Claimed

Red Bus Complaints & Reviews

3.4
Updated: Oct 14, 2026
Complaints 4005
Resolved
2576
Unresolved
1429
Contacts

File a complaint to Red Bus

Having problems with Red Bus?

File a complaint and get it resolved by Red Bus customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Red Bus reviews & complaints page 61

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
D
Dilse Delicious
Mar 25, 2021
Resolved
Report
Copy
Resolved

Traveling in AS202063 from Guwahati to Tezpur on 25 Mar 21...the bus is overcrowded and in worst possible state ...the codriver has filled in many passengers for reduced fare .
Kindly look into it.
Regards
Aug 5, 2021
Complaint marked as Resolved 
Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Mar 26, 2021
Red Bus Customer Care's response
Hi,

Greetings from redBus!

We are really sorry for the trouble. Please share your registered email id and mobile number via email to [protected]@redbus.in, so we can assist you further.

Thank you for choosing redBus.

Take care
redBuddy
Hi,

Greetings from redBus!

Please share your ticket number, registered email id, and mobile number at [protected]@redbus.in, so we can assist you further.

Thank you
redBuddy
redBus
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    stn.engr. Ixz
    Mar 25, 2021
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: B20/21 AIL HSG Colony, Dumdum

    On 24 Mar 2021, at 2131 IST (1611 UTC), abus ticket was booked from Kolkata to Patna on Dayan and company for 25 Mar 2021 through red bus app. Ticket no: TQ4Q93553561 PNR no: 468UDE5E, Amount 3300 for 3 people.. After deduction of money, message on screen displayed - oops, something went wrong select seat. At 2137 IST, 3 different Seats were again selected with the same three names as those three seats were showing blocked. For which after payment, successful booking came. After checking the mail, it was observed that both tickets are sent on mail. Same time one ticket was cancelled around 2200. But RS1650 got deducted. As 5his is not my fault, it is the fault of your software, hence, full amount to be refunded. No person in Costumer care to attend the phone.
    Aug 6, 2021
    Complaint marked as Resolved 
    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Apr 07, 2021
    Red Bus Customer Care's response
    Hi,

    Greetings from redBus!

    Thank you for reaching out to us with your query regarding two tickets getting booked.

    We understand your disappointment. We tried reaching you on the registered contact number multiple times and we are getting a busy tone.

    As per the update from our technical team for both the transactions there wasn't any failed transaction messages sent. We will not be able to initiate a refund for the cancellation charges.

    For any other questions you may have or help with your future travel bookings please write to us using the link https://m.redbus.in/help.

    Thank you for choosing redBus.

    Have a great day!

    Take Care,

    Team redBus

    Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
    Helpful
    4 other people found this review helpful
    4 found this helpful
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      Shahul breaker
      Mar 24, 2021
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: India

      @redBus_in I faced a worst experience in redbus . Am a magician and i use redBus app mostly. On 19th march 12:56AM I booked a bus for viluppuram to Coimbatore and the bus departure time is 01:35AM . After booking the bus i got the travel agent number and I called him he gave the bus driver number, then I called the driver he said bus already crossed the spot, then I asked the driver ‘sir i saw on redBus app they mentioned the departure time is 1:35am then y u took earlier then he replied the road was clear so i took earlier that is not our problem like that . Then i call back the bus agent (VETRI TRAVELS) he told u give complaints on redBus customer care we ll refund the full amount. This is really worst . I trusted redbus but why they put sale for unavailable buses then whole night I didn’t sleep if i book bus directly on the bus agent I don’t get this type of problem. Then now i got call from redbus they told me they won’t give refund. WTF then y u charge me for un available bus . And i got call from vetry travels they talk me really worst . Now I was cheated from redBus and Vetri travels. I don’t know i ll get refund are not . But red bus customer care lady spoke me ash ...
      Aug 7, 2021
      Complaint marked as Resolved 
      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Apr 10, 2021
      Red Bus Customer Care's response
      Hi Sahul,
      Greetings from all o[censored]s, here at redBus!
      As discussed on the call we apologise for the inconvenience caused. We have processed a refund of INR 582.75/- today. This should reflect in your source account in 5-7 bank working days. Thank you for choosing redBus.
      For any other questions you may have or help with your future travel bookings please write to us using the link https://m.redbus.in/help 
      Have a great day!
      Take Care,
      redBuddy
      Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same. 
      Helpful
      1 other people found this review helpful
      1 found this helpful
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        Ashis samanta
        Mar 24, 2021
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Kolkata

        I booked a ticket on online from jharsuguda to kolkata on the 12.03.2021 at mahindra Travels.

        The bus was cancelled due to technical issues of bus service.

        I have not yet received the return of the money that was deducted.

        Arrange to return my money as soon as.
        Aug 5, 2021
        Complaint marked as Resolved 
        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
        Hi,

        Greetings from redBus!

        Please share your ticket number, registered email id, and mobile number at [protected]@redbus.in, so we can assist you further.

        Thank you
        redBuddy
        redBus
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          J
          Joshibi
          Mar 22, 2021
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          I had booked a ticket but the payment was deducted and the ticket was never booked. So I had to book again and had to pay twice for one ticket
          Please give refund
          Aug 5, 2021
          Complaint marked as Resolved 
          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
          Hi,

          Greetings from redBus!

          Please share your registered email id and mobile number at [protected]@redbus.in, so we can assist you further.

          Thank you
          redBuddy
          redBus
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            V
            Vivekkkala
            Mar 22, 2021
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            I was travelling from amritsar to delhi, i booked a sleeper and paid for that successfully.
            Then when i call the boarding point for the bus location he told me that he can only give me seat Not the sleeper for which i paid for.
            and he also said, if i am not okay with this he will leave me.
            It was 10:00PM, Where can i go?
            so i taken the seat and had the worst journey ever.
            Aug 6, 2021
            Complaint marked as Resolved 
            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Mar 23, 2021
            Red Bus Customer Care's response
            Hi,

            Greetings from redBus!!

            We are sorry to hear about the poor experience. We truly regret the hassle. Kindly share your ticket details with us here or at [protected]@redbus.in and we will assist you further accordingly.

            Thank you,
            Team redBus
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              P
              Prisanjiv
              Mar 22, 2021
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Below are my journey details and this bus timing was changed by bus operator, I request you to cancel my ticket which I already raised in red bus app, kindly return my amount ASAP.
              Route: Bikaner to Jodhpur
              Ticket No: TQ4M62782183
              Passenger: Priyanka (24, FEMALE)
              PNR:[protected]
              Trip Code: 102937
              Travels: Amit Travels

              Departure: 04:40 AM Mar 22, 2021
              Seat Numbers: 6
              redbus Discounted Fare: Rs.410.0

              Boarding point: Jain college
              Landmark: Jain college
              Address: Jain college, bikaner
              Boarding point contact: [protected]

              Amit Travels Customer Care:
              --
              You can change the travel date till 22 Mar 2021 02:20:00 AM
              Aug 9, 2021
              Complaint marked as Resolved 
              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Mar 23, 2021
              Red Bus Customer Care's response
              Hi Priyanka,

              Greetings from redBus!

              As discussed on the call, trust we have addressed your concern to your satisfaction.

              We will strive to serve you better in the future.

              Thank you,

              Team redBus!

              Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                anjaligupta1
                Mar 19, 2021
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                We had booked ticket for 19th March 2021 8:55am from Somnath to Dwarka (PNR:G40123934 and Ticket no: TQ4H[protected] from red bus website but upon reaching bus stand we got to know the actual arrival timing of bus was 10:45 am and not 8:55 am.Upon contacting customer care, neither were they aware of the actual bus timings nor were they able to track the bus. Also we didn't receive any message or communication that bus would be arriving 2 hours late.

                Since we had other connecting bookings so upon asking customer care for cancellation since it was red bus platform's fault that your platform was showing wrong information the customer care said that bus timings are 8:55am and they can't refund.
                This is pure customer harassment as my family(senior citizens) not only had to sit and wait for the bus at bus stop which had no proper facilities but also because of the wrong information given on redbus website but we have suffered financial loss and also lost our planned time.
                Aug 8, 2021
                Complaint marked as Resolved 
                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Mar 30, 2021
                Red Bus Customer Care's response
                Hi,

                Greetings from redBus!

                Thank you for reaching out to us regarding the change in timing with your ticket no. TQ4H16171943.

                Upon checking we found that our relevant team has contacted Mr. Anil on [protected] dated 20th March 2021 and the resolution was shared. The refund of Rs. 672/- was initiated on 20th March 2021 and will reflect within 5 - 7 bank working days in the source account.

                Thank you for contacting redBus.

                Have a great day!

                Take Care,
                Team redBus

                Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  B
                  Babu@45
                  Mar 19, 2021
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: DLF Phase 3, Gurgaon, Haryana

                  I booked the ticket from Delhi to Gorakhpur of 19 march 2021, i paid through google pay, it confirmed but the ticket isn't confirmed. and message not received, neither on email or mobile number.
                  Aug 5, 2021
                  Complaint marked as Resolved 
                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                  Hi,

                  Greetings from redBus!!

                  We are sorry to hear about the poor experience. We truly regret the hassle. Kindly share your ticket details with us here or at [protected]@redbus.in and we will assist you further accordingly.

                  Thank you,
                  Team redBus
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    I
                    inshu jain
                    Mar 18, 2021
                    Report
                    Copy

                    It's been a one month since journey has been done.
                    And no update is given yet.
                    After calling daily time is given only.
                    Raising this dispute to high level.
                    And needs a compensation for this.
                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      A
                      angaranjitha
                      Mar 18, 2021
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: chennai

                      I have booked bus ticket thanjavur to chennai . my mother reached for correct time . but like same time the driver has moved bus my side called more time to driver he wasn't pick call . we were upset because we was waiting 1 hour last support we have make call to support centre . he spoken irresponsible answer . i have attached screen shot one of the proof of our side making call to driver . please refund for my money . hear after i won't be travel to redbus . i am a one of the regular passenger redbus

                      booking ticket number : TQ4G52645536
                      Passenger name : Muthamil Selvi
                      mobile no : [protected] / [protected]
                      date : 17/03/2021
                      travel thanjavur to chennai
                      refund full amount it is mistake to Shri Baghyalakshmi Travels
                      Aug 12, 2021
                      Complaint marked as Resolved 
                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Mar 21, 2021
                      Red Bus Customer Care's response
                      Hi,

                      Greetings from redBus!

                      As discussed on the call with Ms. Muthamil Selvi, we trust your concern has been addressed.

                      We look forward to serving you better in the future.

                      Thank you,

                      Team redBus!

                      Note:- We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same. 
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        P
                        prasadlad1706
                        Mar 14, 2021
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Dear sir
                        I booked online for nesari to thane trip on 14 th march 2021 with mahalaxmi travels with seat number 23 but operator booked offline another seat for same seat number and they not allow me in a bus. After complaining they give me a other seat where i totally uncomfortable.
                        Its a very worst experience for me.
                        So i want a money as a refund
                        Hope you understand my problem and support from you.
                        Aug 10, 2021
                        Complaint marked as Resolved 
                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Mar 21, 2021
                        Red Bus Customer Care's response
                        Hi Prasad,

                        Greetings from redBus!

                        As discussed on the call, trust we have addressed your concern to your satisfaction.

                        We look forward to serving you better in the future.

                        Thank you

                        Team redBus!

                        Note:- We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same. 
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          V
                          Vishwak Senguttuvan
                          Mar 14, 2021
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Sir we have booked the ticket
                          From banglore - Coimbatore
                          The actual time I booked was 9.45p.m they say the bus is delayed and it will arrive at 12.00 am
                          Due to the delay I asked for cancellations
                          And refund but they refused for that the amount I paid was rs520 they spoke rudely
                          And they hung
                          I was trying merely many times for call support in red bus they were not responding
                          Aug 12, 2021
                          Complaint marked as Resolved 
                          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Mar 26, 2021
                          Red Bus Customer Care's response
                          Hi Vishwak,
                           
                          Greetings from all o[censored]s, here at redBus!
                           
                          Thank you for reaching out to us with your query.
                           
                          We are really sorry for the inconvenience caused. We tried reaching you with no luck we have sent a detailed email to your registered email id, please check.

                          For any other questions you may have or help with your future travel bookings please write to us using the link https://m.redbus.in/help.
                            
                          Thank you for choosing redBus.
                           
                          Have a great day!
                           
                          Take Care,
                          Thokchom
                          redBuddy 

                          Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            Sunil424
                            Mar 14, 2021
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            I have booked ticket from redbus. it shown super luxury on website by seeing that i have book my ticket after that i got ultra delux ticket. I felt uncomfortable journey. cheating customers in the name of super luxury and making fun with our health. And going to take very serious action about this and i have all evidence going to file a case in court
                            Aug 15, 2021
                            Complaint marked as Resolved 
                            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Mar 17, 2021
                            Red Bus Customer Care's response
                            Hi,

                            Greetings from redBus!!

                            We are sorry to hear about the poor experience. We truly regret the hassle. Kindly share your ticket details with us here or at [protected]@redbus.in and we will assist you further accordingly.

                            Thank you,
                            Team redBus
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              V
                              Vinoddh
                              Mar 13, 2021
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: D.No.5-67-54/A, 6/19, Brodipet

                              I booked ticket from Nellimarla Andhrapradesh to Guntur Andhrapradesh for the mobile no.[protected] for sri padmavathi travells.I paid the payment through Google pay.amount deducted from my account but ticket not generated. Hence kindly verify and issue ticket.
                              Aug 5, 2021
                              Complaint marked as Resolved 
                              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                              Hi Vinoddh,

                              Greetings from redBus!

                              We tried to connect with you on your registered mobile number but with no luck.

                              We have sent a detailed email on the same to your registered email address v****dh**[protected]@g**il.c*m

                              Request you to check the same.

                              Thank you!

                              Team redBus!

                              Note:- We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same. 
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                O
                                Omesh Moorjani
                                Mar 13, 2021
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                I've been at the boarding point at 720. The bus was delayed by over half hour. Did not wait for more than a minute and left. The bus driver was rude and discourteous. I have made a complaint with redbus. They have told the coach. The company people have agreed it was staff mistake. Yet have not initiated refund. I want my refund of 1680 for services not provided despite following instructions. Case15567446 been registered at redbus. Kindly get me my refund.
                                Aug 5, 2021
                                Complaint marked as Resolved 
                                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                Hi Omesh,

                                Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                                Thank you for reaching out to us with your query.

                                We tried reaching you with no luck. We have processed a refund of INR 1680/- today. This should reflect in your source account in 5-7 bank working days. Thank you for choosing redBus.

                                For any other questions you may have or help with your future travel bookings please write to us using the link https://m.redbus.in/help

                                Thank you for choosing redBus.

                                Have a great day!

                                Take Care,
                                redBuddy

                                Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  shekhar23795
                                  Mar 13, 2021
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  I have booking for Nandurbar to Pune dated 12/03/2021 but anyhow I can't travel before that I informed redbus service customer care number talked with Farukh he didn't resolve my problem then I said him want to talk him senior he promised me he arranged a call back within 30 minutes but I didn't received any call from redBus senior staff after that I call again before 2hours bus departure time I talked one more candidate but he also failed to arrange a call to senior then I called next morning 13/03/2021 redBus service customer care number and I talked Ankita and I told her everything and request to her transfer call to her senior then my call transfer Ms. Rutuja Sr Staff of customer service I told her everything after she said sir date of journey has been crossed so now nothing to do according to her words I understood that if my call connect with senior at right time then I'll get refund of that ticket amount. so I request you please look into this priority basis. Ticket No. TQ4A46062435 & PNR[protected]. Laxman Tours and Travels (Nandurbar to Pune) dated 12th March 2021
                                  Aug 12, 2021
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Apr 07, 2021
                                  Red Bus Customer Care's response
                                  Hi Shekhar,

                                  Greetings from the redBus!

                                  We deeply regret the poor experience. However, we would like to inform you that the cancellation window had expired at 06:15 AM on 12th March. Hence, your ticket could not get canceled. We request you to kindly refer to the E-ticket for more details on the cancellation policy. We also got in touch with you and tried to give you the best possible resolution. We request your kind understanding in this regard. We request you to kindly give your acceptance to the resolution offered earlier via email at [protected]@redbus.in.

                                  Thank you,
                                  Team redBus
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    B
                                    busireddy sudhakar reddy
                                    Mar 11, 2021
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    I have booked 02 nos.bus tickets on the name of B. Radhika (39 y) and B.Arnav Reddy ( 9Y) i.e seat no. L7, L8 from Sri krishna Travels through Redbus Services on 04.03.2021 departing from Vizag to Hyderabad on 06.03.2021.I have made payment of an amount of Rs 2650.00 through SBI Net banking against the purchase of tickets.
                                    The Details of Booked Tickets are as follows:

                                    Ticket no. TQ[protected]
                                    PNR No. TS[protected]GVTL/SKT651787/SKT-109
                                    TRIP CODE : 163
                                    Date of Booking: 04.03.2021

                                    On 06.03.2021 at about 11.57 am i got telephone from sri krishna travels via a phone no.[protected] and informed that the bus service has been cancelled( call record is attached for reference) .I made alternate arrangement and booked APSRTC service (Amaravathi) again through Redbus. I have called the Sri krishna Travels to phone no. [protected] same day and they confirmed the cancellation over the phone( call record is attached ).The next day, i called SKT for refund of ticket amount, they given me a Head office number ( [protected])for further clarification on refund .I called to Head office on above number and they informed me to contact Redbus directly as they said the Redbus do not deposit the ticket amount to SKT for cancelled services
                                    I approached to Redbus through call center and also sent mail to Redbus customer care many times, they said that bus services was not cancelled and you wont get money.I have sent a mail to Redbus grievance cell with all supporting voice records of SKT staff whom i contacted.I did not get any responce from Redbus till today.I strongly claim that, bus service was cancelled on 06.03.2021 i received cancellation call from SKT, that's why i did not travel by SKT.
                                    Aug 10, 2021
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Mar 12, 2021
                                    Red Bus Customer Care's response
                                    Hi Sudhakar,

                                    Greetings from the redBus!!

                                    We are sorry to hear about the poor experience. Kindly accept our sincere apologies for the hassle. We have initiated a refund of Rs 2650.8/- for your ticket ID TQ[protected] on 12th March 2021. The refund will be credited back to the payment source in 5 to 7 business days. Kindly wait for the refund credit as per the timeline shared. Please note that we are committed to giving you a better experience going forward. Once again, we apologize for the inconvenience caused to you on behalf of the bus operator and appreciate your patience.

                                    Thank you,
                                    Team redBus
                                    I got refund.Thanks a lot to ICCF for resolving my issue.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      Ranjeet singh43
                                      Mar 10, 2021
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      I booked a ticket on 25/02/2021 but payment debit to my account and ticket was not done due to transaction failure plz arrange a refund to me thank u
                                      Aug 5, 2021
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Hi Ranjeet,

                                      Greetings from redBus!!

                                      We are sorry to hear about the poor experience. Kindly share the ticket details and your concern with us at [protected]@redbus.in to assist you further. 

                                      Thank you,  
                                      Team redBus  
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        AnilKumar1989
                                        from Bangalore, Karnataka
                                        Mar 9, 2021
                                        Report
                                        Copy

                                        Travelled on 28th Feb 2021 from Bangalore to Pune in Anand travels bus booked through Red bus. Actual dropping point was Wakad but dropped off in Swargate which is 26km from Wakad. \This cost me 500INR to travel to my location but redbus gave me refund of 100 Rs as compensation for last minute change in dropping point because of negligence from Bus operator.
                                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Hi,

                                        Greetings from redBus!!

                                        We are sorry to hear about the poor experience. We truly regret the hassle. Kindly share your ticket details with us here or at [protected]@redbus.in and we will assist you further accordingly.

                                        Thank you,
                                        Team redBus
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit