:30 PM.

    Note (1): - If any Employee is not paying GST charges before getting salary, Company cannot provide salary as per Company & Income Tax Department Rules & Regulations. - We will provide a reference number after completely paying your CGST charges.

    Note (2): - After Paying remaining GST charges reference number will generate within 2 minutes and we will send it to you to credit your salary within next 5 minutes.

    Please find the tax invoice given below attachment:
    Regards!
    Karan Kumar
    Income Tax department

    Update Regarding Salary Transfer
    Inbox

    Flipkart India Accountant Department
    Mon, Jun 28, 8:17 PM (4 days ago)

    to me


    Dear Sir/Madam,

    We are unable to transfer your salary today because your account is not accepting the full amount in single credit by IMPS as we have to transfer your salary only in single credit. We can transfer your in one credit only 50, 000/- and we can't transfer more than 50, 000/-.

    So, we have to transfer by NEFT but NEFT timing is already closed. We have to do it tomorrow morning only.

    Sorry for the inconvenience.

    Thanks & Regards
    Accountant dept

    Reference Number
    Inbox

    Income Tax
    Mon, Jun 28, 7:54 PM (4 days ago)

    to me


    Dear Sir/Madam,

    Congratulations, you have successfully paid your GST charges . As per E-Commerce rule your GST amount will be refunded. So, for refund please find your reference number given below and forward it to your company so that they can refund it with your salary.

    Date & Time 28/06/2021 & 07:50PM
    GSTIN Number 29AACCF0683K1ZD
    Reference Number SHA251457FLIPKART

    Note : Tax invoice is already forwarded to your company for refundable process.
    Thanks And Regards
    Karan, Tax Department

    Salary Releasing Purpose
    Inbox

    Flipkart India Accountant Department
    Tue, Jun 29, 11:08 AM (3 days ago)

    to me


    Dear Sir/Madam,

    Please confirm your bank account type, Savings or Current?

    Thanks & Regards.
    6

    Reg-Payment Transfer Form ( PTF )
    Inbox

    Flipkart India Accountant Department
    Tue, Jun 29, 12:44 PM (3 days ago)

    to me


    Dear Sir/Madam,

    Your Transaction by NEFT was bounced due to your account savings. So for transaction your account we need to connect your account with PTF (Payment Transfer form) which is we have to buy from RBI as a draft.(for immediate transaction we need to put this form) and we have already purchase the PTF form from RBI online and we have already connect it with your account.

    The benefits of PTF draft are : (a) Account will be accessed up to 10 Lakhs in a time by IMPS. (b) Account will be a savings account but we will have access to transfer your salary anytime without any problem. (c) Validity for this draft 12 months.

    As our company has already transferred your salary but it was put on hold because we have purchased the PTF form from RBI with the RS 21, 230.00/-.

    So, you have to pay this amount for taking back from the company for a few seconds. We need to create a receipt on PTF and for creating a receipt on PTF we need to show that the PTF charges are paid by you. So, please pay the PTF charges Rs 21, 230.00/- which is already refunded to you in transaction.

    Total amount which is transferred already is : Rs 60, 832.44/-(Salary+Application Fee+Incentive+GST)+Rs. 21, 230.00/-(Refundable PTF charges) = Rs 82, 062.44/-(Total Transferred)

    As we already transferred your salary to the given below details

    **Please find the below attachment of payment proof of your Salary including all paid charges refunded to you. We have put it on hold, after receiving the payment from you we will immediately remove the hold and then it will credit immediately.

    Dear Ashok,

    We are extremely sorry for that kind of inconvenience, but we know that you are trusting us. So please finish this last procedure and help us to remove your hold of payment and take your amount today itself immediately within 1 minutes.

    We are Extremely Sorry.

    Note: Do not call us as the executive won't respond due to lack of employees.
    Thanks & Regards
    Accountant Dept.
    Flipkart India Private Limited.

    Flipkart India Accountant Department
    Tue, Jun 29, 1:20 PM (3 days ago)

    to me


    Dear Ashok,

    We have transferred the whole amount but due to Savings bank account type it's on hold so we have attached the PTF form but the amount is pending so do complete it and the hold will be removed from the transaction automatically within a few seconds.

    The PTF charge is already included, check out the payment proof.

    Thank you

    Flipkart India
    Tue, Jun 29, 2:27 PM (3 days ago)

    to me


    Dear Ashok,

    Refund will take 45 days as per company policy, will you go for that?

    Flipkart is good company . I will select but loss my money within 4 hours
    Tax amount my brother medical exp saving money given to pay I will rs 750+7378+14754
    Then you pay rs 21340 ptf charges credit salary all amount refundable with in 5 min
    I not pay
    Last amount 21340/ no money pls send paid amount for medical exp use take step
    Immediately help me sir I am worry about money I absent my life
    regards
    ashok

    [protected]
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    1 other people found this review helpful
    1 found this helpful
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      M
      Mukul om Tiwari
      Jul 8, 2021
      Report
      Copy

      They are not returning their faulty product after a series of fake promises to return it and not giving me refund...
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Jul 8, 2021
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Fraud in exchange offer

        Address: Flipkart india

        I ordered realme 8 5g phone with exchange offer.My phone for exchange reminds note 4 with no problem but they rejected exchange to ask me some problems with phone whatever actually nothing problem with my phone.After that I pay exchange money and got my order than I complaint to customer care they registered my complaint.After some time I got message that exchange phone data mis matched this is a fraud because data is same that one I entered...
        Helpful
        9 other people found this review helpful
        9 found this helpful
        2 Comments
        Report
        Copy
        S
        Shrinjini Chakraborty
        Jul 8, 2021
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Hi,
        I had ordered a 4 seater dining table on 12th June. It was supposed to be delivered on 29th June, 2021. But since then delivery is getting delayed everyday.
        First it got rescheduled from 29th June to 4th July, then from 4th July to 7th July and now it has been rescheduled from 7th July to 12th July. I have been calling Flipkart customer - care since 29th June, they are not helping at all. The product is not getting delivered and also Flipkart is not providing any option to cancel and refund my money.

        This is absolute fraud.
        Aug 14, 2021
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Jul 10, 2021
        Flipkart Customer Care's response
        We will revert on it.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          K
          kurinji Manvaasanai குறிஞ்சி மண்வாசனை
          Jul 8, 2021
          Report
          Copy

          Address: Flipkart

          [June 15, 9:29 AM] Flipkart Support : Thanks for waiting.
          [June 15, 9:29 AM] Flipkart Support : As I can see you have already raised the refund request for the same.
          [June 15, 9:30 AM] Flipkart Support : The pick up will be done today by 7 PM.
          [June 15, 9:30 AM] Flipkart Support : Once your pick up will be done by the courier service provider and product will be received by the seller post that the seller will help you with the refund.
          [June 15, 9:30 AM] Flipkart Support : Please keep the item along with the original product box, accessories & tags ready for pickup as the Delivery executive will not be able to complete the pickup in case any item is missing.
          [June 15, 9:30 AM] Flipkart Support : I would like to share that once your product will be picked up and confirmed by the courier service provider then the seller will initiate the refund and the same amount will be refunded to you as soon as possible.
          [June 15, 9:31 AM] Flipkart Support : Hope that the information I've shared has been helpful.
          [June 15,
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            G
            Gaming With AmanZz
            Jul 8, 2021
            Report
            Copy

            Hello, my Flipkart account was blocked 5 to 6 months ago without any reason I contacted customer care and they said our technical support team will call you. But no call was received from Flipkart. please help me...

            My registered mobile number is [protected]
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jul 09, 2021
            Flipkart Customer Care's response
            Hi,

            We'd like to let you know that your recent request has been cancelled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
            Jul 09, 2021
            Updated by Gaming With AmanZz
            But tell me, how can i pay Flipkart pay later due. because my CIBIL score goes down.

            And if this possible please unblock my account.
            Jul 11, 2021
            Updated by Gaming With AmanZz
            Please Reply
            Helpful
            1 other people found this review helpful
            1 found this helpful
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              Aswin aswi
              Jul 8, 2021
              Report
              Copy

              My accnt is inactive. Pls to active it.
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                D
                Dnxdinesh
                Jul 8, 2021
                Report
                Copy

                Empty Box are receiving, item was missing from pakage.
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  L
                  LoganFlou
                  Jul 8, 2021
                  Jul 2, 2025
                  This thread was updated on Jul 2, 2025
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  suddenly almost all items are not deliverable at my pincode

                  I have been purchasing from flipkart at pincode 834001 for almost 3-4 years now with no issue at all. Suddenly almost 80% of the items from almost all the sellers went to Not Deliverable status / Currently out of stock for 834001 about 3 days ago. But when I check the same product for a pincode almost just 2kms away I.e. 834002 it's showing available. HOW SUDDENLY ALMOST ALL THE PRODUCTS went to Not Deliverable status for the first pincode....
                  Helpful
                  904 other people found this review helpful
                  904 found this helpful
                  50 Comments
                  Report
                  Copy
                  P
                  Prashant Pipraiya
                  Jul 7, 2021
                  Report
                  Copy

                  Address: Bundelkhand University Jhansi

                  I ordered lenovo l 340 from Flipkart but I received defective laptop. When I raised request for exchange they said wait for under observation and also said that they'll increase return period but they didn't
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    M
                    Muqqu
                    Jul 7, 2021
                    Report
                    Copy

                    I have ordered LG washing machine from flipkart, it was delivered on 25 june 2020.after installation we have found that washing machine is not according to us(features are not suitable). We are trying to explain flipkart executive that product is not suitable for us we want different model but they are ending the call. I have ordered from mobile number [protected].we wants to return the product or replace it with different model.
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      N
                      Nitin aligarh
                      from Delhi, Delhi
                      Jul 7, 2021
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: M-630 shakurpur pur Britannia chowk Delhi-110034
                      Website: [email protected]

                      Maine Flipkart se JBL airdopes purchase kara ta uski delivery date 6/07/2021 ti mujhe iske sound quality aaur base me dikakt hai aaur voice blar hoti hai left wale ear me voice break ho rahi hai jab maine Flipkart se refund ke liye pucha my wallet yabank account me Flipkart ne mana kar diya inki term and policies alag ahi kya Amazon se Amazon to refund deta ahi magar ye nahi de rahe maine bola refund nahi dena to wallet me amount add kar de jo mera ahi magar nahi kirpa is e-commerce company ke khilaf action ho jo consumer ko pareshan karte hai aise to itni high cost ka consumers purchase karega ye to return hi nahi karenge customer ko thodi pata hai product ka sounds base kaisa hai ye to Flipkart suggestions itne aache deta ahi ha JBL to kaafi bada brand magar ye product bilkul bakwas hai ek JBL ke khilaf ho action jo customer ko high price me itna ghatiya quality products wala sounds base de rahe hai ye log
                      Jul 8, 2021
                      Complaint marked as Resolved 
                      Information provided that Flipkart not resolved my problem not refund my money please further action take regarding this company
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Jul 09, 2021
                      Flipkart Customer Care's response
                      Hi,

                      We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your JBL C100TWS True Wireless with Google Assistant Bluetooth Headset with order ID OD[protected]. We’d like to let you know that the seller has confirmed that the refund of Rs.2999/- has been completed on 09 Jul 21 and should be reflecting in your account by now.

                      Your kind understanding is appreciated.
                      Jul 09, 2021
                      Updated by Nitin aligarh
                      Thanks nso much to solve my query sincerely Flipkart can change policy condition that no customer in trouble
                      Jul 09, 2021
                      Updated by Nitin aligarh
                      Refund ka process hai gift card me aaur aage se customer ko pareshaani na ho mai aapka pura customer hu aapmeri details bhi check kar sakte hai agar aage se solve nahi kar sakte problem to mai doosri e commerce company customer banuga refund ka process chalu kare aap same product ka options khatam kare aap Flipkart
                      Helpful
                      1 other people found this review helpful
                      1 found this helpful
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        A
                        anonymous027
                        Jul 7, 2021
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Website: Flipkart.com

                        I received a Flipkart gift card from yono SBI worth 750 rupees but got deactivated for no reason it is showing that "card belongs to wallet and direct transactions are not allowed " it's just frustrating
                        Aug 21, 2021
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Jul 07, 2021
                        Updated by anonymous027
                        Flipkart executives contacted me several times but no solution has been provided
                        Jul 08, 2021
                        Updated by anonymous027
                        Never buy a giftcard from Flipkart it's just a scam
                        Verified Support
                        Jul 09, 2021
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          abhishekfromup
                          Jul 7, 2021
                          Report
                          Copy

                          I have placed an order in Flipkart with order no OD[protected]. Order was to be delivered by 28th June but it is not yet delivered. Its already 10 days late than the promised delivery date. I have reached flipkart Support multiple times. But getting the assurance that it will be resolved in 24 hours but its 10 days now and no resolution. Please help me to get this issue resolved and for the compensation for this long delay in the delivery.
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            M
                            Malik19890
                            Jul 7, 2021
                            Report
                            Copy

                            Order I’d : OD[protected]
                            I ordered sofa on 5 th June 2021, actual delivery date was 22nd June . Then they have moved the delivery date to 27th June. I m trying to cancel the product but I do not have that option . Now the date has been increased to 12 July . This is not acceptable at all, my money has been stuck from last one month. I want my money back. Every time I call them I just get an appologies . I need solution .
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              M
                              mayankjk
                              Jul 7, 2021
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: DULPEX NO-65 LOKVIHAR PARK NEAR GRAM PANCHAYAT BHILGOAN 440026

                              I had ordered a Flipkart Perfect Homes Andes Engineered Wood 4 Door Wardrobe and the same got delivered at our home on 29 June 2021 and the installation was done on the next day on 30/06/2021.
                              On the same day we have raised complaint by calling to customer care and by mailing to flipkart that the back panel of the wardrobe is not of good quality and is very thin. Also there is gap between back panel and shelf inside the wardrobe.
                              Firstly after this a technician came from the vendor Jeeves and updated the wrong remarks that the customer is happy and my replacement request got rejected.
                              After again on my behalf a customer care executive raised for replacement on 3rd July 2021 and then today on 07/07/2021 a technician came from Jeeves and he checked the wardrobe and written the remarks in front of me the that the customer is not satisfied with the quality of the back panel and want to replace the back panel.
                              Aug 11, 2021
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Jul 07, 2021
                              Updated by mayankjk
                              I had ordered a Flipkart Perfect Homes Andes Engineered Wood 4 Door Wardrobe and the same got delivered at our home on 29 June 2021 and the installation was done on the next day on 30/06/2021.
                              On the same day we have raised complaint by calling to customer care and by mailing to flipkart that the back panel of the wardrobe is not of good quality and is very thin. Also there is gap between back panel and shelf inside the wardrobe.
                              Firstly after this a technician came from the vendor Jeeves and updated the wrong remarks that the customer is happy and my replacement request got rejected.
                              After again on my behalf a customer care executive raised for replacement on 3rd July 2021 and then today on 07/07/2021 a technician came from Jeeves and he checked the wardrobe and written the remarks in front of me the that the customer is not satisfied with the quality of the back panel and want to replace the back panel.
                              As he left I got the update from flipkart that the issue has been resolved and again my replacement request got rejected.
                              Also I have mailed several times to flipkart about the issue and attached the images of the wardrobe, but still I not getting any resolution from the flipkart or Jeeves.

                              Verified Support
                              Jul 09, 2021
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                R
                                RakēŠh Kūɱāř
                                Jul 7, 2021
                                Report
                                Copy

                                According to flipkart exchange policy my phone oppo f1s passes all the aspects. It has 0 issues no screen edge proble no dent no scratch phone working perfectly but the delivery guy not accepting it.why??? I want to complaint about it. Right now.
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Som1991
                                  from Bargarh, Odisha
                                  Jul 7, 2021
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Can't Change My Registered Mobile Number Form My Account

                                  I have been trying to change my registered mobile number on Flipkart for several days. But every time I tried to change the number, it was showing that Identifier is already in use.
                                  I was open an account with the new number earlier, I deactivated the account one week ago.
                                  I contacted Flipkart customer service many times, but they cant resolve the issue.
                                  Please do suggest I update my new mobile number to my Flipkart account....
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy
                                  M
                                  matekrushna87
                                  Jul 7, 2021
                                  Report
                                  Copy

                                  I have to return two items

                                  camera
                                  And
                                  phone

                                  My account has been blocked by flipkart due to which i m unable to log in to my account..
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  1 other people found this review helpful
                                  1 found this helpful
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit