Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1223

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
R
raghav ghai
from Allahabad, Uttar Pradesh
Jul 12, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

macbook delayed

Address: Thane, Maharashtra, 401202

I ordered macbook which was 1500 inr more then tatacliq and as it was showing will be delivered by next day 11am so i ordered it anyway as it was needed asap. So now after three day it is showing that the delivery boy is out for order and when i reached him, he tells me i will first go to other station then at 5 pm I’ll be reaching here. Will never order again from flipkart and put all this on various social media so that it teaches...
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy
A
Avd Adi
from Mumbai, Maharashtra
Jul 12, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Shimoga, Karnataka, 577201

I am not able to login to my flipkart account through my old login id and password, though when I am clicked on recovery password, it's showing that unable to update your password, then flipkart asked for my aadhar card proof, so I attached my proof of address to flipkart service mail, since 10 months or so, I am not able to login to my account, but flipkart members telling that issue is resolved, but also same problem, worst service by flipkart,
Aug 17, 2019
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jul 13, 2019
Flipkart Customer Care's response
Hi,
Thanks for getting in touch.
We regret to inform you that we are unable to find your account. Request you to share the contact details or get in touch with our customer support number[protected].
You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
Hope to hear from you soon.
Recently flipkart blocked my account saying I have taken unfair usage of their token of apology policy. I called them a number of times and also wrote them a number of times, but they have no interest at all in giving any reason why they did this or what unfair usage I have done.
I ordered a cover on flipkart which was 1. Very expensive
2. Single piece
The order I received was completely differen.. 1. There were 3 covers had no resemblance to the one I ordered.
I have attacged the pictures.
Kindly take action against such frauds.
I lost old mobile number. Unable to change new mobile number without old mobile number

Mailid- [protected]@gmail.com
SBIPG QT[protected]FK is a transaction number showing in my account statement debiting Rs.1249/- but I don't know how this has been occurred . Please let me know for which product the amount of Rs.1249/- has been debited by the Flipkart Company. If so, please refund the money in my account urgently...This may have been done accidentally.
Helpful
Found this helpful?
4 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    Akshay Gajanan Ulhamale
    from Mumbai, Maharashtra
    Jul 12, 2019
    Report
    Copy

    Address: Ulhamale hospital ,dongaon ,tq.mehkar,dist.buldhana,maharastra., 443303

    I have received a call from person saying he is from flipkart from ​​​​[protected] and he said i have won a grand new car from flipkart as a lucky winner and asked foe my adhar card details and pan details and for car money account details ad also he knows that i have ordered from flipkart... I found it a cheat so is this your security flipkart... Shame on you... You are a big company... Shame on you... I[censored] are meant to be happening benefits of theives and cant gift people something saying lucly winner and all you shoul stop that and not let the poor people's hopes high on that... Shame on you😡😡😡😡
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    From yesterday, I am not able to login in my flipkart account. I am a flipkart customer for 5 years and I am very desperate . I wish that this issue will be resolved by tomorrow.

    Yours faithfully,
    Aswin A Nair
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      A
      ArnabMP
      from Bengaluru, Karnataka
      Jul 12, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Kundalahalli, AECS Layout, 560037

      Hi,
      I have ordered one baby walker 21th of june 2019, i had paid the amount through phonepay.
      When the order reached to me the delivery guy was asking money for the product. He was saying that it is marked as cash on delivery.
      As i have already paid thorough online i declined to pay again.
      So the delivery guy took the product back.
      But he marked the product as delivered. So i raise a complaint to flipkart customer care on 2nd july. They given the commitment they it will get resolved by 8th of july but they did not resolved it. Then they ask to wait up to 10th july.
      But they did not resolved again asked to wait 24hrs again no resolved the issue.
      My issue is still not resolved. They are not refunding my money not delivering product as well.
      Please do needful.
      Thanks,
      Arnab
      Aug 17, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jul 13, 2019
      Flipkart Customer Care's response
      We will revert on it.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        M
        Mohit Kumar Mohapatra
        from Mumbai, Maharashtra
        Jul 12, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: At/po pratapa da, khantapada, balasore, Balasore, Odisha, 756043

        Dear sir/madam,
        I have purchased an mobile honor 20i from flipkart on 3rd july order id od[protected]

        The following problem is with the product. 1 the product does not have an notification light.
        2 the product does not have a double tap wake up feature.
        3 the sound quality is not up to mark.
        4 the color is deferring from the product showing on display.
        5 the front camera quality is not up to mark.

        Overall the product is not an user friendly..
        Since the product is only replacement option what should i do.

        Should i go for consumer court or any other option available with me form flipkart.
        Thanking and regards
        Mohit kumar mohapatra
        Aug 16, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Jul 12, 2019
        Flipkart Customer Care's response
        Hi Mohit,
        We are sorry to let you know that for your product 'Honor 20i (Phantom Blue, 128 GB) the seller will not be able to accommodate the return request. If you have received a damaged or defective product or if it is not as described, you can raise a replacement request on the Website/App/Mobile site within 10 days of receiving the product.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          A
          atulm67
          Jul 16, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Siwan, Bihar, 841226

          Dear sir my flipkart account is currently blocked..and i use my flipkart account for my personal use not for business purpose..my friend also use my id for purchasing..I also call customer care number 12 times but no any can solve my problem..please activate my flipkart id ..i will thankfull to you..i have no any other account to shopping with flipkart so please open it fast . I am also a flipkart plus membership customer.
          Aug 17, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Jul 16, 2019
          Updated by atulm67
          My mobile number [protected]
          Email [protected]@gmail.com
          Verified Support
          Jul 16, 2019
          Flipkart Customer Care's response
          Hi,
          Thanks for getting in touch.
          We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share the order details or get in touch with our customer support number[protected].
          Hope to hear from you soon.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            L
            Lucifer Storme
            from Mumbai, Maharashtra
            Jul 12, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            I use to shop on flipkart from my personal mobile no. Linked with flipkart id and i earned many points after redeeming the points i got the voucher of 1000 and as soon i was going to use my voucher flipkart deactivated my id i tried calling customer care tried email but no response after that i made another id from my no. And same case happened again... Why flipkart is doing such kind of fraud tempting customers for coins and after that they permanently close the id without any notifications or warning... I want my id back and my money
            Aug 15, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jul 13, 2019
            Flipkart Customer Care's response
            Hi Lucifer,

            Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share us the register email ID or contact number in order to assist you further.

            Hope to hear from you soon.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              R
              ranjeet2102
              from Delhi, Delhi
              Jul 12, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh

              I have placed order for urban ladder arabia - oribi solid wood 6 seater dining set (Finish color - mahogany) on flip kart on 5th of july 2019 with 100% advance payment having order number od[protected]. On 9th of july get call from delivery centre for delivery slot and they confirmed that product will be delivered on 12th of july 2019 (15:00 hour to 18:00 hour). On 11th again received call from same number and they say that product cannot be delivered as ordered price is low you need some negotiation. I refuse for any negotiation for the price as i have already paid 100 % payments in advance. I raise the issue with flipcart with id in[protected] on 11th july 2019. On the 12th july i received email from flipchart that we are sorry to let you know that your order od[protected] for the below listed item has been cancelled as the seller ran out of stock soon after you had placed the order. The amount you have paid for the cancelled item will be refunded within 2 business days. We will notify you via email and sms when the refund is initiated by the seller. It is worth to mention that product was available for sell on the same price even after three to four days after confirmation of my order on 5th july 2019 on flipchart. Now my request is that i want same product on the same price at which i have placed order on 5th july 2019. Flipkart or seller cannot cancel my order by blocking my 100 % payments for more than seven days.
              Aug 13, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Jul 13, 2019
              Flipkart Customer Care's response
              We will revert on it.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                Ruthvik Bharadwaj
                from Coimbatore, Tamil Nadu
                Jul 12, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Chennai, Tamil Nadu, 600119

                I cannot play game in flipkart gamezone. Whenever i play game in flipkart gamezone it starts to show a error message that 'we encourage fair play in line with our terms and conditions'. I started to get this error message after assessing the game zone with different accounts from same phone. I thought the problem will be fixed in one or two days but till date it shows the same error message.
                Aug 13, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jul 13, 2019
                Flipkart Customer Care's response
                Hi,
                Thanks for getting in touch.
                We regret to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share the contact details or get in touch with our customer support number[protected].
                You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                Hope to hear from you soon.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Shubham80
                  from Mumbai, Maharashtra
                  Jul 12, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Vill-kasain, p.o-koshdihara, P.s- parasbigha, dist-jehanabad, Jehanabad, Bihar, 804417

                  I am not able to login my account. My account is freezed and i had received the email from [protected]@flipkart.com stating that your purchase history trend shows that you might be a reseller that's why you won't be able to login. I had replied to that email giving my explanations that i had ordered mobiles for my friends and relatives and there is no such prior intimation given by them that if you will order more then your account will get blocked. Also i am a flipkart plus member. I asked cc about the bonus coins that flipkart credited me to avail free flipkart plus membership, they told me that customers who are having good purchase history are getting these bonus coins. My purchase history was good according to the flipkart, the day i got bonus coins, but they found flaw in my purchase history and they freezed my account. Isn't that ridiculous?
                  I just want to have the access of my account again so that i can access atleast the invoices of my orders.

                  My name - shubham kumar
                  Email id - [protected]@yahoo.com
                  Aug 14, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jul 12, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  Verified Support
                  Jul 12, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  Hi,
                  We are sorry to let you know that our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    Sourabh Raj (Srvraj311)
                    from Dumka, Jharkhand
                    Jul 12, 2019
                    Report
                    Copy

                    I have created flipkart account two years back with a mobile number [protected].. A few months ago I lost my mobile phone and the number.

                    The main problem is when I tried to update my new mobile number, the otps are being sent to both the new number and the old number. I got the new number otp and account password, but the otp of the old number cannot be entered as i lost the number and I don't have it. This is making me unable to change the mobile number.
                    Please do suggest me to update my new mobile number to my Flipkart account.
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      K
                      keerthi koganti
                      from Bengaluru, Karnataka
                      Jul 12, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Bengaluru, 560029

                      Hi,

                      We are fed up with flikpart activities, they have moved our account o pending and this the 3rd time they did without informing us and I have told their team atleast to inform, which they aren't bother to do so.

                      Such a careless platform which is not seller centric at all. They don't have any visibility on how to showcase things to their sellers. We are very much affected with flipkart. That's why they are nowhere comparable with Amazon.

                      Irresponsible platform, i felt Paytm has a clear platform details rather this irritating platform.

                      I want my account back if not we are okay not selling on Flipkart such a base less platform
                      Aug 24, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Jul 15, 2019
                      Flipkart Customer Care's response
                      Hi keerthi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share the register email ID or contact number in order to assist you further. Hope to hear from you soon.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        A
                        abr751
                        from Thiruvananthapuram, Kerala
                        Jul 11, 2019
                        Report
                        Copy

                        We have mailed several times but nobody had replied and we have also submitted issue in affiliated programmes contact us page, but they have not replied to us. We complaint on twitter and they told us to mail on [protected]@flipkart.com, we have mailed on that mail id but still no reply.

                        They are not providing any support and not even there is number to contact them. We are hopeless and helpless. Kindly take the necessary actions against them. We have worked very hard and now we are not getting our hard earned money

                        Registered email id :abraham.[protected]@gmail.com
                        Tracking id: abraham

                        Please respond and kindly note that I have already sent mails to [protected]@flipkart.com.no reply from their end. So I need to know the current situation.

                        Last time in thiis forum I have submitted another complaint in that they asked my email Id to track. I have provided the details above. Please don't try to excuse and last time after I updated my complaint with necessary information there was no reply
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jul 15, 2019
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Jul 18, 2019
                        Updated by abr751
                        No update
                        I had a call from one of the executives from flipkart. He said that he will look into the issue and will revert back after max48 hours. Till now no update. Please reply with valid information, waiting for the response.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          D
                          Deepayan paul
                          from Tufanganj, West Bengal
                          Jul 11, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: sarkarpara, gobardanga, North 24 Parganas, West Bengal, 743252
                          Website: www.flipkart.com

                          On 23th june my flipkart account hasbeen blocked by flipkart. My fault was.. I have ordered same mobile cover which i ordered 1year ago on flipkart. They said that the product which i ordered is not for my personal use. But this is not true.. And also i have payment due on flipkart paylater, without access to my flipkart account, how can i pay the due amount. Also flipkart is continuously harrassing me for payment, i told them kindly unblock my account, they didn't respond.
                          Aug 15, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Jul 13, 2019
                          Flipkart Customer Care's response
                          Hi,
                          We are sorry to let you know that our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            N
                            N M Nayana
                            from Belgaum, Karnataka
                            Jul 11, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            I couldn't login with flipkart. When I try to login and enter my details it shows 'set new password', when I enter any password it shows 'account already exist, enter password'.
                            If I try to sign in it shows 'account does not exist'.
                            When I try on forgot password it shows 'anable to process request, please retry'.
                            I am trying since two months but I couldn't login with flipkart account.
                            Aug 25, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Jul 13, 2019
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi,
                            Thanks for getting in touch.
                            We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share the account details or get in touch with our customer support number[protected].
                            You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                            Hope to hear from you soon.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              M
                              Mansee Sharma
                              from Mumbai, Maharashtra
                              Jul 11, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              I have ordered vivo Z1 Pro from a sale on flipkart on 11 July 2019 . My order was successfully placed I even received shipping message but later in the evening I received a message that my order is cancelled by flashtech retail due to limited stock. Now my money is stuck and I cannot order a new phone due refund 7 days process.I want my money back.
                              Aug 14, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Jul 11, 2019
                              Updated by Mansee Sharma
                              I want my money back within 24 hours or provide me the phone I have ordered on my order delivery date.
                              Verified Support
                              Jul 13, 2019
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi,
                              We are sorry to let you know that your recent order OD[protected] has been canceled as it was placed with an address that does not exist the request you to place a fresh order with complete address. Hence, we are closing this complaint from our end.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                J
                                jeevanjs
                                from Delhi, Delhi
                                Jul 11, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Pathanamthitta, Kerala, 689101

                                One week back i placed an order in Flipkart, the product a mobile named Realme 3.After seven days o[censored]sage i faced some difficulties in using the device and i placed a return request, from that day onwards the problem begans. Intially i got a call from one of your representative and he explained things oke, and said that the Technician will be visiting to inspect the product. On the next day as he said like i waited upto evening 9, and no one came. That day itself i made an attempt to connect one of your representatives finally one responded and i explained the things that happened on that particular day, and he simply said to me that it is my mistake, i didnt respond to the call from the technician and the fact is i didnt even got a call from technician. Next day again i called and one of the representative again he gave me som e solution and today that is (11/07/2019) i got an anonymous call from some number, and he asked me things in Hindi and i said to him that i dont know hindi, just to continue the conversation in English, Suddenly he began to use that word " MATARCHOOD", such an annoying moment, ho can even a reputed organisation, like ypors can behave like this. Anyway i am attaching the audio details and also the corresponding number here.Do some actions against this, if i didnt find any actions regarding this, i will directly go to cyber cell.
                                +1 videos
                                Aug 12, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jul 12, 2019
                                Flipkart Customer Care's response
                                We will revert on it.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  H
                                  hriday goswami
                                  from Mumbai, Maharashtra
                                  Jul 11, 2019
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: 560008

                                  I have bought a MI phone worth 13999 from Flipkart and it is a defective piece. I requested a replacement or refund within 2 days of delivery and they sent a technician for check the phone. The technician have given in written and signed that the handset is not working properly. But flipkart is not ready to replace or give a refund. Instead they are asking us to go to a Service Center and repair it. Please help. This is open fraud and cheating.
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    Akshtra Gupta
                                    from Agra, Uttar Pradesh
                                    Jul 11, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: 72/2 Mahaveer Nagar, Firozabad, Uttar Pradesh, 283203

                                    Respected sir,

                                    I would like to inform you that i had purchased the asus 6z on date 2 july 2019 having price 31, 999 rs. I am having some techinal issue with this phone network problem, hanging issue, and also in camera on flip when switching the camera. So i want refund for the same, i am not satisfy with this product on this initial stage. If the refund is not possible then i would be purchased one plus 7 in against of this but i do not accept it the replacable unit of asus 6z. Kindly solve this issue.

                                    Thanking you

                                    Regards
                                    Akshtra gupta
                                    Contact no. [protected]
                                    Jul 12, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    This product asus6z return only 9927991390
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Jul 13, 2019
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi,
                                    We're sorry to hear that you're facing issues with your Asus 6Z (Black, 64 GB).
                                    We'd like to let you know that the technician has confirmed that the issue has been resolved in your device. Hence, the seller will not be able to accommodate the return request. However, if you are facing any issues with your product, kindly contact brand authorized service center so that they will help you out.
                                    Your kind understanding is appreciated.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      Rockstar Rocky
                                      from Hyderabad, Telangana
                                      Jul 11, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: FLAT.NO.209. HIMAGIRI VALLEY APTS,NEAR SMP MODEL SCHOOL, SAI RAM NAGAR ,HYDERSHAKOTE, HYDERABAD NEAR SMP MODEL SCHOOL, Hyderabad - 500008, Telangana, Hyderabad, Andhra Pradesh, 50008

                                      I ordered a book on three weeks ago the name of the book is rich dad poor dad and the order id is od[protected]
                                      I have canceled the product and ordered the same product for second time every day it is getting delayed since 3weeks what ever i order on flipkart it is getting delayed every day i didn't even receive a single product from the order list this is a serious issue
                                      I want to file complain against this
                                      Aug 17, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Jul 11, 2019
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We will revert on it.
                                      Helpful
                                      1 other people found this review helpful
                                      1 found this helpful
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit