Claimed

HDFC Bank Complaints & Reviews

2.9
Updated: May 15, 2026
Complaints 32950
Resolved
18420
Unresolved
14530
Contacts

File a complaint to HDFC Bank

Having problems with HDFC Bank?

File a complaint and get it resolved by HDFC Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

HDFC Bank reviews & complaints page 735

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
Akhil AS
Apr 17, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Thiruvananthapuram, Kerala

Hi,
Myself I’m Akhil, here I’m writing on behalf of my father late Suresh kumar. He was holding an existing policy with hdfc life insurance(motor insurance). The loan number is 37275634 and the policy number is[protected]. The mobile number which was registered with hdfc is [protected].
He was passed away on December 12, 2017. After the incident i had submitted the required documents for getting the claim and in regular interval; trying to follow up with the concerned persons from hdfc (Trivandrum branch). Until now I didn’t get any clarification from any one from your side. Its going to be 2 years.
Kindly have a look on this and please do the needful.

Sincerely,
Akhil
mr.[protected]@gmail.com
May 19, 2019
Complaint marked as Resolved 
HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Apr 18, 2019
HDFC Life Customer Care's response
Hi, if policyholder has any unresolved concern with respect to HDFC Life policy, kindly inform to the policyholder to write us at [protected]@hdfclife.com from registered id to have the same addressed.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    N
    naveennikku
    from Noida, Uttar Pradesh
    Apr 17, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Hello,

    My name is naveen kumar and i am a credit card holder (Card no-[protected]) of hdfc bank.
    The limit of my card is 25000 and after the use of it the bill generates of rs.22659 but the notice sent to my home was of rs. 22782 and the due date was 12-april-2019. I paid the whole due amount on 11-april-2019 i. E. Rs. 22800 as suggested by the collection team (Ms. Tina) i also wants to inform you that my credit card is permanently blocked since november 2018 by the bank.

    After the payment ms. Tina ([protected]) said that "there is no due amount you have to pay and the all dues are clear".

    Also i have an amount of rs. 5520 in my bank account which was on hold by the bank and when i paid the amount of 22800 they also deducted rs.926. From my bank account (A/c no-[protected]), when i asked them they said it was late fine.

    Also, they generated the statement of rs. 767. I again made contact with them regarding this. Some of them said that this is late fees and some said this is gst charges and some said it was finance charges.

    I made this payment also because i want to close this credit card permanently. After making the payment of rs. 767 the limit shows of rs.25000 which was the initial limit provided by the bank.

    I contacted hdfc bank to close the credit card account but they said "there is remaining payment of rs. 138.43".

    I also went to my nearest branch to ask regarding this issue but nobody assist me.

    Till now i did not get any proper details regarding the charges which they have charged from me.

    I want my money back (The amount of rs. 926 which is deducted from my bank account on 12 april 2019 and rs. 767 paid by me on 13 april 2019) because it seems like the charges applied on my credit card is wrong.

    Thank you!
    May 26, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
    Apr 17, 2019
    Updated by naveennikku
    Sorry i forget to send the image of notice

    Verified Support
    Apr 20, 2019
    HDFC Bank Customer Care's response
    Dear customer,

    We request you to contact our Debt Management officers at[protected] / 66668102 with regard to your credit card outstanding or for any further clarifications.

    -Nadia
    HDFC Bank Customer Assistance
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      R
      Rajutp
      from Mumbai, Maharashtra
      Apr 17, 2019
      Report
      Copy

      Address: Mumbai City, Maharashtra, 400053

      Dear Sir,

      I have taken a Personal Loan from HDFC Credit Card No. [protected]. I have been regularly paying on my dues on time for the past two year.

      But due to some financial problem I am not able to pay my EMI from October 2018. I am trying to get funds so that I can settle down the account. But the agencies hired by the bank is harassing a lot. One person had even visited my home and started abusing all present and was shouting out how that anybody is dealing with me since I am a defaulter of bank.

      Now today i.e 17/04/2019 I got call from [protected] (Mr. Rakesh Hate) and he told that his agent would visit my office on 17/04/2019 and that I have to pay him Rs. 9000/-. Meanwhile a lady by name Roshini called from[protected] and started arguing with me and asked me take loan from my office collegues and pay her. She told that she would send some person to my office and ask my co-staff to arrange money and give to me to pay of the loan.

      Sir I explained that I have been servicing the Loan/Credit for past 2 years and I have holding this card for more than five years and that I have never defaulted in my payment. But since I am in a very bad financial situation I am not able to service it. I have many time previously told them that as soon as I have some money I would contact bank and settle my account.

      I request that such harassment would not benefit the bank no, only it would create more problem for me.

      Regards and thanks in anticipation
      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        I
        I Syed Moheimeen
        from Mumbai, Maharashtra
        Apr 17, 2019
        Report
        Copy

        Address: Chennai, Tamil Nadu, 600043

        Lot of charges has been accounted to my savings account with related to balance for the month of March 2019, 3 consecutive times, no further explanation has been given by bank employees.instead of cancellation.they have charged me with extra rs.600 extra for my query.previous complaints made, no action or intiative taken till date.uselss banking
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          G
          gagan2768
          from Gurgaon, Haryana
          Apr 17, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Pitampura, New Delhi, Delhi

          I have taken a top up on my previous personal loan emi of which were being deducted from my saving account in pnb. Now at the time of top up they forcibly opened an account in hdfc saying that i can close the said account after three months. Now the main problem occured although m paying all emi online coz m unable to operate that account in hdfc, i came to know that my account despite my repeated requests has not been converted in loan account and is showing minus and bounced emi record which is very tortours and painful for me being a single earning salaried person in my family. I have a sick son to look after. Plz have some sympothy and reasonably resolve my problem by waiving the huge penalty and regularise my account by converting it into loan account as i cannot hold some 10000 in that account. Plz consider my previous record that no single emi is bounced.
          May 22, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
          Apr 17, 2019
          Updated by gagan2768
          Update
          Apr 17, 2019
          Updated by gagan2768
          Update
          Apr 17, 2019
          Updated by gagan2768
          I have taken a top up on my previous personal loan emi of which were being deducted from my saving account in pnb. Now at the time of top up they forcibly opened an account in HDFC saying that i can close the said account after three months. Now the main problem occured although m paying all emi online coz m unable to operate that account in HDFC, i came to know that my account despite my repeated requests has not been converted in loan account and is showing minus and bounced emi record which is very tortours and painful for me being a single earning salaried person in my family. I have a sick son to look after. Plz have some sympothy and reasonably resolve my problem by waiving the huge penalty and regularise my account by converting it into loan account as i cannot hold some 10000 in that account. Plz consider my previous record that no single emi is bounced.
          Apr 20, 2019
          Updated by gagan2768
          With reference to my previous mail I received a call from your employee miss Neha. When I explained her that I have paid all my EMI through collection boy and through link which was sent by HDFC employees. But she has misbehaved with me by saying that I have to prove that I have paid emi. This caused me mental agony. Please look into the matter and clarify me where my hard earned money has gone otherwise I have no other way but to file a suit against hdfc bank.
          Verified Support
          Apr 21, 2019
          HDFC Bank Customer Care's response
          Dear Customer,

          We understand that our branch official Ms. Neha Newlay has contacted you and requested you to share the details of the EMI payment made by you for further assistance in this regard. You may contact her on [protected] for further assistance.

          -Nadia
          HDFC Bank Customer Assistance
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            A
            Ashitosh Bhokare Patil
            from Pune, Maharashtra
            Apr 17, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: At post godhegaon tal kopargaon dist ahmednagar, Ahmednagar, Ahmednagar, Maharashtra, 423603

            Ahb chgs inc gst oct-mar2019-mir[protected]
            Im hdfc bank holder since i opened account there is not any deduction till march 2019 after that i have credited my account with 3000. Rs then only 2100 is on my account about 900 is deducted for unknown reason this very ridiculous i want my money back or else i will with another bank really unsatisfied with hdfc bank services i also called customer care but they didn't answering me what is this for. Please give my money back
            May 23, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Apr 21, 2019
            HDFC Bank Customer Care's response
            Dear Customer,

            We understand that our branch official Ms. Snehal Lonari has contacted you and addressed your query. For further assistance, you may contact her on [protected] during business hours.

            -Nadia
            HDFC Bank Customer Assistance
            Oct 10, 2019
            Updated by Ashitosh Bhokare Patil
            Hdfc charged my account for 885 rupees .I called customer care they also said we are not sure about this charges, they said visit branch they told me, i said raise a dispute and refund my money that time customer care executive said we don't know about this charges so we can't help you and call was ended by the executive. Is this hdfc bank service to customers, thats not at all previously also hdfc charged with 882 ruppes from account I was really frustrated about hdfc and their charges .please get my money back, or refund my money at any cost.
            My account is aslo debited with rupees 459.. this is first time they deducted the this amount and showing ABH CHGS GST COT. LIKE THIS ..What is actually going with it...
            My account is aslo debited with rupees 485this is first time they deducted the this amount and showing ABH CHGS GST COT. LIKE THIS what is dis tell me now
            Act no is [protected]
            Thakur Sumit Singh's reply, Aug 11, 2020
            Sorry 885
            Hdfc charged my account for 885 rupees .I called customer care they also said we are not sure about this charges, they said visit branch they told me, i said raise a dispute and refund my money that time customer care executive said we don't know about this charges so we can't help you and call was ended by the executive. Is this hdfc bank service to customers, thats not at all previously also hdfc charged with 882 ruppes from account I was really frustrated about hdfc and their charges .please get my money back, or refund my money at any cost.
            My Account Already Maintend but every month 1 2 days 2500 rupees under balance and bank officer talked account maintend charges this is not fair my money please back not back my money i have acoount closed please ans and back my money
            Helpful
            1 other people found this review helpful
            1 found this helpful
            4 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              amitkumarsheoran
              from Noida, Uttar Pradesh
              Apr 17, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: gurgaon, 122001

              I got a call from hdfc bank that you have a offer for free credit card. Your card is lifetime free. We will will not charge you any kind of fee or annual fee. But after my card received any month i got debited rs 500 + 90 gst as a membership fee of hdfc card. I talk many times to hdfc regarding this why you charge membership fee if you have done promise to customer.

              When i received my card, i wrote a mail to hdfc my card is free for lifetime. So i not want any membership fee. Hdfc bank done a fake commitment to customer. Why they are cheating customer like this way. If they want to charge that fee than bank to to tell me in starting.

              Mom - [protected].
              Sep 2, 2020
              Complaint marked as Resolved 
              My amount is refunded by bank.
              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Apr 17, 2019
              HDFC Bank Customer Care's response
              Dear Customer,

              We do not observe any query received from your email id. We wish to clarify that your credit card has been issued as a priced card and in view of the same, a fee of Rs.500.00 plus GST is applicable as per the product feature. You may view the features and benefits of the credit card by logging into the following link: https://bit.ly/2HFa8cr.

              -Zubin
              HDFC Bank Customer Assistance
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                Alka@745
                from Delhi, Delhi
                Apr 17, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Ecospace branch of HDFC, 560103

                [protected]@hdfcbank.com

                I had requested for a demand draft online through hdfc netbanking and sent it directly to the admissions office of a reputed college because hdfc gives you an option to do so.

                Now, the college wants the dd number to track it since it will receive thousands of dds. I went to the hdfc branch in ecospace bengaluru and he said that we cannot give you the dd number.

                My issue is my admission stands cancelled if i do not update dd details on their portal. I tried contacting customer care, they have everything automated so i could not get hold of a real person i could talk to.
                I tried raising tickets through mails and nobody responded to any of my tickets.

                Now why are they not sharing dd details with the person who requested it in the first place.
                Also the person at the branch tells me why did you send it directly and not your own address.

                Why on the earth do you have an option to send directly when you cannot use it?

                I really need help here. I am clueless now.
                May 26, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Apr 20, 2019
                HDFC Bank Customer Care's response
                Dear Customer,

                We have already responded to your email vide ref id[protected] on April 18, 2019, at 05:08 PM. Pls check your email inbox and revert to our email in case of any pending issue.

                -Manoj
                HDFC Bank Customer Assistance
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  N
                  nayak_Bheeshma
                  Apr 17, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Hi,

                  I had lost my Food Plus card, i am a TCS associate, I have blocked my card and now i need the new card to be issued.Also my old card has balance money in that account around 3K.

                  Could you please transfer the amount in the new card. I am waiting for you response.

                  Please contact me to know the food card number.

                  Please resolve this matter asap.

                  My email : Bheeshm.[protected]@tcs.com
                  May 25, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Apr 17, 2019
                  HDFC Bank Customer Care's response
                  Dear Customer,

                  Please share your Card no. with registered contact info & the issue on [protected]@hdfcbank.com. Mention this Ref No.TTU[protected] in the subject of your mail so it'll help us track your e-mail.

                  -Anay
                  Customer Assistance.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    M
                    mishra808
                    Apr 17, 2019
                    Report
                    Copy

                    Address: 122017

                    Hi,
                    i am Gaurav, i have got fraud with HDFC debit card date on 06 Apr 19 17:32
                    physical debit card with me. but don't know how to withdraw 22000/- in my a/c ( 10000/- 10000/- & 2000/- BOI PAHARGANJ NEW DELHI.
                    I have complaint with bank Ref No MUM[protected] but now 10 days days over not any respond from bank side.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      C
                      Castro Mb john
                      from Bengaluru, Karnataka
                      Apr 17, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Bangalore, Karnataka

                      Dear sir / Madam

                      Hi My name is Castro MB and i am HDFC credit card holder for 3 years due to loose of my job and my famil issue i was not able to pay my credit card dues on time even tho i was asking my friends and i was paying my bills and for certain reason i was not able to pay the dues again i got a call from credit card collection manager his name is Mahesh ([protected] number) and i told him i got a call from your agent and i told that lady i dont have a cash to pay ill pay the half amount on 29 April 2019 and she told okay after that i got a call from mahesh telling that y you dint pay the cash and i explained him everything very clearly and he started abusing me in a very wrong way and using a local language in kannada telling that (ill
                      May 21, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Apr 19, 2019
                      HDFC Bank Customer Care's response
                      Dear Customer,

                      We request you to contact our Debt Management officers at[protected] / 67268002 with regard to your credit card outstanding or for any further clarifications.

                      -Zubin
                      HDFC Bank Customer Assistance.
                      Verified Support
                      Apr 20, 2019
                      HDFC Bank Customer Care's response
                      Dear Customer,

                      We request you to contact our Debt Management officers at[protected]/67268002 with regard to your credit card outstanding or for any further clarifications.

                      -Manoj
                      HDFC Bank Customer Assistance
                      Verified Support
                      Apr 20, 2019
                      HDFC Bank Customer Care's response
                      Dear Customer,

                      We are fully sensitized to your comments expressed with regard to your credit card. We observe that we have responded to your e-mail on April 16, 2019, 02:32 PM. For further clarification, we request you to reply to the e-mail received. The reference number for this interaction is[protected].

                      HDFC Bank Customer Assistance
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        Shakshi Malhotra
                        from Delhi, Delhi
                        Apr 17, 2019
                        Report
                        Copy

                        Address: New Delhi, Delhi, 110067

                        I already wrote multiple mails to hdfc grievance, manager but not getting proper response, also I got regular call from collection department instead to help me out they talk very unprofessionally.

                        I wrote mail to Search Chandan, Ashoo Arora as well but not help from them as well.

                        Please call [protected]
                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          C
                          Castro Mb john
                          from Bengaluru, Karnataka
                          Apr 16, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Hi sir/mam

                          My name castro Mb and I am a Hdfc credit card holder past 3 years

                          My card ending [protected]

                          As I had some personal problems and loose of my job was not able to pay my card on time but even tho I was paying my credit card dues I got a call from mahesh and his number ending [protected]
                          Regarding the payment I was very clear that I will do the payment on 29 th if this month in spite of me telling him he started abusing me in very wrong manner and very wrong words like I ##, what ur mother is a both or what, for how many dad u have etc etc and I was telling him very clearly don’t use those words and don’t talk to me like u don’t have right to talk like that even tho he started abusing me more in very bad words I request you plz take a action on this and the person who was talking to me like this am dam sure he has some personal problems and he is showing that anger to the customer
                          May 24, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Apr 22, 2019
                          HDFC Bank Customer Care's response
                          Dear Customer,

                          We request you to contact our Debt Management officers at[protected] / 67268002 with regard to your credit card outstanding or for any further clarifications.

                          -Anay
                          HDFC Bank Customer Assistance
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            shalini neela
                            from Chennai, Tamil Nadu
                            Apr 18, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: No.29 indhira nagar 4th cross street, Virugabakkam Chennai-92, 600092

                            MB CHRG INCL GST FOR MAR2019-MIR[protected] this status view on my statement my account automatically debit my amount 4000 refund my amount immediately... Hdfc worst account i maintained minimum balance but some problem didt maintaine but minimum charges 4500 debited my account.. Plz make sure that refund my amount hw do that worst of my account plz make sur that refund my account... Plzzzzzzzzzzzxzzzxzxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxzxxxxxcxxxx
                            May 25, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Apr 22, 2019
                            HDFC Bank Customer Care's response
                            Dear Customer,

                            We are working on your concern vide Ref ID:[protected] and will revert to you in 5 working days.

                            -Zubin
                            HDFC Bank Customer Assistance.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              B
                              Banala Divya
                              from Hyderabad, Telangana
                              Apr 16, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: tulja bhavani apartments, New mettuguda, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500017

                              2500 was credited to my account on april 14th through phone pe app and i have checked with the phone pe support team they have transferred the amount from their end. Also the sender has received an update on hdfc account and even the amount is debited from their account and even the account statement has been updated as debited for them. I was notified on phone pe that my account was credited with 2500 but hdfc statement does not show any details as amount credited neither i have received it.

                              Please do check and credit the amount on my account

                              Utr :[protected]
                              Transaction id : p1904131540115054658715
                              May 27, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Apr 18, 2019
                              HDFC Bank Customer Care's response
                              Dear Customer,

                              We note that the UPI transaction with Reference Number:[protected] for Rs. 2500.00 was already credited to your account on April 13, 2019. Please login to your account to verify the same.

                              -Nadia
                              HDFC Bank Customer Assistance
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                from Chennai, Tamil Nadu
                                Apr 16, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                debit card rewards point showing in negative.

                                Address: 500081

                                I have salary account with HDFC bank, was not able to redeem the reward points, all the rewards points which i earned on debit card are showing in negative (-), When i approached a nearest branch they said they cant do anything regarding cashback reward points and told to contact customer care but unable to contact customer care executive from toll free number....
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy
                                R
                                rajvirhunt
                                from Panaji, Goa
                                Apr 16, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: 411041

                                Dear respected sir,

                                I am rajesh bhagat from pune. My personal loan in hdfc from apr 2017.
                                I have taken a loan about 2.92 lakh that time but at that time only 2.0 remaining. From last month i am jobless. sir i paid all emi on time except this april 2019 month, sir plz my condition very bad at that time.
                                I only expect that my emi should be less . and restructre my loan amount .I am a regular customer of hdfc sir plz help me out, as soon as possible.
                                I allready talk my issue to the customer care but i didnot get the help..
                                my loan acc no 4281217,

                                sir plz help me...thank you sir

                                regards,
                                rajesh bhagat,
                                contact no [protected]
                                emailid [protected]@gmail.com
                                May 27, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Apr 21, 2019
                                HDFC Bank Customer Care's response
                                Dear Customer,

                                We would like to state that the loan needs to be serviced as per the repayment schedule. Request you to visit the nearest Retail Loan Service Center for further assistance. For a comprehensive list of Retail Loan Service Center kindly visit the below link.

                                -Nadia
                                HDFC Bank Customer Assistance
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Sandip Saha
                                  from Kolkata, West Bengal
                                  Apr 16, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Kadugodi, Bangalore, Karnataka
                                  Website: Hdfc

                                  Today at hdfc atm i was about to withdraw money but during cash receiving moment atm power went off and cash deducted from my account and not credited yet, the person at atm somehow manage to take out the card from the atm but told me cash to be credited which not yet happened, kindly help me to get back my 5k cash as I need it urgently.

                                  Atm ID- PIENBG35
                                  Amount deducted-5K
                                  My icici account no[protected]
                                  Timing of transaction- 02:36 PM on 16/04/2019
                                  Apr 26, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Received cash
                                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Apr 16, 2019
                                  Updated by Sandip Saha
                                  Added failed transaction details

                                  Apr 16, 2019
                                  Updated by Sandip Saha
                                  Any update???? Still not money credited
                                  Apr 16, 2019
                                  Updated by Sandip Saha
                                  And why people working inside atm did not inform me??? no idea why hdfc don't think people money security.
                                  Apr 17, 2019
                                  Updated by Sandip Saha
                                  Still money not credited i am in emergency and need my money back pls help me
                                  Verified Support
                                  Apr 17, 2019
                                  HDFC Bank Customer Care's response
                                  Dear Customer,

                                  With reference to your complaint regarding a debit placed on your ICICI Bank account in spite of non-dispensation of cash from an HDFC Bank ATM. Please follow the below process for claiming the funds: 1. Submit a complaint /dispute letter with the issuing bank branch where you hold the bank account. 2. The Issuing Bank will then raise a chargeback dispute/query on us (HDFC BANK) seeking the disputed transaction status. 3. If the transaction stands valid as per your claim, the funds will be returned to the issuing bank, which would be credited to your account by your respective bank. Assuring you of our best services always.

                                  -Bejoy
                                  HDFC Bank Customer Assistance
                                  Apr 17, 2019
                                  Updated by Sandip Saha
                                  Why my claim won't work ? Why ur atm have no facility of power backup? Why people are working in atm not put board outsite work in progress? Don't u people think security of people money? It should be credited automatically as transaction was failed. I am very upsate with it service.
                                  Apr 17, 2019
                                  Updated by Sandip Saha
                                  However I have raised complaint to icici bank for claiming from u and please maintain some ethics in atm, don't allow person in atm while people withdrawing money and if work in progress put atm shutdown.
                                  Apr 18, 2019
                                  Updated by Sandip Saha
                                  And I am sure the ATM had power issue on which the people were working without signboard outside. And they never informed me and shutdown the power.
                                  Apr 20, 2019
                                  Updated by Sandip Saha
                                  Still not received money, m
                                  Apr 25, 2019
                                  Updated by Sandip Saha
                                  Still not received money don't know why am I suffering for my own money, please check it or i have to raise police case against hdfc branch atm.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    D
                                    Dskrishna
                                    from Kadapa, Andhra Pradesh
                                    Apr 16, 2019
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: 39/431-6-3, YSR, Andhra Pradesh, 516001

                                    Hi,

                                    HDFC bank system did unauthorized transactions for the month of FEB, MARCH, APRIL to APSPDCL e-bill automatically. it deducted my amount of 842+1051+793 for the payment o[censored]nkwon E-bill account. I request you please help me in this case and refund the amount from HDFC bank.

                                    My account is in Bangalore COX Town branch.

                                    Br,
                                    Krishna Donepudi.
                                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      shankp
                                      from Mumbai, Maharashtra
                                      Apr 16, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Mumbai City, Maharashtra

                                      I had salary account in hdfc bank, after i left my job due to no salary credit for 3 months, my account turn to be normal saving account. And bank started to levy penalty for non maintenance of minimum balance and deducted my money.
                                      But even after reaching zero balance in my account bank keeps on levying penalty and as of today my account shows negative balance (-10k).

                                      But as per rbi guidlines.
                                      Rbi/2014-15/308 dbr. Dir. Bc. No.47/13.03.00/2014-15
                                      Annux - vi
                                      Any bank can not levy penalty charges if balance reach zero as per rbi.

                                      Now i want to close my account but still bank officials says to pay penalty
                                      Before closing account otherwise penalty keeps on going
                                      May 21, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Apr 18, 2019
                                      HDFC Bank Customer Care's response
                                      Dear Customer,

                                      We are working on your concern vide Ref ID:[protected] and will revert to you within 4 working days.

                                      -Manoj
                                      HDFC Bank Customer Assistance
                                      My two wheeler loan no. 38030479, please provide loan statement. immediately.
                                      my mail id- ritesh.[protected]@rediffmail.com.
                                      I tried to withdrawal an amount of 2000 from IDBI ATM, . LOCATED AT SEC-10 A, GURUGRAM bt the transaction got declined and the amount got deducted from my bank account.
                                      I have not received my current account debit card my account is
                                      Credit Card Settlement
                                      please call me [protected]

                                      Please define my amount my Reg. Mobile number is destroyed,
                                      I am calling another number to HDFC customer care, then input card number..!
                                      No, any Reply... please help me
                                      Its been more than week but still no action on my complain,
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      5 Comments
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit