Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1242

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
B
balmukand30
Jun 17, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

unable to login and reset password

Hi sir my name is Balmukand

My Flipkart login id [protected]

And my problem is i am unable to update my password.

Last few days my account not opening. I used my old username and password. But it was not opening.

Then i used forgot button and then received code.

Entered the code successfully.
After that it was asking please set a new password.

Then...
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy
M
Mannu88123
from Noida, Uttar Pradesh
Jun 17, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: B1196, Mayur Vihar phase 3, New Delhi, Delhi, 110096

I have ordered 5Star Whirlpool Inverter AC, which was installed on 15th June, after installation the technicians found that the product has manufacturing defects, which I immediately reported to Flipkart, they have given me date of 17th June for the visit of technician. I took my day off in wait of technician, nobody informed me that no one is coming to visit my place for the AC issue, I am very sure they are taking my time and money which I spent in AC purchase and installation is for granted. I want immediate resolution of this case, If Flipkart cannot serve their customers then why are they selling these fake products online. I am totally pissed off.
Manohar Singh Bisht
[protected]
Jul 19, 2019
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jun 18, 2019
Flipkart Customer Care's response
We will revert on it.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    Aditya_Bhar
    from Mumbai, Maharashtra
    Jun 17, 2019
    Report
    Copy

    Address: 110093

    Hi,

    I completed my threshold income . Currently my approved Payment is Rs. 5, 779. But still not get any payment from flipkart.

    I mailed them so many times but no response from their side.
    Please send the payment ASAP.

    I am waiting for a long time . Please resolve my issue.

    My details are :-
    Registered Email ID: [protected]@gmail.com
    Tracking ID: adit2787g.

    Thanks,
    Aditya
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Jun 21, 2019
    Flipkart Customer Care's response
    Hi Aditya,
    We are sorry for the trouble caused.
    We request you to write a mail to [protected]@flipkart.com so that they can assist you further.
    Jun 22, 2019
    Updated by Aditya_Bhar
    Hi,

    Already contacted flipkart so many times but no response from their side.
    That's why i complaint here.
    Jun 25, 2019
    Updated by Aditya_Bhar
    Any update in this issue??
    Still waiting for my Adsense payment. And no reply from flipkart side send so many mails .
    Please resolve this.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      K
      Kunal Taliyan
      from Etawah, Uttar Pradesh
      Jun 17, 2019
      Report
      Copy

      I got the delivery of an Urbn 2000mah power bank which is amount of Rs 1499 and when I connect with my iPhone then my phone shows not supported warning that's why I want to return this but unable to raise a return request whenever I try to call CC it says Our executives are busy right now call us again.
      Order id is -OD[protected].
      Please arrange a return and pick up from the same address and refund my money.
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Jun 17, 2019
      Updated by Kunal Taliyan
      na
      Jun 20, 2019
      Updated by Kunal Taliyan
      no response from flipkart till now.
      Verified Support
      Jun 21, 2019
      Flipkart Customer Care's response
      Hi Kunal,
      We'd like to let you know that your recent return request has been canceled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
      Jun 21, 2019
      Updated by Kunal Taliyan
      could you please specify the high number of returns? because as per my knowledge i have raised only one replacement.
      Why you are not telling me What are the high numbers of return?
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        shraboni2897
        from Kolkata, West Bengal
        Jun 17, 2019
        Report
        Copy

        My name is Shraboni.
        My email id is : boni.[protected]@gmail.com.
        From few days, my flipkart account was not opening. Today I tried to open my flipkart account using old password but it was not opening, it was showing "invalid login details".
        So I tried to reset my password. I got a code, typed my new password and tried to update it. But it was showing "Unable to update password. Please retry." I am also attaching the screenshot of this problem.
        Please fix this problem as soon as possible.
        Thank you.
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Jun 21, 2019
        Flipkart Customer Care's response
        Hi Shraboni,
        We'd like to let you know as our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
        Jun 22, 2019
        Updated by shraboni2897
        Items I have purchased are just 2 mobile phones. So are you trying to say mobile phones are not intended for personal use?!
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          P
          Prakhart
          from Delhi, Delhi
          Jun 17, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Lucknow, Uttar Pradesh, 226004

          I have placed many orders through my ID on Flipkart. But few months back, when I tried to login into my account, it started showing an error - "Login unsuccessful, please retry in a minute." and the same error is displaying since then everytime I try to login into my account. I complaint about the same on its customer care, but they couldn't help me out on this!

          I want my account back as it was.
          Jul 19, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Jun 18, 2019
          Flipkart Customer Care's response
          Hi Prakhart,

          Thanks for getting in touch.

          We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share us the account details or get in touch with our customer support number[protected].

          Hope to hear from you soon
          Jun 18, 2019
          Updated by Prakhart
          Thanks for reverting in such a short time!
          My details are as follows:
          Name - Prakhar Tiwari
          Registered Email - tiwari.[protected]@gmail.com
          Registered Number - [protected]
          I have also verified PAN details in my account.

          Hoping for a positive and early response from your side!
          Thank you.
          Jun 29, 2019
          Updated by Prakhart
          Waiting for your further response Flipkart!
          Jul 04, 2019
          Updated by Prakhart
          Still couldn't log into my account.
          Also no response form Flipkart since last month!
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            Polsanis Shankar
            Jun 17, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Buildings Alyssa, Begonia & Clove Embassy Tech Village, Outer Ring Road, Devarabeesanahalli Village, Bengaluru, 560103, Karnataka, India, Bangalore, Karnataka, 560103

            I have ordered an AC on Flipkart 20 days bacl and got the Product delivered on 4JUNE2019. Installation was supposed to be done in 2 days after delivery. but no one from Flipkart or their service team called us to inform us of any delays. after contacting them several times they have given 3 false dates for installation of AC. I contacted them on the day of promised installation date, only to be informed that it will be installed by another date. now even the date of return of product is passed and i believe this online retailer is committing fraud by promising false promises and not delivering what is promised. AC is in home for 15 days now.
            Jul 25, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jun 18, 2019
            Flipkart Customer Care's response
            We will revert on it.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Shilpika Mahindra
              from Mumbai, Maharashtra
              Jun 17, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              My mobile is under protection for two years... There was a minor problem in the speaker and i raised a compliment on 8th May my mobile was picked by company and 10days was tat time they were not able to return my mobile in time.. They gave me choice of 80%cashback. I agreed how ever they have not given me my money nor mobile. Not even responding properly over email. I want my money as soon as possible so that i can purchase a new mobile.. Such carelessness should not be done by such leading service provider.have sent several email no response.
              Jul 21, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Jun 17, 2019
              Updated by Shilpika Mahindra
              order OD[protected]
              Verified Support
              Jun 18, 2019
              Flipkart Customer Care's response
              Hi Shilipika,

              Thanks for getting in touch.

              We are sorry to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].

              Hope to hear from you soon
              Jun 19, 2019
              Updated by Shilpika Mahindra
              Order Id OD[protected] Jeeves claim id CMP[protected]
              Money not sent by Jeeves.. They sent wrong statement and cheated me. Not even bothering to response over call or email . Do help me out. From your site I opted insurance
              Jun 19, 2019
              Updated by Shilpika Mahindra
              My mobile no. [protected], flipkart team also ignoring my case
              Dear flipkart team flipkart order id OD[protected]
              Jeeves claim id CMP[protected]
              Order Id OD[protected] Jeeves claim id CMP[protected]
              Money not sent by Jeeves.. They sent wrong statement and cheated me. Not even bothering to response over call or email . Do help me out. From your site I opted insurance
              Helpful
              Found this helpful?
              2 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                P
                from Mumbai, Maharashtra
                Jun 17, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Dear sir,
                I am using card less credit facility. On 15th june i was done may month dues payment. During payment processing my amount is deducted successfully but bill is not paid successful.. Some error after deducting payment. i wrote email regarding this with bank ref. No. /deduction massage provided by bank. Flipkart promises to solve problem under 24 hours. Still now no any information comes from them. I attached bank deduction pic. Which i take screenshots from transaction details it is on under red colour. Kindly do something i several times contact with flipkart customer executives. But they are not talk sincerely they told me your payment declined due to cvv no. Missing. When i done payment from netbanking...how it is possible...
                Jul 22, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jun 18, 2019
                Flipkart Customer Care's response
                Hi Pranav,

                Thanks for writing to us.

                We're sorry to hear that you're facing issues with card less payment. We request you to contact your bank's customer care for further assistance.

                Your kind understanding is appreciated.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  D
                  divyasaxena
                  from Agra, Uttar Pradesh
                  Jun 17, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: b-27 sector 52, Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201301

                  Order Id : OD[protected]
                  Mobile no : [protected] / [protected]
                  I have ordered a bluetooth speaker from flip kart on 22 may 2019. The speaker was damaged and there was feviquick allover it doesn't come with any charging cable or aux lead. I have request a refund and sent them the picture on 27th till now no money credited i get calls from flipkart everyday along with mail that today it will be credited . Its 17 june now nothing is there.
                  Jul 19, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jun 18, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    siddhartha sabba
                    from Hyderabad, Telangana
                    Jun 17, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    faulty sd card

                    Address: Hyderabad, Telangana, 500057

                    Booked a sand disk 32 gb sd card from flipkart and received on 13/6/2019. With a good hope that flipkart will deliver genuine products. I have thrown away the packing and other things related to sd card. As the sd card found to b defective. Return request was made and on 15th of jjne 2019. The customer support responed on 15/6/2019 and regretted their inability to replace the same with the original packing and price tag. We donot know that...
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy
                    S
                    sagarroy1000
                    from Kolkata, West Bengal
                    Jun 17, 2019
                    Report
                    Copy

                    Address: Dattapukur Arabinda Pally, N 24 PGs, WB, Purba Medinipur, West Bengal, 743248

                    My affilliate ID: sagarroys
                    Mail: sagarroy.[protected]@gmail.com
                    ----
                    I have complained as below before: You have commented and wrote to customer care number; but the number saying protected. What's the number of customer care of Flipkart affiliate.?
                    I complained as below:
                    [protected]--- ⤵⤵⤵⤵⤵⤵
                    We have successfully completed affiliate this condition and in January we have earned 5000/- approved payment & amount should be transferred in our account in April 2019 (Completion of 60 days). But amount was not transferred in our account in April 2019.

                    We have mailed several times but nobody had replied and we have also submitted issue in affiliated programme contact us page, but they have not replied to us. We complaint on twitter and they told us to mail on [protected]@flipkart.com, we have mailed on that mail id but still no reply.

                    They are not providing any support and not even there is number to contact them. We are hopeless and helpless. Kindly take the necessary actions against them. We have worked very hard and now we are not getting our hard earned money.
                    My affilliate ID: sagarroys
                    Mail: sagarroy.[protected]@gmail.com
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Jun 21, 2019
                    Flipkart Customer Care's response
                    Hi,
                    We are sorry for the trouble caused.
                    We request you to write a mail to [protected]@flipkart.com so that they will assist you further.
                    Jun 21, 2019
                    Updated by sagarroy1000
                    I already mailed them a lot of times but they didn’t answer!
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      V
                      vaibhavkohli31
                      from Delhi, Delhi
                      Jun 16, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Flipkart has delivered the product and when i asked for the exchange n return, they have not accepted it due to their stupid policy, that cooler is giving so much problem and i have given multiple complaints to them and they are just wasting the summer time and harassing us in such hot summer by not taking back the junk box and wasting time on emails and not sending anyone for repair.

                      I am tired by the mental harassment by their attitude and by the product, i need your support to teach them a lesson as they have forgotten to take care of their customers.
                      Jul 14, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      They have refunded the cooler amount.
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Jun 18, 2019
                      Updated by vaibhavkohli31
                      Why I am receiving fraud calls that I am speaking from Flipkart Customer Complaint, provide me your debit card detail for the refund. seriously??

                      How they got my number, this is against the privacy law. Kindly look into it before I take any legal action against you n him.

                      Jun 23, 2019
                      Updated by vaibhavkohli31
                      None of the team member has contacted till date, kindly finish this issue as soon as possible and please don’t force me to take any legal action against it.

                      Vaibhav Kohli
                      [protected]
                      Jul 01, 2019
                      Updated by vaibhavkohli31
                      It has been more than a month and no communication has been done from flipkart side, no email has been sent from last one month after launching the complaint and no executive has shown interest, flipkart has given its best to torture me this time, I will surely go to consumer court now for such mental harassment.
                      Verified Support
                      Jul 15, 2019
                      Flipkart Customer Care's response
                      Hi vaibhav,

                      We are sorry for the trouble you had to go through.

                      However, the seller has initiated a return request for a refund. We are happy to let you know that the courier service provider has been picked up the product from your address and the seller has confirmed that the refund has been completed on 13 Jul 19and it will be reflecting in your credit card on or before 23 Jul 19.

                      Hope this helps.
                      Jul 15, 2019
                      Updated by vaibhavkohli31
                      Yep thanks
                      Wrong online purchase has veen done today I.e on[protected] by my card number[protected], vide otp number 264065 this is the fake transaction. So kindly cancel the said online purchase transaction and kindly refund the same amount if Rs. 8999/- as early as possible.
                      Flipkart has blocked my account without informing me and without warning, this [censored]ing indian company is cheap, can be never loyal to his customers.
                      My flipkart account blocked, i can't login. I have ₹ 1000+ gift card balance and flipkart plus subscription.
                      Have sent many mails and called them.

                      They're not refunded my amount or account.

                      Saying fake reason as reseller.
                      Hi
                      We have bought a tv X142MRH on 10th December, 2018. It is starting by its own self any time. We have tried many time on your customer care but none receiving. Please reply us on [protected]@gmail.com
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      4 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        V
                        Vivek Jayem
                        from Madurai, Tamil Nadu
                        Jun 16, 2019
                        Report
                        Copy

                        Address: 600043

                        I have ordered an Voltas split AC in flipkart, After some time it stop'd working. I have placed a service call with voltas, And a technician arrived and confirmed it was faulty. Weather checking an invoice, The service engineer confirmed that, The serial number in the Invoice and the Serial number in the Unit is mismatching. Also the seller delivered the Old model air conditioner. Indore unit is 2016 model and the outdoor unit is 2015 model (And the outdoor unit not belongs to this model type). I have raised an concern with flipkart. The told me like we cant provide replacement, We will refund it.

                        I will list the incidents happened from the very beginning.

                        Incident raised for return : IN[protected]

                        Service request registered with voltas : [protected] With out notification got canceled.

                        And the return is closed.

                        And I contacted with flipkart regarding this, Then they scheduled for technical visit.

                        Technical Visit: Nothing happen after the due date it got canceled.

                        In the mid i have made a lot of follow up calls, Noting will be worth for.

                        Escalation Incident: IN[protected], IN[protected]

                        Its a very bad experience, with the flipkart. and its service.
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          Ali Mohsin
                          from Mumbai, Maharashtra
                          Jun 16, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: 109 chaudharana unnao, Unnao, Uttar Pradesh, 209801

                          Yestrday I recived my new redmi note 7 pro 4 gb ram blue color.
                          And there is a problem in my phone my display is light yellowish.
                          I searched on internet and i got its a common problm in redmi handsets i dont know how to resolve this problm.
                          Please help me to resolve this otherwise change my product.
                          Please solv my problem as well as soon.
                          Thankyu
                          Jul 19, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Jun 17, 2019
                          Flipkart Customer Care's response
                          Hi Ali,

                          Thanks for getting in touch.

                          We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].

                          You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN

                          Hope to hear from you soon
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            V
                            Vicky41968
                            from Fatehabad, Haryana
                            Jun 16, 2019
                            Report
                            Copy

                            Address: H no. 121, ward no. 4,, near BSNL exchange,, 124501

                            I have booked a OPPO RENO on 6th June 2019 with a bank EMI offer and i get this product at very reasonable amount. But Flipkart refuses to deliver after 8 days. they replied to book that product again. At that time Bank has already charged the interest for my transaction and i had already paid by my First EMI to the Bank. Now Flipkart is not picking up the phone and i got a mail regarding the blockage of my account. I had booked only single product from my account. I am attaching the related screenshot.
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              N
                              Naidukaranam
                              from Attingal, Kerala
                              Jun 16, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Website: Flipcart

                              When i was seeing offers in Flipkart, i got notification that Redmi offer will end in 5 min, so book your order at 1753rs. I booked the phone ane it asked for phone number, i gave my number and paid money with Paytm, money was deducted and i got message from paytm that order is booked. But it was fake website with Flipkart name. I lost my money. I called Flipkart and they said they can't do anything.
                              Jul 29, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Jun 26, 2019
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi Naidu,

                              We would like to inform you that any offers appearing anywhere other than on our website (https://www.flipkart.com), Flipcart/mobile site or app are not from sellers on our portal. Also, kindly note that in case of any monetary loss due to fraud by such websites, you may file a complaint with the cyber cell for support.

                              Your kind understanding is appreciated.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                A
                                AbinG
                                from Mattanur, Kerala
                                Jun 16, 2019
                                Report
                                Copy

                                Address: Near PAREGON office & Near, CMS College Rd, Puthiya Thrikovil Residents Association, Chirayilpadam, Kottayam, Kerala 686001, Kottayam, Kerala, 686007

                                I have recently purchased a beanie cap from flipkart and delivery was purposefully delayed from (flipkart E-kart kottaym) and i had to go and collect my order from their centre. When i got their they said they gave me a call and i didn't respond but no call came to me . So please take necessary action .
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Suvam Pradhan Subba
                                  from Mumbai, Maharashtra
                                  Jun 16, 2019
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: kurseong, Darjeeling, West Bengal

                                  No calls when delivery is out. So, we usually go to the destination where products are delivered. And at times the car with products don't show up. Called customer service said 'it's not mandatory to call customers'. But it is important because we can't keep reaching out destinations and go back home with no delivery.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    C
                                    Chandu96k
                                    from Mumbai, Maharashtra
                                    Jun 16, 2019
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Hyderabad, 500039

                                    Flipkart has been blacklisted my account saying that I was reselling the purchased items from them but I have ordered all of them in a legit way and all those orders were using by my family members, I just ordered them as they don't know how and where to purchase the mobiles now I was not able to use Flipkart services.Neelamchandrasekhar.[protected]@gmail.com
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Jun 17, 2019
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi,

                                    Thanks for getting in touch.

                                    We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share us the account details or get in touch with our customer support number[protected].

                                    Hope to hear from you soon
                                    Jun 17, 2019
                                    Updated by Chandu96k
                                    Account Registered No : [protected]
                                    Email Id : NeelamChandrasekhar.[protected]@gmail.com
                                    Fraud in giving franchise of flipkart.
                                    Fooling people, asking them to pay 11200 and 5000.
                                    Generating original flipkart documents for franchise.
                                    Kindly take action, we want our money back.
                                    My flipkart account has been blocked and I can't access it but in my account contain 1000₹ gift balance .How I can use it ? I mailed flipkart but no response.

                                    Mobile number [protected]
                                    Email [protected]@gmail.com
                                    Dear Customer Support Team,
                                    I am trying to login to my flipkart account using my login id [protected] and faraz.[protected]@gmail.com. Screenshot is attached for the reference.
                                    Unable to login to my account since last 2 weeks.
                                    Please look into this matter and resolve at the earliest.
                                    faraz.anwak's reply, Jun 6, 2019
                                    sorry wrong order id
                                    faraz.anwak's reply, Jun 6, 2019
                                    OD115519766338613000
                                    Hi Team,

                                    I am getting multiple messages for the transactions without my knowledge. I am not sure what is wrong . But getting OTPs continuously. Please do the needful.

                                    Thanks
                                    Mallikarjun
                                    [protected]
                                    Game zone not working for me.pls resolve my problem. Why it is not working? From last 4days I'm trying to play.but same problem exist
                                    Dear FLIPKART customer you have won SWIFT DZIRE car From Flipkart (8.20 lack)Call or click for more information http://www.shoppingwinner.online
                                    Is it genuine?
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    6 Comments
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit