Show menu
Ask a Question FAQ Sign in
Razorpay
Razorpay Software Private Limited
Customer satisfaction rating: 84%
Submit a Complaint
1038
COMPLAINTS

Razorpay Customer Care

Razorpay Software Private Limited

Website:
TwitterFacebookYoutube
Address
Ground & 1st Floor, SJR Cyber, Laskar Hosur Road
Bengaluru
Bangalore District
Karnataka
India - 560030

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Toll-free:
Toll-free:
up
350
down
138

Additional info

Key Executives

Mr. Harshil Mathur
Co-Founder and Chief Executive Officer
Mr. Shashank Kumar
Co-Founder
Mr. Ayush Bansal
Head of Sales & Operations
Mr. Siddharth Dhamija
Chief Growth Officer
Mr. Arif Khan
Chief Innovation Officer


Customer satisfaction rating
84%
Complaints
1038
Pending
176
Resolved
830
Awesome
Awesome! This company provides an awesome customer support service, responds to our every notification, and resolves most of the user complaints.

Razorpay related photos (1009)

Complaints with pictures are more trusted and informative    View all

Razorpay Complaints & Reviews

Sort by:

[Resolved]

 anwarali09
I booked a ticket on 28/04/2018 from irctc app i made payment through rajorpay upi payment was successfully sent to razorpay hdfc bank account but my ticket not booked here is reference no.-your a/c no. Xxxxxxx2898 is debited by rs.1245.00 on 28-04-18 and credited to [protected]@hdfcbank-razorpay (Upi ref no[protected]. Please refund my amount in my account
Complaint marked as Resolved Jun 12, 2018

Complaint Status


[Apr 28, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Razorpay Customer Care's response Apr 30, 2018
Hi Anwarali,

We have updated you with the transaction[protected] details on the mail with the reference number 185799. Kindly check and feel free to write back to us for any further queries.

Thanks and Regards
Team Razorpay
Complaint comments  Add a comment

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code

    [Resolved]

     Abdul Hakeem P
    Hi,

    I had booked a railway ticket in irctc mobile app using razorpay upi. The money is deducted from my account but ticket is not booked and also not listed in refund list of irctc showing payment not settled, but my money is deducted from by bank. Please refund my money.

    My email id is [protected]@gmail.com

    How shall i send you transaction id?
    Complaint marked as Resolved Jun 6, 2018

    Complaint Status


    [Apr 25, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Razorpay Customer Care's response Apr 26, 2018
    Hi Hakeem,

    We have received your mail regarding the transaction with UPI reference number:[protected] and have updated you with the details on the same with the reference number #184703. Kindly check the mail and in case of further assistance, please feel free to write back to us on the same mail thread.

    Thanks and Regards,
    Team Razorpay
    I tried to book tickets from IRCTC and selected for UPI through Razorpay, but amount has been deducted and tickets was not booked. UPI Ref no.[protected]. Please refund the amount as early as possible.
    Razorpay Customer Care's response, Apr 30, 2018
    Hi Abhishek,

    We checked and see that a refund has been initiated on 26th April . We are getting this checked with the banks. Feel free to write to us on [email protected]razorpay.com for further details on the same.

    Thanks and Regards,
    Team Razorpay
    Booked 1 tickets from irctc website through razorpay gateway. Cancelled both of them later on.
    Irctc refund status says "refunded".
    The money refund, however, hasn't reflected in my bank account.

    Razorpay Customer Care's response, May 2, 2018
    Hi Mitesh,

    We have received your mail with regards to the transaction with reference number id: 100001240992128 and have updated you with the details on the same with the reference number #186119. Kindly check the mail and in case of further assistance, please feel free to write back to us on the same mail thread.
    Mitshruti's reply, May 7, 2018
    Hello plz help me to refund my otherwise I can do case in court and media n all social..about u cheat and fraud with me.
    Helo still I can't ricive any kind of money in bank account .
    When I get.
    Bank says that give us proof
    So what will I do?.
    U fraud
    I go through legal with court if not ricive my money back.

    Complaint comments  Add a comment

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code

      [Resolved]

       Yogeesh B R
      I booked the ticket from using razorpay via upi but ticket didn't got booked but money was deducted from the bank account.

      I had booked a railway ticket in irctc mobile app using razorpay upi. The money is deducted from my account but ticket is not booked and also not listed in refund list of irctc showing payment not settled, but my money is deducted from by bank. Please refund my money.

      My email id is [protected]@gmail.com
      Phone no:- yogeesh b r

      Upi ref no :-
      1.[protected]
      2.[protected]
      Complaint marked as Resolved Jun 3, 2018

      Complaint Status


      [Apr 25, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
      Updated by Yogeesh B R Apr 25, 2018
      Phone Number :- [protected]
      Verified Support
      Razorpay Customer Care's response Apr 26, 2018
      Hi Yogeesh,

      We have received your mail regarding the transaction with UPI reference numbers:[protected],[protected] and have updated you with the details on the same with the reference number #183903. Kindly check the mail and in case of further assistance, please feel free to write back to us on the same mail thread.

      Thanks and Regards,
      Team Razorpay
      Sir
      I booked a ticket from irctc and payment through bhim app by rozarpay but ticket not booked and money debated from my account and credit to raozerpay transaction id[protected]
      So please refund the money to my account
      Thank you

      Razorpay Customer Care's response, May 2, 2018
      Hi Rinkoo,

      We checked the UPI reference number : 811517172021 and see that it was an unsuccessful transaction. You should ideally receive the refund within 10 working days from the date of debit. For further queries, please feel free to drop us a mail to [email protected]
      Complaint comments  Add a comment

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code

        [Resolved]

         wyomeshd
        Hi there,
        I have made payment from BHIM UPI APP for a rail ticket reservation on 24th April 2018. Rs. 330 debited from the account but could not reach to the IRCTC and hence the transaction failed in between.
        Will the deducted amount be credited into my account automatically or is there some process i will have to follow. Thats why i am posting the complaint here. Please do the needful as soon as possible.

        Thanks


        payment from upi to razorpay succeeded but razorpay to irctc not.
        payment from upi to razorpay succeeded but razorpay to irctc not.
        payment from upi to razorpay succeeded but razorpay to irctc not.
        Complaint marked as Resolved May 3, 2018
        Hi there, I had registered my complaint with all proofs on 25th April, and my complaint was forwarded to customer support on the next day. I think, correct Attached information with proof helped customer support to decide it sooner that my complaint is genuine and they confirmed it on 2nd May 2018. Although they said that i will get my refund within 10 working days, but I am happy to get it on the very next day - May 3, 2018. I got the message of refund on my cellphone. Thanks a lot for your support and services.

        Complaint Status


        [Apr 26, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Razorpay Customer Care's response May 02, 2018
        Hey, we checked the UPI reference number :[protected] and see that it was an unsuccessful transaction. You should ideally receive the refund within 10 working days from the date of debit. For further queries, please feel free to drop us a mail to [protected]@razorpay.com
        Complaint comments  Add a comment

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code

          [Resolved]

           Srinivas Chinchili
          Hi razorpay,

          I didn't get my refund for a failed transaction using razorpay on irctc app.
          I have the shared the details of the transaction below in a screenshot and let me know if any other details are required.

          Please look into this issue and get it resolved as soon as possible.

          Let me know if the refund amount will be deposited in my bank account which initiated the transaction.

          Thanks,
          Srinivas


          refund not processed for a failed transaction
          Complaint marked as Resolved Jun 3, 2018

          Complaint Status


          [Apr 25, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Razorpay Customer Care's response Apr 26, 2018
          Hi Srinivas,

          We have received your mail with regards to the transaction with transaction id: [protected] and have updated you with the details on the same with the reference number #184633. Kindly check the mail and in case of further assistance, please feel free to write back to us on the same mail thread.

          Thanks and Regards,
          Team Razorpay
          Made an Irctc booking today ie.s 21apr2018... transaction id[protected] UPI payment..
          2201.80 rs .. deducted from my account without getting any ticket...
          so i kindly request you to refund the concern amount l..
          Razorpay Customer Care's response, Apr 30, 2018
          Hi Bibek,

          We have updated you with the transaction details for which a refund rfnd_A3jnmDxkls9BMI has been successfully processed as on 21st April 2018 .The ticket reference for the mail is 184038 . Kindly check the mail thread for updates on the same.

          Thanks and Regards,
          Team Razorpay
          Complaint comments  Add a comment

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code

            [Resolved]

             mebin1992
            I have ticket today morning and cancel due to tqwl. I got a mail stating refund shortly but till now no status. Please provide me the cureent status. Please find the details below:
            Google transaction id: ci*wmw
            Upi transaction id: 8*3.
            The payememt was initiated through google tez and gateway used was razorpay in irctc connect app. Please do the needful
            Complaint marked as Resolved Apr 25, 2018
            automatically refund came no action from my side

            Complaint Status


            [Apr 23, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Razorpay Customer Care's response Apr 25, 2018
            Hey Mebin,

            We are unable to locate any transaction at our end with this transaction ID. Kindly drop us a mail to [protected]@razorpay.com with the screenshot of the transaction ID and the UPI reference, we will have this looked into and update you on the mail thread.

            Thanks and Regards,
            Team Razorpay
            Sir
            I booked a ticket from irctc and payment through bhim app by rozarpay but ticket not booked and money debated from my account and credit to raozerpay transaction id[protected]
            So please refund the money to my account
            Name. Priyank Rajpoot
            A/c [protected]
            Ifsc code ALLA0210077

            Razorpay Customer Care's response, Apr 30, 2018
            Hi Rinkoo,

            We checked the transaction and see that a refund was processed on 26th April 2018. For further details on the same drop us a mail on [email protected] we will be happy to assist you.

            Thanks and Regards,
            Team Razorpay
            Complaint comments  Add a comment

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code

              [Resolved]

               [email protected]
              I booked a train ticket worth 430 rs by using irctc connect app and paid the amount using razorpay-upi. The ticket was booked in tatkal waiting quota but for some reasons, it not get confirmed and cancelled automatically and it's been 10 days refund amount isn't deposited to my respective bank. Irctc is showing that the amount deposited to razorpay but these guys aren't depositing to my account. Please solve issue quick

              Cancellationid /refundid [protected]
              Transaction id [protected]
              Refund date 18-apr-2018
              Complaint marked as Resolved May 27, 2018

              Complaint Status


              [Apr 23, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Razorpay Customer Care's response Apr 25, 2018
              Hi Ankit,

              We have received your mail with regards to the transaction with transaction id: [protected] and have updated you with the details on the same with the reference number #183292 . Kindly check the mail and in case of further assistance, please feel free to write back to us on the same mail thread.

              Thanks and Regards,
              Team Razorpay
              Used Razor Pay to book ticket in IRCTC . IRCTC showed payement failed but RazorPay deducted money from bank and showed succesful transaction . Please initiate a refund .

              Ticket not got booked but money got debited from irctc app ... I booked through UPI id, kindly refund my money
              My Upi id : [protected]@axisbank
              Email id : [protected]@gmail.com

              Razorpay Customer Care's response, Apr 30, 2018
              Hi Abhishek,

              We have updated you with the transaction details for which the refund rfnd_A3N3UwJfWZ7Rvn has been processed. The ticket reference for the mail is 186441. Feel free to write back to us on the same mail thread for further assistance.

              Thanks and Regards,
              Team Razorpay
              Complaint comments  Add a comment

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code

                [Resolved]

                 u_d_i_t
                Sir
                I m Udit Singhal.I have a transaction of Rs1850 from upi id [protected]@paytm to upi id [protected]@hdfc for my railway ticket on irctc app. The transaction was succeded but my ticket was not booked as the my money is not transfered by razorpay to irctc. Please refund my money.
                UPI Ref ID:[protected]
                Txn ID: HDFADA210005B[protected]A746B0CEDDD042


                I
                I
                I
                Complaint marked as Resolved May 26, 2018

                Complaint Status


                [Apr 24, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                Updated by u_d_i_t Apr 23, 2018
                Dear Sir,
                I m Udit Singhal. I was booking a railway ticket on irctc app of rs 1820. I have done the payment using bhim upi.My upi address is[protected]@paytm.
                The transaction was succeded and money was debited from my account but ny ticket is not booked as by showing no response by bank.
                my email id is :[protected]@gmail.com
                mob : [protected]
                I m attcaching two screenshots for transaction id.
                Please solve the issue as soon as possible.
                Verified Support
                Razorpay Customer Care's response Apr 25, 2018
                Hi Udit,

                We have sent you an update on the mail for the transaction ID : [protected].
                Ticket reference of the mail is 183297.

                Feel free to reach out on the same mail thread for further queries.

                Thanks and Regards,
                Team Razorpay
                Complaint comments  Add a comment

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code

                  Razorpay — I'm complaining about the failure of my transaction [Resolved]

                   Preyo
                  Razorpay — irctc payment failure

                  Dear sir,
                  This is preyoshi saha, i have done my payment of tickets...
                  Complaint comments  Comments  (3)

                  Razorpay — bhim transaction status approved but ticket not booked in irctc showing no response from bank [Resolved]

                   Deblina g
                  Dear sir /madam
                  I tried to booked ticket through irctc app by bhim upi my account has been debited amount rs 2311.80/-upi...
                  Complaint comments  Comments  (2)

                  [Resolved]

                   Rahulcivil991
                  Upi id : [protected]@upi
                  Date: april 2018 at 12:57:35
                  Transaction amount :1240/=
                  I am try to book ticket using irctc android app and pay using bhim app.
                  Bhim app shows transaction approved but irctc app shows no response from bank.
                  I attached 2 transation details. One are from bhim app and other is irctc website

                  Need refund status


                  book ticket using bhim transaction approved but can
                  book ticket using bhim transaction approved but can
                  Complaint marked as Resolved May 31, 2018

                  Complaint Status


                  [Apr 21, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Razorpay Customer Care's response Apr 22, 2018
                  Hi Abhishek,

                  We checked the UPI ref.no- `[protected]`of ₹ 1, 240.00 made on April 21st 2018 and see that it is an unsuccessful transaction.If the funds have been debited and you have not got a ticket confirmation from IRCTC, you will receive the credit in 10 working days. If you do not receive the refunds, Feel free to drop us a email to [protected]@razorpay.com with a copy of your bank statement from the date of debit till date. We will be glad to help.

                  Thanks and Regards,
                  Team Razorpay
                  Complaint comments  Add a comment

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code

                    [Resolved]

                     S Paramasivam
                    Dear sir/madam,

                    I have tried to book a tkt from my irctc id on 16/04/2018 through app' with the option of 'razor payment gateway'. The ticket was not booked /failure but the amount is debited from my account. I was hoping the amount would automatically credited back to my account, but till now i have not received.

                    Trans. Id raz/[protected]/0 dt.16.04.2018

                    Please do the needful to refund my amount.

                    Thanking you
                    Complaint marked as Resolved May 24, 2018

                    Complaint Status


                    [Apr 21, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Razorpay Customer Care's response Apr 21, 2018
                    Hey Paramasivam,

                    We are unable to locate any transaction at our end with this transaction ID. Kindly drop us a mail to [protected]@razorpay.com with the screenshot of the transaction or UPI reference number if this was a UPI transaction, we will have this looked into and update you on the mail thread.

                    Thanks and Regards,
                    Team Razorpay
                    Sir on 16 April I have booked ticket from Delhi to patna on rajdhani(12310)through razorpay but transaction failed but amount got deducted from my account but not received by IRCTC.
                    Transaction id -[protected]
                    And it had been 4 days but I didn't received refund .
                    Kindly look in the matter.

                    Razorpay Customer Care's response, Apr 30, 2018
                    Hi Vikram,

                    We checked the transaction 100001232018310 and see that this has been successfully refunded on 25th April. Please feel free to drop us a mail on [email protected] for further details, we will be happy to assist .

                    Thanks and Regards,
                    Team Razorpay
                    Complaint comments  Add a comment

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code

                      [Resolved]

                       Aeby00
                      Dear sir, i'm abhishek
                      I booked a ticket on 21 april
                      I have paymented in texas app to irctc rail connect but the amount is credited to ur bank but not received by the irctc i have mentioned reference ids
                      App transaction id: [protected]
                      Upi transaction id:[protected]
                      Please chake the mistake and refund my amount to my account
                      Thanking you,
                      Yours faithfully
                      Abhishek


                      transaction failed
                      transaction failed
                      Complaint marked as Resolved May 26, 2018

                      Complaint Status


                      [Apr 21, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Razorpay Customer Care's response Apr 22, 2018
                      Hi Abhishek,

                      We checked the transaction id `[protected]` of ₹ 415.00 made on April 21st 2018 and see that it is an unsuccessful transaction.If the funds have been debited and you have not got a ticket confirmation from IRCTC, you will receive the credit in 10 working days. If you do not receive the refunds, Feel free to drop us a email to [protected]@razorpay.com with a copy of your bank statement from the date of debit till date. We will be glad to help.

                      Thanks and Regards,
                      Team Razorpay
                      Complaint comments  Add a comment

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code

                        [Resolved]

                         Surya Nallusamy
                        05/04/2018, i booked the ticket from using razorpay via upi but ticket didn't got booked but money was deducted from the bank account.

                        I had booked a railway ticket in irctc mobile app using razorpay upi. The money is deducted from my account but ticket is not booked and also not listed in refund list of irctc showing payment not settled, but my money is deducted from by bank. Please refund my money.

                        My email id is [protected]@gmail.com
                        Phone number : [protected]

                        I have attached details of my transaction


                        razorpay irctc booking using upi
                        razorpay irctc booking using upi
                        razorpay irctc booking using upi
                        Complaint marked as Resolved May 29, 2018

                        Complaint Status


                        [Apr 21, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Razorpay Customer Care's response Apr 22, 2018
                        Hi Surya,

                        We have received your mail with regards to the transaction ref. no[protected]. The refund for this transaction has been successfully processed and we have updated you with the details on the mail with the reference number #178086. Kindly check and in case of further queries, please feel free to write back to us on the same mail thread.

                        Thanks and Regards,
                        Team Razorpay
                        Complaint comments  Add a comment

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code

                          [Resolved]

                           veerurai
                          Hi,

                          18/04/2018, i booked the ticket from using razorpay via upi but ticket didn't got booked but money was deducted from the bank account.

                          I had booked a railway ticket in irctc mobile app using razorpay upi. The money is deducted from my account but ticket is not booked and also not listed in refund list of irctc showing payment not settled, but my money is deducted from by bank. Please refund my money.

                          My email id is [protected]@gmail.com

                          How shall i send you transaction id?
                          Complaint marked as Resolved Jun 2, 2018

                          Complaint Status


                          [Apr 20, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Razorpay Customer Care's response Apr 21, 2018
                          Hi Veeru,

                          We are unable to locate any transaction at our end with this transaction ID. Kindly drop us a mail to [protected]@razorpay.com with the screenshot of the transaction or UPI reference number if this was a UPI transaction, we will have this looked into and update you on the mail thread.

                          Thanks and Regards,
                          Team Razorpay
                          this is transaction details

                          Razorpay Customer Care's response, Apr 30, 2018
                          Hi,

                          We checked the refund in reference to 810811592573 has been successfully processed as on 23rd April 2018 for and amount of ₹ 830.00. For further details on the same drop us a mail on [email protected] .

                          Thanks and Regards,
                          Team Razorpay
                          Complaint comments  Add a comment

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code

                            [Resolved]

                             [email protected]
                            Hello,
                            Today, I booked the ticket from using Razorpay via BHIM UPI but ticket didn't get booked but money(1125Rs.) was deducted from the bank account.
                            But i didnot get a confirmation about the my booking against transaction id:[protected].I enquired about this to IRCTC website about booking and transaction the said they didn't get the amount...
                            Plz solve my problem as soon as possible
                            My email id:[protected]@gmail.com
                            Contact No.[protected], [protected]


                            complaining about the payment deduction but booking not done nor amount refunded.
                            Complaint marked as Resolved May 28, 2018

                            Complaint Status


                            [Apr 20, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Razorpay Customer Care's response Apr 21, 2018
                            Hi Kuldeep,

                            We checked the UPI id `[protected]` of
                            ₹ 1, 125.00 made on April 19th 2018 and see that it is an unsuccessful transaction.If the funds have been debited and you have not got a ticket confirmation from IRCTC, you will receive the credit in 10 working days. If you do not receive the refunds, Feel free to drop us a email to [protected]@razorpay.com with a copy of your bank statement from the date of debit till date. we will be glad to help.

                            Thanks and Regards,
                            Team Razorpay
                            I tried to book a ticket from RAJAHMUNDRY to VISAKHAPATNAM, and when I paid through UPI (UPI ID: [protected]@pnb)money got deducted from my account but IRCTC says ticket is not issued due to transaction failure.
                            Transaction ID: HDF6F11185CDE9F439ABA9CBC1209C62965

                            Complaint comments  Add a comment

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code

                              [Resolved]

                               Alok-16
                              For booking my tkt i used razor pay gateway but money got stuck in razorpay. I hd selected bhim upi for the payment and then ingit a request of ticket money from the razor so i accepted that and paid money. But i didnt get a confirmation about the my booking against transaction id:[protected].
                              I enquired about this to irctc website about booking and transaction the said they didn't get the amount... Plz solve my problem as soon as possible


                              complaining about the payment deduction but booking not done nor amount refunded
                              Complaint marked as Resolved May 24, 2018

                              Complaint Status


                              [Apr 18, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Razorpay Customer Care's response Apr 19, 2018
                              Hi Alok,

                              We have updated you regarding the transactions[protected] over the mail thread with reference number 181286. Kindly check the mail thread for further details.

                              -Regards
                              Team Razoroay
                              Complaint comments  Add a comment

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code

                                [Resolved]

                                 Pra0711
                                I tried to book a ticket from Nagpur to Yesvantpur on 12 Apr 2018, but ticket was not booked. After payment there was no redirection on irctc website and money was deducted. Till now, I did not get any message or update on refund status.

                                Please find transaction details below and same, I have attached in photos.
                                Txn id. [protected]
                                Amt Rs. 1305.0

                                Thanks,
                                Prahhakar


                                irctc ticket was not booked but money deducted
                                irctc ticket was not booked but money deducted
                                Complaint marked as Resolved Jun 4, 2018

                                Complaint Status


                                [Apr 18, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Razorpay Customer Care's response Apr 19, 2018
                                Hi Prahhakar,

                                We see that the transaction `[protected]` has not gone through us.
                                Kindly contact the right payment gateway used for the transaction.

                                -Regards
                                Team Razorpay
                                Updated by Pra0711 Apr 19, 2018
                                Thanks for looking at my complaint.
                                Today, I got refund.
                                Complaint comments  Add a comment

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code

                                  [Resolved]

                                   kunwar vishwas
                                  I made a payment for a tatkla ticket using your payment gateway on irctc mobile app, payment done by me using using upi option through phonepe but not received by irctc and there are no response from irctc or your gateway after that. The utr number regarding that payment is[protected] and ticket id is 11096695. I want my payment refund as soon as possible.

                                  Kunwar vishwas singh
                                  Mob [protected]
                                  Kunwar. [protected]@gmail.com


                                  payment done but not received by irctc
                                  payment done but not received by irctc
                                  Complaint marked as Resolved May 22, 2018

                                  Complaint Status


                                  [Apr 17, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Razorpay Customer Care's response Apr 18, 2018
                                  Hi Kunwar,

                                  We have received your mail in regards to UPI transaction[protected] and have updated you with the details on the mail with the reference number #180697. Kindly check and follow the same mail thread for further assistance.

                                  Thanks and Regards,
                                  Team Razorpay
                                  Complaint comments  Add a comment

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code

                                    [Resolved]

                                     abhi.jain8831
                                    I have done IRCTC payment on dated 16/04/ 2018 through Paytm bhim upi but payment not received by IRCTC due to no response from [protected]@hdfc bank while amount deducted from my account.
                                    So still my tickets not confirmed, kindly resolve this issue and refund my amount of 210 Rs.

                                    Kindly find out the same attached data(screenshots)

                                    Regards

                                    Abhishek Jain
                                    Mob. No.- [protected]
                                    mail-abhi.[protected]@yahoo.com


                                    regarding issue of payment not responsed from razorpay to irctc
                                    regarding issue of payment not responsed from razorpay to irctc
                                    Complaint marked as Resolved May 22, 2018

                                    Complaint Status


                                    [Apr 17, 2018] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Razorpay Customer Care's response Apr 18, 2018
                                    Hi Abhishek,

                                    We have received your mail in regards to UPI transaction [protected] and have updated you with the details on the mail with the reference number #180688 . Kindly check and follow the same mail thread for further assistance.

                                    Thanks and Regards,
                                    Team Razorpay
                                    Complaint comments  Add a comment

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code

                                      Featured Complaints