Claimed

Red Bus Complaints & Reviews

3.4
Updated: Oct 14, 2026
Complaints 4005
Resolved
2576
Unresolved
1429
Contacts

File a complaint to Red Bus

Having problems with Red Bus?

File a complaint and get it resolved by Red Bus customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Red Bus reviews & complaints page 59

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
U
urjacsc
Apr 29, 2021
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: OLD SANGVI, PUNE 411027

I was booked ticket for lady FOR DATED - 10th April 2021

passenger name - Lalitabai Rathod, Trip ID: TQ[protected]

PNR No: TS[protected]LEBS/12426/SAI LUCKY .2

the bus was cancelled by operator - SAI LUCKY TOURS AND TRAVELS
on same date, but ticket amount still not refunded by operator, please pay attention and revert back amount to my account.

pls contact me for more details - [protected]/[protected]
mail id - [protected]@rediffmail.com
SANDEEP CHAVAN
PUNE. 411027
Aug 7, 2021
Complaint marked as Resolved 
Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
Hi,

Greetings from redBus!

We apologize for the inconvenience caused. We request you to revert with the registered email ID/ mobile number or share the details at mobile @redbus.in so that we can fetch the details to have a check and share an update.

Thank you for choosing redBus.

With regards,
Team redBus
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    U
    urjacsc
    Apr 29, 2021
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: PUNE MAHARASHTRA

    I was booked ticket for lady FOR DATED - 10th April 2021

    passenger name - Lalitabai Rathod, Trip ID: TQ[protected]

    PNR No: TS[protected]LEBS/12426/SAI LUCKY .2

    the bus was cancelled by operator - SAI LUCKY TOURS AND TRAVELS
    on same date, but ticket amount still not refunded by operator, please pay attention and revert back amount to my account.

    pls contact me for more details - [protected]
    mail id - [protected]@rediffmail.com
    SANDEEP CHAVAN
    PUNE. 411027
    Aug 7, 2021
    Complaint marked as Resolved 
    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
    Hi,

    Greetings from redBus!

    We apologize for the inconvenience caused. We request you to revert with the registered email ID/ mobile number or share the details at mobile @redbus.in so that we can fetch the details to have a check and share an update.

    Thank you for choosing redBus.

    With regards,
    Team redBus
    Hi,

    Greetings from redBus!

    We tried to connect with you multiple times on the registered number but with no luck. We have shared all the details via email to your registered email address.

    Request you to check the same

    Thank you,

    Team redBus!

    Note:- We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
    Helpful
    Found this helpful?
    2 Comments
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      B
      Burhanuddin Nasikwala
      Apr 29, 2021
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Dwarka Circle nasik Maharashtra

      RedBus mTicket
      Route: Surat to Nashik
      Ticket No: TQ5T10945906
      Primary Passenger: Nashik 40, FEMALE
      PNR:[protected]
      Trip Code: 85208
      Travels: B R Travels
      Departure: 09:30 AM Apr 28, 2021
      Seat Numbers: S30
      Boarding point: B r travels n.j.complex, opp.c.n.g.pump parvat patiya, [protected], [protected]
      Address: B R TRAVELS N J COMPLEX OPP, CNG GAS PUMP GANGA HOTEL PUNA PATIYA [protected], [protected], [protected]
      Boarding point contact: [protected], [protected]
      B R Travels Customer Care: -
      Check your ticket : https://s.redbus.com/zixyucp
      redBus Support: https://www.redbus.in/info/redcare
      Please Note: It is mandatory to follow the travel guidelines of your source and
      destination state for travel. View Guidelines: https://s.redbus.com/udwdp75

      Journey was not completed
      Single ladies was traveling alone
      Single ladies was drop by bus driver somewhere alone on dhule highway without any help
      So we request to companciate and refund ticket money
      Aug 6, 2021
      Complaint marked as Resolved 
      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
      Apr 29, 2021
      Updated by Burhanuddin Nasikwala
      ConsumerComplaints.in Home
      Submit a Complaint
      Show search
      Show menu
      ADVERTISEMENT

      Travel Agents
      Red Bus
      Redbus — Journey not completed
      B
      Burhanuddin Nasikwala
      Apr 29, 2021
      Mark as Resolved

      RedBus mTicket
      Route: Surat to Nashik
      Ticket No: TQ5T10945906
      Primary Passenger: Nashik 40, FEMALE
      PNR:[protected]
      Trip Code: 85208
      Travels: B R Travels
      Departure: 09:30 AM Apr 28, 2021
      Seat Numbers: S30
      Boarding point: B r travels n.j.complex, opp.c.n.g.pump parvat patiya, [protected], [protected]
      Address: B R TRAVELS N J COMPLEX OPP, CNG GAS PUMP GANGA HOTEL PUNA PATIYA [protected], [protected], [protected]
      Boarding point contact: [protected], [protected]
      B R Travels Customer Care: -
      Check your ticket : https://s.redbus.com/zixyucp
      redBus Support: https://www.redbus.in/info/redcare
      Please Note: It is mandatory to follow the travel guidelines of your source and
      destination state for travel. View Guidelines: https://s.redbus.com/udwdp75

      Journey was not completed
      Single ladies was traveling alone
      Single ladies was drop by bus driver somewhere alone on dhule highway without any help
      So we request to companciate and refund ticket money
      Was this information helpful?
      Yes (0)
      ADVERTISEMENT

      Update Complaint
      Post your update to complaint here.
      No file chosenAdd Image
      Submit
      Complaint comments Add a Comment
      Share
      Tweet
      Related Complaints
      [Resolved]
      Redbus - Cancellation amount refund status
      1
      [Resolved]
      Redbus - Bus cancelled without information
      [Resolved]
      Redbus - Refund not received
      1
      [Resolved]
      Redbus - Cancelled the trip without my knowledge
      [Resolved]
      Redbus - Refund for not picking
      3
      View all 2898 Red Bus Reviews
      Red Bus
      Customer Care Service
      Customer satisfaction rating
      66
      %
      Complaints2898
      Pending41
      Resolved1862
      View all 2898 complaints
      Red Bus Website www.redbus.in
      Red Bus Address Domlur Layout, Karnataka, Bangalore, Karnataka, India - 560071
      View Full Information
      ADVERTISEMENT
      Consumer Complaints | Submit Complaint | Categories | Latest Complaints | Terms o[censored]se | Privacy Policy | Cookie Policy | Comment Guidelines | About Us | Contact Us
      Company List: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
      © 2021 Indian Consumer Complaints Forum
      Verified Support
      May 01, 2021
      Red Bus Customer Care's response
      Hi Burhanuddin,

      Greetings from redBus! 

      Thank you for reaching out to us regarding the issue faced with your ticket number TQ5T10945906.

      I understand that the poor experience during your journey would have caused an inconvenience to you, and we are truly sorry.  

      We would like to inform you that this is a duplicate case and we are closing it. Please be rest assured, your active complaint number is Docket Number -  c2864400 and it has been escalated to the concerned team.

      We will get in touch with you at the earliest with the resolution.

      Regards,  
      Team redBus. 

      Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same. 
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        B
        Burhanuddin Nasikwala
        Apr 29, 2021
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Dwarka Circle Maharashtra

        We had booked bus ticket online via Red bus site
        Journey was scheduled for surat to nasik city
        A single ladies was traveling from surat to nasik
        Bus operators did not reach the destination nasik and left the single ladies helpless on road near dhule highway
        So we request to take appropriate actions on Red bus and the bus travel agency B R travels
        We need to get companciate for it
        Tickets details are as follows
        redBus mTicket
        Route: Surat to Nashik
        Ticket No: TQ5T10945906
        Primary Passenger: Nashik 40, FEMALE
        PNR:[protected]
        Trip Code: 85208
        Travels: B R Travels
        Departure: 09:30 AM Apr 28, 2021
        Seat Numbers: S30
        Boarding point: B r travels n.j.complex, opp.c.n.g.pump parvat patiya, [protected], [protected]
        Address: B R TRAVELS N J COMPLEX OPP, CNG GAS PUMP GANGA HOTEL PUNA PATIYA [protected], [protected], [protected]
        Boarding point contact: [protected], [protected]
        B R Travels Customer Care: -
        Check your ticket : https://s.redbus.com/zixyucp
        redBus Support: https://www.redbus.in/info/redcare
        Please Note: It is mandatory to follow the travel guidelines of your source and
        destination state for travel. View Guidelines: https://s.redbus.com/udwdp75
        Aug 12, 2021
        Complaint marked as Resolved 
        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        May 03, 2021
        Red Bus Customer Care's response
        Hi Nashik,

        Thank you for reaching out to us regarding the overcrowded bus for your ticket number TQ5T10945906.  

        As discussed on the call, we apologise for the inconvenience caused. We will share the feedback with the operator about this issue. The operator has agreed to process a full refund as a token of apology.

        Your refund has been initiated from our end on 3rd May 2021 to your source account used for this transaction.

        PO No. :[protected]

        Refunded Amount: Rs. 945/-

        Basis the policy of your bank, the amount should reflect in your account within 5 to 7 business days.

        For any other questions please write to us at https://m.redbus.in/help

        I hope I have been able to help you.

        Take Care,
        redBuddy
        Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same. 
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          B
          Burhanuddin Nasikwala
          Apr 29, 2021
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Dwarka Circle nashik Maharashtra

          We had booked a single ticket from surat to nasik.
          A single ladies was traveling.
          Bus did took the passenger to the he destination nasik and left the single passenger on road near dhule without any help
          So we need to return our confirm bus ticket money and took proper action on the bus company.
          Tickets details as follows
          redBus mTicket
          Route: Surat to Nashik
          Ticket No: TQ5T10945906
          Primary Passenger: Nashik 40, FEMALE
          PNR:[protected]
          Trip Code: 85208
          Travels: B R Travels
          Departure: 09:30 AM Apr 28, 2021
          Seat Numbers: S30
          Boarding point: B r travels n.j.complex, opp.c.n.g.pump parvat patiya, [protected], [protected]
          Address: B R TRAVELS N J COMPLEX OPP, CNG GAS PUMP GANGA HOTEL PUNA PATIYA [protected], [protected], [protected]
          Boarding point contact: [protected], [protected]
          B R Travels Customer Care: -
          Check your ticket : https://s.redbus.com/zixyucp
          redBus Support: https://www.redbus.in/info/redcare
          Please Note: It is mandatory to follow the travel guidelines of your source and
          destination state for travel. View Guidelines: https://s.redbus.com/udwdp75
          Aug 12, 2021
          Complaint marked as Resolved 
          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          May 01, 2021
          Red Bus Customer Care's response
          Hi Burhanuddin,

          Greetings from redBus!

          Thank you for reaching out to us regarding the issue faced with your ticket number TQ5T10945906.

          I understand that the poor experience during your journey would have caused an inconvenience to you, and we are truly sorry.

          We would like to inform you that this is a duplicate case and we are closing it. Please be rest assured, your active complaint number is Docket Number - c2864400 and it has been escalated to the concerned team.

          We will get in touch with you at the earliest with the resolution.

          Regards,
          Team redBus.

          Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            H
            Hari Haran Subramanian
            Apr 26, 2021
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: 112/102 Ramasamy Raja Nagar K R Nagar post Rajapalayam

            For the cancelled ticket vide ref tq4g36879940 i have not received refund .
            Aug 7, 2021
            Complaint marked as Resolved 
            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
            Hi,

            Greetings from redBus!

            We apologize for the inconvenience caused. We are working on the concern raised and will share an update at the earliest.

            Thank you for choosing redBus.

            With regards,
            Team redBus
            Hi Chandra Sekar,

            Thank you for reaching out to us regarding the refund status for your ticket no. TQ4G36879940.

            I understand that this experience may be causing an inconvenience to you, and I am truly sorry.
            Upon receiving your query, we re-checked our internal systems and the payment gateway to re-confirm your refund status. Both checks indicate that the refund has been successfully processed from redBus on 19th March 2021 to the mode of payment used by you for this transaction.

            As discussed on the call, your refund has been initiated from our end on 19th March 2021 to the mode of payment used by you for this transaction.

            PO No. :[protected]

            Refunded Amount: Rs. 581.10/-

            ARN or Refund Reference no.:[protected]

            Basis the policy of your bank, the amount should have reflected in your account by now. Since the refund period has transpired and you have not received the amount yet, we request you to get in touch with your bank with the help of the information shared above.

            We have shared the details via email as well. Please refer to the same.

            Have a great day!

            Note: We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.

            Thanks and regards,
            Team redBus
            Helpful
            Found this helpful?
            2 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Sreenivasan parasu
              from Taliparamba, Kerala
              Apr 25, 2021
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Hii sir.
              I have one ticket booked for my cusin. From banglore to palakkad. At the time of payment the amount will be debited from my account but the payment has been failed. I am trying several times to contact redbus cutomercare and grievanceofficer but not get any response. I need refund my amount.
              Aug 7, 2021
              Complaint marked as Resolved 
              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
              Hi,

              Greetings from redBus!

              We apologize for the inconvenience caused. We request you to revert with the registered email ID/ mobile number or share the details at mobile @redbus.in so that we can fetch the details to have a check and share an update.

              Thank you for choosing redBus.

              With regards,
              Team redBus
              Sreenivasan parasu's [Complaint's author] reply, Apr 28, 2021
              Thank you . I am satisfied for your customer service. I got refund amt.
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Saaaaaa
                Apr 25, 2021
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Hello sir/madam.I booked my ticket 23.22021 from the destination tirunelveli to vellore on (25.2.2021) through the redbus.They received my payment but they can't confirmed my ticket. Also they mentioned refund has been initiated in to my wallet account within 5-7 bank working days. Already 2 months gone.. still the payment was not received in to wallet / bank account. I'm so disappointed. I need my amount back rupees.650 immediately. Please try to respond my words.
                Aug 8, 2021
                Complaint marked as Resolved 
                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                Apr 25, 2021
                Updated by Saaaaaa
                I need a refund immediately. I was waiting more than 2 months to receive my payment.
                Verified Support
                Apr 28, 2021
                Red Bus Customer Care's response
                Hi,

                Greetings from redBus!

                We apologize for the inconvenience caused. We request you to revert with the registered email ID/ mobile number or share the details at mobile @redbus.in so that we can have a check and share an update.

                Thank you for choosing redBus.

                With regards,
                Team redBus
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  Y
                  Yogesh yadav0988
                  Apr 23, 2021
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  RedBus mTicket
                  Route: Indore to Guna
                  Ticket No:
                  TQ5N57984236
                  Passenger: Yogesh yadav 29, MALE
                  PNR: TS[protected]GQQP/710321/INDGUN2355
                  Travels:
                  Kamla Travels
                  Departure: 11:59 PM Apr 22, 2021
                  Seat Numbers:
                  9
                  Total fare paid: Rs.420.0
                  Boarding point: Vijay Nagar Near Uco Bank
                  Landmark: Manali Apartment Near Uco BankAddress:
                  Manali Apartment Near UCO Bank Sayaji Square, Indore, Madhya Pradesh 452010
                  Boarding point contact: [protected]
                  Kamla Travels Customer Care:
                  [protected] /4030845
                  ---
                  --
                  ---
                  Thanks for using redBus.
                  For seamless bus tracking and a hassle-free experience, install the redBus app now - https://m6pe.app.link/getredBus

                  redBus Helpline:[protected]--
                  Please show the QR code at the time of boarding for contactless check-in - https://s.redbus.com/5nzabb9--
                  Check your ticket : https://s.redbus.com/tvnp9ml--

                  T&C apply
                  Aug 12, 2021
                  Complaint marked as Resolved 
                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Apr 28, 2021
                  Red Bus Customer Care's response
                  Hi Yogesh,

                  Greetings from redBus!

                  Thank you for reaching out to us regarding the refund for your ticket number TQ5N57984236.

                  We tried reaching you with no luck. Your refund of INR 420/- has been initiated from our end on 23rd April 2021 to the mode of payment used by you for this transaction (E-Wallet - PhonPe). Basis the policy of your e-wallet, the amount should reflect in your e-wallet account in 48 hrs.

                  For any other questions please write to us at https://m.redbus.in/help

                  I hope I have been able to help you.

                  Take Care,
                  redBuddy

                  Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.   
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    N
                    nk111100
                    Apr 21, 2021
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    I have book online seat s -14 but on the way two people have right to seat acording to bus condctor, i have pay 3623.95
                    Aug 7, 2021
                    Complaint marked as Resolved 
                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                    Hi,

                    Greetings from redBus!!

                    We are sorry to hear about the poor experience. Kindly revert with the ticket ID or share it with us at [protected]@redbus.in to assist you further.

                    Thank you,
                    Team redBus
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      A
                      Alobha
                      Apr 21, 2021
                      Report
                      Copy

                      Address: B36, block11, first floor, old Rajendra nagar, opposite metro pillar no 125,pusa road, new delhi 110005

                      Hi team,
                      We booked red bus service janrath . Our boarding point was anand vihar bus terminal. Our time of boarding was at 4:00pm on 21 april 2021. We were waiting in Boarding point from 3:30 pm on 21 April 2021. We waited till 4:08 pm and called the contacts which were provided by Redbus. A person asked details and said that Bus has been cancelled and there isn't any alternate arrangements. So it was expected Atleast a prior information should have been sent. This is totally unfair. It is your responsibility to inform us properly on bus details. We want immediate refund of the money paid.
                      Ticket number: TQ5J97849468
                      Booked tickets for 3 people.
                      Total fare: 4721
                      Should we cancel our trips because of your irresponsibility?
                      I would like to get response immediately.
                      Regards,
                      Namita chaudhary
                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                      Hi Muthuraman,

                      Thank you for reaching out to us regarding the refund query.

                      Thank you for your time on the call. As discussed, we request you to share the details which we have asked on the call to assist you further. We request you to check your mail and revert on priority. 

                      Thank you for choosing redBus.

                      Have a great day!

                      Take Care,
                      Team redBuddy

                      Note: We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.   
                      Hi red bus, our boarding point was Guntur padmaja petroll.bunk we are.stayed at 8.40.ie currect time but the sai sarvam.travells does not stop at boarding point. We are calling to provide number the number was switch off. He far away from guntur to vijayawada nearly 40 kms long. We have 2 kids in that time nite around 10.00 pm we are reached on bike and catch the bus. Worst worst service
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      2 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        K
                        Kritika Singh -Juhi_kritika
                        Apr 21, 2021
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Hi,

                        Kritika this side from Jaipur. My registered number is [protected]. I had booked an AC Sleeper bus from Jaipur to Delhi for yesterday from Redbus. Timing of bus was at 11.55pm but at 10pm i got a call that your bus is cancelled and they asked me to shift in Non Ac bus. I didn’t travelled in that bus they said that i will get my refund in 24hrs/today. But i have just got the message from Redbus to give feedback about how my journey was.
                        So i just want to know why i m getting such messages from your company when I haven’t completed my journey from that bus. Also when will i get my refund. Requesting you guys to refund ticket money and revert on this mail as soon as possible.
                        Aug 7, 2021
                        Complaint marked as Resolved 
                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                        Hi,

                        Greetings from redBus!!

                        We are sorry to hear about the poor experience. Kindly revert with the ticket ID or share it with us at [protected]@redbus.in to assist you further.

                        Thank you,
                        Team redBus
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          A Muthuraman
                          Apr 19, 2021
                          Report
                          Copy

                          My ticket number is TQ5F93378294 due to lockdown tamilnadu govt announced night time so i want to cancelled my ticket kindly do and credit refund to my account
                          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            A Muthuraman
                            Apr 19, 2021
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Wantvto ticket cancallation request Ticket no-TQ5F93378294
                            Aug 7, 2021
                            Complaint marked as Resolved 
                            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                            Hi Muthuraman,

                            Thank you for reaching out to us regarding the refund query.

                            Thank you for your time on the call. As discussed, we request you to share the details which we have asked on the call to assist you further. We request you to check your mail and revert on priority. 

                            Thank you for choosing redBus.

                            Have a great day!

                            Take Care,
                            Team redBuddy

                            Note: We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.   
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              P
                              Pothirajan
                              from Chennai, Tamil Nadu
                              Apr 18, 2021
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Very very worst service.
                              3am clock sri Bhakyalashmi Travels bus is breakdown nobody pick my call. And also I paid extra amount in another bus my self only take a bus
                              Aug 7, 2021
                              Complaint marked as Resolved 
                              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                              Hi,

                              Greetings from redBus!!

                              We are sorry to hear about the poor experience. Kindly revert with the ticket ID or share it with us at [protected]@redbus.in to assist you further.

                              Thank you,
                              Team redBus
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                D
                                Dasuhaib
                                from Korampallam, Tamil Nadu
                                Apr 18, 2021
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Respected sir,

                                [protected] i booked a ticket with below details for[protected] journey but the bus operator(Easytrip travels) cancelled the service but REDBUS not refund the amount immediately for alternate booking also I booked return ticket for[protected] travel in same operator but they cancelled return service also for the same REDBUS not refund the amount for the alternate booking. So I mailed them but they not mention any refund time for the amount. Totally I suffered a lot due to this issue.
                                So I need refund immediately with compensation for problem created by REDBUS because service is cancelled by your side so you should refund and arrange alternate arrangements for my travel. So please I need refund with compensation else will see..

                                Ervadi (Ramanathapuram) - Chennai (Upcoming Journey)

                                Sunday, April 18, 2021

                                Ticket no: TQ5F35784302

                                PNR no: TS[protected]EIOC/24184/Ervadi (Ramnad) To Chennai

                                Chennai - Ervadi (Ramanathapuram) (Cancelled by Operator)

                                Saturday, April 17, 2021

                                Ticket no: TQ5F54682028

                                PNR no: TS[protected]JRRH/24183/ Chennai To Ervadi (Ramnad)

                                Sincerely,

                                Mohamed.
                                Aug 5, 2021
                                Complaint marked as Resolved 
                                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Apr 19, 2021
                                Red Bus Customer Care's response
                                Hi,

                                Greetings from redBus!

                                We apologize for the inconvenience caused. We are working on the concern raised and will share an update at the earliest.

                                Thank you for choosing redBus.

                                With regards,
                                Team redBus
                                Verified Support
                                Apr 20, 2021
                                Red Bus Customer Care's response
                                Dear Mohamed,

                                Greetings from redBus!

                                We did go through the complaint details and we are humbly sorry for the inconvenience caused by this booking.
                                We tried connecting you twice on the contact number registered against the booking IDs. Unfortunately, the calls went unanswered.

                                We hereby confirm that a complete refund against the booking IDs: TQ5F35784302 and TQ5F54682028 are processed to the source account on 17th April 2021 and the same shall be reflecting in your account within the next 5-7 bank working days from the date of initiation.

                                We hope this helps.

                                Note: We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.

                                Thanks and regards,
                                Team redBus!
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  G
                                  Gowdaman Ramasamy
                                  Apr 15, 2021
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: SAI BABA NAGAR,KOTAKARAI,, GUMIDIPUNDI.

                                  Greetings Sir,
                                  i have booked a ticket for my brother and his friend in redbus for the journey on 12/04/2021
                                  on that day the bus was not operated
                                  The bus management said that the bus is not going to operate because low quantity of passengers
                                  so the passenger (VijayKumar and Arulprakash) picked a rental car to reach chennai because they have flight that day night to go for dubai.
                                  Now i complained many times but the redbus is refusing to payback my money.
                                  please let me get a solution for this issue.

                                  Gowdaman Ramasamy
                                  [protected]
                                  Aug 12, 2021
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Apr 22, 2021
                                  Red Bus Customer Care's response
                                  Hi Gowdaman,

                                  Greetings from redBus!

                                  Thank you for your time on the call.
                                  We did validate the complaint details and have received the confirmation that the bus was operational and hence we will be unable to process any refund towards the booking.

                                  As discussed, you did confirm that the bus was operational with a delay. Please be informed that the TNSTC has denied for any refund on this as the bus operated.

                                  We regret any hassles caused on this booking. We strive to serve you better in future bookings with us.

                                  Note: We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.

                                  Thanks and regards,
                                  Team redBus!
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    Atara
                                    Apr 14, 2021
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    I booked a ticket from Salem to Chennai on 6/4/2021 at 11.55 PM through SRT Travels. That ticket was cancelled by bus operator due to bus break down. I got the notification as the refund initiated. But, that amount was not received through any mode. The amount will be 349.65. Pls help me to get my refund amount.
                                    Aug 6, 2021
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Hi,

                                    Thank you for reaching out to us!

                                    As discussed on the call, please check your bank statement if you have received the refund or not. If not, request that you share your bank statement in PDF format from 5th April 2021 to till date via clicking on the self help link on the redbus application. In case if you need any help you can reply to this email. we will connect with you.

                                    For any other questions you may have or help with your future travel bookings please write to us using the link https://m.redbus.in/help

                                    Thank you for choosing redBus.

                                    Have a great day!

                                    Take Care,
                                    redBuddy

                                    Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      A
                                      Abhising
                                      Apr 14, 2021
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Jnv Kuchaman city Nagaur. Rajasthan

                                      Yesterday, on 13/4/20, in the evening, I had not received any information from the bus booked from your Red Bus Mahavir Towels and I had not left the bus if I missed my bus. Please return my payment to me.
                                      Aug 8, 2021
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Apr 23, 2021
                                      Red Bus Customer Care's response
                                      Hi,

                                      Greetings from redBus!!

                                      We are sorry to hear about the poor experience. Kindly revert with the ticket ID/ registered email ID or share it on [protected]@redbus.in so that we can fetch the details. We are not able to get the details from the attached ticket copy as it is not clearly visible.

                                      Thank you,
                                      Team redBus
                                      Yesterday, on 13/4/20, in the evening, I had not received any information from the bus booked from your Red Bus Mahaveer Trawels and I had not left the bus if I missed my bus. Please return my payment to me.I book tickets through Red bus for many years. Immediatly I used to get a message on whatsapp, But this time no through whatsapp sms and no any information for me. and no sms about seat confirmation message. after leaving the bus, I have been very upset with my family.I was not getting any other trawal immediately and my reservation was not in the railway also. After being disturbed all night, I had to trawal from there on the second day. He also suffered a loss of 1 day in the job. so, please, Refund me my ticket full money.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Annamalai.PB
                                        Apr 13, 2021
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: [email protected]

                                        Ticket no:TQ[protected]
                                        Tnstc-setc
                                        Tiruvannamalai to Coimbatore
                                        Annamalai.P
                                        Age26
                                        Male

                                        This ticket canceled for 2 HR before traveling.but money not refunded. pls action this
                                        Aug 6, 2021
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Hi,

                                        Greetings from redBus!!

                                        We are sorry to hear about the poor experience. Kindly revert with the ticket ID/ registered email ID or share it on [protected]@redbus.in so that we can fetch the details. We are not able to get the details from the attached ticket copy as it is not clearly visible.

                                        Thank you,
                                        Team redBus
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit