Claimed

LLOYD Complaints & Reviews

1
Updated: Sep 20, 2026
Complaints 861
Resolved
70
Unresolved
791
Contacts

File a complaint to LLOYD

Having problems with LLOYD?

File a complaint and get it resolved by LLOYD customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

LLOYD reviews & complaints page 13

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
R
RajinderSonu
Aug 19, 2021
Report
Copy

Address: H.No.321, Sector: 8, Panchkula

We got Lloyds AC serviced, he left after doing service, didn't shut anyone off. We called many times to those who had come to do such service but they did not come. Our request to you is please turn off the AC of our properly.
Contact : [protected]
LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
Aug 19, 2021
Updated by RajinderSonu
We got Lloyds AC serviced, he left after doing service, didn't shut anyone off. We called many times to those who had come to do such service but they did not come. Our request to you is please turn off the AC of our properly.
Contact : [protected]
Helpful
2 other people found this review helpful
2 found this helpful
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    alpha air conditioning solutions
    Aug 18, 2021
    Report
    Copy

    Address: Kptcl mysore

    Last month I've registered a complaint regarding ac breakdown... Technician came and told us he will replace the compressor after 15 days one of a service center employee called and told me that they will give the compressor but customer has to install that compressor...
    LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
    Hi, we're really sorry for the experience you had. Please share your complaint number so that our team can look into your issue.
    Helpful
    1 other people found this review helpful
    1 found this helpful
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      N
      Nehups
      Aug 18, 2021
      Report
      Copy

      Address: Kanpur UP

      I have complained for my tv which is break down due to some panel issue.My TV is under 2 years warranty but they are not exchanging and give service .But they are asking for Rs.19000 for a new TV..Is this lLoyd services .Company is totally fraud and wants money for TV which is already under warrnty period..
      Is this our fault that we are LLoyd CUSTOMER and we trusted on this fraud company..what a ###.If tou want money please ask as a beggar not like cheater.
      LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
      Hi, we're really sorry for the experience you had. Please share your complaint number so that our team can look into your issue.
      Same issue ...really they are fraud company..almost 3 months now no replacement and still I have 1 more year warranty..
      Helpful
      2 other people found this review helpful
      2 found this helpful
      2 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        U
        Umang1993
        from Bareilly, Uttar Pradesh
        Aug 16, 2021
        Report
        Copy

        I purchased a 1 ton split Inverter AC model no. GLS12I36WACP. Order no. RDF 16433277. Tax Invoice no. DG09SC[protected].

        I've installed the AC today and the Engineer told me that there is no wifi connectivity. The company sticks the sticker on AC for no reason.

        I've checked its feature online and clearly it is mentioned that there is wifi connectivity in this model.
        LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          Y
          Yasin Ajmeri
          Aug 16, 2021
          Report
          Copy

          Address: 36 royal ahmadi soc pansar road kalol dist gandhinagar

          Your lloyd staff is not solved my this complaint and not proper staff working
          LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            B
            Biswanath Thakuri
            Aug 16, 2021
            Report
            Copy

            Address: Bhubaneswar
            Website: [email protected]

            Dear sir as per my complin no[protected] dated 2/7/2021, company is not providing spare to restore my invertor ac which is out of order before 2months.So plz make immidiate action which will make my impression good .Thanks and regards.
            Biswanath Thakuri
            Balasore
            Odisha-756001
            Mob [protected]
            LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
            Hi, sincere apologies for the inconvenience caused to you. We have highlighted your issue to the concerned team, and we assure you the best possible resolution.
            Helpful
            1 other people found this review helpful
            1 found this helpful
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              N
              Narottam Sahoo Mandal
              Aug 15, 2021
              Report
              Copy

              Address: Khuntia Colony, Lokanath Road, Behind telephone exchange, Puri, Odisha, India- 752001
              Website: Llyod service site

              Dear Team,
              Greetings of the day!

              I had made service request 2 times before as well in last 2 weeks, but sadly I did not got my Llyod Air conditioner service done yet.

              Couple of times team from bhubaneswar just contacted me but service was never done yet.
              After a week one of the team member told in the morning and introduced himself as the manager, never told his name. His mobile number is +[protected]. He promised me to get it done on Thursday/13.08.2021.

              On the Thursday morning when I have called him, he told that he is on his way to me. Then till evening he has not answered my calls, later I have called him again. He told that he will call me but never call me back again. I have attached call details and WhatsApp message for your reference.

              I have told the entire story to let you get informed, how Bhubaneswar Llyod service team is providing service.

              1. I have purchased Llyod air conditioner thought of getting good service, never got yet.
              2. By getting this service I will never buy any Llyod product again in my life. Because me as a customer lost faith on company service.
              3. I will never recommend anyone to buy Llyod Air conditioner or any product in future, as your company is not providing service.
              4. You have lost my loyalty, future business from and future business through mouth to mouth marketing instead your competitors will get that business.

              Your company is not providing service after repeatedly requests.

              This is the 3rd time I am requesting:-
              1.Kindly send a technician as water is dripping continuously from the air conditioner.
              2. Air conditioner needs deep wet cleaning
              3. Drainage pipe got blocked, need to be changed
              4. Both of Insulation pipe was damaged need to be replaced.

              Kindly consider it as my Urgent request.

              For any further information please feel free to contact me.

              Kind regards

              Narottam Sahoo Mandal
              Email: [protected]@gmail.com
              Mobile:+91 [protected]
              At- Khuntia Colony,
              Lokanath Road,
              Behind telephone exchange,
              Puri
              Odisha,
              India - 752001
              LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
              Hi, we're really sorry for the experience you had. Please share your complaint number so that our team can look into your issue.
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Sunjyoti
                Aug 13, 2021
                Report
                Copy

                Address: Ingale nagar kolhapur

                Sir/mam,
                I had purchased Lloyd android 56” tv from a dealer Jaynath associates from kolhapur. Since 2.5 mths i m facing bad problems of tv..two times I got board changed due to problems..now since 3 weeks there’s prob in remote so tv is not working..I am very much disappointed by the quality o[censored]r tv.. just think without tv we have no entertainment..due to covid we can’t go outside..we are really fed up of this tv. Please c to that either I get a tv changed...not atall happy with the tv.
                LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
                Hi, we're really sorry for the experience you had. Please share your complaint number so that our team can look into your issue.
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  A
                  assiskoroth
                  from Kunnamangalam, Kerala
                  Aug 11, 2021
                  Report
                  Copy

                  Address: PERVEEN, P. O. Muttungal, Vadakara. Mob phone. 9447637736

                  I bought a Tv in 2017 having five years warranty. Now the display of the TV is almost faded and registered a complaint on 2 August 2021 through the dealer Appa sons Vadakara, Kerala. After that a technician visited at our house and admitted the fault and gave the assurance that company will provide a new TV. Even after the two weeks of the compaint, no further response has been recieved regarding the replacement of TV. So demanding an immediate action.
                  LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
                  Hi, we're really sorry for the experience you had. Please share your complaint number so that our team can look into your issue.
                  assiskoroth's [Complaint's author] reply, Aug 18, 2021
                  We made compaint over phone. No complaint number has given
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    R
                    Rizwana7
                    Aug 11, 2021
                    Report
                    Copy

                    To whomsoever it may concern,

                    Dear sir/madam
                    I am writing today to complaint about The poor service I received from your company
                    My name is Mariyam Sayyed and my brother gave me lloyd Air conditioner one year ago as wedding gift. He bought that AC from Reliance Showroom from nalasopara and it was installed in taximen colony kurla west. AC was bought under the name Babu Badri Katta registered mobile number [protected] code of service request ID [protected] we first complaint about AC on 20th June we got a call from technician named Imtiyaz he was well behaved . He told us that it will take 8 day for AC to be taken for service. Then he came after 10 days to take AC. He told us that it will take more 3 to 4 days to get it repaired.
                    Unfortunately building caught fire and we had to stop AC delivery for a until every was settled here it took a while for building to get repaired as fire caused massive short circuit.
                    After everything was settled I called this person name Shaukat Ali who's number I got from Imtiyaz (the technician) on date 23 July he said that he will deliver our repaired AC he said that he will deliver AC on very next day around 11:00 am but AC was not delivered then we called him again for delivery and he replied that he forgot about our delivery so he will now deliver AC on Monday. Today we called him again and he said that today it will come in the evening around 5 to 6 pm still AC was not delivered we try to connect him again and again but he didn't receive our call after trying for more the 10 to 15 time he finally received my call and when we asked about AC not being delivered yet he started arguing with my husband and said that it's our fault that we stop delivery because of fire and now we are in no position to ask a timely delivery. He then cut the phone and didn't even mention when he will deliver our AC.
                    We were very disappointed with him and told him that we will complaint to higher authority for which he replied go ahead and do so.
                    Kindly look into the matter and take some action against this person since with such services we won't further going ahead with the brand in case of future purchases.
                    Hope for a positive outcome about our delivery.
                    Thank you,
                    Yours sincerely,
                    Sayyed Mariyam.
                    LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
                    Hi, we're really sorry for the experience you had. Please share your complaint number so that our team can look into your issue.
                    Helpful
                    1 other people found this review helpful
                    1 found this helpful
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      A
                      Anubhab Dutta
                      Aug 9, 2021
                      Report
                      Copy

                      Address: Asansol

                      Dear sir
                      i don't want any new tv please fix my old tv. Because i don't have 21998 to pay for new tv.And it can't be acceptable that with in 2 year spare for my old tv is not available.
                      And if then also spare for my old tv is not available then please refund the extra amount to us.It more than 2 months but i didn't get any solution. I repeatedly call tapas rakhit but he didn't receive my call.
                      Please repair my old tv or else i need to make a consumer form case.So please solve my problem.
                      My complain no[protected]
                      tv mode
                      mintu kumar dutta
                      [protected]
                      LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
                      Hi, we're really sorry for the experience you had. Please share your complaint number so that our team can look into your issue.
                      Anubhab Dutta's [Complaint's author] reply, Aug 17, 2021
                      2806219982562
                      Anubhab Dutta's [Complaint's author] reply, Aug 24, 2021
                      Up till now no action taken
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        J
                        Jyothish Thomas
                        Aug 8, 2021
                        Report
                        Copy

                        Address: Signal electronics,Kadappakada,kollam 691008

                        I am writing to you today to explain about a bad experience I had at one of your service centres in Kollam, Kerala (signal electronics) with complaint number [protected].I have registered a service request to repair my A/C in four months back as my A/C's PCB got damaged and yet they haven't solved the issues and a month back one of your technician came with a new PCB but unfortunately the PCB they ordered of wrong which doesn't fit in my A/C and he requested the service centre to order a new one.Today[protected] called one of your service executives and asked about the order details and that said that complaint has been cancelled by your service centre on purpose without solving the issues.
                        It is appalling to witness the employee (signal electronics) of such a respected company behave in such a manner.I was both shocked and disappointed to have been treated in this way and believe you should be aware of your employee's actions.

                        I trust that this is not the right way (signal electronics via HAVELLSpvt) does business and that you will mention my concern with the service manager of signal electronics (phone:[protected]) about the incident.I am open to discussing the matter further and should hope you will respond with a solution to prevent this issue to handled through legally at the CONSUMER RIGHT COURT against your firm as customer misbehaving which I have been discussing with my attorney with further NO RESPOND to this mail.

                        I look forward to hearing from you.
                        LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          Sana datta
                          Aug 8, 2021
                          Report
                          Copy

                          Address: Jalandhar

                          I want to log my complaint as everyday in the night we are facing a problem that white color feather mosquitos come through the AC in our room... and we are very frustrated about this.. its been only a month that we purchase a new AC over Ogeneral.
                          Earlier we have o general AC in our room but in last so many years we have not been through this issue...
                          Kindly look in to d matter nd solve my problem. Else my request is to take your AC back we dont need it anymore...
                          LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            V
                            Vipul sosa
                            Aug 6, 2021
                            Report
                            Copy

                            Address: Diyora Elcric zone Katar Gam Police Stesan Bank Of Baroda

                            I filed complain against your shop, for sold me a defective AIR CONDISTIONER, in National consumer Help line kindly note it.

                            Vipul sosa
                            Cont : [protected] [protected]
                            Surat
                            LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              D
                              Divya6024
                              Aug 5, 2021
                              Report
                              Copy

                              Address: Sector 126 noida

                              I have bought my Ac 1 year ago.. And it showed P3 on the display, the mechanic said that gas needs to be filled, so I did the same but after some months again the same thing is happened, My Ac is again showing P3.I suggest everyone not to buy this company as this is really a bad company.It is really bad.nothing has been done till now after the complain also..The gas was leaked by the mechanic himself.And it was their trick to make money.
                              LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
                              Hi, we're really sorry for the experience you had. Please share your complaint number so that our team can look into your issue.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                D
                                Dheeraj17rawat
                                Aug 5, 2021
                                Report
                                Copy

                                Address: Mcf89 vijay nagar near munni aata chakhi, ballabgarh, Faridabad 121004

                                To whom it may concern

                                I bought a LLOYD smart tv in jan 2021, just completed 6 months and we have an incident where it’s screen got cracked from inside.
                                Is that our Indian company like you would serve these type of qualities where a 3 months baby was able to break it from inside just putting her hands on it?
                                I am strongly dissatisfied with your asset, kindly either return my expense on it or replace this asset.
                                LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
                                Aug 05, 2021
                                Updated by Dheeraj17rawat
                                Call me [protected] for any word back
                                Hi, we're really sorry for the experience you had. Please inbox your complaint number so that our team can look into your issue.
                                Helpful
                                2 other people found this review helpful
                                2 found this helpful
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  N
                                  Narendra Prasad Choudhary
                                  Aug 4, 2021
                                  Report
                                  Copy

                                  It is very unfortunate to write that inspite of many complains registered for faulty AC installation since one year none of the technicians has ever rectified this issue.The resultant is continuous seepage of water in the walls and formation of droplets on the pipe.The AC is cooling less now.If the issue is not rectified immediately i will have to go to the higher authority for grievance redressal including consumer forum.
                                  Request for immediate action to resolve the issue free of charge.
                                  Lloyd split AC 1.5 TON 5 STAR INVERTER
                                  LS18I52TA SCH
                                  DOP:8TH AUGUST 2020 FROM ADITYA VISION PATNA
                                  LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    C
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Majji Chittibabu S/o Satyanarayana House No 4.10 Gopal Daspeta Rayagada Road Parvathipuram - 535501 Vizianagaram District Andharapradesh

                                    Respected sir,
                                    Myself chittibabu Majji, i had bought LLOYD Air Conditioner 19A3LR on 20.08.2017. I want to inform that i had raised a complaint 3 months back regarding problem in Compressor but till now there is no solution/repaired till now regarding to my compressor. I therefore, request you to solve my compressor issue at an earliest date. I complaint one Month back but not solve my compressor
                                    LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Hi, we're really sorry for the experience you had. Please share your complaint number so that our team can look into your issue.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      J
                                      Jagga Gill
                                      Aug 2, 2021
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: vpo manuke distt moga 142045

                                      I purchased ac last week but it is not working properly
                                      LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        D
                                        Deepanshu Tanwar
                                        Aug 1, 2021
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: H.N.O 231 village tigra,Gurjar chowk, sec 57, Gurugram

                                        My window ac is not getting on as well as not showing light on display .I faced this issue earlier also this is a manufacturing defect .T he wire gets lose from inside and it stops working.
                                        LLOYD customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit