Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1106

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
R
reking502
from Gurgaon, Haryana
Oct 21, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201301

I have ordered jbl flip 3 on 29th sept big billion sale, it got delivered late by 10th oct later when i raise the refund request, & without any confirmation they cancelled the refund; as it was under refund policy and now they are saying concerned team will get back to you by 24th oct.

Its totally fraud as they say if you are flipkart plus customer we provide a better service, i donot know is this they call a better service

Order id : od[protected]
Seller: retailnet
Service provider : flipkart
Nov 22, 2019
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Oct 22, 2019
Flipkart Customer Care's response
We will revert on it.
Verified Support
Dec 27, 2019
Flipkart Customer Care's response
Hi,

We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your JBL Flip 3 Splashproof Portable Bluetooth Speaker with order ID OD[protected].
We’d like to let you know that the seller has confirmed that the refund Of Rs.3499/- has been completed on 30 Oct 2019 and should be reflecting on your account by 31 Oct 2019.

You may contact your bank’s customer care using the number mentioned on the back of your card in case you need further assistance with transaction reference number[protected].
If they are unable to help, you may raise a dispute with the bank's grievance cell.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    D
    Debijack
    from Surat, Gujarat
    Oct 21, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Umra Gam ,near svnit engineering college, Surat, Gujarat, 395007

    Dear sir
    My name is ajit bala
    I live in surat gujarat
    I was order on flipkart on 4 october online prepaid order phone name is redmi note 7s.
    I was got on 15 october wooden block instead of phone.
    I was several times complain to flipkart but flipkart said you are do fir against seller this is not our responsibility to fir against your seller.
    I was mentally dipress.
    Sir please help me
    I am hope less.
    Ajit bala
    My mobile no is[protected]
    Nov 22, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Oct 22, 2019
    Flipkart Customer Care's response
    Hi Ajit,

    We’re writing about your return request for Redmi Note 7S (Sapphire Blue, 64 GB).

    As per the previous discussion with the team request you to share the FIR copy in order to assist you further.

    Hope to hear from you soon.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      R
      R M KALIRAMAN
      from Mumbai, Maharashtra
      Oct 21, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: H.No.2776,Urban estate, jind, Jind, Haryana, 126102

      [protected]
      My flipkart account is shown blocked, I don't know the reason . The diwali sale is going on and I want to purchase some gifts for my family. Few months ago it is showing "something went wrong please try later". Then I think I forgot my password, I changed my password but no result, and with OTP, it receives on my phone no. but same result. I had removed older mail from the account & register new one but I forget it. Please unblock my account.
      I am not a reseller.
      I am a housewife.
      I made this account to give happiness to my family.

      So please help me to unblock my account
      Nov 24, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Oct 21, 2019
      Updated by R M KALIRAMAN
      I didn't get complaint no.
      Verified Support
      Oct 23, 2019
      Flipkart Customer Care's response
      Hi, We are sorry to let you know that our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        M
        minturanjan
        Oct 21, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Rajosmita Regency 103/D Indira Gandhi Road Flat No:C/1 Hooghly Sadhurgali, Near Sadhur Gali Konnagar, 712235

        Order id-OD[protected] recd on 15.10.2019. After 2 days trying installation executive unable to complete the fix the wardrobe due to door overlapping problem. Finally they dismantle it and covered in box. Replacement request done but till date no response received when the materials will be despatched and lift the defective materials. Unable yo contact flipkart customer care nor recd. Any call from Flipkart. We are feeling very helpless whether our money can go waste. Please help me.
        +1 videos
        Feb 11, 2020
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Oct 23, 2019
        Flipkart Customer Care's response
        We will revert on it.
        Oct 24, 2019
        Updated by minturanjan
        Please confirm when the replace material will be received.
        Nov 04, 2019
        Updated by minturanjan
        Not till date.
        Verified Support
        Dec 27, 2019
        Flipkart Customer Care's response
        Hi,

        We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your Crystal Furnitech Aspire Engineered Wood 4 Door Wardrobe with order ID OD[protected].
        We’d like to let you know that the seller has confirmed that the refund Of Rs.16105/- has been completed on 19 Nov 2019 and should be reflecting on your credit card by 27 Nov 2019.

        You may contact your bank’s customer care using the number mentioned on the back of your card in case you need further assistance.
        If they are unable to help, you may raise a dispute with the bank's grievance cell.
        Helpful
        1 other people found this review helpful
        1 found this helpful
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          S
          ShZ Channel.
          from Delhi, Delhi
          Oct 21, 2019
          Report
          Copy

          Address: Thrissur, Kerala, 680751

          I didn't get any reward which I won during bigbillon days playing hard. They tell me that "We are sorry to let you know that we've got a confirmation from seller that as per the terms and conditions of the contest you are not the eligible to play the game.

          Sellers and Flip kart reserve the right to disqualify you from the benefits of this Contest."

          What the hell is this supposed to mean. I have done nothing and they tell me I am In eligible and I can't play the games now. They completly blocked me. I have nearly 1200+ coins to be credited, 2 powerbank, 2 earphone, 2 100rs gift card and one 50rs giftcard to be credited as my win . I have all the proof of that. What the hell should I do. I need justice.
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Oct 23, 2019
          Flipkart Customer Care's response
          Hi, Thanks for getting in touch. We are sorry to inform you that we are unable to find your account details from the shared information. Request you to share the registered email ID in order to assist you further. Hope to hear from you soon.
          Oct 27, 2019
          Updated by ShZ Channel.
          [protected]@ Google's Gmail is my email ID.

          No resolution regarding my complimint.
          Simply fooling me and making me an ### if I call your damn customer support.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            G
            GopuMyd
            from Hyderabad, Telangana
            Oct 21, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Hyderabad, Telangana

            I have ordered the Flipkart SmartBuy Trimmer for men on 7th OCT in sales. They promised to deliver on 12th, but never delivered. While doling followup from my side they are keep giving dates and missing. They gave 17, 18, 19, 21st (today), bit nothing happened. I paid amount and I am behind them for my product, what the worst situation as a buyer. Customer care service is more worst, the IVR asks to chose the options, but after choosing the options, still it will asks you select options 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ðŸ¤... Intensionally they are blocking the complained users.
            Nov 27, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Oct 23, 2019
            Flipkart Customer Care's response
            We will revert on it.
            Verified Support
            Dec 27, 2019
            Flipkart Customer Care's response
            Hi,

            Order id - OD[protected]

            We are sorry for the trouble you had to go through as the above mentioned order was not delivered to you.

            We are sorry to let you know that your order for the product Flipkart SmartBuy AT4880A Runtime: 120 Min Trimmer for Men has been cancelled by Logistic due to unforeseen reasons. We request you to place a fresh order.

            However, the seller has completed the refund on 25 Oct 2019 and it should be reflecting in credit card by 04 Nov 2019.

            Your kind understanding is appreciated.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              R
              rintusutar
              from Delhi, Delhi
              Oct 21, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Flipkart Internet Private Limited, Buildings Alyssa, Begonia & Clove Embassy Tech Village, Outer Ring Road, Devarabeesanahalli Village, Bengaluru, 560103, Karnataka, India., Bangalore, Karnataka, 560103
              Website: www.flipkart.com

              I am not satisfied with the product and when I requested to return the product, technician should have seen the product but he did not see the product and cancelled my request by flipkart .then I talked to customer executive then only keep me hold on calls and giving no any solution and disconnect my calls then I tried to contact customer care repeatedly but I am still getting no response from it . I want to return product and refund as soon as possible .
              Nov 26, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Oct 23, 2019
              Flipkart Customer Care's response
              We will revert on it.
              Verified Support
              Dec 27, 2019
              Flipkart Customer Care's response
              Hi,

              We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your Samsung Galaxy S9 Plus (Coral Blue, 64 GB) with order ID OD[protected].
              We’d like to let you know that the seller has confirmed that the refund Of Rs.32599/- has been completed on 24 Oct 2019 and should be reflecting on your account by 01 Nov 2019.

              You may contact your bank’s customer care using the number mentioned on the back of your card in case you need further assistance.
              If they are unable to help, you may raise a dispute with the bank's grievance cell.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                K
                kush pawar
                from Pune, Maharashtra
                Oct 21, 2019
                Report
                Copy

                I had ordered Philips iron from Flipkart
                And promise delivery date was 3rd oct but still I didn't get that product and they always telling to to wait 48 hours,
                They are wasting my time as well as money and mental distress,
                They are not discuss with me property,
                And also not provide proper status,
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  P
                  Puneetha SA
                  from Mumbai, Maharashtra
                  Oct 21, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: 66/17-18, Begur main road, Bangalore, Karnataka, 560068
                  Website: Flipkart

                  Hi team,

                  I had ordered Bluetooth headset from flipkart but unfortunately the quality of the product was not good hence I had raised return request for the same.

                  Even this was accepted by flipkart and they have initiated for refund. They said product will be picked up within 4 to 5 days.

                  But these people sent the executive very next that too on Sunday. Sunday nobody will be there even I have was not there so I told the executive to reschedule the pickup but that bugger cancelled now I m not even getting the option to return it.

                  After that I spoke with 2 of the executives who were not fit for the job.

                  They both disconnected the call without any resolution.

                  Again I got a call from the customer care these guys doesn't even know to speak English. Simply placed my call on hold for hours together and they have supervisor or manager on the floor.

                  The product is of 499RS/- worth that's of no use no I need refund on the same and action should taken against the agent Sandhya who spoke with singularly without respect.
                  Nov 26, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Oct 23, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  Hi, We are sorry for the trouble caused. However, the seller has initiated a return request for a refund of your Flipkart SmartBuy ONB18AA008 Bluetooth Headset with Mic. We are happy to let you know that the courier service provider has confirmed the pickup from your address by 26 Oct 19. Once the product is picked up and reaches the warehouse then the seller will process for a refund. This refund will reflect within 9 business days as per standard banking procedures.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    Shiva Manish Reddy
                    from Mumbai, Maharashtra
                    Oct 21, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Vikram Reddy Residency, Snehapuri Colony, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500018

                    I bought a new washing machine from flipkart, which was delivered on 18th of october. There was a message that the installation and demo of a newly bought washing machine will be given on 19th of october 2019 and today its 21st of october, till today there is no one who has contacted or has come to install and show the demo of the product.
                    This is what flipkart's service is, the worst service i have ever seen.
                    Nov 23, 2019
                    Complaint marked as Resolved 
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Oct 22, 2019
                    Flipkart Customer Care's response
                    We will revert on it.
                    Verified Support
                    Dec 27, 2019
                    Flipkart Customer Care's response
                    Hi,

                    Order id - OD[protected]

                    We are sorry for the trouble you had to go through.

                    We are happy to inform you about your product IFB 6 kg 2D Wash Fully Automatic Front Load with In-built Heater White has been installed on 23 Oct 2019.

                    Hence, closing the complaint from our end.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      D
                      Deepak56755
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Oct 21, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      My name is deepak sharma

                      My refund id (PR19091908345025764139005)

                      My order id(Â OD[protected]

                      My cancellation id ([protected])

                      I placed an order on flipkart on 18 sep 2019 through hdfc debit card emi of 7390 which i have to pay in 9 months emi of 679rs and next day I had cancelled my loan on flipkart of 7390 on 19 sep 2019, even then my emi of 679 was debited from my account on 5 oct 2019 and next emi due date is 05 oct 2019 and my loan account is still active as hdfc bank is saying.
                      I have registered so many complaints on your customer care but they just note complaints and give time and do nothing...

                      Now i am totally frustrated and irritated to call and messages again and again. Even i sent my account statement to flipkart that i have not been refunded.
                      Jan 28, 2020
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Oct 23, 2019
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Oct 23, 2019
                      Updated by Deepak56755
                      Kindly slove my issue fast
                      Verified Support
                      Dec 27, 2019
                      Flipkart Customer Care's response
                      Hi Deepak,

                      We are sorry for the trouble caused.

                      We tried to reach you on[protected] but could not reach you.

                      We'd like to inform you that the seller has initiated a refund of Rs.7390/- back to your source on[protected]. This refund will reflect within[protected] as per standard banking procedures.

                      In case, you do not receive your refund as mentioned, please get in touch with your bank's customer support and check the status.

                      Bank transaction id:-8936959

                      Hope this helps.

                      Thanks,
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        N
                        Naush39
                        from Hyderabad, Telangana
                        Oct 21, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Flipkart have game zone and in which they have guess what and other game. It is fraud because it already show the high score of 2171 which is impossible. If someone give all the answer correct he gets only 2050 max score how can anyone score 2170 everyday which is impossible. I really hate these fraud tricks of componeys and i need some one take action on it i can complain wherever you want but this fraud needs to be stop they fooling people very badly. Do something take action against them.
                        Nov 28, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Oct 22, 2019
                        Flipkart Customer Care's response
                        Hi, Thanks for getting in touch. We are sorry to inform you that we are unable to find your account details from the shared information. Request you to share the registered email ID in order to assist you further. Hope to hear from you soon.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          Srijan Lathi
                          from Mumbai, Maharashtra
                          Oct 21, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Jaipur, 324009

                          Seller is not giving refund for my mobile redmi note 7 S N He is rejecting my Request for refund .I Have been Waiting Since 5 Days but continously seller is rejecting my request . Flipkart Has their Own Sellers N They hve policies that will favour flipkart only .So They R Cheating The Customer n making them Fool .So I Want Flipkart to issue my refund otherwise i will hve to file a complaint Against u in consumer forum.
                          Nov 23, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Oct 23, 2019
                          Flipkart Customer Care's response
                          We will revert on it.
                          Verified Support
                          Dec 27, 2019
                          Flipkart Customer Care's response
                          Hi,

                          We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your Redmi Note 7S (Sapphire Blue, 32 GB) with order ID OD[protected].
                          We’d like to let you know that the seller has confirmed that the refund Of Rs.1900/-, 6389 has been completed on 09 Nov 2019, 08 Nov 2019 and should be reflecting on your account by 19 Nov 2019,
                          18 Nov 2019.

                          You may contact your bank’s customer care using the number mentioned on the back of your card in case you need further assistance with transaction reference number[protected], IGAHFFCFL1.
                          If they are unable to help, you may raise a dispute with the bank's grievance cell.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            ashishmahadik
                            from Mumbai, Maharashtra
                            Oct 21, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Flipkart Internet Private Limited, Buildings Alyssa, Begonia & Clove Embassy Tech Village, Outer Ring Road, Devarabeesanahalli Village, Bengaluru, 560103, Karnataka, India, 400102

                            Order Date :3rd Oct, Expected Delivery Date :5th Oct, Extended Delivery Date :15th Oct.

                            Order Cancelled :15th Oct, Refund Date: Not Yet Received.

                            Flipkart has delayed the delivery for 12 Days, with numerous commitments which they failed to fulfill. I had multiple followups, call backs with the Inefficient Flipkart customer care team for the delivery concern, However they were never of any help.

                            Considering the delay for delivery i sought to cancel the order to get the refund, and now i get to know that the refund will only be initiated once seller gets his product.

                            My money is suck with the flipkart for almost 20 days now and no proper support from the flipkart team.
                            Oct 25, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Based on the escalation email to [email protected], my issue was escalated to the concern dept, However they took their own sweet time to complete the process and everything moved n their own terms. It took almost 21 Days to close this Order to Refund Process... One of the worst customer service i have encountered and likely would try to refrain using Flipkart for expensive items...
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Oct 23, 2019
                            Flipkart Customer Care's response
                            We will revert on it.
                            Oct 23, 2019
                            Updated by ashishmahadik
                            Below is an extract from the Flipkart Support for the query:
                            We are sorry to hear that you have to return 'Redmi Note 7 Pro (Neptune Blue, 64 GB)'.

                            We would like to let you know that the seller will refund Rs.9899/- as soon as he gets the product back. So, kindly have patience for a bit and be assured that the problem will get resolved quickly.

                            We would like to thank you for your continued trust and support.

                            ---- I would like to point out to the team i have kept enough patience, but i do not understand how long i need to as i do not see any resolution towards the issues raised... Today marks 20th Day to the order neither haave the Phone nor my MONEY...
                            Verified Support
                            Oct 26, 2019
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi, We are sorry for the trouble you had to go through about the delivery of your product(Redmi Note 7 Pro (Neptune Blue, 64 GB). As per the discussion with the team, we'd like to inform you that the seller has initiated a refund of Rs.9899/- to your credit card on[protected]. This refund will reflect within[protected] as per standard banking procedures. Your kind understanding is appreciated.
                            Verified Support
                            Dec 27, 2019
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi, We are sorry for the trouble you had to go through about the delivery of your product(Redmi Note 7 Pro (Neptune Blue, 64 GB). As per the discussion with the team, we'd like to inform you that the seller has initiated a refund of Rs.9899/- to your credit card on[protected]. This refund will reflect within[protected] as per standard banking procedures. Your kind understanding is appreciated.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Surendra...
                              from Chennai, Tamil Nadu
                              Oct 21, 2019
                              Report
                              Copy

                              Address: Surmandir carnival cinema Abu highway palanpur, Banaskantha, Gujarat, 385001

                              Dear Team,
                              This is to inform you that i had purchased 12V SMPS in last month with one year warranty but i had call your team Ms Neha he has saying this not our warranty its company warranty but you have gone to service and they are repair your product but service center not here me kindly rectify for the same a lot of proof of product.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                Saravanakumar hearty
                                from Chennai, Tamil Nadu
                                Oct 21, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: 43, Kongu Nagar, INgur road, Chennimalai, Erode, Tamil Nadu, 638051

                                I have ordered Realme XT (Pearl White, 128 GB), but received one was Realme XT (Pearl blue). They are not accept for replacement, kindly check and help.
                                I called many times regarding this to flipkart complaint care, they are not responding. I registered complaint on 06/10/2019, but still they not resolved my issue. I called many times regarding this issue, they simply tell "will resolve within 2 days". Kindly help me..
                                Nov 25, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Oct 23, 2019
                                Flipkart Customer Care's response
                                We will revert on it.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Sunny@123456
                                  from Noida, Uttar Pradesh
                                  Oct 21, 2019
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: Ghaziabad, Uttar Pradesh, 201009

                                  I have bought this product in exchange scheme on 13th oct'19, and they delivered it on 14th oct'19 and taken my old machine but when installer open the box it was the wrong model and different colour. Therefore i talked with flipkart for exchange but they took casually and after plenty of calls and escalations, they are just making a call w/o any commitment. Still i am waiting for a machine, i have stuck now due to no money back policy, even i don't have any machine right now till today i. E 21st oct '19.

                                  Just one important note when anyone order a machine, flipkart took only one day for delivery but when they delivered wrong / defective itesm they never bother for customer and they took endless time...
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Oct 22, 2019
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Hi Sunny, We are happy to inform you about your replacement of the Bosch 7 kg Fully Automatic Front Load Silver has been approved by the seller. We would like to let you know that the courier service provider has confirmed the pickup and delivery of the product from your address by 24 Oct 19. The seller will ship the replacement to you via the courier service provider and this will reach you by 24 Oct 19. You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN.
                                  Oct 22, 2019
                                  Updated by Sunny@123456
                                  THERE IS NO NEW IN YOUR COMMENT, MY SIMPLE QUESTION IS, IN NEW ORDER FLIPKART TAKES ONLY 1 DAY BUT WHEN YOU MAKE MISTAKES YOU SIMPLE MENTIONED 8 DAYS, STILL CAN'T SAY HOW MANY DAYS??? WHAT CUSTOMER DO, YOU HAVE TAKEN OUR OLD MACHINE ???
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    G
                                    gauravpathak13
                                    from Allahabad, Uttar Pradesh
                                    Oct 21, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Allahabad, Uttar Pradesh, 211006

                                    I have ordered an IFFALCON 50 inch LED SMART Television from Flipkart but received a defective product and placed a replacement for the same but even after the technician visit I was not provided replacement which was supposed to be completed by 12th October 2019. Even when I try to contact Customer care they just to deviate and keep on initiating newer and newer dates for the resolution and even without calling me they just a message that they did try to call me for which when i Contacted them instantly they could not provide resolution to me. They are just repeating the same lines over and over again.
                                    If they can not provide the product at least refund my money. They are just cheating with us
                                    Mail ID [protected]@gmail.com
                                    Nov 23, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Oct 23, 2019
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    We will revert on it.
                                    Verified Support
                                    Dec 27, 2019
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi,

                                    Order id - OD[protected]

                                    We are sorry for the trouble you had to go through.

                                    We are happy to inform you about the replacement of the product iFFALCON by TCL AI Powered K31 125.73cm (50 inch) Ultra HD (4K) LED Smart Android TV with HDR 10 has been delivered on 26 Oct 2019.

                                    Hence, closing the complaint from our end.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      D
                                      DeepakUttarwar
                                      from Delhi, Delhi
                                      Oct 21, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: B-201, Solitaire Residency, Rahatani Road, Behind Rohan Honda, Pimple Saudagar, Pune, Pune, Maharashtra, 411017

                                      Hi, I had ordered two products from Flipcart on 1st October. Expected delivery date was 7 October however its 21 today and the order is still shows in shipping. Customer service talks non sense and does not know where's my order. Money has been deducted when the order is made. Very poor customer service. Customer service representative does not have manners to talk and put my call on hold without saying anything . They were laughing and making fun of my frustration. Companies like this shold be locked out.
                                      Nov 23, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Oct 23, 2019
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We will revert on it.
                                      Verified Support
                                      Dec 27, 2019
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      Hi,

                                      Order id - OD[protected]

                                      We are sorry for the trouble you had to go through.

                                      We are happy to inform you about the product Syska 4 Way Power Plug - 0401 4 Socket Surge Protector has been delivered on 05 Nov 2019.

                                      Hence, closing the complaint from our end.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        S
                                        sudiptosur
                                        from Mumbai, Maharashtra
                                        Oct 21, 2019
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: 31/B,Rakhal Ghosh Lane, Kolkata, West Bengal, 700085

                                        They said i have high return issue.. Seriously.. I am using flipkart from 2013... I found a product without the actual product... Is this is the way to solve my issue... Even now they blocked my account... Kindly unblock my account... My mobile number is [protected]... This is the mobile number which i use to log in.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit