Claimed

Razorpay Complaints & Reviews

2.8
Updated: Sep 9, 2026
Complaints 3557
Resolved
1905
Unresolved
1652
Contacts

File a complaint to Razorpay

Having problems with Razorpay?

File a complaint and get it resolved by Razorpay customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Razorpay reviews & complaints page 172

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
Shreedutt
from Rewari, Haryana
May 5, 2018
Resolved
Report
Copy
Resolved

Hi,
Booked ticket through irctc using razorpay on dt 3.3.18.
Cancelled on 10.4.18.
Refund genarated on 11.4.18.
But refund not credited in account till date (As shown in sbi bank statement)

All supporting documents enclosed ie. Transaction ids forwarded from irctc, booking ticket details, cancellation ticket details, bank statement, statement of ministry of railways via twitter

Thank you,
Shreedutt
Jun 17, 2018
Complaint marked as Resolved 
Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
May 08, 2018
Razorpay Customer Care's response
Hi Shreedutt,

We have updated you in regards to the refund of this transaction over the mail with the reference number 189187. Kindly check and follow the mail thread for further updates.

Regards,
Team Razorpay
May 08, 2018
Updated by Shreedutt
No such mail I got.
Transaction id [protected] and [protected]
both failed but didn't receive any refund payment date 27/04/2018
I booked my ticket for tatkal.., it goes into tatkal waiting list n after that it got cancelled on 24th of april, when i get my refund to my bank ??? my transaction id is [protected]
Helpful
Found this helpful?
2 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    B
    Bakeswar55
    from Godda, Jharkhand
    May 5, 2018
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    I had booked a train ticket through irctc app amount of rs 290 on 26/04/2018 and made the payment through upi app of freecharge to razorpay acount but my transaction not conformed and amount deducted.
    So, please arrange for reversal of the amount of 290/- which have been deducted by upi app of razorpay of irctc transaction id:-[protected]
    On 26/04/2018.
    Upi transaction id:[protected] on 26/04/2018, 05:05 pm
    Order id:-hdfaa34fc283ae84849ba7b0de820767
    Jun 13, 2018
    Complaint marked as Resolved 
    Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
    May 06, 2018
    Updated by Bakeswar55
    This is to inform you with pleasure that my amount of 290/- had been reversed one day before my complain.
    So, you are requestd please revoke my complain.
    Verified Support
    May 08, 2018
    Razorpay Customer Care's response
    Hi Bakeswar,

    We checked the transaction id [protected] with the UPI reference[protected] and see that a refund has been successfully processed on May 1st 2018. For further details you could drop a mail on [protected]@razorpay.com, we will be happy to help.

    Thanks and Regards,
    Team Razorpay
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      P
      Prawin Singh
      from Kolkata, West Bengal
      May 5, 2018
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Ranchi, Jharkhand, 834002
      Website: IRCTC CONECT

      Hey i am booked ticket through irctc connect via razorpay payment mode selected but my ticket not booked but amount deduct form my account due to selected seat not available. When i saw irctc site u already refund amount to my account but still not refund in my account. Please revert asap.
      Transaction details-
      Amount - 355
      Upi/[protected]@/[protected]/irctc mobil.
      Jun 13, 2018
      Complaint marked as Resolved 
      Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
      May 05, 2018
      Updated by Prawin Singh
      reply me urjent..
      Verified Support
      May 07, 2018
      Razorpay Customer Care's response
      Hey Prawin,

      We checked the transaction for the UPI reference[protected] and see that this an unsuccessful transaction. If the funds have been debited from your account, please drop us a mail on [protected]@razorpay.com and we will update you on the same.

      Thanks and regards
      Team Razorpay
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Sandeep Mishra
        from Mumbai, Maharashtra
        May 5, 2018
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Thane, Maharashtra, 401105
        Website: razorpay.com

        I have done below mentioned cancellation of tickets through irctc portal :

        1. Transaction id : [protected]
        Transaction date : 15-apr-2018

        2. Transaction id : [protected]
        Transaction date : 15-apr-2018

        Since payment was made through razorpay while booking, irctc refunded the amount through same channel.

        But i have not received the refund amount in my bank account.
        Jun 9, 2018
        Complaint marked as Resolved 
        Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        May 07, 2018
        Razorpay Customer Care's response
        Hey Sandeep,

        We checked the transactions [protected] and [protected] and we have updated you with the details over the mail thread with reference number 188990. Kindly check and feel free to write back on the same for any further queries.

        Thanks and regards
        Team Razorpay
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          V
          vipul.c.parmar
          from Ahmedabad, Gujarat
          May 4, 2018
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: 395009
          Website: irctc

          Todai i booked ticket from irctc official app for surat to surendranagar and payment is done via upi payment through razorpay, payment deducted from my bank account but till now ticket booking is pending due to the payment is not confirmed from your side till now. here i attached screenshot of irctc status for clear view of complaint. now i want either complition of awaited payment or refund the amount deducted.
          Jun 21, 2018
          Complaint marked as Resolved 
          Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          May 08, 2018
          Razorpay Customer Care's response
          Hi Vipul,

          We checked the transaction [protected] and see that this is an unsuccessful transaction. If there is a debit for the same in your account, please note that the amount will be credited back to your account in 7-10 working days.
          Feel free to drop us a mail to [protected]@razorpay.com for further details, we will be glad to help.

          Thanks and Regards,
          Team Razorpay
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            spkpk69
            from Chennai, Tamil Nadu
            May 3, 2018
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            There are 2 transactions refund yet to receive.

            1st transaction:
            Date of transaction : 21.04.2018

            Date of debit in account : 22.04.2018

            Reference no. : upi[protected][protected]@hdfcbank
            My information: name : s p kulkarni virtual address : [protected]@allbank a/c no.:[protected] ifsc: alla0211857 a/s : saving

            Beneficiary information : name : razorpay virtual address ; [protected]@hdfcbank a/c no.: [protected] ifsc : hdfc0000499

            Amount : s.460.00

            Transaction : succceful

            Remarks : railway reservation done amount debited but ticket not issued, from irctc mobile

            Refund status : not received

            2nd transaction:

            Date of transaction : 21.04.2018

            Date of debit in account : 22.04.2018

            Reference no. : upi[protected] [protected]@hdfcbank
            My information: name : s p kulkarni virtual address : [protected]@allbank a/c no.:[protected] ifsc: alla0211857 a/s : saving

            Beneficiary information : name : razorpay virtual address ; [protected]@hdfcbank a/c no.: [protected] ifsc : hdfc0000499

            Amount : s.460.00

            Transaction : succceful

            Remarks : railway reservation done amount debited but ticket not issued, from irctc mobile

            Refund status : not received

            Out of 2 refunds claimed i have received 1 refund of rs. 460.00 with reference number :[protected] dated 03.05.2018. Thanks.
            But another refund amount still pending.
            May 4, 2018
            Complaint marked as Resolved 
            There are 2 transactions refund yet to receive. 1st transaction: Date of transaction : 21.04.2018 Date of debit in account : 22.04.2018 Reference no. : upi[protected]razorpay@hdfcbank My information: name : s p kulkarni virtual address : spkspk@allbank a/c no.:[protected] ifsc: alla0211857 a/s : saving Beneficiary information : name : razorpay virtual address ; razorpaypg@hdfcbank a/c no.: [protected] ifsc : hdfc0000499 Amount : s.460.00 Transaction : succceful Remarks : railway reservation done amount debited but ticket not issued, from irctc mobile Refund status : not received 2nd transaction: Date of transaction : 21.04.2018 Date of debit in account : 22.04.2018 Reference no. : upi[protected] razorpay@hdfcbank My information: name : s p kulkarni virtual address : spkspk@allbank a/c no.:[protected] ifsc: alla0211857 a/s : saving Beneficiary information : name : razorpay virtual address ; razorpaypg@hdfcbank a/c no.: [protected] ifsc : hdfc0000499 Amount : s.460.00 Transaction : succceful Remarks : railway reservation done amount debited but ticket not issued, from irctc mobile Refund status : not received Out of 2 refunds claimed i have received 1 refund of rs. 460.00 with reference number : 812314224056 dated 03.05.2018. Thanks. But another refund amount still pending.
            Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
            May 03, 2018
            Updated by spkpk69
            Date of transaction : 21.04.2018

            Date of debit in account : 22.04.2018

            Reference no. :[protected]
            My information: name : s p kulkarni virtual address : [protected]@allbank a/c no.: [protected] ifsc: alla0211857 a/s : saving

            Beneficiary information : name : razorpay virtual address ; [protected]@hdfcbank a/c no.: [protected] ifsc : hdfc0000499

            Amount : rs.460.00

            Transaction : succceful

            Remarks : railway reservation done amount debited but ticket not issued, from irctc mobile

            Refund status : not received
            Amount of Ticket is Deducated...
            But ticket no given...
            Please Refund My Amount
            I have booked tickets for train no.12627 on 1st may at 12.23 pm through IRCTC mobile app by BHIM upi id its showing Razor pay approved but ticket not booked at d same time Rs 345/- amount deducted...transcation id[protected]
            Pung m416 gun skin purchase
            Helpful
            Found this helpful?
            3 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              M
              Mishrapawan671
              from Jamshedpur, Jharkhand
              May 3, 2018
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Team,

              I booked a train ticket worth rs 725 by using irctc connect app and paid the amount using razorpay-upi. I cancelled the ticket and it's been 7 days refund amount isn't deposited to my respective bank account. Irctc is showing that the amount deposited to razorpay but my bank ac doesn't show any amount credited back from razorpay. Very frustrating since this should happen promptly. Please solve this issue asap.

              Transaction id - [protected]
              Upi id - [protected]@hdfcbank
              Refund amount - rs 665
              Cancellation id - [protected]
              Transaction dt - 25th april, 2018
              Pnr no - [protected]
              Irctc refund status - refunded to bank rzpmob
              User id pawan3111
              Jun 18, 2018
              Complaint marked as Resolved 
              Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              May 04, 2018
              Razorpay Customer Care's response
              Hi Mishra,

              We checked the transaction: [protected] and see that a refund has been processed against the same from our end. Please drop us a email to [protected]@razorpay.com and we will be glad to assist you with the refund details.

              Best Regards,
              Team Razorpay
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                M
                Mypala Sai
                from Hyderabad, Telangana
                May 3, 2018
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: West Godavari, Andhra Pradesh, 534301

                I try to book the ticket irctc app. But ticket not booked amount is debited from my account. It show the transaction failed. But not returned to my account.
                Please check return my amount. Amount debited in my hdfc debit card. Transaction id in account statement : [protected] date : 24/04/2018. Irctc app transaction id : [protected] date :[protected]


                Please chech and return to my account
                Jun 18, 2018
                Complaint marked as Resolved 
                Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                May 04, 2018
                Razorpay Customer Care's response
                Hi,

                We checked the transaction ID: [protected] and see that a refund has been processed against the same from our end. Please drop us a email to [protected]@razorpay.com for more details about your refund, we will be glad to assist you.

                Best Regards,
                Team Razorpay
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  D
                  deepucdn
                  from Delhi, Delhi
                  May 3, 2018
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  I booked a ticket on irctc through bhim apps razoorpay payment system and that ticket was cancelled after couple of hours. Now irctc site showing refund was successful but i didn't received any money in my bank account.
                  Date of booking:27/04/2018
                  Cancellation id:[protected]
                  Date of refund by irctc: 30/04/2018

                  So kindly do necessary actions to credit my money to bank account.
                  May 4, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  Money refunded
                  Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                  May 03, 2018
                  Updated by deepucdn
                  BHIM Transaction id:[protected]
                  Verified Support
                  May 04, 2018
                  Razorpay Customer Care's response
                  Hi Deepu,

                  We checked the transaction: [protected] and see that a refund has been processed against the same from our end, we have updated you regarding the same over email with the reference number #188163, please follow the thread and revert for further details. We would be glad to assist you.

                  Best Regards,
                  Team Razorpay
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    G
                    gsvijay
                    May 3, 2018
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Hi razorpay,

                    My irctc payment using bhim app (Razorpay payment gateway) got failed on 24th april, amount debited from bank but not received refunded after 7 days to my account. As per irctc, they have not received payment for this transaction.

                    Bhim app payment transaction id:[[protected]]

                    Kindly check and proceed my refund to my default account.

                    Thanks.
                    Jun 3, 2018
                    Complaint marked as Resolved 
                    Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    May 03, 2018
                    Razorpay Customer Care's response
                    Hi Vijay! We have received your mail for the transaction with UPI reference:[protected] and have updated you with the details on the mail thread with the ref: 188013. Kindly check and follow the same for further updates.

                    Thanks and Regards,
                    Team Razorpay
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      H
                      HACK THE JOY
                      from Jammu, Jammu and Kashmir
                      May 3, 2018
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Jammu, Jammu and Kashmir, 180001

                      I had book ticket from irctc on 26-april-2018 but ticket has not confirmed and get cancelled but no refunds has been found please help me. So request razorpay to refund my payment please. Irctc refund razorpay but razorpay not refunded me.
                      My transaction id is in the pic which i had given you. Please refund me the money.
                      My name is vasu gupta please help me.
                      Jun 10, 2018
                      Complaint marked as Resolved 
                      Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      May 04, 2018
                      Razorpay Customer Care's response
                      Hi Vasu,

                      We checked your payment with the transaction ID: [protected] and see that a refund has been processed for this transaction from our end. We have updated you regarding the same over email with ref number: #187907. Please check and do revert on the same mail thread for any further assistance.

                      Best Regards,
                      Team Razorpay
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        C
                        chimpumit
                        from Arambagh, West Bengal
                        May 2, 2018
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Team,

                        I booked a train ticket worth rs 1070 by using irctc connect app and paid the amount using razorpay-upi. The ticket was booked but for some reason i cancelled the ticket and it's been 10 days refund amount isn't deposited to my respective bank account. Irctc is showing that the amount deposited to razorpay but my bank ac doesn't show any amount credited back from razorpay. Very frustrating since this should happen promptly. Please solve this issue asap.

                        Transaction id - [protected]
                        Upi ref - [protected]@hdfcbank
                        Upi id - [protected]@hdfcbank
                        Refund amount - rs 1005
                        Cancellation id - [protected]
                        Transaction dt - 25th april, 2018
                        Pnr no - [protected]
                        Irctc refund status - refunded to bank rzpmob
                        Jun 3, 2018
                        Complaint marked as Resolved 
                        Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        May 03, 2018
                        Razorpay Customer Care's response
                        Hi! We checked the transaction id : [protected] and see that a refund for this transaction has been successfully processed today. We have updated you with refund details over the mail with the ref no : 187593. Please check and do feel free to write back to us on the same mail thread for any further queries.

                        Thanks and regards,
                        Team Razorpay
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          V
                          Vishnu22
                          from Indore, Madhya Pradesh
                          May 2, 2018
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Durg, Chhattisgarh, 490001

                          Hi, To Razorpay..., while booking my ticket through irctc app with your razorpay through BHIM my ticket not get booked but also money from by account has also deducted, when I see irctc for the reson its your razorpay not responding to it, please resolve this issues and back my money to my account ..please.
                          Jun 12, 2018
                          Complaint marked as Resolved 
                          Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          May 04, 2018
                          Razorpay Customer Care's response
                          Hi Vishnu,

                          We have updated you regarding your transaction over email with reference number #187482, please follow the thread for further updates and do revert on the same for any queries.

                          Best Regards,
                          Team Razorpay
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            G
                            gautambit10
                            from Imphal, Manipur
                            May 2, 2018
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            On 26th of april 2018, i was trying to book a tatkal ticket on irctc app through razorpay, the transaction was dropped as no seats were available, but the amount was deducted from my bank account. Its more than a week now, and still the refund has not been processed. The transaction id is [protected]. Please look into this matter and refund my amount asap.
                            Regards,
                            Jun 3, 2018
                            Complaint marked as Resolved 
                            Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            May 03, 2018
                            Razorpay Customer Care's response
                            Hi Gautam! We checked the transaction id : [protected] and see that a refund for this transaction has been successfully processed today. For further details please drop us a mail to [protected]@razorpay.com, we will be happy to help.

                            Thanks and regards,
                            Team Razorpay
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Shanker Ganeshan
                              from Bengaluru, Karnataka
                              May 2, 2018
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              I booked a train ticket on 19/04/2018. The confirmation sms from bank came as money has been deducted but the irctc website never issued the ticket saying transaction failure. My bank statement shows money was debited. I sent a email to razorpay on 20th itself they asked me to send details of sms and bank statements. I sent then repeatedly. Till today no response.
                              Thank you for using your sbi debit card 459xx8109 for a purchase worth rs450.0 on pos 38rr[protected] at raz*razorpay software txn#[protected]. If not done by you, forward this sms from mobile number registered with sbi to [protected] to block your card. You may also call[protected]
                              Jun 3, 2018
                              Complaint marked as Resolved 
                              Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                              May 02, 2018
                              Updated by Shanker Ganeshan
                              Thank you for using your sbi debit card 459xx8109 for a purchase worth rs450.0 on pos 38rr[protected] at raz*razorpay software txn#[protected]. If not done by you, forward this sms from mobile number registered with sbi to [protected] to block your card. You may also call[protected]. This sms received from bank on 19th april. Money still not refunded. Called your company 500 times but customer care no listed diesnt even want to pick up the pbone and answer shankerganeshan
                              Verified Support
                              May 03, 2018
                              Razorpay Customer Care's response
                              Hi Shanker! We checked and see that a refund for this transaction is processed from our end. We have updated you with refund details over the mail with the ref no : 182105. Kindly check and follow the same mail thread if you have any further queries.

                              Thanks and regards,
                              Team Razorpay
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                Shailesh L. Patil
                                from Mumbai, Maharashtra
                                May 2, 2018
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Hi
                                I had use razorpay upi for book train ticket at irctc on 21 april 2018. money has been taken by razorpay while ticket not booked.

                                Irctc ticket shows transactions faild. My bank bank of badoda has credited money 915rs to razorpay.

                                I have attached screenshot of the transaction ID.

                                Please check it and refund my money.

                                Thanks
                                Shailesh patil
                                [protected]
                                Jun 14, 2018
                                Complaint marked as Resolved 
                                Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                May 03, 2018
                                Razorpay Customer Care's response
                                Hi Shailesh! We checked and see that refund for this transaction has been successfully processed today. We have updated you with refund details over the mail with the ref no : 183013. Please check and do feel free to write back to us on the same mail thread for any further queries.

                                Thanks and regards,
                                Team Razorpay
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  H
                                  Harish000
                                  from Visakhapatnam, Andhra Pradesh
                                  May 2, 2018
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Hello razorpay,
                                  I booked Tatkal ticket on 26th april, but ticket got auto cancelled. I made payment through Tez UPI, using razorpay. Even after 4 working days, still i have not got my money back.
                                  The total of rupees 1540 was deducted and From IRCTC got a message as" Could not book ticket amount will be refunded"
                                  Till now I haven't got my money back.
                                  IRCTC transaction ID:[protected]
                                  UPI transaction ID:[protected]
                                  May 4, 2018
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  I posted complaint on 2nd May and Razorpay team has resolved after 2 days..Money has been refunded to my bank account. Thanks Razorpay team
                                  Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  May 04, 2018
                                  Razorpay Customer Care's response
                                  Hi Harish,

                                  We checked the transaction ID [protected], and see that a refund for this transaction has been processed from our end. Please drop us a email to [protected]@razorpay.com, we will be glad to assist you with the refund details .

                                  Best Regards,
                                  Team Razorpay
                                  May 04, 2018
                                  Updated by Harish000
                                  Thank you team..Money has been refunded..
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    K
                                    Kaustubh Shamshery
                                    from Shimla, Himachal Pradesh
                                    May 2, 2018
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Dear customer,
                                    We wish to inform you that, with reference to refund against pnr number [protected] /irctc transaction id [protected], an amount of rs. 925.0 has been processed as per below details:
                                    Date of cancellation of e-ticket/date of failure of e-ticket booking:27-apr-2018
                                    Refund processing date:30-apr-2018
                                    Refund amount:925.0
                                    Refund reference no:rfnd_a5kfn228uj8ejx
                                    Payment option used :

                                    I got this message from irctc but no refund till now.
                                    May 3, 2018
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    The company was very prompt and raise a ticket pertaining to the issue.
                                    Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    May 02, 2018
                                    Razorpay Customer Care's response
                                    Hey Kaustubh, we checked the transaction ID : [protected] and see that it was an unsuccessful transaction. You should ideally receive the refund within 10 working days from the date of debit. For further assistance, please feel free to drop us a mail to [protected]@razorpay.com

                                    Thanks and regards,
                                    Team Razorpay
                                    May 02, 2018
                                    Updated by Kaustubh Shamshery
                                    So, what does this mean IRCTC failed to complete it?
                                    May 02, 2018
                                    Updated by Kaustubh Shamshery
                                    attached photo

                                    So, what do you mean, IRCTC failed to process it ?
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      M
                                      Midhun George
                                      from Malappuram, Kerala
                                      May 2, 2018
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Hi
                                      While trying to book irctc ticket using upi option money got deduced from my account but ticket not booked..
                                      No customer care response too!!
                                      Razorpay — payment deducted from my upi account but ticket not booked

                                      I booked a ticket on 01/05/2018 from irctc application and i made payment through rajorpay upi option and payment was successfully sent to razorpay hdfc bank account but my ticket not booked. Please refund my amount in my account
                                      Jun 3, 2018
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      May 03, 2018
                                      Razorpay Customer Care's response
                                      Hi,

                                      We checked the UPI reference number :[protected] and see that it was an unsuccessful transaction. You should ideally receive the refund within 10 working days from the date of debit. We have updated you over the mail with ref no:186993, please check and write back to us for any further queries.

                                      Thanks and regards,
                                      Team Razorpay
                                      Transaction ID [protected], [protected]. Not credit Cancelled Tickets Amount my account
                                      I booked irctc ticket, money deduced but ticket not booked
                                      My mail id : [protected]@gmail.com
                                      Transaction id :[protected]
                                      I booked through bhim app
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      2 Comments
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        T
                                        tharun kumar thirumareddy
                                        from Kakinada, Andhra Pradesh
                                        May 1, 2018
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Hello sir,
                                        I have booked a ticket through your gateway razorpay through upi transaction but ticket was not booked but money was deducted and successfully deposited in your razorpay account
                                        Details:
                                        29 april 2018, 14:31
                                        Payment successful: 29 april 2018, 14:32

                                        From: ttharun kumar
                                        ([protected]@okhdfcbank)
                                        Issuer bank: canara bank

                                        To: razorpay ([protected]@hdfcbank)

                                        Google transaction id: cicagmdnnnkjvw
                                        Upi transaction id:[protected]
                                        Please verify soon and send my money back
                                        Jun 8, 2018
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        May 02, 2018
                                        Razorpay Customer Care's response
                                        Hi Tharun, we have received your mail with regards to the transaction with reference number:[protected] and have updated you with the details on the mail thread with the ref: 186851. Kindly check the mail and in case of further assistance, please feel free to write back to us on the same mail thread.

                                        Thanks and Regards,
                                        Team Razorpay
                                        Transaction detail Axis bank - INB/[protected]/Razor pay software ltd on 26 April 2018 via Zomato. Neither order got booked not payment got refunded.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit