Claimed

Razorpay Complaints & Reviews

2.8
Updated: Sep 9, 2026
Complaints 3557
Resolved
1905
Unresolved
1652
Contacts

File a complaint to Razorpay

Having problems with Razorpay?

File a complaint and get it resolved by Razorpay customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Razorpay reviews & complaints page 142

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
R
ROHIT GWAL
from Indore, Madhya Pradesh
Oct 24, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: indore, Indore, Madhya Pradesh, 452011

Subject date of loan loan app dated 8.10.2019 was paid by razor-pay on 12/10/2019 (October 2019) before the said time period, but loan loan app is not deducted.
In the above subject, i request that i paid the loanfront app dated 08.10.2019 from my mobile number [protected] on 12/10/2019 by razer-pay (October 2019), but the loan loan amount was not deducted. She went. For which i have been re-paid today on 22/10/2019 to avoid panelty.in the above subject, there is an article that the amount which was taken by razorpay from my account on 12/10/2019 in the past, but not deposited on the loanfront, should be deducted in my account.
Sir, i request you to please give me a refund of the amount deducted from my account by canceling the loan and razor-pay.
Thank you

Yours faithfully

Rohit gwal
Mobile [protected]
Nov 26, 2019
Complaint marked as Resolved 
Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
Oct 24, 2019
Updated by ROHIT GWAL
दिनांक 22/10/2019
प्रति,
1) प्रबंधक महोदय,
लोनफ्रंट एप्प,
इंदिरा नगर,
बैंगलूरू
2) प्रबंधक महोदय,
रेजर-पे
एम-6, स्टार्टअप साॅफ्टवेयर,
इण्डस्ट्रीयल एरिया,
सीतापुर जयपुर (राजस्थान)

विषय-दिनांक 8.10.2019 का लोनफ्रंट एप्प का पैमेंट दिनांक 12/10/2019 को रेजर-पे द्वारा (अक्टूबर 2019) उक्त समयावधि से पूर्व किया गया, परन्तु लोन लोनफ्रंट एप्प की राशि नहीं काटी जाने बाबद।

महोदय,
उपरोक्त विषय में निवेदन है, कि मैंने मेरे मोबाईल नंबर [protected] से दिनांक 8.10.2019 का लोनफ्रंट एप्प का पैमेंट दिनांक 12/10/2019 को रेजर-पे द्वारा (अक्टूबर 2019) से पूर्व किया गया, परन्तु लोन लोनफ्रंट एप्प की राशि नहीं काटी गयी। जिस हेतु मेरे द्वारा पैनलटी से बचने हेतु आज दिनांक 22/10/2019 को पुनः पैमेंट किया गया। उक्त विषय में लेख है कि रेजरपे द्वारा मेरे खाते से पूर्व में दिनांक 12/10/2019 को जो राशि ली गयी, परन्तु लोनफ्रंट पर जमा नहीं की गयी उसे मेरे खाते में डिडक्ट किया जावें।
महोदय से निवेदन है कि लोनफं्रट व रेजर-पे आपस में कनर्सन कर मेरे खाते से काटी गयी राशि मुझे रिफंड प्रदान करने की कृपा करें।
संलग्नः- खाते से कटी गयी राशि का विवरण एवं लोनफ्रंट कस्टमर केयर द्वारा रेजर पे कस्टमर केयर को काल करने हेतु रिकार्ड काॅल विवरण।
धन्यवाद

भवदीय

रोहित ग्वाल
मोबाईल [protected]
Verified Support
Oct 25, 2019
Razorpay Customer Care's response
Hi Rohit,

We have updated the status of your query on the email thread with the ticket ref: 1043719. Feel free to write back to us on the same email thread for further assistance. We will be glad to help you out.

Thanks & Regards
Team Razorpay
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    R
    Rakshath kumar
    from Bengaluru, Karnataka
    Oct 23, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Was trying to book train tickets and selected razor pay as gateway for Google pay . I have made the payment but no tickets issued . Could not see any failed requests in IRCTC site. This is second time am facing issue . Have lost 1200 INR already and now this time it's 2500. There should be serious problem with Razor pay and Google pay . If something happens deducted money will not be refunded and no information will be sent . My humble request not to use razor pay with Google pay . If error happens you should forget about the money . So bad . Don't know who is going to help now ..
    Dec 4, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Oct 26, 2019
    Razorpay Customer Care's response
    Hey Rakshath,

    As conveyed over the ticket ID 1057157, your transaction with UPI ID[protected] is unsuccessful and the refund for the same would be credited to your account within 7-10 working days. You can track the status of your transaction here https://razorpay.com/support/#refund. Do feel free to write back on the same email thread for further queries.

    Thanks & regards,
    Team Razorpay
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      R
      Rakshath kumar
      from Bengaluru, Karnataka
      Oct 23, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Was trying to book a ticket and got payment request in Google pay. Have made the payment but no tickets issued. An facing this issue second time and there should be problem with Razor pay and Google pay interface. Don't really know what should I do know . My humble request is not to use razor pay with Google pay . Have already lost 1200 and again this time it's.2450. Don't really know who is going to help .
      Nov 25, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Oct 25, 2019
      Razorpay Customer Care's response
      Hi Rakshath,

      We see that the transaction with the UPI ref:[protected] is an unsuccessful transaction. Rest assured, you will receive the refund credit in 5-7 working days. You can check the status of the same here: https://razorpay.com/support/#refund

      Thanks and Regards,
      Team Razorpay
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        M
        Mehul G. Thakkar
        from Hyderabad, Telangana
        Oct 22, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        On 18th october, 2019; i booked 2 tickets of ac chair car class in train no.12010-shatabdi express from anand to surat. The amount of 1055.40/- was deducted from my account through google pay four times. None of the time, tickets got booked. Now, my deducted amount is not being refunded till date.

        The transaction ids are as follows:

        Transaction id: [protected]
        Transaction id: [protected]
        Transaction id: [protected]
        Transaction id: [protected]

        Kindly initiate refund of the deducted amount for these failed 4 transactions.
        Dec 16, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Oct 24, 2019
        Razorpay Customer Care's response
        Hi,

        We checked our logs for IRCTC transactions id [protected] and [protected] and we confirm that both the refunds have been successfully processed on 23rd Oct, 2019. You will receive the refunds credit in your account within 7-10 working days. You can track the status of the refund here:
        https://razorpay.com/support/#refund

        Thanks & Regards,
        Team Razorpay
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          K
          Kanak Soni
          from Ahmedabad, Gujarat
          Oct 18, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Tapi, Gujarat, 394650

          I was booking a ticket from IRCTC App from BSL to PPI on 18 Oct 2019. Everything was going fine but when it came to payment gateway my amount was deducted from bank account with the help of google pay. Now gpay is showing me a successful transaction but my ticket is not booked IRCTC app is showing pending response from bank and transaction is failed. My money is also refunded into my account.
          Nov 22, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Oct 20, 2019
          Razorpay Customer Care's response
          Hi,

          We see that the IRCTC transaction ID: [protected] is an unsuccessful transaction. Rest assured, you will receive the refund credit in 5-7 working days. You can check the status of the same here: https://razorpay.com/support/#refund

          Thanks and Regards,
          Team Razorpay
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            Pramod Aitwadekar
            from Pune, Maharashtra
            Oct 17, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: [email protected],

            Dear sir,
            this is regarding online payment and payment through PayPal I knew that it is going to be fraud. I was prepared for loss of this much amount.
            But I would like to inform you that the following Gateway which is mentioned is having fraud approach of getting the money from freelancer working people asking some money for them to the task which is performed.
            Nov 21, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Oct 20, 2019
            Razorpay Customer Care's response
            Hi,

            Please write to us with your your transaction details at: https://razorpay.com/support/#request and our team will have this investigated at the earliest.

            Thanks and Regards,
            Team Razorpay
            Refund id: rfnd_DPU9ylF2qzDVyK
            Payment id: pay_DLaH47Z7Hg8UD4
            Amount: ₹3, 500.00
            Refund processed on: 3rd Oct, 2019. The bank is saying they have not received any refund...
            Razorpay Customer Care's response, Oct 24, 2019
            Verified Support
            Hey,

            We see that a refund: rfnd_DPU9ylF2qzDVyK was successfully processed on 3rd Oct 2019. Since you have not received a refund yet, we would advise you to contact the dispute/chargeback department in any branch of your issuing bank and raise a dispute/chargeback against this transaction. You can provide your bank statement as proof of debit. Feel free to write to us at https://razorpay.com/support/#request for any further queries.

            Thanks and Regards,
            Team Razorpay
            I pay 2, 532.00 Paid Successfully for watch order No.ORD74502923 from Orange Express
            Payment Id: pay_DK8EjKElFMKFsN
            Paid On 19th Sep, 2019
            Method State Bank of India Net Banking
            Mobile Number
            [protected]

            Till date no response from any one Razorpay or Orange Express
            Razorpay Customer Care's response, Oct 26, 2019
            Verified Support
            Hey Rakesh,

            We checked and see that the transaction pay_DK8EjKElFMKFsN has been processed successfully from our end. You can track the status of your payment here https://tinyurl.com/y56wj6dx. Do feel free to raise a request with us over https://razorpay.com/support/#request for any further queries, we would be happy to assist:)

            Thanks & regards,
            Team Razorpay
            Helpful
            Found this helpful?
            2 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              R
              ramu kumar manjhi
              from Delhi, Delhi
              Oct 16, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: H.NO. 670 KISAN MAJDOOR COLONY FARIDABAD-121002, Faridabad, Haryana, 121002

              Please sir, check refrence number[protected] and stop her order
              And refund my bank balance
              Dedicate my account balance date-15/10/19, time 14:15:21
              Dedicate details: 15/10/19 pos/bengaluru k/razorpay-e-c/[protected] amount -10000.00
              And fraud call number is [protected] and [protected]
              So please kindlly request stop her order
              My contact no [protected]
              Nov 17, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Oct 17, 2019
              Razorpay Customer Care's response
              Hi,

              Please write to us with the transaction details here: https://razorpay.com/support/#request and our team will assist you at the earliest.

              Thanks and Regards,
              Team Razorpay
              But from your side daily call me and messaging me to pay d emi.. I had send d lone details.. But also y u r sending me messages and calling me to pay emi... And d manger who called from Chennai she don't have any manes to how to speak with customers... Very bad
              Razorpay Customer Care's response, Oct 24, 2019
              Verified Support
              Hey,

              We checked and see that the payment with the ID pay_DVTAwVmpOsZmtV is a successful transaction. You can check the status of the same here: https://bit.ly/2DSjy4T
              Kindly contact the merchant for any service/refund related queries

              Thanks & Regards,
              Team Razorpay
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                Rooba GunaSingh
                from Chennai, Tamil Nadu
                Oct 14, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Hi,

                Today(14-Oct-2019), I tried to book train ticket on IRCTC app through Gpay. Amount has been detucted from my bank account. But my IRCTC shows pending status from bank end and says no response from Bank. Ticket has not been generated yet by IRCTC. . Herewith I've uploaded my Gpay screenshot which has payment details.

                Please kindly check this issue and refund my money
                Nov 16, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                Oct 14, 2019
                Updated by Rooba GunaSingh
                Complaint category is Railway
                Verified Support
                Oct 16, 2019
                Razorpay Customer Care's response
                Hi,

                We see that the IRCTC transaction: [protected] is an unsuccessful transaction. Rest assured, you will receive the refund credit in 5-7 working days. You can check the status of the same here: https://razorpay.com/support/#refund

                Thanks and Regards,
                Team Razorpay
                Hello sir or madam I paid the loan front, loan amount but still not update in the loan front application please pay the loan front amount, my registered mobile number [protected]
                Razorpay Customer Care's response, Oct 18, 2019
                Verified Support
                Hi,

                We have updated the status of your query on the email thread with the ticket reference number: 1001531. Kindly write back to us for further queries, we will be glad to assist you with the same.

                Thanks & Regards,
                Team Razorpay
                Helpful
                1 other people found this review helpful
                1 found this helpful
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  C
                  Chiklu@11
                  from Mumbai, Maharashtra
                  Oct 11, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Orchid Centre, 3rd Floor, Golf Course Road, Sector 53, Gurugram, 122002

                  I have paid passport application fees through razorpay and they have charged rs 3000 from me and paid only 1500 to passport office... Where is my rs 1500/- gone?? I required my rs 1500/- back other wise i will lodge fir /police complain against this fraud. My name is ayushi goyal and my payment idpay_dsmgyap1lvkxjk

                  Solve this matter immediately or else i will take this matter to court
                  Nov 11, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Oct 11, 2019
                  Razorpay Customer Care's response
                  Hi Ayushi,

                  Please write to us at: https://razorpay.com/support/#request with the transaction details and our team will assist you at the earliest.

                  Thanks and Regards,
                  Team Razorpay
                  While booking a ticket from IRCTC app my money has been deducted from my bank account but the it is showing that my transaction is not complete from bank end. What shall I do now? Please let me know as soon as possible. My transaction I'd:[protected], dated 09 Oct 2019, train no. 22387.
                  Razorpay Customer Care's response, Oct 14, 2019
                  Verified Support
                  Hi Koustav Ghosal,

                  We see that the IRCTC transaction: 100002079079772 is an unsuccessful transaction. Rest assured, you will receive the refund credit in 5-7 working days. You can check the status of the same here: https://razorpay.com/support/#refund

                  Thanks and Regards,
                  Team Razorpay
                  From my Axis Account 39293/- amount debited as I am totally unaware about let me solve this issue
                  Razorpay Customer Care's response, Oct 15, 2019
                  Verified Support
                  Hi,

                  Please write to us with the transaction details here: https://razorpay.com/support/#request and our team will assist you at the earliest.

                  Thanks and Regards,
                  Team Razorpay
                  My transaction is showing pending with band end
                  Money has been deducted and ticket is not booked
                  Razorpay Customer Care's response, Oct 18, 2019
                  Verified Support
                  Hi Sukhwinder,

                  We see that the IRCTC transaction: 100002090280310 is an unsuccessful transaction. Rest assured, you will receive the refund credit in 5-7 working days. You can check the status of the same here: https://razorpay.com/support/#refund

                  Thanks and Regards,
                  Team Razorpay
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  3 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    abirlal1992
                    from Kolkata, West Bengal
                    Oct 8, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Justice M N Bose Lane, 712235

                    They have told me a refund initiated by them on aug 28 2019 of amount 504 to my sbi credit card. But refund is not processed till now.
                    The refund is initiated by shuttle.
                    Already i have connected to them and they have ask me to connect with charge back team of sbi.
                    But sbi charge back team confirm me that they have not recived the refund.
                    I have drop multiple mails to sbi and razorpay but not get any positive answer.
                    I am unable to understand where is my money gone?
                    Nov 16, 2019
                    Complaint marked as Resolved 
                    Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Oct 09, 2019
                    Razorpay Customer Care's response
                    Hi,

                    We have updated the status of your query on the email thread with the ticket reference number: 914495. Feel free to write back to us for further queries, we will be glad to assist you with the same.

                    Thanks & Regards,
                    Team Razorpay
                    Verified Support
                    Oct 15, 2019
                    Razorpay Customer Care's response
                    Hi,

                    We have updated the status of your query on the email thread with the ticket reference number: 914495. Feel free to write back to us for further queries, we will be glad to assist you with the same.

                    Thanks & Regards,
                    Team Razorpay
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      R
                      Rohan gala
                      from Delhi, Delhi
                      Oct 7, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: 005, suhasini chs ltd charai, Thane, Maharashtra, 400601

                      My name is rohan gala. My email id is [protected]@gmail.com' i made a credit card payment by your link, but rbl is still calling and me mailing me that the payment has yet not been received, i cannot give you the details of my credit card by which i made the payment in a complaint message so it be best if you contact me and solve my problem up close as soon as possible.
                      Nov 11, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Oct 07, 2019
                      Razorpay Customer Care's response
                      Hi Rohan,

                      We have updated the status of your query on the email thread with the ticket reference number: 908797. Feel free to write back to us for further queries, we will be glad to assist you with the same.

                      Thanks & Regards,
                      Team Razorpay
                      I have booked irctc ticket from upi on razorpay gateway but deducted from my upi app but payment was not done and also no status is showing
                      Razorpay Customer Care's response, Oct 9, 2019
                      Verified Support
                      Hi,

                      We have updated the status of your query on the email thread with the ticket reference number: 895511. Kindly write back to us for further queries, we will be glad to assist you with the same.

                      Thanks & Regards,
                      Team Razorpay
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        C
                        CHETAN JETHWANI
                        from Mumbai, Maharashtra
                        Oct 6, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        My name is chetan jethwani. My email id is 'chetan. [protected]@gmail.com' i made a credit card payment by your link, but rbl is still calling and me mailing me that the payment has yet not been received, i cannot give you the details of my credit card by which i made the payment in a complaint message so it be best if you contact me and solve my problem up close as soon as possible.
                        Nov 19, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Oct 07, 2019
                        Razorpay Customer Care's response
                        Hi Chetan,

                        We have updated the status of your query on the email thread with the ticket reference number: 887720. Feel free to write back to us for further queries, we will be glad to assist you with the same.

                        Thanks & Regards,
                        Team Razorpay
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          D
                          Dhevyaa Saravanan
                          from Chennai, Tamil Nadu
                          Oct 3, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Chennai, Tamil Nadu

                          I tried to book tickets in IRCTC from Google pay through razor pay on[protected]. Ticket was not booked but the amount was deducted from my account. The status in IRCTC is showing as pending from bank end. The money is also not refunded back to my account. My transaction ID is [protected]. Here, I have attached the screenshots of transaction both from IRCTC and from Google pay.
                          Nov 10, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Oct 07, 2019
                          Razorpay Customer Care's response
                          Hi,

                          We see that the IRCTC transaction: [protected] is an unsuccessful transaction. Rest assured, you will receive the refund credit in 5-7 working days. You can check the status of the same here: https://razorpay.com/support/#refund

                          Thanks and Regards,
                          Team Razorpay
                          Sir I booked a bus ticket from Razer Bay on 1.10.19. Please take the coin and give me the bus ticket for no reason. Please return
                          shaipullah khan's reply, Oct 2, 2019
                          Sir I booked a bus ticket from Razer Bay on 1.10.19. Please take the coin and give me the bus ticket for no reason. Please return
                          Razorpay Customer Care's response, Oct 9, 2019
                          Verified Support
                          Hi,

                          We regret to hear about your experience. Kindly write to us with your transaction details and contact details here: https://razorpay.com/support/#request and we will get back to you on the same at the earliest.

                          Thanks & Regards
                          Team Razorpay
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            P
                            Parminder Parminder
                            from Delhi, Delhi
                            Oct 3, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 142022
                            Website: [email protected]

                            Two days ago i received a dress from this site... When i saw it was fake and low quality product... After that i was angry, i complained on pikkr and e-kart... Yesterday i received a call [protected] regarding online complaint he confirmed with me full details when i ordered and wheni received after that he ask me give me your account number i'll refund you payable amount at that time i give a otp from my bank account he ask me shared with us in few seconds i lost my all bank balance. Please report on this account it's cheapest way to broken trust
                            Nov 4, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Oct 04, 2019
                            Razorpay Customer Care's response
                            Hi,

                            Please write to us with the transaction details at: https://razorpay.com/support/#request and our team will assist you at the earliest.

                            Thanks and Regards,
                            Team Razorpay
                            I have tried my payment through razorpay gateway (Google pay) for booking tickets in IRCTC website. Amount is deducted but ticket not generated..

                            Booking id: [protected]

                            Also showing failure reason as pending from bank. Could you please check and refund the amount. The amount deducted is RS.689..
                            Razorpay Customer Care's response, Oct 9, 2019
                            Verified Support
                            Hi Praveen,

                            We are sorry to hear about your experience. Please write to us with your transaction details and contact details here: https://razorpay.com/support/#request and we will get back to you on the same at the earliest.

                            Thanks & Regards
                            Team Razorpay
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              R
                              Reuben Abraham
                              from Mumbai, Maharashtra
                              Oct 2, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: 769008

                              Transaction id: [protected]
                              I made the transaction and the money has been debited in my bank. Irctc still doesn't show any sign of failed transaction. The tickets were not booked and no refund has been initiated. I can't file for tdr through irctc because it doesn't register as a failed transaction. The issue seems to be from razorpay's side. Please refund asap
                              Nov 2, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Oct 02, 2019
                              Razorpay Customer Care's response
                              Hi,

                              We see that the IRCTC transaction: [protected] is an unsuccessful transaction. Rest assured, you will receive the refund credit in 5-7 working days. You can check the status of the same here: https://razorpay.com/support/#refund

                              Thanks and Regards,
                              Team Razorpay
                              Hello, I was purchasing a question bank test series from 'Exergic', but transaction didn't complete but money got deducted from my account.
                              Please I want my money back.
                              Phone : [protected]
                              email- [protected]@gmail.com
                              Razorpay Customer Care's response, Oct 2, 2019
                              Verified Support
                              Hi,

                              Please write to us with the transaction details at: https://razorpay.com/support/#request and our team will assist you at the earliest.

                              Thanks and Regards,
                              Team Razorpay
                              3oct 2019 money view payment not received pls refund my money 3979
                              Pls update my payment otherwise refund my money pls tommaro my last date emi payment pls chaq all transactions deatil today received mail money view attched
                              Mansi Velaskar's reply, Oct 4, 2019
                              Pls refund my money emi date 5 oct pls refund
                              Razorpay Customer Care's response, Oct 9, 2019
                              Verified Support
                              Hey Mansi,

                              We are sorry to hear this, kindly raise a request on https://razorpay.com/support/#request with your query. We will check the same and update you at the earliest.

                              Thanks & Regards,
                              Team Razorpay
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              2 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                M
                                Madhuri Koganti
                                from Mumbai, Maharashtra
                                Oct 1, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Tried booking tatkal ticket on 26th september 2019, using google
                                Pay. Money was deducted, google pay shows that the payment is completed, but irctc showed that there is no response from bank and is failed transaction, ticket not booked. Waited for 3 working days but money is not refunded to my account. Please find the screenshots for your reference, and do needful as soon as possible.
                                Nov 1, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Oct 01, 2019
                                Razorpay Customer Care's response
                                Hi Madhuri,

                                Kindly write to us with your queries and transaction details here:https://razorpay.com/support/#request and we will get back to you on the same at the earliest.

                                Thanks & Regards,
                                Team Razorpay
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  Akhil K Soman
                                  from Mumbai, Maharashtra
                                  Sep 30, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Hi i booked train ticket on 29th sep from irctc app from quilon to ernakulam town. An amount of 298.68rs have been debited frm my account at 1:27am and shown that credited to razorpay.[protected]@hdfcbank. I made transaction via google pay, and after transaction is done there is no response from the razorpay and shows nothing. I already check the irctc app for confirmation of ticket but i didnot get the ticket till now. My transaction id is[protected] so kindly take necessary action on this issue and solve this early as possible.
                                  Nov 1, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Oct 01, 2019
                                  Razorpay Customer Care's response
                                  Hi Akhil,

                                  We have updated the status of your query on the email thread with the ticket ref: 848035. Feel free to write back to us for further queries, we will be glad to assist you with the same.

                                  Thanks & Regards,
                                  Team Razorpay
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    N
                                    Neelam Tariyal
                                    from Delhi, Delhi
                                    Sep 29, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    My fiance had made a online payment for a product through instagram. And i'm not sure if it's was a trap or not but the payment was done through razor pay gateway so here i'm requesting to the razor pay for refunding the money as soon as possible. Here i'm attaching the payment id pay_do36gwaygsc8zk.

                                    Please dp the needful.

                                    Regards
                                    Neelam
                                    Oct 31, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Sep 30, 2019
                                    Razorpay Customer Care's response
                                    Hi Neelam,

                                    We have updated the status of your query on the email thread with the ticket ref: 847967. Feel free to write back to us for further queries, we will be glad to assist you with the same.

                                    Thanks & Regards,
                                    Team Razorpay
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      A
                                      Akhil K Soman
                                      from Mumbai, Maharashtra
                                      Sep 29, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Hi i booked train ticket on 29th sep from irctc app from quilon to ernakulam town. An amount of 298.68rs have been debited frm my account at 1:27am and shown that credited to razorpay. [protected]@hdfcbank. I made transaction via google pay, and after transaction is done thrmere is no response from the razorpay and shows nothing. I already check the irctc app for confirmation of ticket but i didnot get the ticket till now. So kindly take necessary action on this issue and solve this early as possible.
                                      Nov 2, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Sep 29, 2019
                                      Razorpay Customer Care's response
                                      Hi Akhil,

                                      Please write to us with your queries and transaction details along with your contact details here:https://razorpay.com/support/#request and we will get back to you on the same at the earliest.

                                      Thanks & Regards,
                                      Team Razorpay
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        K
                                        Kml123
                                        from Delhi, Delhi
                                        Sep 24, 2019
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: C-06 shanti vihar Colony sector 35 noida, Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201307

                                        Hii
                                        Amount has been deducted from my phone pay account on 24 sep and have not shared any OTP with anyone nor have made any transaction . And i have done police complaint and raised a complaint in bank as well.

                                        Need help in this as this transaction happened without my consent. I tried reaching you guys in every way but no response from your end.

                                        Such a pathetic service . I will File the complaint in Consumer forum as well if relevent action will not be taken...
                                        Complaint comments
                                        Sep 24, 2019
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Hii MyAmount has been deducted from my personal account on 24 sep 2019 and have not shared any OTP with anyone nor have made any transaction . And i have done police complaint and raised a complaint in bank as well. Need help in this as this transaction happened without my consent. I tried reaching you guys in every way but no response from your end. Such a pathetic service . I will File the complaint in Consumer forum as well if relevent action will not be taken... Complaint comments
                                        Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
                                        My account has been debited from my account of RS.419 when I didn’t even order anything on this and there is no response from customer care even when the complaint is given. I need a reply for this
                                        Razorpay Customer Care's response, Sep 27, 2019
                                        Verified Support
                                        Hi,

                                        We are sorry to hear about this. Kindly share the transaction details in the description of the ticket form along with your contact details over here https://razorpay.com/support/#request to investigate and assist with your query at the earliest.

                                        Thanks & Regards
                                        Razorpay
                                        Dear sir plz refund the amount kindly refund amount my account
                                        Razorpay Customer Care's response, Sep 29, 2019
                                        Verified Support
                                        Hi,

                                        Please write to us at: https://razorpay.com/support/#request with the transaction details and our team will assist you at the earliest.

                                        Thanks and Regards,
                                        Team Razorpay
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        2 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit