Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1019

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
P
prateekwebsol
Mar 6, 2020
Resolved
Report
Copy
Resolved

Order id: od[protected]
Ordered: samsung evo plus uhs-3 card
Got: samsung evo uhs-1 card (With tempered brand packaging)

Raised a replacement request, i was told i will be contacted. No one cantacted, but replacement request cancelled automatically, calls again, my flipkart account blocked saying i have returned a lot of products.

Please clarify, are you blocking my account only for rs.1499?

I request you please to revise everything again and tell me the complete story.
My issue is still not resolved.

I have also raised a grievance on consumer helpline, on which, i gets the same message as it was in my mail. My issue is not getting resolved. I thought i would be better to consult with you before any legal action.

I just want you to revise everything and find out the real problem and clearly state what is wrong with everything. I want a detailed email and want to get my issue resolved.

Order id: od[protected]
Nch complaint id: 1934036, 1936384 and 1942896

Regards
Prateek
Contact no. [protected]
Email: [protected]@gmail.com
Apr 25, 2020
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Mar 07, 2020
Flipkart Customer Care's response
Hi,
We are sorry for the trouble caused.
We would like to inform you that we request you to click on the below link and make the payment.
https://rzp.io/i/bgEaW9B
Your kind understanding is appreciated.
Sir as per order no. id OD[protected] i ordered 2 qty eset nod 32
antivirus. but on 5.3.2020 supplied only one qty, but the courier collected rs. 794.00.I request you supply one more qty of eset nod 32 antivirus. Please send to me the address given in this order
national hd video's reply, Mar 6, 2020
Sir as per order no. id OD 1179798688668580000 i ordered 2 qty eset nod 32
antivirus. but on 5.3.2020 supplied only one qty, but the courier collected rs. 794.00.I request you supply one more qty of eset nod 32 antivirus. Please send to me the address given in this order
Sir mene sirf aaj Tak ek hi order Kiya hai..Jo product mujhe missing Mila mene replacement k liye request ki to Mera Flipkart ka account hi block kr diya gya...Mera Loss ho gya...or Flipkart reason bta RHA hai apne jyada return request create ki
Helpful
Found this helpful?
2 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    C
    Chandra bhusan kumar
    Mar 6, 2020
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Banglore, East Champaran, Bihar
    Website: Flipkart

    I was ordered mahatsov saree. When i received this saree the color of saree was not same as image and design was v not good and quality was v not good. I called customer care to return my product. He always say your problems was resolve by our team in some day. On this day he cancelled return request. He cancelled my return request four time and block my account. I was ordered first time in flipkart.
    Mar 26, 2020
    Complaint marked as Resolved 
    No he cannot help me and block my id without any reason
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Mar 07, 2020
    Flipkart Customer Care's response
    We will revert on it.
    Mar 26, 2020
    Updated by Chandra bhusan kumar
    No flipkart cannot support me
    Mar 26, 2020
    Updated by Chandra bhusan kumar
    He cannot refund my money and blocked my account
    Verified Support
    Mar 26, 2020
    Flipkart Customer Care's response
    Hi,
    We'd like to let you know that your recent return order has been cancelled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account. Your kind understanding is appreciated.
    Mar 27, 2020
    Updated by Chandra bhusan kumar
    I was order first time. And this is my first product and I was return this product 4time and he always reject my return request and always day I will resolve ur problem imn 72 hr and he cannot help me
    Mar 27, 2020
    Updated by Chandra bhusan kumar
    Aapko jb return request accept karna hi nhi hota to return policy ku dete. Or yeh mahatsav to support hi nhi karta
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      A
      abujan10
      Mar 5, 2020
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: kannamala house,puthusserry p.o,thiruvalla, Pathanamthitta, Kerala, 689602

      Hello,
      I have tried to book a flight ticket on feb 24, the amount of rs.4275 debited from my bank account but ticket not yet booked. I didn't get any booking no or any id. I have attached the bank transaction proof in this complient
      Today is 9th working day. Still no refund i get.
      I tried to contact them 5 times, they didnt gave a proper reply.
      Its very pathetic
      Apr 8, 2020
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Mar 07, 2020
      Flipkart Customer Care's response
      We will revert on it.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        G
        Grisley
        Mar 5, 2020
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Home, 560032

        Hello this is John and the issue regarding the Order ID - OD[protected].

        I contacted 10 times and 3 times technical ppl cam home for the phone replacement however all said that issue is there but on account they updated issue fixed and replacement process canceled.

        The customer service ppl were also worst as they cant understand the issue and talk sarcastic.

        These issue is forward to the Samsung company and today I got call stating that if the replacement is not processed they will take necessary action on you.

        I request u to check and fix the issue as soon as possible.
        Apr 11, 2020
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Mar 07, 2020
        Flipkart Customer Care's response
        Hi,
        We are sorry for the trouble caused.
        We would like to inform you that for the order ID"OD[protected]", Kindly share the document/acknowledgment receipt from a brand where it is mentioned that there is the issue in the product. Your kind understanding is appreciated.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          A
          Arpit Kalra
          Mar 5, 2020
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Express zenith, F1208, Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201301
          Website: www.flipkart.com

          I have placed an order from my alternate number that is [protected]

          I have ordered one puma shoes that too with a genuine tag on website
          But i have received a fake product and that too with a poor quality and tored box,
          I have requested for return thrice but no1 came and customer care always says sorry no1 is refunding my money.
          Kindly help
          #flipkart_fraud
          Apr 22, 2020
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Mar 07, 2020
          Flipkart Customer Care's response
          Hi, We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your order ID OD[protected]. We’d like to let you know that the seller has confirmed that the refund has been completed on 06 Mar 20 and should be reflecting in your bank account by now. Please check the previous statement/unbilled transaction of your account before reaching out to the bank. You may contact your bank’s customer care with the reference number (P2003051611554685044342) using the number mentioned on the back of your card in case you need further assistance. If they are unable to help, you may raise a dispute with the bank's grievance cell.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            R
            Robinprshr
            Mar 5, 2020
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Dear consumer care, i'm robin parashar. I purchased a refurbished mobile from 2 gud company by logging in with flipkart. Due to some damaging in the product, i return my order to the company on 2march 2020 but there is no refund in my bank account till today. Please help me to refund my money back to my account. Here are some details about my transaction.
            Transaction id p2003021558229291143435
            Robin parashar
            Refund amount 5, 449/-
            Bank account no [protected]
            Apr 5, 2020
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Mar 05, 2020
            Updated by Robinprshr
            My contact no is [protected]
            Verified Support
            Mar 05, 2020
            Flipkart Customer Care's response
            Irrelevant complaint. Hence, closing this complaint from our end.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              M
              Manoj825
              Mar 5, 2020
              Report
              Copy

              Address: Subhah camp BADARPUR, New Delhi, Delhi, 110044

              I already pay my flipkart paylater bill and the amount was successfully deducted from my bank account and flipkart send email message calls can clear the dues of flipkart paylater but already pay the filpkart paylater bill and money also successfully deducted from my bank account flipkart also calls emails for legal implications but i touch my bank with the transaction use for flipkart but bank says transaction was successfully transferred to flipkart merchant account
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Mar 07, 2020
              Flipkart Customer Care's response
              Hi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share with us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
              Hope to hear from you soon.
              Mar 07, 2020
              Updated by Manoj825
              My Registered Mobile number is on Flipkart [protected]
              Email [protected]@gmail.com
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Shilpa Shrivastav
                Mar 5, 2020
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: 560037

                Sir, my flipkart paylater is not working from last 4 months.

                I have tried more than 100 times in different phones. "its says try after some times." or try again

                Till now its not working you peoples waste here.
                Doing nothing just reply sorry for issue we are unable to find your account.. F*
                I'm using flipkart more than 7-8 years any you people are telling there is no account.

                Even i have raised complain no answer. Worst experiance i ever have with consumer complain and flipkart.
                Waste of time.

                Okay so i have tried re-install app also in different phones its not working.
                When ever i call flipkart customer care they will to try after 24hrs this is redicules

                Every time same story they will repeat and no. Complain has been raise even after request.

                Email address linked with flipkart is :- [protected]@gmail.com
                Account name :- shilpa srivastava

                "please don't ask again my account details first check on your system"

                Please help to update my kyc or else deactivate my account

                Thanks
                Apr 14, 2020
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Mar 07, 2020
                Flipkart Customer Care's response
                We will revert on it.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  M
                  Mukesh.123
                  Mar 5, 2020
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Chittoor, Andhra Pradesh, 517257

                  I ordered 50 inch thomson tv on 24 th april and it got delivered on 26 and they delivered the used product and it's defective one i raised return request on 29 th they say technician visit the lacation and checks the product, but he didn't show up then without any information they rejected my return application and again i raised my return request once again and same thing happened and once again i raised return request pls solve my problem
                  Apr 8, 2020
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Mar 05, 2020
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    K
                    Kunalbhaii
                    Mar 4, 2020
                    Report
                    Copy

                    Address: Baramati, Pune, Maharashtra, 413102

                    Fraud service,
                    Please tell me why send me a low quality curtains

                    And this cheep curtains please collect return

                    Very bad experience, I think this curtain market price maximum 500 rs, and I pay 1698rs

                    Very cheep app flipkart very fraud seller and company

                    Please send return and close issue, if not received refund i will always irritating you.
                    Order ID OD[protected]
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Mar 06, 2020
                    Updated by Kunalbhaii
                    Please do fast
                    Return policy will be end 9 march 2020

                    Please help me
                    Verified Support
                    Mar 07, 2020
                    Flipkart Customer Care's response
                    Hi,
                    We are sorry for the trouble caused.
                    We'd like to let you know that your recent return order has been canceled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                    Mar 07, 2020
                    Updated by Kunalbhaii
                    I want my refund, because quality not good

                    And amount is high, this curtain actually amount not bellow 500 rs

                    Do pickup this item and close this issue
                    Item is packed condition, see image below

                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      K
                      Kunalbhaii
                      Mar 4, 2020
                      Report
                      Copy

                      Address: Baramati, kasba near nexa nexa SHROOMS, Pune, Maharashtra, 413102

                      Received low quality item, I think this item market price not maximum 500 rs +, but collect from me 1698 rs.
                      FLIPKART IS Fraud SELLER, DONT BUY FROM THEM.

                      in that time showing my account Is blocked, any my return request pending so please unblock my account for this returning item,

                      So, send refund and close issue, if refund not received I will daily irritating you,
                      So send refund and close issue,
                      Please

                      see image item is packed and good condition, only reason is fabric not like me.
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Mar 06, 2020
                      Updated by Kunalbhaii
                      Flipkart is froad, not received respon

                      Return policy ends on 9 March 2020
                      Verified Support
                      Mar 07, 2020
                      Flipkart Customer Care's response
                      Hi,
                      We are sorry for the trouble caused.
                      We'd like to let you know that your recent return order has been canceled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                      Mar 07, 2020
                      Updated by Kunalbhaii
                      This return policy served by u, and time how to close policy

                      Froad flipkart service
                      Mar 11, 2020
                      Updated by Kunalbhaii
                      Not responding
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        T
                        Tajnder Singh
                        Mar 4, 2020
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: H.n.1782 , Near Deepak Vihaar, Kishangarh Road, 136135

                        Respected sir
                        It is bring to your kind notice that I have recieved wrong product on dated 17th feb 20. Continuous i am in touch with the customer care team. They arranged return pickup a number of times but only two times whismaster visited but he denied to pickup it to say this... THAT ASK TO FLUPKART TO MAIL THEM OF WRONG PRODUCT.
                        Every times customer care give me same statement... WAIT WAIT WAIT WAIT.
                        Many times my pickup crossed the last date and many times it is written again.
                        Sir, i have been suffering day by day for last 15 days by your customer service.
                        Nor picked up the wrong product nor got refund.
                        Kindly arrange pickup of wrong product and refund my amount.
                        I sahll be very grateful to you
                        Thank and regards
                        Tajinder singh
                        [protected]
                        [protected]
                        Order id. OD[protected]
                        Woodland shoes.
                        Apr 7, 2020
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Mar 07, 2020
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          L
                          Laxman J
                          Mar 4, 2020
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: jatavath laxman H no. 10-64 opp. tahsildar office, rajapur, 509202

                          I purchased epson L565 ink from flifkart website and i used the ink to my printer the printers not perfectly printed first few pages and later completely print blank pages than i went epson service centre mahabubnagar,

                          the service centre technician test the ink and noticed that they supplied ink was duplicate and waste ink
                          the cause of ink my printers head completely damaged that cost is 5000/-
                          pluse service charge 500/-
                          Apr 25, 2020
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Mar 07, 2020
                          Flipkart Customer Care's response
                          Hi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share with us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
                          Hope to hear from you soon.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            Y
                            yashbant kumar
                            Mar 4, 2020
                            Report
                            Copy

                            Address: Tilak nagar station road begusarai bihar near by jio tower (east private bus stand), pin-851101, Begusarai, Bihar, 851101

                            My flipkart account has been deactivated and now I want be activate it but it is not activating
                            My flipkart account connected with my mobile no. It is not connected with email and when I enters the mobile no. And password he saw me "Account is inactive contact the customer support to reactivate it"
                            so,
                            i am not able to payment flipkart pay latter dues bill because my flipcart account has been blocked
                            Pl solve this problem vastly
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Mar 07, 2020
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share with us the order details or get in touch with our customer support number[protected]. Hope to hear from you soon.
                            Mar 08, 2020
                            Updated by yashbant kumar
                            my flipkart account email [protected]@gmail.com, registered mob no-[protected]

                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              K
                              Kunalbhaii
                              Mar 4, 2020
                              Report
                              Copy

                              Address: Kasba ,baramati, Pune, Maharashtra, 413102

                              Issue only my product price is 1740 rs

                              Ordered wall curtains, this curtains quality is very low class, like a 150 rs, and after I was create return request, company rejected my request

                              Please give me refund and close issue,

                              And please dont buy any item from flipkart

                              See product image,
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Mar 06, 2020
                              Updated by Kunalbhaii
                              Please do fast, my return policy will be ended 9 march 2020

                              Please do something
                              Verified Support
                              Mar 07, 2020
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi,
                              We are sorry for the trouble caused.
                              We'd like to let you know that your recent return order has been canceled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account
                              Mar 11, 2020
                              Updated by Kunalbhaii
                              Flipkart is froad, please don't buy from them
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                B
                                boradip55
                                Mar 4, 2020
                                Report
                                Copy

                                Flipkart affiliate tracking id: boradip55

                                October 2019 we have earned 96, 396 ₹/- approved payment & the amount should be transferred in our account in january 2020 (Completion of 60 days). But the amount was not transfer in my account in april 2020.

                                November 2019 we have earned 56, 964 ₹/- approved payment & the amount should be transferred in our account in february 2020 (Completion of 60 days). But the amount was not transfer in my account in april 2020.

                                December 2019 we have earned 1, 08, 110 ₹/- approved payment & the amount should be transferred in our account in march 2020 (Completion of 60 days). But the amount was not transfer in my account in april 2020.

                                Flipkart affilatetotal amount 2, 61, 467 ₹/-

                                We have mailed several times but nobody had replied and we have also submitted issue in affiliated programmes contact us page, but they have not replied to us. We complain mail they told us to mail on [affiliate]@flipkart.com we have mailed on that mail id but still no reply.

                                Janani. [protected]@flipkart.com
                                Sheethal. [protected]@flipkart.com
                                Sai. [protected]@flipkart.com
                                Kumar. [protected]@flipkart.com
                                Shreyansh. [protected]@flipkart.com

                                We are hopeless and helpless. They are not providing any support and not even there is a number to contact them. Kindly take the necessary actions against them.
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  K
                                  Kirti241996
                                  Mar 4, 2020
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Flipkart Internet Private Limited, Vaishnavi Summit, Ground Floor, 7th Main, 80 Feet Road, 3rd Block, Koramangala, Bengaluru 560034, Karnataka, India., 560034

                                  I have received the order one is spotzero milton mop and other is treo cup on 24 feb. I have raised return of treo cup on 28 feb and replacement of spotzero milton mop on 26 feb. Till 2 march i have not received the spotzero milton mop so i cancelled the replacement and raised the replacement once again on 2 march and till 3 march treo cup is not picked. The last date of return for both the product is 7 march. I have also raised the complaint for my orders so many time. But i have not received satisfactory result. The order no of spotzero milton mop is od[protected]. Treo cup's order id - od[protected]. Please make sure that my order will replace and return before the last date of return and replace which is 7 march. Your delivery agent send me message at late 7p. M and cancel the return after 2 hrs regarding the pickup of return product but never picked it.
                                  Apr 25, 2020
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Mar 05, 2020
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  We will revert on it.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    D
                                    dash01010101
                                    Mar 3, 2020
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Sir/ma'am i ordered earphones on 26tg feb and delivered on 28th feb buy when i opened the package it was empty. I immediately called support they told me to refund/replace of the same. But it got rejected twice without knowing my perspective. And still when i call them they again and again keep delaying the process. Please help me i've already paid for the order of 599rs and still hadn't received anything.
                                    May 22, 2020
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Mar 04, 2020
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    We will revert on it.
                                    Mar 04, 2020
                                    Updated by dash01010101
                                    Today morning I got a call number ending 880 and the lady speaking was flipkart consumer complaints. I told everything to her and she promised that flipkart will surely contact me within 24hrs and resolve this issue which I'm facing from last 6 days. But it's already 13hrs done and I haven't received anything from the Flipkart team. No call/email, this shows that flipkart is least bother about customers complaint. Not gonna shop on flipkart from now that's for sure. I hope to get my refund/replacement ASAP.
                                    Thanks!
                                    Mar 04, 2020
                                    Updated by dash01010101
                                    What a dishonest company! Surely not gonna purchase anything from flipkart. Thanks for the experience
                                    Mar 10, 2020
                                    Updated by dash01010101
                                    It's 10th of March and flipkart is least concerned on resolving my issue. It's 11th day and no firm resolution. All they're asking is just for my ID proofs and I've already provided them what I've got. I don't know what they're upto. Flipkart if you're seeing this I'm really exhausted and i want to refund/replacement ASAP
                                    Verified Support
                                    Apr 20, 2020
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi,

                                    We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your boAt Bassheads 220 Super Extra Bass Wired Headset with order ID OD[protected]. We’d like to let you know that the seller has confirmed that the refund has been completed on 13 Mar 20 and should be reflecting on your account by now.

                                    Payment reference number: P2003131332582096781074

                                    Hope this helps.
                                    24hrs almost done no call/email. What dishonest company! Shame on being called on Indian company Amazon does an amazing job!
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      B
                                      byjumm
                                      Mar 3, 2020
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      I added two gift cards to my flipkart account for purchasing mobile phone, i tried 24 times for purchasing the phone, everytime they cancelled my order, i contact the cc team of flipkart,, stock availabilty issue.

                                      After few days feb 29 my flipkart i can't login,
                                      Cc team informing me you using the flipkart for business purpose,

                                      My gift card amount in flipkart wallet

                                      Take a necessary action to activate my account or refund my gift card amount
                                      Apr 7, 2020
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Mar 04, 2020
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      Hi,
                                      Thanks for getting in touch.
                                      We are sorry to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share us the account details or get in touch with our customer support number[protected].
                                      You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                                      Hope to hear from you soon.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        P
                                        Punakonborah
                                        from NAHARKATIYA, Assam
                                        Mar 3, 2020
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: naharkatia gethupather VILLAGE P.O DIHING KINER, naharkatia gethupather VILLAGE DISTRICT DIBRUGARH ASSAM, Dibrugarh, Assam, 786610
                                        Website: www.flipkart.com

                                        Hello please flipkart want the product as soon as possible if possible please try to deliver my product on 7th march please try to deliver i want the product as soon as possible please because i want to give someone this product in in his birthday his birthday is on 17 march tafa please deliver my order on 7 march if i will see my product on 7 march then i will definitely will be and condition with order id:od[protected]
                                        Apr 19, 2020
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Mar 05, 2020
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        We will revert on it.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit