Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1185

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
Magun
from Mumbai, Maharashtra
Aug 22, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Jhiverhedi Shimla by pass Dehradun, Dehradun, Uttarakhand, 248001

I am not able to play games on flipkart after i have opened other account on se phone what to do please help me i have played game everyday on flipkart and suddenly i am not able to play after opening someone's else flipkart account on my phone please resolve my problem as soon as possible online games available on flipkart are not coming on my phone please resolve it quickly i really love to play game on flipkart daily but due to this issue i'm not able to play my favorite flipkart game please help me out with this so i can play it like daily it must have some solution definitely please flipkart help me
Oct 1, 2019
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Aug 23, 2019
Flipkart Customer Care's response
Hi,
Thanks for getting in touch.
We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
Hope to hear from you soon.
In 783135/783131 pincode there are Delhivery courier already available. Kindly provide Flipkart service in this pincodes.
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    H
    Hemil Ghona
    from Bengaluru, Karnataka
    Aug 22, 2019
    Report
    Copy

    Address: 321 gcn white palms,ramagondanhalli borewell road,bangalore, 560069

    I purchased mobile from 2gud.iphone 6s gold and i its deducted from my account 13, 249 but no order placed showing in my account.. i called axis bank its showing u paid flipkart . I have done this tranx throw flipkart but flipkart care sau u need to contect with 2 gud..i want my money refund or pls show order detail
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      L
      Logesh74
      from Bengaluru, Karnataka
      Aug 22, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Accenture, BDC 7, ECO Space, Belandur, Bangalore, Karnataka, 560103

      Hi sir,

      Already i have raised a concern about my motorola phone issue, still i didn't get any update on this kindly check and help me to get the issue solved as earlier.

      I have raised a complied about this motorola one power phone issue, still i didn't get any proper update from flipkart side, everyday am only calling and following with them they are so irresponsible.

      Kindly help me to get the solution on this case.
      Sep 23, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Aug 22, 2019
      Updated by Logesh74
      This complaint is not resolved.
      Verified Support
      Aug 23, 2019
      Flipkart Customer Care's response
      Hi,
      We're sorry to hear that you're facing issues with your Motorola One Power (Black, 64 GB).
      We'd like to let you know that the technician has confirmed that the issue has been resolved in your device. Hence, the seller will not be able to accommodate the return request. However, if you are facing any issues with your product, kindly contact brand authorized service center so that they will help you out.
      Your kind understanding is appreciated.
      Flipkart send me a cracked bagpack .. i am paying Flipkart amount 339.00 !!

      and Flipkart not return and replenishment my product
      I placed order on 6th August, ...till this date they didn't gave any update of the order... When I m calling customer care they r not taking any complain... It's been almost 2 week they didn't gave any update...
      Helpful
      Found this helpful?
      2 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        O
        OMEGA ULTIMATE
        from Kolkata, West Bengal
        Aug 22, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Sir/madam,

        This is to bring into your urgent attention that my Dedit card is being used to make a online payment of Rs.16089.00 on 22nd Aug, 2019 flipkart internet private and the same is being spent.

        Kindly look into it very very urgent basis.
        Please Refund this money. It's a fraud transaction.

        Hoping that you will take the complaint seriously as there are lots o[censored]nanswered issue, looking for a proper response.

        Thank you in anticipation

        Regards,
        Anasuya
        Oct 6, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Aug 26, 2019
        Flipkart Customer Care's response
        Hi, Thanks for getting in touch. We regret to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share the order details or get in touch with our customer support number[protected].
        Hope to hear from you soon.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          D
          Dimpirocking
          from Delhi, Delhi
          Aug 22, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Moti Nagar, 22/7c, Nishkam Mandir, New Delhi, Delhi, 110015

          Sir i want to aknowlege that today i got so much distrust on your company. I have filed mails and letters on your every platform regarding the inhuman behaviour of your delievery executive who came at my place. And you can check that i have requested the whole day to your executives to lodge my complaint regarding the same. And the man behaved so rudely manner and arrogant and arguing with derogatory talks. I have asked them in my complaint is this the way you train your executives but to no avail. They didnt solve my issue. Regarding the same. Sir i request you to look into this matter at the earliest so that in future this does not happen with anybody and i would also like to know what action has been taken through my complaint

          Thanks
          Love
          Sep 23, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Aug 23, 2019
          Flipkart Customer Care's response
          Hi,
          Thanks for getting in touch.
          We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
          You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
          Hope to hear from you soon.
          My gift card has been deactivated I have not done any thing I have to place a order but now I have a difficulty in placing order
          I am unable into my flipkart account. It's showing inactive. I have to clear my pay later dues. I am getting mails to clear my dues.How will I clear it if I am unable to login?
          Please resolve this issue so that I can login and clear my pay later dues.
          My email id is [protected]@outlook.com
          Phone-[protected]
          Helpful
          Found this helpful?
          2 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            R
            Rishav81
            from New Delhi, Delhi
            Aug 22, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            I ordered wireless mouse on 21st august 2019 from flipkart with online paid.Due to late expected delivery I cancelled that order.Flipkart assured refund within 24 hours to bank account but till now not credited.Now flipkart gave another date for update regarding refund.They Ignores my refund request .I kindly request you to take proper action against flipkart.
            Aug 24, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Aug 26, 2019
            Flipkart Customer Care's response
            Hi, ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
            We are sorry to let you know that your order for HP X3500 Wireless Comfort Mouse has been canceled due to unforeseen reasons. We request you to place a fresh order. However, the seller has completed the refund on 23 Aug 19 and it should have reflected by now. Hence, closing the complaint from our end. Your kind understanding is appreciated.
            Verified Support
            Aug 26, 2019
            Flipkart Customer Care's response
            Hi Rishav,
            We are writing to you "HP X3500 Wireless Comfort Mouse" in your order id OD[protected]. The seller confirmed that a refund has been completed on 23 Aug 19 and would be reflecting on your account by26 Aug 19. Hope this helps!
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Sunil M. Patel
              from Mumbai, Maharashtra
              Aug 22, 2019
              Report
              Copy

              Address: 382418

              When i login my account on flipkart then it will show an error 'login unsuccessful' On pc and an app.
              Please resolve my issue as soon as possible and also tell me the reason, why my account not logged on flipkart?

              My login details are as follow:

              Phone: [protected]
              Email: sunil.[protected]@gmail.com
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                J
                jeenat sameja
                from Sikar, Rajasthan
                Aug 22, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Sriganganagar, 335001

                I have purchased Noice bluetooth Earphone. Mic of the Bluetooth was not up to the mark. While calling voice was not going clear. I have requested for return. Flipkart has rejected the request without mentioning any reason for rejection. I have called them and they said we dnt provide return for this product then why the hell they provide option for return. After two days i have requested for return or replacement of the product on 15th Aug. On 16th Aug which was last day of the return policy at 10pm Flipkart again has rejected my request without mentioning any reason. I was not aware of thier msg... On 19th again i have called they people told ne to call in evg. Again i have called on 21 again they have told to call in the evg as they are not getting our request there. Today in 22 i have called them and requested to transfer the call to senior, he has told that my return policy has expired on 16 and after that u should have been called in 72 hrs. I was shocked is this the policy you informed to your customers that they have to call within 72 hrs. And they rejected to help.. the hell with these flipcart people and pathetic Flipkart Service. I want to return the hell product but they denied to accept.
                Oct 22, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Aug 23, 2019
                Flipkart Customer Care's response
                We will revert on it.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  R
                  Rohit Ghorui
                  from Mumbai, Maharashtra
                  Aug 22, 2019
                  Report
                  Copy

                  Today while placing an order, i selected the wrong product color by mistake. However the order got placed so i cancelled the order but i haven't received the refund. I paid through phonepe so i should have received an instant refund. So i called flipkart they informed me that the seller has not processed the refund yet, it is on hold. They have no idea why the seller has not processed the refund yet. I called them several times but not getting any resolution from them, they are neither contacting the seller nor giving me any information.

                  Order got cancelled but they kept the refund on hold.

                  Od id ending with 056000
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Aug 22, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  Aug 22, 2019
                  Updated by Rohit Ghorui
                  This is what I am getting as a resolution. No one has bothered to contact me.
                  I'm not able to play game zone from last 1 month,
                  It is showing error that something went wrong and we encourage fair play policy.
                  I've already contacted flipkart customer care and they told me it will be activated within one week from seller side, but till now it is not activated.
                  please do needful.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    C
                    CS Vismay Makwana
                    from Surat, Gujarat
                    Aug 22, 2019
                    Report
                    Copy

                    I want to request for cancellation of loan account no:24641139, as it was access by me on flipkart voucher by mistakely on flipkart app.

                    Kindly cancel the loan account and the details are as follows:

                    Loan application id: [protected]
                    Loan a/c no.: 24641139

                    Iti s requested to cancel my flipkart voucher and loan amount as soon as possible as there is no responsibility from my side for the payments of emi
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Sir I have ordered some products in flip cart my amount is detected from my account but order is not suceesfull .i have contact them they said to contact bank services I have called them they said that amount has been successfully transferred they have give me transaction I'd also but flipkart company is not responding
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      H
                      Hi Ch
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Aug 22, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      I ordered a vivo z1pro dated 9th August 2019 payment done by sbi debit card, after payment the order was cancelled by seller flashteck, today 22 August 2019, I don't get my refund, I contact flipkart and nearerest bank, no one take necessary steps to get my refund. Plz help me
                      Sep 25, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Aug 23, 2019
                      Flipkart Customer Care's response
                      Hi, ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
                      We are sorry to let you know that your order for this order ID OD[protected] has been canceled due to unforeseen reasons. We request you to place a fresh order. the seller would initiate the refund and you will be notified with the refund details by 26 Aug 19. closing the complaint from our end. Your kind understanding is appreciated.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        M
                        MMAdak
                        from Mumbai, Maharashtra
                        Aug 22, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: 700099

                        I purchased a split 1.5t ac marq from flipkart online service in dec. 2018. Installed by them and started work.in march, 2019 when needed cooling, worked with water flowing inside the room. Lodged complaint and detected faulty installation. Tried to rectify installation but the ac machine stopped functioning with e5 showing on the electronic board. Then lodging complaints regularly and persons visiting regularly but could not make it operative.in june they decided to replace the machine and later they changed decision to refund money. Acoordingly what they have directed so far, l have complied everything. Uptil aug. 22 they have uninstalled the machine and kept in my flat and harassment is continuing. Every time they are saying "the problem will be solved, pl. Wait for 24 hrs." what to do?
                        Sep 25, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Aug 23, 2019
                        Flipkart Customer Care's response
                        Hi,
                        Thanks for getting in touch.
                        We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
                        You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                        Hope to hear from you soon.
                        Yesterday my account logged in my flipkart app and today this morning my account logged out automatically and when i try to log in it says "log in unsuccessful please retry in a minute" please resolve this issue i ordered several item and they are not delivery yet and some item yet to return please unblock my account.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          Aman Awana
                          from Dhanwar, Jharkhand
                          Aug 22, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          When i login my account on flipkart then it will show an error 'login unsuccessful' (On android) and 'something went wrong' (On pc).
                          Please resolve my issue as soon as possible and also tell me the reason, why my account not logged on flipkart?

                          My login details are as follow:

                          Name: aman awana
                          Phone: [protected]
                          Email: [protected]@gmail.com
                          Sep 27, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Aug 23, 2019
                          Flipkart Customer Care's response
                          Hi,
                          Thanks for getting in touch.
                          We are sorry to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share us the account details or get in touch with our customer support number[protected].
                          You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                          Hope to hear from you soon.
                          Dear cancel the order and kindly full refund the amount, because Raksha bandhan is crossed, what is use of rakhi,
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            B
                            Basu patil
                            from Mumbai, Maharashtra
                            Aug 22, 2019
                            Report
                            Copy

                            My name is basappa patil from belgaum karnataka my account number : [protected] i ordered on item from amazon.com on.13-aug-2019 amount of ₹714. Due to some reason i cancel the order. Refund initiated by amazon on 14.08.2019 and i got refund reference number pzt[protected]widfi02 from flipkart. But till now refund amount not reflect my bank account they had mentioned me on flipkart account amount will be reflected in your account on 20.08.2019. Kindly do the needful.

                            I have attached screen shot of refund initiated mail from flipkart
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Aug 22, 2019
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi,
                            We are sorry to hear that you’ve not received the refund of your Product. The seller has refunded ₹ 714 on 13 Aug 19 and this should have been credited in your bank account by now. If you do not see the refund in your account by this time, please check the previous statement of your bank account before reaching out to the bank. You may contact your bank’s customer care using the number mentioned on the back of your card with the reference number in case you need further assistance. If they are unable to help, you may raise a dispute with the bank's grievance department cell.
                            Aug 22, 2019
                            Updated by Basu patil
                            What I have to do now ... They are are telling to ask Flipkart
                            Aug 22, 2019
                            Updated by Basu patil
                            I m beg of you between twoooo
                            It shows an error {"error message" :"We encourage fair play in line with our terms and conditions."
                            Everytime i try to play games but i recieve the message something went wrong
                            Plz help me
                            Dear flipkart the Usb data cable not working now what should with that it had beenonly a month since I ordered.
                            I have booked mobile & cancellation at the same time the seller is saying that they has credited ammount but the amount has not credited into my account
                            Sairam143's reply, Aug 16, 2019
                            I have not got refund
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            3 Comments
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              M
                              Manikant Nigam
                              from Noida, Uttar Pradesh
                              Aug 22, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201301

                              My game zone not working. Account: [protected].

                              It's is giving error like we encourage fair play in line with our terms and conditions.

                              When i contacted support they saying flipkart blocked your account. If it is blocked then how i am able to shop, also i am facing this problem since 20 days, flipkart is not cared about customer.

                              I contacted flipkart support several times but they are not able to resolve this and at the end they end it saying the same statement that i am seeing as error.

                              What's the problem.
                              Sep 23, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Aug 23, 2019
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi Anand,
                              We'd like to let you know that our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                Subhamoy Chattopadhyay
                                from Kolkata, West Bengal
                                Aug 22, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Vill Saraswatya PO Sundarnagar PS Panskura, 721634

                                Flipkart block my account without any information and i've some due on pay later but i can't pay it because flipkart blocked my id. And they messages me to pay their due otherwise legal action will be taken against me. If they block my id how can i pay my due? Most importantly they charged me 100 rupees per months for penalty. And their castomar services are so pathetic they didn't help me. Sir please take it seriously.
                                Sep 24, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Aug 23, 2019
                                Flipkart Customer Care's response
                                Hi,
                                We are sorry to let you know that our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  H
                                  Hardeep singh Kajla
                                  from Pune, Maharashtra
                                  Aug 22, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Shree Pat Yadav Chawl 90 Feet Road Sakinaka, 400072

                                  Few days back i purchased one redmi 7a mobile with one back cover and one tempered glass..

                                  So at the time of delivery.. I didn't get back cover but i get 2 tempered glass and one mobile phone..

                                  Then i called customer care about the same that back cover is missing or wrongly packing done by u..

                                  The customer care taken a compliant to replace tempered glass and deliver back cover..

                                  But again after 2nd delivery i get same tampered glass instead of back cover..

                                  Again i called customer and told everything about the incident but they r helpless and then they transfered call to supervisor..

                                  Supervisor say we cant help u out and we cant give back cover to u.. So better take refund amount regarding the same...

                                  So this is bullishit service and pathetic words given by ur supervisor as well all ur customer care people..

                                  And i will drop this feedback to website and twitter to know how u make fool to people by sending wrong product with no solutions..

                                  Regards
                                  Hardeep singh
                                  Sep 22, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Aug 22, 2019
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  We will revert on it.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    sgopikrishnan20
                                    Aug 22, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Hi,

                                    I bought the asus zenfone max pro (M2) from flipkart in april 2019, and it was decent to use in the beginning but it started to create troubles as i use it and it has now become highly impossible to use the phone.
                                    It is strange that the phone started to make a lot of troubles within a few months after using. The problems that i am facing every day were,
                                    1. The memory card unmounts itself and i had to manually open and close the pin to set it up again.
                                    2. After the screen goes to sleep, i need to restart the phone to use it. I. E. It doesn't wake up with normal power button press.
                                    3. The phone hangs at times even while just using some low resource consuming apps like contacts or phone call, i had even double-checked that none of the apps run in the background.
                                    And many more issues.,

                                    I was trying to convince myself that this is a nice phone but i have lost my patience now to write this review.

                                    Please help me either get a refund or voucher for the equal amount.

                                    Thanks in advance.
                                    Oct 1, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Aug 22, 2019
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi,
                                    Thanks for getting in touch.
                                    We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
                                    You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                                    Hope to hear from you soon.
                                    Nov 05, 2019
                                    Updated by sgopikrishnan20
                                    Hi, Sorry just get to see the response.

                                    The order details are as below,

                                    Order ID: OD[protected]
                                    Order Date:[protected]
                                    Invoice Date:[protected]

                                    Thanks
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      K
                                      kishore guttimdeevi
                                      from Mumbai, Maharashtra
                                      Aug 21, 2019
                                      Report
                                      Copy

                                      I have ordered sony bluetooth earphones for my friend which is the cost of 2250rs. From use of the 1st day some of her office colleagues reported that her voice is not clear and breaking of voice were observed. So i have asked replacement and it has done, but 2nd one also having same problem with which it cannot catch the voice while in walking. So ask for refund of my money... But costumer care service sent the technician 3 times but problem is not resolved, he just came saw the product asked problem regarding and simply he went away with out any troubleshoot or anything from 20days iam facing problem but i did not get any resolution and my question is why i have to face problems and attend to your calls and technician when i have paid amount which you have asked... It is very big problem while working in company to attend your and technicians.
                                      If problem is not with headset any person will not call or msg you these many time? I having problem with that it is irritating when she in office conference call. With other headsets there is not problem...
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Aug 22, 2019
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      Hi,
                                      We're sorry to hear that you're facing issues with your Sony C300 Bluetooth Headset with Mic.
                                      We'd like to let you know that the technician has confirmed that the issue has been resolved in your device. Hence, the seller will not be able to accommodate the return request. However, if you are facing any issues with your product, kindly contact brand authorized service center so that they will help you out.
                                      Your kind understanding is appreciated.
                                      Aug 22, 2019
                                      Updated by kishore guttimdeevi
                                      If the technician resolve why IAM going to ask use these many times, I paid money for new one so you have to provide good one or otherwise should refund the money... I did not paid money for hand hand goods I have bought 2nd hand good I will go for the repair... But paid money for new one... Why I have go for serive center and why I have face this headache. I bought earphones in Flipkart for the brand sake I took this other wise I don't no the seller so you have to solve the problem
                                      Aug 22, 2019
                                      Updated by kishore guttimdeevi
                                      Why your are encouraging such type seller who will not provide best service and best resolution to the costumers... If you are in my place what you will do...you will around the service center or ask for refund. I have paid 2250rs and why I have around the service center?
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        M
                                        Md Abu Sabbir
                                        from Mumbai, Maharashtra
                                        Aug 21, 2019
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Darjeeling, West Bengal

                                        Product I'd...on flipkart is OD[protected] and the delivery date is 20 August 2019 but today is 21 August 2019 still not got the product... and I am a regular customer in flipkart but this problem held with me ...By calling the flipkart customer service they said what could I do ...and this is not the first time this held with me but many times in my life this problem held...now I decided to complain in consumers forum now I hope that you will help me...
                                        Sep 29, 2019
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Aug 22, 2019
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        We will revert on it.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit