Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: Oct 12, 2026
Complaints 47382
Resolved
25504
Unresolved
21878
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1240

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
E
elvis hrangkhawl
from Bongaigaon, Assam
Jul 6, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Agartala, West Tripura, West Tripura, Tripura, 799001

Sbipg qt[protected]fkpayments mumbai — this is a transaction number showing in my bank account which having debited rs.1249/- on[protected] from my account without my knowledge. Please resolve from this fraud star. No. Reference number is showing in my account statement. I wonder how it has happened without my knowledge.

Can you kindly let me know that for which product rs.1249/- has been debited from my account. Please help
Aug 13, 2019
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jul 08, 2019
Flipkart Customer Care's response
Hi Elvis,

Thanks for getting in touch.

We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share the order details or get in touch with our customer support number[protected].

Hope to hear from you soon.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Spicy donut
    from Mumbai, Maharashtra
    Jul 6, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Flat no. 1 sai leela appt vastu park, Jaibhavani road nashik road, Nashik, Maharashtra, 422101

    I cannot play game in flipkart gamezone. Whenever i play game in flipkart gamezone it starts to show a error message that 'we encourage fair play in line with our terms and conditions'. I started to get this error message after assessing the game zone with different accounts from same phone. I thought the problem will be fixed in one or two days but till date it shows the same error message.
    Aug 20, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Jul 10, 2019
    Flipkart Customer Care's response
    Hi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected]. Hope to hear from you soon.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      R
      rasiklal
      from Pune, Maharashtra
      Jul 6, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: A 25 KANHA SHANTI VANAM, CHEGUR, Hyderabad, Andhra Pradesh, 509325

      Hi,
      I have spoken to repairs xiomi a few time now, they don't even lift up my phn, one of the most rotten company I dealt with. and I also feel frightened to deal with you, your service was excellent. same day answer and inv given. but I feel I paid you so you too gotta help, these guys got no idea of customer service, absolutely pathetic.
      On 12th June they lifted the phn, till date no response, all they say "we will get back to u in half hour." I will never ever buy xiomi again, most useless firm.It was just resetting activation button.and also they sms me to pay pay rs189, when I ask give link again no answer.
      please assist.
      R, Kanjee
      Tax Invoice # F0YQG[protected]
      Aug 9, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Jul 06, 2019
      Updated by rasiklal
      i have also paid the fees which was rs 468 yet no mobile sent back i will have to resort to twitter if i dont get my phn back you should take it up wiyj your product supplier or you facing disrepute.
      Verified Support
      Jul 08, 2019
      Flipkart Customer Care's response
      Hi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
      Hope to hear from you soon.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        Y
        Yasin Ufc
        from Thiruvaiyaru, Tamil Nadu
        Jul 6, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: 1/16,Santhaipettai 3rd Street,melur, 625106

        Sirmy register number:[protected], name:shifan
        My email;[protected]@gmail.com
        I have ordered realme 3 4gb ram mobile through debit card payment, seller cancelled my order, please refund my amount rs10999.
        Pos prch atm wdl seq no 533366
        Atm id 70005346
        This transaction refund amount not credited, please check your side, refund please, 21st may last date, still now my amount not credited my account, please contact my alternate number [protected]
        Aug 11, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Jul 10, 2019
        Flipkart Customer Care's response
        Hi Saifan, We are writing to you about Realme 3 (Radiant Blue, 64 GB) in your order id OD[protected]. The seller confirmed that refund has been completed on 09 May 19 and would be reflecting on your account by 17 May 19. Hope this helps!
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          A
          Am@n Ag@rw@l
          from Vrindavan, Uttar Pradesh
          Jul 6, 2019
          Report
          Copy

          Address: Jhansi, Uttar Pradesh, 284002

          Sir/mam,

          I am not able to use my flipkart account from last 7 to 8 months, and the stated reason for blocking my flipkart account is that "i have used my account for the resale of products." how can you guys decide without verifying the details? Why should i resale the products of flipkart? I ordered multiple mobiles on flipkart because the flagship mobiles are coming on sale on flipkart only and everyone wants to buy the best product for itself and his family and also flipkart providing excellent discounts on mobiles, due to which i ordered mobile for myself, for my family members and even for my friends. If i know that there is a limit on placing an order, then i never place orders of my friends, flipkart blocked my account without any warning and not listening to anything. I even have all the invoices of products which bought from flipkart. From the last seven months, i am not able to make an order on flipkart. I request you to unblock my flipkart account kindly, so, i can start using the flipkart services again.

          Regards,
          Aman agarwal
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Jul 08, 2019
          Flipkart Customer Care's response
          Hi Aman,

          Thanks for getting in touch.

          We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share the order details or register email ID or number in oreder to assist you further.

          Hope to hear from you soon.
          Jul 09, 2019
          Updated by Am@n Ag@rw@l
          My flipkart email is [protected]@gmail.com
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            D
            Diwakar Himanshu
            from Mumbai, Maharashtra
            Jul 5, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            I order motorola one vision dt[protected]
            And expected date of delivery was[protected] but yet i have not received mobile
            I have complain three time on customer care but no positive response was given
            My order was not update location last update was[protected] i also not track my order where was this
            So please see the consern and solve this as a soon as possible
            Aug 8, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jul 08, 2019
            Flipkart Customer Care's response
            We will revert on it.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              D
              Debaa
              from Kolkata, West Bengal
              Jul 5, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: 33 Monoranjan Polly, Kalikapur, Barasat, Kolkata 700124, Kolkata, West Bengal, 700124

              Order ID - OD[protected]
              I have paid twice for a single product.
              At the time of purchasing I paid though phonePe but the delivery boy took cash at the time of delivery. I contacted the customer service and he said that it was their fault and assured me to credit the amount within 5 transaction days but till today no solution come out. Helpme
              Sep 4, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Jul 10, 2019
              Flipkart Customer Care's response
              We will revert on it.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                K
                khushid
                from Mumbai, Maharashtra
                Jul 5, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                I had orederd a kurta and trouser set form flipkart of rs.746 and when the product is delivered that is totally different now i want to return that product but my account is blocked by flipkart and they are saying we cant do anything that is not fair for me they cant block my accout and they are doing due to any reason then flipkart have to take my return request regarding my order and take action against it...
                Aug 8, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jul 08, 2019
                Flipkart Customer Care's response
                Hi Angle, We'd like to let you know that your recent return request has been canceled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  K
                  KranthiReddy_59
                  from Bengaluru, Karnataka
                  Jul 5, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Bangalore, Karnataka

                  Hi kranthi,
                  We're sorry to hear that the refund for mi a2 (Black, 64 gb) with order id
                  Od[protected] was delayed.
                  We'd like to let you know that we are working on getting this resolved and will get back to
                  You with an update within 2 hours.
                  We would like to thank you for your understanding.
                  Regards,
                  Chandrakala m
                  Flipkart customer support
                  Your query[protected]:12:47)
                  Hi team,
                  Could you please update me on the status of my refund?
                  Your query[protected]:53:56)
                  Hi team,
                  Can i have any updates on the below mentioned refund.
                  Your query[protected]:45:50)
                  Hi team,
                  It is very unfortunate and not fair of the communication you people are
                  Making. All the irresponsible promise and never provide resolution.
                  Your query[protected]:25:35)
                  7/5/2019 gmail - senior call back [incident: in[protected]]
                  https://mail.google.com/mail/u/1?ik=6bf09716e8&view=pt&search=all&permmsgid=msg-...⇄ 2/6
                  Hi team,
                  As communicated in previous email, i have not received the refund yet,
                  Please look into it and do the needful at the earliest.
                  Thanks & regards
                  Kranthi kumar pinninti
                  [protected]
                  Flipkart customer support[protected]:57:25)
                  Hi kranthi,
                  Kindly ignore previous mail,
                  Order id: od[protected]
                  Product: mi a2 (Black, 64 gb)
                  We wish to inform you that seller has initiated refund rs.9899.00/- on[protected] to your
                  Bank account and this amount will be credited by[protected].
                  We always strive to provide excellent service and hope that we were able to help you with
                  Your issue today. Please spare a few minutes to respond to the feedback survey which
                  Will be sent to you in some time and let us know how we did.
                  Hope this helps.
                  Regards,
                  Saddam kabir
                  Flipkart customer support

                  Hi kranthi,
                  Order id: od[protected]
                  Product: mi a2 (Black, 64 gb)
                  We wish to inform you that seller will initiate refund rs.9899.00/- in 24-48 hours from 23
                  Jun 19 and this amount will reflect in your bank account in 5 working days.
                  We always strive to provide excellent service and hope that we were able to help you with
                  Your issue today. Please spare a few minutes to respond to the feedback survey which
                  Will be sent to you in some time and let us know how we did.
                  Hope this helps.
                  Regards,
                  Chandrakala m
                  Flipkart customer support
                  Your query[protected]:33:43)
                  Hi team,
                  May i know the status of my refund?
                  7/5/2019 gmail - senior call back [incident: in[protected]]
                  https://mail.google.com/mail/u/1?ik=6bf09716e8&view=pt&search=all&permmsgid=msg-...⇄ 4/6
                  Flipkart customer support[protected]:44:35)
                  Hi kranthi,
                  We are writing to you about your order od[protected] for mi a2 (Black, 64
                  Gb).
                  We are sorry for the trouble caused to you.
                  The seller will process the refund of rs.9899/- towards your bank account within 24 hours
                  And the same will be credited within 5 business days from the date of initiation as per
                  Standard banking procedure.

                  We always strive to provide excellent service and hope that we were able to help you with
                  Your issue today. Please spare a few minutes to respond to the feedback survey which
                  Will be sent to you in some time and let us know how we did.
                  Hope this helps.
                  Regards,
                  Shaik mustaq
                  Flipkart customer support
                  Aug 14, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jul 08, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Antonettegomes
                    from Bengaluru, Karnataka
                    Jul 5, 2019
                    Report
                    Copy

                    Address: Ground Floor, Vaishnavi Summit, Mahatyagi Laksmidevi Road, 80 Feet Rd, 3rd Block, Koramangala, Bengaluru, Karnataka 560034

                    Dear Sir/ Madam
                    I had Placed a Pre-Paid Order for Grocery's on[protected] as against subjected & was promised delivery by[protected] to dated the same has not been delivered.immediately resolve this issue In case I do not hear from you by the end of the day I would be forced to go the the Consumer Court for failure of delivery
                    Antonnete Gomes
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      A
                      Ashudhiman
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Jul 5, 2019
                      Report
                      Copy

                      Address: Muzaffarnagar, Uttar Pradesh, 251001

                      I have ordered a mobile phone (Realme c2 blue color) from flipkart.com
                      Worth rs. Of 5999 on 21st of june 2019 and they canceled my order after the payment detection and this payment done by pnb debit card and mobile no is *[protected]* for booking.

                      And after some time, i got the message from flipkart.com saying that "your
                      The refund has been completed" then i called flipkart.com and the way they responded was shocking for me. They said they had done the refund to your bank. Kindly contact to the customer care of your issuing bank.
                      Flipkart.com is not going to loot your money. But actually, they did. I
                      Called to pnb bank customer care and they said they have not received any refund from merchant flipkart.com.

                      I again called flipkart.com and this time they did not even bother to resolve my issue. Instead of that every time they are saying that refund has been done from flipkart.com. Your bank is lying your money, kindly contact to your bank. When i say raise a ticket regarding my issue to your higher management and person name is *mr. Nikhil sharma. *and he said there is some gap in processing so, you need to wait for 24 hrs for refund.

                      But still, the amount is not refunded from my bank account and they did not give me the solution.

                      Kindly have a look and try to resolve my issue. I will be very thankful to
                      You. Below are a few more details:

                      Order no -
                      Refund transaction is no given by flipkart.com[protected]
                      My mobile no: [protected]
                      My name: ashu dhiman
                      Email id: [protected]@gmail.com
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Jul 08, 2019
                      Updated by Ashudhiman
                      still Not fixed I email to PNP bank also and here are the Bank comments.

                      "Dear Customer,
                      Greetings from PNB!
                      Thank you for giving us an opportunity to address your concerns.
                      This is to inform you that your account is not yet credited by Rs. ( 5999/- ) as per details given below
                      Request you to take up this issue with your FLIPKART Team."
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        R
                        rks123941
                        from Chennai, Tamil Nadu
                        Jul 5, 2019
                        Report
                        Copy

                        Address: Coimbatore, Tamil Nadu, 642001

                        June 30th, i have bought asus max pro m1 mobile, it has a mobile auto power off problem. I have raised a return request, at the first they sent a technician to fix that issue. After within 3hrs same problem raised. Now i register a complaint about that issue and raising return request still now no response.

                        Worst customer support never seen before. I hate to buy products in flipkart.
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jul 05, 2019
                        Flipkart Customer Care's response
                        Hi,
                        We're sorry to hear that you're facing issues with your Asus Zenfone Max Pro M1 (Black, 64 GB).
                        We'd like to let you know that the technician has confirmed that the issue has been resolved in your device. Hence, the seller will not be able to accommodate the return request. However, if you are facing any issues with your product, kindly contact brand authorized service center so that they will help you out.
                        Your kind understanding is appreciated.
                        Jul 05, 2019
                        Updated by rks123941
                        As per the return policy till July 8th, the seller can do the replacement right? You guys are taking more time to resolve that's the issue.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          M
                          medha nainala
                          from Hyderabad, Telangana
                          Jul 5, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: G3 flat, Theresa homes,potheri, 603203

                          As per the deliverd date given is 04/07/19
                          To my order. I have not yet received my order. So please make sure to deliver my order in time.

                          I have order an magic brass sterling braclet with price of 850rupees. The order
                          Is delayed. I want my order soon to be delivered by today.

                          If any further details about the adress u can please contact the number issued to you
                          Aug 12, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Jul 08, 2019
                          Flipkart Customer Care's response
                          Hi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected]. Hope to hear from you soon.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            Smalin Singh
                            from Burla, Odisha
                            Jul 5, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Balisahi (Machhuati), Po- Salipur, Dist- Cuttack, Pin- 754202, Cuttack, Odisha, 754202

                            When i was making payment there show error in the final transaction page and my money got deducted but payment is not successful. Again i have done another payment and this time payment is successful. But i haven't received the deducted amount for the first transaction where payment failed. The customer executive also have told to resolve this problem soon but didn't get any response from them also.
                            Aug 6, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Jul 05, 2019
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi Smalin,

                            Thanks for getting in touch.

                            We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share the order details or get in touch with our customer support number[protected].

                            Hope to hear from you soon.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              N
                              niladri chowdhury
                              from Kolkata, West Bengal
                              Jul 5, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Each time i try to reset my password after selecting the forgot password option after putting in my mobile number, it do provides the otp - however whatever the password i type in it says : unable to update password. Please retry.
                              It also does not have an option to put in my email instead of my mobile number and send a password reset option. The first prompt that always comes in is for the mobile number and each time it fails.
                              Aug 14, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Jul 05, 2019
                              Updated by niladri chowdhury
                              Still no update...please come up with a solution and contact me via [protected]@gmail.com
                              Verified Support
                              Jul 08, 2019
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected]. Hope to hear from you soon
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                Sonu rv rathore
                                from Delhi, Delhi
                                Jul 5, 2019
                                Report
                                Copy

                                Address: Sikar, Rajasthan, 332001

                                Dear sir
                                I purchased a new mobile (Redmi note 7 pro) from flipkatt. After using 1 day i facing some issue in operiting mobile. Mobile is hanging and freezing... Randemly it's freezing when i typing msgs. Also some time it's hanging for 5-6 second. I also raised replacement request but in this process they make a technical person visit and he say that your mobile is ok if you want then you call install a new software from service center and after then u can use mobile... Now after 5 days i facing these issue on high level. I already conplained to flipkart customer care but they didn't revert about this. Flipkart harrising on the name of replacement. I need replacement of my mobile.
                                My details are below

                                Pratap singh shekhawat / sonu rathore
                                Mail id - [protected]@gmail.com
                                Mo - [protected]
                                Order id - order id - od[protected]
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Jul 05, 2019
                                Updated by Sonu rv rathore
                                Not resolved
                                Jul 06, 2019
                                Updated by Sonu rv rathore
                                Still my issue not resolved
                                Verified Support
                                Jul 08, 2019
                                Flipkart Customer Care's response
                                We will revert on it.
                                Jul 08, 2019
                                Updated by Sonu rv rathore
                                Sir I'm waiting from 10 days but my issue not resolved...Flipkart taking to much time they only call for that we are working on your concern but not giving proper regulation...
                                Jul 09, 2019
                                Updated by Sonu rv rathore
                                Dear sir
                                Still my problem not resolved...I facing problems in my phone. As per flipkart given time it's going 2 days above ..But still I did not get any response from flipkart

                                Jul 09, 2019
                                Updated by Sonu rv rathore
                                Time by given from flipkart is over but still my problem not solve

                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  P
                                  Pravingoud89
                                  from Mumbai, Maharashtra
                                  Jul 5, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Mumbai City, Maharashtra, 400086

                                  Hi sir,

                                  [incident: in[protected]]

                                  I tried to contact flipkart via mail but no one replying on my mail and no one providing solutions for my concern.
                                  As discussed with flipkart customer care, according to them my flipkart
                                  Account blocked, due to resaling product and i haven't buy any product for resale, till i buyed all products only for individual use only, last week i have added flipkart vouchers of rs 13999/- for buy new phone from flipkart, also i ordered for cell phone but unfortunately my order got cancelled by flipkart they saying that my account suspected for resaling products,

                                  Why flipkart blocked my account?

                                  Whats the reason for this?
                                  I already dropped lots of mails but im getting only one reply from flipkart that account suspected by system due to this you no longer use flipkart.

                                  Help me to resolve this asap

                                  Regard's
                                  Pravin goud
                                  Jul 12, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Hi Thanks, Consumer complaints Issues has been resolved by flipkart. Regard's Pravin Goud
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Jul 08, 2019
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Hi Pravin, We'd like to let you know as our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                                  Jul 11, 2019
                                  Updated by Pravingoud89
                                  Hi,

                                  Last week i got a email from flipkart, they ask me for bank details for refunding my deducted amount, i provide all details over mail, yet i did not get my money refund to my bank account also flipkart said that they are closing my account permanently which will never open again.

                                  Flipkart request to you kindly initiate money transfer process quickly and update for the same.

                                  Regard's
                                  Pravin Goud
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    Akhil Kotnala
                                    from Hyderabad, Telangana
                                    Jul 5, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Hyderabad, Telangana, 500055

                                    Hi sir i ordered poco f1 in flipkart i received a defective product and raised a replacement request and it's been completed
                                    They give a replacement product but the problem is again i received defective product it's not detecting sim cards
                                    And again i raised return request they are cancelling 2 times without any information

                                    My flipkart registered mail is : [protected]@gmail.com

                                    Thanks regards
                                    Akhil
                                    [protected]
                                    Aug 14, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Jul 08, 2019
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi Akhil, We're sorry to hear that you're facing issues with your "POCO F1 by Xiaomi (Steel Blue, 128 GB)".
                                    We'd like to let you know that the technician has confirmed that the issue has been resolved in your device. Hence, the seller will not be able to accommodate the return request. However, if you are facing any issues with your product, kindly contact brand authorized service center so that they will help you out. Your kind understanding is appreciated.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      D
                                      DivakarRagupathy
                                      from Chennai, Tamil Nadu
                                      Jul 4, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: 600100

                                      Hi

                                      I have ordered a product in flipkart on 20th jun and paid through net banking. When the order deliver, the delivery boy asking for money since the parcel shows cod. Even after i showed the payment proof they denied and took the stuff back. Later they cancel the order without my knowledge. Now they are delaying refund by giving silly reasons

                                      I am really get upset of the way the cheat customer money
                                      Aug 4, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Refunded
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Jul 05, 2019
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      Hi Divakar, We are writing to you about Flipkart SmartBuy Apple MFi Certified Lightning Cable in your order id OD[protected]. The seller confirmed that a refund has been completed on 05 Jul 19 and would be reflecting on your account by 09 Jul 19. Hope this helps!
                                      Jul 05, 2019
                                      Updated by DivakarRagupathy
                                      Yes refund initiated thanks. Please improve your system infrastructure and refund process
                                      Yes thanks. Refund initiated. But please improve the system infrastructure and refund process
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        S
                                        shivamb125
                                        from Mumbai, Maharashtra
                                        Jul 4, 2019
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: 560016

                                        My affiliate fee reached rs. 3, 167/- and i selected gift-voucher as payment mode.
                                        On jan 2019 affiliate fee was 2, 849.7
                                        In april it reached rs 3, 167

                                        In both cases, i should get gift vouched but it not given. I re-uploaded documents in april 2019 since i did name update in pan card, and from more than two months under my account section, it is showing the below message.
                                        "the documents submitted are under process. It will take 10-12 days for verification to be completed."

                                        I sent many requests regarding via contact us and many emails to [protected]@flipkart.com but did not get any response.

                                        My flipkart affiliate tracking id is: shivanand12

                                        Flipkart is providing any support and not even there is a number to contact them. The situation is hopeless and helpless. Kindly take the necessary actions against them. We have worked very hard and now we are not getting our hard-earned money.
                                        Aug 6, 2019
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Jul 05, 2019
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        Hi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share the account details or get in touch with our customer support number[protected]. Hope to hear from you soon.
                                        I bought flipkart smartbuy earphone.left side doesn't working properly, earphone is in warrenty period.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit