Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1088

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
P
paulomi parai
from Mumbai, Maharashtra
Nov 1, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

I have my flipkart account locked by saying that maximum no. Of returns but most of the items were cancelled by seller itself. It's ok it's a account of flipkart whatever they can do but i was having my 1000 rs gift balance in that account. They are not giving that balance to me. If they cannot revive my account it's ok but at least give my 1000rs.
Apr 8, 2020
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Nov 01, 2019
Flipkart Customer Care's response
Hi,
Thanks for getting in touch.
We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
Hope to hear from you soon.
Nov 02, 2019
Updated by paulomi parai
Flipkart registered mobile no. - [protected]
[protected]@gmail.com
Verified Support
Feb 27, 2020
Flipkart Customer Care's response
Hi,
Thanks for getting in touch.
We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
Hope to hear from you soon.
My order no od[protected] bpl stellar series 80cm (32 inch) hd ready led smart tv installation) delivered on dated 15.10.019 but still installation and demo not provided. All day am contact flipkart customer care and they assure me that soon the installation will provide.
Hi i played guess what and snack smash in flipkart, so i use one more account to play it so game zone is blocked by flipkart team. i want to resolve it soon.
Helpful
Found this helpful?
2 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    P
    Pvmane1996
    from Nagpur, Maharashtra
    Nov 1, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    I ordered a ivoomi mobile and i received a empty box of honor mobile. And there is no mobile. When i call to the flipkart executive they say you have to wait for 72 hours for customer support. Now my order replacement policy is valid for only 10 days and they said again wait for 72 days... When i raise the refund request they say the request is rejected by the seller... It's a fraud with us
    Dec 9, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Nov 02, 2019
    Flipkart Customer Care's response
    Hi,
    Thanks for getting in touch.
    We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
    You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
    Hope to hear from you soon.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      R
      Raksha d jain
      from Kunnamangalam, Kerala
      Nov 1, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: 560010

      Hello this is raksha, i had purchased a oppo cell phone which was delivered an i wasn’t okay with that clarity camera and video clarity even its not amoled display. So since long m trying to return the product none of the person has rplsued me not by call. I have dropped an email to ceo, md grievances customer care unfortunately no response i only got auto generated evmail that we will get in touch within24 hours even after dispute reminder no replay. However thought to get connected by call you can check the call recording of ther cc attitude please go through it just i was asking him check weather received mail or not he and she no one is helpful and even previously called girl hangs the call while speaking.
      You can though my call history you will b knowing what kind of mental harassment it’s i dropped an email from [protected]@gmail.com

      Registers contact number is [protected]

      Please expidate the same.
      This was ordered from flipkart. I have called from number is[protected].
      Dec 6, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Nov 01, 2019
      Updated by Raksha d jain
      Please revert to other mail I’d its [protected]@gmail.com
      Verified Support
      Nov 01, 2019
      Flipkart Customer Care's response
      Hi,
      Thanks for getting in touch.
      We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
      You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
      Hope to hear from you soon.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        E
        Edrin Thomas
        from Mumbai, Maharashtra
        Nov 1, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        I had purchased a phone (Redmi note 7s) from flipkart. My order id is od[protected] the problem with the phone is that the battery drains out quickly. So i had initiated a replacement request for that product within the replacement period provided by flipkart. After that, they arranged a technician visit. The technician visit happened twice. At first time, the technician just record the camera for 10min and told me that there is no issue with the camera. Next time the technician told me that he don't know how to check. Then i explained about the problem. He told me that he would report all those problem with the flipkart, but that was not happened. Again since i can't use this phone (As battery drains out quickly) i went to the service centre, they told me that there exist some issue with the battery after doing the techincal check and they told me that they reccomend replacement of battery. But i don't want that to happen as i ordered a brand new phone from flipkart and i raised the complaint within ten days (Within flipkart replacement policy period). Also for the last one month i had to suffer a lot, since i can't carry this phone to anywhere. Whenever i called flipkart, the customercare have no responsibilty about the case and always they ask me to wait for 24-48 hours and the team is not doing anything on the case. I had the copy of the complaint jobsheet that i got from the redmi service center.
        As my case is genuine i expect to get justice from the consumer complaint forum.
        Dec 9, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Nov 01, 2019
        Flipkart Customer Care's response
        We will revert on it.
        Verified Support
        Feb 26, 2020
        Flipkart Customer Care's response
        Hi, We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your order ID OD[protected]. We’d like to let you know that the seller has confirmed that the refund has been completed and should be reflecting in your bank account by now.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          T
          from Chennai, Tamil Nadu
          Oct 31, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Vazhappilly House, Pallikkavu Temple Road,, 682023

          I placed an apple smart watch series 3 38mm. On 28th october and recieved on 31st october. The product was covered f-assured, means flipkart is fully responsible for the quality of tge product.
          Here when i opened the box, the box was empty. Just an apple watch box. Nothing else.
          Immedietly i contacted flipkart support and registered the complaint to.
          I checked with the seriel no of the product in the apple website. It shows that the product warranty is till 17th october 2020. It seems that the product is activeted on 17th of october 2019. Which is before my purchase date.
          Please find tge attached screenshot of order details and evidenc of above said

          Thanks and regards
          Thomas v j
          [protected]
          Thomas. [protected]@gmail.com
          Dec 3, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Nov 01, 2019
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          Verified Support
          Feb 27, 2020
          Flipkart Customer Care's response
          Hi,
          We're sorry to hear that you're facing issues with your "Apple Watch Series 3 GPS - 38 mm Space Grey Aluminium Case with Black Sport Band". We are happy to let you know that the seller has confirmed the pickup of the order from your address. The seller has shipped the replacement to you and it would reach you by 05 Nov 19.Your kind understanding is appreciated.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            T
            Tusharksharma
            from Jaipur, Rajasthan
            Oct 31, 2019
            Report
            Copy

            I placed an order (Od[protected] on flipkart for jacket on 6th oct. Jacket was recived on 10th oct and inr 1499 cash was paid to the delivery boy. The jacket delivered to me does not match with the one shown on website, so i initiated return request. Totally 7 requests were raised but flipkart is rejecting the request without mentioning any specific reason. I need resolution by returning the jacket and refund of inr 1499.
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Nov 01, 2019
            Updated by Tusharksharma
            Called Flipkart customer care twice today also.. awaiting resolution of the complaint. The last return call was closed without resolution and I have requested them to reopen that call.
            Verified Support
            Nov 01, 2019
            Flipkart Customer Care's response
            Hi, We are sorry for the trouble caused. The seller has confirmed that a refund has been completed on
            09 Oct 19 and will be reflecting on your account by 18 Jun 19. Hence, we are closing this case from our end.
            Nov 02, 2019
            Updated by Tusharksharma
            The refund was done for a failed online transaction during the ordering process and refund was done on 9th. However I am taking about the jacket which was delivered on 10th Oct on C.O.D basis. I want to return the jacket and refund of my money. 8 return requests have been raised in past 20 days.
            Nov 02, 2019
            Updated by Tusharksharma
            App Screenshots were attached for reference but as usual Flipkart is more concerned about their call closing matrix rather than going in depth and resolve customer issue.
            Nov 04, 2019
            Updated by Tusharksharma
            I have raised a return request again on 2nd Nov but still no communication received on the same.
            Even after several calls to customer care.. no update received so far.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Shivam Khedekar
              from Pune, Maharashtra
              Oct 31, 2019
              Report
              Copy

              I ordered asus rog 2 on 12th of october. The delivery date was 25th and it has not been shipped yet. Flipkart's customer service, senior managers, nor the team is helping me in anyway. They just keep on asking me for 24 to 48 hrs. I have paid 37999/- for this phone. They are giving me compensations for waiting. I dont need any. I want my phone. And if the people who ordered the phone on 12 th of oct are not delivered... Then how can they go for a sale on 25 th of oct?? When will those people get their phone
              I want to order asus rog 2 phone on flipkart but when ever i try to order it shows out of stock for this pin code what ever address i put of different pin codes it shows the same
              Please add these Jeans in Myntra with more colors..please m gonna attach a photo to show u which product Thanks
              Helpful
              Found this helpful?
              2 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                M
                Mnkkumar
                from Aligarh, Uttar Pradesh
                Oct 31, 2019
                Report
                Copy

                Address: Ghaziabad, Uttar Pradesh

                My order id is - od[protected]
                This is a worst seller in the whole world never trust this saller. I orderd rog2 phone on 12 october and promise delevery date is 24 october and it is not deleverd to me yet and no information that when it is going to deleverd... I don't know when i am going to recived my product... I call so many times to customer care number and alwasy lisiten one reply that plese wait 24 hours to 48 hours... But these hours never ended
                Beleive me or not . I am suffering from exact same condition. I have also ordered on 12 October
                Have you received your phone yet?
                I had ordered Poco X2 on 12pm 3rd march but after 3hr i received email that seller has cancelled my order. This is terrible. It is already hard to get phone in flash sale and on tip of that now you do this. They say rhe product i buy is not intended for personal use but i havent bought any phone from the same account in past 1 year.
                Helpful
                Found this helpful?
                3 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  V
                  Vinay Sonwane
                  from Mumbai, Maharashtra
                  Oct 31, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Burhanpur, Madhya Pradesh, 450331

                  I purchased mi led tv from flipkart which was delivered a day late.
                  Then the installation and demo was scheduled after 4 day but no one came...
                  And when i called customer care they every time asked it will be done on scheduled day and time but it didnt happened...
                  Then they rescheduled it for 2 day later but since i was not available on that day i previously asked them to postponed it for next day and they said its rescheduled according to me...
                  But on that day when i again enquired about it they said it is again rescheduled for 2 days later...
                  Now i am totally frustrated...
                  Again there is no guarantee that the installation will be done on the rescheduled day...
                  Today they again contacted me and told that it should be installed today itself and promised for the same but again no technician came yet...
                  Yet another day of frustration...
                  What should i do now???
                  To whom i should complain now

                  Vinay sonwane
                  Dec 7, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Nov 02, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  Verified Support
                  Feb 27, 2020
                  Flipkart Customer Care's response
                  Hi Ashok, Thanks for contacting us. We would like to let you know that the installation of your "Mi LED Smart TV 4X 108 cm (43)" has been completed. Your kind understanding is appreciated.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    Sãřâńśh Śîńgh
                    from Chennai, Tamil Nadu
                    Oct 31, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Flat no 1 , sai park society , bt kawde road , ghorpadi gaon, 411001

                    Hello sir,
                    I am anchal singh, on 22nd of october i placed an order of kotty skinny jeans, when the amount of rs 598 deducted from my account but the order was not placed, as i have already faced such problem once so i waited for 24 hrs to get over to get the refund amount but i didn't got it back. Since then i can called the executives of flipkart for more than 5 times but every time i was asked to wait for 24 hrs.
                    Dec 2, 2019
                    Complaint marked as Resolved 
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Nov 01, 2019
                    Flipkart Customer Care's response
                    Hi,
                    Thanks for getting in touch.
                    We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
                    You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                    Hope to hear from you soon.
                    I have yet not got rid of that problem. Again and again, they are asking me to wait for either 24 or 48 hrs as the team is working on it but it is frustrating me now as the money was of someone else's so I need to return it to her as soon as possible. Hope you will work on it and provide me a solution
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      V
                      Vinay9975
                      from Bengaluru, Karnataka
                      Oct 31, 2019
                      Report
                      Copy

                      Address: 560078

                      Hi team,
                      I have made a payment of rs 1764 on oct 1 2019 as part of flipkart paylater bill. The payment did not reflect on the flipkart paylater but the amount was deducted from my account. Post which i reached flipkart service team on 4th oct to get more details on the issue, they said to wait till 8th oct. On 8th oct i got a message stating the issue might take more time to resolve and please wait for more days. On 12th oct the team said that the payment was unsuccessful and the seller has not recieved the amount, please reach out to the bank for more information. I reached out to bank and they took around 2 days and gave me written confirmation on mail that the payment was successful from their end and amount is credited to seller i. E. Flipkart. But till today i have been in touch with flipkart to make progress on the issue but always they say they can't help because it's showing the payment is failed from our end. You can do whatever you want but we can't help you in any way.
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        A
                        abhishek7xavier
                        from Mumbai, Maharashtra
                        Oct 31, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Outer Ring Road, Devarabeesanahalli Village,. Varthur Hobli, Bengaluru East Taluk, 560103

                        This is the worst experience ever, and i am not gonna shop anything from flipkart again, nor i will recommend anyone this fraud website.

                        The delivery boy named puran singh came today for my order# od[protected] which was supposed to be replaced because of screen bleeding issues in my "acer predator helios 300 core i7 9th gen - (16 gb/1 tb hdd/256 gb ssd/windows 10 home/6 gb graphics) ph[protected]wx/ ph[protected]ya" gaming laptop which was delivered on oct 05, 2019. The delivery boy found out that the laptop was discharged, and he foolishly started arguing me that, for replacement as per company laws, the laptop needs to be 30% charged. I asked him several times to come inside my room, which was just 5 footsteps from the main gate that i will connect it to the mains socket and then he can check it. He bloody started arguing that this is not his issue and unprofessionally left the place in a rude manner. He said that he is going to reject the replacement. This is bloody pathetic, as nowhere in the flipkart return email was mentioned that, we need to keep the laptop charged as well.

                        Due to festive season, flipkart delayed my replacement order so long (15+ days) that the laptop itself anyways got discharged. I asked him to come after 15 min again to my home, meanwhile where i will put it on charge but he shamelessly rejected. I asked him to call his boss, and let me talk to him which he again rejected. This is one hell of a bloody experience buying an item worth rs. 90k from flipkart. On top, there was not a single contact number of ekart through which i could talk to them, nor there was any of their office marking on google maps in meerut. I tried calling him (The number on the "out for delivery" sms) more than 48 times, but the call didn't went.

                        I then later called flipkart customer care as well where he told me that there is no condition that the laptop should be be charged when came for replacement pick up.

                        I am being mentally harassed now, and want compensation as well. I am also going to lodge a complaint against flipkart and ekart this week.

                        Do whatever you can to deliver the replacement laptop tomorrow i. E. On 1-st of november, 2019 by picking up the faulty laptop that you sent me previously. If you want, you can send your higher officials for why that bloody delivery boy rejected the replacement today. I want to talk to them. This is one hell of an annoying experience. Also tell where the hell is ekart office in meerut.

                        Abhishek kumar
                        Mar 29, 2020
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Feb 27, 2020
                        Flipkart Customer Care's response
                        Hi,
                        We're sorry to hear that you're facing issues with your "Acer Predator Helios 300 Core i7 9th Gen - (16 GB/1 TB HDD/256 GB SSD/Windows 10 Home/6 GB Graphics) PH[protected]WX/ PH[protected]ya Gaming Laptop". We are happy to let you know that the seller has confirmed the pickup of the order from your address. The seller has shipped the replacement to you and it would reach you by 08 Nov 19.Your kind understanding is appreciated.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          D
                          Dhruv45
                          from Mumbai, Maharashtra
                          Oct 31, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          I have registered a complaint on 18 october about being charged gst twice for the gold coin purchase of 2 grams. Customer service promised me that it will be resolved in 72 hrs. Today it has been over 12 days and the issue has still not been resolved additionally i have made several attempts to get this resolved with the customer service but they will either hangup on me or will not transfer my call to resolution dept.
                          Today my account was locked and when i called in to speak with the customer service they said that a resolution team will get back to me in 72 hours. Again a fake promise.

                          I have clearly notified the agent that i take a legal action against flipkart as charging gst twice is a criminal offence and will not be tolerated if not resolved soon.

                          I will give flipkart till nov 2nd end of the day, if not resolved a legal written notice will be sent.

                          Dhruvkumar order id od[protected]
                          May 7, 2020
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Feb 26, 2020
                          Flipkart Customer Care's response
                          Hi, We'd like to let you know that your recent request has been canceled as our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            V
                            Vickey17
                            from Mumbai, Maharashtra
                            Oct 31, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 2/144, Housing Board Colony, Near Pani ki Tanki, Shopping Complex T Point, Dausa, Rajasthan, 303303

                            Hi,
                            I have ordered kook m keech men sneakers from flipkart.com. And after just 5 months o[censored]se, it's sole and stitching has broken and now it is of no use.
                            So the quality is not good n u give customer the return period of 30 days only when it works fine and after that customer start facing issues.
                            I want to return this and need a new one.
                            Please call me on : [protected]

                            Thanks,
                            Vikash sharma
                            Dec 2, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Nov 01, 2019
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi,
                            Thanks for writing in. We're sorry to hear that you're facing issues with your Product. Since the product was delivered to you on 27 May 19, it has crossed the seller's 10 days replacement period. Due to this, the seller will not be able to fulfill your replacement request. However, the product is covered under the manufacturer's warranty, so you can get in touch with the brand authorized service center and they'll be able to help you out. Hope this helps.
                            Helpful
                            1 other people found this review helpful
                            1 found this helpful
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              H
                              Harsha Vardhan2k2
                              from Delhi, Delhi
                              Oct 31, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: 500047

                              I have ordered asus rog phone 2 on 12 th of october and my given date of delivery was 25th of october and i gave complaint so they told me to wait till 28 th again i did not receive my order so again i complained so they told me to wait till 31st oct and today i got a mail again stating that wait till 3rd november who the hell waits for one month to get a product where as other sellers are doing all products delivered with in one day please solve my issue as soon as you can or else my father is a court employee i will suggest my father to give a cheating case on you (Truenet commerce) as well as flipkart. I demand a call back to me from your customer care or who ever it is or else it is not going to be good i will go to higher authorities.
                              Mar 28, 2020
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Feb 26, 2020
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi, We are sorry for the trouble caused.
                              As a goodwill gesture for your continued trust and understanding, the seller has added Rs.2600/- to the Gift Card section of your Flipkart account. You can use this amount anytime within a year to buy your favorite items from a wide range of sellers on Flipkart.
                              We hope we've been able to resolve your concern. A short survey that won't take more than two minutes of your time has been sent to your registered email address. We'll be happy to hear from you.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                B
                                btushar
                                from Tarikere, Karnataka
                                Oct 31, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Belgaum, Karnataka, 590001

                                Hi,
                                I have ordered a trimmer from big billion day sale.. It's been 30 days passed still i haven't received the order... From last week i am raising the complaint and your representative are giving fake promises telling it will be delivered within 48 hours.. And today flipkart has updated the status that shipment cancelled... After waiting for 30 days you people are giving a proper solution to me.. I want the solution for this problem... I already informed you people that flipkart has not kept the promise for order delivery and they should refund my amount and also they should deliver my product... If this issue is not solved within 2 days, then i will raise this issue in consumer court..

                                Regards
                                Tushar
                                Dec 4, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Nov 01, 2019
                                Flipkart Customer Care's response
                                We will revert on it.
                                Verified Support
                                Feb 26, 2020
                                Flipkart Customer Care's response
                                Hi, ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​We are sorry to let you know that your order for this order ID OD[protected] has been canceled due to unforeseen reasons. We request you to place a fresh order. Hence, closing the complaint from our end. Your kind understanding is appreciated.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Surendran Acharya
                                  from Chennai, Tamil Nadu
                                  Oct 31, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Royal Town, Royal Town, Mathigiri, Krishnagiri, Tamil Nadu, 635110

                                  I have ordered a bean bag from flip kart, i havnt recieved the product also flipkart is not cancelling or refunding my money. When ever i call am getting false comittment as 24 hours we will solve but am receiving message saying issue solved but i havnt recieved the product or my money.

                                  Flipkart is not turning back and started cheating customers by this kind of false commitment.
                                  Dec 5, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Nov 01, 2019
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  We will revert on it.
                                  Verified Support
                                  Feb 26, 2020
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Hi, We are sorry for the trouble you had to go through.
                                  However, we're writing to let you know that the courier service provider has confirmed that the shipment of "ORKA XXL Classic Bean Bag With Bean Filling" was delivered to you on "01 Nov 19''. Thanks for being patient while we worked with the seller and courier service provider to ensure that the order gets delivered to you on time. Your kind understanding is appreciated.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    AjaySingh0069
                                    from Mumbai, Maharashtra
                                    Oct 31, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: NTRO,Govt of India,P/O box no.1343,Next to SWCO of HMT ,Jala, Bangalore, Karnataka, 560013
                                    Website: Flipkart

                                    Hello sir i am ajay singh
                                    I ordered vivo z1 pro from flipkart on 25th october and made payment of ₹11, 691 from my credit card of hfdc and then cancelled on that day itself and they assured me to refund the amount in my account by 29th october, but today it's 31 and still i didn't got any refund plz help me
                                    Order id is - od[protected]
                                    Email - [protected]@gmail.com
                                    Refund id[protected]
                                    Dec 2, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Nov 01, 2019
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi Abhishek ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
                                    We are sorry to let you know that your order for Vivo Z1Pro (Sonic Blue, 64 GB) has been canceled due to unforeseen reasons. We request you to place a fresh order. However, the seller has completed the refund on 25 Oct 19 and it should have been reflected by now. Hence, closing the complaint from our end. Your kind understanding is appreciated.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      SiddheshD
                                      from Nagpur, Maharashtra
                                      Oct 31, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Placed an order for realme xt mobile phone on 15th oct in flipkart sale and it's still not delivered. Raised many complaints, but yet the phone is not delivered. Flipkart is unable to provide updates on my order. The only suggestion i get is to cancel and reorder, but the phone is always out of stock and i will need to pay more if reordered as i ordered at discounted price. I can share the order details to concerned team if needed
                                      Apr 20, 2020
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Feb 26, 2020
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      Hi, We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your order ID OD[protected]. We’d like to let you know that the seller has confirmed that the refund has been completed on 02 Nov 19 and should be reflecting in your bank account by 12 Nov 19.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        AbhimanyuSingh32
                                        from Bengaluru, Karnataka
                                        Oct 31, 2019
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: 166 KARANPUR KATRA ROAD, West Tripura, Tripura, 230001

                                        Hello team,

                                        I ordered a piegeon ultra glass stove worth 1798 inr in big billion days from flipkart (Order id: [protected]).

                                        It was ordered on 4th oct and it was supposed to get delivered on 19th oct which is already a little late for delivery. However, i never received a call from ecom express (Delivery partner of flipkart). I called customer service multiple times but they only have me false promises and asked for 24 hours or 48 hours of time for delivery.

                                        I raised an escalation complaint with flipkart (Compalint#[protected] with a representative named akshay and escalation engineer named reshma.

                                        It has been 12 more days since the expected date of delivery and now for past 2 days, i have been getting suggestions to cancel the delivery.

                                        Why would i do it. It is a prepaid delivery and instead of compensating for the delay i have been asked to cancel it.
                                        Dec 9, 2019
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Oct 31, 2019
                                        Updated by AbhimanyuSingh32
                                        Correction to the order ID: OD[protected]
                                        Verified Support
                                        Nov 01, 2019
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        We will revert on it.
                                        Verified Support
                                        Feb 26, 2020
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        Hi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share with us the order details or get in touch with our customer support number[protected]. Hope to hear from you soon.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit