Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1036

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
AjaiKumar Surendiran
Jan 21, 2020
Resolved
Report
Copy
Resolved

mismatch of imei number in invoice and

Address: Neesarga keerthana Apartment, Chandapura, Bengaluru, 560100

I ordered one plus 7 mobile in flipkart but I lost the mobile when i was travelling to Hyderabad. I filed a compliant in the nearest police station in Madhapur, Hyderabad regarding the mobile lost on 11/01/2020 giving up the IMEI number Over my Invoice shared by flipkart at the time delivery and respectively case id LR No: 74866/2020 has been generated. But after 12 days my case got rejected saying " Dear sir/madam, you have mentioned invalid...
Helpful
1 other people found this review helpful
1 found this helpful
Write a comment
Report
Copy
H
hirenjsca
Jan 21, 2020
Report
Copy

Address: Gandhinagar, Gujarat, 382421

60 days completed but still didn't get my payout.
We have mailed several times but nobody had replied and we have also submitted issue in affiliated contact us page, but they have not replied to us. We have mailed on that mail id but still no reply.

They are not providing any support and not even there is number to contact them. We are hopeless and helpless. Kindly take the necessary actions against them. We have worked very hard and now we are not getting our hard earned money.
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    B
    bpranitha
    Jan 21, 2020
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Vizianagaram, Andhra Pradesh, 535558

    Sir, I have ordered a Bombay dying bedsheet from Flipkart on 4th January and received on 11th January. The bedsheet was in horrible condition, full of stains and bad odor. The next day I have called them, then they assured me that my order will be taken back and money will be refunded soon. I have waited very patiently for some days when I called today they are denying for replacement and claiming that compliant should be placed within 10 days. Those people are simply refusing that I have already called and placed a complaint regarding this issue.
    Sir, This kind of incident discourage us to rely on online shopping. Kindly sort out this issue as soon as possible.
    Hoping for favorable action from you.
    Thank you
    Mar 8, 2020
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Jan 25, 2020
    Flipkart Customer Care's response
    We will revert on it.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      E
      endee.emess
      Jan 21, 2020
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Bandel, Hooghly, Kolkata, West Bengal, 712123

      I had ordered on Redmi 8A phone for official use on behalf of my company but the order was placed in my name instead of my designation. Now my company will not reimburse me the cost of the phone unless the invoice is in my designation.
      I contacted customer care & spoke over telephone, sent e-mail & even made 2 chat conversation with Flipkart representative, only to find that for a delivered order, the invoice cannot be changed.
      I wanted to cancel the order & place another one with correct details but refund option was not available, only replacement was available; that too if done will be on the same invoice.
      All I wanted the invoice to be in the name of my designation instead of my name. Copy of invoice attached.
      Jul 30, 2020
      Complaint marked as Resolved 
      As described in my final update status, the phone has been taken back by Flipkart through courier & the billed amount has already been refunded at my Bank A/c. Thank You.
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jan 24, 2020
      Flipkart Customer Care's response
      Hi,
      We are sorry for the trouble caused. Sorry to inform you that the seller is not able to make any changes to your invoice once your order gets placed.If you still wish to change your invoice details than I request you to cancel your current order and place a fresh order. Your kind understanding is appreciated.
      Jan 26, 2020
      Updated by endee.emess
      Thank you for your response. The product that I had purchased is a Smart Phone (Electronics Item). As per the return policy I found that refund option is not available against that product, only replacement available. But according to the chat conversation that I had with Flipkart Customer Care on 20.01.2020 (the day I received the item), the replacement, if opted for, will be in the same name as per earlier invoice.
      However, I have raised a return request which is under process. I shall update if it gets approved & thus I can purchase the item with the correct name (designation) in Invoice. Thank you.

      Jan 28, 2020
      Updated by endee.emess
      The request for return (refund) vide return id:[protected] was rejected by Flipkart stating the information as follows:
      "We'd like to let you know that your return request could not be fulfilled by the seller as the reason selected by you while raising the return request was incorrect.Please create a new return request with the right reason so that the seller can assist you with this."
      Now, the reason as in my case (change of name in invoice) is not listed in the 'Reason for Return' drop down menu nor in 'Reason Details' drop down menu. So, I had to search for an option where refund is available as the Flipkart Customer Care Representative had already informed me that if I choose replacement of the product, the main (initial) invoice details will not be changed & thus my prime issue will not be resolved.
      So, I provided the details (selecting from drop-down menu) as follows:
      Reason for Return: Received Wrong Item
      Reason Details: Description in Website is Wrong
      Comments: Please refund as I have to change the name in Invoice.
      But this return request has been rejected by Flipkart.
      However, I have again raised another return (refund) request vide Return Id:[protected] as on 27.01.2020, as the issue has still not been resolved but this time I have provided all the detailed explanation (my requirements) in the comments section for their (including the seller's) better understanding. I have also requested them to provide a prompt reply as the Return Period (last date: 30.01.2020) is going to get over soon. I shall be updating the details as & when available. Screen-shots of Rejection Mail & 2nd Return Request have been uploaded with this comments. Thank You.

      Jan 30, 2020
      Updated by endee.emess
      I have received one mail from Flipkart today (30.01.2020) confirming that my return (refund) request has been accepted by them & by 31.01.2020 they are going to pick up the shipment followed by refund of the amount within 2 business days onto my Bank A/c. Once all the transactions are over, I shall mark the complaint as resolved. Thank you very much to this entire forum team & a special thanks to Flipkart team for their understanding & resolving this issue.
      Feb 01, 2020
      Updated by endee.emess
      The courier person picked-up the phone yesterday (31.01.2020) & with an hour the amount has been credited to my Bank Account accordingly. Thank you Flipkart Team as well as Consumer Complaints Team for your support & guide in resolving my issue. I shall be marking this complaint as resolved now. Thank you.
      Verified Support
      Feb 01, 2020
      Flipkart Customer Care's response
      Hi, We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your Redmi 8A (Ocean Blue, 32 GB) with order ID OD[protected]. We’d like to let you know that the seller has confirmed that the refund has been completed on 31 Jan 20 and will be reflecting on your account by 03 Feb 20. Please check the previous statement/unbilled transaction of your account before reaching out to the bank. You may contact your bank’s customer care with the reference number[protected]
      using the number mentioned on the back of your card in case you need further assistance. If they are unable to help, you may raise a dispute with the bank's grievance cell.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        ashu728987
        Jan 21, 2020
        Report
        Copy

        Dear flipkart,
        I would like to inform you that i operate only one number. I have used that number for flipkart account which is blocked by flipkart due to reason being that i booked more phones using flipkart account. I can use multiple account for booking multiple phone for my parents and brother but i can't do so.
        I don't want to take a new number for my flipkart account specially. Because flipkart is very user friendly that's why it's my humble request to recover my account.
        Mob no-[protected]
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Jan 22, 2020
        Flipkart Customer Care's response
        Hi,
        We'd like to let you know as our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
        Jan 24, 2020
        Updated by ashu728987
        All the phones are booked for my personal use if you want to track any order then verify unless unblock my account immediately. I have been told by your customer care assistant that you are able to login to your account after 2 or 3 months I have also call recording of your customer care assistant.
        Please resolve my problem as soon as possible otherwise I will File a complaint against Flipkart in Consumer court or Delhi court.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          C
          Chethas Pavithran
          Jan 21, 2020
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Kannur, Kerala, 670702
          Website: Flipkart

          Am a regular user of Flipkart
          and my account got blocked on Nov 3 2019 without any reason and i have a paylater due of 7501 to be paid on due date of nov 10 2019
          i called customer care further times regarding the issue and i didnt get any resolvement
          Kindly consider my issue to unblock my account and iam ready to payback the paylater due
          am getting calls and sms daily regarding the paylater due but i dont have a proper payment gate way to payback the amount
          Now i have got sms that they are initiating legal actions as of delay in payments and i cant find a solution from flipkart side till now,
          Feb 26, 2020
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Jan 24, 2020
          Flipkart Customer Care's response
          Hi, We are sorry for the trouble caused. Request you to share the registered email ID or mobile number so that we can check and assist you further. Hence closing the case from our end.
          i still didnt get any resolution regarding the issue and still my account is blocked
          i still didnt get any resolution regarding the issue and still my account is blocked
          Helpful
          Found this helpful?
          2 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            D
            deblina mitra
            Jan 21, 2020
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: D-345 ,ROom 304, shapoorji palonji., 700135

            Hello,

            Ordered from [protected]@gmail.com
            Phone number : [protected]
            I've ordered a spacewood wardrobe from your site on 9th dec'19 and received the same on 20th dec. While installation process going on the technician opened it and found few parts is broken. And not only that he found and mentioned it is used somewhere else also.
            Secondly i ordered "space wood" product but received packaging from "hometown".
            I raised a returned request then and there and received a sms that i'll received it by 11th of jan'2020. Till now its showing on the application that i'll receive by "4"00 pm on jan 11".
            I received yesterday one more sms that i'll receive it by 17th jan.
            On 17th jan i received a small 3' - 1 ft packages and written over there that 3 door wardrobe. Tecnician again visited my place and denied to do installation.
            I called hundred times to flipkart customer care but all in vain.
            Today morning i received a call from flipkart. The girl named"richa"cannot commit anything from their end and continuously saying we need to talk to spacewood whether i've ordered through flipkart not through spacewood site. Even when i asked for replacement or refund she said she can not commit anything. And i've recorded her call and i'm totally dissapointed. And also after hanging up the call i received sms" issue resolved" but it's not.

            Why this is happening? Why the system and shipping process is like that? It's already 2 month over and the money is already deducted from my account but did not receive the product yet. Is it justified?

            I need a quick action on this and dont want the product anymore. I've lost all faith and trust from flipkart services and products.
            Refund my amount or else i'll take further action on this and take this case to next level.
            Jan 21, 2020
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jan 22, 2020
            Flipkart Customer Care's response
            We will revert on it.
            Verified Support
            Apr 20, 2020
            Flipkart Customer Care's response
            Hi, We are sorry for the trouble caused. The seller has confirmed that a refund has been completed on 29 Jan 20. It would have reflected in your credit card by 03 Feb 20. If you do not see the refund in your account by this time, please check the previous statement of your bank account before reaching out to the bank
            Dear Seller
            Please Provide Motorola TV to us
            we have tried to more then 5 times but its out of stock please fill the stock
            and restock..so we perches it..
            Please! Solve this problem under 1 day
            I request you
            Helpful
            Found this helpful?
            2 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              D
              Divya Gurnani
              from Bengaluru, Karnataka
              Jan 20, 2020
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: 560082

              I have ordered first time something from flipkart and this phone which i got is hanging too much screen blacks out but customer care people are not beliveing the customer..stupid technician comes for 5 minutes and rejects the replacement request when i am eligible to take the replacemnet y the hell do they dont trust customers.. i want to replace my phone or i want my money back ..amazon is far better than this stupid service
              Feb 26, 2020
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Jan 22, 2020
              Flipkart Customer Care's response
              Hi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share with us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
              Hope to hear from you soon.
              I have been playing in the game zone for about a month now and yesterday because i was trying to link my email with my other Flipkart account so I signed in with two accounts on the same device, since then this problem has been occurring on both my accounts.
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Salman2503
                from Mumbai, Maharashtra
                Jan 20, 2020
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: India, Jaunpur, Uttar Pradesh, 222143

                I have purchased air condition on 15 August 2019 from flipkart which has been returned after multiple complaint but before returning they assure me to give full amount for installation but now they are dening to pay my paid amount ac was defected not working after so many calls and continously complaint they finally returned the product in december 2019 after promising for giving each and every peny paid for installation they are now giving only half amount which is wrong flipkart sold me a defective product from the seller why should i take loss without any fault kindly returned my money
                My email id is [protected]@gmail.com
                Feb 24, 2020
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jan 22, 2020
                Flipkart Customer Care's response
                We will revert on it.
                Verified Support
                Apr 20, 2020
                Flipkart Customer Care's response
                Hi, We are sorry for the trouble caused.
                We would like to inform you that as you confirmed that refund is completed. As we had taken the feedback. Your kind understanding is appreciated.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  U
                  UdayaKud
                  from Chennai, Tamil Nadu
                  Jan 20, 2020
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: No 17 Kannan Street, Kadeperi, Tambaram Santorium, 600045

                  Hi Sir,
                  I have purchased a Redmi phone in Flipkart and phone hangs continuously from day 1 of purchase. hence we have raised a return request.
                  Flipkart said that they will send their service representative to resolve the issue. however the service representative / technician dint visited our home on 17th Jan and more over we were not at home on that day.
                  Also Flipkart website states that they will send technician on Jan 20th, but no one came till now. when i checked the status in online, it states the issue is resolved. so i am wondering whether flipkart has any magical wands to resolve issue in mobile without physically visiting or inspecting the mobile.
                  Hope the issue will be resolved soon.
                  PH : [protected] / [protected]
                  Feb 26, 2020
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jan 22, 2020
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  Verified Support
                  Apr 20, 2020
                  Flipkart Customer Care's response
                  Hi, Thanks for contacting us. We would like to let you know that the tech visit of your "Redmi 8 (Onyx Black, 64 GB)" has been completed on 21 Jan 20. Your kind understanding is appreciated.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    P
                    parv.pankaj
                    Jan 20, 2020
                    Report
                    Copy

                    Address: 144/7, Kurukshetra, Haryana, 136118

                    Flipkart has cancelled my order of a phone which i paid through my credit card. They did not even notified me for the cancelation. I sold my old phone for this but today i got sms that my order has been cancelled. Now i don’t have a phone neither old one nor the new one. Please help.

                    Order No. OD[protected]
                    I booked a mobile from Flipkart, while paying it, my payment was cut. After that, the order became successful and after some time, after about 3 hours, my order was canceled.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      B
                      balli83
                      Jan 20, 2020
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Avantika yadav C/o shiv kumar yadav , luv kush colony ,Himmat ganj ,allahabad _211016, 211016

                      I purchased 6kg ifb washing machine by flipkart. I received the product on 2 jan 2020. After receiving and physically seen i found that machine is too small for my use therefore i request for return or exchange with big one 7 kg or 8 kg ifb washing machine. I was ready to pay extra amount but flipkart is saying it is not applicable to our policy. I am helpless to do any thing and finally accepted the product but still i want to replace by bigger size and i am ready to pay extra amount.
                      Feb 21, 2020
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Jan 20, 2020
                      Flipkart Customer Care's response
                      Hi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
                      Hope to hear from you soon.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        M
                        Manasagt
                        Jan 20, 2020
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Kestopur Misson Bazar, 700101

                        I odered One watch on 16 jan..2020..thn is Shiptd on my city 19th jan & delivery Date 20 jan..Bt now mail recevd Delivry will be 26 th jan...why?tmrw i will left my place fr work..so who recived my oder?i call 2/3 times on customer care for that..but they told me Flipkart working on it..now i cancelld this order..this is harrasmnt with customer..Couier boy having problm thts the reasn..its nt my problm..Why should i suffer..
                        Mar 1, 2020
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jan 22, 2020
                        Flipkart Customer Care's response
                        Hi, We're sorry about the cancellation of your order OD[protected]. We were trying to sort this out with the courier service provider. However, we see that the order was canceled by the courier service provider. We would like to thank you for your continued trust and understanding.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          Y
                          yws2010
                          Jan 20, 2020
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: mumbai, 262801

                          The product delivered is of lower grade then what was ordered. I have ordered ro+uv+uf water purifier and what i got is ro+uv only which is acknowledged by seller himself. Now they are not replacing it saying take refund the product was wrongly listed/they just want to make money by doing fraudulent activity by sending any product to customer so that if customer accepts it then profit is theirs and if not then loss is of seller. A cheating case should be registere against ffipkart.
                          Mar 2, 2020
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Jan 20, 2020
                          Flipkart Customer Care's response
                          We will revert on it.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            R
                            rohandodia218
                            Jan 20, 2020
                            Report
                            Copy

                            I had submitted all my documents for verification in flipkart affiliate on 27th december and the website says that it will take around 10-12 days for verification process to complete, but still there is no reply from flipkart. I did ask the flipkart support on twitter but they only reply is keep patience. I have money loaded in it and i want to transfer it to my account. I want flipkart to complete my verification process as soon as possible and let me know if anything is required.
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Jan 20, 2020
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi, We are sorry for the trouble caused.
                            We would like to inform you that Kindly share your bank details to [protected]@flipkart.com so that we can check and assist you further. Your kind understanding is appreciated.
                            Jan 20, 2020
                            Updated by rohandodia218
                            what i have to write in [protected]
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Susruta
                              from Mumbai, Maharashtra
                              Jan 19, 2020
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              product shows currently out of stock in this area.

                              Address: New Delhi, Delhi, 110022

                              I was going to order items from flipkart. It shows currently out of stock in this area. When i enter any pin code other than my pin it shows product deliverable.
                              For many product, it is showing not deliverable. I dont know what flipkart want to do. I asked customer care. They said irrelevant reply. Worst customer. Better to buy from amazon which have more reliability than flipkart. My pin code 110022....
                              Helpful
                              4 other people found this review helpful
                              4 found this helpful
                              Write a comment
                              Report
                              Copy
                              S
                              Singhsaid
                              Jan 19, 2020
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: India

                              I have ordered a set of 2 sarees named as aksh fashion embroidered bollywood velvet poly georgette sarees and the payment was not showing as confirmed but the amount was deducted from my bank account, later it was showing that the refund would be credited by 16th january but it's 19th january today and there's no refund of the amount. I have contacted flipkart services and they are telling to check the bank confirmation with given reference number bht there is no refund confirmation showing in the bank, there is another product worth rs 509 rs as fashimo lace up for women which was cancelled and the refund was supposed to be credited at 17th january.. Still there is no refund of both.
                              The company is saying that the refund has been completed by the seller and there is no refund yet.
                              Mar 1, 2020
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Jan 20, 2020
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share with us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
                              Hope to hear from you soon.
                              My account is named as neha singh with email address [protected]@gmail.com. I'm a flipkart plus customer and I hope my issue will be solved.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                G
                                Gajjala Brahmam
                                Jan 19, 2020
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Akupamula, Nalgonda, Andhra Pradesh, 508233

                                This is brahmam i had made a payment of, 3999 in flipkart on 13thjan 2020 to purchase a mobile which is displayed on flipkart site on deals of the day but i didn't get the order i'd or any confirmation from flipkart i have done query on the payment but i didn't get any response from them. I had done query for almost 3 times to their customer support but no response at last they are saying to complain in consumer forum. I had made payment to
                                Siddharth mobiles
                                Payment i'd:20200114 [protected]
                                On 13thjan2020 time-6:31pm
                                Mar 9, 2020
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jan 20, 2020
                                Flipkart Customer Care's response
                                Hi,
                                We are sorry for the trouble caused.
                                We assure you that any offer other than the ones mentioned on our website/mobile site https://t.co/b6147ShmuQ or app is not from Flipkart. Please ignore all such messages/calls received from any other source. Request you to click https://bit.ly/2pIKOKV on the link for more information. We appreciate your understanding
                                Meanwhile, we would suggest you raise a complaint in the Cybercrime department so that this can be addressed at the earliest.Your kind understanding is appreciated.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  R
                                  Jan 19, 2020
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  I have ordered a louis caron backpack in flipkart by using my google pay upi on 25th december 2019 and again i have cancelled the order on 29th december 2019 but until no refund money is not reflected back in my account. For this i have already contact flipkart customer care they told seller is successful refunded to your bank account. So it's my humble request to take immediate action for the refund money 599 rupees
                                  Feb 21, 2020
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Jan 20, 2020
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Hi, We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your order ID OD[protected]. We’d like to let you know that the seller has confirmed that the refund has been completed on 09 Jan 20 and should be reflecting on your account by now. Please check the previous statement/unbilled transaction of your account before reaching out to the bank. You may contact your bank’s customer care with the reference number (P1912290831068228824194) using the number mentioned on the back of your card in case you need further assistance. If they are unable to help, you may raise a dispute with the bank's grievance cell.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    P
                                    Paul Clinton Davis
                                    Jan 19, 2020
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: maliakkal house, 680308

                                    I had ordered a tv from flipkart on 4 th of this month. And at the time of purchase the delivery date was on 9th and after purchase the date has been changed to 11 th and the installation by 13 th and the installation team came to me by 16 th as the package was badly damage i had requested for a return and i had waited for some day for flipkart to accept my return request and the promised replacement d after that the return request has been cancelled from flipkart due to no reason, then again after many calls flipkart has again accepted the return request and now still they haven't given me a refund or replacement
                                    Feb 21, 2020
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Jan 20, 2020
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi, We're sorry to hear that you're facing issues with your "Vu Pixelight 108cm (43 inch) Ultra HD (4K) LED Smart TV with Cricket Mode". We are happy to let you know that the seller has Scheduled the pickup of the order from your address on 25 Jan 20. The seller has shipped the replacement product to you and on the same day, you would receive the replacement product. Your kind understanding is appreciated.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit