Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 13, 2026
Complaints 47319
Resolved
25496
Unresolved
21823
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1305

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
V
Vijay557
from Banswara, Rajasthan
Mar 27, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: 304001

My order was about to deliver today as I have received the msg for the same. I had taken the leave in order to pick the delivery and prevent the hassle but i did not receive any call until 7:30pm where the delivery boy denied to deliver the package due to unavailability of vehicle.

This kind of irresponsible behavior from flipkart and its executive is unbearable.
Requested to take the necessary action against the concern due to which I have suffered a lot.
May 7, 2019
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Mar 29, 2019
Flipkart Customer Care's response
We will revert on it.
Apr 16, 2021
Updated by Vijay557
revert awaited
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    V
    Vinukuttan
    from Bengaluru, Karnataka
    Mar 27, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Bangalore, Karnataka

    Over heating after a call was done, heated up even more after connecting charger and as well there was some previous customer images loaded into phone!
    The images were not loading though.

    Also the user interface looks like kitkat, the gorilla glass isnt smooth for touch and viewing because i had used a gorilla glass bef with both performance and look.
    Tired, exhausted, depressed after communicating with flipkart dozen times every day... Please flipkart give me refund to bank account
    May 1, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Mar 27, 2019
    Updated by Vinukuttan
    I am a plus customer
    Verified Support
    Mar 29, 2019
    Flipkart Customer Care's response
    We will revert on it.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      sujivad
      from Mumbai, Maharashtra
      Mar 27, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Mumbai City, Maharashtra, 400037

      My order od[protected]

      I had purchased marq washing machine on 08.03.19.
      After 10 days used some water leakage in bottom of washing machine.
      I called the marq service centre he come after 4 days then he told me when parts are come from office then he replaced.
      I called customer care response is good no objection but take some 4 to 5 days parts are come.
      This is new machine very disappointment not expecting marq brand.
      Pls help us and send new parts early as soon as possible.
      And one more the technician call me he told give rs 100 i changed parts.
      I have warranty on new washing machine, how the technician ask the money i dont know.
      I humble request pls send parts early and when parts come send technician soon.
      Mar 30, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Mar 28, 2019
      Flipkart Customer Care's response
      We will revert on it.
      Mar 30, 2019
      Updated by sujivad
      thank u so much, problem solved.
      the technician come and replaced old parts to new parts, then he charged rs. 100/-
      i hope in future the machine work properly.
      i have query about the service, pls let me know if any problem in future they charged always, ? actually free service for five year warrany on washine machine.
      pls send ur email id text and i send receipt of rs. 100/-
      once again thank u so much for quick response.
      I am unable to login to flipkart account since todayz i pleaced an order of 20k inr of 3 days back, please help me .

      I removed my phone number from the screenshot for security purposes.

      Email: ben10.[protected]@gmail.com
      I need this wallpaper.i have applied this on wall but its not enough.i need this imediately
      Whenever i put my email I'd and then my password it is saying login unsuccessful.. why is it happening.. please resolve it as soon as possible.. and now when I'm doing the same it is saying maximum login attempt. Retry after 24hrs
      I have ordered realme 2 pro Phone and it's automatically canceled. I have tried thrice but I am facing the same issue again. No proper response from Flipkart customer care team, called them many times regarding the issue.
      Lenovo ideal 330, HSN:84713010 with order ID 0D[protected] HAS BEEN RECEIVED.
      1. TOUCH PAD NOT WORKING.
      2. PLS ADVICE TO RESOLVE ISSUE
      Helpful
      1 other people found this review helpful
      1 found this helpful
      5 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        R
        raghav Biyani
        from Mumbai, Maharashtra
        Mar 27, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Jaipur, Rajasthan, 302031

        I was ordering a redmi note 7 pro 4/64 variant on flipkart in flash sale on 27 march 2019. I filled out everything. Then i chose to pay using through phone pay and the bank was state bank of india. The amount has been deducted from my account but the order was not placed. I have the screenshot of my account as well. I send an email to flipkart and got no response. I called at the toll free number and the ivr gave an assurance that i will get a call back. Still no response. What should i do?
        Till now i was using amazon for shopping and was very satisfied. I don't know why i chose flipkart this time. I am cursing myself. I am also attaching a screenshot of the amount deducted from my account.
        Please help me asap.
        Apr 28, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Mar 28, 2019
        Flipkart Customer Care's response
        We are sorry, we are unable to find your account details. Request you to get in touch with our customer support number[protected].
        Sir I ordered a redmi note 7 pro neptune black phone which got cancelled in just 2 hours. I got a mail regarding refund has initiated with a refund reference number. But i didnt get any refund and even the refund reference no. is showing invalid. Sir kindly do something.
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          P
          Puja01
          Mar 27, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Flipkart, 282010

          Please provide me some link from where i can pay the bill of paylater which is 729/-since december i am trying to pay and contacting so many flipkart executives but nobody resolve my issue regularly they are sending me the bill statement i already informed them that i can not access my flipkart account because flipkart deactivated my account and not ready to activate even for the bill payment. I don't understand why? If flipkart is not ready to activate my account than please send someother link from where i can pay the bill of paylater but till date i don't get any resolution. Please help
          May 1, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Mar 28, 2019
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          Please sir
          aap log ne jo invastigation kiya uska proof batao mere pass koi
          investigaton karne nahi aaya he aap q esa bolte ho aapke pass se mene 1
          timeorder liya he to aap bolte ho bahaot bar order kiya he aap sab wrog hi
          ho saheb
          I am trying from last 4 days but couldn't able to login to my Flipkart account. My email id m007r.[protected]@gmail.com. please let me know what should I do?
          Thanking you,
          Sir,
          I have ordered a access control. and I receive a empty box, no product, product was missing.
          Who fraud with me Flipkart/seller
          What is this, i will request to you please investagate about this matter and punished him.
          Who is the layer.
          I have placed an order for above tripod and payment received by your company from my card ending 2538 with transaction id[protected] but the order is not placed for delivery
          Helpful
          Found this helpful?
          4 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            Pankaj4455
            from Pune, Maharashtra
            Mar 27, 2019
            Report
            Copy

            Address: Pune, Maharashtra

            I have received duplicate mobile from flipkart as it is not seen as mobile shown on flipkart and asus website. Top and bottom design is missing on received mobile hence i want the real mobile as you shown or refund but flipkart denied for that. Find attached snapshot for reference.

            Regards,
            Pankaj jadhav
            [protected]
            I want a buy Redmi Note 7 pro on which exchange is offer is available according to the website.But the exchange offer is not on the product's main page.Kindly fix the bug ASAP as the upcoming sale is on 27th march i.e. today at 12 pm.
            Hi sir we are very grateful to inform you that your number has been selected in lucky draw in our company so our company is providing you a mahendra xuv 500 car
            I had ordered an English book titled King of Shadows Paper back, but I get a Hindi book instead. Really surprised and shocked as to how a company like Flipkart can do this.
            Helpful
            Found this helpful?
            3 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              Akshay kumar11
              Mar 27, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Nanj reddy Layout, kudlu village, shiva temple road , near chaitanya school, 560068

              I ordered a mobile vivo y81 (Mobile) order no - od[protected], date of purchase - 20/3/2019 registered email of consumer - [protected]@gmail.com. I contact to your company customer care but they said that he should wait 48 hours to get the product. Also did not pickup the old handset from me till date. After that canceled the product on dated 27/3/2019 without consulting with me. And also i am saying to ur customer care i[censored] dont accept my exchange product then i ready to pay by cash for that mobile.
              In the consumer court i complain a issue with your company. Consumer complain number 1227288.
              May 7, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Mar 28, 2019
              Flipkart Customer Care's response
              We will revert on it.
              My order delivery expected date 26.03.2019 but i don't have received my order. so kindly time to deliver the product to following it. thank you
              Flipkart is dumping the customer's
              they have declined to retune/replace the product
              avinashparidwal's reply, Mar 25, 2019
              i will prefer all the buy's to don't buy online products from flipkart
              Your tvm ekart service partner not deliveryn my courier
              Helpful
              Found this helpful?
              3 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                Rustam Saifi
                from Agra, Uttar Pradesh
                Mar 27, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: A 74-75 JAIN PARK UTTAM NAGAR, New Delhi, Delhi, 110059
                Website: FLIPKART

                My name is rustam and my phone no is [protected]
                I have ordered a vivo v15 pro with order no od[protected] with exchange with my old vivo v5 plus phone.
                My phone touch screen cracked by flipkart person when exchange when i was not at home and my mother give the phone on a packed box to delivery man andhe open my old phone from pack box and he packed the same on box and decline the phone to exchange after he goes my mother take the box and keep it at almirah.
                After came to office at 04.30 pm i open the box and see that the phone screen touch has been cracked. My mother said the delivery man check the phone by beating on hands and said their is choona inside and packed it.
                The flipkart persin has broke my phone touch. I want to claim my phone in a good condition
                Take action against flipkart otherwise i will go to consumer court
                Apr 29, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Mar 28, 2019
                Flipkart Customer Care's response
                We will revert on it.
                Verified Support
                Mar 28, 2019
                Flipkart Customer Care's response
                Customer raised a complaint that wish master damage the exchange product while checking we interacted with the customer and escalate the issue to courier service provider and got update that product was already damage, informed the same thing to customer, hence closing the case complaint from our end
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  V
                  Ves
                  Mar 27, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Sahil height, Pune, Maharashtra, 411027

                  Hi team,
                  I have ordered a product from from flipkart on 19th march 2019 whose delivery date is 24th march 2019. But after continuous follow up flipkart, the product is still not delivered till 27th march 2019.
                  Flipkart charged the delivery charges for timely delivery. The customer care representative are not addressing my concern.
                  Can you please look into this issue urgently?
                  May 8, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Mar 28, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  Verified Support
                  Mar 29, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  Customer raised concern stating that, the product is not delivered yet, hence we have interacted with the customer regarding the same and requested to wait for 24 hours as we have already escalated to courier service provider. Hence customer agreed.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    P
                    Paritosh Neelmani
                    Mar 27, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    I bought mi tv 4a from flipkart in oct 2018. There was information on the product page that "all mi 4a tvs will get android tv oreo 8.1 update with google play store & chromecast built in 2019".
                    But currently this information is removed from the page. I called mi customer support they denied this by saying that this was never existed nor officially announced. Flipkart customer support team is saying this offer was provided by the seller and it was there at the time of purchase. How, this can be an offer this is a kind of information and it's clearly mentioned that we will get an update in 2019. This was a false information provided by flipkart to increase the sales of the product. When people are buying the product they are in the mindset that in future they will get a oreo update and play store support in their tv, and by looking at this advantage people go for this tv. But now flipkart is denying about this.
                    Pfa.
                    May 2, 2019
                    Complaint marked as Resolved 
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Mar 28, 2019
                    Flipkart Customer Care's response
                    We will revert on it.
                    Helpful
                    1 other people found this review helpful
                    1 found this helpful
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      A
                      Apoorva_sri
                      Mar 26, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: 33D Udit Part1, Mahanagar, Bareilly, Uttar Pradesh, 243006

                      This is regarding complaints regarding my order that were delivered to me on 1st Nov'18 and 3rd Nov'18.Order ID.: OD[protected]. The painting is having fine spots while the lotus cremes are of 40g instead of 60gm also the facewash is of 70gm instead of 100gm. It's really very disappointing to have been cheated by flipkart.I've been using flipkart and never experienced such thing.
                      Apr 28, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Mar 28, 2019
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Helpful
                      1 other people found this review helpful
                      1 found this helpful
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        N
                        Neeraj Chittor
                        Mar 26, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: 13/146 chaarbagh shahganj agra, Agra, Uttar Pradesh

                        Dear customer congratulations for Flipkart company you are second luccky win TATA NEXON car contact for [protected]
                        Mere paas ye massage aaya Or is number call aaya usne kaha ke kar jiti jiski price 702000rs hai fir usne kaha aap kar lena cahenge ya rupees Maine rupees to usne mujhse iss ac. Pese dalne ko kha usne Mujhse 40800rs ka chuna laga diya please help me give me back my money.Mr PRAVASH RANJAN MALLIK AC.NO=[protected] IFSC CODE=SBIN0010915 (SBI BANK).
                        May 2, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Mar 26, 2019
                        Updated by Neeraj Chittor
                        Us bade ka name ashish pandey hai jisne mujhe call kiya flipkart main assistant manager hai
                        Id no. 11852390 hai
                        Verified Support
                        Mar 28, 2019
                        Flipkart Customer Care's response
                        We are sorry, we are unable to find your account details. Request you to get in touch with our customer support number[protected].
                        Helpful
                        1 other people found this review helpful
                        1 found this helpful
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          P
                          Puja01
                          Mar 26, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Flipkart, Agra, Uttar Pradesh, 282010
                          Website: Flipkart

                          I am unable to pay the bill of paylater which is Rs.729/- because I am unable to access my Flipkart account so send me some other link from where I can pay and Flipkart team is not listening and sending me humiliating messages please resolve my issue I am facing this problem since December continuously I am contacting, I want to pay but where do I pay because I am unable to access my account I request you to please provide me some link other than accessing my account from where I can pay the bill of paylater and please resolve it
                          May 1, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Mar 28, 2019
                          Flipkart Customer Care's response
                          We will revert on it.
                          Verified Support
                          Mar 28, 2019
                          Flipkart Customer Care's response
                          Customer raised a complaint stating her account is blacklisted and wants to make payment, we have interacted with the customer and informed that once account was whitelisted to make payment but the payment was not made so account was blocked again & also informed she will be receiving call or notification from payments team to make payment, customer agreed. Hence closing complain from our end.
                          Helpful
                          1 other people found this review helpful
                          1 found this helpful
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            M
                            mukesh3577
                            from Mumbai, Maharashtra
                            Mar 26, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 1/1 Aadarsh niketan, Deepak Vihar, Khora colony Noida 201301, Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201301

                            I ordered MOTO Z phone on 14 Mar 2019, order ID OD[protected], which is defected, so I raised a request for return on same day when it is delivered i.e on 16 Mar 2019 but executive denied for return they told me they are not able to trace imei no. Its my humble request to flipkart to resolve this issue as soon as possible because I frustrated
                            May 1, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Mar 28, 2019
                            Flipkart Customer Care's response
                            We will revert on it.
                            Helpful
                            1 other people found this review helpful
                            1 found this helpful
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              T
                              truom setller
                              from Delhi, Delhi
                              Mar 26, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Delhi, New Delhi, Delhi, 110088

                              Wanted to know about your team, that there is not done any work properly.

                              Just said please contact to another team they provide you solution and another one is just delete the ticket from the panel, where i'm not able to view this ticket.

                              Recently i raised a ticket about the blocked listing and claim payments.

                              Team passed the claim but amount not transferred in account and when i recall the team, they just close the case and said we don't take any action about your issues.

                              One of employee name sanjay from seller extreme recovery team from banglore office flipkart.

                              He said to me on call, "you not allow to sale any popular brand name on flipkart in the listing" and he don't provide me any resolution about my issue as already mentioned on this incident. And provide me a mail id of flipkart grievance and said you can write a mail about all issue but flipkart rules are as it is.

                              And the account manager namely vasim pasha (Vasim. [protected]@flipkart.com),
                              Not do any anything for our account, and now no received callback request and nor accept the call, just not done anything,

                              Still do not take action by your team.

                              I don't know why you not work properly.

                              A. K. Gautam
                              Truom
                              May 2, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Mar 27, 2019
                              Flipkart Customer Care's response
                              We are sorry, we are unable to find your account details. Request you to get in touch with our customer support number[protected].
                              Helpful
                              1 other people found this review helpful
                              1 found this helpful
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                K
                                kavimass
                                from Krishnagiri, Tamil Nadu
                                Mar 26, 2019
                                Jun 15, 2023
                                This thread was updated on Jun 15, 2023
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                flipkart seller supercomnet

                                Address: Krishnagiri, Tamil Nadu, 635001

                                I place an realme 3 mobile on flipkart through my axis bank debit on prepaid method my order has successfully placed and my product has been shipped to my nearest hub but the seller was cancelled the product and i don't receive my refund it's a second time issue from flipkart and i was contacted flipkart customer service they are neglected my issue the flipkart seller is supercomnet please cancel his seller license...
                                Helpful
                                50 other people found this review helpful
                                50 found this helpful
                                13 Comments
                                Report
                                Copy
                                P
                                Premesh Vijayvargiya
                                from Delhi, Delhi
                                Mar 26, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: New Delhi, Delhi, 110044

                                Dear team,
                                I have ordered items as per order no. Od[protected] on date 22 march 2019.
                                Earlier my order has to be delivered by tomorrow (I. E., on date 27 th march 2019) and today i have received message from flipkart that my order has been delayed by 3 to 4 days.
                                It is shocking for me that in delhi (Metro cities) flipkart service is not able to delivered the services on time as payment already made (Cod not available in my items).
                                Not happy from services.

                                Thanks & regards
                                Premesh
                                [protected]
                                May 4, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Mar 27, 2019
                                Flipkart Customer Care's response
                                We will revert on it.
                                Verified Support
                                Mar 30, 2019
                                Flipkart Customer Care's response
                                spoke to customer on [protected] and asked for the delivery confirmation customer gave the confirmation that the product is delivered hence closing the case.
                                Helpful
                                1 other people found this review helpful
                                1 found this helpful
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  R
                                  Raedah Tasneem
                                  from Delhi, Delhi
                                  Mar 26, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  I was an already registered shopper at flipkart. I forgot my password and have been relentlessly trying to activate my account. However numerous attempts have only resulted in futile results and absolute disappointment. The flipkart team hasn't provided any active email address so that we can reach them, their phone lines are disabled and its an absolute blunder. I have to purchase an item that i like particularly at flipkart but looks like flipkart has definitely gone for a toss. Its a miserable site and definitely a loss to shop here. A deep and miserable failure.
                                  Apr 28, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Mar 27, 2019
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  We are sorry, we are unable to find your account details. Request you to get in touch with our customer support number[protected].
                                  Helpful
                                  1 other people found this review helpful
                                  1 found this helpful
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    Sami Siddiqui Nizami
                                    Mar 26, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: cowlbazar, Bellary, Karnataka, 583102

                                    I got the schwinn 230 cycle upright stationary exercise bike
                                    From flipkart on 14th of march but the company has not installed the bike and if i install it then the warranty will get void and if any product missing or if anythiing goes wrong then i will be responsible for it.
                                    I contacted flipkart from 14 march for product to get assembled but they are not taking it seriously and now after waiting for so many days i just want to return product but they are not accepting it ….
                                    May 2, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Mar 27, 2019
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    We will revert on it.
                                    Helpful
                                    1 other people found this review helpful
                                    1 found this helpful
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      B
                                      Mar 26, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Dakshina Kannada, Karnataka, 575004

                                      This was the message i got.. Person has all my details about purchase.. Asking me to pay tds.. I will sue flipkart for sharing my personal details to scamsters

                                      Congratulations you are lucky
                                      Winner in my flipkart company your cupon no 5040 your prize mahindra xuv 500 four wheeler luxury car & car &12, 80, 000=00
                                      My office address:flipkart dwarika puri, sector 17, plot no-2. New delhi cont:-[protected] toll free [protected]

                                      My num is [protected]
                                      Mar 28, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      not been resolved nor been heard from flipkart
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Mar 27, 2019
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We will revert on it.
                                      Mar 27, 2019
                                      Updated by [email protected]
                                      ok.. i need to know how they got to know i bought exact things, my address etc from you.. how can you leak the data.. iam scared about my bank details now... i will goto adovocate and to the court soon if i dont get any answers
                                      Mar 28, 2019
                                      Updated by [email protected]
                                      not resolved
                                      Fraud online shopping websites
                                      Helpful
                                      1 other people found this review helpful
                                      1 found this helpful
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit