Claimed

Yatra Online / YatraTrip.in Complaints & Reviews

4
Updated: Oct 14, 2026
Complaints 2592
Resolved
1929
Unresolved
663
Contacts

File a complaint to Yatra Online / YatraTrip.in

Having problems with Yatra Online / YatraTrip.in?

File a complaint and get it resolved by Yatra Online / YatraTrip.in customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Yatra Online / YatraTrip.in reviews & complaints page 14

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
meraj016
Sep 8, 2022
Resolved
Report
Copy
Resolved

Hi Team,

I booked a ticket via Yatra.com and canceled it directly through Airline due to personal reasons.

Upon submitting my refund request, Yatra was charging Airline Cancellation more than the actual airline cancellation charge.

After lodging my complaint to customer care of Yatra, firstly they tried to close the case without resolving the issue. In response I highlighted to them and followed up as the issue was not resolved.

Then they tried to make me fall in their trap of Yatra service fee & other non-justified charges, which Yatra was levying.

However after several mail, they agreed to deduct the actual airline cancellation charges and refund the remaining amount. Screenshot of all mail communication enclosed.

However, more than 48 hours has passed since then & I am yet to receive any update on my refund payment processing.

Whereas, upon checking on Yatra Website, the website does not show any details of my refund rather they have this message displayed on my account.

Dear Md Merajuddin,
Thank you for booking with Yatra.com
We cannot find any refund request for the reference number[protected].
If you have cancelled your flight directly via the airline or the airline has cancelled the flight, please go to Mybookings and cancel the existing booking to claim refund.
Once the refund is initiated, you will get an SMS and email about the refund details.

Yatra is not reachable. when you call the number it lands on an IVR and guides you to check the website for any information. the website is a big fraud to not refund money.
Nov 5, 2022
Complaint marked as Resolved 
Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Sep 09, 2022
Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
Hi, Greetings from Yatra.com! We regret the inconvenience you have faced. We would like to inform you that we have forwarded the request to initiate the refund of INR 18259 for your booking. Yatra takes 24-48 working hours to process the refund. Further, private sector banks may take 2-3 working days and public sector banks may take up to 7 working days to credit the amount into your account. Regards, Yatra Care
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    T
    Tousif Basha
    Sep 8, 2022
    Report
    Copy

    Amount deducted from my account but we have not received ticket confirmation
    Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
    Hi, Greetings from Yatra.com! We regret the inconvenience you have faced. Request you to kindly share the email id used for making the booking and the amount debited to enable us to check the details and assist you. Regards, Yatra Care
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      A
      Ashfaq Rasheed
      Sep 7, 2022
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      I have tried to book a domestic flight ticket from yatra.com dated-05/09/2002 around 9:42 pm. During that process when i tried to confirm the ticket the money got debited but the booking was not confirmed. I had complain yatra customer service and they address my issue and told me that will receive my money in 24 hours .But till now i haven't received my refund. please address my issue and resolve my problem as soon as possible.
      Oct 25, 2022
      Complaint marked as Resolved 
      Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Sep 09, 2022
      Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
      Hi, Greetings from Yatra.com! We regret the inconvenience you have faced. Request you to kindly share the email id used for making the booking and the amount debited to enable us to check the details and assist you. Regards, Yatra Care
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        AmritaRohit19
        from Mumbai, Maharashtra
        Sep 7, 2022
        Report
        Copy

        Address: Mumbai

        In the process of booking flight ticket from Patna—Mumbai for 5th October, 2022. The payment did go through and the amount was deducted from my account. However, there was no ticket booking that has happened.

        Note: The booking process was made as Guests login.

        Please find the payment details below:
        Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Sep 09, 2022
        Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
        Hi, Greetings from Yatra.com! We regret the inconvenience you have faced. Request you to kindly share the email id used for making the booking to enable us to check the details and assist you. Regards, Yatra Care
        Sep 10, 2022
        Updated by AmritaRohit19
        Resolved
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          S
          shreya j
          Sep 7, 2022
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Gurgaon
          Website: Yatra.com

          On 06 september 2022, I searched flights from DEL TO COK, Google showed me a result of yatra.com. A INDIGO flight with a fare of ₹9783- when on spice jet's website the same flight costed ₹10, 000/- approx

          Naturally I thought yatra was providing the best fare and proceeded to book.

          It led me to yatra.com where I put in my traveller information and email ID / phone number

          Finally it asked me to pay. I choose UPI, it prompted me to open my UPI app and complete the payment.

          After completing my payment the when I opened the website it froze and payment didn't reflect.

          I contacted [protected]@yatra.com with my UPI app invoice. No response

          Sent reminder emails, no response

          Lodged complaint on yatra.com to escalate this issue. No response.

          I want full refund of the amount deducted from my account.
          Oct 26, 2022
          Complaint marked as Resolved 
          Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Sep 08, 2022
          Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
          Hi, Greetings from Yatra.com! We regret the inconvenience you have faced. Request you to kindly share the email id used for making the booking to enable us to check the details and assist you. Regards, Yatra Care
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            shreya j
            Sep 7, 2022
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            On 23Aug 2022, I searched flights from DEL TO Cok google showed me a result of yatra.com. A flight with a fare of ₹9783

            It led me to yatra.com where I put in my traveller information and email ID / phone number

            Finally it asked me to pay. I choose UPI, it prompted me to open my UPI app and complete the payment.

            After completing my payment the when I opened the website it froze and payment didn't reflect.

            I contacted [protected]@yatra.com with my UPI app invoice. No response

            Sent reminder emails, no response

            Lodged complaint on yatra.com to escalate this issue. No response.

            I want full refund of the amount deducted from my account.
            Nov 4, 2022
            Complaint marked as Resolved 
            Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Sep 08, 2022
            Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
            Hi, Greetings from Yatra.com! We regret the inconvenience you have faced. Request you to kindly share the email id used for making the booking to enable us to check the details and assist you. Regards, Yatra Care
            [protected]@gmail.com
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Siddhata
              Sep 7, 2022
              Report
              Copy

              I have paid for my flight tickets but didn't receive my tickets. As if my money is stuck. They received the money still not receiving my tickets.
              Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
              Hi, Greetings from Yatra.com! We regret the inconvenience you have faced. Request you to kindly share the email id used for making the booking and the amount debited to enable us to check the details and assist you. Regards, Yatra Care
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                D
                drvandana123
                from Delhi, Delhi
                Sep 6, 2022
                Report
                Copy

                I did a hotel booking in Mabalipuram on 1st September 2022 for 7th and 8th October 2022. Booking reference number[protected]. I cancelled the hotel booking on 1st September itself. No information on the refund process. I want it to be refunded in the original mode of payment.
                Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                Hi

                Greetings from Yatra.com!

                Kindly share your Yatra booking reference number and registered email ID to enable us to assist you.

                Regards
                Yatra Care
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Susmitha Vadana
                  Sep 6, 2022
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  I have booked the flight ticket from mumbai to bangalore using gift card and the remaining amount through Gpay. The amount has been deducted but I didn't received any confirmation about the tickets.
                  Please solve it soon.
                  Oct 9, 2022
                  Complaint marked as Resolved 
                  Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Sep 06, 2022
                  Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                  Dear Susmitha. Greetings from Yatra.com! Sorry for the trouble caused. We have forwarded the request to check the payment status and will get back to you with an update on the same communication thread within 48-72 working Hrs. Please note if the amount is charged to us the same will be refunded from our end. We appreciate your patience in this. Regards, Yatra Care
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    R
                    rajinderrana
                    Sep 4, 2022
                    Report
                    Copy

                    Address: atra.com Head Office Address: 1101, 11th Floor, Tower B, Unitech Cyber Park, Sector – 39, Gurgaon – 122001
                    Website: www.yatra.com

                    I booking my hotel on 4 Sept and i tried to cancel this on 2 sept and tried to cancel till might night 3 sept but its always give me error on their website. Their dont have any phone support for cancellation. I emailed them with error screenshot and now they just emailed me that you have to cancel it before 4. Actually i beleive they created a bug on website just to eat user money who want to cancel their booking. Please help
                    Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                    Hi, Greetings from Yatra.com! We regret the inconvenience you have faced. We would request you to kindly share your Yatra booking reference number and email id to enable us to check the details and assist you. Regards, Yatra Care
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      P
                      prajakta2n
                      from Powai, Maharashtra
                      Sep 1, 2022
                      Report
                      Copy

                      A refund has been approved for booking reference number[protected] with total refund amount of 4760.50 INR. I have got an email 4 times saying i will be getting refund in next 3-4 working days but every time nothing happens afterwards and i have to follow up again. This has been really frustrating. It was a major rescheduling from airlines itself hence the refund was immediately approved.
                      Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                      Dear Prajakta. Greetings from Yatra.com! As checked and found that your amount is under process, Yatra takes 24-48 hours to process the refund. Further, the private sector banks may take 2-3 working days and public sector banks may take 5-7 working days to credit the amount into your account. Regards Yatra Care
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        M
                        MonishL
                        Aug 29, 2022
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        The payment for my booking got deducted but i did not receive any confirmation mail for my booking. This is quite urgent as i have to appear to travel for an exam. PLEASE HELP ME GET MY MONEY BACK ASAP OR AT LEAST LET ME KNOW MY BOOKING STATUS
                        Sep 8, 2022
                        Complaint marked as Resolved 
                        Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                        Aug 29, 2022
                        Updated by MonishL
                        Please help get my refund.Its an emergency for me
                        Dear Monish.

                        Greetings from Yatra.com!

                        We are sorry to hear about the issue you faced while making payments on our portal, request you to kindly share the email ID and the amount charged for us to check and assist you.

                        Regards
                        Yatra Care
                        MonishL's [Complaint's author] reply, Aug 30, 2022
                        My email Id is [email protected]
                        for an amount of Rs.8345
                        Dear Monish. Thank you for the details. As we checked and found that the booking was not confirm and the amount INR 8345.00 got auto refunded from our end in the same mode of payment, kindly note Yatra takes 24-48 hours to process the refund. Further, the private sector banks may take 2-3 working days and public sector banks may take 5-7 working days to credit the amount into your account. Regards Yatra Care
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        2 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          D
                          Divya Kabra
                          Aug 29, 2022
                          Report
                          Copy

                          Address: Ranchu
                          Website: Yatra

                          The flight was cancelled by the airline and still convenience fee is charged to me also in the app its reflecting that refund has been processed however in my bank account no refund is reflecting so kindly refund the amount as well as the convenience fee too
                          Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                          Dear Divya.

                          Greetings from Yatra.com!

                          We would request you to kindly share your Yatra booking reference number and registered email ID to enable us to assist you.

                          Regards
                          Yatra Care
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            T
                            Trishna Chaudhuri
                            Aug 26, 2022
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Website: Yatra.com

                            I tried to from Jaipur to Kolkata, my money got deducted from my account, but the tickets did not get booked. Please refund me as soon as possible because I need to book the tickets urgently.
                            Oct 1, 2022
                            Complaint marked as Resolved 
                            Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                            Aug 26, 2022
                            Updated by Trishna Chaudhuri
                            When will this get resolved? There is no number where we can call, no proper chat system! Plus the website is so worthless!
                            Verified Support
                            Aug 29, 2022
                            Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                            Hi, Greetings from Yatra.com! We regret the inconvenience you have faced. Request you to kindly share the email id used for making the booking to enable us to check the details and assist you. Regards, Yatra Care
                            Did you got the refund? I also faced the same issue
                            Helpful
                            1 other people found this review helpful
                            1 found this helpful
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              H
                              Himanshuchauhan0111
                              from Solan, Himachal Pradesh
                              Aug 25, 2022
                              Report
                              Copy

                              Iam Himanshu Chauhan, I booked a hotel from yatra on 4 August 2022. My hotel not even booked and money deducted from my account of Rs 1412. I have waited for 1 week but my money didn't refund to me. After that I mailed them at customer care of yatra they told me that my refund will come with in 7 days. Iam waiting for 7 days my refund didn't come in my account . After that I again mail them on 18 August 2022. They again said my refund will come within 7 days. Again my refund didn't come back in my account. I want my refund back of amount Rs 1412.
                              Email id: [protected]@gmail.com
                              Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Aug 25, 2022
                              Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                              Hi, Greetings from Yatra.com! We have received your query, kindly allow us time to go through the details and assist you. Request your patience in the interim. Regards, Yatra Care
                              Verified Support
                              Aug 27, 2022
                              Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                              Hi, Greetings from Yatra.com! Your refund of INR 1412 has been processed from our end on 18 Aug 2022 under bank reference number “​RRN/ARN:[protected]”. We would request you to contact the grievance cell of your Bank through which the payment was done to Yatra.com. Please provide them the above mentioned number to check the refund status. Incase Bank confirms you that the payment has not been received or refund is not processed from Yatra.com, We would request you to please share the written communication with us to take it forward with the bank. Best Regards, Yatra Care
                              Sep 13, 2022
                              Updated by Himanshuchauhan0111
                              I have contact to my bank but there is not such amount refund in my account and I have crosscheck many times but no amount refund in my account. Already 1 month have been delayed. Why my amount not sent in my account.
                              I have contact to my bank but there is no refund status on my account. Also I have crosscheck many times but there is no notification regarding this. It takes to long time. I have requested my refund from 1 months but I didn't get it.
                              Helpful
                              2 other people found this review helpful
                              2 found this helpful
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                K
                                kaleem2022
                                Aug 25, 2022
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Website: www.yatra.com

                                Hi Team,

                                I booked a ticket via Yatra.com and canceled it due to personal reasons. I got an email from Yatra that a refund has been received. please follow the steps to get the refund processed.

                                Dear Customer,

                                This is regarding your refund query for Booking Reference number[protected].

                                We have received the refund for your PNR - ARCVNN. Kindly follow the below steps to claim your refund.

                                Step 1: Click here to login into Yatra My bookings section.
                                Step 2: Click on the Check Refund Status Button for PNR - ARCVNN.
                                Step 3: Click on the given link to claim and process your refund (highlighted in yellow color).

                                I followed the process and I submitted the refund amount to be credited to my account in 2-3 days for the amount of INR 26424. However, once I submitted the request the Yatra website does not show any details of my refund rather they have this message displayed on my account.Dear Mohd Abdul Kaleem,
                                Thank you for booking with Yatra.com
                                We cannot find any refund initiation request for the reference number[protected].
                                If you have canceled the ticket directly via the airline or the airline has canceled the flight, please go to 'My bookings', select your booking, and click on 'Claim Refund' to initiate a refund request.
                                Once the refund is initiated, you will get an SMS and email about the refund details.
                                Yatra is not reachable. when you call the number it lands on an IVR and guides you to check the website for any information. the website is a big fraud to not refund money. this is happening to me a second time. first time also they never refund money. I did not follow up as the amount was not big. but want to bring this to the attention how Yatra.com fooling people and taking their money and not refunding it. I have attached the screenshot of the airline refund completed. and also the email I received from Yatra.com
                                Sep 1, 2022
                                Complaint marked as Resolved 
                                Team Followed up with an email and refunded the amount.
                                Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Aug 25, 2022
                                Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                                Dear Kaleem,

                                Greetings from Yatra.com!

                                This is regarding your refund request under booking reference number[protected].

                                We would like to inform you that a refund of INR 26424.97 for your booking is being processed.

                                Kindly note, Refund will be processed from Yatra's end in 24 hrs .You will receive an email notification once the refund will be processed from our end .

                                Further, the private sector banks may take 2-3 working days and public sector banks may take 5-7 working days to credit the amount into your account

                                We thank you for your patience and patronage.

                                Regards,
                                Yatra Care
                                Is your complaint solved??? I am facing the same issue with Yatra.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  R
                                  Reagan Moirangthem
                                  Aug 25, 2022
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  I booked a ticket through @YatraOfficial & got to cancel it. As per @IndiGo6E ‘s policy, my cancellation was entitled for full refund and Indigo has initiated a full refund amt. of ₹ 18, 726. But shockingly, Yatra is processing refund of only ₹ 15258
                                  Sep 28, 2022
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Aug 25, 2022
                                  Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                                  Hi. Greetings from Yatra.com! We have received the same concern from Twitter, we are working on this and will update on the same post. Thank you for contacting us. Kind Regards, Yatra Care
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    P
                                    Priyanka Balasubramanian
                                    Aug 24, 2022
                                    Report
                                    Copy

                                    My bus from Haldwani to Delhi on 16th August was cancelled from the operator side. I was promised for a refund in 5-7 days, but no refund has been given. The operator (Fasttrack travels) has confirmed that they have already given to Yatra. But yatra is completely silent on this matter.
                                    I have sent mails to all the email IDs mentioned in Yatra. Customer support is non-existent in Yatra. No way to reach them. No response to my mails. How is customer supposed to express grievance if all communications portal are locked and mails are not being replied to. Do we have to go to consumer court?
                                    Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Aug 25, 2022
                                    Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                                    Dear Priyanka,

                                    Greetings from Yatra.com!

                                    This is regarding your refund request under booking reference number[protected].

                                    We would like to inform you that a refund of INR 2181.00 for your booking has been processed on 24 AUG 2022 .

                                    Further, the private sector banks may take 2-3 working days and public sector banks may take 5-7 working days to credit the amount into your account

                                    We thank you for your patience and patronage.

                                    Regards,
                                    Yatra Care 
                                    Aug 30, 2022
                                    Updated by Priyanka Balasubramanian
                                    Are you people just trying to fool us and make us run from pillar to post. It has been 6 days now. NO REFUND. I called the bank also and nothing has been initiated from your side. Is this how you steal money from customers? By having NO customer executives to reach out to. My bank is Standard Chartered (Private bank). I should have received amount by now. Will you respond once you get a legal notice? Don't think that you people can just siphon off funds like this and not be accountable. The bus operators have refunded you the entire amount the very next day. Why are you holding it. Shameless ...see how many other like me are saying the same thing...
                                    If you have really processed the refund, why don't you share the transaction ID? Just simply closing the complaint will not help you run away.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      Z
                                      Zaid888
                                      from Bengaluru, Karnataka
                                      Aug 24, 2022
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      On 23Aug 2022, I searched flights from BLR TO DEL, Google showed me a result of yatra.com. A SpiceJet flight with a fare of ₹5314/- when on spice jet's website the same flight costed ₹10, 000/- approx

                                      Naturally I thought yatra was providing the best fare and proceeded to book.

                                      It led me to yatra.com where I put in my traveller information and email ID / phone number

                                      Finally it asked me to pay. I choose UPI, it prompted me to open my UPI app and complete the payment.

                                      After completing my payment the when I opened the website it froze and payment didn't reflect.

                                      I contacted [protected]@yatra.com with my UPI app invoice. No response

                                      Sent reminder emails, no response

                                      Lodged complaint on yatra.com to escalate this issue. No response.

                                      I want full refund of the amount deducted from my account.
                                      Aug 24, 2022
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Refunded amount
                                      Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Aug 24, 2022
                                      Updated by Zaid888
                                      Paid receipt of ₹5314

                                      Verified Support
                                      Aug 24, 2022
                                      Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                                      Hi, Greetings from Yatra.com! We regret the inconvenience you have faced. Request you to kindly share the email id used for making the booking to enable us to check the details and assist you. Regards, Yatra Care
                                      Aug 24, 2022
                                      Updated by Zaid888
                                      Email ID- [protected]@gmail.com
                                      Verified Support
                                      Aug 25, 2022
                                      Yatra Online / YatraTrip.in Customer Care's response
                                      Hi,

                                      Greetings from Yatra.com!

                                      This is regarding your refund request under booking reference number[protected].

                                      We would like to inform you that a refund of INR 5314.00 for your booking has been processed on 24th Aug 2022.

                                      Further, the private sector banks may take 2-3 working days and public sector banks may take 5-7 working days to credit the amount into your account

                                      We thank you for your patience and patronage.

                                      Regards,
                                      Yatra Care
                                      Sir mene abhi Skyscanner k through aapke website se patna indore ki ticket book kr rha tha but jaise payenge option m gya payenge request aaya and jaise mene payment Kiya phir wapis page p gya to vo refresh ho gya and automatic phir s payment window khul gya and mera payenge acount se cut gya .. pls sir kindly help me or back my money. I want to book a flight.
                                      UPI refrence no[protected]
                                      Email- [protected]@gmail.com
                                      Mobile - [protected]
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        S
                                        Aug 24, 2022
                                        Report
                                        Copy

                                        Reference No.[protected]
                                        Yatra assured
                                        Fare diifeerence amount refund initiate to bank account not to ecash
                                        Yatra Online / YatraTrip.in customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Hi, Greetings from Yatra.com! We regret the inconvenience you have faced. Request you to kindly share your Yatra booking reference number and email id to enable us to check the details and assist you. Regards, Yatra Care
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit