Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1135

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
Simranjot
from Mohali, Punjab
Oct 10, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Ashriya infotech mohali, 160055

I was ordered a laptop on 30 sep 2019. The first date of delivery is before 8th oct and then after 2 days the date was changes to 11th oct. I was booked a tickets of 9th oct to go out of station. There is a loss of 6000 of my tickets. What is this and then there is email from flipkart on 8th oct that your order is deliver on 9th oct but today is 10th oct and order is not delivered yet what is this? I complaint many times to flipkart but there is no response about my product. I requested you to please give me tickets money to me
Nov 12, 2019
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Oct 11, 2019
Flipkart Customer Care's response
We will revert on it.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    W
    Witty Rajput
    from Mumbai, Maharashtra
    Oct 10, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Zirakpur, Zirakpur, 140603

    Dear team,
    I purchased fully automatic machine from you but when i received it is semi automatic and totally repaired nd not working properly. Also share video with your technician. I already use semi automatic then why i purchse from you why you give me wrong product if i paid advance amount to you. I trust on flipkart that's why i gave you advance payment. But you guys harrassing me so much. So its my request to please refund my amount soon. Other wise i will take legal action.

    Pathetic experience
    +1 videos
    Nov 12, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Oct 11, 2019
    Flipkart Customer Care's response
    Hi, We're sorry to hear that. We'll definitely look into it. However, we are sorry to inform you that we are unable to find your order details from the shared information. Request you to share the order ID in order to assist you further. Hope to hear from you soon.
    Probably not working, more tension created
    Helpful
    1 other people found this review helpful
    1 found this helpful
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      R
      Rajendra Singh 0007
      from Noida, Uttar Pradesh
      Oct 10, 2019
      Report
      Copy

      Address: New Delhi, Delhi

      Hello Sir
      My order phone oppo F11 pro date 08/10/2019 time 11:11 pm Oder I'd: 20191008 [protected] did and online payment by paytm 3999 Rs. but no updates. I think hi is cheats me please sir refund my money
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Oct 15, 2019
      Flipkart Customer Care's response
      Hi,
      Thanks for getting in touch.
      We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share with us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
      You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
      Hope to hear from you soon.
      Oct 16, 2019
      Updated by Rajendra Singh 0007
      Hello Sir
      My order phone oppo F11 pro date 08/10/2019 time 11:11 pm Oder I'd: 20191008 [protected] did and online payment by paytm 3999 Rs. After that I was not given any information nor did I get any goods.
      Please Sir halp me

      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        ashishdh12
        from Noida, Uttar Pradesh
        Oct 10, 2019
        Report
        Copy

        Address: New Delhi, Delhi, 110043

        I had ordered creative speaker from flipkart on 29th of sep 2019 and delivery date was 4th of oct however they failed to deliver the same and the customercare ensured it will get deliver by 9th of oct but on 10th they cancelled the same without giving any update.
        Rediwala's are better than flipkart. Wasted my time, screwed precious moments mentally.

        My concern is why they are running their business if they don have better customer service moreover their customer service has no escalation matrix.
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Oct 10, 2019
        Flipkart Customer Care's response
        Hi, ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
        We are sorry to let you know that your order for Creative Stage 160 W Bluetooth Soundbar has been canceled due to unforeseen reasons. We request you to place a fresh order. However, the seller has completed the refund on 10 Oct 19 and it will be reflecting by 18 Oct 19. Hence, closing the complaint from our end. Your kind understanding is appreciated.
        Oct 10, 2019
        Updated by ashishdh12
        Okay! please provide the same discount as it was earlier. I will order right now.
        price was 5999/- please prove whether your understanding should be appreciated or not!
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          A
          ABIL MG
          from Ernakulam, Kerala
          Oct 10, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Holy Family Institute of Nursing Education, Premier Road, Kurla West., Mumbai City, Maharashtra, 400070

          I have ordered realme 5 from flipkart on[protected] and the promised delivery time was on[protected]. But the product is not delivered by the date and after i raised complaint the gave me updated date as[protected]. On[protected] i got message from ecom executive that they are out for delivery of product. But i haven't got my product yet. What kind of service is this. I tried to contact your customer care and nobody is responding. I have never experienced such a bad service from flipkart.
          Nov 28, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Oct 11, 2019
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            R
            ravipo
            Oct 10, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Plot.18, Arunodaya colony, Madhapur, Hyderabad, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500081

            I have ordered mobile phone - realmext 125 gb, 8 gb ram with perl blue colour but i received realmext 64 gb, 4gb ram with white colour.
            Order id - od[protected].

            Order cost - 18, 999

            Item was delivered with wrong product on 3 oct 2019.

            Called and requested many times for refund or replacement and every time customer care asking to wait for 72 hrs.

            My current mobile phone is not working and delay from flipkart causing server problem. Pathetic service from flipkart.
            Nov 14, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Oct 11, 2019
            Flipkart Customer Care's response
            We will revert on it.
            Still issue not resolved...whenever calling to customer care, only reply getting that resolved in 72 hrs...sent multiple emails, calls but not use .
            I lost 3000 rs in this transaction with Flipkart.
            I have no hopes now and lost trust on Flipkart
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              advalok
              from Mohali, Punjab
              Oct 10, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: 277121

              Alok pandey
              Advocate high court lucknow bench
              A-block 313
              Sub - notice on behalf of my client for giving different item what i orederd and chargimg more than the real amount

              Made complains to company but no reply was provided by them

              Kindly take adequate action otherwise legal proceedings should in commencement
              Thanku

              Dated[protected]
              Nov 23, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Oct 11, 2019
              Flipkart Customer Care's response
              Hi, We are writing to you about your order(Ray-Ban Wayfarer Sunglasses). We’d like to let you know that your request for a replacement cannot be fulfilled by the seller as the courier service provider has confirmed delivery of the order with the product being intact. Your kind understanding is appreciated.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                RAHUL KACHHOT
                from Mumbai, Maharashtra
                Oct 10, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: TO LODHVA, TA SUTRAPADA, Junagadh, Gujarat, 362275

                Sir i order on flipkart of mobile redmi not 7pro after my order apruvd flipkart hase cancel my order without any reason and also block my flipkart account. And i also loss my rs.1000 off phone pay voucher.
                I contacted flipkart customer care but they're didn't get me reply and also cut my call.
                My flipkart account number [protected]
                I want my flipkart account back and need
                Compensation for order cancel and bloking my account.
                Nov 14, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Oct 11, 2019
                Flipkart Customer Care's response
                We will revert on it.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  B
                  Biplab Sau
                  from Kolkata, West Bengal
                  Oct 10, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: 560034

                  Paid the full amount 20, 499.00 on 30.09.2019 for nikon 3500 camera. Order approved and shipped. Last update shows to reach the product upto flipkart hub. No delivery has been attempted. Now showing order is cancelled. Flipkart customer care saying that saler has cancelled this order. I want this product in that price as promised by flipkat. It is simple case of fraud. Taking money from customers for 10 days and then cancelling the order.
                  Nov 13, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Oct 11, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  Hi, ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​We are sorry to let you know that your order (OD[protected] has been cancelled by the courier service provider due to unforeseen reasons. We request you to place a fresh order. However, the seller has refunded Rs 20499/- to your Credit Card on October 10, 2019. As per standard banking procedures, it will be credited by October 18, 2019. We’re working closely with the courier service provider to make your shopping experiences on Flipkart seamless.
                  Helpful
                  1 other people found this review helpful
                  1 found this helpful
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    T
                    Thakuranand4181
                    from Noida, Uttar Pradesh
                    Oct 10, 2019
                    Report
                    Copy

                    Address: H-3,state bank colony ,makronia ,sagar, Sagar, Madhya Pradesh, 470004

                    I ordered samsung television having the order id
                    Od[protected] and delivered on 5th oct. But this tv has different specifications showing in website. So i put the refund request but till now it is not accepts. The time period for returning this product is 10 days and 5 days already taken by flipkart for approval of returning. I want my money back, there is no respond from flipkart for returning approval. Please help me in returning this product. This is not fare with me. I am regular customer of flipkart.
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Oct 10, 2019
                    Flipkart Customer Care's response
                    We will revert on it.
                    Oct 10, 2019
                    Updated by Thakuranand4181
                    Flipkart doing nothing on my isse.Its not fare.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      N
                      nsshah
                      from Anand, Gujarat
                      Oct 10, 2019
                      Report
                      Copy

                      Address: D604, Sahjanand Status, Opp. ITI Collage, Karamsad, Anand, Gujarat, 388325

                      I had bought motorola one action from flipkart in big billion days sell but received faulty product. When i raised complain seller arrange technician visit but technician not resolved my problem fully and also mention on flipkart that problem resolved. I raised the complain again on flipkart but this time they rejected complain by telling that they are unable to contact me and lie that i am not giving proper time for technician visit.

                      When i mention all this issue to flipkart customer service toll free number [protected] they taking this issue casually and delaying overall problem to surpass 10 days replacement window time.

                      Hope this issue will be resolved after raising complain on this portal.

                      Thank you
                      Nitesh shah
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Oct 10, 2019
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Oct 21, 2019
                      Updated by nsshah
                      Please update status of above issue.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        V
                        Vikas Malgunde
                        from Akola, Maharashtra
                        Oct 10, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Room no 102 MOHAK house manvelpada road Virar east, Mumbai City, Maharashtra, 401305

                        Kindly complaint against this situation i was ordered mi note 7pro mobile on around 29 the september 2019. It will be delivered time given to me as 9th of october but product was not delivered and nobody call me for product related
                        Today is 10 october then again delivery will attend on next day as 10th october but around 10 the october timing 4:09 am i am receiving an mail to cancel your delivery because you not pickup your order...

                        I want clarification and complaint against that guy's who put that information on your end.

                        See my mailing time and assume it's possible to deliver the product to customer on that time so think it and i want proper action on it.

                        Regards
                        Vikas malgunde
                        [protected]
                        Nov 12, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Oct 10, 2019
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          AbhiRoy1995
                          from Bengaluru, Karnataka
                          Oct 10, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          I ordered a phone via flipkart.com on 2nd october 2019. I paid an amount of rs 9539 and the promised delivery date was of 5th october, 2019. I didn't receive my order on 5th. Even the address was correct and the customer support confirmed that it's a mistake from their logistics team. Upon tracking i saw that my order was shipped to kerala delivery hub whereas the delivery location was bengaluru. Upon raising a complaint with the customer support team over chat, call and email i was assured that i would be receiving my order by 10th october, 2019. Today i just got an email stating that the order has been cancelled and the customer support team is stating my address as "undeliverable". They have not even refunded me the entire amount. Request you to kindly check this and provide me appropriate compensation for my trouble.
                          Nov 13, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Oct 10, 2019
                          Flipkart Customer Care's response
                          We will revert on it.
                          Verified Support
                          Dec 30, 2019
                          Flipkart Customer Care's response
                          Hi, We are sorry to let you know that your order for the product 'Realme XT (Pearl Blue, 64 GB)' has been canceled by the seller due to unforeseen reasons. We request you to place a fresh order. However, the seller has completed the refund on 10 Oct 19 and it should be reflecting in your account by now. Your kind understanding is appreciated.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            Anmoljain139
                            from Mumbai, Maharashtra
                            Oct 10, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 474012

                            I have order 2 khadims flats in which one was sandals rs-547 and second one was khadims flats of rs-404, both bill got in combined and i ordered at my mom house and delivery boy just given 1 product of rs-547 and another khadims flats of rs-404 not delivered and taken whole amount of rs-951, delivery boy made my mom fool, iam so upset with the service of flipkart. I know nothing will gonna happen but very worst experience you guys are cheaters. Never gonna buy anything from flipkart.

                            My cont no: [protected]
                            Email address: [protected]@gmail.com
                            Order delivered on: 8th oct 19
                            Address : block-c, anand nagar, bohadapur, gwalior (M. P), pin: 474012
                            Dec 16, 2020
                            Complaint marked as Resolved 
                            Issue has been resolved but not from this consumer complaint
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              V
                              Vaibhav Nath
                              from Noida, Uttar Pradesh
                              Oct 10, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201313

                              Dear sir,

                              I had ordered for a notebook msi core i5 9th gen gf63 from flipkart with order id – od[protected] on 11th october 2019. The same was reported to be delivered on 7th october 2019. Again i contacted the flipkart consumer care and they assured me that the product was going to be delivered on the 11th. I had confirmed the same.

                              By 9 am - 9st october i received an sms that my order was cancelled and refund was initiated. I talked several times to your customer supervisors mr. Bharat. From the different calls, i understand that it was a mere mistake happened from the logistics guy and none of your customer representatives / supervisors in the front desk could revert it back.

                              Hence request your kind attention on the following points

                              • i had given payment of rs.50, 990/- to your account on 1st october 2019 and was expected to get the credit back by 17th october 2019. Losing the financial interests and the value for money for the 15 calendar days

                              • lost all the big billion days offers obtained (10 % additional discount for axis bank, and an additional 10% of ₹2, 000/-) for the existing order. Even the notebook's price has increased now and it's out of my budget.

                              • the notebook was ordered for my sister on her birthday on monday – 23rd october.

                              All my calculations were shattered because of a mere mistake happened to your teammate (No lapses were made from my side in the entire order)

                              Hence if you feel my dissatisfaction is genuine in all respect, request you to honor the commitment made to the customer. Every online purchases made by us is truly based on the relationship & trust we keep with the company. All these customer dissatisfaction will end up in losing one more customer ……………,,,,

                              May not be a big deal for you….

                              My details

                              Account - [protected]@gmail.com
                              Phone number - [protected]
                              Id – od[protected]

                              Even i was ready to pay for the item in emi option, if already the refund is initiated by your team.

                              Thanks & regards,

                              Vaibhav b nath
                              Nov 10, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Oct 10, 2019
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              Flipkart still did nothing. Increased the laptop's price and it's out of budget for me now. Good going [censored]kart
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                Y
                                Yaduthillery
                                from Mumbai, Maharashtra
                                Oct 9, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Ernakulam, Kerala, 682020

                                I m writing this complaint regarding my shipment i have ordered a product through flipkart 3 oct 2019 it was said that the consignment will be delivered by 6 th october. The consignment reached nearest hub and it was returned without prior intimation, i got a message from seller partner that to receive product before 10 october 2019 from their hub. I went there to receive my shipment at that time they are saying consignment returned we can't do anything.
                                I lost my time because their irresponsible action.
                                Please do a favorable action on this
                                Nov 14, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Oct 10, 2019
                                Flipkart Customer Care's response
                                We will revert on it.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Sapraj8888
                                  from Delhi, Delhi
                                  Oct 9, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Sky Asia Retail, 1 st floor, FP-8/A2, TPS, Bhanderi Estate, Parekhwadi, Katargam, surat-395004

                                  I have order a collapsible wardrobe but they have delivered firstly two photo frames and then i placed a replacement order then they again delivered a bunch of five roses and i am filing a complaint here as well as in pmo house that the flipkart is running a fraud business and looting people... I want my money back and take your # back.
                                  This was my first experience it is the worst experience i ever had. I am going to take a legal action and i am very serious about this issue.
                                  Nov 11, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Oct 10, 2019
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Hi,
                                  We are glad to inform you about your replacement of the product has been completed by the seller on 10 Oct 19. Hence, we are closing this complaint from our end.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    R
                                    Ramesh Gholap
                                    Oct 9, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Panvel, Raigad, Maharashtra, 410206

                                    Â

                                    Oct 9.2019

                                    Very poor service, delivery not done on time

                                    This is with regard to the courier that was booked with fedex by one mattree for bangalore with the tracking number[protected] this parcel contained mattres she has marked it as priority overnight parcel, which means the parcel should be delivered in a day. As per the fedex status, it shows that the parcel was received in the fedex office on the 6 oct 2019 and was supposed to be delivered on the 8th oct as it was a priority. It’s 3 days and i have still not received the parcel. When i called the customer service to check the same, the executive confirmed that the parcel will be delivered the same day (7 & 8 th day). But until evening 4 pm absolutely no trace of the parcel. I again called the customer service and spent almost 1.5 hours discussing issues, but no one to give the solution of delivering the parcel..
                                    The services of fedex is really poor. Since 3 days my shipment is pending for clearance but no one is updating me on what all documents are required for it. There are many reminders has been given to fidex customer for sending the list of documents required for clearance, but till now no email has been received from her.

                                    Every fedex executive are giving same reply that we have sent a reminder to her for sending the email but no update on shipment.

                                    I need the shipment urgently but it is getting delayed and further delayed. I don't know what kind of services fedex is offering.
                                    Nov 14, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Oct 10, 2019
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi,
                                    We would like to inform you that as per the tracking ID[protected], the product is scheduled for delivery by today[protected] end of the day. Hence, we re closing this complaint from our end.
                                    Dear Customer,

                                    We regret the inconvenience caused. Please share your contact number and AWB number. We will get in touch with you.

                                    Regards,
                                    FedEx Express
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      H
                                      hydsuper
                                      from Bhimavaram, Andhra Pradesh
                                      Oct 9, 2019
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: SREENILAYAM, NIZAMPET, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500090

                                      I have order the mobile on flipcart with exchange redmi 4 4GB/64GB. expected value is 3200 however executive is saying the value is zero..I have to pay additional cost.

                                      Seems it is like fraud trasaction doing by flipcart to enable their business keeping exchange offer.

                                      Thanks
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Aditya78
                                        from Bhopal, Madhya Pradesh
                                        Oct 9, 2019
                                        Report
                                        Copy

                                        Website: www.flipkart.com

                                        I bought a mobile from flipkart worth 9024inr because if the quality issues, i returned the product... They agreed to give me refund in my bank account... But, i didn't got the money even after 6 days... I called them... They said the seller has sent me a e-mail on which, i have to send them transaction details of my bank account... But, i didnt received the email... I changed my regestered email... And then again tried several times... I sent a screenshot to flipkart of minitransacton but they said, because of technical issue, they are unable to see the image... I asked them to give me another medium where i can show them the details... But they said there isn't any... I asked them the sellers email id so that, u can share them the image directly... But they denied
                                        Now, i am worried about my money
                                        Please help
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Oct 10, 2019
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        Hi, We are sorry for the trouble caused. The seller has confirmed that a refund has been completed on 30 Sep 19 and it should have been reflecting by now. Hence, we are closing this case from our end.
                                        Oct 10, 2019
                                        Updated by Aditya78
                                        No, the money isn't credited in the bank account...
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit