Claimed

Swiggy Complaints & Reviews

1
Updated: Sep 11, 2026
Complaints 5256
Resolved
663
Unresolved
4593
Contacts

File a complaint to Swiggy

Having problems with Swiggy?

File a complaint and get it resolved by Swiggy customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Swiggy reviews & complaints page 101

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
abhijain007
Nov 8, 2021
Report
Copy

Dear Sir / Madam,

I am writing to you to raise an issue about: Online Food Odering

The issue that I have experienced was: Ordered sweets but received noodles and idli sambhar.
Items ordered:
Besan Burfi - 1kg
Dhoda Special - 1kg

Order total is 507 INR and I had applied a coupon for 199 off. Paid 308 via Amazon Pay Balance.

On complaining, I got a voucher of 308 INR that doesn't let me get the same items unless I pay 199.

It occurred on: 4/11/2021

Expected resolution is that you issue refund and coupons. i.e. refund full 308 back to amazon or swiggy wallet and issue a coupon for 199 off.

Since you have already sent 308 coupon without my consent, I now expect you to add 199 to swiggy wallet money so that I can place the same order without paying extra money.
Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
Hi Abhi, we regret disappointing you. Customer satisfaction is our utmost priority. Please write your concerns to us at [protected]@swiggy.in with your registered details. We will definitely address them.
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Somraj84
    from Kolkata, West Bengal
    Nov 7, 2021
    Report
    Copy

    On October 12th order placed (Order no[protected] worth Rs 361 Mobikwik coupon applied assuring Rs 100 cashback but cashback not received. On asking for help their customer care executive Mr Chirag assured I will get the cashback in 10 working days. Cashback still not received.
    Screenshots attached
    Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
    Mobikwik cashback on swiggy not received even after 14 working days
    Helpful
    2 other people found this review helpful
    2 found this helpful
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      M
      Mohammed Badrudduja
      from Hyderabad, Telangana
      Nov 6, 2021
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Hyderabad

      Mobile number: [protected]

      Order Number:[protected]

      Dear Sir/Madam

      I have placed my order for food instructions I call restaurant no one receive the call than I call to swiggy customer care agent I gave him the instructions of my order he told no one is receiving the call next time you give instruction now your order is prepared then I told the agent cancel my order if no cancellation fee is charged he told me wait i will tell you what is charges and suddenly he told me your order is cancelled check in app and refund will be processed within 24hrs I check in my app refund status zero and got message you have charged 100% fee I told the agent why you cancel my order if charges was applicable I have money on tree branches or what you pay because it's your mistake not my...

      I have recording in my phone if you call me i will playback

      So i request you to please solve my problem ASAP

      Thank you
      Faizan e
      Mohammed

      I mailed swiggy 3 to 4 times but they are repeating the same questions that your order was prepared and my reply was your swiggy agent knows that my order was prepared but i was on call with swiggy customer care how would I know I told the agent I want to give instructions to my order if you not taking than cancel my order but no cancellation fee should be apply after 2 to 3 times of failure payment of my order again I pay from other sources of payment I want order on that time I was not joking
      Dec 12, 2021
      Complaint marked as Resolved 
      Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Nov 07, 2021
      Swiggy Customer Care's response
      We understand your concern, Mohammed. Thank you for bringing this forward. We will be sharing this feedback with the relevant team so we can avoid such instances. We will provide stern feedback regarding the same and hope to be more mindful of this in the days to come. In case there are further queries please email us at [protected]@swiggy.in and our team will assist you further.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        C
        culutre voice
        Nov 6, 2021
        Report
        Copy

        Address: Opp.mitc godown meruth road karnal

        Namskar!i have ordred at 10 pm and order not delivred and payment deducted from my account .your app shows 41 minutes.till 2am next morning.i requested to you kindly pay my money.and you are illigly harshed me.kindly reply me.i will goto consumer court.
        Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          K
          Khaleda Khan
          Nov 6, 2021
          Report
          Copy

          Address: Hyderabad

          Order Id- #[protected]
          Ordered Egg Biryani from “Hitex Bawarchi” Hyderabad through swiggy.

          The quality was pathetic They delivered only un-boiled colour rice with 2 boiled egg.

          complained to the swiggy customer care but they refused to provide me the refund or reorder.

          Also they said there’s no point in claiming any refund as they do not have such provisions, the most they can do is to complain the restaurant about the food quality.

          I asked them to let me talk to a senior executive but he refused saying they were busy.
          +1 videos
          Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            A
            Avisikta Naha
            Nov 5, 2021
            Report
            Copy

            Address: Deshbandhupara
            Website: www.consumercomplaints.in/new_complaint

            I orderd votka from swiggy .
            It takes 250 rs.thn it canceled from wine shop.but i dnt get the return money...
            Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              7
              7170Sanjoy das
              from Kolkata, West Bengal
              Nov 4, 2021
              Report
              Copy

              Address: 52 sashi bhusan dey street kolkata700012

              Hello sir or mam i am sanjoy das my id 1311381 my phone number [protected].i faced false delivery problem with genie order and with this issues i informed many times to stop genie order from my id but anyone didn't listen and now id deactivated.i need this job madly we have 5 members in family and one little childlren pls stop my genie order and active my id 🙏🙏🙏🙏🙏
              Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                Rajesh Jattitude
                from Jodhpur, Rajasthan
                Nov 4, 2021
                Report
                Copy

                Address: 402 mahaveer nagar Sangariya fanta Jodhpur Rajasthan

                Dear sir please start my swiggy delivery partner I'd. I'd number is 1513737 and mobile number is [protected]
                Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                1 other people found this review helpful
                1 found this helpful
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  B
                  Bhavana@12
                  from Nagpur, Maharashtra
                  Nov 4, 2021
                  Report
                  Copy

                  Address: Rajat Utsav Apartment kachimet nagpur

                  While placing the order money got deducted from my account but order didn't placed.I request you to refund the money
                  Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    _
                    _112_Ayush Aryan
                    Nov 4, 2021
                    Report
                    Copy

                    Order Number:[protected]

                    This is so shameful. I ordered my meal (2 dosa and 2 idli ) from a restraunt "South ka Swad" worth Rs 299 on 3rd November, 2021 and received hair in the Dosa. I don't know which part of the body, the hair might be. So I threw the entire order as it was very unhealthy to eat. This is very bad. I paid for an order and in a way not received the order. I paid to swiggy for the same and was expecting a good order from swiggy but the day was spoiled and so was the order. I demand a refund against the misbehavior over my order as it was not my fault that I came through this problem.

                    I just need a refund as a part of the compensation worth Rs 299 against my order.

                    For reference, I have also shared the image
                    of hairs in the Dosa.
                    Order Number:[protected]
                    Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      sooraj subramanian
                      from Delhi, Delhi
                      Nov 3, 2021
                      Report
                      Copy

                      Address: Thane west

                      I have ordered food from swiggy. The order was delayed by 30 minutes which is due to Mumbai traffic and can be excused. Second thing, the order was incomplete and the items were spilled all over. The delivery executive spoke to me after keeping the parcel in my lobby was saying that the food is spilled due to improper packing from restaurant. 1 item is completely spilled and other item was missing. When I escalated the matter to swiggy, they were least bothered to enquire the things. Instead they provided a refund of Rs. 39 to my account. Order value was Rs. 311 and the missing and spilled items were 198 rupees. I further escalated the matter to customer care executive and the response was very bad. He simply apologised and closed the matter. I have never seen such a poor customer service.
                      Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        G
                        Ganesh Nemalapuri
                        Nov 3, 2021
                        Report
                        Copy

                        I order chicken biryani swiggy i recieved bad quality food and i complainted to swiggy customer care they noot replaced food and they given the details of the restaurent to file the complaint on restaurent.
                        swiggy is not taking any action on restaurent they are neglecting like this kind of issues so im requesting you to take action on swiggy please
                        Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        1 other people found this review helpful
                        1 found this helpful
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          I
                          Imaanshi
                          Nov 3, 2021
                          Report
                          Copy

                          I always ordered food via cash on dilevery from swiggy but from 2 days due to restaurant mistake I have to cancel my order without cancellation fee. But now they've blocked my account from cash on delivery option for me without my mistake or my fault. The one who made mistake was the restaurant not me then why I have to be blocked. Please resolve it as soon as possible
                          Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
                          Hey Imaanshi, we apologize for the inconvenience caused. We request you to kindly let us know more about the issue by writing to us at [protected]@swiggy.in from your registered email address, so we can look into it and have it fixed at the earliest.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            B
                            baranidharan
                            from Chennai, Tamil Nadu
                            Nov 2, 2021
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            On 1 Nov 2021 @ 18:59 ordered and Prepaid at Copper Kitchen (SWIGGY ORDER ID[protected] for Rs.327) through Swiggy.

                            Around 20:00 IST Swiggy Executive ARRIVED AT MY PLACE and told that he left food at Hotel BY MISTAKE and CHANGED HIS ORDER STATUS AS DELIVERED. Hence I contact Swiggy Help Center, first asked my address, then told to talk with executive, and finally, they told me to send mail to [protected]@swiggy.in

                            Here I lost my money, food not delivered, no response from Swiggy help center.

                            Meanwhile, I checked with Copper Kitchen Hotel, they told that order was dispacted already.

                            I expect some immediate action from Swiggy, but they failed to do so. Till Now (2 Nov 2021, 12:10 pm) no response for me.
                            Dec 23, 2022
                            Complaint marked as Resolved 
                            Resolved
                            Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
                            Hi Bharanidharan, we regret disappointing you. Customer satisfaction is our utmost priority. Please write your concerns to us at [protected]@swiggy.in with your registered details. We will definitely address them.
                            baranidharan's [Complaint's author] reply, Nov 5, 2021
                            This is the reply from [email protected]
                            ==================

                            Greetings from Swiggy!

                            We are dismayed to know about the unpleasant and unfortunate issue you faced with the order118848577019:

                            As we already informed you in the previous mail, we request you to please report immediately within 5 hours the order was delivered to you so that we can raise a dispute with the relevant team and take the right step of action to fix it.

                            In this case, we regret to inform you that we will not be able to close the dispute in your favor, however, we will share a strict word with the restaurant regarding your concern and will work on eliminating such instances in future orders.
                            ​
                            ​Please feel free to contact us back at www.swiggy.com/support, in case you need any further assistance.

                            Regards,
                            Varun Kumar
                            Swiggy Support Team.
                            So it is proved that there is no guarantee for my food or money refund even the mistatke is absolutely with swiggy executive, if you want to report to swiggy via mail. Then why app has help and support . I reported them within 5 minutes.

                            Within 5 hours time period, how can i shoot mail..

                            Evening ordered at 7, delivery executive reported me 8 pm. At that time, my priority will be arranging food and sleep or shooting you complaint mail. Will you do this in that time.

                            That too 5 hours is reporting time. But your response time is 10-12 hours, what at shame ??? even that help team asked me to send mail but not told me time of 5 hours, because they also don't aware of that 5 hours.

                            One thing is clear. Swiggy - Hotel - swiggy executive - some scandals.

                            Because i lost trust on swiggy. You get money, wont delivery food, wont arrange refund, no actions on after 5 hours. - because of your arrogant mail - have to complaint within 5 hours.
                            baranidharan's [Complaint's author] reply, Nov 9, 2021
                            Received from Swiggy -- VERY ADAMENTLY DOING BUSINESS WITH NO ACT OF BUSINESS. UNFIT FOR DOING BUSINESS

                            =======================================================================================

                            Greetings from Swiggy.

                            We are in receipt of your report regarding the issue you faced with the order: ​118848577019.

                            Unfortunately, we cannot resolve the issue at this time, since it has been more than 5 hours since it occurred.

                            Having said that, if any such incident occurs in the future, we request you to please report it within 5 hours of the order being delivered to you, so that we can raise a dispute with the relevant team and take the right steps to fix it.

                            Please feel free to contact us, if you require further assistance at www.swiggy.com/support.

                            Warm Regards,
                            Arindam Das
                            Swiggy Support Team
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            2 Comments
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              K
                              Kavyarukman
                              from Thiruvidaimaruthur, Tamil Nadu
                              Nov 2, 2021
                              Report
                              Copy

                              I have ordered sweets and snack from Ganga sweets for Rs473 through swiggy. I have paid online Rs 473 via GPay and the money got debited twice from my bank account.
                              Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                M
                                Mutthumadhavan Devshivamani
                                Nov 2, 2021
                                Report
                                Copy

                                I am not able to receive the genie orders
                                Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
                                Hi Mutthumadhavan, we understand your concern, and we apologize for the ordeal. Request you to raise your concern specifying your DE ID and location details via the Swiggy Connect form from the partner app and our team will address the issue within 24-48hrs. Alternatively, you could also write us at [protected]@swiggy.in for assistance.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Sunil Srk Vlogs
                                  Oct 31, 2021
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: Mumbai Kharghar swiggy hub

                                  I start working swiggy 2019 jaise hi korona chalu hua mai kam nahi kar paya aur mera id deactivate ho gaya I like to work only swiggy no any companies bec love to work with swiggy please sir mera id open kijiye mai duty karna chahta hun thanku so much.
                                  Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Hi Sunil, we understand your concern, and we apologize for the ordeal. Request you to raise your concern specifying your DE ID and location details via the Swiggy Connect form from the partner app and our team will address the issue within 24-48hrs. Alternatively, you could also write us at [protected]@swiggy.in for assistance. In case you would like to re apply for the job kind fill the form at http://srkl.in/6183BLjMu3.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    N
                                    Nitinkarnawat
                                    from Bengaluru, Karnataka
                                    Oct 30, 2021
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Hi i have placed 2 cakes from aburee le chocolatier, Kormangla from swiggy, 1 for my mom birthday and 1 for my sister. And in that 1 cake of my mom birthday was damaged alot from the bottom. I have raised issue with the customer care they saying sorry it happened we will give you 390rs coupon code. I said them i need full refund of my cake amount not the coupon, coz i have paid 800₹ for the cake and they offering me ₹390 coupon, i said them i need full refund not the coupon or else i will raise a complaint in consumer court. They dint gave any response on that and hanged the chat. And the call is not getting connected, so I request you pls to take an action and get the amount refund back please, Thankyou.
                                    Dec 14, 2021
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Oct 30, 2021
                                    Swiggy Customer Care's response
                                    Hi Nitin, it is awful to know that your sister's and mother's birthday cakes were not up to your expectations. Please email us with the order ID via [protected]@swiggy.in, we will look into the matter and help you with this.
                                    Oct 30, 2021
                                    Updated by Nitinkarnawat
                                    Order id is #[protected]
                                    Verified Support
                                    Oct 31, 2021
                                    Swiggy Customer Care's response
                                    Thank you for the order details. We have highlighted the case with the relevant team and they should be reaching out to you over a call to discuss further in this regard. We request your patience in the interim.
                                    Order id.#[protected]
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      Ronuayy
                                      Oct 29, 2021
                                      Report
                                      Copy

                                      When we are going to login to swiggy account its showing mobile number already used in last 6 months, please resolve this problem.
                                      Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        anilbarasa
                                        from Jodhpur, Rajasthan
                                        Oct 29, 2021
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Jodhpur
                                        Website: Plz on my de id

                                        Sir i am anil barasa working in swiggy delivery partner for a long time OR very honest and hard work all the time 3 years never any complaint i have but today company temporarily deactivated my de id please Sir i request you on my de id 1165193 please do i need job please sir
                                        My account deactivate not warning and not call suddenly my account deactivate center team please request you on my de id
                                        Nov 12, 2021
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        ..
                                        Swiggy customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Oct 29, 2021
                                        Updated by anilbarasa
                                        Call me center team [protected]
                                        De id - 1165193

                                        Verified Support
                                        Oct 30, 2021
                                        Swiggy Customer Care's response
                                        Hey Anil, kindly fill the SWIGGY CONNECT FORM so that our team can help you with the matter within 24-48 hours. If not, please share your DE ID along with your concerns, email us via [protected]@swiggy.in, we will look into the matter and help you.
                                        Oct 31, 2021
                                        Updated by anilbarasa
                                        Sir i don't know which is the swiggy connect form i have made my swiggy app my help ticket send the screenshot of it please keep helping me your family work alone or walk home it is my take sir help me

                                        Hello sir or mam i am sanjoy das my id 1311381 my phone number [protected].i faced false delivery problem with genie order and with this issues i informed many times to stop genie order from my id but anyone didn't listen and now id deactivated.i need this job madly we have 5 members in family and one little childlren pls stop my genie order and active my id 🙏🙏🙏🙏🙏
                                        Temporary disability my ID please open the my ID 1667273
                                        Sir my ID temporary deactivate sir please open the my ID 🙏🙏🙏🙏🙏I'd 1667273
                                        Mob. [protected]
                                        Please help me sir my ID temporary deactivate plz open the my ID 🙏🙏
                                        🆔 1667273
                                        Mob. [protected]
                                        Helpful
                                        26 other people found this review helpful
                                        26 found this helpful
                                        4 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit