Show menu
Close
FAQ FAQ Categories Categories Sign in Sign in
Close
Godrej Properties
Godrej Properties Limited
Customer satisfaction rating: 50%
Submit a Complaint
313
COMPLAINTS
ADVERTISEMENT

Godrej Properties Customer Care

TwitterFacebookLinkedInYoutube
Address
Godrej Bhavan, 4th Floor, 4A Home Street, Fort
Mumbai
Mumbai City District
Maharashtra
India - 400001

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Toll-free:
Toll-free:
up
30
down
26


Fax:
Fax:
+91 22 2207 2044  

Submit a Complaint
Customer satisfaction rating
50%
Complaints
313
Pending
57
Resolved
139
Good
Good news! We have a good connection with the company and they're good at resolving user complaints.

Godrej Properties related photos (42)

Godrej Properties Complaints & Reviews

Sort by:
Report
Copy

I have purchase a appartment in Godrej Exquisite, Tower 2, Appt 3006 via your Broker DRE Homes in Dubai. The broker had promised discount of one lakh rupees to be paid to me on this deal once i have done my 10% payment to Godrej. I have already paid 25% of my payment to Godrej, however the broker has not yet paid me the discount amount, reason being Godrej has not paid him his brokerage.

This is extremely unacceptable. Kindly have the matter resolved soon.

People involved:
DRE Homes:
Rajan Tiwari
Ayush Kanoria

Godrej :
Palka Sejpal
Neetu Singh
Prashant Benjamin

Complaint Status


[Apr 08, 2021] Godrej Properties customer support has been notified about the posted complaint.
We apologize for the unpleasant experience you had. Request you to share your contact number and flat details via direct message so that our team member can connect with you at the earliest to assist you further.

Regards,
Team Godrej Properties
Add a comment
Helpful +1
Share

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    Report
    Copy

    I had book a flat in Godrej nirvaan towers phase 2 but I can’t go ahead with the booking.
    I have paid 10 percent money and now have raised a request for cancellation of flat. I raised request on 3 March 2021.
    But sales manager not giving any reply.

    Complaint Status


    [Apr 08, 2021] Godrej Properties customer support has been notified about the posted complaint.
    Dear Pushpa,

    We apologize for the unpleasant experience you had. Request you to share your contact number and flat details via direct message so that our team member can connect with you at the earliest to assist you further.

    Regards,
    Team Godrej Properties
    Add a comment
    Helpful
    Share

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      Payment cheque after possession notice delivered on[protected] by speed post. Delivery proof mailed to the relationship manager...
      Helpful
      Share
      Report
      Copy

      Sir,
      Pathetic RM Gaurav Joshi has been assigned to us who is delaying our agreement on purpose and never responds to us on time.

      Really harassed by him. We have booked flat in Green clove, Mahalunje Pune

      Request to look into matter urgently

      Regards,
      Parnika

      Complaint Status


      [Apr 05, 2021] Godrej Properties customer support has been notified about the posted complaint.
      Dear Parnika,

      We apologize for the unpleasant experience you had. Request you to share your contact number and flat details via direct message so that our team member can connect with you at the earliest to assist you further.

      Regards,
      Team Godrej Properties
      Add a comment
      Helpful
      Share

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        Hello, . Please help us, we are all suffering from poor communication from Godrej Avenue Team members, the staff you have...
        Helpful +1
        Share
        Report
        Copy

        We had paid refundable token online at the behest of a Godrej Properties RM who throughout communicated for the booking from Godrej Property email ID. The actual % stake of Godrej Properties in the Project was kept undocumented and obscured. The documentation with UP RERA on its site for this project also seems to be fraudulent. We did not opt for a booking and wanted our refund. That is stuck with them. We want immediate refund with interest and necessary documents related to the token paid to the company at the behest of Godrej Properties. There is no justification for its forced retention by them even though for 45 days. We feel cheated. Our enq Nos were Enq[protected], Enq[protected] and Enq[protected]. Rajeev Agrawal

        Complaint Status


        [Apr 01, 2021] Godrej Properties customer support has been notified about the posted complaint.
        Dear Rajeev,

        We apologize for the unpleasant experience you had. Request you to share your contact number and flat details via direct message so that our team member can connect with you at the earliest to assist you further.

        Regards,
        Team Godrej Properties
        Add a comment
        Helpful
        Share

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          I have booked flat in Godrej woodland plot no 36 on 27th March 2021 by paying Rs. 1, 000, 00 as token amount. Cancelled the...
          Helpful
          Share
          Hello,

          During the last week of February, I had shown interest in the Godrej Riverhills Project near Mahalunge...
          Helpful
          Share
          Report
          Copy

          I called godrej properties 18 months back, just to enquire a property, however this mental people have been calling eversince .
          almost 100+ calls. not sure what do to stop this clowns from calling.

          Complaint Status


          [Mar 23, 2021] Godrej Properties customer support has been notified about the posted complaint.
          Dear Jugal,

          We regret the inconvenience caused to you. Please share the contact number on which you are getting calls/SMS as it will help us to assist you further and take necessary measures to avoid such inconvenience.

          Regards,
          Team Godrej Properties
          We regret the inconvenience caused to you. Please share the contact number on which you are getting calls/SMS as it will help us to assist you further and take necessary measures to avoid such inconvenience.

          Regards,
          Team Godrej Properties
          We regret the inconvenience caused to you. Please share the contact number on which you are getting calls/SMS as it will help us to assist you further and take necessary measures to avoid such inconvenience.

          Regards,
          Team Godrej Properties
          ADVERTISEMENT
          Add a comment
          Helpful
          Share

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            Report
            Copy

            I have sent a cheque for Rs. 100, 000-00 (Rupees One Lakh only) by courier and the delivery notification of the same indicating that the same was delivered to their office on 20th of March 2021 was sent to my relationship manager on the same day. The letter received from the bank indicating that the cheque has been encashed has also been forwarded to her. However, I have not yet received an acknowledgement or a receipt from her so far.

            Complaint Status


            [Mar 23, 2021] Godrej Properties customer support has been notified about the posted complaint.
            We apologize for the unpleasant experience you had. Request you to share your contact number and flat details via direct message so that our team member can connect with you at the earliest to assist you further.

            Regards,
            Team Godrej Properties
            We apologize for the unpleasant experience you had. Request you to share your contact number and flat details via direct message so that our team member can connect with you at the earliest to assist you further.

            Regards,
            Team Godrej Properties
            Add a comment
            Helpful +1
            Share

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              I have visited your site at godrej 7 joka kolkata through marketing agent debabarat roy but some how deal not materialized...
              Helpful +1
              Share
              Dear Godrej Team,

              I would like to flag that my experience with Godrej investment so far has been very substandard....
              Helpful
              Share
              Worst customer service ever.
              I requested cancelation of my Allotment towards flat 1203 at Godrej Boulevard Pune as...
              Helpful +1
              Share
              It's been a nightmare for me booking a flat in Godrej Green Pune . I had a booked a flat in Godrej Greens in 2020 May under...
              Helpful +4
              Share
              Report
              Copy

              We have purchased flat at Godrej Green Cove, Pune through DREhomes where we have been promised for lucrative discount and gifts. After booking the property and paying 10% of the amount, now DREhomes made a u turn to give back that discounted amount and not giving proper response to our query. Because of such behavior of DREhomes, reputation of Godrej Properties coming down. Furthermore we have requested to cancel the booking property.

              Complaint Status


              [Mar 11, 2021] Godrej Properties customer support has been notified about the posted complaint.
              We apologize for the unpleasant experience you had. Request you to share your contact number and flat details via direct message so that our team member can connect with you at the earliest to assist you further.

              Regards,
              Team Godrej Properties
              Add a comment
              Helpful
              Share

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                Respected Godrej Team,

                Recently, I have purchased a flat in Godrej Central Towers, Shell Colony, Chembur,...
                Helpful
                Share
                Hi Team,

                I visited Godrej Garden City office On 27 Feb 2021, For the upcoming 1BHK Vanaangan Project Ahmedabad,...
                Helpful
                Share
                Godrej properties has started marketing and taking booking in pre launch for Vanaagan at Godrej garden Ahemdabad.
                br...
                Helpful
                Share
                Hi Team

                I had expressed my interest in Godrej Nest project in Kandivali Lokhandwala by paying Rs.1, 00, 000/-...
                Helpful
                Share
                Unit was booked 4 years back. All the payments were made by 2 nd Dec 2020 as per project progress and invoices raised. The...
                Helpful
                Share
                ADVERTISEMENT