Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1015

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
P
Prateek sharma89
Mar 17, 2020
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Atrauli, Chharra road, Aligarh, Uttar Pradesh, 202280

I ordered the computer from flipkart but bo got me bad. So I returned to him. After that, flipkart returned it. But after returning, his money did not come back. And flipkart blocked my id. I want to case over flipkart
Amount 10999 Zoonis cpu
Order registration number [protected]
Calling number [protected]
Name pareek
Order id-0D[protected]
Return id-[protected]
Apr 22, 2020
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Mar 17, 2020
Updated by Prateek sharma89
Order screenshot
Refund not received

Verified Support
Mar 19, 2020
Flipkart Customer Care's response
We will revert on it.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Shivani158
    from Powai, Maharashtra
    Mar 17, 2020
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    My Booking Id is FF[protected], I tried calling their travel customer care number for last 5 days. I did not get any response, neither someone picking up the call nor any call back from Flipkart. I have some serious issue regarding my travel booking. I called flipkart customer care, they are not ready to handel these quiers as they are not the concerned team. There is no alternative number given and also they are not responding on my emails.
    Apr 22, 2020
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Mar 19, 2020
    Flipkart Customer Care's response
    We will revert on it.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      V
      vibhuti7291
      from Powai, Maharashtra
      Mar 17, 2020
      Report
      Copy

      Address: Hyderabad, Telangana, 500084

      Hello Team,

      I hope you are doing well. I have raised a complaint about my return error. I am a plus member on Flipkart since plus was launched. I am a regular customer on your platform. I had a wedding in the month of November when I shopped a lot on your platform and due to quality issues, I returned a few. Post that I am getting an error that "Your return request cannot be fulfilled as our systems have detected an unusually high number of return requests from you.Click on 'Need help' section from your order details page to reach us.

      Every time I try to create a return I get this response. I have to reach out to the social media team every time I want to return an item. This is a great hassle for me. Kindly resolve the issue at the earliest so that I can continue my regular shopping on Flipkart. Today out of nowhere my account is blocked without any prior information to me.

      I have raised a complaint in the consumer forum as I am not allowed to return the item which I don't like on your platform and unnecessary blockage of my account. I believe you guys are not standing on your owns statement of 30 days easy return policy. I am attaching the screenshot of the same. Expecting a positive and speedy response from your end. Kindly call me to discuss further.

      Kindly answer:
      1: why my account is blocked
      2: what about the GC that I have on my account
      3: I want to return the item.kindly share the return address or create a return
      4: I need invoice for few of my purchases for warranty purpose
      5: Kindly reopen my account

      Thanks and Regards
      Vibhuti Bhushan
      [protected]
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Mar 19, 2020
      Flipkart Customer Care's response
      We will revert on it.
      Mar 21, 2020
      Updated by vibhuti7291
      Kindly create the return of my item or give me a return address. I am still waiting for my account to get unblocked so that I can use my GC of 500rs. I got Citi bank credit card via Flipkart and wants to continue my shopping so that I can earn my Flipkart gift card worth 1000rs. You are unnecessary forcing me to keep a low quality product by not allowing me to return the item. I went through all the policies and see there is no clause of blocking the acct for returns. Why was never alarmed or warned for returns i[censored] felt so.kindly resolved my issue.call me to assist me.
      Apr 01, 2020
      Updated by vibhuti7291
      Why this issue marked resolved when I did not hear anything from Flipkart
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        amitsarawgi
        Mar 17, 2020
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Jaipur, Rajasthan, 302006

        Bought a MI Tv under exchange (Non Working Tv). As per the terms and conditions mentioned on website. But the replacement was denied. Even after continues emails, the customer support has not answered the query & just beating around the bush.
        Fail to understand the reason for not answering the query.
        Regards,
        Amit Sarawgi
        [protected]@hotmail.com
        Apr 19, 2020
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Mar 17, 2020
        Flipkart Customer Care's response
        Hi,

        Greetings from Flipkart!

        We are sorry for the trouble caused.

        We regret to inform you that the seller was unable to fulfill your order as the courier service provider confirmed that the exchange product was not as per the exchange terms and conditions.

        The seller has confirmed the refund of Rs.9, 499/- has been completed on March 16, 2020, which should be reflecting in your account by Mach 19, 2020. Please find below reference number for the refund,

        ARN:- 001741

        Your kind understanding and cooperation are appreciated.
        I am surprised but the company is not ready to answer if the product will be provided under exchange as mentioned on the website if a fresh order is placed again. And if not, the reason for denial even after meeting the terms as mentioned on the website. The company has not even provided the email id & mobile number of the Director, Chairman & CEO as desired.
        I am really upset regarding the services of the company.
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          G
          Gopikrishna Rao
          Mar 17, 2020
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          unable to login to flipkart account

          I am unable to login to my Flipkart account since last 15 days, each time when try to login it says "login unsuccessful. Please retry in a minute".

          Being a genuine buyer, i am surprised and confused for what reason Flipkart blocked my account. I hereby request Flipkart team to look into this on priority and give me a option to authenticate myself if required and reactivate my account immediately.

          Thanks, br...
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy
          S
          sunil.kowkuntla
          Mar 17, 2020
          Report
          Copy

          Address: 560093

          Hi team,

          I have checked with the icici bank (Customer care team) and gather the below details.
          Transaction stamp for first transaction: 8:12 pm (18/jan/2020)
          Transaction stamp for second transaction: 8:54am (20/jan/2020)

          I have checked with the icici bank (Dispute team) and gather the below details.
          Transaction stamp for first transaction: 8:12 pm (18/jan/2020)
          Transaction stamp for second transaction: 8:13 pm (18/jan/2020)

          I am getting confused with the above details, when was the transaction done. They have misled me.

          Note: as per my knowledge the transaction amount was charged (2times) on the same day (18-jan-2020).
          Also, one transaction amount is already refunded from flipkart (Refund transaction id:[protected]
          Name: sunil k
          Mobile:[protected]
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Mar 17, 2020
          Flipkart Customer Care's response
          Hi,

          Greetings from Flipkart!

          We are sorry for the trouble caused.

          Kindly note that your order OD[protected] of Apple iPhone XS (Silver, 64 GB) on 18 Mar 20, 08:10 PM was unsuccessful as the payment did not go through. We understand that you have been charged for this transaction. Please get in touch with your bank's customer care using the number mentioned on the back of your card as they will be able to assist you further with this. If they are unable to help, you may raise a dispute with the bank's grievance cell.

          Your kind understanding and cooperation are appreciated.
          Mar 17, 2020
          Updated by sunil.kowkuntla
          Hi Team,

          I have checked with Bank and raised a Dispute Request from ICICI Bank to Flipkart. Which was rejected from Flipkart's end. I have raised Level 2 and Level 3 complaint also. They are saying the same to check with Flipkart.
          Mar 17, 2020
          Updated by sunil.kowkuntla
          Hi Team,

          I have collected the ARN number from ICICI Bank.
          ARN:
          1) 74766510018002363985311
          2) 74766510018002363985147
          Mar 19, 2020
          Updated by sunil.kowkuntla
          Flipkart Team: Any update?
          It's already 2months still the amount is not refunded.
          Apr 20, 2020
          Updated by sunil.kowkuntla
          Hi Team,

          Any update?. It's already more than 4months still the amount is not refunded.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            R
            Rekha Vinodbhai Jariwala
            Mar 17, 2020
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Flipkart, 395007

            Order OD[protected] delivered a fake product after stope it working I have visited Sandisk micro SD card customer care they told it is a fake we can not replace it you contact Flipkart from last 07 days they told we need time for Escalations by a company. They have not given another memory card or refund money.
            Apr 19, 2020
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Mar 19, 2020
            Flipkart Customer Care's response
            We will revert on it.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              N
              Nageshwar1234
              Mar 17, 2020
              Report
              Copy

              Dear sir,

              I had bought smartphone vivo z1 pro on 17thjuly 2019 from flipkart along with complete mobile protection. My phones inner screen is cracked and i submitted the phone to jeeves consumer services as recomended by flipkart customer care.
              My phone was submitted on 22nd feb2020 for repair or screen replacement.
              I am still waiting for my phone to be repaired. Inspite of repeated conversations, response from jeeves consumer services is very poor. Please help me to get my phone repaired as i am being harrased by jeeves consumers services.
              My details are

              Nageshwar tyagi
              Mobile no :-[protected]
              Order id of phone :- od[protected]

              Device no :[protected]
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Mar 17, 2020
              Flipkart Customer Care's response
              We will revert on it.
              Mar 18, 2020
              Updated by Nageshwar1234
              Pls. Provide instant solution as my working is suffering.
              Mar 20, 2020
              Updated by Nageshwar1234
              REMINDER
              Your response is still awaited
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                anilcbcwebs
                from Powai, Maharashtra
                Mar 16, 2020
                Report
                Copy

                Address: Jaipur, Rajasthan, 302033

                Hello,

                Dear Flipkart Team, as your policy says block those accounts who request large number of returns and my account is blocked for this, but its not reasonable in my case because only 2-3% orders are returned and all are valid returns from my side and I've use this service because flipkart proudly says "easy returns" and aside of this Flipkart never warn or notify me that returns could block my account its very unfair,

                The whole problem is occurred with my last order, i have ordered
                Samsung Galaxy Note 9 6GB 128GB - black but I've received Samsung Galaxy Note 9 6GB 128GB - blue,
                so i got different color and it is valid reason for return,
                after i placed return Pickup is proceed but no one came to pickup and i got SMS says "Pickup Unsuccessful"
                after next day when check my account its logged out when try to login it says "Your Flipkart account is blocked please contact customer support"
                i contacted support team and they registered a complain and asked me " please patient for 72 hours" and the 72 hours is not completed till now since November 2019
                i'm very disappointed please look upon this and unblock my account.
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Mar 17, 2020
                Flipkart Customer Care's response
                Hi,

                Greetings from Flipkart!

                We are sorry for the trouble caused.

                We would like to let you know that your recent request has been canceled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.

                Your kind understanding and cooperation are appreciated in this regard.
                Mar 18, 2020
                Updated by anilcbcwebs
                Their is no high number of returns and last return is genuine, this is discrimination against customer, I'm gonna forward it to legal action if account didn't unblocked
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  J
                  Jigish bhatt
                  from Powai, Maharashtra
                  Mar 16, 2020
                  Report
                  Copy

                  Address: Vadodara, Gujarat

                  For an order of mi power bank, wd external hdd, flipkart smartbuy hdd case, sandisk sddd3-064gb, skmei ad1166 digital watch having order id: od[protected] the payment of 6, 665 rs has successfully been done by upi id [protected]@oksbi to [protected]@indus by transaction id[protected] on 10/03/2020 but the order is not placed and shows the payment request as expired. The amount has deducted from my account and is transferred from the bank side also. So, i therefore request for immediate response and refund of money as soon as possible.
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Mar 16, 2020
                  Updated by Jigish bhatt
                  For an order of MI POWER BANK, WD EXTERNAL HDD, FLIPKART SMARTBUY HDD CASE, SANDISK SDDD3-064GB, SKMEI AD1166 DIGITAL WATCH having ORDER ID: OD[protected] the payment of 6, 665 RS has successfully been done to [protected]@indus by TRANSACTION ID[protected] on 10/03/2020 but the order is not placed and shows the payment request as expired.The amount has deducted from my account and is transferred from the bank side also. So, I therefore request for immediate response and refund of money as soon as possible.
                  Verified Support
                  Mar 17, 2020
                  Flipkart Customer Care's response
                  Hi,

                  Greetings from Flipkart!

                  Order ID:- OD[protected]

                  We are sorry for the trouble caused.

                  We would like to inform you that the payment was failed due at the bank's end, due to which the seller is unable to process your order. However, if the amount is debited from your account, request you to wait for 8 business days within which the amount shall be reversed back to the account. For further assistance, request you to contact the bank.

                  Your kind understanding and cooperation are appreciated.
                  Mar 17, 2020
                  Updated by Jigish bhatt
                  The bank has confirmed payment processed to flipkart . I have even stated the transaction Id. Look closely to the complain & then respond as quickly as possible.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    G
                    Gilvas
                    Mar 16, 2020
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Thrissur, Kerala, 680697

                    I have purchased ac since april 2019. Just becoming 1 year. My remote of ac is damaged. And i contact flipkart and marq. They were returned my remote. Now telling only whole product replaced. What i need in this condition. I have to pay another installatiob charges of ₹1600. Just replace of remote that i need to have to pay?? What company this. Totally disatisfied. Only remote i want to replace. Not whole product
                    Apr 25, 2020
                    Complaint marked as Resolved 
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Mar 16, 2020
                    Flipkart Customer Care's response
                    We will revert on it.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      A
                      Acchyutth Sunny
                      Mar 16, 2020
                      Report
                      Copy

                      Address: 4-2-36 Near Axis Bank opposite 2nd street Jammikunta, Axis Bank, Karimnagar, Andhra Pradesh, 505122

                      Fossil Watch / i ordered watch in flipkart 2gud products ordered on 11mar 2020 wednesday from my Credit card and delivery date is 15 march 2020 sunday i waited all these days and they didn't even responded please take an Action and Provide me Compensation . Xpress bee is the wish master .
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        R
                        Reddy grrk
                        Mar 15, 2020
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Order id: od[protected]

                        I ordered asics running shoe and got it delivered on 10 march. I received the product and found that the colour is slightly different but brand is same. So i created a return request on 10 march. I got a text message on same day to upload my id proof in email. Since i didn't receive any email i contacted customer care and they advised me to share i'd proof though chat section. I did the same on 10 match 5.56 pm. But on 12 th i received message that the request rejected by seller due to non receipt of i'd proof. So i called the flipkart people and explained that ispite of me sending idproof on chat why the request cancelled. They replied that they received my id proof and it is their fault that the request got rejected. So they created a new return request and guarenteed that it will be resolved by 15 th march. This time they didn't send any mail or text message to upload i'd proof. But again today ie 15 march i receivrd a message that the request got rejected due to non upload of documents. This us utter disguest. U people are playing with out resolving the issues. U don't want to accept the return. You simply lagging the issue and creating mental torture to customers. I already placed a complaint on consumer court. Lets see there. I also have the call records of your executive accepting that it is flipkarts mistake that the request got rejected twice..

                        Name reddy grrk
                        Mail id is
                        [protected]@gmail.com
                        Mobile. [protected]
                        Apr 26, 2020
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Mar 17, 2020
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          M
                          Mansukh Bhola Ahir
                          from Surat, Gujarat
                          Mar 15, 2020
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Meghpur, Meghpur, Junagadh, Gujarat, 362265

                          My order was received jbl blutooth speaker befor 10 days me received wrong item and other brand speaker not jbl brand in box me create reaturn requst but not picked up ekart wish master. He says i not receive your package because not jbl brand speaker in box andmy complain not resolved by flipkart and replacement requeste cancellation not received by seller lpeasekindly solve my complain and give my refund
                          I want to refund only this product not replacement require...
                          Mar 24, 2020
                          Complaint marked as Resolved 
                          Not resolved my complain afler long time
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Mar 15, 2020
                          Updated by Mansukh Bhola Ahir
                          My complain not resolve by flipkart
                          Verified Support
                          Mar 16, 2020
                          Flipkart Customer Care's response
                          We will revert on it.
                          Mar 20, 2020
                          Updated by Mansukh Bhola Ahir
                          OD[protected]
                          i have been experiencing problems for the last 15 days but my problem has not been resolved yet. Please pickeup my product and return it to me. Did not and it gave Flipkart incorrect information or canceled the pickup because the product was damaged so my product is not a jbl brand different brand and totally local brand speaker Received by me but not solved my complain
                          There is no company name written on the speaker.The wishmaster said that this is not a jbl speaker so we could not remove it and later show the wrong reason that the item is dameg.
                          If you can, I request Flipkart to refund me. I want a refund. Because you are no longer trusted.
                          Verified Support
                          Mar 25, 2020
                          Flipkart Customer Care's response
                          We will revert on it.
                          Apr 02, 2020
                          Updated by Mansukh Bhola Ahir
                          Now if no answer is given to my problem, now I will spread my problem through social media such as Facebook Twitter WhatsApp and you will be dishonored. This is because my problem is not resolved. And I have the evidence too. your wrong product received and my issue running last 1 month but note solved by flipkart.
                          I want to refund only not replacement require.

                          Apr 03, 2020
                          Updated by Mansukh Bhola Ahir
                          My order has been canceled by you and why. If my problem is not solved
                          then why was it canceled when will I be given my refund?
                          Apr 03, 2020
                          Updated by Mansukh Bhola Ahir
                          My order has been cancelled by flipkart without any reasons my reaturn policy and but my issue not solved I lost my ruppes ?
                          Apr 03, 2020
                          Updated by Mansukh Bhola Ahir
                          Please resolve my complain .very bad experience with flipkart this order answer me
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            annada sankar Roy
                            Mar 15, 2020
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Mumbai City, Maharashtra, 410210

                            I ordered two n95 mask, and although i paid for two masks, the seller only delivered one. When i complained about it, flipkart customer support informed me that it will be resolved, however the refund request was rejected.in the time of emergencies like this when people are not getting masks anywhere, flipkart is playing for their own gain. Its pure case of fraud and cheating.
                            Apr 16, 2020
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Mar 16, 2020
                            Flipkart Customer Care's response
                            We will revert on it.
                            Hii,

                            i have tired to login for purchase a product and when i forgot for new password then opt it is not sending me and OTP option for reset password.
                            My gift card of rs 33000 has been blocked by flipkart
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            2 Comments
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              R
                              Reddy grrk
                              Mar 15, 2020
                              Report
                              Copy

                              Address: 521225

                              I ordered asics running shoe and got it delivered on 10 march. I received the product and found that the colour is slightly different but brand is same. So i created a return request on 19 march. I got a text message on same day to upload my id proof in email. Since i didn't receive any email i contacted customer care and they advised me to share i'd proof though chat section. I did the same on 10 match 5.56 pm. But on 12 th i received message that the request rejected by seller due to no receipt of i'd proof. Fff
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Mar 15, 2020
                              Updated by Reddy grrk
                              Still no response from the team. They cancelled 2 return request stating that I'd proof not submitted even though I submitted the I'd proof. They are speaking full of lies.
                              Verified Support
                              Mar 16, 2020
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              Mar 16, 2020
                              Updated by Reddy grrk
                              When will you revert on it. I have been asking to wait since 10 March. You people cancelled return requests twice even though I uploaded all my document.

                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                R
                                Rahul Rocky
                                from Imphal, Manipur
                                Mar 15, 2020
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Hello sir i order red tape formal shoe but received brown colour today. I tried to return the order but flipkart closed my account. Help me i lost 1050 rs. Please help forward my issue. I never expected this kind of things. What should i do they are not listening. You are only hope left now. I need either replacement or full money refund. Hope u will understand
                                Apr 21, 2020
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Mar 16, 2020
                                Flipkart Customer Care's response
                                We will revert on it.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  P
                                  prince334
                                  Mar 15, 2020
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: harischardra talab near Dr sudha sharma, 805110

                                  Maine kutch din pehle redmi 8 order kiya tha exchange with redmi 4a...
                                  15/03/2020 ko suraj prakash pickup krne aaye orr inhone phone thik hone k babjood phone liya nahi orr jhut bola ki phone ka screen nikla hua hai... Orr to orr usne bola ki office jayaiea orr waha dikhayaiea.. Jab flipcart homedilivery option deti hai to mai kyu jau office
                                  Flipcart ke policy k aanusar mera phone bilkul fit hai... Waise maine uska ekk video v nikala hai jo mai direct youtube pe dalunga... Orr iss complaint k sath v attach kr rha hu..
                                  Plz... Take action against it... Yai nawada ke flipcart ka koi staff tha plz take action against it... He is ruining the reputation of flipcart..
                                  Apr 18, 2020
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Mar 16, 2020
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Hi,

                                  Greetings from Flipkart!

                                  We are sorry, we are unable to find your account details. Request you to get in touch with our customer support number[protected].

                                  Your kind understanding and cooperation is appreciated.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    sujeetmi
                                    Mar 15, 2020
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Mainpuri, Uttar Pradesh, 205301

                                    I received a order of mi trimmer on 8'th march. The box is packed with labels of flipcart but when i opened it i found nothing inside it, not even the accessories
                                    And then i tried to contact flipcart but they tells me to wait, at first they asked for 4 days then again 2 days and then again asking me 4 -6 days for further investigation. I am shocked after seeing all kind of stuff.
                                    Apr 16, 2020
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Mar 16, 2020
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi,

                                    Greetings from Flipkart!

                                    We are sorry, we are unable to find your account details. Request you to get in touch with our customer support number[protected].

                                    Your kind understanding and cooperation are appreciated.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      I
                                      isband
                                      Mar 15, 2020
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Complaint... I purchased micromax mobile from flipkart. Od[protected] but the mobile delivered is out of warranty. Total cheated. The mobile was micromax bharat 4 putchaeed in may 2019. But the mobile is out of warranty n despitr regularly calling flipkart no replacinhg. Total cheated... Since may 2019 flipkart onky wasted my time. I call flipkart ppl but tgey only wasfe time anf sinve may 2019 no solition vety harrased the product delivered was out of warranty and thid is total cheating
                                      Apr 16, 2020
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Mar 16, 2020
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We will revert on it.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit