Claimed

Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] Complaints & Reviews

1
Updated: Oct 20, 2025
Complaints 4417
Resolved
187
Unresolved
4230
Contacts

File a complaint to Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC]

Having problems with Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC]?

File a complaint and get it resolved by Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] reviews & complaints page 81

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
R
rrrrrrrrrrrrrrrr
from Ghumarwin, Himachal Pradesh
Feb 27, 2021
Report
Copy

Address: AT POST VAGDA TA PALANPUR DIST BANASKANTHA STATE GUJARAT PIN 385001

My self nehalben parmar and i am traveling daily by bus.
Today[protected] i have take sit in bus which is palanpur to varandavir. When my stop at limboi village rajput kelavani mandal collage but driver refused to stop the bus so i want clearance for this.
Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    studentinsavli
    Feb 27, 2021
    Report
    Copy

    No buses in savli-sevaliya route after 3 p.m.

    Address: Savli,dis.vadodara

    I am a regular student passenger and there are no buses from savli to udalpur or sevaliya in afternoon .Most of the students of every schools and colleges of savli(dis.vadodara) are going in st buses and their timing for going home is around 3-4 p.m. but there is not even one bus at around 3-4 p.m. Even the bus of bhutdizampa to udalpur in savli at 3:30 is also stoped so please restart this bus also.
    So kindly solve this problem....
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy
    K
    Kunal Pipaliya
    from Bengaluru, Karnataka
    Feb 27, 2021
    Report
    Copy

    Covid rules not follow | GJ-18-Z-6649 | 26 Feb 2021 22:35 bus

    Address: Ahmedabad

    Dear sir,

    Today krishnanagar to mahuva bus covid-19 rules is not followed, i am speaking no any one seated allowed in seat number 12, my seat is 11 number (Kunal pipaliya). Driver and conductor is speak fighting me no covid-19 rules is running. After the few minutes after rules is broken in GSRTC driver and conductor.

    Not all GSRTC, only for this bus conductor and driver rules is broken.

    GJ-18-Z-6649br...
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy
    H
    Halari naiya
    from Bengaluru, Karnataka
    Feb 26, 2021
    Report
    Copy

    I am traveling from dakor-baroda everyday .i am a student.
    Before corona the timing of baroda- balasinor- virpur bus is 5:15 but after corona tha timing not well managed .
    As a girl it is not comfortable for me to wait at GSFC alone for more than 1 hr
    Plz manage the things .
    Driver & conductor of this bus are changing daily, they are not fixed so that bus is not regular
    Plz manage things
    I have contacted baroda & balasinor depo managers also but nothing happened
    Plz help me
    Plz
    Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      P
      PRATIK101988
      from Noida, Uttar Pradesh
      Feb 26, 2021
      Report
      Copy

      શ્રીમાન,
      અમો ફરિયાદ કરનાર તારીખ:26/02/2021 ના રોજ સાંજે 6.15 કલાકે અમદાવાદ ગીતા મંદિર ખાતે સ્થિત સેન્ટ્રલ બસ ડેપો ખાતેથી અમદાવાદ આણંદ બોરસદ બસ માં મુસાફરી હેતુ બસમાં પ્રવેશ કરેલ. જેમાં પ્રવેશ વખતે બસના ડ્રાઈવર દ્વારા બસમાં જગ્યા ના હોઈ ઉભા ઉભા પ્રવાસ કરવો પડશે તેમ જણાવી બસમાં ન આવવા જણાવેલ અમોએ જગ્યા ન હોય તો ઉભા રહીશું તેમ કહી પ્રવેશ મેળવેલ બસમાં પ્રવેશ કર્યા બાદ બસ ઉપડ્યા બાદ ડ્રાઈવર સીટની પાછળ ની 2જી લાઈનમાં સીટો ખાલી હોવાનું ધ્યાને આવેલ સદર બાબતે સીટ ઉપર બેસવાનો પ્રયત્ન કરતા બસના ડ્રાઈવર કમ કંડક્ટર દ્વારા તેઓના સંબંધી દૈનિક અપડાઉન કરતા કોઈ વ્યક્તિ આગળના સ્ટેશન સી.ટી.એમ. ચોકડી એક્ષપ્રેસ હાઇવે ખાતેથી બેસવાના હોવાથી તે સીટ ઉપર ન બેસવું ખાલી રાખવુ તેમ જણાવેલ. સદર બાબતે ખાલી રાખવામાં આવેલ સીટ સિઝર્વશન કરાવેલ છે તેમ ડ્રાઈવર કમ કંટક્ટર ને પૂછતાં રોજના પેસેન્જર આવવાના છે ખાલી રાખવી બેસવું નહીં તેમ તેઓએ જણાવેલ.

      ઉપરોક્ત બાબતે આથી અમો તારીખ:26/02/2021 ના રોજ સાંજે 6.15 કલાકે અમદાવાદ ગીતા મંદિર ખાતે સ્થિત સેન્ટ્રલ બસ ડેપો ખાતેથી અમદાવાદ આણંદ બોરસદ ની ઉપડેલ બસના ડ્રાઈવર સામે ફરિયાદ નોંધાવવા માંગીએ છીએ કે તેઓ GSRTC ના નીતિ નિયમ વિરુદ્ધ તેઓના જાણીતા ઓળખીતા વ્યક્તિઓ માટે સિઝર્વેશન ન હોવા છતાં બસની સીટો ખાલી રખાવી અન્ય કોઈ મુસાફર ને સીટ માં બેસતા રોકી રહેલ છે તથા વહાલા દવાલા ની નીતિ રાખી માલતીયાઓ માટે બસની સીટો ખાલી રાખી સીટોનો વેપાર કરી રહેલ છે. બસ ડ્રાઈવર ના આવા વલણ ને કારણે ગીતા મંદિર ખાતેથી બેસતા મુસાફરો ને ટીકીટ લેવા છતાં સીટ ઉપલબ્ધ થતી નથી જ્યારે મળતીયાઓને આગળના સ્ટેશનથી પણ ડ્રાઈવરની મિલીભગત થી સીટ ઉપલબ્ધ થઈ રહેલ છે.

      GSRTC એ સરકારનું સાહસ છે તેમ છતાં નિગમના આવા કર્મચારીઓના કારણે મુસાફરો ની નિગમ પ્રત્યેની વિશ્વસનીયતા ઓછી થતી જાય છે. આવા કર્મચારીઓ દ્વારા ભેદભાવની નીતિ છોડી ન્યાયિક રીતે તમામ મુસાફરો ને નીતિ નિયમનું પાલન કરી સેવા પ્રદાન કરવામાં આવે તે ઈચ્છનીય છે. સદર બસના ડ્રાઈવર દ્વારા દરરોજ આ પ્રકારનું વલણ રાખવામાં આવી રહેલ હોઈ સદર કર્મચારી સામે શિક્ષાત્મક પગલાં ભરી દાખલો બેસાડવા વિનંતી છે.
      Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        B
        bhavnasolanki
        from Surat, Gujarat
        Feb 26, 2021
        Report
        Copy

        On 22nd February 2021 I book online tikit rout bapunagar to palitana Gsrtc Refrence nuber GS13465132 my tikit is not generate but my amount ₹ 363 debited to my account and yet not return.
        another tikit I book on 26th February 2021 rout. Of gitamandir ahmedabad to palitana same its happen my amount ₹262 debited to my account and tikit not generated as ref number GS13508382 please take action as possible as
        Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          C
          c.b.vaniya
          Feb 25, 2021
          Report
          Copy

          જય ભારત સહ આપ સાહેબ શ્રી ને બાવળા બસ ડેપો વિશે નીચે મુજબ ની બે ફરીયાદ નીચે મુજબ છે.

          (૧) બાવળા ડેપોમાં ૬:૪૫ એ સવારે અમદાવાદ માટેની બસ જાય છે, એ પછી ૬:૪૫ થી ૮:૦૦ વાગ્યા સુધી અમદાવાદ જવા માટેની બાવળા ડેપોની એક પણ બસ મુકવામાં આવતી નથી. પહેલા ગણપતીપુરા ની બસ ૭:૦૦ વાગ્યે મળતી. તે બસ પણ છેલ્લા એક મહિનાથી સ્ટાફ નથી નું બહાનું કાઢીને બંધ કરી દેવામાં આવી છે.

          સવારે ૭:૦૦ થી ૮:૦૦ દરમ્યાન શાળા, કોલેજ જનાર વિધ્યાર્થીઓ તથા રોજ બરોજ અપ-ડાઉન કરતા નોકરીઆત વર્ગના લોકો ને છેલ્લા એક મહિનાથી ભારે હાલાકીનો સામનો કરવો પડી રહ્યો છે.

          આ સમયગાળા દરમ્યાન ધોળકા ડેપોની એક બસ આવે છે, તેમાં પણ પેસેંજર સમાઇ સકતા નથી, એટલી બહોળી ભીડ સવાર માં હોય છે.

          વારંવાર મૌખીક રજૂઆતો કરવા છતાં બાવળા બસ ડેપોનું તંત્ર આંખ આડા કાન કરે છે.

          આ અનુસંધાને આપ સાહેબ શ્રી સવારે ૭:૦૦ થી ૭:૩૦ વચ્ચે એક કે બે બસ અમદાવાદ માટે મુકાવવા નમ્ર વિનંતી.

          (૨) મેઘરજ-બાવળા ની બાવળા ડેપોની બસ સાંંજે ૭:૧૫ થી ૭:૪૫ દરમ્યાન ગીતામંદિર ડેપો પર આવે છે.

          આ બસ અમદાવાદ થી બાવળા વાયા ધોળકા લાવવામાં આવે છે. આ સમયગાળા માં ધોળકાની ૩ થી ૪ લોકલ બસ આવે છે, જેના લીધે તેમાં ધોળકા જનાર માંડ કોઇ પેસેંજર બેસે છે, અને એ બસ ધોળકાથી પણ ખાલી જેવી જ બાવળા પરત આવે છે. નિગમને ડીઝલ નો ખર્ચ પણ એ ટ્રીપનો માંડ નિકળતો હોય એમ પણ નથી લાગતું.

          તો આ બસ ને અમદાવાદ થી બાવળા કરવામાં આવે તેવી આપ સાહેબ શ્રી ને અરજ છે.

          અપનો વિશ્વાસુ,

          સી.બી.વાણીયા
          મો.: ૯૯૦૯૩૮૦૦૭૪
          Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            Shreya28
            Feb 25, 2021
            Report
            Copy

            Disgusting!!! This is such a disappointing thing that I have received a wrong bus number & crew number in the message. Second thing It’s a responsibility of conductor to contact to those passenger who booked a ticket when bus arrives at the station. But instead of contacting passenger, conductor is scolding on passenger. How do I get to know that this is the bus I booked when I get a different bus number in the massage.
            Ridiculous Gujarat government & their crew members.
            I want my refund. It wasn’t my mistake because you provided me a wrong message.
            Here is the number of conductor:[protected]
            & below is the screenshot of the message I have received which was totally irrelevant & different.
            +1 photos
            Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Sandy Chudasama
              from Mumbai, Maharashtra
              Feb 24, 2021
              Report
              Copy

              Address: Rajkot St depo

              Staff has no two minutes time for delivery they Don't matter how far we come from and they close office at 7 pm and no timings message while providing otp messag, worst service by GSRTC
              Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                V
                Vasu prakashkumar patel
                Feb 23, 2021
                Report
                Copy

                Address: Antroli , palsana

                Every morning I wave my hand to local bus passing by. Even after seeing me waving hand the bus driver does not stop the bus. I have registered myself to the student pass and the boarding point is Antroli village ( Surat Bardoli road) but still I have travell by rickshaw to kadodra bus station to catch the busso I daily have pay for extra 10 rupees for that journey. I
                Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  D
                  Darpan Shukla
                  Feb 23, 2021
                  Report
                  Copy

                  Address: Rajkot

                  Sir, As I have traveled from Rajkot to Surendranagar on 22/02/2021. There conductor was not following Corona Guidelines like he has more than 56 seats passengers.You would get surprised total number of passengers are more than 70. Bus timing was from Rajkot 3 pm it was mini bus. When I told him at last that why have added the said bad words to me I have that why are violating Government guidelines he was cursing me by bad words I am attaching photo of bus number is GJ18Z 3994. I want answer for this we want safety n security that's why we use ST bus otherwise option are always there. I pay tax to government not for this kind of stupid 2paisa's driver n conductor.
                  +1 photos
                  Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Aditee3045
                    Feb 22, 2021
                    Report
                    Copy

                    However it is stoppage of local as well as express bus at lal-darwaja in Umreth of Anand district, local bus for the root of anand doesn't stop here.Apart from this, the bus is always in out of capacity in sitting or standing matter. I always used to travel by standing in door of the bus.
                    Hope you understand regarding this matter.
                    Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      P
                      Prima Mehta
                      Feb 22, 2021
                      Report
                      Copy

                      Due to COVID-19, bus authority has been told to maintain social distancing and to provide one seat only for the seat of two. But I’m travelling on 22/02/2021 at 17:02 bus and they have violated the rule by giving ticket to another person who is sitting next to me.
                      I am sitting on num 25 and other person is on 26.
                      Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        V
                        Vmeruliya
                        Feb 22, 2021
                        Report
                        Copy

                        Address: Damnagar

                        Surnivas bhavnagar bus driver 25 /02/2021 na damnagar bhurkhiya chokadi bus stop chhe chhata 10 passenger bhavnagar na ane 5 passenger jalalpur hata ane passenger ubhi rakhava mate hath uchho karyo parntu drivere bus ubhi rakhi noti .badha passenger pachhi privet gadi ma bhavnagar avya hata.tya bhavnagar gadhechi vadala amaru privet vahan ane bus sathe pahochya hata temathi me driver saheb sathe vat kari hati.driver sahebe udhatai thi na padi hati ke bus station sivay kyay bus ubhi na rahe
                        Ato gsrtc ne choku nuksan kevay.
                        +1 photos
                        Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          K
                          kjadav
                          Feb 22, 2021
                          Report
                          Copy

                          મારી 4/2/2021 ની ફરિયાદ નો કોઈ નિકાલ આવ્યો નથી . આ olineportl સોભાના ગાંઠિયા માટે છે એવું લાગી રહ્યું છે
                          Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            K
                            Kaushik Gadhiya
                            Feb 22, 2021
                            Report
                            Copy

                            Address: Rajkot

                            Respected Depo Manager,

                            ST stand Enquiry number can’t received
                            and your Staff can’t co operate with Passengers

                            also No any depo manager received call
                            +1 photos
                            Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              C
                              chirag make money
                              Feb 22, 2021
                              Report
                              Copy

                              Address: 37,Khodiyar nagar,Sector 6,ChankyapuriGhatlodiya

                              Please change the bus because bus is never speed up 50 going to 50 and below so why are giving the express ticket

                              Chirag
                              [protected]
                              +1 photos
                              Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                              Feb 22, 2021
                              Updated by chirag make money
                              Bus is never up 50km/hour and give the ticket of express please give us new bus of this route
                              Nadiyad ambaji bus no.GJ18Z2645
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                K
                                Kana9krishi
                                Feb 19, 2021
                                Report
                                Copy

                                We are more than 30 updown passengers from Kapadwanj to Nadiad... There is no bus available from 6-45 pm to 7-30 pm...
                                Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  B
                                  Bhumit Prajapati
                                  Feb 19, 2021
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: ઉમરગામ

                                  હેલ્લો સર/મેડમ

                                  વિષય:વાપી ડેપો વિરૂધ્ધ ફરિયાદ કરવા માટે

                                  ઉમરગામ ટાઉન થી ૭.૩૫ એ ઉપડતી બસ મીની બસ રોજીંદા ફૂલ થય ને જાય છે. વાપી ડેપો માં આજ થી ૩ મહિના માં કેટલી ફરિયાદ રૂબરૂ મુલાકાત ડેપો મેનેજર ને ફરિયાદ કરવા છતાં મોટી બસ યા નવી બસ મૂકતા નથી.. સર યા મેડમ નો ૩ મહિના થી એક જ જવાબ આપે છે " થઈ જશે". પણ બસ મૂકતા નથી. રોજ ઉમરગામ થી વાપી સુધી ભીડ મા ઊભા રહી મુસાફરી કરવા પડે છે. હાલના કોરોના સમય માં વાપી થી ઉમરગામ અને ઉમરગામ થી વાપી ની બસ માં સોશિયલ ડિસ્ટન્સ ના નિયમો ન ધજાગરા દેખાય આવે છે એ તમે ફોટો માં જોય શકો છો. હાલ માં ટ્રેન ચાલુ ન હોવાથી બસ નો સહારો લઇ રહેલા મુસાફરો બસ માં લોકડાઉન થી બસ માં મુસાફરી કરી રહ્યા છે. વાપી ડેપો માં હેલ્પ ડેસ્ક પર પૂછતાછ માટે સર બેસે છે એ સરખો જવાબ આપતા નથી. ફોન કરે તો મોટા ભાગે સ્વીચ ઑફ બતાવે અથવા તો ફોન ઉપાડી સાઇડ પર મૂકી દે છે. ઉમરગામ ના મુસાફરો ની આ ફરિયાદ નું તાત્કાલિક નિવારણ લાવા વિનંતી.

                                  [protected]
                                  +2 photos
                                  Feb 21, 2021
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  સર/મેડમ ૩ મહિના માં રૂબરૂ મુલાકાત અને ડેપો માં ફરિયાદ કરી હોવા છતાં પણ કંઈ કરતાં નથી..એમનો એક જ જવાબ થઈ જશે.. ત્યાં ના બસ સંચાલક ને પૂછ્યું હતું તો એમને ચોખી ના પાડી હતી મોટી બસ ની થશે એમ. હાલ માં મે થોડા દિવસો પેહલા વાપી ડેપો ના મેનેજર સુનિતા મેમ્મ ને મળ્યો હતો એમને કોઈ જવાબ અપાયો નથી.. મારી પાસે પેહલા કરેલી ફરિયાદ ની નકલ છે. અને વોટ્સએપ પર વલસાડ ડેપો ના સાહેબ ને ફોટ્સ મોકલ્યા હતા. એ મારી પાસે છે. તમે કહેતા હોય તો આવતીકાલે મીની બસ ફૂલ થય ને આવે છે એના ફોટો પાડી મોકલી શકું.. મારી પાસે ઘણા ફોટોસ છે. જેમના માટે મે ફરિયાદ કરી છે. પણ કય જ કરતાં નથી. હેલ્પ ડેસ્ક વાળા ફોન કરે તો પૂરી સાંભળતા નથી. ફોન ઉચકી સાઇડ પ્ર મૂકી દે છે . ૬૩૫૫૯૧૦૬૯૩
                                  Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Please my ticket refund date.08.04.2021 anjar bus stop wetting 3 hours bus not coming .Pnr no G40507202 trip code.1831MTMDAMLSL30
                                  Mail id. [protected]@gmail.com
                                  Mo.no[protected] tickets attached please check and revart my refund

                                  Best Regard
                                  Hitesh Vaidya

                                  Minibus related - Comment #3821136 - Image #0
                                  Dear Sir/Madam
                                  Every day a mini bus is not stop on bus stop on Dharmoda circle which is already classified by bus depot. At morning nearly 07:45 AM bus comes and me and some people are Stand over there. Bus is routed on Mehsana To Radhanpur (Bus Depo :- Chanasma) and Mini Bus number is (GJ-18-Z-1078)

                                  Please help us.
                                  Helpful
                                  7 other people found this review helpful
                                  7 found this helpful
                                  2 Comments
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    N
                                    Nbh19
                                    Feb 19, 2021
                                    Report
                                    Copy

                                    We are facing issues with bus timings. There is one bus which has arrival time at my departure place i.e. kalavad ( jamnagar) at 7:30 AM but it arrives late daily and departures after 7:45 AM and that is why we are getting late daily. Bus name - Gadhethad Kalavad Rajkot...Our route is from kalavad to rajkot.
                                    Please take steps as soon as possible as we can not take earlier bus daily.
                                    Gujarat State Road Transport Corporation [GSRTC] customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit