Claimed

Red Bus Complaints & Reviews

3.4
Updated: Oct 14, 2026
Complaints 4005
Resolved
2576
Unresolved
1429
Contacts

File a complaint to Red Bus

Having problems with Red Bus?

File a complaint and get it resolved by Red Bus customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Red Bus reviews & complaints page 62

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
D
deepaknari
Mar 9, 2021
Report
Copy

I had book 3 tick onward journey ticket for Coimbatore From Bangalore and one return ticket. for 6 people.

One of the passenger could not travel so asked the customer care representative to cancel ticket for that but they said Since the person who was the primary passenger their bus operator does not allow cancellation of primary passenger.

In confusion the customer care representative cancelled the return ticket which I never told him to cancel.

I got cancellation message I asked the representative if he cancelled the ticket he told no he did not cancel the tickets.

He offered Rs200 voucher if I cancel the entire ticket and rebook the tickets for the entire passengers. I denied the offer.

I got suspicious if he had cancelled the return journey ticket he checked again and told he had cancelled the ticket. Upon asking him he told you only asked me to cancel ticket, changing his own claim of not cancelling it earlier.

With this act of his I was furious and he told he will connect to their survisor and she was offering Rs100 compesation for the ticket which mistakenly cancelled by the earlier care representative. I denied the offer I told i want total refund no cancellation fee As I dint cancel the ticket. She told that cannot be done.

She promised that I will be getting a call from redbus to take this matter further but 48 hours are over no one has called me yet.

I have recording of the entire conversation.

Cancelled Ticket Trip ID: TQ3Z92253371
My booking number : [protected]
Email ID: [protected]@gmail.com
Ticket No. : TQ3Z92253371
Journey from : Coimbatore to Bangalore on 12th March 2021
Bus Travel Partner: SRS Travels
PNR no: TS[protected]MHJU/35028874
/Coimbatore-Bangalore Non a/c Slp
Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
Hi Deepak,

Greetings from redBus!

We did check the complaint details and tried connecting you multiple times after our initial discussion.
As discussed on the call earlier, we are sincerely sorry for the mistake from the agent's end.

We see that the NEFT details were requested via email twice. Unfortunately, we haven't received the details yet. We tried calling you again to request the same, but the calls went unanswered.

We would request you to revert with the NEFT details via '[protected]@redBus.in' for us to be able to process the cancellation charges as promised.

We hope this helps.

Note: We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.

Thanks and regards,
Team redBus
deepaknari's [Complaint's author] reply, Mar 16, 2021
I have sent the neft details twice to ur care email id as told by your care representative.
deepaknari's [Complaint's author] reply, Mar 16, 2021
I have sent the NEFT details for the third time now.
Why don't you return the refund to the source account were the money was deducted.
Anyway I have sent the account details to mail ID [email protected] from my registered mail ID.

You anyway can refund to source account as well. Why is it a problem?
Is it another way to cause inconvenience?
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    G
    Gauravgkkg
    Mar 9, 2021
    Report
    Copy

    Address: 3rd-floor karle premium, #1 Old Airport Road, Opp. Manipal Hospital, Kodihalli, Bangalore-560008 India

    I got the message regarding cancellation of my ticket and money has not been refunded.
    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
    Hi Gaurav,

    Greetings from redBus!

    We tried to connect with you multiple times on your registered mobile number but with no luck.

    We have shared a detailed email on your refund status to your registered email address.

    Please check the same.

    Thank you

    Team redBus!

    Note:- We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same. 
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      I
      itsatyamp
      Mar 8, 2021
      Report
      Copy

      Address: Extra 30/103, Trilokpuri, Delhi - 91

      At Diwali my bus has not come at that time bacause it was Cancelled. So I will cimplaint to any other senior department
      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        N
        Nandeesha HS
        from Bengaluru, Karnataka
        Mar 7, 2021
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        I'm nandeesh working as advocate I have booked ticket from Napoklu to Banglore on 5th March 2021 . But on that day bus not operated Im faced so many problems to reach Banglore.
        I have complainant against refund but your helpline told bus operated . Srs travell clearly told to me bus not operated by srs.i have all records regarding.please refund my amount as soon as possible.
        I'm waiting for ur positive response
        Aug 9, 2021
        Complaint marked as Resolved 
        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Apr 10, 2021
        Red Bus Customer Care's response
        Hi Nandeesh,

        Greetings from redBus!!

        Kindly accept our sincere apologies for the inconvenience caused due to bus cancellation. We have initiated the refund process on 10th April 2021. The full refund will be credited back to the payment source in 5 to 7 business days as per the standard banking procedure. Kindly wait for the refund credit as per the line shared. Please note that we are committed to giving you a better experience going forward. Once again, we apologize for the inconvenience caused to you on behalf of the bus operator and appreciate your patience.

        Thank you,
        Team redBus
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          R
          Rabin Rdr
          from Bhopa Ki Dhani, Rajasthan
          Mar 6, 2021
          Report
          Copy

          Address: SUPERIOR ENERGY SERVICES
          Website: Redbus

          I booked my tickets on AC bus on choudary Travels through redbus. But they are not put AC then they are saying not buddy's say any thing about AC but you are asking abo.ut AC. Where you will book ticket ask them about AC. We do not put AC.
          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
          HI Rabin,

          Greetings from redBus!

          We regret the inconvenience caused. We tried reaching you on the registered mobile number twice with no luck. We have sent an email to your registered email ID requesting you to share your alternate contact number and convenient time. Kindly check and revert.

          Awaiting your reply,

          Thanks,
          Team redBus
          Hi Rabin,

          Greetings from redBus!

          We regret the inconvenience caused. We tried reaching you on the registered mobile number with no luck. We have sent an email to your registered email ID with the resolution. Kindly check and revert.

          Awaiting your reply,

          Thanks,
          Team redBus
          Helpful
          Found this helpful?
          2 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            Susmitha Bollineni
            Mar 6, 2021
            Report
            Copy

            I booked tickets on Monday orange travels I got recvie msg ticket confirmed but at the time pick up time they showed tickets canceled by red bus but money was deduct from my account
            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              F
              Felinedev
              from Bengaluru, Karnataka
              Mar 3, 2021
              Report
              Copy

              Sir, i have booked my tickets through redbus and the payment was successful but still i didnt get any message regarding my ticket confirmation. So kindly analayse my complaint as soon as possible. I have also attached my payment receipt.
              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
              Hi,

              Greetings from redBus!

              We tried to connect with you multiple times on your registered mobile number but with no luck.

              We have shared a detailed email on your refund status to your registered email address.

              Please check the same.

              Thank you

              Team redBus!

              Note:- We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                V
                Vision06
                from Ahmedabad, Gujarat
                Mar 2, 2021
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Hi,
                I was trying to book a ticket but booking was not processed and then i have tried to book the ticket again . I got the booking but the amount was deducted twice. Need help not satisfied with the customer care of red bus .

                So i need the refund now.
                Please do the needful.
                Aug 12, 2021
                Complaint marked as Resolved 
                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Mar 03, 2021
                Red Bus Customer Care's response
                Hi,

                Greetings from redBus!!

                We are sorry to hear this. Kindly contact us at [protected]@redbus.in and share the email ID used for booking tickets to check and assist you further.

                Awaiting your email.

                Thank you,
                Team redBus
                Ticket amount deducted twice.No refund received.
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  G
                  Gopal_varsakiya
                  from Bengaluru, Karnataka
                  Mar 2, 2021
                  Report
                  Copy

                  Address: 348/6 Ravipark Township Jamnagar

                  I have booked tickets from jaypur to jamngar non ac sleeper they charged me 1499 rs for sleeper class but when bus came to rajkot they denied for Jamnagar. They told me about jamngar bus will come after 2 hours they wested my time and money . And one other person was available with me at that time he charged same ticket for 900 rs they don't receive my call by red bus and shri balaji travels please do the needful
                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                  Mar 04, 2021
                  Updated by Gopal_varsakiya
                  Still not getting any resolution from red bus i paid more then actual fare i treated like a labour and bus wasn't arrive at the Jamnagar i was late for 3 hours

                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    P
                    Pranali Fokmare
                    Mar 2, 2021
                    Report
                    Copy

                    My ticket for journey from akot to pune ticket number 364QGDVC, PNR 364QGDVC was cancelled, on 28-Feb-2021. Also I received msg from Red bus on 4:17 pm
                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      M
                      Menitesh
                      from Noida, Uttar Pradesh
                      Mar 1, 2021
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: H-44, Girdhar nagar colony, sector B

                      I wanted to cancel my ticket (Ticket No - TQ3Y[protected] hours before timing of Safar express tour and Travels. But now i went through all proces of cancellation got to know that only bus operator can cancel it but he is not ready to cancel. Instead of cancel my ticket he is saying that he will report me as an unreported there.
                      This is really hurtful thing that i have got it from any online services.
                      I was supposed to travel today( 1 March 2021) but can't go due to raising cases of corona in Delhi.
                      Kindly pls help me to get my refund.
                      My name is Nitesh Kumar Singh and my email id is [protected]@gmail.com
                      My PNR number is[protected].
                      Total fare paid is Rs 1641.45
                      Aug 12, 2021
                      Complaint marked as Resolved 
                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Mar 03, 2021
                      Red Bus Customer Care's response
                      Hi Menitesh,

                      Greetings from redBus!

                      We are sorry to hear that you were not able to travel. However, we would like to inform you that as per the bus operator's cancellation policy the cancellation window expired at 08:05 AM on 1st March 2021. Hence, the ticket was not canceled. Kindly refer to the E-ticket for more details on the cancellation policy from the bus operator's end.

                      Thank you,
                      Team redBus
                      Dear TEAM redBus,
                      Saying sorry is not a solution of it. Please give provide me that amount. It really takes hard work to earn those money. Do not be so insensitive . I am waiting for positive response from your side.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        C
                        Chiman Daki
                        from Gaya, Bihar
                        Mar 1, 2021
                        Report
                        Copy

                        I booked ticket nd my money debited twice that is 140 and 140.. How can i do retrieve it
                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                        Hi Chiman,

                        Greetings from redBus!

                        We are sorry to hear this and truly regret the inconvenience caused. Kindly share your email ID used for booking at [protected]@redbus.in to check and assist you further

                        Thank you,
                        Team redBus
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          Sarwan Shekhawat
                          from Noida, Uttar Pradesh
                          Mar 1, 2021
                          Report
                          Copy

                          I wan
                          GSRTC: PNR:G39710793, DOJ:01/03/2021, Pickup Point:AHMEDABAD ISCON, GJ-07-YZ-6132..as i booked a GSRTC bus from Ahemdabad to dhrangadhra..5:30 a.m on 01/03/2021..n pickup point as isckon..The bus staff didn't picked me up from there and when I called them was giving wrong information that about to reach and then after 10 minutes when I called, said have left long ago.. pathetic behaviour..no at all acceptable..highly disappointed..I want my money back.
                          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                          Hi Sarwan,

                          Greetings from redBus!

                          We are sorry to hear about the poor experience and truly regret the inconvenience caused. We are unable to find any booking details with the PNR shared. Kindly share your ticket ID at [protected]@redbus.in to check and assist you further

                          Thank you,
                          Team redBus
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            skanda S
                            from Bengaluru, Karnataka
                            Feb 27, 2021
                            Report
                            Copy

                            I booked my bus ticket by REDBUS on 17 FEBRUARY 2021(Ticket number (TIN): TQ3K35566565 from Bengaluru to Hospet for dated 01 MARCH 2021 that tckt amount was 1200/- Rs. and cancelled it on 25 FEBRUARY( refund reference number is 30005110481048116185865. )

                            But my problem is that I recieved the mail that the claim amount has been refunded. But still i have not received that refund amount in my bank account as my DEBIT CARD WAS BLOCKED DURING THE TIME I RECIEVED YOUR MAIL. Now I have recieved and activated another debit card for my same bank account. How can I recieve the refund amount.
                            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                            Hi Skanda,

                            Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                            Thank you for reaching out to us with your query. I am your redBuddy Akanksha and I have been working on your case.

                            As discussed on the call, please be informed that the refund against the booking ID: TQ3K35566565, was processed on 25th February 2021 against the refund reference ID: 30005110481048116185865.
                            Also, booking ID: TQ3U74052046, was processed on 25th February 2021 against the refund reference ID: 30003710561056129760949.
                            The amount should be reflecting in your account within the next 5-7 bank working days as per the standard banking procedures.

                            Attached below is the screenshot for your reference.

                            For any other questions you may have or help with your future travel bookings please write to us using the link https://m.redbus.in/help

                            As I have processed your request, you will receive an email stating that your case has been closed, along with a survey seeking your feedback on the assistance given by me. Please spare a moment to share your valuable inputs.

                            Thank you for choosing redBus.
                            Have a great day!

                            Note: We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.

                            Take Care,
                            Akanksha
                            redBuddy
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              R
                              rajabhinav
                              from Karnāl, Haryana
                              Feb 25, 2021
                              Report
                              Copy

                              Address: B-36,Block-11, 1st Floor, Old Rajinder Nagar, Opposite metro pillar no-125, Pusa Road, New Delhi-110005
                              Website: www.redbus.com

                              Sir,
                              I want to take your kind attention about inconvenience happens to me and my family.

                              I, abhinav raj have booked qty-02 ticket from red bus for the journey from gurugram to amritsar on date 19 feb 2021 .I was waiting at rajiv chowk (boarding point) with my family and child and lots of peferable lagguage .I have booked auto rockshaw for reaching boarding points before half an hours before but there is no bus seen at boarding points.I am very surprised to see this and called to red bus operator, after many attempt, operator receive the call and told about bus cancellation.They cannot cancel the bus on the same day if cancelled they have to provide another bus but they donot do the same .
                              For this journey, I have taken leave, which waste my number of leave day beacause leave is limited in my profession and not got leave easily so it is not only wasted my leave day but also loss of money and allowance of whole leave duartion.I was mentally depressed after hearing about bus cancellation and not completeing about my trip to amritsar .
                              So i want to also claim Rs 50000/- as compesnsation for all my loss and mentally harrasement of sudden trip cancellation .
                              You are requested to take matter as sympathetically and claim my compensation as earliest.

                              Thanks

                              Mob No-[protected] (booked trip with this number)
                              Date-25 feb 2021 (date of filling complain)
                              Abhinav Raj (complaint name)
                              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                              Feb 25, 2021
                              Updated by rajabhinav
                              screenshot attacted of redbus ticket.

                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                I
                                inshu jain
                                Feb 24, 2021
                                Report
                                Copy

                                We have booked 12 tickets from Kasol to delhi on 23 February. The bus was from Kasol but we were told to board from bhuntar, afterwards we weren't provided the same seats we have booked and we also not provided the same bus we have booked.
                                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                Hi,

                                Greetings from redBus!

                                We are sorry to hear about the poor experience. We request you to kindly contact us at [protected]@redbus.in and share the email ID used for booking to assist you further.

                                Thank you,
                                Team redBus
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  anilachari
                                  Feb 24, 2021
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: MAIN ROAD BORIGUMMA

                                  As i am booking a ticket nabarangpur to bhubaneswar but payment deduducted but i cant get ticket booking mobile number is[protected]
                                  mail id is anil.[protected]@gmail.com of transaction id is [protected]IGAKOYFND3
                                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Hi,

                                  Greetings from redBus!

                                  We are sorry to hear about the poor experience. We request you to kindly contact us at [protected]@redbus.in and share the email ID used for booking to assist you further.

                                  Thank you,
                                  Team redBus
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    D
                                    dheerajtiwari
                                    Feb 24, 2021
                                    Report
                                    Copy

                                    I tried to book online bus ticket on 24th February 2021 on Arsh bus from Ranchi to Garhwa .An amount of Rs 640 was deducted but the ticket was not booked.
                                    Kindly look into it and refund my money
                                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Hi,

                                    Greetings from redBus!

                                    We are sorry to hear about the poor experience. We request you to kindly contact us at [protected]@redbus.in and share the email ID used for booking to assist you further.

                                    Thank you,
                                    Team redBus
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      P
                                      ponny1286
                                      Feb 23, 2021
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Ponnamma, chakkupallam P. O Anakkara, iddukki dist.
                                      Website: Red bus

                                      Have booked a ticket in the name of Anisha C. M on 07/02/21 for the journey on 09/02/21from Kumily to Bangalore through SETC. But the first time they deducted the amount but ticket is not confirmed. Again 2nd time i booked that is confirmed and i paid again Rs 680.But the first time they deducted that amount was not refunded to me till today. I have booked through [protected] phone number. The payment i have done it through google pay. I contacted to redbus toll free number they informed that the amount which they have debited first time that will be refunded with in 7 days. But till today i didt received the same. You can contact me in the following number [protected]. Kindly look in to the matter immediately and try to solve the problem
                                      By Ponnamma
                                      Aug 12, 2021
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Mar 05, 2021
                                      Red Bus Customer Care's response
                                      Hi,

                                      Greetings from redBus!

                                      Thank you for reaching out to us regarding the refund for your failed transaction.

                                      As discussed on call with Ms. Ponnamma on 4th march 2021, we have not received the amount and would request you to get in touch with the bank for the same.

                                      Also for any assistance, you can write to us at [protected]@redbus.in. We are always here to assist you.

                                      Regards,
                                      Team redBus.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        P
                                        Purushothaman Muthuvenkataraman
                                        Feb 22, 2021
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: No.4(GF-1),29 th cross st, Avvai nagar, Lawspet, Puducherry -605008.

                                        I had booked bus ticket in SETC through your red bus app on[protected].I had cancelled the ticket on[protected] morning.I got the message that an amount of Rs131.25 was refunded to the same source of credit ( Vijaya Bank Debit card - Now it is bank of Baroda).But till date the was not credited in my bank account.I have send so many messages but I had received very poor response only.Kindly take necessary steps to refund my amount. Or send me transaction particulars so that I can contact my bank and let me know the position.Kindly do the needful at the earliest please.
                                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit