| Address: indore, Indore, Madhya Pradesh, 452011 |
Subject date of loan loan app dated 8.10.2019 was paid by razor-pay on 12/10/2019 (October 2019) before the said time period, but loan loan app is not deducted.
In the above subject, i request that i paid the loanfront app dated 08.10.2019 from my mobile number [protected] on 12/10/2019 by razer-pay (October 2019), but the loan loan amount was not deducted. She went. For which i have been re-paid today on 22/10/2019 to avoid panelty.in the above subject, there is an article that the amount which was taken by razorpay from my account on 12/10/2019 in the past, but not deposited on the loanfront, should be deducted in my account.
Sir, i request you to please give me a refund of the amount deducted from my account by canceling the loan and razor-pay.
Thank you
Yours faithfully
Rohit gwal
Mobile [protected]
Nov 26, 2019
Complaint marked as Resolved
Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
Oct 24, 2019
Updated by ROHIT GWAL दिनांक 22/10/2019
प्रति,
1) प्रबंधक महोदय,
लोनफ्रंट एप्प,
इंदिरा नगर,
बैंगलूरू
2) प्रबंधक महोदय,
रेजर-पे
एम-6, स्टार्टअप साॅफ्टवेयर,
इण्डस्ट्रीयल एरिया,
सीतापुर जयपुर (राजस्थान)
विषय-दिनांक 8.10.2019 का लोनफ्रंट एप्प का पैमेंट दिनांक 12/10/2019 को रेजर-पे द्वारा (अक्टूबर 2019) उक्त समयावधि से पूर्व किया गया, परन्तु लोन लोनफ्रंट एप्प की राशि नहीं काटी जाने बाबद।
महोदय,
उपरोक्त विषय में निवेदन है, कि मैंने मेरे मोबाईल नंबर [protected] से दिनांक 8.10.2019 का लोनफ्रंट एप्प का पैमेंट दिनांक 12/10/2019 को रेजर-पे द्वारा (अक्टूबर 2019) से पूर्व किया गया, परन्तु लोन लोनफ्रंट एप्प की राशि नहीं काटी गयी। जिस हेतु मेरे द्वारा पैनलटी से बचने हेतु आज दिनांक 22/10/2019 को पुनः पैमेंट किया गया। उक्त विषय में लेख है कि रेजरपे द्वारा मेरे खाते से पूर्व में दिनांक 12/10/2019 को जो राशि ली गयी, परन्तु लोनफ्रंट पर जमा नहीं की गयी उसे मेरे खाते में डिडक्ट किया जावें।
महोदय से निवेदन है कि लोनफं्रट व रेजर-पे आपस में कनर्सन कर मेरे खाते से काटी गयी राशि मुझे रिफंड प्रदान करने की कृपा करें।
संलग्नः- खाते से कटी गयी राशि का विवरण एवं लोनफ्रंट कस्टमर केयर द्वारा रेजर पे कस्टमर केयर को काल करने हेतु रिकार्ड काॅल विवरण।
धन्यवाद
भवदीय
रोहित ग्वाल
मोबाईल [protected]
Verified Support
Oct 25, 2019
Razorpay Customer Care's response Hi Rohit,
We have updated the status of your query on the email thread with the ticket ref: 1043719. Feel free to write back to us on the same email thread for further assistance. We will be glad to help you out.
Thanks & Regards
Team Razorpay
We checked and see that the payment with the ID pay_DaKDaXHfTEfOcE is a successful transaction. You can check the status of the same here: https://bit.ly/2DSjy4T
Kindly contact the merchant for any service/refund related queries
Thanks & Regards,
Team Razorpay