Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1211

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
D
Devraj Karki
Jul 26, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

My phone has over heating issues since few month nearly bought 8 or 9 months ago. My phone doesn't have heavy apps like pubg though it lags sometimes, screen doesn't work sometimes. Even if i open any random apps it starts heating. The battery drainage is high as not expected. Variant 8gb:256gb not much space used (30gb out of 244 gb used).
This issue had made me not satisfied with this product. If i used other brand mobiles (4 or 6gb) rather than xiaomi, these types of issue doesn't come.
Aug 29, 2019
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jul 26, 2019
Flipkart Customer Care's response
Hi,
Thanks for getting in touch.
We are sorry to inform you that we are unable to find your account or order details. Request you to share the order details or get in touch with our customer support number[protected].
Hope to hear from you soon.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    H
    Hisham Hussain
    from Hyderabad, Telangana
    Jul 26, 2019
    Report
    Copy

    Hi sir my name is hussain

    My email id : [protected]@gmail.com

    And my problem is i am unable to update my password on flipkart

    Last few days my account not opening. I used my old username and password. But it was not opening.

    Then i used forgot button and then received code.

    Entered the code successfully.
    After that it was asking please set a new password.

    Then i entered new password. But it was showing "unable to update new password please retry".

    That is the problem i am facing so please solve my problem as soon as possible.

    I already attached the screenshot also what i am facing.
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      V
      Vikkyvaryani
      from Mumbai, Maharashtra
      Jul 26, 2019
      Report
      Copy

      Address: 206242

      Sir
      Mera account flipkart me "[protected]@gmail.com" ke naam se hai lekin jab mene syska trimmer order id od[protected] jab return karne ke liye cancel kiya to meri id blocked kar di aur customer care se baat karne par unhone 7 din me date 25 july tak unblock hi jayega kah kar wait karne ke liye bola
      Sir lekin mera account unblocked nahi hua jab mene customer care se baat ki to unhone kaha ki high return ke wajah se aapka account blocked kar diya hai jo ki ab unblocked nahi hoga
      Is account me mera lagbhag rs 2100 wallet aur gift card me phas gaye hai aur me syska trimmer order id no od[protected] hai mujhe return bhi karna hai jiski return last date 27 july hai
      Please help me sir
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jul 27, 2019
      Flipkart Customer Care's response
      Hi Vikky, We'd like to let you know that your recent return request has been canceled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
      Jul 27, 2019
      Updated by Vikkyvaryani
      Sir customer kitne order cancelled Kar Sakta hai ye aapko terms and conditions me batana chahiye ya phir aap hi batate ki customer kitne order cancelled Kar Sakta hai jab ki Mera account bahut Purana hai air me Flipkart plus member tha jab ek plus member me sath aisa ho Raha hai to normal member ke sath Flipkart pata Nahi kya karta hoga aur mere wallet balance and gift card balance bank account me transfer kijiye hi ki mere Flipkart account me attached hai
      Jul 30, 2019
      Updated by Vikkyvaryani
      My problem has not solved till now
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        H
        Harsha425
        from Bhongir, Telangana
        Jul 26, 2019
        Report
        Copy

        Address: Banglore, 521230

        I have ordered a fry pan on 11th july order id is OD[protected]. So i got a metal piece rather than that fry pan. So i placed a return request and they cancelled it. They are not processing the request and passing the time. Please at least solve my problem from your side.
        Thank you
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          S
          SngMritJay
          Jul 26, 2019
          Report
          Copy

          Address: Mumbai City, Maharashtra

          Complaint: Flipkart sent me Second duplicate product after complaining as well. they sent me the duplicate product of Apple Airpod 2 with Wireless case, which cost around 18, 999 rs and they sent a duplicate 50 rs item.

          Order ID: OD[protected]
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            M
            Md zoheb Ansari
            from Kolkata, West Bengal
            Jul 26, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: 48,Pilkhana 3rd Lane, Howrah, West Bengal, 711101

            Recently i just got delivered my product when i opened it, it was totally damaged and when i complaint flipkart they hve blocked my account, saying u hve returned several times which is totally wrong, i think strick action should be taken against flipkart, they r sending wrong and damage procuct to there customers, and when customes try to return the product they blocked them by giving nonsense reason..
            Aug 31, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jul 26, 2019
            Flipkart Customer Care's response
            We will revert on it.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              shreya bhute
              from Pune, Maharashtra
              Jul 26, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Belgaum, Karnataka

              I wanted to buy a top from flipkart. As i was in a process of completing an order for a top, amount was deducted from my phonepe. But there is no order confirmation. Guess its not placed. Cant find the order in my orders. It's already more than 24 hours. No order or refund message. This was my first order on flipkart and it has come out as a total disappointment. Request the flipkart team to look into this matter.
              Aug 11, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              The Flipkart Customer Support Team regularly got in touch to help fix the issue and money was refunded in my account.
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Jul 26, 2019
              Flipkart Customer Care's response
              Hi,
              Thanks for getting in touch.
              We are sorry to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share the registered mobile number or get in touch with our customer support number[protected].
              You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
              Hope to hear from you soon.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                srinu205
                from Rajahmundry, Andhra Pradesh
                Jul 26, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Flipkart Internet Private Limited, Buildings Alyssa, Begonia & Clove Embassy Tech Village, Outer Ring Road, Devarabeesanahalli Village,, 560103

                I have been trying to book a product named f&d t200x sound bar during offers days from 15th july to 18th of this month. It has been showing out of stock to my pin code. And i have tried many pin codes in our country so to check where it is available. Unfortunately it was not available to any pin code address in our country. This situation happens only in offers days.in normal days this product is available to my address with out any issue with hiked price. Now flipkart is giving discount on gadgets from 25 -27th and and same thing is happening. So flipkart is giving offers and make the products unavailable to consumers. Flipkart is doing these type of fake sales.
                Aug 29, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jul 26, 2019
                Flipkart Customer Care's response
                Hi,
                We are sorry for the trouble you had to go through.
                We would like to inform you that Please note that the availability of services at a location depends on a few factors like the type of item, coverage of courier partners, and policies of the respective sellers. Sellers are constantly working on expanding services and hope to reach you soon. Stay tuned for updates.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  A
                  Alisha Shuja
                  from New Delhi, Delhi
                  Jul 26, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  I am unable toh login my flipkart account.. I think my account has been blocked.
                  I have no clue why did they blocked my account.
                  My flipkart account is very old and the email id which is linked with it is not working right now. I'm ur genuine and regular buyer from last so many years.
                  Please i want to know the reason for this.
                  Email id which is linked to my account is: [protected]@gmail.com

                  Waiting for your reply.
                  Thanks
                  Aug 28, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jul 27, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    K
                    ksandipJP
                    from Mumbai, Maharashtra
                    Jul 26, 2019
                    Report
                    Copy

                    I got a mail from flipkart customer support service that my account is closed due to high return.
                    They've not mentioned anywhere that one can request for how much returns within a month i[censored]ser exceeds this number then his account will be blocked.
                    I'm also a plus member of flipkart but they are not replying of my mails. They just copying & pasting same information every time given as below.

                    Hello,

                    We'd like to let you know that your recent order (Od[protected] has been cancelled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your flipkart account.

                    Regards,
                    Sunita yaragudri
                    Flipkart customer support

                    I requested him to give back control of my account and thereafter i'll take care about return requests. But no response received from support team.
                    Regards, sandeep ([protected])
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Jul 26, 2019
                    Flipkart Customer Care's response
                    We will revert on it.
                    Jul 26, 2019
                    Updated by ksandipJP
                    How much time will you take to resolve my issue.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      sahil069
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Jul 25, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Flipkart Internet Private Limited, Buildings Alyssa, Begonia & Clove Embassy Tech Village, Outer Ring Road, Devarabeesanahalli Village, Bengaluru, 560103, Karnataka, India, Bangalore, Karnataka, 560103
                      Website: www.flipkart.com

                      I cannot login, update password or create new account using the mobile number linked with that account after my flipkart account by social media was disabled. I have not logged in since then and now i really need to login with that number or email. I want to create a new account with that mobile number but i can't because flipkart has blocked even my number.

                      Email id - s. Sahil. K. [protected]@gmail.com
                      Mobile number - [protected]
                      Aug 28, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Jul 27, 2019
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        Srinivas Vuddagiri
                        from Hyderabad, Telangana
                        Jul 25, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Mothinagar, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500018
                        Website: www.flipkart.com

                        These are 4 examples out of many other issues I have placed.
                        1. Order OD[protected] is not delivered on 18th July 2019 and 10pm after out for delivery in the early morning and after 5days also the product is not delivered and cancel option also not available. I contacted to customer care several times on 18th, 20th and 21st flipkart customer care team is really well trained so stick on same work like please wait for 24 to 48 hours and asked to cancel the order but not cancelled, as the credit card billing payment date is getting closer on I have went to hub and request to cancel, they took 24hrs to cancel. Amount is not yet refunded and the process is to slow and no one responded from the backend team to this issue till today and do not understand why we are not having direct contact phone line number to this team, I just understand like they are interested to waste customer time and money please do not make pre paid order good to go with cash in delivery. Can't trust flipkart. Here the main problem is the hub management Sanath Nagar branch Hyderabad the review also worst on that hub I do not have any idea like why the flipkart is not taking any actions on them instead of that it looks like they are encouraging them

                        2. Order OD[protected]
                        As the hub devices are not good i called customer care team and asked to change the address to my office and after 24hours asked whether the address was updated or not means it was updated they told but shockingly it was in the samet old hub address, It was reached to hub in the 6:21am after 12 hrs also they have not changed the status to out for delivery I went to hub and asked why are not delivering the product and they replied like your estimated date is 26th and today is 22nd we will send on or before 26th we will not give now. I request like atleast the customer reached hud to get the product why are not showing the interest to search the product and deliver no response and asked to cancel the order and went from there with in 3hrs they call me and asked to product to collect that before closing there hub left just 1hour. My time is completely waste twice by taking permission from office.

                        3. OD[protected]. Placed order on 18th July 2019 and now end of 25th July 2019 the product is not even shipped. Just they will hold over money and waste over time by saying stupid offers. Offline stores are better we see the mobile use the mobile and purchase instantly, here we are trusting and buying without having any in hand feel.

                        4. OD[protected].
                        This is for Samsung Note9, high-end premium phone. I have faced network issue and heating issue in the phone, after raising complaint they arrange the tech visit he will come and take a screenshot in the mobile and close the status as no issue in phone without checking the mobile. When I say this to flipkart they will rearrange tech visit and say this is the solution we can provide. I have taken a video and sent to them they did not even bothered and said like will reschedule again. No resolution after rasing complaint in this form they use to close this as resolution was provide and customer is happy, I have attached the photo of tech visit and previously all closed requets. Then they have refuded after long time, u thought I lost my 70k by unnecessarily buying in flipkart (I have purchased few mobile in Amazon there service and check up is genuine).
                        And when I asked the tech visit person why are you doing like this he replied like we are not having option like issue in the phone to update so we are not checking just closing the case as no issue in the phone like flipkart is cheat us.

                        Not having any trust on flipkart, so cancelling all the products.
                        Sep 2, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jul 27, 2019
                        Flipkart Customer Care's response
                        Hi Vuddagiri, We're sorry about the cancellation your order OD[protected]. We were trying to sort this out with the courier service provider. However, we see that the order was canceled by the seller. This is not something which we would want you to experience and have shared feedback with the seller so they can put additional measures in place to ensure on-time deliveries of orders. If you like, you can place a new order for the desired product and the seller will try and make sure that it reaches you on time. We would like to thank you for your continued trust and understanding.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          Sathya Sj
                          from Mumbai, Maharashtra
                          Jul 25, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: 602002

                          Hi am SATHYA
                          Mobile-[protected]
                          Email-sathyak.[protected]@gmail.com
                          PLEASE READ FULL
                          Hi sir
                          My account locked on Flipkart side .he say some reason am not purchasing personal but I have all proof my friends and family only am purchasing.i have no problem my account locked.some cardless monthly emi going on that account.that emi link need login but my account locked.how to pay my emi already overdue email coming.last one month so many email and call to customer care no response on Flipkart side.today received mail you not pay today take action .am ready to pay immediately now how to pay.
                          Aug 28, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Jul 27, 2019
                          Flipkart Customer Care's response
                          We will revert on it.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            E
                            Egleeye
                            from Mumbai, Maharashtra
                            Jul 25, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Thane, Maharashtra, 421201

                            I purchased one dall for my daughter on 16 July . my order supposed to delivered by 19 jully . but till that day it was not delivered hence I contacted customer care then they given me another date that is 23 jully as product delivery date but no luck they responded back me that they are not in the position to deliver this product I have to cancel it I denied it then they took 2 more days and again saying that I have to cancel this product and reorder it then I said please provide this product with same price but they denied it I need serious help from you guys please resolve my issue
                            Sep 11, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Jul 27, 2019
                            Flipkart Customer Care's response
                            We will revert on it.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              M
                              mohit_jindalmrt
                              from Mumbai, Maharashtra
                              Jul 25, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: 3f/243 , madhav puram, Meerut, Uttar Pradesh, 250002

                              Hi All,

                              i made a purchase of mobile on 18th july on flipkart. i and other 3-4 collegue placed the same order but the order got cancelled stating the reason a wrong price mentioned. all my friends got a shopping voucher
                              when i called the customer care and asked why i dint get the vocher they said its from seller. again when i mailed i got a call that it will be rectified in 24 hours. but next day i got a mail that your
                              account is not being used for personal use so we are deactivating the account.
                              this is the second time i got the same issue. if there is any boundation of purchasing then it should be sent as a mail info first also i have not purchased anything in bulk.

                              is this justify that if we complain they will simply deactivate the account.

                              now my both account with the no [protected] and [protected] are disabled.
                              do these company have a monopoly or having no control of govt.

                              suggest me where i can file the complaint.
                              Sep 21, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Jul 27, 2019
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi Mohit, We'd like to let you know as our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                F
                                fshipai
                                Jul 25, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                I want to return the product bought from amazon as it is not up to the mark it is hurting my ears and Flipkart is saying only replacement is acceptable not return were as amazon if we request they provide us return and full refund.Flipkart service is bad and need my full refund for the product I have purchased.Please solve my problem and they have blocked my account also before I am using my mother's account to buy the product they are giving fake reasons that I have buyed products for selling reason what a nonsense is this.
                                Sep 2, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jul 27, 2019
                                Flipkart Customer Care's response
                                Hi Fahad, We're sorry to hear that you're facing issues with your "Mi Neckband Bluetooth Headset with Mic". We are happy to let you know that the seller has confirmed the pickup of order from your address. The seller has shipped the replacement to you and it would reach you by 29th Jul 19. Your kind understanding is appreciated.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  E
                                  ebinmj
                                  from Mumbai, Maharashtra
                                  Jul 25, 2019
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: Flipkart Internet Private Limited Vaishnavi Summit, No 6/B, 7th Main, 80 Feet Road, 3rd Block, Koramangala, Bangalore – 560034 India, Bangalore, Karnataka
                                  Website: www.flipkart.com

                                  My Flipkart account is being blocked by flipkart team. am a regular customer and flipkart plus member with flipkart pay later account. They are saying that my account has high number of returns is that an genuine issue because if the product don't satisfies my i have to return the product. please unblock my Flipkart account. Since am having flipkart pay later account it is due on this month how can i repay that and my account has so many features which has been treated by me for the last 5 years to get all these features how can i forget that account and my
                                  Registered mobile number - [protected]
                                  Registered email ID - [protected]@gmail.com
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Jul 25, 2019
                                  Updated by ebinmj
                                  please solve this issue immediately
                                  Verified Support
                                  Jul 27, 2019
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Hi, We'd like to let you know that as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                                  Aug 06, 2019
                                  Updated by ebinmj
                                  then how can i pay the flipkart pay later due?
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    P
                                    P Sinony Chakma
                                    from Mumbai, Maharashtra
                                    Jul 25, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Karnataka, 700079

                                    I am so disappointed and furious at this moment. I have been a customer of flipkart since years and have bought some expensive products earlier but never in a million years had this happened as it is happening today. I have placed an order for an iphone 7 gold 128GB of Rs 23059/- from 2GUD(flipkart). Received it on 21st July 2019. I am well aware of the fact that the products from 2GUD are refurbished, however the battery drains faster then i ever imagined. It do not last for even 3 hours so how do you expect me to keep it? Plus the overheating of the phone is another issue. So on 22nd July 2019 made a request for return. They send a technician for further enquiry and it was decided for a return. But what flipkart does is reject my refund saying the technician did not give the proper feedback. I have talked with the technician he said he did his part for sending feedback of return but has no clue why did they reject it. So they again processed my return and refund request and the next day again they send the same technician. The technician repeated the same lines you must return it and i ll do my part. But the moment he leaves they reject my refund again. And again after having a talk with the help centre they are saying to send the same technician again? Like am i a kid?? Or a fool??
                                    The technician says a different story the help centre says a different story.Flipkart sucks and has failed so bad.
                                    I need my refund and want to return this phone in fair and square way round.
                                    Sep 12, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Jul 26, 2019
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    irrelevant complaint. Hence, we are closing this complaint.
                                    I am so out of words for Flipkart. This is what you do to your customers??? Wow such audacity to actually mark my complaint as irrelevant complaint after such horrible service and treatment and after all those strong proofs. Alright alright.
                                    No matter how good you may feel by neglecting my complaints. Let me get this straight. I have each and every proof, the meet with the technician too. Plus the receipt as well. Well they say everyday is not your day maybe today is not mine but mark my words soon i will get on this and make sure to remind you of this day and of your actual responsibilities towards your customers.
                                    Thank you 😊.
                                    May your business rot and fall down the way you throw away your customer's complaints.
                                    I know this comment will do no slight scratch to you but soon i will make sure to make that scratch.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      shruti singh lodhi
                                      Jul 25, 2019
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Flat no 501,shahberi village, radha swami road, near anpurna family restaurant, Ghaziabad, Uttar Pradesh, 201009

                                      I have to blocked my account by flipkart. I want to purchase the product. But i have to more than 50 but i have to return only 4 to 5 product. But according to policy under 30 days. My product is defective and size problem. It's generally i have to return so i have purchase the kids jeans but it's not fit so i want to return but how to create the return. Please open my account as soon as possible.

                                      Regards
                                      Shruti singh
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Jul 25, 2019
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      Hi,
                                      We are sorry to let you know that our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                                      Jul 26, 2019
                                      Updated by shruti singh lodhi
                                      I m not satisfied your reason because I have no higher return. Wasteless reason.
                                      Jul 26, 2019
                                      Updated by shruti singh lodhi
                                      You have to create the refund and return the product. Anytime without any reason block the account.
                                      Jul 28, 2019
                                      Updated by shruti singh lodhi
                                      Please update my problem
                                      Hlo sir, this is madhusri I have ordered honor 20 i mobile in Flipkart on 15th July the delivery track date at 27th July still I haven't received order sir please take immediately complain at Flipkart by doing this many people are thinking that Flipkart is a fraud company ..you were hence proved sir, thank you.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Aksmith
                                        from Mumbai, Maharashtra
                                        Jul 25, 2019
                                        Report
                                        Copy

                                        My ordered phone IMEI no.1-[protected]
                                        Phone IMEI no.2- [protected]]]
                                        Box IMEI no1- [protected]
                                        Box IMEIno. 2- [protected]
                                        And wrong phone received IMEI no.1- [protected]
                                        IMEI no. 2- [protected]
                                        And it is dead also and it has different colour.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit