Claimed

Zoomcar Complaints & Reviews

2.3
Updated: Oct 1, 2026
Complaints 5743
Resolved
2598
Unresolved
3145
Contacts

File a complaint to Zoomcar

Having problems with Zoomcar?

File a complaint and get it resolved by Zoomcar customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Zoomcar reviews & complaints page 138

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
Shyam Masavarapu
Jul 24, 2020
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Bangalore
Website: www.zoomcar.com

I booked zoom car for 1june 2020 and completed the booking on the same day. The bills regarding the refund amount were submitted on the same day and were accepted by zoom car. The status of the refund amount is still showing as pending and they are not processing the same even after many emails and comments on their social media platform. Please note that the usual processing time for refund as mentioned by zoom car is 15 days and now its more that 50 days and there is no update from them.
Aug 10, 2021
Complaint marked as Resolved 
Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Aug 23, 2020
Zoomcar Customer Care's response
Hello Shyam,

Greetings!

We definitely understand your concern here with regard to the delay caused in processing the refund. We are working on processing your refund, however, due to the COVID 19 pandemic, we have been facing certain internal issues, therefore, the unexpected delay in processing the refunds, we are requesting some more time so that we are able to clear all refunds. You shall be informed as soon as the refund is processed.

Regards,
Imran
Zoomcar
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Suresh070707
    from Hyderabad, Telangana
    Jul 23, 2020
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Website: www.zoomcar.com/hyderabad

    Hi, I have booked a polo car on 26may2020 by paying 6, 757/- as they asked for the full payment and I have cancelled it on 10june2020 due to some reason.
    Till now I have not received my refund and it’s almost more than month now. I have emailed them for number of times. But they are not responding at all.
    Please help me with my refund.
    Apr 4, 2021
    Complaint marked as Resolved 
    Provided refund after months...don’t want to tell much about the nightmares
    Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Aug 23, 2020
    Zoomcar Customer Care's response
    Hello Suresh,

    Greetings!

    We apologize for the delay caused in processing the refund. We are working on processing your refund, due to the crisis of COVID-19, it is taking more than the expected time to process the refund, rest assured, the refund will be processed as soon as possible. We are requesting your patience in the interim.

    Regards,
    Imran
    Zoomcar
    Sep 01, 2020
    Updated by Suresh070707
    Hello,
    Do you have any responsibility towards customers?. Is this the way you provide support, how long do you take to refund?. I’am loosening my health because of you. You will surely be responsible if I had to face any sickness or issues pertaining to my health.
    Worst worst worst ever service from Zoomcar.
    Sep 15, 2020
    Updated by Suresh070707
    Please refund my money. Am in very much need.
    Sep 25, 2020
    Updated by Suresh070707
    Refund my money...this is very irritating, somebody please help me.
    Nov 05, 2020
    Updated by Suresh070707
    Still I didn’t get refund, whom else should I complaint on this issue.
    Please help me get my refund.
    Jan 21, 2021
    Updated by Suresh070707
    Will someday help with my refund
    Hello,
    Do you have any responsibility towards customers?. Is this the way you provide support, how long do you take to refund?. I’am loosening my health because of you. You will surely be responsible if I had to face any sickness or issues pertaining to my health.
    Worst worst worst ever service from Zoomcar.

    Regards
    Suresh
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      N
      Nikhil Thag
      Jul 23, 2020
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Website: Zoomcar.com

      I booked a zoom car on 17th july. For 180 km with fuel. And i paid the full money with 1000 rupees damage deposit. Payment is done from paytm. And after receiving the car i found there is no fuel in the car so i call the driver. He told me to fill the fuel and deposit the bill and you will get your money. So i have filled 800 rupees of fuel. And i uploaded the bill as well. The payment is done from upi. But as per the policy of zoom car i should have my refund with in 2 days from the booking. But its the sixth the day and the refund is still pending.

      My booking id is:- jps6nsqde
      Jul 23, 2020
      Complaint marked as Resolved 
      There is no customer service in zoom car. Iam trying to contact them from 6 days but there is no way to contact them. Worst service they are providing. They don't care about their customers
      Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
      My issue isn't resolved yet. They didn't even initiated the refund its the 11th day. Zoom car is a cheater they are cheating in their customers.
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        V
        Vasanth Dn
        Jul 23, 2020
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        I have completed my ride more than 1 month and i havent got refund yet which is quiet bad experience i'm having with zoom car and i seriously feel to launch the consumer complaint on this company.. My bookind id is js6n5k8f
        Aug 10, 2021
        Complaint marked as Resolved 
        Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Sep 26, 2020
        Zoomcar Customer Care's response
        Hello Vasanth,

        Greetings!

        We are sorry for the delay caused in processing the refund. Upon checking, we see that the refund is already processed to the source account.

        Regards,
        Appachu
        Zoomcar
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          H
          Hitesh .hitesme
          Jul 23, 2020
          Report
          Copy

          Hi team,
          I have booked zoom car on 29th may 2020 at 2300 for the date 1st june 2020. Zoomcar cancelled the booking and advise that full amount will be refunded in 5-7 working days of rs3776. I have not received the amount yet. I have paid through credit card and i am paying 33% rate of interest on the amount.
          Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            Shreeharsha V
            Jul 23, 2020
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            My booking id is jps6npyzg as on 16.6.2020. Refundable amount of rs.3630 has not received and the booking got cancelled after i receive confirmation mail from zoom car. I look like systematic fraud happening in india by zoom cars
            Jul 31, 2020
            Complaint marked as Resolved 
            Complaint is not resolved.Simply marking as Resolved Company is not even approached in any manner This is fake
            Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              N
              niran lm
              Jul 22, 2020
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Hi,

              I have booked zoomcar in mysore on[protected], but that day morning exactly 30 mins before booking time, they called me and told me that car is not available and they will cancel the booking and refund within 5 working days. That day i had to book another rental car because of them. I have called many times but they will tell give us 7 days, and it is been more than a month. Now call is not connecting in my registered mobile number.

              Worst response ever from this company.
              Aug 13, 2021
              Complaint marked as Resolved 
              Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Sep 26, 2020
              Zoomcar Customer Care's response
              Hello Niran,

              Greetings!

              We are sorry for the delay caused in processing the refund. We are already working on processing the refund, we will check the refund status and notify you once the refund is processed.

              Regards,
              Appachu
              Zoomcar
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                V
                viditjain123
                Jul 22, 2020
                Report
                Copy

                Pending refund of 3688 against booking id jps6nyqd7 since 2 july
                Pending refund of 500 against booking id jps6nyd57 since 2 july
                Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  Y
                  yog27ray
                  Jul 22, 2020
                  Report
                  Copy

                  Booking id "jps66ntbu" was cancelled on 19th april, 2020. Now it is more than 3months but still the amount is not refunded.

                  Booking id "jps6nyog7" was cancelled on 27 may, 2020. Now it is almost 2months but still the amount is not refunded.
                  Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                  Now it is almost 1year but still no response.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    N
                    Nandhu Aravind
                    Jul 21, 2020
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    I have cancelled my zoomcar booking on 3rd may and i get a email that the refund will be initiated and the amount will be credited in 5-15 days. It is more than 70 days since i cancelled my booking. I contact you many times via email and call but zoomcar did not gave me a proper response. Please help me to get my refund back.
                    Aug 5, 2021
                    Complaint marked as Resolved 
                    Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Sep 26, 2020
                    Zoomcar Customer Care's response
                    Hello Nandhu,

                    Greetings!

                    We are sorry to know that you have not received the refund. Please share the booking ID for us to have a check and share the refund status.

                    Regards,
                    Appachu
                    Zoomcar
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      R
                      Raghavendragopi
                      Jul 21, 2020
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Bangalore

                      On 14/6/2020 I had booked a self drive zoom car & it was a door delivery. The car was returned on the mentioned time & everything was fine.

                      The only damn problem is "Refund"
                      I have made n number of mails & calls but Zoom Car management seems to be so unfair & illiterate to customer's voice.

                      I want my 2999/- refund back asap.

                      & For heaven sake have a valid customer care number & support.
                      The way your office personnel spoke about the refunds & customer service says about your company.
                      Hope you improve.
                      Aug 13, 2021
                      Complaint marked as Resolved 
                      Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                      Jul 21, 2020
                      Updated by Raghavendragopi
                      Here are the proofs

                      Verified Support
                      Sep 26, 2020
                      Zoomcar Customer Care's response
                      Hello Raghavendra,

                      Greetings!

                      Please accept our apologies for the delay caused in processing the refund. We are working on initiating the refund, we will ensure it is done soon and notify you once the refund is processed.

                      Regards,
                      Appachu
                      Zoomcar
                      HERE Are D Profes Worst Experience with Zoomcar still No Refunded 😏 waited more den 35 days ?? I'll file A case against Zoom !
                      Zoomcar Is A Fraud Guys Please Reffer every one Don't go with Zoomcar file a Case against Zoom No Refunded Amount will be given
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      2 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        Shaddy@1
                        from Delhi, Delhi
                        Jul 21, 2020
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: 3/53 Gomti nagar

                        I have cancelled my booking on 3rd June 2020 because of covid-19 and as per zoom car website if payment done through citi credit card refund takes 5-7 days but even after more than 45 days lots of calls and email they have done nothing. If you sent email then have never replied they are very busy people and in your phone calls there customer care people said only one thing it takes 2 days refund is already initiated. I am not happy with there customer service.
                        Aug 13, 2021
                        Complaint marked as Resolved 
                        Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Sep 26, 2020
                        Zoomcar Customer Care's response
                        Hello User,

                        Greetings!

                        We are sorry for all the troule caused. We did check the booking and see that our team has shared an update on the above issue and converted the amount in the form of a coupon.

                        Regards,
                        Appachu
                        Zoomcar
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          V
                          Vinayak R Nath
                          Jul 21, 2020
                          Report
                          Copy

                          I have completed my Zoom car trip bearing trip id : JPS6N15WY on May 12th 2020 and zoom car is yet to refund the security refund deposit of Rs. 3403. I have been following up with them on their official facebook page and yet they have not initiated any refund
                          Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                          It's been sometime since I have raised this complaint. They have not responded back
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            sureshpatimalla
                            Jul 21, 2020
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Ground Floor - Enzyme Tech park, #4 Building, Domlur Service Road, 13, HAL Old Airport Rd, Domlur I Stage, ISRO Colony, Domlur, Bengaluru, Karnataka 560071

                            I am PHNM Suresh I have to get two refunds pending from zoomcar and my booking id is JPS6N5HBY and JPS6N5LE2. One booking at 29th june 2020 refund amount 1000/- rupees and another one at 30th june 2020 refund amount 1107/- rupees and it 21 days as been completed but refund was not received and trying to reachout zoomcar customer support there didn't responding for any emails I have sent 15 to 20 emails but no response. I also try to connect customer care with calls from last 2 weeks and waiting to connect to customer for 13 minutes and after 13 minutes automatically it as been disconnected. If there is any problem @zoomcar your guys have to inform to customers this is the worst experience with zoomcar.
                            Aug 13, 2021
                            Complaint marked as Resolved 
                            Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Sep 26, 2020
                            Zoomcar Customer Care's response
                            Hello Suresh,

                            Greetings!

                            Please accept our apologies for the delay caused in processing the refund. We are working on initiating the refund, we will ensure it is done soon and notify you once the refund is processed.

                            Regards,
                            Appachu
                            Zoomcar
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              B
                              Bhavya Sommanek
                              Jul 21, 2020
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Zoomcar, Banglore
                              Website: www.zoomcar.com

                              It's beet a month from when I'd completed my booking(Booking ID: JPS6NP520)and I'm chasing zoomcar since few days for my refund amount.They don't respond to any mail sent by me and now their helpline number is also useless which is asking me to put my registered mobile number when I'm already calling from the same number. Anyone don't fall into trap of payment for refundable deposit.KINDLY let me know how to contact you guys because the promised date has also gone which their staff gave me 17july..
                              Aug 10, 2021
                              Complaint marked as Resolved 
                              Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                              Aug 09, 2020
                              Updated by Bhavya Sommanek
                              ?
                              Verified Support
                              Sep 26, 2020
                              Zoomcar Customer Care's response
                              Hello Bhavya,

                              Greetings!

                              We are sorry for the delay caused in processing the refund. Upon checking, we see that the refund is already processed to the source account on 09/08/20 and the amount will reflect under the respective account within 5-15 days.

                              Regards,
                              Appachu
                              Zoomcar
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                ShaktiSahay
                                Jul 21, 2020
                                Report
                                Copy

                                Refund for two bookings from Zoom car has not been initiated. On both the occasion, I booked for one day. Dates were 9th June and 27th June.

                                The details of the bookings have been attached - having booking id.

                                Request you to please look into the matter
                                Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  V
                                  vijaypenug
                                  Jul 21, 2020
                                  Report
                                  Copy

                                  I have booked zoom car for 3 days package and paid total amount including refundable security deposit inr 2, 999/-. However, even after multiple followups, there is no response regarding refund.
                                  Booking id: jps6nyltu

                                  Refund to be received: inr 2, 999/-
                                  Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    K
                                    Kalpana Vikash
                                    Jul 21, 2020
                                    Report
                                    Copy

                                    For cancelled booking id jps6nyout dated: 2nd june 2020 refund is still pending.
                                    Car wasnt delivered for the booking due to un availability at zoomcar end.
                                    Even after more than a month of the date of car booking cancellation refund yet not initiated at the zoomcar company end.
                                    Repeated reminders have been made with no output.
                                    Customer service team is not reachable on the chargable customer service number. On mail too no satisfactory response or action is taken.
                                    Attached the status screenshot on zoomcar app and customer service response received.
                                    Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      J
                                      Janaki Rama Raju Datla
                                      Jul 21, 2020
                                      Report
                                      Copy

                                      I cancelled my booking on 30th may. An amount is 9600 has to be refund back. It's been 7 weeks but my i didnt receive my refund back.
                                      Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        N
                                        Neerajvats
                                        Jul 20, 2020
                                        Report
                                        Copy

                                        I was a zap associate, they stopped giving me revenue from september, 2019. After they told, in december, 2019 your vehicle's tenure will be ended. And when i asked them to return the car, they asked me to pay 6000 thousand as noc charges. Then they asked me to pay all loan, if i need to get car. I somehow paid all my loan, and submit all relevant documents to them. Now this is july's month, i didn't getting any response from them nor received my car till date. It was very unprofessional. They are now asking to pay around 70000 for further formalities + 20000 for middle man. #, don't you guys have any moral fundamentals.
                                        I want compensations against september, october, november and december of 2019.
                                        I want compensations against extra time, which they might used my car from december, 19 to july, 20 without my permission.
                                        I want compensations against the time, my family hopes were getting fade.
                                        I want compensations against those 6000, which they took for a noc. They were not giving me my revenue, but they can ask for noc charges?
                                        How do i was paying my loan, those days was a big headache, i need compensation against that.
                                        And finally i want my car back, man. Or i will go to physical court next.
                                        Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit