Claimed

Lenskart Complaints & Reviews

4.1
Updated: Apr 26, 2026
Complaints 1693
Resolved
1341
Unresolved
352
Contacts

File a complaint to Lenskart

Having problems with Lenskart?

File a complaint and get it resolved by Lenskart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Lenskart reviews & complaints page 50

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
Shubham swami 267
from Mumbai, Maharashtra
Sep 12, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

I have ordered two spectacles from lens kart. They supposed to be delivered by 12 September 2019. But tracking is showing that my order is not even started processing stage. I have my upsc mains exams soon. How I supposed to give it with my old lower power spectacles? When I contacted the customer care services they are not even giving me dead line for delivery. They are saying it can take any number of days. Even 10 days more might be possible. This is not fare. You should have mentioned it beforehand. This is not the way professional company like you should behave. I am frustrated due to headache and it's affecting my studies. So look into my matter asap. Or else for sure I will drag your company into court for harassment of customers.
Oct 17, 2019
Complaint marked as Resolved 
Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Sep 14, 2019
Lenskart Customer Care's response
Hi Shubham, we are sorry for the hassle with the purchase. However, one of the product has been delivered and other is in transit. We will be coordinating for the same and keep you posted via email.
Same thing is happening with me and they are unable to give me a delivery date. Its already 11 days. OID [protected]
Helpful
1 other people found this review helpful
1 found this helpful
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    T
    TPrabhaAum
    from Chennai, Tamil Nadu
    Sep 11, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Chennai, Tamil Nadu, 600097

    Dear sir/madam, i have ordered specs online in lenskart if buy one get one free but i got only one specs. When i talked to customer care they are saying we can not do anything go complain where ever you want. My product details is vincent chase vce11521. This is serious matter how lenskart people cheat the customer so get action against them else we customer become victim always.
    Thanks prabhakar
    Oct 15, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Sep 12, 2019
    Lenskart Customer Care's response
    Dear Prabhakar! Please accept our apologies for your unsatisfactory experience. We never want you to feel like you're stuck with a bad experience, kindly share your order/contact details so that we may assist you.
    Verified Support
    Sep 13, 2019
    Lenskart Customer Care's response
    Dear Prabhakar! We would like to inform you that in the absence of any contact details, we're unable to assist you. Kindly share your order/contact at [protected]@lenskart.in so that we may assist you further.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      F
      fatima15
      from Chennai, Tamil Nadu
      Sep 11, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: 122002

      Lenskart team got my eye test done at home.. Ordered my glasses and got it delivered but the frame is loose and not exactly the one that i tried.
      I need to know if they can get it changed at home or i need to go to the store.
      My order no. Is[protected]

      Date of incident is 8th sept 2019
      I received the product at 10 sept 2019

      Kindly get my frames changes or atleast inform me if i can change them at the nearest possible store
      Nov 2, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Sep 11, 2019
      Lenskart Customer Care's response
      Dear Fatima, Sorry to hear about the troubles with your order. We never want a Lenskart experience to leave a bad taste. We would be arranging the visit for you to rectify your issue. Please allow us some time we will be connecting with you shortly.
      Verified Support
      Sep 27, 2019
      Lenskart Customer Care's response
      Dear Nida, We are glad that finally, you are satisfied with the delivered product. We are truly blissful to know that we're able to live up your expectations. We will be happy to assist you with the best of our services in the future.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        V
        Viplao Wagde
        from Delhi, Delhi
        Sep 3, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Virar west, Mumbai, Maharashtra, 401303

        Respected,

        Hi,. I am kshitij wagde. I order my lence on date 9/08/19. I purchase my lence on buy one get one offer. But, when i received my lence through blue dart courier services, its different from my actual order. So, i want to replace it with my original one.

        I request you to replace on urgent basis.
        Details of my invoice is given below.

        081

        Invoice; invshr26590705
        Invoice dt ; 10/08/19

        Order code ; [protected]

        Thank you.

        Kshitij
        Oct 21, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Sep 04, 2019
        Lenskart Customer Care's response
        Dear Kshitij!! We regret the inconvenience caused to you. We are sad to know that you are facing the issue with the delivered product. We request you to allow us some time so we can check the order details and connect with you for better assistance.
        Verified Support
        Sep 17, 2019
        Lenskart Customer Care's response
        Dear Kshitij!! As per an update, your replacement order [protected] has been delivered to the you. We hope that you are satisfied with the delivered order. Please write us back for an assistance.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          D
          Dyal
          from Sonipat, Haryana
          Sep 2, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: 143115

          My order no. [protected]

          Contact no. [protected]

          I have purchased 2 blue coat glass with frame from lenskart lawrence road, amritsar showroom in may. It within 2 month, one of that frame broken. Against manufacturing defect. Manjoor is sales person he also tell me 1 year full warranty. Becoz we buy flex series frame.
          Now that time of breakage he didnt reponse.
          Very bad quality and very bad service. Although service was good while purchasing new frame, service afterwards is really not satisfactory.
          Oct 4, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Sep 02, 2019
          Lenskart Customer Care's response
          Hello! An experience like this is never intended. We will connect with you shortly to discuss your concern in a better way.
          Verified Support
          Sep 02, 2019
          Lenskart Customer Care's response
          Hello! As per the recent update, we working via Ticket #9477166, we will make that your concern will be resolved at the earliest.
          Money is deducted but status is still pending. Please solve this issue
          #lenskart
          My coloured lenses was in warranty..but they got broke from side ..I want to replace them
          Helpful
          Found this helpful?
          2 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            R
            Ramachal pandey
            from Mumbai, Maharashtra
            Sep 1, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Thane, Maharashtra, 421302

            Sir mene 12 august ko order kiya tha or bole the ki standard delivery 18 august tak ho jayega. Sir 2 frame tha jisame se mujhe 1 frame mila and 2nd ka bole ki out of stock hai to time lagega. Or bole 2 to3 day me vo bhi milega then mene wait kiya jab product 3 day me nahi mila to mene fir se call kiya to bole frame out of stock hai is liye nahi aaya. Or customer support ne bola ki aap frame change kar to vo aap ko 31 august tak milega. But 31 august ho gya or product nahi mila call karane par pata chala ki product unake paas nahi hai out of stock hai sir fir mene 1september ko paisa refund ke liye request beja hi to bole ki aap ko paisa refund hone me time 15 din ka time lagega kyuki pura process me time lagata hai sir plz help me... Plz sir mera paisa refund karane me madat kara do sir
            Oct 14, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Sep 01, 2019
            Lenskart Customer Care's response
            Dear Ramachal, please accept our deepest apology for this disappointment. We strive for efficiency and excellent service, and it looks like we have fallen short on this occasion. Stay rest assured that we will be contacting you shortly for better assistance.
            Verified Support
            Sep 10, 2019
            Lenskart Customer Care's response
            As discussed, we're glad to know that you have received the amount back in your respective bank account and you are satisfied with the same. Looking forward to your future business with Lenskart.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              sathishsaka
              from Mumbai, Maharashtra
              Aug 31, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: near hari theatre and state bank of India, nethaji bye pass road,, Dharmapuri, Tamil Nadu, 636701

              Plz help me. My flexible frame was broken within a month. How can i claim the warranty? What a poor frame quality!
              I spent 4.8k in lenskart for my eyeglasses.
              Anyone tell how can i resolve this?
              If i will buy lens with frame in local shops that will survive not less than 3yrs within 1500.
              Sir, plz stop to fool the people with poor qualities.
              Oct 6, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Sep 01, 2019
              Lenskart Customer Care's response
              Dear Sir! We apologize for the inconvenience caused. We'd never want you to experience something like that. Request you to share your order/ contact details so that we may assist you better.
              Sep 01, 2019
              Updated by sathishsaka
              my replacement as accepted by the shop..
              so tnk u..
              But plzzz provide valuable product to the customers money..
              Verified Support
              Sep 02, 2019
              Lenskart Customer Care's response
              Dear Sir! We apologize for the inconvenience caused. We'd never want you to experience something like that. Request you to share your order/ contact details so that we may assist you better.
              my frame has broken in a month...
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                Azharpkm007
                from Mumbai, Maharashtra
                Aug 29, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Varthur, 560087

                I have ordered two specs in lenskart on 9th august, and within 3 days i got message that order is dispatched which is really good and appreciate that. Unfortunately my address was old address and coureier guys asked for my new address. I waited for 4 days i didnt get my specs. Since it is very urgent for me and have to travel out of country, i went to the courier warehouse and could able to collect only one. And the other one they told they will deliver to new address. It has been more than 3 weeks now, i still didnt get the specs and dont want to wait anymore. Now i want to cancel my specs and get the refund. When i spoke to customer care, now they are telling we cannot do partial refund, return the old specs also. How can i return the one which i'm using it. Also they are telling it is not possible to deliver the product, where they need to place the order again. Which is not at all acceptable. Have been using lenskart for past years and have ordered more than 10 specs, this time it is horrible.
                Oct 13, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Aug 29, 2019
                Lenskart Customer Care's response
                Dear Sir! Please accept our apology for this disappointment. We strive for efficiency and excellent service but it looks like we have fallen short on this occasion. Request you to please share your order/ contact details so that we may assist you better. Please feel free to write us back if any assistance is required.
                Verified Support
                Aug 29, 2019
                Lenskart Customer Care's response
                Dear Sir! Please accept our apology for this disappointment. We strive for efficiency and excellent service but it looks like we have fallen short on this occasion. Request you to please share your order/ contact details at [protected]@lenskart.in so that we may assist you better. Please feel free to write us back if any assistance is required.
                Aug 30, 2019
                Updated by Azharpkm007
                Please find the order number in my below screenshot. Feel free to call to my mobile.

                Email Address: [protected]@gmail.com

                Verified Support
                Sep 12, 2019
                Lenskart Customer Care's response
                As per our telephonic discussion, we are glad that the issue with your product stands resolved now. Hence, we're closing this ticket. Please feel free to revert us back if you need any assistance, the concern will be reopened and we will glad to assist you further.
                Please find the order number in my below screenshot. Feel free to call to my mobile.

                Email Address: [protected]@gmail.com
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Shivam Aghi
                  from Ludhiana, Punjab
                  Aug 28, 2019
                  Report
                  Copy

                  I am a frequent user of Lenskart but last year i faced issue with quality of vision so i ordered fresh Order ID:[protected] I was assured before placing the order that if anything wrong happens this time I will be getting resolution and that their coating and other quality been improved but to my surprise one of my two placed spectacles one gave me vision problems within an year (placed in July 2018) and as per the policy of one year warranty I emailed them in feb, 19 and they replied that lenses vision can change every 3 Months? and asked me to place new order and pay again ? (refer screenshot) Then what to do with the warranty of one year ? I feel cheated that product is still not in use and I was using the alternate one but thought of highlighting it with you so that no other customers get misguided like me and face humilations. Thanks. Shivam Ph: [protected], [protected]
                  Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    N
                    Navaneeth27
                    from Delhi, Delhi
                    Aug 27, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: 600097

                    I had placed an order on Lenskart on 16th August 2019. Order id - [Order ID:[protected]].
                    Due to some error in their payment gateway, my money got deducted 2 times from my paypal account but order didn't go through.

                    Now whenever I reach the support team, they say our finance team is looking into the issue. Its been 12 days now still they have not issued the refund or processed the order.

                    I have really started to doubt their intention whether they want to refund my money or not. I think it is just a trick of Lenskart to show 300 cashback on online payment. When you do online payment, your order won't go through but your money will be deducted.
                    Even after multiple follow up, they wont refund your money. Will come with generic reply that "we are working on your request and will get back to you in 24 to 48 hrs. I am pretty sure if they reply on this complaint, they will reply the same.

                    This is the second resort of my complaint and if my refund is not issued now, next step will be directly in consumer court.

                    Also attaching is my screenshot of the payments and invoice generated from paypal.
                    Oct 15, 2019
                    Complaint marked as Resolved 
                    Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Aug 28, 2019
                    Lenskart Customer Care's response
                    Dear Navaneethakumar! We deeply regret the inconvenience caused. As discussed, we have received a payment of Rs. 2556.00 against your order [protected]. Request you to check your email and revert us so that we can take the necessary actions required. Please be assured that we are here to help and will resolve it at the earliest.
                    Verified Support
                    Sep 14, 2019
                    Lenskart Customer Care's response
                    As per our telephonic discussion, we are glad that the issue with your product stands resolved now. Hence, we're closing this ticket. Please feel free to revert us back if you need any assistance, the concern will be reopened and we will glad to assist you further.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      Kiran Sudam Mhatre
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Aug 26, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: 400092

                      Dear Team,
                      I Dhanlaxmi C. Pednekar, Place an order at Lenskart, Shop no.3, Sai Leela Co-operative premises Society Ltd., Mokesh Plaza, SV Road, Borivali west, Mumbai-Maharashtra, Tel-[protected]. My Order No-[protected] Date-13 July 2019.
                      At the beginning the Store manager Mr. Vaibhav Sakpale were highly encouraging and entertaining us to buy more and more products. He show us so many frame and its features. Finally i select 2 Frames. after 20 days i got my order and i was very exited but after were eyeglass i came to know that 1 frame (item Id[protected]is completely different which was i not selected.
                      I visit Store and knowledge my issue that time i was surprised that store not entertain my issue and showing me company return policy. They not ready to process for Frame replacement and told me that they will not do anything for replacement. This means that they are trying to avoid the service and behave us like customer is not important.
                      I am very disappointed.

                      i request you please take it serially and provide me proper frame which i was selected. waiting for your positive feedback.

                      Thanks & Regards
                      Miss. Dhanlaxmi Pednekar
                      Contact No-[protected]
                      Oct 1, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Aug 27, 2019
                      Lenskart Customer Care's response
                      Dear Dhanalaxmi, we are sorry to hear about your experience with the purchase. We will be trying our best to provide the best possible resolution for the inconvenience caused.
                      Aug 27, 2019
                      Updated by Kiran Sudam Mhatre
                      M waiting for your positive response...
                      Verified Support
                      Aug 28, 2019
                      Lenskart Customer Care's response
                      Dear Dhanalaxmi, we will be assisting you with the replacement of the product as an exception. Hence, you are requested to visit the Borivali West store to handover the product and select an alternate frame so that we can initiate the replacement.
                      Hi Team,

                      Greetings!

                      It is to notify you that my order #: [protected] is not delivered yet..
                      please track my order and update on [protected] promptly..
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        A
                        Abhishek1612
                        from Gurgaon, Haryana
                        Aug 22, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        I had placed an order on Lenskart on 17th August 2019. Order id - [protected]. Due to some error in their payment gateway, my money got deducted 4 times from my card but order didn't go through.

                        Now whenever i am asking them for refund, they are asking me to wait. Its been 5 days now still they have not issued the refund. I have really started to doubt their intention whether they want to refund my money or not. I think it is just a trick of Lenskart to show 200 off on online payment. When you do online payment, your order won't go through but your money will be deducted. Even after multiple follow up, they wont refund your money. Will come with generic reply that "we are working on your request and will get back to you in 24 to 48 hrs. I am pretty sure if they reply on this complaint, they will reply the same.

                        This is the second resort of my complaint and if my refund is not issued now, next step will be directly in consumer court.

                        Also attaching is my screenshot of the conversation which i had with their manager where they had promised i will get my refind in 24 hrs but its not been done yet.
                        Sep 23, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Aug 23, 2019
                        Lenskart Customer Care's response
                        Dear Abhishek, as discussed the refund has been processed and it will be reflecting in your bank account within the 7-10 working days. Hence, we are closing this case. Please feel free to write in case you need any further assistance.
                        Dear Executives,

                        The order status is now as "stocked out". By the time i have placed the order it was shown as available.

                        I have to travel on 23 and i placed the order so.
                        Kindly help in getting this ASAP.

                        Order# [protected]

                        Thanks,
                        Siraj
                        I win quiz from lenskart website and i win lenses solution in which they said only to pay delivery charges 80rs and i paid it by my debitcard but now i am getting massage product is stocked out i want refund of it they are doing cheating with costumer and wasting their time for quiz contest kindly note that they are cheater
                        Helpful
                        1 other people found this review helpful
                        1 found this helpful
                        2 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          M
                          from Sonipat, Haryana
                          Aug 22, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          I see a high number of complaints regarding lenskart products being stocked out, but all problems appear to have been taken care off as per the comments by lenskart, therefore i hope my order which at the moment is going through the problem of stocking out would be resolved too. My order number is : [protected]. Kindly look into it and deliver as per the standard date by which it is to be delivered.
                          Thanks
                          Oct 11, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Aug 22, 2019
                          Lenskart Customer Care's response
                          Dear Vinayak! We deeply regret the inconvenience caused. As discussed, your order has been dispatched via Bluedart courier against the AWB no-[protected] and will be expediting with the delivery as well. Please feel free to write us back if any assistance is required.
                          Verified Support
                          Aug 24, 2019
                          Lenskart Customer Care's response
                          As per our telephonic discussion, we are glad that the issue with your product stands resolved now. Hence, we're closing this ticket. Please feel free to revert us back if you need any assistance, the concern will be reopened and we will glad to assist you further.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            Shivani Valecha
                            from Mumbai, Maharashtra
                            Aug 21, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: PLOT NO. R-11/2 DUBEY COLONY NEAR ASHADEEP SCHOOL MOVA RAIPUR C. G., Dehradun, Uttarakhand, 492001

                            On 9th august 2019 i ordered two specs with order amount rs.1530 and order id [protected]. On the same day i cancelled my order because i placed another order due to fitting issue. But lenskart team is disguising me by saying soon i will get my refund. After 12 days also they are not refunding my money and saying it will take time.
                            What should i do to get my money?
                            Oct 3, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Aug 21, 2019
                            Lenskart Customer Care's response
                            Dear Shivani!! We request you to consider our apologies for the inconvenience caused. We assure you that we are here to help you. We will connect with you in some time to discuss the concern and assist you.
                            Verified Support
                            Aug 29, 2019
                            Lenskart Customer Care's response
                            Dear Shivani!! As discussed with you, we are glad that you have received the refund for order [protected] and you are also happy with the delivered product for the order [protected]. Please write us back for any assistance required.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              A
                              Akhil Parashar
                              from Kotputli, Rajasthan
                              Aug 19, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: New Delhi, Delhi, 110015

                              I have booked two specs with item id 23987824 on 12.08.2019 at your kirti nagar, delhi-110015 store. They has assured us delivery till 14.08.2019, however today is 19.08.2019 still they have asked for further 2-3 days. Such kind of services you people provide.
                              Order no. [protected]
                              Bill amount no. 1680

                              I can't wait more please provide me resolution as soon as possible
                              Sep 24, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Aug 20, 2019
                              Lenskart Customer Care's response
                              Dear Akhil! We deeply regret the inconvenience caused. As discussed, you may collect one of your product from the store and we are expediting with the delivery of the other product as well.
                              Verified Support
                              Aug 24, 2019
                              Lenskart Customer Care's response
                              As per our telephonic discussion, we are glad that the issue with your product stands resolved now. Hence, we're closing this ticket. Please feel free to revert us back if you need any assistance, the concern will be reopened and we will glad to assist you further.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                V
                                Vikram Surajmal
                                from New Delhi, Delhi
                                Aug 19, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: New Delhi, Delhi, 110015

                                Lenskart is a pathetic company they just aim to take money from customer and at the time of delivery they will start with the excuses and avoiding phone calls. From Lenskart naraina i have placed the order with order number [protected] delivery date extended twice and when you will call on their customer care number they will ask you for 48 hrs time and this will keep going on they will make your life hell and make you feel like a fool who have trusted them with the money and valuable time
                                Sep 20, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Aug 20, 2019
                                Lenskart Customer Care's response
                                Dear Vikram! We are working on your concern and soon we will connect with you over your registered email address for further updates.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  M
                                  Mofassil Qureshi
                                  from Mumbai, Maharashtra
                                  Aug 19, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Mumbai City, Maharashtra, 400088
                                  Website: www.lenskart.com

                                  My order no is [protected]. They said me it will be deliver by 17 aug regardless it up to 20 aug 2019.
                                  Today is 19 aug and i call them for dispatch issue, they told me one frame is not available so i will call you again for new order.
                                  Neither did he called me nor did i get any info regarding one frame out of stock.
                                  I did that using independence offer and would the same for my new order or justsent me my old order
                                  I dont have gloasses at the moment causing me inconvenience.
                                  Aug 21, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  I have got the product but was not expecting worst quality. All marke are visbile incuding plastic melt marks near where the hinge is fitted. Last time ordering from you guys. and i havnt got my 504lk cash+?
                                  Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Aug 19, 2019
                                  Updated by Mofassil Qureshi
                                  order no 1.2.1.7.7.2.9.4.4.5
                                  Aug 19, 2019
                                  Updated by Mofassil Qureshi
                                  ph no 7.7.3.8.8.0.2.9.9.8
                                  Verified Support
                                  Aug 20, 2019
                                  Lenskart Customer Care's response
                                  Dear Mofassil, we are really sorry for the delay caused. We will get your order shipped at the earliest and will notify you once it is shipped.
                                  Aug 20, 2019
                                  Updated by Mofassil Qureshi
                                  looking forward to it
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    sandesh hebbar
                                    from Mumbai, Maharashtra
                                    Aug 19, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    spects got broken

                                    Hi, this is sandesh from chennai,
                                    I bought 2 spects from lenskart 2 months before. Before buying i had very good expectations about lenskart, i thought it would last longer and all.
                                    But not even rough using it, it broke, that too just while removing,
                                    I tried to share my problem with lenskart customer care, i got a harsh reply saying it's my mistake,
                                    Hope i will get proper reply atleast here
                                    M. No: [protected]...
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy
                                    R
                                    Randhir_09
                                    from Hyderabad, Telangana
                                    Aug 18, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    kept out of stock product in display

                                    Address: 500032

                                    Worst experience ever at lenskart gachibowli outlet (Near hp petrol pump) hyderabad. I went there to buy sun glasses and after selecting one while billing they said very easily that it is out of stock. Even the behavior of the manager was strange. When i asked manager on why he kept out of stock product on display as how customer knows that, he simply said please select the other one. Means time has no value in-front of him. I have already...
                                    Helpful
                                    1 other people found this review helpful
                                    1 found this helpful
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy
                                    A
                                    aramesha
                                    from Chennai, Tamil Nadu
                                    Aug 12, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Chennai, Tamil Nadu

                                    A few months ago, i bought spectacles from your lenskart store, chennai, tambaram. Vide order no.
                                    Matte black blue full rim rectangle small (Size-50) vincent chase air spree vc e11001-m - c2 eyeglasses
                                    Product id : 126464

                                    At the time of buying, the store manager told that the frame has 1 year warranty and the lens is scratch resistant. I was forced to buy gold membership. The frame got broken now not even lasting for 4 months. Worst and substandard product was sold.

                                    I was told that i paid only for the lens and frame has come free and hence they cannot do anything. I at least wanted my frame to be repaired, which was completely denied, by the store in charge. What is the use of a lens when the frame itself is substandard.

                                    On contacting the store, the manager made false promise that he had got approval for frame replacement free of charge.
                                    Sep 23, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Aug 15, 2019
                                    Lenskart Customer Care's response
                                    Dear Customer, we are really sorry to hear that, please be rest assured we will resolve your concern on high priority. Please share your registered contact number so that we can call you to assist.
                                    Verified Support
                                    Aug 16, 2019
                                    Lenskart Customer Care's response
                                    We apologize for the inconvenience caused. We'd never want you to experience something like that. Please share order details and we'll resolve it at the earliest.
                                    Verified Support
                                    Aug 18, 2019
                                    Lenskart Customer Care's response
                                    Our sincere apologies for the bad experience. Please write back to us with all the relevant details and we'll resolve it at the earliest. Please rest assured!
                                    Verified Support
                                    Aug 19, 2019
                                    Lenskart Customer Care's response
                                    Dear Customer, Our sincere apologies for the bad experience. Please write back to us at [protected]@lenskart.in with all the relevant details and we'll resolve it at the earliest. Please rest assured! We're here to help.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit