Show menu
Ask a Question FAQ Sign in
Indian Railways Customer Care
Ministry Of Railways
Customer satisfaction rating: 6%
Submit a Complaint
5259
COMPLAINTS

Indian Railways Customer Care

Ministry Of Railways

Address
Rail Bhawan, Raisina Road, DL, India
New Delhi
New Delhi District
Delhi
India - 110001

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Phone:
Phone:
up
2215
down
663

Mobile:
Mobile:
up
2014
down
566

Customer satisfaction rating
6%
Complaints
5259
Pending
0
Resolved
341
Bad
Bad news - Even though we've managed to contact the company, they're quite slow at resolving complaints.

Indian Railways related photos (1513)

Complaints with pictures are more trusted and informative    View all

Indian Railways Complaints & Reviews

Sort by:

[Resolved]

 P BALA SUBRAHMANYAM
REMINDER – 11

Dear Team,

Please look into the trailing mails and after regular follow ups also, the Indian Railways is not giving proper explanation for rejection of filled TDR’s IN TIME. It is a serious issue matter and my BOTH “NOT TRAVELLED PNR’S” Status rejected and not credited the amount still as on date 01/03/2013. Please look into the screen shots AND CREDIT THE AMOUNT AT THE EARLIEST.

Kindly revert back.

I need my amount which is to credited for both PNR’s AS FOLLOWS:-

(1) PNR NO. [protected] , REFERENCE NO. ekt[protected] ,( TDR FILLED ON 21/11/12 , DATE OF JOURNEY- 19/11/2012 ) AMOUNT OF RS .1174/- FROM VSKP TO CTC.
(WHY FILLED TDR REJECTED BY INDIAN RAILWAYS )

(2) PNR NO. [protected] , REFERENCE NO. ekt[protected] , TDR FILLED ON 21/09/12 , DATE OF JOURNEY- 19/09/2012
AMOUNT OF RS .444/- FROM VSKP TO BBS.
(WHY FILLED TDR REJECTED BY INDIAN RAILWAYS )Regards,

P Bala Subrahmanyam

Mobile No. [protected]



----Forwarded Message----
From: [protected]@irctc.co.in
To: peri.[protected]@yahoo.com
Sent: Tue 26 Feb, 2013 4:13 AM PST
Subject: Email From IRCTC

Dear Customer,
With Reference to your PNR No:[protected], we regret to inform you that refund is not admissible as informed by Railways through their letter no : MNF280912V04507 and the reason being : 'Delay in online TDR filing / TDR filed after 30 days'
In case you require any further assistance, please mail us at [protected]@irctc.co.in With regards, TDR TEAM


From: Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM
Sent: Saturday, February 23, 2013 9:29 AM
To: [protected]@irctc.co.in
Subject: RE: WHY FILLED TDR REGRETTED

Dear Team,

Kindly resolve and credit the amount at the earliest.

Waiting for your positive response.


Regards,

From: Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM
Sent: Friday, February 22, 2013 11:55 AM
To: [protected]@irctc.co.in
Subject: FW: WHY FILLED TDR REGRETTED

Dear sir/Team,

Still as on date ,the filled TDR issue not resolved,what is the wrong with indian railways ,I don’t know.
Kindly resolve the issue.

Regards,


From: Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM
Sent: Saturday, February 02, 2013 8:34 AM
To: [protected]@irctc.co.in
Cc: 'peri.[protected]@yahoo.com' (peri.[protected]@yahoo.com)
Subject: RE: WHY FILLED TDR REGRETTED

REMINDER-10

Dear team,

Why the below mentioned two cases not resolved still as on date?
Clarify it urgently.

Regards,

From: Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM
Sent: Tuesday, January 22, 2013 7:04 PM
To: [protected]@irctc.co.in
Cc: 'peri.[protected]@yahoo.com' (peri.[protected]@yahoo.com)
Subject: FW: WHY FILLED TDR REGRETTED

REMINDER -9

DEAR TEAM,

Always, u people are giving the incomplete information, what is the status of second case WHICH IS ALREADY TDR FILLED ON 19/09/2012.


(1) PNR NO. [protected] , REFERENCE NO. ekt[protected] , TDR FILLED ON 21/11/12 , DATE OF JOURNEY- 19/11/2012 AMOUNT OF RS .1174/- FROM VSKP TO CTC.

(2) PNR NO. [protected] , REFERENCE NO. ekt[protected] , TDR FILLED ON 21/09/12 , DATE OF JOURNEY- 19/09/2012 AMOUNT OF RS .444/- FROM VSKP TO BBS.

Waiting for your response.

Regards,
PERI BALA SUBRAHMANYAM



From: TDR Process [mailto:[protected]@irctc.co.in]
Sent: Tuesday, January 22, 2013 6:54 PM
To: Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM
Subject: Re: WHY FILLED TDR REGRETTED

Dear customer,

We are extremely sorry for the inconvenience caused to you. Kindly note that your refund case of PNR No. [protected] has been reopened & forwarded to CCM/SER Railway on dt.17-dec-2012 for further processing of your remaining refund. As soon as refund, if any, received it will be credited to your card account.


Regards,
Kamal Dixit
Executive/Refunds/IRCTC
[protected]@irctc.co.in
----- Original Message -----
From: Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM
To: tdrprocess
Cc: peri.[protected]@yahoo.com
Sent: Friday, January 18, 2013 6:36 PM
Subject: FW: WHY FILLED TDR REGRETTED

REMINDER – 8

Dear Team,

As per trailing mails and lot of reminders ,

Why still as on date the issue raised by customer not resolved and settled the amount? What is the reason .?
It is shameful to say about Indian Railways.
I need proper justification. Otherwise ,I will likely to highlight the matter to the concern Chairman of Railway Board and in customer forum.
This is my last step to approach.

Just this is my last reminder and waiting for positive and quick response from Indian Railways.

Regards,

PERI BALA SUBRAHMANYAM


Balasubrahmanyam Peri | Manager | Essar Projects (India) Limited |
IOCL Refinary Site, Post-Jhimani, Via-Kujang, Dist-Jagatsinghpur,Paradeep-754141 | Orissa | India |
T +91 [protected] | +[protected] VoIP: 7 31 0000 |
E balasubrahmanyam.[protected]@essar.com | www.essar.com |
From: Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM
Sent: Friday, December 28, 2012 5:23 PM
To: 'tdrprocess'
Cc: 'peri.[protected]@yahoo.com' (peri.[protected]@yahoo.com)
Subject: RE: WHY FILLED TDR REGRETTED

REMINDER-7

Dear Team,

Kindly reply the status for both the PNR’s:-

As per appended mail , both the cases are still open , How much time it will take to close?

Kindly look into the matter seriously and credit the total amount of both PNR,s

PNR NO. [protected] , REFERENCE NO. ekt[protected] , TDR FILLED ON 21/11/12 , DATE OF JOURNEY- 19/11/2012 AMOUNT OF RS .1174/- FROM VSKP TO CTC.
PNR NO. [protected] , REFERENCE NO. ekt[protected] , TDR FILLED ON 21/09/12 , DATE OF JOURNEY- 19/09/2012 AMOUNT OF RS .444/- FROM VSKP TO BBS.

It is too delay for processing from IRCTC.
Kindly do needful at the earliest.
Waiting for positive response from IRCTC TEAM.

Regards,

PERI BALA SUBRAHMANYAM
[protected]


From: tdrprocess [mailto:[protected]@irctc.co.in]
Sent: Friday, December 28, 2012 5:18 PM
To: Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM
Subject: Re: WHY FILLED TDR REGRETTED

Dear customer,

We are extremely sorry for the inconvenience caused to you. Kindly note that your refund case of PNR No. [protected] has been forwarded to CCM/NF Railway on dt. 28-sep-2012. Refund yet not received from concerned railway. We are continuously chasing up your case and have sent a latest reminder with all the papers pertaining to your refund case to concerned railway on dt. 12-Dec-2012 . As soon as refund, if any, received it will be credited to your card account.


Regards,
Sajjan Kumar Kashyap
Executive/Refunds/IRCTC
[protected]@irctc.co.in



Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM wrote:
REMINDER-6

Dear Team,

As per appended mail , both the cases are still open , How much time it will take to close?

Kindly look into the matter seriously and credit the total amount of both PNR,s

PNR NO. [protected] , REFERENCE NO. ekt[protected] , TDR FILLED ON 21/11/12 , DATE OF JOURNEY- 19/11/2012 AMOUNT OF RS .1174/- FROM VSKP TO CTC.
PNR NO. [protected] , REFERENCE NO. ekt[protected] , TDR FILLED ON 21/09/12 , DATE OF JOURNEY- 19/09/2012 AMOUNT OF RS .444/- FROM VSKP TO BBS.

It is too delay for processing from IRCTC.
Kindly do needful at the earliest.
Waiting for positive response from IRCTC TEAM.

Regards,

PERI BALA SUBRAHMANYAM
[protected]



Balasubrahmanyam Peri | Manager | Essar Projects (India) Limited |
IOCL Refinary Site, Post-Jhimani, Via-Kujang, Dist-Jagatsinghpur,Paradeep-754141 | Orissa | India |
T +91 [protected] | +[protected] VoIP: 7 31 0000 |
E balasubrahmanyam.[protected]@essar.com | www.essar.com |
From: Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM
Sent: Monday, December 17, 2012 5:27 PM
To: '[protected]@irctc.co.in'
Cc: 'peri.[protected]@yahoo.com' (peri.[protected]@yahoo.com)
Subject: RE: WHY FILLED TDR REGRETTED

REMINDER-5 :

Dear Team,

As per appended mail , both the cases are still open , How much time it will take to close?

Kindly look into the matter seriously and credit the total amount of both PNR,s

PNR NO. [protected] , REFERENCE NO. ekt[protected] , TDR FILLED ON 21/11/12 , DATE OF JOURNEY- 19/11/2012 AMOUNT OF RS .1174/- FROM VSKP TO CTC.
PNR NO. [protected] , REFERENCE NO. ekt[protected] , TDR FILLED ON 21/09/12 , DATE OF JOURNEY- 19/09/2012 AMOUNT OF RS .444/- FROM VSKP TO BBS.

It is too delay for processing from IRCTC.
Kindly do needful at the earliest.
Waiting for positive response from IRCTC TEAM.

Regards,

PERI BALA SUBRAHMANYAM
[protected]

From: Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM
Sent: Friday, December 14, 2012 3:38 PM
To: '[protected]@irctc.co.in'
Subject: RE: WHY FILLED TDR REGRETTED

REMINDER-4

Dear IRCTC TEAM,

Again I am reminding why case no. 02 is regretted as per appended mail. I need clarification from IRCTC for PNR NO. [protected].

Kindly do needful at the earliest and revert back.

With Thanks and Regards,

P BALA SUBRAHMANYAM
[protected]




From: Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM
Sent: Thursday, December 13, 2012 12:12 PM
To: '[protected]@irctc.co.in'
Subject: RE: WHY FILLED TDR REGRETTED

REMINDER-3

Dear IRCTC TEAM,

Again I am reminding why case no. 02 is regretted as per appended mail. I need clarification from IRCTC for PNR NO. [protected].

Please look into the trailing mails and screen shots regarding filing of not travelled journey tickets .This is an E- ticket and filled TDR as per rules within 30 days from the date of journey.

PNR NO. [protected] , REFERENCE NO. ekt[protected] , TDR FILLED ON 21/11/12 , DATE OF JOURNEY- 19/11/2012 AMOUNT OF RS .1174/- FROM VSKP TO CTC.
PNR NO. [protected] , REFERENCE NO. ekt[protected] , TDR FILLED ON 21/09/12 , DATE OF JOURNEY- 19/09/2012 AMOUNT OF RS .444/- FROM VSKP TO BBS.

Why the case (1) regretted by IRCTC CASE NO. (2) IS STILL UNDER PROCESS.
Due to some personnel reasons myself not travelled the journey.
Kindly do needful at the earliest and revert back regarding Filled TDR Status.

Regards,
P BALA SUBRAHMANYAM
MOBILE NO. [protected]

From: Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM
Sent: Wednesday, December 12, 2012 2:59 PM
To: '[protected]@irctc.co.in'
Subject: RE: WHY FILLED TDR REGRETTED

REMINDER-2

Dear Team,

Requesting to resolve the below stated issue.
Still as on date there is no response to the below mentioned issue regarding filled TDR status.

Kindly do needful at the earliest.

Regards,

PERI BALA SUBRAHMANYAM,

[protected]


From: Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM
Sent: Tuesday, December 11, 2012 9:31 AM
To: '[protected]@irctc.co.in'
Subject: RE: WHY FILLED TDR REGRETTED

REMINDER-1

Dear Team,

Still as on date there is no response to the below mentioned issue regarding filled TDR status.

Kindly do needful at the earliest.

Regards,

PERI BALA SUBRAHMANYAM,

[protected]

From: Peri, Balasubrahmanyam - EPIL - MUM
Sent: Saturday, December 08, 2012 4:06 PM
To: '[protected]@irctc.co.in'
Subject: WHY FILLED TDR REGRETTED

Dear IRCTC TEAM,

Please look into the trailing mails and screen shots regarding filing of not travelled journey tickets .This is an E- ticket and filled TDR as per rules within 30 days from the date of journey.

PNR NO. [protected] , REFERENCE NO. ekt[protected] , TDR FILLED ON 21/11/12 , DATE OF JOURNEY- 19/11/2012 AMOUNT OF RS .1174/- FROM VSKP TO CTC.
PNR NO. [protected] , REFERENCE NO. ekt[protected] , TDR FILLED ON 21/09/12 , DATE OF JOURNEY- 19/09/2012 AMOUNT OF RS .444/- FROM VSKP TO BBS.

Why the case (1) regretted by IRCTC CASE NO. (2) IS STILL UNDER PROCESS.
Due to some personnal reasons myself not travelled the journey.
Kindly do needful at the earliest and revert back regarding Filled TDR Status.

Regards,
P BALA SUBRAHMANYAM
MOBILE NO. [protected]


TDR FILED AMOUNT NOT REFUNDED
TDR FILED AMOUNT NOT REFUNDED
TDR FILED AMOUNT NOT REFUNDED
TDR FILED AMOUNT NOT REFUNDED
Complaint marked as Resolved 2020-08-13 22:55:14

Indian Railway — NOT REFUND OF TDR AMOUNT

Dear,

Sir / Madam

I myself Ranjeet Ranjan. I have booked 3 tickets having PNR No. [protected].Two Tickets were confirmed & unfortunately one ticket was not confirmed I talked your customer care about refund of amount .He told me to File TDR as soon as possible. I filed TDR on 22/07/2010. (Name- Renu Devi 45 Yrs. Female) .95 days has been gone but its amount not Creditaed in my account till date.

My Ticket Details as follows:

PNR NO. [protected] Ticket Type: Eticket Transaction ID : [protected]

Booked On : 25/05/10 Class: 3A Date of Journey: 27/06/10

Bank: CITY Train No: 2203 Quota : Genaral

From Station: Saharsa JN (SHC) To Station : New Delhi (NDLS)

TDR Details: TDR Filing Date : 22/07/10

Reference No: ekt[protected]

Please Credited Refundable Amount in my account as soon as possible.

Thank You

Railways — non issue of tdr

i was traveling by train no 12562 on 05/01/2011 with my wife and grandson from new delhi to muzaffarpur .pnr no [protected] by a.c 2 tier on a e-ticket.train started app.3 hors late and further got delayed for another six or more hours due to some technical fault on the track. As the train was already nine to ten hours late at kanpur and we being sr.citizen couldnot bear any more stress we decided to terminate our journey at kanpur. we requested dsm at kanpur station to either issue a tdr for the e ticket. but we were told that no tdr can be issued against an e ticket also we were denied a break journey as the distance from new delhi to kanpur was less than 500km. my complain to railways is that when a tdr to normal ticket can be issued to a ticket why it cannot be issued to e-ticket

kedar mehrotra

Indian Railways — Non Refund Of TDR Amount

I had filed a TDR on 29-Mar-2009 but the refund has still not been processed.
PNR Number: [protected]
Dt Of Journey: 26-Mar-2009
From: Lucknow to Howrah
Train No: 3050
I have written sveral mails and spoken to many officials but nothing has been done.
Seems like problem is with Howrah zone. I too had similar issue and refund is pending with Kolkata based team.

Indian Railways — Amount not refunding

I have canceled the ticket as train was late more that 8 hrs., but still i am waiting for refund amount..screen shot is attached with this complaints.

Please do the needful.

Thanks
Rajesh

(TO WHOME IT MAY CONCERN)


It is with great regret that we bring to your notice the fact that because of the late running of Duronto express No. 12281 on dt.25.12.2011(PNR NO.[protected] we were not able to catch the Satabdi exp no.12017 from Delhi to Haridwar on.26.12.2011(PNR NO[protected]

As per principle we requested a refund at Delhi but as the ticket was on Tatkal we were denied the refund due to us.

Since the fault was never with us for missing the train we request you to take a step to ensure that we are not denied of our legitimate refund money after suffering problems caused by the late running of the train.

Thanking you
Yours faithfully
SOMANATH PATRA
At. B. C. SEN ROAD,
Dist. BALASORE-756 001
ORISSA.
Mobl.[protected], [protected]
e.mail. [protected]@basnl.in

NEF RAILWAY — WATER PROBLEM

THE SERVICE IN RAILWAYS HAVE BECOME WORST THESE DAYS, THE ATTENDANT/TECHNICIAN ALL THOSE WHO ARE RESPONSIBLE FOR THE ON BOARD SERVICES HAVE NO CONCERN THAT THERE IS NO WATER IN THE BRAHMAPUTRA MAIL RUNNING FROM DELHI TO GUWAHATI (28TH APR'2012). EVEN AFTER COMPLAINING TO THE ATTENDANT THEY DONT BOTHER FOR ARRANGING THE SAME.
PNR Number [protected]

Train delayed by more than 6 Hrs, had to cancel my programm. TDR filed before scheduled time. Got refund of 50% instead of 100% amount.

Please help.

Shiwam Kumar Bharti
[protected]@hotmail.com
[protected]

Delay in departure of train

The Adra ASA Sol emu local scheduled to depart at 6:50 am but the train regularly make delay in departure, today the train departed at 7:15 a.m.
Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code

    [Resolved]

     sarika charthal
    dongargar to gevara road passange are always late due to coal rake comming .on champa to korba route . all the passanger travelling are in local train are facing this problem . railway should be take prventive action againt this . today date 25.02.13 it was reach 9:20pm itst actual time to reach 8:30 pm .
    please do needful action against this...
    thaks ,
    Complaint marked as Resolved 2020-08-13 22:54:32
    Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code

      [Resolved]

       somtixtreme
      SIR,
      WITH DUE RESPECT I WOULD LIKE TO INFORM YOU THAT I HAD GONE FOR THE RESERVATION TODAY i.e. ON 18TH FEB 13. I REACHED STATION AT 1000 HRS AND I FOUND THE RESERVATION WINDOW CLOSED. I APPROACHED STATION MASTER REGARDING THIS AT WHICH HE REPLIED THAT IT WILL NOT OPEN BECAUSE THE GUY WHO WAS SUPPOSED TO OPEN WINDOW HAD GONE TO BANK. AND WHILE I WAS GOING OUT OF HIS OFFICE HE SAID "YE KOI BANIYE KI DUKAAN THODI NAA HAI". I GOT PISSED OFF WITH THIS AND THEN ASKED HIM FOR COMPLAINT REGISTER. HE STRAIGHT AWAY SAID THAT THERE IS NO COMPLAINT REGISTER. EVEN AFTER TELLING HIM THAT I AM OFFICER IN INDIAN AIR FORCE, THERE WAS NO CHANGE IN HIS BEHAVIOR. IT WAS HEIGHTS WHEN HE ABUSED IN BETWEEN THE CONVERSATION. THEN I TOLD HIM TO GIVE IT IN WRITTEN THE REASON WHY THE WINDOW WAS NOT OPEN AT THAT TIME AND THAT THE COMPLAINT REGISTER IS NOT AVAILABLE. (WINDOW OPEN TIME[protected] HRS). HE REFUSED TO DO EITHER. AND STARTED BOASTING HIS AUTHORITY BY ASKING ME FOR THE TICKET. I TOLD HIM I AM READY TO BUY THE TICKET BUT AT LEAST OPEN THE TICKET WINDOW FIRST. HE TOLD ME THAT HE WILL OPEN IT. BUT DIDN'T OPEN IT FOR ANOTHER 15 MINUTES AND SAID THAT THE GUY HAS NOT YET RETURNED FROM BANK.
      BEING AN AIR FORCE PERSONNEL, THIS WAS THE WORST I CAN EXPECT FROM ANOTHER GOVERNMENT EMPLOYEE. AND HENCE THIS IS MY KIND REQUEST TO THE CONCERNED AUTHORITY TO TAKE THE APPROPRIATE ACTION. THE DETAILS ARE GIVEN BELOW.

      NAME OF STATION MASTER :- MR KHAN (NOT AWARE OF THE FULL NAME BECAUSE NOBODY WAS READY TO TELL HIS NAME)
      STATION NAME:- NIMBAHERA , DISTT-CHITTAURGARH
      TIME:- 10:30 AM
      DATE :- 18th Feb 13



      WITH REGARDS,
      FLT LT SOURABH SINGH
      INDIAN AIR FORCE
      PHONE [protected]
      Complaint marked as Resolved 2020-08-13 22:52:55
      Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code

        [Resolved]

         Sankar Kumar Samaddar
        Respected Sir,
        I booked one Tatkal Train Reservation Ticket (PNR No. [protected]) on 15-02-13 for 16-02-13 From VISAKHAPATNAM - MUMBAI CST, Which was Waiting Listed - 3. I inquire through internet and mobile sms. I got information from both side (Internet&Mobile) that PNR Status WL-3 and chart prepared. Today on 17-02-13 I went to Reservation Counter for Refund the amount with Reservation/Cancellation Requisition Slip No. 00596 dated 17-02-13. After coming my No. at Counter No.4, they refuse to refund, saying that ticket is confirmed (S6-45). I went to supervisor and shown him the Ticket&mobile messages, then he re-check and corrected it to WL-3. Again I went to Counter No.4. He refuse to refund saying that Time is out for refund. I waste my valuable time around FOUR HOURS for refunding Non-Confirm Tatkal ticket. I already lodge a complaint in Indianraiways.gov.in, Complaint No. W/EO/WAT/[protected]. It is my humble request kindly take necessary action.
        Thanking you,
        With Best Regards,
        SK Samaddar,
        [protected], Goutami Garden, Jyothi Nagar, Marripallem Post, Visakhapatnam-530018, Mob:[protected], e-mail:[protected]@yahoo.co.in
        Complaint marked as Resolved 2020-08-13 19:03:07

        indianrail.gov.in — NON REFUND

        I tried to book a 2AC tkt from Nizamuddin to Udaipur by Mewar express on 13 July 2011. I had opted to have a lower berth. I paid thru S B I netbanking an amount of Rs 1708/- ( proof is given below). The amount is taken by railways, but the tkt is NOT booked. The reason given by Railways is that NO lower berth is available. What a pity. You are first deducting the amount and then say that U dont have lower berths. very very unfortunate. More than one month passed but my hard earned money has not so far credited back to my account. I request the authorities to plase refund my money.
        13-Jul-2011
        (13-Jul-2011) TO TRANSFER
        INB RAILWAY TICKET BOOKING Railway Ticket Booki [protected]IG58205583 TRANSFER TO [protected] CRIS RAIL TICKET COLLE 1,708.00
        Complaint comments  Add a commentComplaint category Travel & Vacations

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code

           bhartimayank7
          Hi

          I have booked tickets for myself, my mother and my grandfather from Koderma(KQR) station to Sealdah(SDAH) station.
          By Name : Mayank Bharti, Raghaw Modi, Munni Devi. The Date Of Journey was 30/12/2012 and ticket was Booked On:[protected].
          PNR no. was [protected]. Since the train was late by more than 20 hrs so I choosed another train to travel from Koderma to Sealdah.
          On 1st Jan I have filed TDR to get money back because i have not travelled on that train with information 'Passengers not travelled,
          train was late by more than 3 hrs.'
          Now its approximately 1.5 months but I did not get my money back. When I called on IRCTC customer care number, it was told there
          that IRCTC has already forwarded the mail to Indian Railways and now it is pending from the side of Indian Railways.
          I have requested that if there is any option to give a reminder mail to get it processed soon but they told me that it is not possiblem from
          there end as it is in suspended state --> neither approved nor cancelled. No further action can be done by IRCTC.
          I need my money back.

          Regards
          Mayank Bharti
          Mobile No. [protected]
          Kolkata


          Money not returned for TDR since last 1.5 months
          Hi,

          Did you get it finally... Mine is also pending for last 1.5 months.
          My ticket's PNR# is [protected] and TDR was filed on 23rd June 2013, as the train was running late for more than 7-8 hours.
          Please let me know if I need to do follow up on this.

          Regards,
          Anupam
          Mobile: [protected]
          Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code

            [Resolved]

             drpksh
            Dear Sir,

            Transaction ID - txn#[protected]

            I was trying to book an e- rail ticket for my family on 10th Feb,2013 from H. Nizamuddin to Jabalpur, paid Rs 1205/- by my SBI debit card & waited for the completion of the transaction ( as displayed on the screen "Do not refresh or restart till the transaction is complete ),I went on waiting till I saw a displayed messsage on the screen "Your time has expired & relogin' to continue.

            Now I have not recd. the tkt. & have already paid the money.

            Please Help & advice.

            Regards,

            Dr P K Shrotriya,
            [protected]
            Complaint marked as Resolved 2020-08-13 22:51:46

            Indian Railways — Ticket booking

            Dear Sir,
            It is very sad to know that You Have made rail ticket booking 4 month in advance .i m sure that nobody plan there journey 4 month in advance
            i don't know the purpose of making this law. it is more of inconvience than facility i hope that you will look in to matter. Instead of 120days in advance it should be 60 days

            Manish

            Indian Railway — for e ticket booking

            i tried to book a ticket for 22 july 2012 and everything was fine till payment gateway but after that when i submitted the card details this message came

            "REDIRECT=https://www.irctc.co.in/cgi-bin/bv60.dll/irctc/booking/bankrespon...
            "
            i do want to know whether my ticket has been booked or not tthough i checked the booked ticket history there was no ticket booked.
            I want to register under railway SUBHO YATRA CARD
            I want subho yatra card
            Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code

              [Resolved]

               ritu14singh
              Dear Sir

              I am very much disappointed by IRCTC.

              I tried to book a ticket today for Jaipur-Gurgaon (transaction id: [protected]) and amount Rs. 390 was deducted but the ticket was not issued. When I checked the failed transaction status it says "Payment not received from the bank."

              I also filed an online TDR on irctc against a reservation from Jaipur-Gurgaon (transaction id: [protected]) as my train got delayed for 6 hours. I filled this TDR on January 2nd, 2013 and the refund still awaited.

              I have lost about Rs. 8,000-Rs. 10,000/- on IRCTC due to failed transactions and cancelled tickets (refund not settled) in last about 10 months.

              I have all the tickets of my reservations and can also submit the bank transaction/ credit card details if needed.

              Please help me.

              Thank you
              Ritu Singh
              Complaint marked as Resolved 2020-08-13 22:51:40

              Railway — Crowed at Ticket Window

              Dear Sir,

              Very Crowed in railway tcket window so this resion passenger not get the ticket timly. Please resolve the problem asap.

              Regards,
              Parvind

              Railway — REFUND FOR INTRODUCING OF EXTRA SEATS FROM 72 TO 81.

              AT THE TIME OF BOOKING BASIC FARE TAKEN BUT WHILE TRAVELLING IF ALLOTTED COACH COMES WITH EXTRA SEATS I.E. 72 TO 81 THAN, CAN I GET REFUND ? IS ANY ONE WHO CAN GIVE ME STRONG PROOF ? IS THERE ANY RAILWAY CIRCULAR ? PLS SEND ME ON MY EMAIL ADDRESS [protected]@gmail.com

              Railways — Train Ticket not issued

              Dear Sir,
              I booked train ticket for 3 o[censored]s from Chennai to Mangalore through the site cleartrip,com and IRCTC for 27/01/2012 by West coast Express. I got the SMS that the money has been deducted for the amount of Rs 2673.00. But no confirmation or PNR has been sent.
              So please send me the PNR for the ticket kindly.
              Thank you,
              Ravi
              Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code

                Indian Railways — Bad coach condition [Resolved]

                 gbernad
                Would like to bring to your notice about a health issue we faced after travelling in Kanyakumari- Bangalore Express (16525)....
                Complaint comments  Comments  (3)Complaint category Railways

                [Resolved]

                 rajlaxmi.singh28
                Sir/Madam,
                I am Rajlaxmi Singh. My Mother & Brother (Shivkumari Devi & Arvind Kumar Singh) My brother was going for treatment in CMC Vellore. They return from their. They
                was travelling From Chennai To Itarsi on 21st Dec in Coimbatore Jaipur express train No 12969. ticket was in First AC. Status WL1/WL2. Actually they lost her ticket and complaint in railway department about it.

                Main Issues is that on that jurney TC named Unknow told my Mother and brother to go to general boogie . He humiliated them & spoke very arrogantly with
                them and when they tried to clear the matter TC started arguing with them and
                demanded Rs.2000 from them.

                My mother need to reach Itarsi any cost because next onward train from Itarsi to Jabalpur (Amarkantak 12854) and Jabalpur to Singrauli (Shaktipunj 11447)was continuously. And Due to mis behavior of TC my mother and Orthoritise patient brother suffering in cold night of that journey. Then one passenger of that train who have seen all this drama than he have extra two ticket (because of absence of his family member) they offer to my mother.
                This is also a crime but due to that situation they accept the ticket with full payment of amount. They come to Itarsi/Jabalpur/Singrauli and complain at all this station for refund amount of that journey. But they not take any initiative step. They want original ticket. But Lucky with in month of journey one person handover our ticket when he find. Then again my father go to Singrauli station on 16th January and request refund amount. But he return with hopeless nobody give proper reply. And finally we lost 7000/- and our mother respect & problem suffer by my suffering brother who go for his better treatment which was cost it was uncountable

                I incurred a great loss of money and time and mental stress and health .I request you to take serious legal action
                against the TC and the Railway Department and make tell them to make arrangements
                for my Compensation for humiliating my family
                I request you to kindly take this matter seriously and help me out as soon as possible.

                My train details are:
                Train Name-Coimbatore Jaipur Express 12969
                PNR No.-[protected]
                Train No[protected]
                Date of reservation-18th Nov-2012
                Date of Journey- 21th Dec-2012
                Passanger name-Smt Shiv Kumari Devi & Arvind Kumar Singh

                (Note:- Reservation had be taken by onward potion from Chennai to Singrauli. In which three ticket have done. they mis only a single ticket which was Chennai to Itarsi another ticket from Itarsi to Jabalpur and Jabalpur to singrauli they have. )

                Thanking You,
                Ms. Rajlaxmi Singh


                humiliated by TC and refund amount of Ticket
                Complaint marked as Resolved 2020-08-13 22:50:15

                Arvind — Reprint Ticket

                I lost my SETC bus tickets with my purse. I know the date of journey,time of journey,seat number,bus timings and having the identity proof. I asked for reprint of ticket. The person who is booking the ticket searched for PNR number which he not able to found. And only one ticket was booked which is my ticket only.

                But he said like without PNR number we can cancel or reprint the ticket. I lost nearly 800 rupees and too an fro tickets which cost around 760 rupees. Can anyone help me to get the PNR number.
                Sir/Madam,
                I am Rajlaxmi Singh. My Mother & Brother (Shivkumari Devi & Arvind Kumar Singh) My brother was going for treatment in CMC Vellore. They return from their. They
                was travelling From Chennai To Itarsi on 21st Dec in Coimbatore Jaipur express train No 12969. ticket was in First AC. Status WL1/WL2. Actually they lost her ticket and complaint in railway department about it.

                Main Issues is that on that jurney TC named Unknow told my Mother and brother to go to general boogie . He humiliated them & spoke very arrogantly with
                them and when they tried to clear the matter TC started arguing with them and
                demanded Rs.2000 from them.

                My mother need to reach Itarsi any cost because next onward train from Itarsi to Jabalpur (Amarkantak 12854) and Jabalpur to Singrauli (Shaktipunj 11447)was continuously. And Due to mis behavior of TC my mother and Orthoritise patient brother suffering in cold night of that journey. Then one passenger of that train who have seen all this drama than he have extra two ticket (because of absence of his family member) they offer to my mother.
                This is also a crime but due to that situation they accept the ticket with full payment of amount. They come to Itarsi/Jabalpur/Singrauli and complain at all this station for refund amount of that journey. But they not take any initiative step. They want original ticket. But Lucky with in month of journey one person handover our ticket when he find. Then again my father go to Singrauli station on 16th January and request refund amount. But he return with hopeless nobody give proper reply. And finally we lost 7000/- and our mother respect & problem suffer by my suffering brother who go for his better treatment which was cost it was uncountable

                I incurred a great loss of money and time and mental stress and health .I request you to take serious legal action
                against the TC and the Railway Department and make tell them to make arrangements
                for my Compensation for humiliating my family
                I request you to kindly take this matter seriously and help me out as soon as possible.

                My train details are:
                Train Name-Coimbatore Jaipur Express 12969
                PNR No.-[protected]
                Train No[protected]
                Date of reservation-18th Nov-2012
                Date of Journey- 21th Dec-2012
                Passanger name-Smt Shiv Kumari Devi & Arvind Kumar Singh

                (Note:- Reservation had be taken by onward potion from Chennai to Singrauli. In which three ticket have done. they mis only a single ticket which was Chennai to Itarsi another ticket from Itarsi to Jabalpur and Jabalpur to singrauli they have. )

                Thanking You,
                Ms. Rajlaxmi Singh

                Plz file online rail complaints on RAILWAY site:

                http://customercare.indianrailways.gov.in/criscm/common/complaint_registration.s...

                copy & past
                Complaint comments  Add a commentComplaint category Travel & Vacations

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code

                  [Resolved]

                   praveen dhar
                  This is the complaint about food quality in rajdhani express , from kanpur to ranchi , train no 12454 from cnb to ranchi bogie no b3 seat no 23 ,dated 31st jan2013
                  the non veg food given to me was smelling bad , the salad was of bad taste and foul smell was there, i did not eat it and returned it back , i had to sleep empty stomach despite of paying in advance for it , to my further disbelief the manager mr udai veer singh did not bother to come and attend my complaint??? why i was not heard i find some foul play happening , the chicken quality was very bad i developed nausea .i was not given compaint register also. i need action to be taken againt it , i will be forwarding this mail to vigilance also. intimate me about the action my no is [protected].
                  Complaint marked as Resolved 2020-08-13 22:50:12

                  Indian Railways — Bad Food

                  Hi,

                  This is regarding the extremely low quality of food and negligence in making the food.
                  I was travelling in Pushpak and i had ordered Veg food.
                  I was shocked to see a piece of chicken in my food. The food was almost over and there was no option for me to do other than vomiting out the food out of my stomach.
                  I lodge a complaint with TTE but i dont have any hope that railway would take any action in this matter.
                  Can anyone help me in getting the right channel to bring this matter up so that this should not be repeated with other people.
                  Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code

                    Indian Railways — TDR filed but i got only 50% of fare refunded [Resolved]

                     Raju300711
                    Dear Madam / Sir,

                    I had booked a 2nd-AC Ticket in train 12142 from SATNA to KALYAN for journy date 3rd of January...
                    Complaint comments  Comments  (7)Complaint category Railways

                    [Resolved]

                     vibhavsrivastava
                    Train No: 02394
                    Date of Journey:[protected]
                    PNR No: [protected]
                    Passenger Name: Vibhav

                    Train Status: It was late at least by 18 hrs
                    (till the last time, I checked)

                    Result: I could not travel because of delayed train. So I filed TDR against above PNR No, but now received below mail text from railways.

                    ______________________________________________________________________________________________________________
                    Dear Customer,
                    With Reference to your PNR No:[protected], we regret to inform you that refund is not admissible as informed by Railways through their letter no : DEC051212V25612 and the reason being : 'Claim can’t be finalized as old Records NOT available'

                    In case you require any further assistance, please mail us at [protected]@irctc.co.in
                    With regards,
                    TDR TEAM
                    ______________________________________________________________________________________________________________

                    Now, I want to file a complaint against railway's fad.
                    My email-id : vibhav.[protected]@gmail.com
                    Complaint marked as Resolved 2020-08-13 22:49:39
                    Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code

                      Indian Railways — forgot username and password of irctc login [Resolved]

                       ajay 123
                      sir
                      i have forgot my user name and password of irctc.in login .
                      my e-mail id is [protected]@rediffmail.com.plz...
                      Complaint comments  Comments  (3)Complaint category Railways

                       Sandy Salian
                      hawkers capturing railway station space at mira road & bhynder this is on all railway station in western & central line r.p.f is responsible for it. how ever if railway government gives legual permission for hawkers. charge them monthly money can be used for public service. now money is going in officers pocket central government showing railway is going in loss but officers are in profit taking black money. few days before ticket fair was raised high. why public has to suffer for it. one hawker gives daily 300 rs minimum how many hawkers are in all railway station. railway government can charge 100rs daily frm one hawkers & give them chalan that can be used for public facilities hawkers will be happy & public also with it black money will turn white & will be used for public facility
                      http://youtu.be/8MztpYOyBKc
                      http://youtu.be/9VVLK506wNQ
                      http://youtu.be/SPDb8qZ81rI
                      http://youtu.be/33JBweGZppk

                      bandra station suburban — hawkers

                      bandra station master must take a walk to see that the hawkers occupy the substantial space on the footbridge.Under what authority he is allowing the hawkers.?
                      Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code

                        [Resolved]

                         ashis13
                        Hello there,

                        I had booked 2 tickets from Ghaziabad to kanpur for my parents, but when they reached station, train was late by 12 hours so they caught another train, I filed TDR to refund money mentioning the reason that "Train was late for more than 3 hours". Now after many follow ups with IRCTC customer care, I see status as regretted and no money is refunded, there is no reason given for this.
                        Please help me in getting my money back and please punish the officers who do these kind of irresponsible work of not refunding money in time.

                        Transaction Id: [protected]
                        PNR Number: [protected]

                        Thanks and regards
                        Ashish Pandey
                        [removed]
                        Complaint marked as Resolved 2017-07-25 17:48:06
                        Automatically
                        Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code

                          [Resolved]

                           sitaram_1983
                          Dear Sir,
                          I was travel from Mahalaxmi to Churchgate as on 20.01.13 on return ticket. I get down at lower parel at the time of return same time TC ask me for ticket and i saw him my ticket. First he allow to go after 1 minitus he call me back & check again my ticket. He had made lot of argument with me then he take up to me one room at platform # 1. then there is also i await for half hour the same. At last he charge me Rs 250 for unnecessary reason without issue a receipt. i asked to him for receipt but he is refuse to issue me receipt.

                          I request to kindly investigation the matter & please help to me.

                          Thanks

                          Sitaram
                          [protected]
                          Complaint marked as Resolved 2020-08-13 22:48:15
                          Plz file online rail complaints on RAILWAY site:

                          http://customercare.indianrailways.gov.in/criscm/common/complaint_registration.s...

                          copy & past
                          Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code

                             Abid areacode
                            I had an experience on 17/1/13 during journey from Trivandrum to Calicut in Trivandrum-Mangalore Express.The ID number given was that of PAN card which I forgot to take.But there was my Adhar card in original , my college ID card in original,DL copy and National Service Scheme ID card issued by state government authority.Eventhough I produced all these the TT (looked like a boy)didn't agree.I have to pay Rs 760 as ticket fare for four persons + Rs 1000 as fine.
                            I think this happens only for gentle passengers.Many are traveling in general compartment without ticket.None of the TTRs checks the ticket there.Those who took ticket and just forgot to produce the id mentioned in the ticket have to pay heavy penalties.I wish to know to whom to be complained on this issue.
                            Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code

                              [Resolved]

                               mahawaer
                              Respected Sir, On dated[protected] time about 8:40 AM I travel to my city mandi gobindgarh to Gurgaon (HR) .At this time there is a daily passenger train from Amritsar to Ambala Cantt which stoppage at mandi gobindgarh. The ticket conductor whose named Mr. Anwar Adil whose duty on ticket window at that time , does not give to my journey ticket i.e. MANDI GOVINDGARH to GURGAON .Although there is a computerised ticket window but the Mr. Anwar Adil does not give to my journey ticket . he had misbehaviour and abused me . He told that me " chal sale kuttte yahan se pare hat , bhag ja , tujh jaise yahan bahut aate hein tujhe Gurgaon ki sidhi ticket nahin deni , jo karna he kar le, usne mujhe takriban 25 -30 minute window par khada karke rakha . tab mere bar - bar hath jodne and request karne par ek or officer ne mujhe MANDI GOBINDGARH TO REWARI Jn.ki II SUPERFAST ki Ticket No. W 86533425 at 9:10 am per di. usne bhi mujhe sidhe gurgaon ki tiket nahi di . mujhe Sirhind Jn. se 12460 Amritsar - New Delhi train pakadni thi jiska time 9:40 Am thaa. yahan par na to koi Enuiry hai , mere bar - bar pata karne par bhi kisi ne mujhe passenger train ke aane ki koi jaankari nahi di. tab mujhe majboori mein rickshaw karke Bus Stand aana pada and bus se Sirhind JN gaya . please take legal action against Mr. Anwar Adil and compensate for mental and phesical harassment and refund my excess fare, rickshaw and bus fare etc
                              Complaint marked as Resolved 2020-08-13 22:47:24
                              Plz file online rail complaints on RAILWAY site:

                              http://customercare.indianrailways.gov.in/criscm/common/complaint_registration.s...

                              copy & past
                              Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code

                                [Resolved]

                                 Shynivv
                                Indian Railway has announced many rules on blocking the agent Via ticket Booking. But it is so pathetic , that there is still no change in the same. Tatkal Railway tickets can be booked at Sastri Bhavan Post Office, Nungambalam, Chennai, But as per my experience in booking tickets there, seems like it is the place for only the agents to book tickets. I was the 14th Person in the queue, Among the first 13, 12 people are agents. Each ticket form they produce has the maximum count, also these people are covering the area of the booking place, so that other people cannot see what is happening there. Almost 20 mins, there was no movement in the queue, People behing started shouting and then they moved, In addition,they are getting calls for new bookings, and in the same spot they filled the forms and giving to the agents in the queue. When I reached the counter, it was 10:25, and all the tickets are over by that time. If it was the case for me, who was very close in the queue after the agents, what will be for the peoplw who were standing after that. There was no one to check the tickets, no verfication, and the Post office Officials are not even bothered about that. They are shouting on the people (who were shouting on the agents) to be silent. This is very pathetic situation and will be more worse in future. This situation is happening in Sastri Bhavan Post office on a daily basis. There should be some action taken to avoid this
                                Complaint marked as Resolved 2020-08-13 22:47:12

                                Indian Railway — regarding tatkal booking

                                sir
                                i tried to book the tatkal ticket on 25 june 09 for journey on 28 june of rapti sager (FROM jhansi to chennai)
                                but its showing status as NOT AVILABLE
                                what is the mean of that
                                mumaka
                                Complaint comments  Add a commentComplaint category Railways

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code

                                  Indian Railways — regarding side middle berth in garib rath [Resolved]

                                   kanushi21
                                  I have read in news papers that side middle berth is removed in Garib Raths.But when i booked Sec-VSKP Garib rath train tickets...
                                  Complaint comments  Comments  (2)Complaint category Railways

                                  Featured Complaints