Claimed

Razorpay Complaints & Reviews

2.8
Updated: Sep 9, 2026
Complaints 3557
Resolved
1905
Unresolved
1652
Contacts

File a complaint to Razorpay

Having problems with Razorpay?

File a complaint and get it resolved by Razorpay customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Razorpay reviews & complaints page 168

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
D
Debasish Dutta
from Mumbai, Maharashtra
Jun 17, 2018
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: 700061
Website: razorpay.com

Kindly find the attached screen shot. Money has been deducted from kotak bank account through upi bhim payment however ticket not booked or received from irctc. Showing payment pending.

Your a/c no. Xxxx716530 is debited rs.15686.80 on 17-06-18 and a/c linked to virtual address [protected]@hdfcbank is credited (Upi ref no[protected].
Jul 20, 2018
Complaint marked as Resolved 
Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jun 19, 2018
Razorpay Customer Care's response
Hi Debasish,

As conveyed over the mail with reference number: 208729, the transaction ID: [protected] of ₹15, 686.80 made on 17th Jun, 2018 is an unsuccessful transaction. Since the funds have been debited and you have not got a ticket confirmation from IRCTC, you will receive the credit in 7-10 working days.

Thanks and Regards,
Team Razorpay
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Sujit7mandal
    from Bhubaneshwar, Odisha
    Jun 17, 2018
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    I tried to book a ticket on irctc app using upi through my phone pay upi id for sealdah to new jalpaiguri then a request received for the same from [protected]@hdfcbank instantly and i proceed for the same and money ₹350 debited from my bank account but the ticket is not booked on date 15/10/2018 by upi ref no hdf375fd457f73d4918b[protected]a5de77. Please resolve my problem asap.
    Jul 23, 2018
    Complaint marked as Resolved 
    Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Jun 19, 2018
    Razorpay Customer Care's response
    Hi Sujith,

    We checked the payment associated with the UPI reference number[protected] and confirm that it was unsuccessful.
    Please note that you will receive the credit in your account within 7-10 working days automatically.
    In case of further queries please write to us on [protected]@razorpay.com and we will be happy to assist you.

    Thanks and Regards,
    Team Razorpay
    Dear Razorpay Team, I tried to Book Train Ticket from Bangalore to Mysore on 12/6/2018 through IRCTC Connect App & use Razorpay Bhim Upi for my transaction. It failed thrice.280*3=840 rs was withdrawn from my account. Please help me in getting back the money. Please do the needful at the earliest
    Razorpay Customer Care's response, Aug 8, 2018
    Verified Support
    Hi!

    We checked the txn id: 100001306294979 and see that the refund for this transaction has been successfully processed on 17th June 2018. Please feel free to write to us at [email protected] for further queries. We will be happy to help you.

    Thanks and regards,
    Team Razorpay
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      satish511988
      from Delhi, Delhi
      Jun 16, 2018
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Nizamabad, Andhra Pradesh, 503224
      Website: Irctc.co.in

      I have booked the eticket in irctc and i have paid an amount of rs 395/- using sbi bhim app. Amount was deducted from my account and the ticket was not booked showing the status as pending from bank. I have raised a dispute in the sbi bhim app. From sbi bhim app issue was resolved saying that goods /services was not delivered. Problem is from razorpay side.
      Customer reference no[protected].
      Credited to [protected]@hdfcbank
      Transaction. I'd i irctc is [protected].
      Train no17652
      Date of booking[protected].

      Please kindly do needful.
      Jul 20, 2018
      Complaint marked as Resolved 
      Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jun 19, 2018
      Razorpay Customer Care's response
      Hi Satish,

      We checked the transaction ID: [protected] and confirm that the refund of amount ₹395.00 has been successfully processed at our end on 18th Jun, 2018. The amount should be credited to your account within 5-7 working days. Feel free to drop us a mail for any further details at [protected]@razorpay.com.

      Regards,
      Team Razorpay
      Can't receive my amount
      Razorpay Customer Care's response, Jun 21, 2018
      Verified Support
      Hi Bholendra,

      We checked the transaction from the screenshot provided and confirm that refund of ₹420.00 is successfully processed on 18th Jun, 2018. The amount should be credited to your account within 5-7 working days.
      Feel free to drop us a mail at [email protected] and we will be happy to assist you.

      Thanks and Regards,
      Team Razorpay
      Hi Team,

      Refund was initiated on 21 may and I have still not received the amount in my bank account. Kindly update me on the status.

      Refund reference no:rfnd_ADgohQYXi1CfVD

      Email ID - k.[protected]@gmail.com

      Regards,
      Ridin K
      Razorpay Customer Care's response, Jun 21, 2018
      Verified Support
      Hi Ridin,

      We confirm that refund ID `rfnd_ADgohQYXi1CfVD` has been successfully processed at our end on 21st May 2018.
      However, we request you to share the screenshot of your bank statement to [email protected] and we will have this looked into right away.

      Best regards,
      Team Razorpay
      Helpful
      Found this helpful?
      2 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        arneet sarna
        from Bengaluru, Karnataka
        Jun 16, 2018
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Vadodara, Gujarat, 390016

        Transaction ID [protected] initiated on irctc connect on 11.06.18 and Rs. 1325 deducted from my bank account vide TEZ App (UPI Transaction ID[protected] and Google Txn ID: CICAgKC8vsbJLQ).

        Money was deposited to Razorpay from Tex App but ticket booking failed at IRCTC. Since then I have not received refund for this failed transaction. Kindly provide details and expected date of refund.
        Jul 25, 2018
        Complaint marked as Resolved 
        Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Jun 20, 2018
        Razorpay Customer Care's response
        Hi Arneet,

        We checked the transaction ID: [protected] and see that the refund of amount ₹ 1, 325.00 was successfully processed on 16th Jun, 2018.
        The amount should be credited to your account within 5-7working days.
        Feel free to write to us for any further details at [protected]@razorpay.com and we will be happy to assist you.

        Best regards,
        Team Razorpay
        Jul 25, 2018
        Updated by arneet sarna
        Thank you., I have received my refund.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          U
          UdeshKumar
          from Mumbai, Maharashtra
          Jun 16, 2018
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          I tried to book a ticket on irctc app using upi through my tez upi id for mumbai to delhi then a request received for the same from [protected]@hdfcbank instantly and i proceed for the same and money ₹1555 debited from my bank account but the ticket is not booked on date[protected]:51:38 pm by upi ref no[protected]. Please resolve my problem asap.
          Aug 1, 2018
          Complaint marked as Resolved 
          Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
          Jun 16, 2018
          Updated by UdeshKumar
          Please find attached one more image regarding transaction.

          Verified Support
          Jun 19, 2018
          Razorpay Customer Care's response
          Hi Udesh,

          We checked the transaction associated with UPI reference number:[protected] of amount ₹1, 555.00 and see that it is a unsuccessful transaction. If there is a debit for the same in your account, please note that the amount will be credited back to your account in 7-10 working days.
          Feel free to drop us a email to [protected]@razorpay.com for further details, we will be glad to help.

          Best Regards,
          Team Razorpay
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            F
            Faizan Hussain
            from Delhi, Delhi
            Jun 15, 2018
            Report
            Copy

            Address: 110008

            I have tried to book a ticket on 12th june from my debit card via razorpay. The amount was deducted but ticket was not booked. Its has been more than 2 days but the amount is not refunded to my account. Kindly look into the matter and redress my issue as soon as possible.

            My email account is "[protected]@gmail.com", kindly contact on this mail.

            Transaction id is attached with this complaint.
            Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              D
              Deepak Gopalan
              from Gurgaon, Haryana
              Jun 15, 2018
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Bangalore, Karnataka, 560076
              Website: RazorPay

              Dear razorpay,
              While trying to book train tickets on 11-june-2018 in irctc app, i used upi & razorpay payment option. However, money was deducted from my bank and was not credited to irtc. As a result, tickets were not booked and i got a failed transaction confirmation from irctc. Please refund my money asap!! Here are the transaction details
              Date:[protected]
              Transaction id:[protected]
              Upi reference: upi/[protected]/razorpay/[protected]@hdfcbank/
              Amount: 370/-
              Jul 30, 2018
              Complaint marked as Resolved 
              Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Jun 15, 2018
              Razorpay Customer Care's response
              Hi Deepak,

              We checked the transaction with UPI ID[protected] and see that this is an unsuccessful transaction. If there has been a debit for this transaction, the amount will be credited to your account within 10 working days. For more details, please drop us a mail to [protected]@razorpay.com and we will happy to assist you.

              Regards,
              Team Razorpay
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                G
                gaurav88goel
                from Bengaluru, Karnataka
                Jun 14, 2018
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Mumbai City, Maharashtra, 400701

                4721.80 Rs deducted from my account by Razorpay for IRCTC ticket booking but amount not deposited in irctc account.
                This has happened with twice by RAZORPAY.

                Google Transaction id:CICAgKC83sabSA
                UPI transaction id:[protected]

                Attaching the screenshots below
                1.TEZ screenshot for money deduction.
                2.for Ticket not booked for transaction failed from IRCTC mobile app screenshot
                Aug 1, 2018
                Complaint marked as Resolved 
                Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jun 15, 2018
                Razorpay Customer Care's response
                Hey Gaurav,

                We see that a refund for the UPI reference no.[protected] has been successfully processed from our end on 15th Jun, 2018. For further details, please feel free to write to us at [protected]@razorpay.com, we will be glad to assist you.

                Regards,
                Team Razorpay
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  J
                  Jai Jayant
                  from Delhi, Delhi
                  Jun 14, 2018
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Lucknow, Uttar Pradesh, 226016

                  Dear sir,
                  I'm jayant, i have made a payment for booking a train ticket through irctc app rail connect, where razorpay option is chosen and payment is done by bhim app but the ticket is not booked although the amount is charged from my bank account
                  Irctc transaction id: [protected]
                  Please chake the mistake and refund my amount to my account
                  Thanking you,
                  Yours faithfully
                  Jayant
                  Jul 24, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jun 15, 2018
                  Razorpay Customer Care's response
                  Hey Jayant,

                  We checked the transaction ID [protected] and see that this is an unsuccessful transaction. If the funds have been debited from your account, you will receive the credit within 7-10 working days. Please drop us a mail to [protected]@razorpay.com for further queries and we will glad to assist you.

                  Thanks and regards,
                  Team Razorpay
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    C
                    Christopher Manohar Calymbyses
                    from Bengaluru, Karnataka
                    Jun 14, 2018
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: 520015
                    Website: RAZORPAY

                    Hi team,

                    I have paid amount from my hdfc bank to razorpay for train ticket with irctc.
                    Amount has been deduted from my bank account but ticket was not issued.
                    But amount has been received by razorpay.

                    Transaction id :hdfc6c1584594c6416896c11ddd0d692f79

                    Kindly refer the attachments below and ensure my refund

                    Regards,
                    Manohar c
                    Jul 18, 2018
                    Complaint marked as Resolved 
                    Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Jun 15, 2018
                    Razorpay Customer Care's response
                    Hi Christopher,

                    We checked the transaction [protected] and see this is an unsuccessful transaction. We have updated you with the details on the mail with ref: 207537, kindly check and do feel free to revert to us on the same mail thread, we would be glad to help you.

                    Regards,
                    Team Razorpay
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      A
                      Ashok Kumar Pani
                      from Ingraj Bazar, West Bengal
                      Jun 13, 2018
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      I try to book the railway ticket through irctc and payment made through vim app the amount rs 520.00 has deducted from the bank to razorpay but irctc failed to book tickets showing the reason payment failed but the amount rs 520.00has not refund by razorpay to my bank. Ei bank of baroda.
                      Transaction id of irctc is [protected]
                      Bank transaction id is[protected]
                      Pls look into the matter and refund the money.
                      Thanking you
                      Ashok kumar pani
                      Jul 15, 2018
                      Complaint marked as Resolved 
                      Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                      Jun 13, 2018
                      Updated by Ashok Kumar Pani
                      No response
                      Verified Support
                      Jun 14, 2018
                      Razorpay Customer Care's response
                      Hi Ashok,

                      We checked the UPI reference no.[protected] and see that it was an unsuccessful transaction. As there is a debit for this, the amount will be credited back to you in 7-10 days. For further details, please drop us a mail to [protected]@razorpay.com, we will be happy to help you.

                      Regards,
                      Team Razorpay
                      1646 IRCTC transaction jo abhi tak aapne Wapas Nahi Ki
                      I cancel my 2 tickets 1.pnr no [protected] 2.pnr no [protected] at dated [protected] but till now I do not got my refund according to the irctc they give it back to you at dated 24-May-2018. but still not reflect the money in my account.
                      what shoud I do.?
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      2 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        A
                        Aryu Ayush
                        from Mundi, Madhya Pradesh
                        Jun 13, 2018
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Rewa, Madhya Pradesh, 486001

                        Dear sir,
                        I'm Ayush i have paymented in Razorpay to irctc rail connect but the amount is credited to ur bank of Rs 515 but not received by the irctc.
                        Irctc id - [protected]@yahoo.com
                        Transaction id:[protected]

                        Please chake the mistake and refund my amount to my account
                        Thanking you,
                        Yours faithfully
                        Ayush
                        Jul 16, 2018
                        Complaint marked as Resolved 
                        Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jun 15, 2018
                        Razorpay Customer Care's response
                        Hi Ayush,

                        We checked the transaction with UPI reference number[protected] and see that this is an unsuccessful transaction. We have updated you with the status over mail with reference number 207427. Do feel free to respond on the same mail thread for any further clarifications.

                        Regards,
                        Team Razorpay
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          B
                          bhaskarjydeka
                          from Duliagaon, Assam
                          Jun 12, 2018
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Kamrup Metropolitan, Assam, 781020

                          Dear sir,
                          I'm Bhaskar I have paymented in IRCTC through Tez app for booking a rail ticket but the amount is credited to your bank but not received by the IRCTC.
                          I have mentioned the reference ids
                          Google transaction id: CICAgKC8wbjOKw
                          Upi transaction id:[protected]
                          Please chake the mistake and refund my amount to my account
                          Thanking you.
                          Yours faithfully
                          Bhaskar
                          Jul 17, 2018
                          Complaint marked as Resolved 
                          Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Jun 14, 2018
                          Razorpay Customer Care's response
                          Hey Bhaskar,

                          We checked the transaction for the UPI reference[protected] which is an unsuccessful transaction. If the funds have been debited from your account, you will receive the credit within 10 working days, failing which please drop us a mail on [protected]@razorpay.com.

                          Thanks and regards,
                          Team Razorpay
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            J
                            jeevaa raj
                            from Irinjalakuda, Kerala
                            Jun 12, 2018
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Website: Irctc.co.in

                            I made ticket purchase on 11th june 2018 and two transactions amounting to rupees 490 and rupees 135 failed but the money got deducted from my account. The booking also failed in irctc.co.in as payment was not received from razorpay. Pls do the needful to revert back the two failed transactions amount. See photo for details. They are the last two transactions that i made 490 followed by 135 using my upi thru razorpay
                            Jul 17, 2018
                            Complaint marked as Resolved 
                            Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Jun 13, 2018
                            Razorpay Customer Care's response
                            Hi Jeevaraj,

                            We have requested you to provide the UPI reference no. and IRCTC transaction ID in the mail thread with reference no. 206544. Kindly revert to the mail thread with the details and we will be glad to provide you with an update.

                            Regards,
                            Team Razorpay
                            I am Kana Ram..i submit my irctc ticket payment throughout rozarpay upi..my transaction complete bu bhim upi..cut by bhim but not submit to Irctc...my transaction ID is[protected] on 12june 2018..please refund to my account..
                            Razorpay Customer Care's response, Jun 13, 2018
                            Verified Support
                            Hi Kana,

                            We checked that the transaction with UPI reference no. 816306057190 is an unsuccessful transaction. If there has been a debit, the amount will be refunded to you within 7-10 working days, failing which feel free to write to us on [email protected], we will be glad to assist you with the details.

                            Thanks and regards,
                            Team Razorpay
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              K
                              kkbalaji786
                              from Delhi, Delhi
                              Jun 12, 2018
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Sikar, Rajasthan, 332025

                              Sir/ madam
                              With respect i booked a train ticket from irctc with transaction id [protected] with the amount of 390 rs on 12 june 2018. The same amount 390 is deducted from the axis bank account but ticket is not booked. Then i booked from other payment gateway. So please refund the same amount.
                              Mobile no [protected]
                              Bank account no. [protected]
                              Jul 22, 2018
                              Complaint marked as Resolved 
                              Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Jun 13, 2018
                              Razorpay Customer Care's response
                              Hi Balaji,

                              We checked the transaction with ID [protected] and see that this is an unsuccessful transaction. We have updated you over mail thread with reference no. 206416, kindly check and for further queries please revert on the same mail thread

                              Thanks and regards,
                              Team Razorpay
                              Yesterday booked a irctc ticket in razor pay in upi payments by phone pay account amount debited by bank but ticket is not booked.
                              Txn I'd:[protected]
                              Amount:3036
                              Date:11/06/2018
                              Pls be refunded to my account
                              Cholarajan Rajendran's reply, Jun 12, 2018
                              Pls be refunded a amount quick
                              Razorpay Customer Care's response, Jun 13, 2018
                              Verified Support
                              Hi Cholarajan,

                              We checked the transaction with ID 100001306479074 and see that this is an unsuccessful transaction. We have updated you over mail thread with reference no. #206938, kindly check for more details on the transaction. Feel free to revert on same mail thread for further queries.

                              Thanks and regards,
                              Team Razorpay
                              My money be not refunded till 19th June quickly be refunded be quick, amount be credited to my account fast
                              Razorpay Customer Care's response, Jun 21, 2018
                              Verified Support
                              Hi Cholarajan,

                              The refund for transaction ID: 100001306479074 of amount ₹ 3, 036.80 has been successfully processed at our end on 16th June 2018. You should receive the credit by 26th June as refunds take 5-7 working days.
                              Please feel free to write to us at [email protected] for any further details.

                              Best Regards,
                              Team Razorpay
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              2 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                V
                                vishnu krishnan
                                from Chennai, Tamil Nadu
                                Jun 12, 2018
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                I booked a ticket on 11th june 2018 for my journey on 13th june from chennai to dindugul via palani express. At the time of booking amount transaction failed but amount was deducted my account. This is disappointing for a customer using your gateway.

                                Please do look into the matter and take the necessary steps needed.

                                Hoping that there matter will be taken up seriously and refunding will be done soon as possible.

                                Regards
                                Jul 15, 2018
                                Complaint marked as Resolved 
                                Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jun 13, 2018
                                Razorpay Customer Care's response
                                Hi Vishnu,

                                We checked the IRCTC transaction ID [protected] and see that this is a unsuccessful Transaction. We have updated you with the status over mail with reference number 206206. Feel free to revert on the same mail thread for any further clarifications.

                                Regards,
                                Team Razorpay
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  F
                                  Faizan Hussain
                                  from Delhi, Delhi
                                  Jun 11, 2018
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: New Delhi, Delhi, 110008

                                  My name is faizan and i was booking a ticket through razorpay on 11th june via upi. The money has been deducted from my account but ticket has not been booked... Kindly look into the matter and refund my money as soon as possible.

                                  Kindly contact to my email id is : [protected]@gmail.com

                                  The transaction id is attached in the following photo.
                                  Jul 15, 2018
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Jun 13, 2018
                                  Razorpay Customer Care's response
                                  Hi Faizan,

                                  We checked the transaction with ID [protected] and see that this is a unsuccessful transaction. If there has been a debit, please note that the amount will be credited back to your account in 7-10 working days, failing which pls drop us a mail to [protected]@razorpay.com.

                                  Regards,
                                  Team Razorpay
                                  I have tried to book 3 tickets worth of 7300 through irctc by razorpay (upi)
                                  But the tickets has not been booked, but the money has been deducted. the customer care service is always busy and unresponsive.what should I do now. Need my money back.
                                  Razorpay Customer Care's response, Jun 13, 2018
                                  Verified Support
                                  Hi Vishnu,

                                  We checked that the transaction with UPI reference no. 816310143847 is an unsuccessful transaction. We have updated you with the status over mail with reference number 206315. For further queries feel free to write to us on same mail thread and we will be happy to assist you.

                                  Thanks and regards,
                                  Team Razorpay
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    AnilMugali
                                    from Tumkur, Karnataka
                                    Jun 11, 2018
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Dear sir,
                                    I'm anil i have paymented in bhim app to irctc rail connect but the amount is created to ur bank but not received by the irctc. Rs 600 is debited from my account but the ticket was not booked. There is no any mail for the transaction. I have mentioned my transaction i'd below.
                                    Upi transaction i'd:[protected]
                                    Please check and refund my amount immediately
                                    Thank you
                                    Your faithfully,
                                    Anil
                                    Jul 14, 2018
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Jun 11, 2018
                                    Updated by AnilMugali
                                    When
                                    Jun 12, 2018
                                    Updated by AnilMugali
                                    Sir,
                                    Please reply when will u refund my money
                                    I want my money urgently
                                    So please read this message
                                    And reply me fast
                                    Jun 12, 2018
                                    Updated by AnilMugali
                                    Hello sir please respond
                                    Verified Support
                                    Jun 13, 2018
                                    Razorpay Customer Care's response
                                    Hi Anil,

                                    We checked the transaction with UPI reference no.[protected] and see that this is an unsuccessful transaction. Kindly refer to the mail thread with with reference no. 207112 for the details on the transaction and revert on the same mail thread for further queries.

                                    Regards,
                                    Team Razorpay
                                    On 5th june i have booked ticket through Bhim UPI but my ticket booking was not confirm and amount has been debited through my bank account so i want expedite resolution and refund my money as sson as possible.I have attached the screenshot of the transaction below.
                                    Razorpay Customer Care's response, Jun 13, 2018
                                    Verified Support
                                    Hey Rahil,

                                    We checked the UPI reference no. 815623877071 and see that a refund for this transaction has been successfully processed from our end on 10th Jun, 2018. For further details, please refer to the mail thread with reference 205120. Feel free to revert on the same mail thread for further queries.

                                    Regards,
                                    Team Razorpay
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      A
                                      Abdul Hakeem P
                                      from Badagara, Kerala
                                      Jun 11, 2018
                                      Report
                                      Copy

                                      I had booked a railway ticket in irctc mobile app using razorpay upi. The money is deducted from my account but ticket is not booked and also not listed in refund list of irctc showing payment not settled, but my money is deducted from by bank. Please refund my money.

                                      My email id is [protected]@gmail.com

                                      How shall i send you transaction id?
                                      Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Jun 22, 2018
                                      Updated by Abdul Hakeem P
                                      no response received till this
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        S
                                        sharath.ramesh
                                        from Bengaluru, Karnataka
                                        Jun 10, 2018
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Hi team,
                                        Please find the attachment of my transaction, amount has been deducted from my account and credited to razorpay but the confirmation of ticket has been failed.

                                        Date of transaction : 10th june
                                        Amount : 650
                                        Mode of transaction : debit card

                                        Please let me know the process of refund of this transaction and the time duration required for this process.

                                        Thanks,
                                        Sharath
                                        Jul 16, 2018
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Jun 11, 2018
                                        Razorpay Customer Care's response
                                        Hi Sharath,

                                        We checked the transaction ID [protected] and see that it is a unsuccessful transaction. As there has been a debit for the same in your account, please note that the amount will be credited back to your account in 7-10 working days. Feel free to drop us a email to [protected]@razorpay.com for further details, we will be glad to help.

                                        Best Regards,
                                        Team Razorpay
                                        Jun 19, 2018
                                        Updated by sharath.ramesh
                                        Hi Team,
                                        Its almost still haven't received any refund, Please update the status.

                                        Thanks,
                                        Sharath
                                        Jun 24, 2018
                                        Updated by sharath.ramesh
                                        Its been more than specified time by Razor Pay and still amount has been not credited for my account.

                                        Please update me the status if my issue.

                                        Thanks,
                                        Sharath
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit