[Resolved] Zoom Car — bicycle end trip not succeeding

 
8 Reviews
 bapi barik on Oct 8, 2018
Dear sir,

I have locked bicycle afrer complete my riding at sunday around 6.00 pm but unable to end my trip.Now i have checked that ride is in progress and it showing huge amount trip cost unnecessarily.

I have complained also many times. But it is not replying.

Please resove this issue. I have photographs also as locked the bicycle.

Bicycle no - 3210344

Regards
Bapi Barik

Complaint marked as Resolved Nov 11, 2018

Complaint Status


[Oct 09, 2018] Zoom Car customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Zoom Car Customer Care's response, Oct 09, 2018
Hello Bapi,

Greetings!

We are sorry to know about the trouble caused. Kindly raise your concern through the below link, we shall resolve the issue on priority. Link: https://www.zoomcar.com/bangalore/contactus

Regards,
Imran
Zoomcar
Complaint comments  7 Comments     Updated: Share0Tweet0Share0

Comments

Hi
I completed my pedl trip of 18 minutes, on
8th October. But was charged Rs 6/- instead of Rs.3/-.
As a very bad design, their contact support page does not give any option to complain about wrong/overcharge of trips.
No customer care contact options.
Please do the needful

Booking numver ka51AA7905 dated 12th may 2018.
Number of times repeated compliants regarding 1000 rs diesel refund has been raised..but no reply from zoomcar.
1st i dodnt receive the full tank whn i recd the car..
Whn i have sent the receipt of diesel..no response from zoomcar team is recd.
Plz refund at your earliest
Zoom Car Customer Care's response, Oct 11, 2018
Verified Support

Hello Ankit,

Greetings!

We are sorry to know that you did not get an update from our team regarding the fuel refund.

Please share your booking ID, we shall check on the refund status and we will update you on the same.

Regards,
Sowmya
Worst service.
Zoom car is robbing people.
I planned using cycle for relaxing.
But i was frustrated ending the trip
Please dont use it
Zoom Car Customer Care's response, Oct 11, 2018
Verified Support

Hello Rajkumar,

Greetings!

We are sorry to know about the trouble caused. Kindly raise your concern through the below link, we shall resolve the issue on a priority.
Link: https://www.zoomcar.com/bangalore/contactus

Regards,
Ramya. S
Morning I book a pedl bike and I used 1 hour after completed the trip I am trying to end trip from last 3 hours unable to end trip pedl deducted l excess amount from my paytm wallet.still my trip is not ended.please respond quick and end my trip asap.what is this bloody service this is third time I am facing this issue
Zoom Car Customer Care's response, Oct 11, 2018
Verified Support

Hello Anil,

Greetings!

We are sorry to know about the trouble caused. Kindly raise your concern through the below link, we shall resolve the issue on a priority.
Link: https://www.zoomcar.com/bangalore/contactus

Regards,
Ramya. S
I started my service with paddle no 3217685 at 6.53am on 27/9/2018. Paddle didn't get unlocked. I tried to end the trip several time but couldn't. Finally I had to make an open complaint to end the trip. But now as that has not been resolved so I am not able to book next rides.a mount is also deducted. Please try to do needful ASAP
Zoom Car Customer Care's response, Oct 11, 2018
Verified Support

Hello Sanu,

Greetings!

We are sorry to know about the trouble caused. Kindly raise your concern through the below link, we shall resolve the issue on a priority.
Link: https://www.zoomcar.com/bangalore/contactus

Regards,
Wasim
Hi,

I would like to make a small request here. Please provide Pedl cycles in Wakad too. Earlier there were pick up points in Wakad too..but now there are none.. Request you to please start stations near Omega Paradise society in Wakad.
Zoom Car Customer Care's response, Oct 11, 2018
Verified Support

Hello Aditi,

Greetings!

Suggestion noted, we shall surely check on the feasibility of having our PEDL hub at Omega Paradise society in Wakad.

Regard
Wasim
Zoomcar
My cycle no.3246962 is not able to end trip. its been 6 hours.
Zoom Car Customer Care's response, Oct 11, 2018
Verified Support

Hello User,

Greetings!

We are sorry for the trouble caused. Kindly raise your concern through the below link, we shall resolve the issue on a priority.
Link: https://www.zoomcar.com/bangalore/contactus

Regard
Wasim
Zoomcar

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    75%
    Complaints
    1774
    Pending
    180
    Resolved
    1282
    phone
    +91 80 6748 1200
    location
    #308, 1st to 3rd Floor, 100 Feet Main Road, Indiranagar, 1st Stage, Bangalore North, Karnataka, India - 560038
    Zoom Car - bicycle end trip not succeeding