Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 15, 2026
Complaints 47322
Resolved
25496
Unresolved
21826
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 960

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
Maneesh Bajak
from Ahmedabad, Gujarat
Jul 2, 2020
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Flipkart , Bangalore

Dear sir,

I have online purchased syphony air cooler from m/s. Flipkart website on dated[protected] and from flipkart they delivered symphony aircooler on 31/05/2020. After that i have open the product and find that syphony cooler performance is not that up to the mark as mention on flipkart website. So i raised the product returns request on very next day 01/06/2020.
After that they approved my returns request and said that product will pick up within 10 days on date 11.06.2020. (Screen shot is attached for flipkart returns approved). But till date they are not pick up his product or not giving me a refund.
I have raised lots of complaint on his website portal and i write mail to his team as well i write on his twitter account but same answer i has got from him “ we are surely give solution to you, sorry to hear that we understand “
Even i have got lots of call from flipkart, his representative said within 48 hours we will surely pick up the product from your house.
So, please kindly help me out to get the my hard earn money from flipkart
Thanks
Manish bajak
[protected]
Aug 12, 2021
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jul 03, 2020
Flipkart Customer Care's response
We will revert on it.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    Ajaykrishna P
    Jul 2, 2020
    Report
    Copy

    Address: SREELAKSHMI MEPPALATTE(H) MANASSERY(PO) THAZHECODE KOZHIKODE 673602

    I ordered the product and delivered on 15/6/2020. After 4 days the product suddenly stopped working. Then i requested a return process on 20/6/2020.
    But now flipkart rejected my return request. They not done any technician visit.
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      V
      Vijay Mba
      Jul 2, 2020
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Paylater deactivation

      Dear flipkart,

      I am a flipkart plus member and flipkart provided pay later facility on[protected], back then pay later service was provided by idfc first bank flipkart tied up with idfc first bank and flipkart asked customers to complete kyc, i have completed the kyc.

      The issue is, this pay later is reflecting in my cibil report as personal loan of rs 60, 000 from idfc first bank actually flipkart provides limit...
      Helpful
      5 other people found this review helpful
      5 found this helpful
      Write a comment
      Report
      Copy
      S
      shammysaini
      from Delhi, Delhi
      Jul 2, 2020
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Dear sir,
      My order id is od[protected]. When i am received my order on 12:30 to 1:30 on around.
      And your delivery boy collect my old phone then give me new phone. He has updated on 7 :44 pm phone is delivered. But when i am checking the order status is confirmed delivered. Then see the exchange phone is not showing. Your delivery boy is mention i have to pay the cash amount. I want to know about where is my exchange phone which phone your delivery boy collect me. I want my exchange phone and provide me contact number of your delivery boy.
      I called many time flipkart customer care they told me you wait for confirmation mail or msg. But till now i am not received any call or msg from flipkart.
      Mail id :[protected]@gmail.com
      Mob no : [protected]
      Jul 2, 2020
      Complaint marked as Resolved 
      Dear Sir, my order id is OD118970732361424000. when i am received my order on 12:30 to 1:30 on around. And your delivery boy collect my old phone then give me new phone.he has updated on 7 :44 pm phone is delivered. but when I am checking the order status is confirmed delivered. then see the exchange phone is not showing. Your delivery boy is mention I have to pay the cash amount.I want to know about where is my exchange phone which phone your delivery boy collect me. I want my exchange phone and provide me contact number of your delivery boy. i called many time flipkart customer care they told me you wait for confirmation mail or msg . but till now i am not received any call or msg from flipkart. mail id :[email protected] mob no : 8285154853
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jul 03, 2020
      Flipkart Customer Care's response
      We will revert on it.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        N
        Neelimayadav
        Jul 2, 2020
        Report
        Copy

        I have ordered renberg orchid induction bottom cookware set. It supposed to be 7 total item in package but received 4 items, that to damaged.

        The packaging was worse raised multiple request but all got rejected and the latest one got rejected stating that the seller declined as he sent the intact one.
        But i have received bad product that to with worst packaging, no mrp or box, just the flipkart carton box with cello tape on it.

        Order id - od[protected]

        Return id -[protected]
        Return id -[protected]
        Return id -[protected]

        This is really sad that after multiple request the issue is still pending and later they reject it.

        Please help.
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          H
          harshitsodhi
          Jul 2, 2020
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Hi team,

          Delivery date: 25th june, 2020

          It has been more than a week now since the product was delivered.
          1. The product was delivered in a damaged state. Both outer packaging and inner products.
          2. The return option on the flipkart website or app doesn't work even though product is eligible for return. Its 8 days now and flipkart is still not able to process the return request.
          3. Seller guarantee a assembly by seller within 72 hours of delivering the product. It has been 8 days and there has been no communication from seller regarding assembly.

          I have been calling to complaint regarding the same daily since the delivery but no support has been provided.

          This has been a mental harassment from the service provider
          Aug 14, 2021
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Jul 03, 2020
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            Sarathi Gouda
            Jul 2, 2020
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            My friend have ordered a mobile phone vivo z1pro with exchange of my old phone and paid the amount of the phone. The phone came to me after 10 days delay. And the deliver agent mr. Sanjay kumar dagar refuse to take my old phone and walk away with the new phone, didnot gave the new phone. The phone should show in my order section of flipkart as canceled order. But it is showing the phone has been delivered. I am trying to reach the customer care for this problem. But not able to talk to any customer care personal since 3 days.

            The order id is od[protected]. The product is vivo z1pro (Sonic blue, 64 gb), color: sonic blue
            Seller:flashtech retail
            Price ₹13, 390

            Ekart logistics - fmpp[protected]
            Sep 2, 2021
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jul 03, 2020
            Flipkart Customer Care's response
            We will revert on it.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              Armaan730
              Jul 2, 2020
              Report
              Copy

              मेरा नाम अरमान ख़ान है
              मेने एक मोबाइल ख़रीदा आपकी यहाँ से जिसकी ओडर I'd हे OD[protected] जो मुझे 20 जून को मिला
              जिसकी स्क्रीन टूटी हुई है उसका रेटर्न रद्द करके मेरा अकाउंट हमेशा के लिए बंद कर दिया मोबाइल की क़ीमत बहुत ज़्यादा हे अगर मुझे कोई भी सहायता नहीं मिली में बहुत ज़्यादा फाइनेंशियल समस्या मैं आ जाऊँगा
              कृपया मदद करें
              [protected]
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Jul 03, 2020
              Flipkart Customer Care's response
              Hi, We are sorry to let you know that your return request has been canceled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
              Jul 03, 2020
              Updated by Armaan730
              But Abhi tak koi return nahin kiya hai mene
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                Reddybhai@808
                Jul 2, 2020
                Report
                Copy

                I have ordered, shopfloor. Xyz 3.5mm clip microphone for youtube, collar mike for voice recording, lapel mic mobile, pc, laptop, android smartphones, dslr camera clip on mini lapel lavalier microphone
                Black on 24th june 2020, the delivery date was on 3rd july but it cancelled automatically.

                Order id:-od[protected]
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  7
                  786aamir
                  from Mumbai, Maharashtra
                  Jul 2, 2020
                  Report
                  Copy

                  Hi, flipkart support team..
                  I am loyal customer flipkart

                  We apologize if we have made any mistake in using the flipkart account.

                  We will try our best not to repeat the mistake we have made earlier

                  Kindly unblock my flipkart account asap.

                  Reg num [protected]
                  Reg mail [protected]@gmail.com
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jul 03, 2020
                  Flipkart Customer Care's response
                  Hi, We are sorry to let you know that our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                  Jul 03, 2020
                  Updated by 786aamir
                  We apologize if we have made any mistake in using the flipkart account.

                  We will try our best not to repeat the mistake we have made earlier

                  Kindly unblock my flipkart account asap.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    G
                    Goutham p
                    Jul 2, 2020
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Splenda sachets no calorie sweetener 3.5 oz sweetener

                    Seller: innoviv

                    I recieved a duplicate product from the above seller. When i claimed for the refund customer care people took some time and told me we had a word with seller he is telling the product is genuine and they told me if you have dought you can call the splenda company and get back to us at any time and they marked my issue resolved.

                    Order id - od[protected]
                    Aug 12, 2021
                    Complaint marked as Resolved 
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Jul 03, 2020
                    Flipkart Customer Care's response
                    We will revert on it.
                    Verified Support
                    Aug 09, 2020
                    Flipkart Customer Care's response
                    Hi, We are sorry for the trouble caused. We wwould like tto inform you that kindly share the images so that we can assist you further.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      D
                      divya sharma12
                      Jul 1, 2020
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      I was trying to place an order of One plus Bluetooth earphones but it was not successful but payment got deducted from My Kotak account of 1999rs. I tried to contact flipkart customer Team but couldn’t connect.
                      I have attached bank statement.
                      Jul 4, 2020
                      Complaint marked as Resolved 
                      I got refund from Flipkart.
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        K
                        Krishna25051995
                        Jul 1, 2020
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Dear sir,

                        This is to bring to your kind notice that i had purchased voltas 1.5-ton 3 star split inverter ac - white on 30th may 2020 with order id: od[protected]. For a consideration of rs.31249 paid via icici bank credit card. The product got delivered on 6th june 2020.

                        The said goods are suffering from the following defects:-

                        There is cbu code mismatch on odu and idu hence the voltas/flipkart technician informed me that the product can’t be fixed. Enclosing the service report.

                        I have reported the above matter to flipkart several times by sending the email and by calling the flipkart customer care but despite all my pleadings, flipkart has not made a good effort in resolving the issue. Which is indeed regrettable. On account of your aforesaid dereliction of duty and failure and neglect to rectify the same the product is present in my home without installation. Which you are liable to compensate to me.

                        Flipkart are hereby finally called upon to replace the product with a new product or return the price/charges paid within 10 days of the receipt of this notice failing which i shall be constrained to initiate against you for redressal of my aforesaid grievances and recovery of the aforesaid amount such proceedings, both civil and criminal as are warranted by law, besides filing a complaint under the statutory provisions of the consumer protection act, 1986 exclusively at your own risk, cost, responsibility and consequences which please note.
                        Aug 6, 2021
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Jul 01, 2020
                        Updated by Krishna25051995
                        Flipkart Informed that my account has been blocked due to an unusually high number of returns in the past order history but till today I have ordered only 3 products. Not sure how can there be high returns in just 3 orders.

                        Verified Support
                        Jul 03, 2020
                        Flipkart Customer Care's response
                        Hi, We are sorry to let you know that your return request has been canceled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          M
                          Muneera Khan
                          Jul 1, 2020
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          I have created flipkart account two years back with a mobile number few months ago i lost my mobile phone and the number.

                          The main problem is when i tried to update my new mobile number, the otps are being sent to both the new number and the old number. I got the new number otp and account password, but the otp of the old number cannot be entered as i lost the number and i dont have it. This is making me unable to change the mobile number.
                          Please do suggest me to update my new mobile number to my flipkart account. My old mobile no. Was [[protected].] and my new mobile no. Is [[protected]]. Plz update on flipkart.
                          Jul 1, 2020
                          Complaint marked as Resolved 
                          Please update my new number on flipkart. My email ID is ([email protected]) and my no. Is 9368664891
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            Sumitpanda25
                            Jul 1, 2020
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Website: www.flipkart.com

                            I got delivered my product on 25th June 2020.
                            I found the videos not playing and the volume was also distorting a lot. So I filed a return request and my product was supposed to go through a technician visit but no one came to visit. In addition to this Flipkart is now just delaying my return and not resolving the issue. I want my return request to be approved and wish to return my product as soon as possible. Flipkart is doing totally fraud with its customers. I'm a plus member and now I'll suggest my friends not to buy anything from Flipkart.
                            Aug 14, 2021
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Jul 03, 2020
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi, Thanks for getting in touch. We are sorry to inform you that we are unable to find your order details from the shared information. Request you to share the order ID or register contact number in order to assist you further. Hope to hear from you soon.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              A
                              Ayyanar Ajith
                              Jul 1, 2020
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Website: www.flipkart.com

                              I bought a new mobile from flipkart before 2 days.but that mobile have a screen problem so that i want to return my product.but delivery executive was not update the delivery status so the return option was not enabled in flipkart site.i contact a customer care also...there is no proper response.
                              Now what can i do already i paid full amount.i need a refund or else replacement.
                              Flipkart order id-OD[protected]
                              BlueDart Delivered Bill No.-BlueDart - [protected]
                              Jul 2, 2020
                              Complaint marked as Resolved 
                              no resolved
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Jul 02, 2020
                              Updated by Ayyanar Ajith
                              I bought a new mobile from flipkart before 2 days.but that mobile have a screen problem so that i want to return my product.but delivery executive was not update the delivery status so the return option was not enabled in flipkart site.i contact a customer care also...there is no proper response.
                              Now what can i do already i paid full amount.i need a refund or else replacement.
                              Flipkart order id-OD[protected]
                              BlueDart Delivered Bill No.-BlueDart - [protected]

                              Verified Support
                              Jul 03, 2020
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              Verified Support
                              Aug 09, 2020
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi, We are sorry for the trouble caused. The seller has confirmed that a refund has been completed on 03 Jul 20. It would have reflected in your credit card by 06 Jul 20. If you do not see the refund in your account by this time, please check the previous statement of your bank account before reaching out to the bank. You may contact your bank’s customer care using the number mentioned on the back of your card with the reference number[protected] in case you need further assistance. If they are unable to help, you may raise a dispute with the bank's grievance department cell. Your kind understanding is appreciated.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                Shivaprasadd
                                Jul 1, 2020
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                I ordered a htc trimmer on june 3. But it was defective . So i applied a return request on june 8. The product was under return policy till june 13. The delivery pickup time was given till 29 june . But on june 12, flipkart cancelled my return request . Then i called flipkart customer care, flipkart twitter . They said to give 24-48 hrs time whenever i called them . But on july 1 i called them again but they said that the product will not be returnable and you may proceed to consumer court .
                                Aug 6, 2021
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jul 03, 2020
                                Flipkart Customer Care's response
                                We will revert on it.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Sahil2344
                                  Jul 1, 2020
                                  Report
                                  Copy

                                  I am order realme smart watch but I received power bank .. and Flipkart not support ..
                                  I am pay 4000 rs ..
                                  This is not return and not replacement
                                  I am 5 day waiting but not solved my problem
                                  Plzz help..🙏🙏
                                  I request you..
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    Abi28
                                    Jul 1, 2020
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Nagpur

                                    Hi,
                                    I ordered a VU tv on 23 jun 2020. The TV was out for delivery on 1st July 2020. The delivery agent called me and behaved rudely. He asked me come and collect my order 25kms away from my location or threatened to cancel my order otherwise. The same day morning I received another order from flipkart at my doorstep, but the delivery agent delivering the TV was unwilling to deliver to my location. My location is an easily accessible location and all major delivery companies deliver here, but this particular delivery agent was not willing to deliver. I have contacted FLIPKART customer care regarding this, but none resolved the issue. Why has FLIPKART listed the product on their site for my location if it was not deliverable? Strict action should be taken against these type of issues. Flipkart has worst customer service, no one responding or resolving the issue after several complaints. Please help to resolve this.
                                    Aug 6, 2021
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Jul 03, 2020
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi, Thanks for writing in. We are sorry for the trouble you had to go through. However, we're writing to let you know that the courier service provider has scheduled the shipment of "Vu Cinema 80cm (32 inch) HD Ready LED Smart Android TV'' and will be delivered to you on or before "02 Jul 20''. This is not something that we would want you to experience and have shared feedback with the service provider so they can put additional measures in place to ensure on-time deliveries of orders. We would like to thank you for your continued trust and understanding.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      B
                                      Beingsidhu
                                      Jul 1, 2020
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: 10 Rifle Range Raad, Belgharia, Kolkata 700056

                                      I have raised a replacement request for a product (mega hand blender) as it was damaged. The casing was open and clips were broken. The pickup person came to me for the replacement and checked the product and refused to pickup as he mentioned that the colour of the product that I received is different than the one showed at Flipkart site, and there were nowhere mentioned the brand name Mega in the package or the product that I have received. He asked me to contact Flipkart for further assistance.

                                      Since then I am continuously raising issues on this through Flipkart app as well as through call at customer care. But as of now no resolution provided to me. Now even the replacement time has also passed. This is utter disappointing and not acceptable.Â
                                      I request to do the needful to solve this problem.
                                      Regards
                                      Siddhartha Guha
                                      [protected]@gmail.com
                                      [protected]
                                      Order Id: OD[protected]
                                      Aug 14, 2021
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Jul 03, 2020
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We will revert on it.
                                      Verified Support
                                      Aug 09, 2020
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      Hi, We are sorry for the trouble caused. The seller has confirmed that a refund has been completed on 03 Jul 20. It would have reflected in your credit card by 15 Jul 20. If you do not see the refund in your account by this time, please check the previous statement of your bank account before reaching out to the bank. Your kind understanding is appreciated.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit