Claimed

Red Bus Complaints & Reviews

3.4
Updated: Oct 14, 2026
Complaints 4005
Resolved
2576
Unresolved
1429
Contacts

File a complaint to Red Bus

Having problems with Red Bus?

File a complaint and get it resolved by Red Bus customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Red Bus reviews & complaints page 45

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
Shahhail
from JORHAT, Assam
Jan 26, 2022
Resolved
Report
Copy
Resolved

My booked a bus for 13:15 but I received the ticket on 13:24 because of which I could board the bus. I would request a refund for the same.
Feb 28, 2022
Complaint marked as Resolved 
Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jan 28, 2022
Red Bus Customer Care's response
Hi,

Greetings from redBus!

We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

Please allow us some time.

Thank you
Team redBus!
Helpful
1 other people found this review helpful
1 found this helpful
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    Aravindhan Shan
    from Chennai, Tamil Nadu
    Jan 24, 2022
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: No 55C first floor Navi Illam ganesh Street Adison Nagar mangadu Chennai-600122

    I have booked tickets in Red Bus app in 12 Jan 2022 in RMJ travals Chennai to Thanjavur ticket no TR2E83524590 Bus boarding location is koyambedu Omni Bus Stop time 11PM...achually I have booked tickets in 10.25 koyambedu Omni Bus stand itself..I am and my wife and my two kids waiting for Bus boarding location... I tried to contact Bus operator contact number but he not picking my call.. after some time the Bus operator contact number was switched off.. I'm totally disappointed ..I'm also tried red bus customer care I'm didn't get any response..I tried to cancel my tickets in app but I can't..than I cancelled my tickets in help chat... after that i got call from Bus operator he told come down urapakkam achually koyambedu to urapakkam nearly 50 km distance in the night me and my family travel is not possible because Tamil Nadu Government implemented night lockdown here there is no transportation facilities...I'm till wait 11.30 pm koyambedu with my family even i dont get any cab for return back to my house.. finally I reached my house ...next only I travelled to Thanjavur... regarding this booking cancellation past 12 day (12 Jan to 24 jan 2022) continuously following Red Bus customer care.. but I don't get any response.. finally Red Bus told me we not giving refund amount there are trying to justifies with their refund policy.. I'm totally disappointed and this kind bad experience with Red Bus..
    Mar 6, 2022
    Complaint marked as Resolved 
    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Jan 26, 2022
    Red Bus Customer Care's response
    Hi,

    Greetings from redBus!

    We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

    Please allow us some time.

    Thank you
    Team redBus!
    Verified Support
    Feb 03, 2022
    Red Bus Customer Care's response
    Dear Aravindhan,

    Greetings from redBus Team!.

    Thank you for reaching out regarding your ticket number TR2E83524590.

    As we discussed during our phone conversation, we understand how much of an inconvenience it must have caused due to non arrival of the bus. Your feedback has been shared with RMJ Travels, so the quality of service can be improved.

    As a gesture of goodwill we’re happy to provide you with a credit of Rs. 2310/- back to the source used to make the payment at the time of booking on 28/01/2022.

    Below are the refund details:
    Refunded Amount: Rs. 2310/-
    Initiated on: 28/01/2022
    Source: Original mode of payment

    Stay safe, stay healthy!

    Your redBuddy
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      B
      Bidisha Ray
      Jan 24, 2022
      Report
      Copy

      Address: Guwahati
      Website: REDBUS.com

      It's been more than 48 hours and I didn't receive any cancellation message regarding my bus. The bus operator informed me about the cancellation but I didn't receive any message from REDBUS. I complained several times but no action was taken. No refund process has been initiated.
      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
      Hi,

      Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

      We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

      You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

      With regards,
      Team redBus

      Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        arpit.jain26
        Jan 24, 2022
        Report
        Copy

        I travelled to lucknow on 31 July.2021 from Lucknow to Meerut but not able to generate GST invoice for reimbursement form company.
        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
        Hi,

        Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

        We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

        You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

        With regards,
        Team redBus

        Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          J
          Jhilmil123
          Jan 22, 2022
          Report
          Copy

          Hi,
          I was transacting an amount of 2859 for an online app - Hopscotch. When I was about to pay the amount, my amount was deducted to Redbus account. This happened on 22 January 2022 at 8.42 am.

          Account that received the payment - Anurag gupta - redbus.[protected]@hdfcbank

          I request a refund or return of my money as soon as possible.
          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Jan 24, 2022
          Red Bus Customer Care's response
          Hi,

          Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

          We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

          You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

          With regards,
          Team redBus

          Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
          Jan 24, 2022
          Updated by Jhilmil123
          added the snapshot of transaction

          Jan 26, 2022
          Updated by Jhilmil123
          The email id provided is invalid. My email id is [protected]@gmail.com. Please provide an update on this soon.
          Jan 28, 2022
          Updated by Jhilmil123
          Hi, I didnt get any update on this.
          Helpful
          1 other people found this review helpful
          1 found this helpful
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            9
            9182334798
            from Hyderabad, Telangana
            Jan 22, 2022
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            I book a ticket in Redbus app, money deducted but ticket was not confirmed, please refund my money, I paid money through google pay.
            Feb 26, 2022
            Complaint marked as Resolved 
            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jan 24, 2022
            Red Bus Customer Care's response
            Hi,

            Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

            We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

            You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

            With regards,
            Team redBus

            Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
            My email id:[protected]@gmail.com
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              M
              mahak24
              Jan 22, 2022
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              I booked a bus ticket via Red BUS from its website online. I booked it for 1st Jan 2022. I booked a ticket for traveling to Raipur (C.G.) from Pathalgaon (C.G.). My money got debited but I haven't received my bus ticket. I am attaching the proof of transaction. Please verify if, for this transaction, you have allotted a ticket or not because I don't have any other details to show as my browser gets closed after the payment got debited from my account.
              Feb 26, 2022
              Complaint marked as Resolved 
              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Jan 24, 2022
              Red Bus Customer Care's response
              Hi,

              Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

              We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

              You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

              With regards,
              Team redBus

              Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                P
                Parul Borah
                Jan 21, 2022
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Parul borah , duliajan newsettlement udaypur byelane-01 phne no-8471824795

                Bus Journey details from Duliajan to Bokakhat on 19/01/2022 are PNR: 110618, Seat No: 17, Reporting Time: 06:15 AM, Boarding: Duliajan New Astc Bus Stand at 06:30 AM, Service No. DJN-GHY VIA TSK DBR DAY-JT01, Bus No: AR 01 M 2465 and Helpline No:[protected] the above mention details are about the bus details ...and after traveling 100 km the bus got broke down and I have to chnge the bus which wasn't arranged by the Volvo authority and I have to pay again for the fare to reach my destination @bokakhat .

                I did paid via online ₹827 rs ...I want my money as per the bus operator he told me that via online I will get my money back, but till now I didn't get it and no one contact me yet so kindly solve my refund process .
                Feb 25, 2022
                Complaint marked as Resolved 
                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jan 24, 2022
                Red Bus Customer Care's response
                Hi,

                Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                With regards,
                Team redBus

                Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  M
                  Mahamahee
                  Jan 20, 2022
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  I was booked single ticket for Alathur to chennai on 18/01/2022, I was booked only one ticket cost Rs.945 but amount debited in my account double time Rs.945, Traveling date 18/01/2022 but ticket booked date on 17/01/2022, I was waiting for past 4 days for money will credit in my account but not yet credited, I attached account statement and ticket proof also, please rectify my queries and credit my money in account. Thanks in advance...
                  Jan 20, 2022
                  Complaint marked as Resolved 
                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                  Jan 20, 2022
                  Updated by Mahamahee
                  I was booked single ticket for Alathur to chennai on 18/01/2022, I was booked only one ticket cost Rs.945 but amount debited in my account double time Rs.945, Traveling date 18/01/2022 but ticket booked date on 17/01/2022, I was waiting for past 4 days for money will credit in my account but not yet credited, I attached account statement and ticket proof also, please rectify my queries and credit my money in account. Thanks in advance
                  Verified Support
                  Jan 21, 2022
                  Red Bus Customer Care's response
                  Hi,

                  Greetings from redBus!

                  We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                  Please allow us some time.

                  Thank you
                  Team redBus!
                  Verified Support
                  Feb 06, 2022
                  Red Bus Customer Care's response
                  Dear Nadhisha,

                  Greetings from redBus Team!.

                  Thank you for reaching out regarding your ticket number TR2K10281808. 

                  The ticket number TR2K10281808 is successfully booked. However, due to an unexpected technical error at the time of booking, the amount was debited twice from your bank account.

                  Happy to inform you that the amount has been refunded to the original source of payment used by you. As per the standard banking procedure the amount will be refunded within 5 to 7 bank working days in the name of IBIBO Group Pvt/redBus.

                  Below are the refund details:

                  Refunded Amount: Rs. 945/-
                  Initiated on: 20/01/2022
                  Source: Original mode of payment

                  If you do not receive this amount within the expected time, please reach out to bank customer care team using the number mentioned on the back of your card. In case this payment was made using a credit card, please check the previous statement/unbilled transactions before reaching out to the bank. .

                  Stay safe, stay healthy!

                  Your redBuddy
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    W
                    Wmohd
                    Jan 19, 2022
                    Report
                    Copy

                    I want to complaint against Red bus.Bus name is go air bus..the ticket for going from basti to Delhi was issued on 14th December..the name of the primary passenger is mohd Sajid//55-male..he called 14th December and said that the bus will not go today and some problem has arisen in the bus which has been cancelled and your money will be returned in 1 week, and I called them again and again, so they said that tomorrow your payment will be returned, the day after tomorrow it will be returned, but today it has been 1 month and they are not returning the payment yet and talking so rudely...
                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                    Hi,

                    Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                    We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                    You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                    With regards,
                    Team redBus

                    Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      A
                      aenan_jack
                      Jan 18, 2022
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Website: m.redbus.in

                      Dear Authority,
                      I have booked a ticket in Metur Super Services(MSS) transports for my son to travel Nagercoil to Bangalore on 16th January 2022. MSS had canceled the bus service for 16th Jan as COVID lockdown was announced on that day. We were not informed about the cancellation and the alternate arrangement.
                      Since I was left dark in this matter, I had booked a new ticket for 17th January 2022 on the MSS website, as my son's journey was an important one.
                      When he has boarded the bus on 17th Jan he was informed the 16th ticket was swapped to 17th.
                      As no information was passed on to me about the cancellation and alternate arrangement, I was in a position to book one more ticket for the same journey unnecessarily. I hope that the amount for the canceled trip will be refunded soon.

                      Detail of trip Cancelled by MSS:

                      Route: Nagercoil to Bangalore
                      Ticket No: TQDQ61600948
                      Primary Passenger: Jagadish N S 18, MALE
                      PNR: MSS93986
                      Trip Code: 411
                      Travels: Mettur Super Services(mss)
                      Departure: 07:45 PM Jan 16, 2022
                      Seat Numbers: 22
                      Boarding point: Nagercoil Omni Bus Stand
                      Address: #20, Omni Bus Stand, Vadasery (Nagercoil)
                      Boarding point contact: [protected]

                      Detail of new ticket booked for 17th January 2022:

                      Primary Passenger: Jagadish N S 18, MALE
                      PNR: 93986
                      Date:[protected]
                      Time: 07:45PM
                      From: Nagercoil
                      To: Bangalore
                      Board: Nagercoil Omni Bus Stand
                      Seat: 8
                      www.mssbus.com
                      Mar 5, 2022
                      Complaint marked as Resolved 
                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Jan 19, 2022
                      Red Bus Customer Care's response
                      Hi,

                      Greetings from redBus!

                      We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                      Please allow us some time.

                      Thank you
                      Team redBus!
                      Verified Support
                      Jan 30, 2022
                      Red Bus Customer Care's response
                      Dear,

                      Greetings from redBus Team!.

                      Thank you for reaching out regarding your ticket number TQDQ61600948.

                      We can imagine how troublesome the experience has been due to the unexpected cancellation of the bus. As we discussed during our phone conversation, we are happy to share that the bus operator has agreed to refund the entire ticket amount back to the source account.

                      As per the standard banking procedure, the amount will be refunded within 5 to 7 bank working days in the name of IBIBO Group Pvt/redBus.

                      Below are the refund details:
                      Refunded Amount: Rs. 2099/-
                      Initiated on: 24/01/2022
                      Source: Original mode of payment

                      If you do not receive this amount within the expected time, please reach out to the Bank customer care team using the number mentioned on the back of your card. In case this payment was made using a credit card, please check the previous statement/unbilled transactions before reaching out to the bank

                      We would love to hear from you about the support provided today. Please rate your experience on the interaction you had with us through a quick survey email which will be sent shortly.

                      Stay safe, stay healthy!

                      Your redBuddy
                      Helpful
                      1 other people found this review helpful
                      1 found this helpful
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        A
                        Aghilan Paramasivam
                        Jan 18, 2022
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Redbus customer executive added manager from Jai sai road links on conference. He used abusive language when questioned on the pending refund for bus breakdown
                        Feb 20, 2022
                        Complaint marked as Resolved 
                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jan 19, 2022
                        Red Bus Customer Care's response
                        Hi,

                        Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                        We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                        You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                        With regards,
                        Team redBus

                        Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          J
                          Jeyanth C R
                          from COIMBATORE, Tamil Nadu
                          Jan 18, 2022
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          I have booked bus ticket on redbus app for the journey Coimbatore to Chidambaram . Journey date 09/01/2022. Later bus was cancelled due to lockdown restrictions. They have sent me mail that refund has been credited. But refund is not credited into my account. It has been more than a week..
                          Feb 20, 2022
                          Complaint marked as Resolved 
                          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Jan 19, 2022
                          Red Bus Customer Care's response
                          Hi,

                          Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                          We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                          You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                          With regards,
                          Team redBus

                          Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            D
                            Deepuvarsha
                            Jan 17, 2022
                            Report
                            Copy

                            Address: Vellaremmel (h) manaserry mukkam

                            Baught a Vespa scooter three month before .
                            But now it isWhen you can run a little more
                            The automatic turns of.On the way several times.When I inquired further about this.
                            Everyone says that this vespa has such a compliant.I'm going to register this case.
                            No ordinary person should have such a problem anymore.Please do not buy this VESPA anymore.I kindly request people
                            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Sahithi
                              Jan 17, 2022
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Hello, I have booked the ticket from Parvathipuram to Bhimavaram and cancelled the ticket with ticket id TR2C[protected] days ago. The money is not yet refunded to my bank account but received a reference mail from redBus that refund initiated. .
                              I want my money to be refunded back. How can I get back ?
                              Why are they not refunding my money back
                              Feb 19, 2022
                              Complaint marked as Resolved 
                              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Jan 18, 2022
                              Red Bus Customer Care's response
                              Hi,

                              Greetings from redBus!

                              We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                              Please allow us some time.

                              Thank you
                              Team redBus!
                              Verified Support
                              Mar 08, 2022
                              Red Bus Customer Care's response
                              Dear Vandana,

                              Greetings from redBus Team!

                              Thank you for reaching out regarding your ticket number TR2C65520779.

                              We are equally concerned about the delay in the refund and hence we did check on this again.

                              We are happy to inform you that the amount has been refunded to the original source of payment used by you.

                              As per the standard banking procedure, the amount will be refunded within 48 hours in the name of IBIBO Group Pvt/redBus.

                              Below are the refund details:
                              Refunded Amount: Rs. 1268.2/-
                              Initiated on: 15/01/2022
                              Source: PayTM wallet
                              If you do not receive this amount within the expected time, please reach out to PayTM's customer care team.

                              We made two attempts to speak to you on 95XXXXXXX6 to share the update regarding your query.

                              Stay safe, stay healthy!

                              Your redBuddy
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                B
                                Benisheela Stephan
                                Jan 16, 2022
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: ibibo Group Pvt. Ltd Indiqube Leela Galleria, 5th Floor, #No 23, Old Airport Road, HAL 2nd Stage, Kodihalli Village, Varthur Hobli, Ward No: 74, Benga

                                Hi Sir/Madam,

                                I have booked the ticket from chennai-to-Nagercoil on 14th Jan 2022 and return ticket on Nagercoil to chennai on 17th Jan 2022 in vignesh TATranscars,

                                Due to emergency reason I tried to cancel the both ticket from chennai-to nagercoil and nagercoil-to-chennai. On 13th Jan 2022,

                                Chennai-to-Nagercoil bus ticket got cancelled and money got refunded. but when i cancelled the return ticket of amount rupees 1955 on 13th Jan was failed as "Ticket cannot be cancelled and it falls under 100% cancllation charge window" . I tried 5 days before the booking date and raised compaint on 14th Jan and response from them.

                                Please help us get back the refund money.

                                Thank u.
                                Beni
                                Feb 28, 2022
                                Complaint marked as Resolved 
                                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jan 17, 2022
                                Red Bus Customer Care's response
                                Hi,

                                Greetings from redBus!

                                We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                                Please allow us some time.

                                Thank you
                                Team redBus!
                                Verified Support
                                Jan 28, 2022
                                Red Bus Customer Care's response
                                Dear Stephan,

                                Greetings from redBus Team!

                                Thank you for reaching out to us.

                                As discussed over the phone, please refer to the email sent to your booking email ID for further details.

                                We strive to serve you better. Thankyou for choosing redBus.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  K
                                  Kubendren Thirugnanam
                                  Jan 16, 2022
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Last month 24th at around 10.30 pm i was booked ticket by the using of red bus app but unfortunately ticket will be cancelled automatically, So i was tried two times, for two times amount getting debited from my account, in red bus they refunded 1st amount but 2nd amount till now they are not initiate the refund process i was tried to tell so many times but they not responds my concerns and i will attached regarding of the concerns booked details with bank statement screenshot, So please doing needful
                                  Feb 7, 2022
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  red bus resolve my concern after checking my transection details
                                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Jan 17, 2022
                                  Red Bus Customer Care's response
                                  Hi,

                                  Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                                  We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                                  You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                                  With regards,
                                  Team redBus

                                  Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                  Jan 18, 2022
                                  Updated by Kubendren Thirugnanam
                                  How you asking ticket id ticket was cancelled automatically that's why i uploaded my transection details with my banking statement and my registered email id ( [protected]@gmai.com )
                                  Jan 18, 2022
                                  Updated by Kubendren Thirugnanam
                                  Please verify my uploaded screenshot detailes
                                  Verified Support
                                  Feb 06, 2022
                                  Red Bus Customer Care's response
                                  Dear Kubendren,

                                  Greetings from redBus Team!.

                                  Thank you for reaching out regarding your transaction ID[protected].

                                  As informed during our phone conversation, due to technical issues faced at the time of booking, the amount was deducted from your account but the ticket was not confirmed. Since this requires attention from a technical specialist, there was a delay in initiating the refund.

                                  We are now happy to share, the refund has been initiated from our end back to the source account. As per the standard banking procedure the amount will be refunded within 5 to 7 bank working days in the name of IBIBO Group Pvt/redBus.

                                  Below are the refund details:

                                  Refunded Amount: Rs. 1120/-
                                  Initiated on: 06/02/2022
                                  Source: Original mode of payment

                                  If you do not receive this amount within the expected time, please reach out to the Bank customer care team using the number mentioned on the back of your card. In case this payment was made using a credit card, please check the previous statement/unbilled transactions before reaching out to the bank.

                                  Stay safe, stay healthy!

                                  Your redBuddy
                                  Feb 07, 2022
                                  Updated by Kubendren Thirugnanam
                                  Thank you so much
                                  Feb 25, 2022
                                  Updated by Kubendren Thirugnanam
                                  without consumercomplaint.in website i can't able to get my refund and ones again thanks to consumercomplaint
                                  Not refunding
                                  Helpful
                                  1 other people found this review helpful
                                  1 found this helpful
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    Sandeep.kr02
                                    from Delhi, Delhi
                                    Jan 14, 2022
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Booking PNR[protected] Bus Info - Bus No: UP22AT 4488, RS yadav travels given to very dirty bus and it's not hygiene bus I have very hardly to travel in this bus, very dirty smell in caben and bus driver not resolve it on travel, seats are very dirty, I will not like to book this type of bus in red bus
                                    Feb 17, 2022
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Jan 17, 2022
                                    Red Bus Customer Care's response
                                    Hi,

                                    Greetings from redBus!

                                    We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                                    Please allow us some time.

                                    Thank you
                                    Team redBus!
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      A
                                      from Sumerpur, Himachal Pradesh
                                      Jan 14, 2022
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      I have book bus ticket from mahadev travels through red bus but i have not received my confirmed seat please take action against bus operator & refund my money
                                      mTicket

                                      Sikar-Sanderao
                                      Ticket ID: 274ZCUVM
                                      PNR:[protected]

                                      Mahadev Travels Pilani
                                      Departure: 08:48 PM, Thu, 13 Jan
                                      Seat(s): S7
                                      Traveller:
                                      Amount: Rs.840.0

                                      Boarding Point: Near petrol pump kalyan singh circle sikar

                                      Address: Near Petrol Pump Kalyan Singh Circle Sikar

                                      Boarding Point contact: [protected]

                                      For additional help, contact redBus at [protected]
                                      Feb 25, 2022
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Jan 15, 2022
                                      Red Bus Customer Care's response
                                      Hi,

                                      Greetings from redBus!

                                      We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                                      Please allow us some time.

                                      Thank you
                                      Team redBus!
                                      Verified Support
                                      Jan 25, 2022
                                      Red Bus Customer Care's response
                                      Dear Vikash,

                                      Greetings from redBus Team!

                                      Thank you for reaching out regarding your ticket number 274ZCUVM.

                                      We understand that your experience during the journey fell short of expectations. This is definitely not the experience we want for our customers. Your feedback has been shared with Mahadev Travels Pilani, so the quality of service can be improved.

                                      We made two attempts to speak to you on your registered number to share the update regarding your query.

                                      Stay safe, stay healthy!

                                      Team redBuddy
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        C
                                        cibi87
                                        Jan 10, 2022
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Chennai

                                        As mentioned in your Help portal, if i cancel the ticket before 12th Jan 5.00PM only 10% will be deducted.

                                        However when i tried to cancel the ticket today, i am unable to cancel.

                                        Please let me know why this is not getting cancelled as my journey date is on 14th Jan 2022 only.

                                        Since i got affected by COVID, i am forced to cancel this booking.

                                        Kindy help.
                                        Feb 17, 2022
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Jan 11, 2022
                                        Red Bus Customer Care's response
                                        Hi,

                                        Greetings from redBus!

                                        We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                                        Please allow us some time.

                                        Thank you
                                        Team redBus!
                                        Verified Support
                                        Jan 17, 2022
                                        Red Bus Customer Care's response
                                        Hi,

                                        Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                                        We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                                        You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                                        With regards,
                                        Team redBus

                                        Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit