Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1016

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
P
Psn270974
from Delhi, Delhi
Mar 14, 2020
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: MUMBAI, Mumbai City, Maharashtra
Website: flipkart.com

Hello,

Good evening!!!

This is a lengthy mail and rightly so due to the fact that i am feeling cheated and policies of your company that are questioning your own business model.

I had done some analysis and placed an order of the newly launched real me 6 pro mobile phone on your website - flipkart.com under the order number ref. Od[protected] yesterday afternoon.

This was done only after i saw a confirmed delivery promise today i. E 14th mar 20. I had an option of buying oppo f15 from your competitor where the delivery promise was today morning.

The payment was made as a combination of 4 gift vouchers that i had and the remaining amount by credit card for which i also have a confirmation.

Post the order, i kept following the portal for the shipment updates and accordingly yesterday afternoon it was shipped out to my address.

All was fine till today morning when i suddenly receive a message on my mobile number [protected] saying that my shipment was delayed and would take 3 business days to deliver. Post that i confirmed over portal and since i had an option on the same for help, i clicked it. I got a call and i explained them my concern. They were of no help and kept on repeating the same thing - we will take 3 business days to deliver with no one explaining the exact reason behind it. Then i asked for escalation and all the 2 levels (Shivani and kaiser) above the customer service agent repeated the same thing as above. After speaking with them for more than 1 and half hours, i sincerely requested them to share some senior management persons contacts which they refused saying that they were final level of escalation.
Throughout the discussion, i could see the helplessness of the people at all levels and hence they became defensive in their replies. Why have such crippled customer support who cannot even answer customer queries?
After multiple requests they told me that they would internally send an email escalation and not give me any contacts. Upon insisting they gave me the reference number as – incident in[protected] (I dont have any visibility of the current status on this incident complaint)

Post that at about 1 pm, i got a call from indore flipkart confirming that i would be receiving the package before 7 pm today.
In both the above mentioned calls, i clearly mentioned my next step – i would wait till 7 pm and if not received, i will be going to the nearest police station and giving a complaint and calling you people from there. However, due to corona scare here i am not encouraged to do that. I am marking a copy of this complaint to the cyber crime cell of bangalore police for their assistance. I am also posting this in social media for 2 reasons – there is no response from you on the delivery and also i would like to warn other customers on such fraudulent practices being adopted by flipkart.

Till the time i am typing this email i. E 8.36 pm today, i have not received the mobile phone and neither any updates. So it is clear that it is not going to be delivered today. Under these circumstances and based on my discussion with your customer care, i have decided to write this mail and pose few questions to you for immediate reply as below,

• i have given complete money to you and bought the product (Including the exchange which was evaluated by you). This was done post your promise date of delivery of 14th mar and now you seem to disown it - why?

• we trust you and place an order on your portal and your company disowns your sellers, logistics team, courier team and finally even the customer - why? Had they good connect among all, then they could have taken others into con-call and sorted out the issue.

• the seller in my case is bangalore based and i am also in bangalore. Going from one end to other or anywhere in the city is not more than 3 hrs and in this situation why you require more than 24 hrs to deliver a product in the same city - bangalore?

• when i order for an item, i make payment on your portal i. E flipkart and not to the seller, logistics person or courier person. Do i take confirmation from all as to whether they can deliver at the time and date that you people are promising to us?
• you people are in the front end and customer facing - it is basic confirmation that you people would have an understanding and agreement on the same. Is this not done in case of flipkart?

• the status that you people give on the portal for the package is also questionable and contradictory (As compared to the shipment company) – why is this?

As on your website:


As on e-kart website:


• what is your business model where you are not able to even trace a package and deliver in the same city for more than 24 hrs with all latest technology available at your stake – rfid, courier tracker number, ai and so on. What is the use if a customer cannot be even answered, leave alone satisfaction and delight.

Let me make a mention here – your competitor is far better and well equipped to handle customer queries. They immediately escalate internally and take people into con call, locate the product and ensure delivery on the same day of escalation (Even if seller is from another town / city). You are not even bothered about the customer.

Lastly request you not to play around with the customer beliefs. When we order something online, we place complete trust as we cannot touch and feel the product and do not have anything in hand. Still we pay 100% and keep waiting for the product fully at the mercy of you. You should not cheat customers like what you have done to me.

Now since you have not delivered today which was your promised date of delivery, i demand you to deliver the product immediately without any further delay and pay me compensation for the delay as well.

@ senior management team, flipkart – it is not good to hide from customers. You should be there in the front end to have a real feel of the service being rendered to customers. At least be accessible to customers. Presentations and board room meetings are only to please you and review internally. Please appreciate that your topline and bottom line is dependent on customers doing business with you. I am shocked at the attitude in flipkart.

@ cyber crime department, bangalore police – i am requesting your help. My above mentioned mail is very clear in terms of what i am going through as a service from flipkart and their associates. Moreover, i also feel this qualifies under 420 as cheating case as they promise one thing at time of sale and back track on the same at the time of the service delivery. I am marking it now itself because i am not getting any sort [censored]pdates from flipkart and i feel my money is lost.

Now they are telling that they will try to deliver the product by 20th mar 20

Thanks & best regards

Pramod s naik
Flat no. 108, kolimi heights,
Tamarai kannan road, ulsoor,
Bengaluru - 560008

[protected]

[protected]@gmail.com
Apr 16, 2020
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Mar 16, 2020
Flipkart Customer Care's response
Hi,

Greetings from Flipkart!

We are sorry for the trouble caused.

We would like to inform you that the order was delayed due to unforeseen logistics issues. However, the seller has confirmed the order has been delivered on March 15, 2020.

Your kind understanding and cooperation are appreciated.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    R
    Rajivragni
    Mar 14, 2020
    Report
    Copy

    Address: Nscbi airport, Kolkata, West Bengal, 700052
    Website: Flipkart

    I purchased yora magnet 4.1 headphone but after delivery, i checked headphone one side not work and only one side properly work, i complaint against headphone to flipkart customer care for refund this product, date 12/03/20 refund product reached for delivery but delivery boy say your first product different colour please you complaint customercare after complaint i delivered this product, second time i complaint, but no refundable yet, please solve my problem...
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Mar 14, 2020
    Updated by Rajivragni
    Order ID:-OD[protected]
    Verified Support
    Mar 16, 2020
    Flipkart Customer Care's response
    Hi,

    Greetings from Flipkart!

    We are sorry, we are unable to find your account details. Request you to get in touch with our customer support number[protected].

    Your kind understanding and cooperation are appreciated.
    Mar 16, 2020
    Updated by Rajivragni
    My account number is Name :- Rajiv Ranjan Singh
    [protected]
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      E
      EJU KAN MEDIA
      Mar 14, 2020
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Flipkart service promised my item delivery in 1 day. After 4 days no information yet. The message came from the bajaj debited amount.
      I tired to complain flipkart. Every customer executive say fix in after 18th.
      What can i do?
      Iam also flipkart plus member.
      Is it advantage plus membership.
      I attached all proof

      Order number - od[protected]
      Apr 21, 2020
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Mar 16, 2020
      Flipkart Customer Care's response
      We will revert on it.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Sneha.kumar96
        from New Delhi, Delhi
        Mar 14, 2020
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        My account is linked with mobile number [protected]. I placed an order for samsung galaxy s20 on 02.03.2020.
        The phone was pre-booked and to be delivered on 12.03.2020.
        As of 11.03.2020 the seller still hadn't packed and shipped the order so i launched a complaint. On 12.03.2020 the product was still unpacked and thus undelivered. I launched a complaint again and received an email in response assuring me the delivery will be done on 13.03.2020.
        On 13.03.2020 the product was still not packed and thus still undelivered. I launched a camplaint again (High priority complaint) after speaking to mr. Nitin, the supervisor.
        On 13.03.2020 i recieved an email assuring me that i will receive the order on 14.03.2020.
        As of 14.03.2020 at 2:41pm the product is still unpacked and not shipped. I have launched complaint again today with ms. Anuradha.
        Your team is very inefficient. I have been complaining since 4 days and still no one has contacted the seller. My order is still not delivered.
        I am highly upset with this kind of service. I am not being connected to seniors for contact. Your team has done nothing at all since 4 days to look into my order. Your company has already taken the payment since 12 days. And i have no option left but to register a case against your company.
        Kindly look into the matter as soon as possible. It has been 12 days since the payment.
        Thank you.
        Dr. Sneha kumar.
        Apr 16, 2020
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Mar 16, 2020
        Flipkart Customer Care's response
        Hi,

        Greetings from Flipkart!

        We are sorry for the trouble caused.

        We regret to inform you that the seller was unable to fulfil your order due to unforeseen reasons. Kindly note that the seller has confirmed that the refund has been completed on March 16, 2020 and the same should be reflecting in your credit card account by March 18, 2020. Please find below the reference number for your reference,

        ARN:[protected]

        Your kind understanding and cooperation is appreciated.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          N
          Nitishkrsingh
          from Powai, Maharashtra
          Mar 14, 2020
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Singrauli, Madhya Pradesh, 486885

          I have ordered a highlander shirt from flipkart. My order id is od[protected]. I ordered it on 11th march and received on 13 march. When i open the package i got shocked there is nothing in the package as it is very light in the weight.
          I purchased on it by cod.
          After opening the package i call to the customer care of flipkart they took my bank details for refund.
          On 14th march time 11:48 pm i received an message saying your return request is cancelled.
          I have raised return request again.

          Please sir help me regarding refund.
          Apr 30, 2020
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Mar 16, 2020
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            M
            mansiagrwl
            Mar 14, 2020
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Hi sir, ma'am,

            I booked a flight ticket from flipkart travels worth rs. Of 3512 on 20th of february 2020. Although my money was debited from my account but the ticket was not booked showing the message that the "cvv is required" when i had booked it through sbi netbanking. There was a glitch in their system and because of their problem i have been suffering since 1 month. I have been trying to solve the issue contacting my bank as well as flipkart customer care but i haven't got any response except that we do not have any information about this.

            I waited for 15 days after they told me to but didn't get the message for money refund from my bank account. I called flipkart.com and they said they had done the refund to my bank. Kindly contact to your customer care of your issued bank. I have contacted my bank and flipkart customer care numerous times after that and everytime some different executive gives a different response. Sometimes they say that their is no money received by them but i have the bank statement saying that there was a successful transaction and sometimes they just say that they have refunded the amount. I called to sbi customer care and they said they have not received any refund from merchant flipkart.com. They said me to ask for the written proof from flipkart.com, so that they can check in their system.

            Again i called to flipkart.com and asked for the proof that they have refunded the amount. On that they said that they are not having any details for the transaction as it was never successful. Instead of that they had given me one reference no and told me to give that number to my bank so that they can check. They send me one mail as well in that they have mentioned about the reference number and the refund which had never ever happened.

            I again called to sbi customer care and told that reference no. Which i got from flipkart.com but sbi guys were unable to see any details using that number since their system doesn't it to fetch any kind of information regarding refund. But flipkart.com didn't give me any other number.

            I again called them and this time they were not even bother to resolve my issue. Instead of that every time they are saying that refund has been done from flipkart.com. Your bank is lying your money, kindly contact to your bank. When i say raise a ticket regarding my issue to your higher management, they do that but next moment i get the same mail in which they mention the same thing "your refund has been initiated and it will be credited to my bank account in next 7 to 10 business days". Flipkart is not even interested to refund my money. I am pretty sure the problem is from flipkart.com end.

            Sir, i am going to attach the relevant document. Kindly have a look and try to resolve my issue. I will be very thankful to you. Below are few more detials:

            Booking id as given by flipkart: ff[protected]
            Refund transaction no given by flipkart.com - dqdogovba3l6uwqjbz

            Thanks and regards,
            Mansi agarwal
            Apr 22, 2020
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Mar 16, 2020
            Flipkart Customer Care's response
            Hi,

            Greetings from Flipkart!

            We are sorry for the trouble caused.

            We request you to kindly contact the Flipkart travel desk on the below mentioned contact number for further assistance,

            Travel desk:- [protected]

            Your kind understanding and cooperation is appreciated.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              P
              Prayagnahar
              Mar 14, 2020
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Gangamay mangal kayaralaya satana road malegaon dist nashik, Nashik, Maharashtra, 423203
              Website: Flipkart.com

              I order realmi x2 with exchange of redmi 3s prime... But u r executive didn't want to take and gave a nonsense reason of backcover colour.. Its original handset.. I and our group dnt order any furthers deals we blacklisted flipkart for the 3rd class service and i want to complaint again sales executive and manager of district level.. So that they cannot harrash any one else..
              Apr 15, 2020
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Mar 14, 2020
              Flipkart Customer Care's response
              We will revert on it.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                M
                Mallik Prabhakar
                Mar 14, 2020
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Near R. N. A. R college, Samastipur, Bihar, 848101

                My order is not delivered in taken time and wrong feedback given by delivery boy of flipkart. My delivery date is 11th march 2020. The delivery boy contact me and told me to take my order and i am able to take my order but after few times ago he can't contact me when i call him back he didn't respond my call.
                He given feedback that the customer is not available. Next day i will contact customer service representative and same thing and he reply me that it's solved whithin 48 hours. But today flipkart massaged me your service area is not available... Please do something. My awb number is[protected]. My contact number is [protected]
                Apr 14, 2020
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Mar 14, 2020
                Flipkart Customer Care's response
                We will revert on it.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  G
                  Geeta Sahu
                  Mar 14, 2020
                  Report
                  Copy

                  Address: Flipkart Internet Private Limited, Vaishnavi Summit, Ground Floor, 7th Main, 80 Feet Road, 3rd Block, Koramangala, Bengaluru 560034, Karnataka, India, Lucknow, Uttar Pradesh

                  I have purchased boat airdopes 382 from flipkart worth rs:- 2999/- which was delivered on 5th march within 2-3 hours if delivery, i raised the return request of this product saying that boat left airdope is not working properly and it has a size issue it's not fitting properly in my ears. I also mention about the battery backup problem which i faced by using the product for 6-7 hours. It has 10 days replacement / return policy. But sir they have blocked my account saying that i have returned too many products. But sir that was my first order, in which i have faced problem. Seller also ask for identity proof. I have provided them too but than they haven't return my product till now. And blocked my account. My email i'd is [protected]@gmail.com and mobile no. :- [protected]. Please return my product as soon as possible.
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Mar 16, 2020
                  Flipkart Customer Care's response
                  Hi,

                  Greeting from Flipkart!

                  We are sorry for the trouble caused.

                  We would like to let you know that your recent return request has been canceled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.

                  Your kind understanding and cooperation is appreciated.
                  Mar 16, 2020
                  Updated by Geeta Sahu
                  Can you reactivate my account ?
                  Helpful
                  1 other people found this review helpful
                  1 found this helpful
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    K
                    kumar snehal
                    Mar 13, 2020
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Sector-6/c, सेकतूर-6/सी, Bokaro, Jharkhand, 827006
                    Website: flipkart.com

                    The flipkart team just blocked my number without any prior notice... And they just keep saying to revert back an email which i haven't received not even single time!! And when i say them so they just keep post ponding the case using the phrase "sorry sir we are unable to complete your request". 'please wait for _ date"?? What should i do when they are not responding and just giving me instruction to reply to an imaginary email which i haven't received since time immemoriable!!
                    Apr 14, 2020
                    Complaint marked as Resolved 
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Mar 13, 2020
                    Updated by kumar snehal
                    MOBILE NUMBER-[protected]
                    Verified Support
                    Mar 14, 2020
                    Flipkart Customer Care's response
                    We will revert on it.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      J
                      JinoJos43702171
                      Mar 13, 2020
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: 1122, Mykonos, Sobha City, Thanisandra Main Road, Opp Sampigehalli Police Station, Hegde Nagar, Bangalore, Karnataka, 560077

                      I had pre-booked s20 plus on march 6th. Promised delivery date was march 11th. The product is not shipped yet as of today. Have raised multiple complaints - the timeline given for resoltuon has expired as well w/o any explanation what so ever! Now i have been asked to cancel my order and i will loose all my pre-booking benefits.

                      Od[protected]
                      Apr 22, 2020
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Mar 13, 2020
                      Updated by JinoJos43702171
                      Attaching the order screenshot

                      Verified Support
                      Mar 16, 2020
                      Flipkart Customer Care's response
                      Hi,

                      Greetings from Flipkart!

                      We are sorry for the trouble caused.

                      We would like to inform you that your order was delayed by the seller due to unforeseen logistics issues. However, we see that you have requested for the order to be cancelled due to the delay. The seller has confirmed that the refund of Rs.59, 199/- has been completed on March 13, 2020, which should be reflecting your account by March 18, 2020. Please find below the reference number,

                      ARN:[protected]

                      Your kind understanding and cooperation is appreciated.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        V
                        Varshagupta0016
                        Mar 13, 2020
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: HUIJIN ELECTRONICS INDIA PVT LTD, 5TH FLOOR, NILAMBER, DORANDA, NORTH OFFICE PARA, Ranchi, Jharkhand, 83002

                        I have ordered 100 pcs of mask. I was out of city for a month when filpkart delivered the product. When i opened the box after a month only 10 pcs has been received. I have paid 7600 for the products. Originally one mask cost 75 rs each but it cost me 759 rs for one mask. I have registered complaint on flipkart but it is not responding. It has over charged me.
                        May 3, 2020
                        Complaint marked as Resolved 
                        Refund received
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Mar 13, 2020
                        Updated by Varshagupta0016
                        I have placed multiple order.
                        other order id OD[protected]
                        order id OD[protected]

                        Verified Support
                        Mar 16, 2020
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Mar 21, 2020
                        Updated by Varshagupta0016
                        no refund received yet
                        Verified Support
                        May 04, 2020
                        Flipkart Customer Care's response
                        Hi,

                        Greetings from Flipkart!

                        We are sorry for the trouble caused.

                        We would like to inform you that the seller has confirmed the refund has been completed on March 21, 2020, which should have been reflecting in your account by now. However, if the refund is not reflecting in your account, request you to raise a chargeback by contacting the bank by referring the below reference number,

                        [protected]

                        Your kind understanding and cooperation are appreciated.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          V
                          Vik Mittal
                          Mar 13, 2020
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          The issue that I have experienced was: My order ID # OD[protected] ..Flipkart sent me faulty TV which didn't work even after a lot of try by their service engineer. When i contacted their customer care..they refused to give me refunds.
                          Why Flipkart is not giving me refund if its their fault only to delivering me a faulty TV. For Replacement also..they are delaying the delivery.
                          Flipkart customer care even not owning the issue and put direct blame on seller.

                          It occurred on: 12/03/2020

                          Flipkart should refund me for delivering me a faulty TV.
                          Apr 18, 2020
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Mar 16, 2020
                          Flipkart Customer Care's response
                          Hi,

                          Greetings from Flipkart!

                          We are sorry for the trouble caused.

                          We would like to inform you that the seller has confirmed the replacement product has been delivered on March 14, 2020.

                          Your kind understanding and patience is appreciated.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            R
                            RC_BOY
                            from Powai, Maharashtra
                            Mar 13, 2020
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 689585

                            My flipkart pay later amount paid at on 11/3/2020 phone pe app the amout debited my account. But the amout not reflcted on my flipkart paylater account. Phome pe transaction id is
                            C2003110145106646861629. My flipkart id : [protected]@gmail.com
                            . My account suspended due to the payment.. I'm not able to get the delivery of an item at my pincode.. My pay by later accout not shown my account plz help me
                            Apr 14, 2020
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Mar 14, 2020
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi,
                            Thanks for getting in touch.
                            We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
                            You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                            Hope to hear from you soon.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              L
                              lkhullar
                              Mar 12, 2020
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: 19/1, JAGRATI VIHAR, MEERUT, Meerut, Uttar Pradesh, 250004

                              My son ordered 2 units of 3 =6 hand sanitizers for me and one pack of 600 ml for my daughter miss kriti khullar who use to live in pune. Today i received 4 sanitizers instead of 6 and my daughter received pack of 500ml instead of 600 ml when my son contacted your executive he advised to return all and take refund knowing saintizers are out of stock in market. It is not good business ethic.
                              Please resolve the issue
                              L k khullar
                              19/1 jagrati vihar
                              Meerut 250004
                              Mob [protected]
                              May 3, 2020
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Mar 12, 2020
                              Updated by lkhullar
                              Order ID OD[protected]
                              Verified Support
                              Mar 13, 2020
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi, Thanks for getting in touch. We are sorry to inform you that we are unable to find your account details and order details from the shared information. Request you to share the registered email ID or order ID in order to assist you further. Hope to hear from you soon.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                Shubham Kumar pandey1
                                from Gurugram, Haryana
                                Mar 12, 2020
                                Report
                                Copy

                                Hi flipkart has blocked my 2 family account without any prior communication or
                                Email. Today i tried to login in my personal account whose registered no is [protected] but i see message account blocked contact customer care to fix it & then i checked my family account whose registered no is [protected]. It is also blocked.in both account i have money in the form of flipkart gift card & my personal account has flipkart plus membership & have also super coins which can be used for shopping at flipkart, buying voucher. This is fraud by flipkart & how they can block my account without any communication or email. They have also not refunded my money in that account. I contacted their customer care they told they cant help me as they cannot see any details they will forward my details to their team & told me to wait till 14th march 2020, 6pm
                                & also they cancelled my prepaid order whose order id - od[protected] & took the money. I am attaching screenshot for proof. My order has been shipped also. I request consumer complaints forum to take strict legal action against flipkart & help me to get my money back. This is fraud done by flipkart. Kindly take legal action against flipkart.
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Mar 17, 2020
                                Updated by Shubham Kumar pandey1
                                Their customer care not replying to email that means if i asked about my flipkart gift card money they will not tell about it & instead of it they will tell your account has blocked when i contact customer care they tell me that you will receive call by end of the day but no call i got & also flipkart have not refunded my amount provided refund initiation timeline passed. Kindly help .
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Sierra Kunal
                                  Mar 12, 2020
                                  Report
                                  Copy

                                  I would like to inform that i had ordered a canon pixma g 2000 multi function color printer. But when the product was delivered then in inside there was a wooden box wrapped in the cover of the printer. I immediately requested for the replacement which was canclled thrice. I am really clueless as to how you are not even looking in to the matter and cancling the request.
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    O
                                    Om27780
                                    Mar 12, 2020
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Panchkula, Haryana, 134102

                                    I have order 2 books from flipkart on 13feb2020. One book is delivered and 2nd one is not delivered till date. I have raised lot of request to flipkart but they not provide proper solutions. When i raised compliant they will closed it without any action from there end. I raised this issue with flipkart on 24th feb 2020 to onwards but they not provide any solution till date. Now i plan to raised a complaint against flipkart in consumer court.
                                    Apr 21, 2020
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Mar 17, 2020
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi,

                                    Greetings from Flipkart!

                                    Order ID:- OD[protected]

                                    We are sorry for the trouble caused.

                                    We would like to inform you that your order is being processed by the seller and the same shall be shipped by February 21, 2020, once shipped the product "Death; An Inside Story" shall be delivered to you on or before February 23, 2020.

                                    Your kind understanding and patience are appreciated.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      P
                                      piyush_84
                                      Mar 12, 2020
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Ahmedabad, Gujarat, 380009

                                      I got delayed replacement (About 27 days), i have got compensation from flipkart, the replacement has some battery problems + camera quality problems as well so now i want to return the product and want a refund as flipkart is giving me such a worst services. But instead of giving me the proper solution they are dragging the dates like anything so please help me out.
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        J
                                        jatinder arora
                                        from Powai, Maharashtra
                                        Mar 12, 2020
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Charkop kandivali, Mumbai City, Maharashtra

                                        Royal nesher clothing listed in your website owner mahesh mistry nd premal mistry are fraud people they have cheated me with 80 k rupees... I have filed a police complain against them... Kindly delist such cheaters as address given in your website is a false address... Jus check their office address given in your site is a wrong address... I have supplied tshirts to them they shut their rental shop nd ran away... Kindot delist from your site such fraud companies which are in genuine cheaters frauds
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit