Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: Oct 12, 2026
Complaints 47382
Resolved
25504
Unresolved
21878
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1876

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
R
raviporte
May 12, 2017
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Bhopal, Madhya Pradesh, 462041
Website: flipkart

I orederd wirless blutooth headphone at 06/052017 and deliverd at 11/05/2017.
When i tried to operate the product it doesn't worked, it was a defective peice, i am very disoppointed with this type of service.
It's not started even. I am very demoralised with it, it was like mentaly disturbance to me.
I was strongly belived that flipkart is a good quality, n active products deliverd site, but it destroyed my belief
Jun 25, 2017
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
May 20, 2017
Flipkart Customer Care's response
Complaint taken up internally.
Verified Support
May 22, 2017
Flipkart Customer Care's response
The replacement product has been delivered and the issue stands resolved.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    anandtiwari5111
    from Ahmedabad, Gujarat
    May 12, 2017
    Report
    Copy

    Address: Ahmedabad, Gujarat, 382210
    Website: Official Site - FilpKart Online Shopping - flipkart.com‎

    Dear Sir,
    We have purchase 1 mobile SAMSUNG Galaxy On8 (White, 16 GB) . This handset not sported sd card . Flip cart not refund my phone / replacement my mobile . Sir please help me .
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      A
      Abhishekkumar250795
      from Lakhimpur, Uttar Pradesh
      May 12, 2017
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: 110091
      Website: www.flipkart.com

      I had bought moto x play from flipkart on 5th may. When using camera phone was heating up a lot and display was heating so much. I called flipkart they sent their technician to inspect phone he clocked 47.3 degree without any equipment while operating phone for only 5mins and sent final report to flipkart. But phone is clocked at 52.4 degree after usaing camera for 10min41sec.
      Now they are denying to inspect again and denying to replace this phone.
      They are fraud. Please help me as soon as possible. The phone is under 10days replacement policy but they are asking me to visit service centre.
      Jun 20, 2017
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      May 20, 2017
      Flipkart Customer Care's response
      Complaint taken up internally.
      Verified Support
      Jun 20, 2017
      Flipkart Customer Care's response
      There was technician visit was arranged at the customer address and found no issue in the device hence the return request was cancelled and customer should visit the service center.
      Dear sir
      I brought a Motorola smartphone in August 16. Now when I put it on charge, it does not charge at all.
      The detail are given below

      Company : Motorola
      Model : XT1068(Moto g)
      2nd generation
      IMEI : [protected]
      Colour : black
      Delivered to : Amit parab
      Contact no. [protected]
      [protected]
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        J
        Justiceindia
        from Chennai, Tamil Nadu
        May 12, 2017
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: 604408

        Purchased on - 26-april-2017
        Delivered on - 03-may-2017
        Installation - not yet done my the hyundai
        I have sent more than 3 mails to flipkart on the delyed installed everytime they responded that they will get back in 24 hours but they won't.
        Called 24*7, they will reply the same like we will check with backend team and respond to you, but they won't

        One of the worst services provided by flipkart
        They donot have the capability to deleiver the product on time and install it on time...

        Dont every buy anything in flipkart... Money minded.
        May 13, 2017
        Complaint marked as Resolved 
        I got a mail from flipkart customer support that it will be taken care in 24 hours and i got a call from installation team after that and they got the AC installed. 5 star ratings for installation team done by a guy from avloorpettai .Tamilnadu Did in an hour EXCELLENT I am happy because of the installation guys who also did not charge extra...
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        May 20, 2017
        Flipkart Customer Care's response
        Complaint taken up internally.
        Verified Support
        May 22, 2017
        Flipkart Customer Care's response
        Installation & Demo has been completed. Closing the complaint from our side.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          B
          BABU KARTHIK
          from Salem, Tamil Nadu
          May 12, 2017
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Chennai, Tamil Nadu, 600019

          This is to inform u that flipkart good will is going only coz it's show sale every time... Coming but last moment exactly on specific time when u say sale is gonna happen. It's always show stock over... Why you put sale when nobody get a chance... N we people don't know where all this product get over in milli second. Today at 12 noon u said i waited 1/2 hour before but exactly at 12 it's showing product over out of stock... Then y u say all this fake sale
          Jun 23, 2017
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          May 20, 2017
          Flipkart Customer Care's response
          Hi Team,
          We are unable to find order detail or register contact number for given complaint.
          We request you to get in touch with our customer care team on below detail.
          We're available 24 hours a day.
          [protected] or[protected]
          Email :- [protected]@flipkart.com
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            T
            Tejas Redij
            from Kolhapur, Maharashtra
            May 12, 2017
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Ratnagiri, Maharashtra, 415605
            Website: Flipkart.com

            I had ordered a pair of Adidas slippers order id OD[protected] from flipkart. When I used the app to know whether it could be delivered on the particular pincode 415605, it showed it wil be delivered within 3 to 6 days.
            After 3 days it said pincode and address mismatched. Then i called there customer care service and they said it will not be delivered at the given address as the logistic partner stated that they don't deliver on that address. They advised me to cancel and reorder the product which was sold out and not available now.
            Jun 20, 2017
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            May 17, 2017
            Flipkart Customer Care's response
            The address and pincode given by the customer was not serviceable hence the order was cancelled and same information was given to customer.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Saikrishna Creator
              from Hyderabad, Telangana
              May 12, 2017
              Report
              Copy

              Address: 500039
              Website: www.flipkart.com

              Dont believe this site ..ever ...i will not order anything from here..i have ordered redmi note 4 on may 5th it is not delivered till now .if i called executive they r saying after 15th after 20 ...iam very very sad
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                G
                Gotamkumar
                from Surat, Gujarat
                May 12, 2017
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Ahmedabad, Gujarat, 382881
                Website: Flipkart

                Sir my name is gotamkumar and I buy a Panasonic eluga x ray mobile and after 3 days use mobile mobile technology problems mobile everytime hand and keypad automatically work and I press a complaint and not resolved my request return my mobile in flipkart and flipkart customer care not help me I'm Not Satisfied -this flipkart service sir help me replacementmy my mobile place contact my number [protected] email id [protected]@gmail.com
                Jun 21, 2017
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                May 20, 2017
                Flipkart Customer Care's response
                Complaint taken up internally.
                Verified Support
                May 21, 2017
                Flipkart Customer Care's response
                We had arranged tech visit for the customer. As per the engineer the issue was resolved. Hence, we will not be able to initiate return. Closing the complaint from our side.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  smnd
                  from Mysore, Karnataka
                  May 11, 2017
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: 560077
                  Website: www.flipkart.com

                  I ordered (Order NoOD[protected] a Home Town Study Table on 11 Apr with a Flipkart commitment to deliver it by 2 May and my credit card has been debited for advance payment. After waiting till 2 May, I was informed by Flipkart that the product will be delivered on 9 May. On 9 May, I was again informed that the delivery will happen on 14 May, like another date to fail. When I called up the Flipkart customer care to cancel the order, I was told that the order cannot be cancelled and I will have to wait! Further, unlike any other order, Flipkart changed the contact number and pretending they are not able to reach me. Funny, because I received all the order updates in my registered mobile number. The product is still not delivered and Flipkart is continuing with the same bluff that they are not able to contact me.
                  Jun 20, 2017
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  May 20, 2017
                  Flipkart Customer Care's response
                  case has taken up internally
                  Verified Support
                  Jun 20, 2017
                  Flipkart Customer Care's response
                  The product got delivered and installed and the issue stands resolved.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    shabbir rangwala
                    from Ahmedabad, Gujarat
                    May 11, 2017
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Ahmedabad, Gujarat, 380028
                    Website: www.flipkart.com

                    Such a cheater company is this even the product is worst, i had register a complaint, they told me that technician will arrive on monday may 8, and no one came., in this scorching summer my family is facing so much problems. But this unprofessional people are just useless. I would request other consumers to avoid buying from this flipcart and save them selves from losing their money.
                    Jun 20, 2017
                    Complaint marked as Resolved 
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    May 20, 2017
                    Flipkart Customer Care's response
                    Post the technician visit we got the confirmation that there was an issue in the product hence refund request has been approved and same has been informed to customer once the pickup is done refund will be given to customer account within mentioned TAT.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      L
                      lakshminarayana Pasupulati
                      from Vijayawada, Andhra Pradesh
                      May 11, 2017
                      Report
                      Copy

                      Address: Pune, Maharashtra
                      Website: www.flipkart.com/order_details?order_id=OD307889851152314000&src=od&link=order_number

                      Hello Team,

                      i missed my invoice order in my mail .
                      please send invoice to my mail .

                      Please find my order details in below .
                      Regarding mentioned screen shot still i never receive my invoice
                      Order No :OD[protected].
                      Order Date::Sun, Dec 18th '16 12:10 PM
                      Phone::[protected]
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        V
                        Vikas Roshan
                        from Sagar, Madhya Pradesh
                        May 16, 2017
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Jabalpur, Madhya Pradesh, 482002
                        Website: Consumer forum

                        I am Vikas Roshan and I am regular customer of your online shopping site, I regularly ordered soo many things from flipkart from past couple of years and I ordered in very huge quantity and in great amount also, and whatever I ordered I get fair satisfaction but this time when I ordered shoes of solamon company, , this time i got damage shoes and very important thing is that the shoes which I ordered and the shoes which I received both are different, I ordered solamon company shoes and I received reebok shoes and they are damage too, my ordered I'd is-od[protected] and my registered mobile number is -[protected]
                        Jun 27, 2017
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        May 22, 2017
                        Flipkart Customer Care's response
                        Will revert with update
                        Verified Support
                        May 25, 2017
                        Flipkart Customer Care's response
                        We'd like to let you know that your recent request has been canceled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          Shakthi Raghavi
                          from Chennai, Tamil Nadu
                          May 11, 2017
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Chennai, Tamil Nadu, 600017
                          Website: flipkart

                          3 months ago exactly on sunday march 5th 2017 i received my order leeco le 2 phone (32gb). My order id is od[protected]. My product seller is omni tech retail. Today 11.05.2017 my phone is not charging not even 1 percent is increasing. Really fed up with the flipkart services. I dont have nearby serevice centers. [protected]@gmail.com. My number is [protected]. Please do reply... Really am fed up with this.
                          Jul 2, 2017
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          May 20, 2017
                          Flipkart Customer Care's response
                          case taken up internally
                          Verified Support
                          Jun 01, 2017
                          Flipkart Customer Care's response
                          We request you to contact the nearest authorized service center as they will assist you in the best possible way. Service center details are mentioned below: Diya solutions No. 9, G.S.T Road, Tambaram, Sanatorium, Chennai-600047 Chennai 600047 [protected] MR.RIYAZ [protected]@gmail.com HCL Services Limited HCL Infosystems Ltd, Ground Floor, Habeeb Towers, No.196 (Old No.756), Vasan Avenue, Anna Salai, Chennai-600002 Hope this helps.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            I
                            imujjal
                            May 11, 2017
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 560034
                            Website: www.flipkart.com

                            I purchased a Wildcraft Backpack from Flipkart online store (Order No - OD[protected] from my registered account(Email Id - [protected]@gmail.com)
                            which got delivered to me on 20th April 2017.
                            Due to quality issues I made a return request, but nobody from the logistic department showed up and on the last day my return request and the return request
                            order gets cancelled.Though on the last date I receive an sms from the DOTZOT quoting "Hi we have attemped Pick up, we will try after 24 hrs".
                            I called up Flipkart customer service and conveyed the issue which they assured me that this time it will not happen again and they have escalated the matter
                            and again created a return request.
                            This time too the same goes on, no one from the logistic department showed up and on the final day it got cancelled, and receive the sms on the last date from DOTZOT .
                            I repeatedly called the customer care .
                            This whole process goes on again and again and I raised the return request fourth times, and still facing the same issue, which is very frustrating .Below are my return request no.

                            Return ID:
                            1.[protected]
                            2.[protected]
                            3.[protected]
                            4.[protected]

                            I being a regular customer of Flipkart, this type of service is not expected from such a reputed organisation.I am very disappointed with this type service and will look forward not to buy any stuff from Flipkart in future
                            if this issue is not resolved with highest priority and I did not receive my amount back.
                            Jun 24, 2017
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            May 20, 2017
                            Flipkart Customer Care's response
                            The customer was not happy with the quality of the product hence the refund request was raised and an internal follow up was made and post pickup refund was processed to customer account and got confirmation from customer hence case stands closed.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              A
                              Aasi Sinha
                              from Imphal, Manipur
                              May 11, 2017
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Gaya, Bihar, 823001
                              Website: Flipkart

                              Hello sir/maim Maine ek mobile order kiya tha Nokia 105 but Jo Maine dekha tha ye wo item nai h. Mai apna cash refund k liye kitne bar try kr chuki hu but apke flipkart team reject kr dete h. Last refunt k liye Maine kl try kiya tha Jo ki accept bhi ho gaya tha but apke team se kisi ne call kr k MNA kr diya ki aaj hmari chutti h or fir se mera refund ka process cancel kr diya gaya. Mujhe replacement nai chahiye yaa to aap refund do yaa fir mujhe Kuch or order krne do please mera refund ka process aap check kro
                              Jun 23, 2017
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              May 20, 2017
                              Flipkart Customer Care's response
                              As the customer is not happy with the product hence she wants to return the product hence a replacement was given but the customer didn't agree for the replacement and she needs only refund hence request cannot be taken.
                              Hello sir/maim Maine ek mobile order kiya tha Nokia 105 but Jo Maine dekha tha ye wo item nai h. Mai apna cash refund k liye kitne bar try kr chuki hu but apke flipkart team reject kr dete h. Last refunt k liye Maine kl try kiya tha Jo ki accept bhi ho gaya tha but apke team se kisi ne call kr k MNA kr diya ki aaj hmari chutti h or fir se mera refund ka process cancel kr diya gaya. Mujhe replacement nai chahiye yaa to aap refund do yaa fir mujhe Kuch or order krne do please mera refund ka process aap check kro
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                G
                                ghunghru
                                from Zamania, Uttar Pradesh
                                May 11, 2017
                                Report
                                Copy

                                Address: Gorakhpur, Uttar Pradesh, 91
                                Website: gmail.com

                                We got one piece of suit which is very rough ...all time got nice ...but this time we found very rough which is shown on side stiched but got unstiched & rough position so i have to return it...as soon as earliest...plz...do it...
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  M
                                  Mayan37
                                  from Nagpur, Maharashtra
                                  May 11, 2017
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Bangalore, Karnataka, 328001

                                  I order tv through flipcart and it has to be delivered via gati courier till 2nd may 2017 but.my shipment[protected] is not delivered at given time because from last six days my parcel not shipped from bharatpur and when i complaints in customer care they told me that we are arranging a delivery and it will definately shipped and it will delivered with in 2 days but they are false at given timing and still they are unable to delivered my parcel.

                                  mobile - [protected]
                                  Jun 23, 2017
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  May 17, 2017
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  There was a delivery delay and internal follow-up was kept for the same but customer was not happy and canceled the order.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    akg467
                                    from Ghaziabad, Uttar Pradesh
                                    May 11, 2017
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Ghaziabad, Uttar Pradesh, 201017
                                    Website: www.flipkart.com

                                    Few days back I purchased a cricket bat for my son. Brand was Kookaburra and amount was 2498/- which I paid at the time of delivery (COD). On receiving I found that the product is defective (Handle is damaged and pasted separately). While gone for return request flipkart team told me that refund is not possible and they can give the replacement only and with the same product.

                                    I wanted to know why customer should be penalize for defective products delivered by flipkart?

                                    I don't need that product anymore and wants my money back.
                                    Jun 23, 2017
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    May 20, 2017
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    The replacement of the product was approved and it was delivered to the customer on 14th may and issue stands resolved.
                                    Dear akg467,

                                    If you wanna refund means ask them to put your money to Flipkart wallet to purchase some other product. Also you should check and understand the refund policy of Flipkart. At the same time they didnt followed the refund as per their Policy means you may gone with RTI letter or Legal Notice from Consumer court.

                                    Anguraj
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      Suheb Jamadar
                                      from Morjim, Goa
                                      May 11, 2017
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: 411057
                                      Website: www.flipkart.com

                                      I have purchased Eureka Forbes Aquasure Nano RO 4L from flipkart. On the website it is stated installation and demo is free of cost. But after delivering the product installation and demo was not provided. When i contacted the customer care of flipkart they are saying installation is not required. After calling the eureka forbes customer service they said the water purifier needs installation. I am very much disappointed by the service provided by the flipkart. They are cheating the customers. Even they are not accepting the return.
                                      Please look into the issue.

                                      Thanks,
                                      Suheb
                                      Jun 20, 2017
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      May 20, 2017
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      Customer escalated stating that he has order for Eureka Forbes Aquasure Nano 4 L RO Water Purifier but this product is not suitable for his location. Customer said that the TDS in his location is 60 and the Water Purifier requires more then that i.e 460. Customer said that if he install this product then this will harm his life due to TDS issue. Customer escalated the issue to CS team and asked them to return the same but CS team has denied his request hence customer escalated the issue to us. Resolution: Called customer regarding the issue and informed customer that we cannot take back the product and informed customer that we have delivered what he has order for but customer was not happy with the resolution provided and said that he will take this issue legally.
                                      Dear sir
                                      Maine ek goun mangwaya tha
                                      Apke filpkart se. Jo dekhne me to.
                                      Achha lg rha tha pr utna acha hai.
                                      Nhi ...isliye mujhe use wapas krna
                                      Hai.

                                      To plz apse request hai ki plz.
                                      mere problem To Jaldi se jaldi
                                      Thik kre...
                                      I bought Motorola turbo charger which was delivered to me on 25th march 2017.
                                      Now it is not working properly.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      2 Comments
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        S
                                        Subramanian Palaniappan
                                        from Hyderabad, Telangana
                                        May 11, 2017
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: 627007
                                        Website: www.flipkart.com

                                        I bought a HTC One E8 Dual Sim (White, 16 GB) from flipkart. When we received the phone, it looked to me like new, but when we switched it on and started surfing through, we could see some already captured photos. It was disappointing experience with Flipkart. When i reached out to the customer care through email for return, they mentioned the return is only possible within 10 days (i communicated on the 11th day) so we need to contact the Service center. I am not sure what kind of response was it. What will i do by reaching out to the service center? I am complaining that i received a used phone.

                                        I wondered how Flipkart can do this kind of sellers to operate. Trying to reach out to the dispute team through this forum.
                                        Jun 23, 2017
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        May 20, 2017
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        We're sorry for the trouble you had to go through you've received used product and we understand how it feels like if we are in your situation. Since the product was delivered to you on April 29, 2017 it has crossed the seller's 10 day replacement period. Due to this, the seller will not be able to fulfill your replacement/refund request. As customer will be having all the options to reach out customer care but customer never reached hence we will not be able to accept the return request .
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit