Claimed

LG Electronics Complaints & Reviews

3
Updated: Sep 24, 2026
Complaints 7127
Resolved
4009
Unresolved
3118
Contacts

File a complaint to LG Electronics

Having problems with LG Electronics?

File a complaint and get it resolved by LG Electronics customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

LG Electronics reviews & complaints page 17

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
Sauravkmr949
from Begusarai, Bihar
Aug 14, 2022
Report
Copy

Address: badalpura matihani begusarai

Ac not cooling till
LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    P
    Praveen08091988
    Aug 13, 2022
    Report
    Copy

    Address: Gorakhpur

    There is no any response from service centre and complain to bhawna kesar on whatsapp no and also called him but not picked by that side ..engineer take appointment 2 times but attend till ..I called service centre no she says tomorrow attend engineer...such a poor service ...I used all product LG tv freeze ac washing machine but such a poor service provided by your side..I also not recommend to anyone to use lg product..washing machine already disturb but your engineer not skilled to repair washing machine..Paid service taken by you and service provided very poor and also delay..
    LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      F
      Frank Bush
      Aug 13, 2022
      Report
      Copy

      Address: 2687 Samantha Court

      I have been waiting for a refund that I was promised by LG for the defective LG refrigerator. The case # is TCC:[protected]. The phone number listed on my claim is[protected]... my email address is [protected]@gmail.com.”
      On October 25, 2020, I purchased an LG Refrigerator # from the Best Buy store in Simi Valley, CA and it was delivered to my home and set up by Best Buy representatives on November 04, 2020. In August 2021, we started having trouble with the cooling and freezing system of the refrigerator.

      After numerous attempts to repair it, LG and the onsite technicians determined that the refrigerator was defective, and I could receive a refund.

      On November 13, 2021, at 06:42 am, I received a text message from the telephone number[protected] that stated “Hi FRANK BUSH this is Kyleigh, from LG Electronics RA Dept. I have received your case for your defective unit. Based on the information provided, LG is offering you a REFUND in the amount of $2868.81 would like to move forward, please respond with the correct spelling of your name, mailing address, and email. Thank you!” I immediately responded that I accept the $2, 868.81 refund and provided the information requested.

      After numerous inquiries to LG, including a few emails sent to the president’s office (so far worthless) I received and telephone call (629.335.5567) from a very polite and helpful LG rep (I was not able to write her name down at that time). I explained the details to her, and she took the time to investigate the matter and try to figure out what the problem was. First, she informed me that the LG records indicated that the claim was canceled due to non-response by the customer... meaning me and that absolutely did not happen… Why would I do that! She also informed me that they had an incorrect email address listed for me and would correct it, this was strange since I received other emails from LG regarding this matter.

      She told me that I would receive the forms to be filled out via email and that it would take until the beginning of the week of March 14, 2022, for them to be sent out. STILL NO EMAIL, DOCS, AND NO REFUND.

      As of this date…… STILL NO EMAIL, NO DOCS, NO RESPONSE, AND NO REFUND!
      I am making one more attempt to resolve this before I move forward with court action.
      LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Sep 30, 2022
      LG Electronics Customer Care's response
      Dear Customer,

      We understand how inconvenient this could be and sincerely apologize for the same. Please share your contact details with us and we will get in touch with you soon to address your concern.

      Regards,
      LG Customer Support Team
      Sep 30, 2022
      Updated by Frank Bush
      I have provided all my personal info to you on numerous occasions. It was listed in the email/complaint you are responding to, including my email address, telephone #, and the LG TCC#.
      I have still not received a response to the complaint I submitted on August 13, 2022.

      Only a response that stated my complaint was being forwarded to India... I don't know why I am in the United States.

      August 13, 2022 submittal -
      have been waiting for a refund that I was promised by LG for the defective LG refrigerator. The case # is TCC:[protected]. The phone number listed on my claim is[protected]... my email address is [protected]@gmail.com.”
      On October 25, 2020, I purchased an LG Refrigerator # from the Best Buy store in Simi Valley, CA and it was delivered to my home and set up by Best Buy representatives on November 04, 2020. In August 2021, we started having trouble with the cooling and freezing system of the refrigerator.

      After numerous attempts to repair it, LG and the onsite technicians determined that the refrigerator was defective, and I could receive a refund.

      On November 13, 2021, at 06:42 am, I received a text message from the telephone number[protected] that stated “Hi FRANK BUSH this is Kyleigh, from LG Electronics RA Dept. I have received your case for your defective unit. Based on the information provided, LG is offering you a REFUND in the amount of $2868.81 would like to move forward, please respond with the correct spelling of your name, mailing address, and email. Thank you!” I immediately responded that I accept the $2, 868.81 refund and provided the information requested.

      After numerous inquiries to LG, including a few emails sent to the president’s office (so far worthless) I received and telephone call (629.335.5567) from a very polite and helpful LG rep (I was not able to write her name down at that time). I explained the details to her, and she took the time to investigate the matter and try to figure out what the problem was. First, she informed me that the LG records indicated that the claim was canceled due to non-response by the customer... meaning me and that absolutely did not happen… Why would I do that! She also informed me that they had an incorrect email address listed for me and would correct it, this was strange since I received other emails from LG regarding this matter.

      She told me that I would receive the forms to be filled out via email and that it would take until the beginning of the week of March 14, 2022, for them to be sent out. STILL NO EMAIL, DOCS, AND NO REFUND.

      As of this date…… STILL NO EMAIL, NO DOCS, NO RESPONSE, AND NO REFUND!
      I am making one more attempt to resolve this before I move forward with court action.
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        P
        Praveendkkk
        from Ranebennuru, Karnataka
        Aug 12, 2022
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Ranebennur

        My loan on my phone was clear, but pai shop staff not giving original bill so what would to do
        Nov 6, 2022
        Complaint marked as Resolved 
        LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Sep 30, 2022
        LG Electronics Customer Care's response
        Dear Customer,

        We understand how inconvenient this could be and sincerely apologize for the same. Please share your contact details with us and we will get in touch with you soon to address your concern.

        Regards,
        LG Customer Support Team
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          V
          Veena Vhauhan
          Aug 9, 2022
          Report
          Copy

          It has been only 3 months and the AC has started having problems It should be à year then we can understand but it's quality is not good. We had taken LG TV and it's display had gone that means lg product are not of good quality..
          LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            G
            Goodred
            Aug 5, 2022
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: 809 Minitre Dr
            Website: LG.com

            My LG fridge stop working on July 23. I have called them every day for the last two weeks to have it repaired. They say someone will be contacting me within 24 hours. Today is Aug 6th and NO ONE has contacted me to repair my fridge.

            Everytime I call Customer service, they tell me the same thing. They do not make notes in their computers that they've talked to the customer. So the next CSA tells me the SAME THING AGAIN.

            NEVER BUY LG APPLIANCES!!! THEY DO NOT SERVICE THEIR PRODUCTS
            Nov 4, 2022
            Complaint marked as Resolved 
            LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
            Aug 05, 2022
            Updated by Goodred
            LG called me again this morning saying THE SAME THING! The CSA had no idea what the other CSA had told me! Still don't have my fridge repaired
            Verified Support
            Sep 30, 2022
            LG Electronics Customer Care's response
            Dear Customer,

            We understand how inconvenient this could be and sincerely apologize for the same. Please share your contact details with us and we will get in touch with you soon to address your concern.

            Regards,
            LG Customer Support Team
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Sagufta kapadia
              from Bharuch, Gujarat
              Aug 2, 2022
              Report
              Copy

              Address: Bharuch

              My refrigerator was not working since28th july.i've filed a complaint in customer care and they send a technician.but as per my opinion that technician couldn't understand the problem as he diagnosed the different problem then the other technician came on the day after. Since then they are not replying us and not sending the technician.we've called them frequently as we were facing so much problems because of the refrigerator. Things were stinking.we couldn't hold our breathe in the kitchen . We've been calling them since but there's no satisfacted answer came.
              LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
              Dear Sir,
              We had received your reply (attached) and being so surprised that you are writing in this letter that i am not allow your technician to check the product, it is totally wrong and falles statement, it is only falls & unacceptable EXCUSE, your two engineer are come at our house and already checked our product, your both engineer who visited at our house are the same person who change your LG AC to Hitachi AC, as we understand there are one or same person who provide services to LG & HITACHI both company in our area.
              So Request you to make an inquiry for this fall statement, we also request you to send your Company roll engineer who will find the truth.
              We also inform you that we have already received more than 100 calls about the same matter. We kill 5-10 minut to explain this matter to one person only .
              We are becoming so annoyed due to your team.
              you are writing that product is out of warranty but you should aware that we did paid services and you are responsible for your maintenance charges for 90 days altho our AC was not work a week in proper, we are forced to abolished your LG product (By Hitachi) not by choice, life of ac was may more than 10 year you can't say it is over, if your ac cant survive more than 7 year than you should inform the same at time of sales .
              Hope you will understand our pain which is given by your team and provide us best of effort to resolve our issue ..
              We also request you to stop your sales point at lucknow till you are able to make customer support .
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                P
                Pranab Sou Mandal
                Aug 2, 2022
                Report
                Copy

                Address: Apna Aangan, Alok Vihar, Ghorabandha, Jamshedpur, Jharkhand

                I, Pranab Kr. Sou Mandal, Tata Motors employee am one of royal customer of LG brand. My all household goods starting from TV, Washing Machine, Micro Oven, Refrigerator etc are all of LG brand & few of them are of 2nd time bought. I had purchased LG 360 Ltr double door Refrigerator in 2015. This was my 2nd freeze. It was working OK till Jun'22 & from Jul'22 it started mal functioning. The compressor is OK & cooling effectively upper half but lower portion of Freeze is not getting cooled. I had made complaint to LG customer care, their service engineer visited my freeze but they surrender saying that it can't be repaired. Plate heater got damaged which can't be repaired or replaced. So I have no option rather to scrape this. My refrigerator is till fine, no dent or breakages or discolouring any where. Now tell me what should I do? If LG compressor having 10 year warranty which is till live but if Freeze got out of order because of other small parts, what should I do with 10 year warranty policy. It is just brain wash of customer showing 10year warranty policy. Also it is a big shocking for a customer to scrape such good costly (Rs. 40, 000) Freeze just berceuse of one part.
                With this my complain I want resolution from LG.
                My contact number is [protected]
                LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
                Aug 02, 2022
                Updated by Pranab Sou Mandal
                Need early resolution of problem
                Helpful
                1 other people found this review helpful
                1 found this helpful
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  shankar
                  Aug 2, 2022
                  Report
                  Copy

                  Address: Bangalore

                  I had purchased LG refrigerator on 03- feb-2021. It is a double door refrigerator and the model number is GL-T372JDS3. I had paid Rs.34, 490/- towards it.
                  Exactly 1 year and 1 month later the refrigerator started to give problems where the refrigerator was not cooling properly. I complained to customer care and then the service engineer checked and replaced the mother board which cost me around Rs. 2500/-. The motherboard came with a warranty of 3 months. Again exactly after 4 months I am encountering the same problem.
                  I have raised a complaint with complaint number RNP[protected]. Again, I have to shell out Rs.2500 which means I am paying Rs 5000 in 1 year.

                  I am totally very disappointed with this product and service. I have spend more than Rs. 34000 for a refrigerator which lasted for only 1year. I cannot even store half liter milk for even a day. Previously I had whirlpool refrigerator which did not give me problems for 10 years. I purchased this refrigerator since I was satisfied with your washing machine and oven. But I regret to tell you that I will not buy any of the LG products from now on and will not recommend it to anyone.

                  Thanks
                  Shankar
                  [protected]
                  LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  1 other people found this review helpful
                  1 found this helpful
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    P
                    pramodmeshram
                    from Mumbai, Maharashtra
                    Aug 1, 2022
                    Report
                    Copy

                    Address: Mumbai

                    I purchased LG Dishwasher from Croma Palladium, lower parel mumbai on 24th July 2022. And the machine was delivered on 27th July 2022. And today is 1st August 2022. From last six days, even after contacting croma and LG the dish washer installation is still not completed. This is second such bad experience with croma, as in 2017 we had purchased TV and Washing MAchine from croma and after 8 days the machine where installed.
                    This is really bad experience, as I have been contacting from 27th July and there is not support given by croma.Now I will not be interested in further buying any equipment from croma.
                    Invoice No: SLE004EA7273579
                    Date Time:[protected]
                    Order Id: CH[protected]
                    LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      J
                      JT3
                      Jul 29, 2022
                      Report
                      Copy

                      Reference No : GCP[protected]
                      Date : 22/07/2022 11:57 24
                      Type of Inquiry : E-mail to CEO
                      Product/Model # : Side by Side / 500L & Over

                      [GCP[protected]]
                      THIS IS THE REFERENCE UNDE WHICH i HAVE MADE NUMEROUS COMPLAINTS TO LG CEO email (AS could trace on google search) The complaint in detail is given below:-

                      I complained about non cooling by my Fridge which i had bought by spending huge amount of nearly one lakh. The complaint was lodged some time in April or May about less cooling and the service engineer repaired the same but the cooling was still less so again in June end complained about the same and got RPN[protected] and paid Rs 995.80. problem stii persisted. again complained and got another RPN[protected], still issue not resolved rather got worst. Reported same and got another RPN[protected] on 11 July 22. he told compressor required to be replaced. since than nothing done. Complained to senior got escalation no. VCP[protected] on 20.7.2022 after repeated calls. Cannot figure out why it is taking more than 45days to simply change a compressor. Then I was told it is not in India and is to be imported, so will take time till 28 July 2022. Sir you can understand a working women with children these days cannot wait so long for a fridge to function especially in such bad weather. without fridge it is so hard it is to live as i am throwing fruits and vegetables for almost a month. Who will bear these expenses as everything is so expensive these days. Financial burden falling on me just because LG is not repairing my expensive Fridge. Thereafter when the response was nil and also the Area Service Manager Mr. Krishan Pal, mobile number [protected] stopped picking . Then got my complaint escalated and wrote to CEO got reference as mentioned on top /beginning of this complaint but nothing positive came except assurance and the number of same area manager who is disconnecting phone too. Sir it is my humble request to kindly look into the matter and get the issue resolved today only if possible. As it is really becoming difficult each day. I have kept patience because i believed in LG service . But now i am feeling harassed because i just cannot believe that such a big Company known for excellence worldwide and for its reputation cannot have a compressor to replace in India. They said they will get the part on 28.7.2022 but till date no phone or update received from them. The LG company should be banned to sell products of which they cannot keep spare parts and give solution immediately. It's almost two months of pain and patience. Now the refrigerator should be replaced bcz if it will bnot work after repair too i cannot go through this trauma agin.Sir please resolve my issue and take me out of this pain and agony. i will be obliged.Regards. [Service Request No] RNP[protected]
                      LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        H
                        himanshuvarshney
                        from Delhi, Delhi
                        Jul 29, 2022
                        Report
                        Copy

                        I have purchased LG refrigerator and it's not been complete 1 year, my refrigerator is not cooling. However engineer visited at my place and he told us compressor and functioning chip is not working it will be replace. My complain got registered on 24th July 2022 and it's almost a week and there is no response and no visit to repair our refrigerator, Somehow we got number of that engineer who should have come for repair he told us that parts our refrigerator has arrived and he will be coming for repair in the evening but there was no visit by that engineer. Again we contacted him and he told us that parts of our refrigerator has not arrived it will take 1 more week to come, same day he told us part has arrived and again he is telling us it will take 1 more week. This is not acceptable from LG. We purchased LG product due to it's brand value and this how we are being treated by LG for service support. We bought this expensive refrigerator to keep our expensive medicines and now due to LG lack of equipment and service support we loosing almost medicine costing 5K, all those medicine are for cancer patient. We have been continuously following up on customer care but their is no response from there end.

                        For simple 2 parts LG is taking almost 2 week to arrive their own product. This is very disappointing it is taking too long deliver their own parts. They are not even clear it will take 2 week to arrive it can also take more time to arrive. It doe not make any sense from where it is coming and how it is coming. Very poor service and very poor customer interaction by LG. This was not expected from LG.

                        I have more things to say but I am not able to describe, how we have been treated for service support.
                        RPN[protected]
                        LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          J
                          jkbharur
                          from Harur, Tamil Nadu
                          Jul 28, 2022
                          Report
                          Copy

                          I JAYAKAVITHABHARATHI have registered a complaint for my W Machine problem to the service center no ([protected])given by VASANTH & CO (SELLER) 15days before and water is not coming to machine and to be corrected service person said, o corrected two days before and tried the again same problem.27.07.2022 morning again same no I registered a complaint and explained to him 20 days my machine is problem attend as a special case, he also promised. I put leave and waited up to 3 pm and called again and told the emergency he has given one no to contact.I called him he is lifting, and today up to 3 pm i was waiting and called service center with little angry he is replying 500 calls daily coming no need to attend and talking rubbishy. ( half call record attached)and he is telling me complaint to online then only i will send the engineer, i got agitated then why he has not told yesterday to complain online. I am a women professor getting this type of worst conversation means uneducated ladies will do.
                          from 500 calls that fellow wants to bring 50 calls. the worst thing is he is challenging me to go and complain anywhere doesn't matter.

                          all this i have complained to your Dharmapuri office person [protected] he said he will enquire, he is replying leave that matter I will arrange for the service person tomorrow( third day of my complaint). i asked him to leave the service why he has illtreated me he replied to leave that matter. so Vasanth and co don't keep his customer's pride or am your customer and geeting poor treatment from service center means Vasanth & co is getting worst treatment not me.
                          Vasanth % co WANTS TO HATE to buy any products from you WOMEN LIKE ME
                          LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            M
                            Mohan Arote
                            Jul 28, 2022
                            Report
                            Copy

                            Address: G- 501, Shri Datta Digambar CHS, Gaurishankar wadi No. 1, Ghatkopar ( East ), Mumbai - 400075

                            LG 43 Inch LED TV Is not working properly.
                            LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              A
                              a.veera reddy
                              from Eluru, Andhra Pradesh
                              Jul 25, 2022
                              Report
                              Copy

                              Address: Tiruvuru, NTR DIST, ANDHRA PRADESH

                              Respected Sir,

                              I am A VEERA REDDY s/o RANGA REDDY. On June 18, 2022, lost my personal mobile in car and loadged complainant on same day at your PS. Once again I am requesting you to look into this matter.

                              These are the mobile details Mobile name:

                              LM-G850EMW phone Color: BLACK

                              White EMEI No: "your EMEI Number" [protected]
                              [protected]

                              Phone Serial number: 009VTRG1040246
                              [protected]

                              Phone Number: "[protected]"

                              Current price of phone: 70000 I am kindly requesting to register my complaint and give me the attested copy of this complaint. As per oral advice from you I submitted to the service provider to block my mobile number on 19th June.

                              I shall be obliged if you take necessary action to trace and recover my lost mobile. If the lost mobile is found please inform me at this mobile number [protected].

                              Thanking you sir

                              Yours faithfully,
                              A.VEERA REDDY
                              Adress: ASHOK NAGER
                              TIRUVURU
                              LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                V
                                Vignesh Ravindran
                                Jul 23, 2022
                                Report
                                Copy

                                I purchased an LG OLED55C1PTZ TV on 7/4/2022 from Vasanth and Co. Shollinganallur, Chennai with a merchant cashback offer of Rs 4240.80 rs. I have not received the cashback yet even after 90 days. When we contacted the ICICI bank, we were told they did not receive the cashback from LG. I have tweeted to the official LG Electronics handle and shared the transaction slip but no action
                                LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  R
                                  RAJESH MANGLANI
                                  Jul 21, 2022
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: Nagpur

                                  Lg Support is pathetic, in India nagpur my complaint RNP[protected] is not getting resolved... I've registered the complaint on 30th June since then it's not resolved... technician are coming and checking and saying they don't have a part(PCB) and the compressor (in warranty period) which is not working but they're not replacing it...even the area service manager(nagpur) is not supporting and is rude...just stuck with one word we don't have part we can't do anything untill the part comes...and not agreeing to change compressor which is warranty period...worth service of Lg
                                  LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    Anilkumar T
                                    from Bengaluru, Karnataka
                                    Jul 21, 2022
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Kumaraswamy layout

                                    Cooling in double door refrigerator decreases frequently inspite of several complaints. The reason is ice formation starts forming over the frames in the ice cabinet preventing cool sir circulation. Requesting to resolve this common problem before I file a case
                                    LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      A
                                      Anilkumar T
                                      from Bengaluru, Karnataka
                                      Jul 21, 2022
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Kumaraswamy layout, Bangalore

                                      The frequent problem in the double refrigerator of LG make is the formation of ice over the frame inside the ice cabinet. Hence reduces cooling effect. Because of this iam losing the food stuff which is stored. This is happening frm the date of installation of the refrigerator and so far I spent money, but still the problem is persisting. Hence I request the team to resolve this problem to prevent me to file the case
                                      LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        H
                                        from Bengaluru, Karnataka
                                        Jul 20, 2022
                                        Report
                                        Copy

                                        I a refrigerator from LG and it has been having issues right from the first few months. We have logged numerous complaints with LG and have been requesting LG technicians to replace this fridge while it was in warranty.

                                        No one helped in replacing this defective refrigerator and every time I was told the the repair will fix the issues.
                                        The compressor has been changed at least once. Gas has been changed many many times. Still the fridge stops cooling after every few months.

                                        I have even bought extended warranty for the fridge by LG India and the service support is extremely poor. No one comes to home to check the fridge even after calling many times. Calls to customer support number is of no use.

                                        After many escalations, finally LG service centre picked up the defective fridge on 2-Jul-22 and they are not responding after that. We are struggling with the kitchen for more than a month now without a working fridge. LG service centre is extremely bad and LG has no concern for the customer.

                                        The current condition is that LG has taken away the fridge to their workshop. They are not returning it and no one is answering the calls.

                                        All the details are provided below.

                                        Fridge model - GL-T322RPZN
                                        Serial No. - 908NRRD021462
                                        Purchase date: 1-Feb-20

                                        Complaints related to the defective fridge:
                                        RNP[protected]May-20
                                        RNP[protected]Jun-20
                                        RNP[protected]Sep-20
                                        CNP[protected]Sep-20
                                        RNP[protected]Oct-20
                                        CNP[protected]Jun-21
                                        RNP[protected]Jul-21
                                        RNP[protected]Jul-21
                                        CNP[protected]Mar-22
                                        RNP[protected]Mar-22
                                        RNP[protected]Mar-22
                                        VCP[protected]Mar-22
                                        RNP[protected]May-22
                                        RNP[protected]Jun-22
                                        RNP[protected]Jun-22
                                        RNP[protected]Jun-22

                                        I totally cost confidence in LG. And I strongly suggest that LG refunds entire amount of the fridge and AMC contract that I paid.
                                        LG Electronics customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit