Claimed

HDFC Bank Complaints & Reviews

2.9
Updated: May 15, 2026
Complaints 32950
Resolved
18420
Unresolved
14530
Contacts

File a complaint to HDFC Bank

Having problems with HDFC Bank?

File a complaint and get it resolved by HDFC Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

HDFC Bank reviews & complaints page 737

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
P
Poojappp
from Chennai, Tamil Nadu
Apr 15, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Road, Kilpauk, Chennai, Tamil Nadu, 600010

It's been 6 days since my card is not been activated and i have tried the toll-free number of the hdfc bank which is really useless

And even after dropping the mail to the hdfc bank multiple times from 5 days there is no response from them.

Its really difficult to pay the bill are get anything from any shop without the card
Please look in to it ts very urgent.
May 19, 2019
Complaint marked as Resolved 
HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Apr 15, 2019
HDFC Bank Customer Care's response
Dear Customer,

I request you to share your complete concern, account/customer Id and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

-Anay
HDFC Bank Customer Assistance
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Sreenu Pavali
    from Hyderabad, Telangana
    Apr 15, 2019
    Report
    Copy

    Address: madhapur,silicanvalley,image garden line, Hyderabad, Telangana

    Hi My name is Sreenu Pavali, i have tranfered amount of 10, 000 from hdfc to sbi account but till now amount not credited into beneficiary account but amount was debited from my account.

    Acount Number : [protected], HDFC, MADHAPUR BRANCH, HDFC0003739 IS IFSC Code.
    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      R
      Ravi m a
      from Chennai, Tamil Nadu
      Apr 15, 2019
      Report
      Copy

      Address: Banashankari 1 st stage, Bangalore, Karnataka, 560099
      Website: www.hdfc.com/node/1036/webform/confirmation?token=zV6vZNxOHmheLvmRLzyQSEmJW-onswaDoktN3pad-lU

      I have loan account no[protected] and insurance account no.62834987. This insurance account has been created forcibly and subsequenty it has been reumbursed fully after several followups with documents provided.in the due course almost 17 months i keep paying the insurance emi with interest. Now as the insurance amount has been refunded we need the emis collected towards the insurance has to be reumbersed fully. But hdfc ltd has paid only principle amount collected and my acount lead has confirmed over mail the amount will be credited but it has not happened
      Hdfc is taking long or no reply or ready to answer
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Sayani Choudhury
        from Kolkata, West Bengal
        Apr 15, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Kolkata baghajatin branch, Kolkata, West Bengal, 700032

        I was using a credit card which i cleared all dues and hotlisted. After a couple of days i see a credit card was issued without my notice and billed 590 rupees.

        I do not want any hdfc credit card anymore which was the reason i cleared all dues and hotlisted it, and also checked on no new card required. But hdfc issued a card and billed without consent which is a breach of trust.

        I want a resolution for this.

        Contact me: [protected]@gmail.com
        May 22, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Apr 15, 2019
        HDFC Bank Customer Care's response
        Dear Customer,

        I request you to share your card no, complete issue and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

        -Manoj
        HDFC Bank Customer Assistance
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          K
          Kuldeep Khola
          from Mumbai, Maharashtra
          Apr 14, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Village jamalpur, Gurgaon, Haryana, 122503

          [Resolved] Hdfc Bank — Depository Charges
          Submit a Complaint My account number is [protected]
          The Bank has charged me Rs 885.0 Rs for Depository charges on which basis . Please take the needful action or let me know what needs to be done from my side. Reference Number as provided by the bank is 55044274.Plz do it urgent basis my contact number is [protected]..
          May 29, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Apr 16, 2019
          HDFC Bank Customer Care's response
          Dear Customer,

          The charges levied to your account pertains to Annual Folio Maintenance charges (FMC) for your Demat account. Service Tax & Education Cess is levied separately. The FMC is levied after giving adequate advance intimation in the billing statement. Effective September 01, 2010 there is a revision in the ‘standard’ tariff with respect to the Annual Folio Maintenance Charges (FMC) from Rs. 500/- p.a. to Rs. 750/- p.a. We have introduced a differential transaction based FMC pricing model. Basis this model, the FMC payable by you would be based on the various slabs applicable to the transactions made in your Demat account. This flexibility will give you an opportunity to reduce the FMC in the subsequent year, basis the level of transactions carried out in the current billing cycle (1 year prior to the levy of FMC). Please feel free to write to us at [protected]@hdfcbank.com for any further assistance/clarification and we shall be glad to assist you.

          -Nadia
          HDFC Bank Customer Assistance
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            Sandeep hr
            from Bengaluru, Karnataka
            Apr 14, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: varthur, 560087

            I have purchased tv from adeswara electronics from Bangalore.
            In the hdfc consumer durable loan . I was cleared my 10 emi amount without any failed, But on the month of April the payment was deducted 2 times.Some server issue the payment was not deducted the due date I done a payment vai online IMPS from Karnataka bank to HDFC bank. On the next day the emi amount was deducted from hdfc bank side. i was already complained Against the costumer care the executive was speaking very rudely and he did not given any proper information regarding the issue so please kindly help me with has and refund the amount. This is my loan account number:-[protected], IFSC No:-hdfc0000128. Please Resolve the issue
            May 25, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Apr 18, 2019
            HDFC Bank Customer Care's response
            Dear Customer,

            We have checked and note that the payments made by you have been received at our end and is posted to your loan account. Kindly email us at [protected]@hdfcbank.com and re-state your concerns along with the Phone banking number where you have contacted so that we can check and assist you. Alternately, please visit our nearest Retail Loan Service Centre for any further clarification or assistance. Kindly visit the following URL to access information for the complete address details of our Retail Loan Service Center. URL: https://bit.ly/29z1UV4.

            -Zubin
            Customer Assistance.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              V
              vasant bamhane
              from Mumbai, Maharashtra
              Apr 14, 2019
              Report
              Copy

              Cancellation of one assist membership
              I am a hdfc bank account holder. The bank has auto debited rs. 1899/- from my debit card xx6409without my concern on date:12.042019. I am not interested about this service and don't want this membership any more. So cancel the membership and refund this debited amount of rs.1899/-

              Oneassist relationship number : 187749
              Name :- vasant sadashiv bamhane
              Mobile no. :- [protected]
              Debit card number ending :- 6408
              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              Dear Vasant,

              Greetings from OneAssist!!!

              We are sorry to see you go.

              We have forwarded your details to our team and you should expect a call within 24 hours. Please note that OneAssist will never ask for your Card CVV details or OTP for membership cancellation or for processing refund.

              We would also like to advise you to delete all the personal details posted in your complaint, as the information provided on this site can be viewed publicly and can also be misused.

              Future communications will be done on your registered email id. We request you to write to us at our registered email id which is [protected]@oneassist.in in case of any query.

              We appreciate your patience in the interim.

              Regards

              Team OneAssist
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                swamy aavula
                from Delhi, Delhi
                Apr 14, 2019
                Report
                Copy

                Address: Hyderabad, Andhra Pradesh

                I am a hdfc bank credit holder. Tha bank has auto debited rs.1899/- from my credit card ending with 3626 without my concern on 11th april 2019. I am not interested about this service. And don't want this membership any more. So cancel the membership and refund the amount 1899/- immediately

                One assist membership
                Avula swamy
                Ph no [protected]
                Credit card ending with 3626
                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                Dear Customer,

                Greetings from OneAssist!!!

                We regret any inconvenience caused to you.

                We are unable to locate your account as we are unable to view your mobile number. Request you to share your customer ID along with the issue details by emailing us at [protected]@oneassist.in.

                Once we receive the details, our team will contact you within 24 hours to get your issue resolved. Please note that OneAssist will never ask for your Card CVV details or OTP for membership cancellation or for processing refund.

                Future communications will be done on your registered email id, as any account details shared here can be publicly viewed and can be misused. We request you to write to us on the above mentioned email id if you have any query.

                Looking forward to hear from you.

                Regards

                Team OneAssist
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  N
                  Naman.j
                  from Noida, Uttar Pradesh
                  Apr 14, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201301

                  I got a call from hdfc bank stating that you are eligible for some money back credit card and this card is pre-approved for you. So, i just provided them with all the documents and done with all the verifications required and even after all the verifications i was being told that my card will be dispatched in next 2-3 days but as i have checked through the link provided by hdfc bank to track credit card application status it’s showing application decline and no reason is provided there for cancelling the application. I would suggest never apply for hdfc credit cards they are simply fooling people and wasting time nothing else...

                  Naman jaiswal
                  May 18, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Apr 14, 2019
                  HDFC Bank Customer Care's response
                  Dear Customer,

                  I request you to share your complete concern, card no, and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

                  -Anay
                  HDFC Bank Customer Assistance
                  Verified Support
                  Apr 14, 2019
                  HDFC Bank Customer Care's response
                  Dear Customer,

                  I request you to share your complete concern, card application no, and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

                  -Anay
                  HDFC Bank Customer Assistance
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    N
                    Nikithshetty10
                    from Bengaluru, Karnataka
                    Apr 13, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Hi,

                    Today a short while ago, my hdfc account got deducted by rupees 1547 but it has not been deposited into receipients account. Please investigate this. After getting otp, transaction stopped instantly but amount got deducted by my hdfc bank account.
                    With hope,
                    Nikith s shetty.

                    My email adress :[protected]@gmail.com
                    Phone number:[protected]
                    May 19, 2019
                    Complaint marked as Resolved 
                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Apr 16, 2019
                    HDFC Bank Customer Care's response
                    Dear Customer,

                    As of today the amount has not been claimed by the acquiring bank. In case the acquiring bank does not claim the transaction amount by the 9th day, the amount will be re-credited to your account. In case, you do not find any credit to your account after the above-mentioned time frames (as applicable), we request you to refer to the Dispute process as follows: Kindly fill in the Cardholder Dispute form & the proof that you have attempted to resolve the dispute with the Merchant ( (i.e. Email comm.or letter) and fax it across to us on[protected] to the kind attention of Charge-back Unit or email us at [protected]@hdfcbank.com, so that we can initiate a charge-back. Please write back to us confirming the date when you have faxed the same, to enable us to confirm its receipt. Please visit the following link for Cardholder Dispute form :https://bit.ly/2F84OME Should you be requiring any further information/clarifications on this matter please feel free to write to us. duplicate ticket : 5147707.

                    -Zubin
                    Customer Assistance.
                    Today is the 10th day and still the money has not been credited into my account.Please provide an update on this.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      sunny8597
                      from Yamunanagar, Haryana
                      Apr 13, 2019
                      Report
                      Copy

                      Address: Sonipat, Haryana, 131001

                      I have been duped by the hdfc life agent. I have been told for mutual fund to be done for 1 year only but he has misselled me a policy of hdfc life for the term of 10 years in name of mutual fund.
                      The agent name is kishan and rakhi working in hdfc bank of sector -14 branch, sonipat-131001, haryana.
                      A strict action should be taken against them so that they don't ever dupe any other customer.
                      HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
                      Jun 11, 2019
                      Updated by sunny8597
                      No action has been taken against the agent till the time.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        A
                        ashwin 123
                        from Chennai, Tamil Nadu
                        Apr 13, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: NO.37 CAR STREET FIRST FLOOR, TRIPLICANE, CHENNAI*600005, 600005

                        My credit limit 27000 and they put 42000 i iwant settlement by 27000 can i pay six month sir please take this action as quick as possible and some collection agent scolding very badly and also iam suffer from fever also and my credit card number [protected] please take this acion quicky and visit branch also from this query but they not responsible for this query
                        May 21, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Apr 15, 2019
                        HDFC Bank Customer Care's response
                        Dear Customer,

                        We confirm that we had already responded to your e-mail on March 27, 2019. We regret to note the same missed your attention. For further clarifications please reply to our e-mail. The reference number for this interaction is[protected].

                        -Zubin
                        HDFC Bank Customer Assistance
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          I
                          irohitjain
                          from Delhi, Delhi
                          Apr 13, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          I have been charged rs.531 on 9th april 2019 against march 2019 for non-maintenance of average minimum balance.

                          I want to bring to your notice that few unauthorised transactions took place through my account a week before closure of march 2019 and hence, the bankers advised me to make no transaction from my account until the matter gets resolved.

                          Please look into this matter.
                          May 15, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Apr 13, 2019
                          HDFC Bank Customer Care's response
                          Dear Customer,

                          I request you to share your complete concern, account number/customer Id and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

                          -Bejoy
                          HDFC Bank Customer Assistance
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            K
                            kanyaka
                            from Kolkata, West Bengal
                            Apr 13, 2019
                            Report
                            Copy

                            Address: Kolkata, West Bengal

                            Hi hdfc team,

                            I am customer of hdfc bank and from last 3 yr i am using hdfc bank salary account.
                            I am very upset about hdfc bank credit card service. I see that from last three month (Jan, feb and march 19) there are multiple charges are applicable on given statement. Hdfc people given credit card unnecessary and they committed to provide good service so i choose hdfc credit card and they convinced that they dont have any hidden charges but i see there are multiple entry which are inaccurate they charged wrongly. I dont know the charges which are levied like offus emi. And every month the money is getting deducted. And i am paying for some wrong charges.
                            I need my money revert back in my account other wise i am escalate this matter to rbi and consumer forum.
                            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              G
                              Gauravparmar432
                              from Delhi, Delhi
                              Apr 13, 2019
                              Report
                              Copy

                              Address: 22/11 4th floor old rajinder nagar- 110060, New Delhi, Delhi, 110060

                              Dear hdfc team,
                              I want to complain for a wrong transaction from my credit card on 09/04/2019 which i have not made nor i use any paytm service from my credit card but the customer care is saying that a transaction is done through paytm e-commerce. I have already submitted the dispute charge form to nearest hdfc bank branch and i have sent a mail also on cc. [protected]@hdfcbank.com so please co-operrate with me. Thank you
                              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                V
                                Vishal Umavane
                                from Mumbai, Maharashtra
                                Apr 12, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Thane, Maharashtra, 421306

                                I purchased an electronic appliance from a store with my hdfc bank credit card on emi. I was assured of getting 5.6% cash back within 90 days from the date of transaction (12th august, 2019). I still haven't received any cash back after 240 days on records.

                                Date of purchase :[protected]
                                Batch num : 000738
                                Txn id : [protected]
                                Appr code : 021306
                                May 18, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Apr 15, 2019
                                HDFC Bank Customer Care's response
                                Dear Customer,

                                We request you to provide us with the complete transaction details along with copy of charge slip to [protected]@hdfcbank.com to enable us to assist you.

                                -Zubin
                                HDFC Bank Customer Assistance
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  Ankur Hira
                                  from Guwahati, Assam
                                  Apr 12, 2019
                                  Report
                                  Copy

                                  Sir/madam
                                  I want to cancell hdfc life super income plan (Policy no.[protected] as this policy is issued without my proper permission. I discussed about this policy with my hdfc credit card branch agents on behaf of their own interest but never permit to issue it. But they blocked rs 31350 on my credit card. So, i feel need to close/deactivate/stop this policy as soon as possible. Thanks.

                                  With regards
                                  Ankur hira
                                  HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
                                  I am Amit Purkait, I was and agent in HDFC life Insurance agency code 00707821. I do not got NOC from them..Plz look upon the matter.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    abhilash singothu
                                    from Mumbai, Maharashtra
                                    Apr 12, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Iob central branch, Anna salai, Chennai, Tamil Nadu, 600002

                                    ACH Debit mandate registered for Rs. 20000 /- in A/c No.XXXXXXXXXXX3 for ASHISH SECURITIES PVT LTD with UMRN No.HDFC[protected]XXXX257.
                                    This message i got but i didnt do any transaction i just apply personal loan in icici bank . But i am afraid of getting this message please solve this issue i dnt know why this message get it
                                    May 29, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Apr 24, 2019
                                    HDFC Bank Customer Care's response
                                    Dear Customer,

                                    We have checked our records and found that you have signed a mandate request to debit funds towards Ashish Securities Pvt Ltd. In case you wish to cancel/stop said ACH mandate. Kindly submit ACH stop pay letter mentioning complete details of the mandate.to the branch. For any further clarification kindly write to [protected]@hdfcbank.com

                                    -Anay
                                    HDFC Bank Customer Assistance
                                    Helpful
                                    2 other people found this review helpful
                                    2 found this helpful
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      D
                                      dhanarajv
                                      from Mumbai, Maharashtra
                                      Apr 12, 2019
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: CPONEASSIS

                                      I have not opted for any services.

                                      Sum of 1899 rs deducted to cponeassis on[protected]:35:21

                                      That time i was in my office attending a meeting. I did not even receive any otp message or any notification.

                                      How did they cut the amount in my account with out my permission.

                                      Please help me to get back my money.

                                      Please contact me for further details.
                                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Arprak
                                        from Mumbai, Maharashtra
                                        Apr 12, 2019
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: H.N.678...near mother dairy overbridge, 110092

                                        Sir.. I am akash verm. I visit to hdfc uttam nagar west branch. An employee chandrakant singh who misbehaving with me since last 10days and totally misguide me. Use abusive words. He doesn't work for customer and busy on phone all the time... Sir when i ask to chandrakant for loan procedures then he misguide me and said come tomorrow and busy on phone... Once i came tomorrow then he ask customer id and laugh to see my balance but not say procedure..
                                        May 15, 2019
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Apr 14, 2019
                                        HDFC Bank Customer Care's response
                                        Dear Customer,

                                        Let us look into it for you. Please share your Account No./Card No. with registered contact info, complete address of the branch that you visited & the issue on [protected]@hdfcbank.com. Mention this Ref No. TTU[protected] in the subject of your mail so it'll help us track your e-mail.

                                        -Anay
                                        HDFC Bank Customer Assistance
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit