Claimed

Titan Company Complaints & Reviews

2.4
Updated: Oct 6, 2026
Complaints 1983
Resolved
907
Unresolved
1076
Contacts

File a complaint to Titan Company

Having problems with Titan Company?

File a complaint and get it resolved by Titan Company customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Titan Company reviews & complaints page 49

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
D
Deepanshu Kadam
from Delhi, Delhi
Jun 5, 2018
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: 122001

I dheer singh 100% disabled defence person wanted to sold out my gold bangles which were purchased from tanishq gold souk gurgaon, the person at the counter asked my cancelled cheque and aadharcard, i gave the same to rhem, but the person refused to take it as my name in aadharcard dhir and in cheque was dheer, it is slight mismatch in name which is acceptable even in the banks and in govt. Undertaking also they harassed me for this silly thing. I want you to take strict actions against them. Please provide this service to my home as i am 100% disabled person.
If not i will forward my grievances to
District consumer court
National consumer forum new delhi

Thank you
Dheer singh ([protected])
818/7a ashok vihar phase-1 gurgaon
Aug 4, 2018
Complaint marked as Resolved 
Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jul 04, 2018
Titan Company Customer Care's response
Dear Dheer,

Thank you for confirming your contact number. Our goal is to always deliver an amazing overall customer experience.

Building raving fans and brand ambassadors out of all our customers is our mission. We know how important it is to solve your complaint at the earliest. Soon you might get a call/revert mail on your contact details; please check your mail box as well.

Let us know if we can help you further. In case you wish to talk with our Care team, please call on[protected].

Thank you.

Sincerely,
Steve
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    V
    vinoth_iei
    from Mumbai, Maharashtra
    Jun 4, 2018
    Report
    Copy

    Address: Thiruvananthapuram, Kerala, 695585

    I bought this titan edge on 2012 at thiruvananthapuram. After one year, one of the number in dial had fell down and soon after the following year another one fell down. I asked to replace the watch but it was just repaired (Stuck the fell down number). This time many of them in the dial fell down without any reason. The numbers are 6, 7, 10 and 11 (Refer attached photos). The don't need this to get fixed and after some years to complaint again. Please take this and provide me alternate one. Such a costly watch disappointing me. Please contact me asap.
    My email ids are
    [protected]@rwdi.com
    Vinoth. [protected]@gmail.com
    Phone [protected]
    Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
    Jun 05, 2018
    Updated by vinoth_iei
    no one contact me so far.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      C
      chaudhari.deepak86
      from Pune, Maharashtra
      Jun 4, 2018
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Pune, Maharashtra, XXXXXX

      Money sucking repairing service by titan showroom, chinchwad branch, pune.
      To change the wrist watch cell which cost 60 rs (As per titan showroom), they charged 200 rs labour charge which hardly took 2 min to change the cell. If you go to local shop you can get the same done with only 20-30 rs as labour charge.

      For customers, it is recommended not to go to titan showroom repairing service if watch is not falling under warranty period, and small damages need to be fixed. Prefer local watch shop to get it done.
      Aug 7, 2018
      Complaint marked as Resolved 
      Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jul 03, 2018
      Titan Company Customer Care's response
      Dear Deepak,

      Steve here from the Customer Relations team. Always here to help!

      Thanks for bringing out your concern, we understand we may not be perfect, but we always strive to make things right for our customers. We apologize for the difficulty you have faced and we want to reach out to you. Could you please share your contact number & email id, so that our team can contact you.

      We take pride in our customer service levels. Customer satisfaction is our main goal, and we go the extra mile to ensure our customers are happy. In case you wish to talk with our Care team, please call on[protected].

      Sincerely,
      Steve
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        N
        nirmalyadav
        from Guna, Madhya Pradesh
        May 29, 2018
        Report
        Copy

        Address: Indore, Madhya Pradesh, 452010
        Website: www.titan.co.in

        Dear Team

        Please find Order No EC00328471 dated 10.05.2018 and EC00333814 dated 16.05.2018 for your information and necessary action. I just want to know how the Tata team done the such big mistake.

        On 10.05.2018 i booked a watched ( Stock left 5) as per your website delivery time is 7 days. However i called the customer care.

        After calling to your customer care executive to Ms. Jaya. She told me your order was cancelled. I told her no body inform the same after seven days. And your company told to the customer we will deliver the product with in seven days.

        As per your customer care executive All the 5 watches defective. Then why your team promote the product in website. and why the same not communicate the customer after 7 days. If today i dont call i dont know what to do your team.

        Still the watch is promoted in your website please check and remove the same on priority.

        Thanks and regards

        Nirmal Yadav
        Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
        I have recently purchased titan watch from Flipkart via order number OD[protected] on 08April2018.
        Recently I observed that it get slow by 1-2 min.
        Can you please let me know how should I change it?
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          B
          bridi
          May 28, 2018
          Report
          Copy

          Address: 4514

          Purchased a 8mtr x 5 mtr x 3mtr carport on the 1/2/2018 and it has not been erected as yet.
          To date it has been 4mths from date of purchase, and 8weeks from date of delivery of the carport.
          All the necessary payments were made on time and in full.
          I obtained all the necessary council requirements and provided this to titan.
          I also have expensive vehicles ($100k) sitting out in the weather.
          I await your reply.
          Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            T
            tapas11
            from New Delhi, Delhi
            May 24, 2018
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Lucknow, Uttar Pradesh, 226020

            Hi,

            I bought a kenneth cole watch (Ikc8045) for rs. 18995/- on 21st july, 2015 from the helios watch store, saharaganj mall, hazratganj, lucknow. The watch had stopped working and i had given it to the authorized helios store on 26th dec, 2017.

            Since then i have not been contacted from the company. Last week when i visited the store i was told that the watch cannot be repaired and i will be getting a refund of rs 8547/- (Around 45%).

            I have always valued your company and hence i would like a full refund of my watch as i would like to purchase an alternate watch instead. I will continue to be a customer of the company if the issue is resolved.

            Please find attached a copy of my original receipt and complaint receipt.

            Regards,
            Tapas gupta
            E-mail: tapas. [protected]@gmail.com
            Aug 8, 2018
            Complaint marked as Resolved 
            Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jul 03, 2018
            Titan Company Customer Care's response
            Dear Tapas,

            Steve here from the Customer Relations team. Always here to help!

            Thanks for bringing out your concern, we understand we may not be perfect, but we always strive to make things right for our customers. We apologize for the difficulty you have faced and we want to reach out to you. Could you please share your contact number & email id, so that our team can contact you.

            We take pride in our customer service levels. Customer satisfaction is our main goal, and we go the extra mile to ensure our customers are happy. In case you wish to talk with our Care team, please call on[protected].

            Sincerely,
            Steve
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              seemaalok
              from Jaipur, Rajasthan
              May 21, 2018
              Report
              Copy

              Address: Jaipur, Rajasthan, 302001
              Website: www.titan.co.in

              We have given order for product code 5110982HVAAOO- 7113 on date 04/03/2018 of gold jewelry of 95 gm weight. It estimated value as per order is Rs 371218.43 and the delivery date was given 19/03/2018.
              Amount of Rs 2, 00, 000/was taken in advance which was made as per details
              Under Tanishq -GOLDEN HARVEST SCHEME-
              Doc No.8054dated 4/3/2018 payment mode CN-by ALOK Saxena-Rs1, 00, 000
              Doc No.8055dated 4/3/2018 payment mode CN-bySEEMASaxenaRs1, 00, 000
              The company called us on 13/4/2018. when we went their our product differ
              from the one which we have ordered for i.e. Product code 511092HVAAOO-7113.
              The company has made jewelry of matte finish, which does not match with the order placed of the order placed. The company Sales manager Mr. Agarwaltook our REORDER but till to date, the company has not given us the product.
              The company should compensate the harassment cause and should refund the amount with due interest occurred on it.
              Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
              Please refund my extra charges which u dedicated 3 times from my bank account but I got orders 2 times so please refund as soon as possible
              I have been charged with Rs 3250 per gram, however actual gold rate for today is 2980 per gram. I have contacted the Gomti Nagar Tanisha Store but couldn't get satisfactory answer.

              I have called the Store and need proper explanation in case if they are charging more.

              Kindly look in to this and get this resolved.

              Amit
              [protected]
              Helpful
              Found this helpful?
              2 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                Rajesh Bansal
                from New Delhi, Delhi
                May 19, 2018
                Report
                Copy

                Dear sir,
                I booked a ring at your tanishq stote karnal (Haryana). I ordered a ring of 19 no size. Delivery date was 20.04.18. I pais rs. 20000 advance. I called tanishq store and tried to confirm whether ring is ready or not till 22.04.18 but ring was not ready. We visited store again on 29.04.18. They tried to give us a ring of 18 no and forced us to accept this but we did not. This is lack of service. Company does not get the item ready on its given date. Secondly it force to accept any other product. Please look into the matter and refund my rs. 20000 and till date interest on it.

                Regards,
                Gagan mittal
                [protected]
                Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  N
                  Nehajohri2018
                  from Delhi, Delhi
                  May 18, 2018
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Ghaziabad, Uttar Pradesh, 201010

                  I opened a GHS account on 18/04/2018 whose details are as below:-
                  Account Holder's Name :Neha Johri

                  Account Number:[protected]
                  Installment Value: 3000.00
                  Registered Mail ID: [protected]@gmail.com
                  Maturity Date: February 18, 2019

                  But i would like to bring to your notice that on the form filled by me in Tanishq store at Shipra Mall Ghaziabad, my contact no. And addresss has been mentioned which are current and updated one.Whereas in the mail i had received my old contact no which is no longer in use.

                  So i requested them to update your record's as per the below details and same need to be updated on pass book, when i had visited the tanishq store in shipra mall to receive the GHS passbook only the address was updated not my contact no. When i had informed to the person attending at the store he said after a long conversation that he will get the same updated and asked to submit my id proof again and he cut the previous number in my passbook and wrote the current one.
                  Later when i tried to register myself to pay the emi then i was unable to do then i contacted customer care she asked me wrote an email again along with id proof.

                  Again i wrote an email but still my contact number is not updated in tanishq database always i receieve email from titan that details are updated but still not able to register online at tanisqhwebsite.

                  Correct contact no is-
                  Mob. No- [protected]
                  Address - G 11A, Gaur Valerio Ahinsha Khand 2 Indirapuram Ghaziabad
                  Opp. DPS School
                  Jul 2, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jun 01, 2018
                  Titan Company Customer Care's response
                  Dear Neha,

                  Steve here from the Customer Relations team. Always here to help!

                  Thanks for bringing out your concern, we understand we may not be perfect, but we always strive to make things right for our customers. We apologize for any difficulty you have faced.

                  As per our records, your complaint was already registered with our call center/help desk team on 19/05/2018 and the ticket number is as follows :[protected]. Your ticket would be addressed & closed at the earliest.

                  We take pride in our customer service levels. Customer satisfaction is our main goal, and we go the extra mile to ensure our customers are happy. In case you wish to talk with our Care team, please call on[protected].

                  Sincerely,
                   Steve
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Alpa Leuva
                    from Anand, Gujarat
                    May 15, 2018
                    Report
                    Copy

                    Do you give any receipt or bill saying what repair has been done to watch in warranty period? I submitted my online recently brought titan watch to service centre which i got after 5 weeks. Did not receive anything saying what repairs has been done to the watch. Dont you think that is custmer's right to know? What if i have to give it back for repairs again?
                    Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      L
                      Lavya Varshney
                      from Delhi, Delhi
                      May 14, 2018
                      Report
                      Copy

                      Address: New Delhi, Delhi, 110077
                      Website: titan.co.in

                      I was ordered a chain but was return it bcoz it had not stamp of 22 k so i titan company give gift card to me 14000 someting than i place anew order but it was not deleverd bcoz i was lost my phone i accept this a genuine reaso after it 2 to 10 times i was call n say kindly update my phone no one responed me for that after it they say place a new orderi was order again but they do not deliverd my order why i dnt know every time ur no get offf how many times i update my no finally u just tell me that u deliverd my order or not my registered mobile no is [protected] saeyad and silkey say to me that we ill cancel ur gift card plz help me i m not unable to pic my product u r unable to update n deliverd my orderagain i tell u that my updated no is [protected] kindly help me otherwise i ill complaint to police they ill solve the problem
                      Regards
                      Lavya varshney
                      Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        L
                        Lavya Varshney
                        from Delhi, Delhi
                        May 14, 2018
                        Report
                        Copy

                        Address: New Delhi, Delhi, 110059
                        Website: titan.co.in

                        Hii this is lavya i dnt have my order no but i have my registered mobile no my no is [protected] i was returned a chain reason is it had not stamp of 22 k so i return it i got voucher for it i use it to purchase of chain and studs from 30 th march they dnt deleverd my products becoz my no is switched off i can accept thats a genuine reason bcoz i lost my phone after it 2 to 10 times i call to titan company to update my no they dnt lisen me n avoid my calls every employ give different different statement to me they being vry rude with me sillky n saeade they check my passion level i was waithing my order before 1 month but no one give me update for my order kindly help me n they was told me if i ever call n ask them about my order they canceld my gift voucher kindly help me otherwise i ill complaint to police they ill definate help me
                        Regards
                        Lavya varshney
                        Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
                        May 14, 2018
                        Updated by Lavya Varshney
                        Kindly help me
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          D
                          Disha_1409
                          from Delhi, Delhi
                          May 11, 2018
                          Report
                          Copy

                          Address: New Delhi, Delhi, 110085
                          Website: Tanishq

                          Hi Team,

                          It’s very disappointing, that if you buy gold-diamond love bands ring and the diamond from that ring got disappears. The love bands are in pair & gold plated with a single diamond on it worth Rs. 60K. The TANISHQ brand is making their clients very very unhappy.

                          I brought the love bands from TANISHQ because it is a trustworthy brand for everyone but from now onwards I will think twice to make any purchase from it. After being a loyal customer of TANISHQ, now the TANISHQ is cheating on their loyal clients. I bought it for my parents on their silver jubilee anniversary. And after buying that pair of love bands, the diamond from the ring got disappears in 15 days only. And there is a pair of love bands and both are now diamond less.

                          I don’t know how the TANISHQ team works on their products. Really Shameful. Don’t know why the making charges are for, when the TANISHQ really can’t make it properly. The quality of the products that it can’t resist for even 15 days & the team promises for entire life guarantee for their products.
                          Please assist in this matter. Don’t know what to do know.

                          Your client,
                          Disha Sharma
                          Email id: disha14.[protected]@gmail.com
                          Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            R
                            Rana.hanjra
                            May 6, 2018
                            Report
                            Copy

                            Address: 110092
                            Website: World of titan store laxmin nagar

                            Hi team,
                            I am feeling very dissatiafied as you dont care about customers emotions. I purchased a titan watch to present it as a gift for my father (Who is living in a village 250 km away from delhi) after getting my first job's salary. But within 5 months slowness problem arised and then i took it to world of titan store laxmi nagar, delhi but they said their technician is not available and advised me to come next week. Then again i visited their and they took it for 2 weeks and after that told me their is no problem and everything is fine. But when i again sent this watch back to my father in village it stopped working fully. Then third time my wife visited the store and again they said their technician is on holiday and said come after 20 days. And then after 1 week, 4th time i visited to store and after so many discussions and arguements they took this watch and said if you want to complaint this then go ahead. So, after all these things, how a company can think that its customers would be loyal enough and will do a good word of mouth. You do not care about your customers and their emotions. So, i want my total refund for it or else keep this watch with you. I will buy from any other company for my father.
                            Thanks,
                            Jagtar singh
                            Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              V
                              VinayTJ
                              from Mudigere, Karnataka
                              May 4, 2018
                              Report
                              Copy

                              Address: 560085

                              I ordered couple ring 15 days back at tanishq, banashankari, bangalore.

                              They took both of our ring sizes. When we went to collect them on last sunday, our rings were bit smaller in size. It was not fitting correctly to our ring finger.
                              None of the members were looking responsible. Instead they try to hide the mistake.

                              I am investing on ghs also. But after this ghs, i will never turn towards tanishq and also inform my friends and family to not visit these show rooms for any good purchase.

                              Also, when i ask for looking at options of couple ring, they had no choice and advised to visit mg road branch. This shows that they are least bothered about customers and having good relationship.

                              Totally dissatisfied with your service.

                              Regards,
                              Vinay tj
                              Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                s_dey
                                from Bhubaneshwar, Odisha
                                Apr 28, 2018
                                Report
                                Copy

                                Address: Kolkata, West Bengal
                                Website: www.titan.co.in

                                Hi titan customer care team,

                                I have been a satisfied titan customer for years now. But the experience i
                                Received today is making me re-think on my trust and the faith on customer
                                Commitment titan is known for being a tata enterprise.
                                I planned to buy a forever kolkata collection of "forever kolkata -
                                Inspired by victoria memorial 1740sl01" and visited your website
                                Titan.co.in (Pathetic user experience based on response time and password reset speed) on 28/04/2018 where i was shown an offer with offer code "infinity" which was valid till 9:00 pm ist. I checked the offer at around 7:00 pm and it was showing rs.800 discount as the price of the watch is rs.5535 (Rs 800 discount for purchase over 4000). I came back to website at 8:30 pm and tried to use the same (The offer "infinity" was still popping up in the screen). To my surprise the cart started showing only rs. 554 discount which was for the next discount "midnight offer of 10% discount from 9:00 pm ist 28/04 till 9:00 am cst 29/04/2018). Even after applying the discount code the, the correct discount of rs. 800 was not applied. When i contacted customer care, they had no clue about the offers (I can at least expect that customer care would be aware of the offers going on.. At least with my experience with other website customer cares. But it is unfortunately not the case with titan). With all these hassles i decided to back-out from the idea of buying the watch, as when i cannot trust your website or customer care, how can i trust the purchase protection and post purchase experience. This is not a question of rs.250 additional, this is a question of integrity which titan should have to serve it's customer. I expect a resolution of this problem, as i know i may be one person raising the voice while more customers are facing the same.
                                For your reference, i am attaching a screenshot which i took just before it was 9 pm

                                For any further query i can be contacted on my mobile: [protected]
                                Thanks,
                                Sourav dey

                                Just to add.. On mailing to customer care i got the below response where the complaint number is not written. It shows the quality of website and it's management:

                                "dear customer,

                                Thank you for your email to titan company ltd.
                                This is an auto generated email response acknowledging your email.

                                Your service request number is:.

                                Kindly quote this for all future interactions pertaining to this service request
                                Our customer care associate will get in touch with you within 24 working hours

                                Warm regards
                                Customer [protected]@titan company ltd
                                "
                                Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  sureshsk258
                                  from Bengaluru, Karnataka
                                  Apr 27, 2018
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: 560016

                                  I purchased a titan watch at phoenix market city, bangalore on[protected]. Unfortunately my watch lock got dismantled from the strap. When i approached the service center with the valid bill, they are telling this is physical damage and lock replacement will not coming under warranty. I don't know how they are deriving this a physical damage. Actually i would say this as product issue. Why this kind of issues not covered under warranty?
                                  Another thing is like they ask me to change the entire strap instead of lock and they will charge 1300 for that it seems. After arguing with them they accepted to change the lock, but they want me to pay 500 for that and they will provide only manual bill for that. I just asked them how they are deriving the cost of lock. But the reason what they said is, this lock is not available separately, so if you want only the lock then we will replace it from the new strap and will charge 500 rupees for that. After so many discussion they ask me to check with customer care.
                                  I called the customer care and they raised a complaint to get a separate lock if it is available in pan india. But why they are not covering this product defect in warranty? If product defect not covered under warranty then why we need to go for titan brand?
                                  Aug 28, 2018
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  They agreed to replace the entire strap without money.
                                  Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    surma123df
                                    from Mumbai, Maharashtra
                                    Apr 24, 2018
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: 760001
                                    Website: www.tanishqgoldenharvest.co.in

                                    Last year, i started investing rs.5000 every month in tanishq's golden harvest scheme. At the time of purchasing the scheme they told me that if you don't want to buy jewelry after maturity you will get cash. After maturity last sunday i went to buy jewellery from tanishq with the matured amount of rs.50000 + 3750 interest. While inquiring about the scheme again they said the same that if you want you can buy jewelry for any amount and rest you will get cash.
                                    I selected jewelry for 49000+. But while billing they rejected that you have to purchase jewelry for more than the matured amount and the information you have is false one.
                                    I invested my money in tanishq only because it is a tata enterprise and did not expect any foul play.
                                    They are big cheaters.
                                    Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      V
                                      VIVEK ENTERPRISES
                                      from Mumbai, Maharashtra
                                      Apr 20, 2018
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201301

                                      Hi tanishq team,

                                      Myself dolly, mobile no. [protected]/[protected] live at noida. Me and my mother (Belongs at deoghar, jharkhand) have bought set of bangles from tanishq sector 18, noida branch on 01.04.2018. (Invoice copy attached). I have required daily wear bangles for my mother as already communicated to tanishq representative. Bangles have some meena work and it was confirmed from your tanishq team that these are daily use bangles and this work will be very last longing (Pictures of bangles attached). We are regular customer of tanishq so we bought it but now just in 6 days that meena work and some designing work has come out of bangles and it has not shown the quality we usually got from tanishq. My mother has set of bangles and is currently at deoghar, jharkhand and my mother has visited your branch here on 12.04.18, 16.04.18 and they are not ready to replace/exchange. I believe product may be sometime can get some issue but what makes tanishq/tata a very good company is their customer care and services but in this case it’s quite disappointing and never expect this kind of response from tanishq. Also, i have visited tanishq sector 18, noida same branch on 19.04.18. As discussed with noida tanishq team, they confirmed for replace/exchange and suggested that e-mail has sent to customer care from my side for extend time duration as set of bangles is deoghar, jharkhand due to non-availability of train ticket. Could you please register the complaint and permission to replace/exchange the items from deoghar, jharkhand tanishq branch. If it has to replace it from the same branch then it will take some time for us to visit by 31th may 2018 but then why tanishq says that we can replace get repaired at any branch all over india. Please look into this matter and provide some quick solution.

                                      Yours one of loyal customer.

                                      With regards,
                                      Dolly kumari
                                      Bhel, ps-pem,
                                      Film city, noida
                                      Tel:[protected]
                                      Mob: [protected]
                                      Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Amneet Vikas Anand
                                        from Delhi, Delhi
                                        Apr 20, 2018
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: New Delhi, Delhi

                                        I had purchased a pair of bangle on akshay tritiya i. E. On 18.4.2018 from south-ex branch. The bangle was in pair but i wanted a single one so tanishq salesman nitin asked from the concerned authority and they decided to give us one bangle. The price quoted to us was 1, 07, 445 where as if we purchase both bangles then the price will be in the range of approx 2, 15, 000 but the salesman when came back with invoice which showed the price of bangles as approx 1, 80, 000 which if split was approx 78, 000 for one bangle and another bangle was costing at 1, 02, 000
                                        We said kindly give us one bangle which is costing 78, 000 as per invoice for which he had no answer, he called some mr rana for clarification in south extension store but they both had no clarification
                                        Eventually i was charged 107445 which i think is fraud as invoice price was less still we were charged more.
                                        Brand like tanishq we can expect some transparency.
                                        Pls check for any fraud if any, pls feel free to connect with myself
                                        Vikas anand. Associate director. Standard chartered bank
                                        Titan Company customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Hi, I have done 4th instalment on 2nd may ie yesterday done through tez where from tanishq got request for the payment in tez and I got the confirmation payment has been received to your recipient but I didnt receive the confirmation message yet kindly check and confirm my payment has been received or not.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit