Claimed

Red Bus Complaints & Reviews

3.4
Updated: Oct 14, 2026
Complaints 4005
Resolved
2576
Unresolved
1429
Contacts

File a complaint to Red Bus

Having problems with Red Bus?

File a complaint and get it resolved by Red Bus customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Red Bus reviews & complaints page 94

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
B
bhatt pooja
from Noida, Uttar Pradesh
Jun 7, 2019
Report
Copy

Address: A-1108, Galaxy Vega Apartments, Noida Extension, Noida-201301, Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201301

Hi Team,

I booked my bus ticket today but for a single ticket, payment deducted from my account 2 times.

And I have tried to contact with customer care executive before 45 mins but not able to contact them because call is redirected from starting again and again.

Please find the attached screenshot of my Ticket and Bank Statement for your reference and refund my extra deducted amount as soon as possible.

Thanks,
Pooja Bhatt
Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    J
    jadeja krupali
    from Noida, Uttar Pradesh
    Jun 7, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    I booked tickets as i pay fee through debit card ..next 1 sec .. notification" booking failed your money will refunded ." ..can you just tell me why tiket not get booked .and i tryed 6-7 contact number but non of then word .you are not trustable . solve my problem .or i will complain at police station ..what is this ? if you can't provide facality to customer for a call . and what should we understand ??? that you just take money and now you have to any way to contact, not from website not from app ..in whatever number i call it just say " this number is not available " i think you should get bend .
    Jul 22, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Jun 21, 2019
    Red Bus Customer Care's response
    Hi Customer,

    Greetings from redBus!

    Please share the registered email id and mobile number to [protected]@redbus.in and we'll have this checked.

    Thank you for contacting us.
    Team redBus.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      P
      priyanka trivedi
      from Kanpur, Uttar Pradesh
      Jun 8, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      I have booked my bus from Delhi to Dharbanga in knabi bus& travellers near Anand vihar in RS 2600/- but when I got the bus all Traveller are traveling in 1800rs why this cost variation.the service are too bad ac is not working properly .I can't accept this kind of poor service recommend to all don't book ticket from red bus .. I booked the ticket trusting the policy mentioned in red bus app.. But red bus is saying the policy mentioned in app is generic and not applicable for this ticket.. This is a clear case of cheating and fooling customer. Customer book ticket based on the policy shown in app.. I need help in registering a cheating case against red bus.
      Jul 19, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jun 09, 2019
      Red Bus Customer Care's response
      Dear Customer,

      Thank you for reaching out to us! I’m Danny and I have been working on your case.
      In order to address your issue, request you to share the following details:

      ï‚·Registered Email ID
      ï‚·Mobile No.
      ï‚·redBus Ticket No.

      Once we receive these details, we will work on the resolution.

      Look forward to your response,

      Danny
      Team redBus
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        V
        Vipulambade
        from Mumbai, Maharashtra
        Jun 5, 2019
        Report
        Copy

        Sir
        I have booked bus ticket on redbus to travel from nagpur to nashik on 02.06.2019. My pnr no. Was[protected]. Rs. 1320 /- has been debited from my account and seat no. 2 was allotted to me in rajlaxmi travels
        But timing was 9.30 pm from nagpur.

        But at the time of boarding in the bus that the bus operator told me that the same seat is allotted to other person too mr. Jay and he is already seating on the seat. Due to this incident i got shocked.
        I had shown my ticket to bus operator but he told me that this mistake has been done by redbus and no seat was available. I told him and requested lot that it is very much important for me to reach nashik that day however bus operator was not agreed to allowed me to board on the bus.

        Ultimately i have to fold my hand before the bus operator and i collapsed in his foot.
        Thereafter he agreed to allowed me to board on bus and i have to travel near about 50 km on standing... Thereafter he shift me in other bus where i have to travel by seating in the bus...
        Due to this horrible journey i have to suffer from mental agony and tress and next day i become sick and cant do my job...
        Due to your defective system and deficiency in service i have to suffer lot... Therefore you are liable to give me compensation...
        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          D
          Dr.chandresh Jaiswara
          from Mumbai, Maharashtra
          Jun 5, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Varanasi, Uttar Pradesh, 221005

          I have booked a online ticket for four persons names chandresh 42 male. Alka 39 female. Pranshul 9 male and bhavya 6 female on date of booking 14 may for date 16 may from varanasi to sonauli ticket no. Tn6c23076541 with pnr snli[protected]/vns online with sbi online. Bus was canceled at the last hour of journey and my money is still not refunded. Kindly help for refund.
          Aug 10, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Jul 09, 2019
          Red Bus Customer Care's response
          Dr.chandresh Jaiswara,

          Greetings from redBus !!

          We understand that the cancellation of the bus would have caused an inconvenience to you, and we're truly sorry. We’ll work harder to keep a close watch on bus cancellations and changes in bus schedules in the future. Refund of Rs 3184 was processed from our end on 9th June 2019 back to source. It should have reflected in your account in 7 business days and we hope you have received the refund. We appreciate your kind patience in this regard.

          Thank you,
          Team redBus
          I have not the refund yet on transaction failed on 23/05/2019 from Gokarna to Bangalore for 2 seats.

          Please update me the status.

          Mangala
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            T
            Tanaji Janwale
            from Mumbai, Maharashtra
            Jun 5, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            I booked tickets on 03/05/2019 at morning and booking i'd is tn6z24594888. My bus has been cancelled by operator on 03/05/2019 at (Date of journey) if have raised complaint but didn't get any alternative bus or any refund. Even i didn't get any confirmation about bus cancellation till now. Request i'd is 8946451
            I have tried to talk with customer care twice a time they were not providing any solution on this above subject.
            So please look in to this matter and refund my ticket charge's to my respective bank account.
            Jul 15, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jun 06, 2019
            Red Bus Customer Care's response
            Hi!

            Thank you for reaching out to us regarding the refund for your ticket no. TN6Z24594888.

            I understand that the cancellation of the bus would have caused an inconvenience to you, and I am truly sorry. We’ll work harder to keep a close watch on bus cancellations and changes in bus schedules in the future.

            Regarding the refund, we would like to inform you that, as per the MSRTC policy, the refund needs to be collected from MSRTC counter. Request you to visit the nearest MSRTC counter with valid id proof and ticket copy for the same. Your understanding in this matter is appreciated. You can contact our concerned person on [protected] if any assistance is needed.

            Once again, I thank you for choosing redBus and hope you accept my sincerest apologies.

            I hope I have been able to help you.

            Take Care,
            Team redBuddy
            I am booked ticket for Hyderabad.. money cuted in my account but ticket is not confirmed.i want my money back
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              D
              Dr.chandresh Jaiswara
              from Mumbai, Maharashtra
              Jun 5, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Varanasi, Uttar Pradesh, 221005

              I have booked a online bus ticket for four persons from varanasi to sonauli for day 16th may 2019 at the last moment bus was canceled and journey was not done but still money was not refunded to my account kindly make refund. My ticket number is tn6c23076541 and pnr is snli[protected]/vns. Passengers details chandresh. Alka. Pranshul. Bhavya. The transaction was done with sbi.
              Aug 24, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Jul 09, 2019
              Red Bus Customer Care's response
              Dr.chandresh Jaiswara,

              Greetings from redBus !!

              We understand that the cancellation of the bus would have caused an inconvenience to you, and we're truly sorry. We’ll work harder to keep a close watch on bus cancellations and changes in bus schedules in the future. Refund of Rs 3184 was processed from our end on 9th June 2019 back to source. It should have reflected in your account in 7 business days and we hope you have received the refund. We appreciate your kind patience in this regard.

              Thank you,
              Team redBus
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                J
                jyoti100000
                from Kolkata, West Bengal
                Jun 5, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Website: www.redbus.in

                I had booked a bus ticket online from bhubaneswar to kolkata for 15.04.2019. The ticket was booked on the same day with pnr no 542mgvzj. The ticket was booked in pradhan departure at 09.45pm with boarding point at vanivihar bus ticket booking counter

                I arrived at the boarding point at 9.20pm in a rapido two-wheeler. I made the contact to [protected] as advised and he advised that the bus has started its journey and it would soon reach.

                I waited and again he told that the bus is coming. Thereafter, i had made around 20 calls to [protected]/[protected] and it was not answered. Finally, the former picked up the call at around 10.30pm and told that he is at cuttack and busy otherwise. He also informed that the us does not stop at vani vihar and it is the responsility of redbus to give correct information

                I had then made a complaint with redbus, they closed and then re-opened it saying it would take sometime. But i find the complaint removed now without any intimation.

                I had to visit in a train after rushing to station. The behaviour is callous. I demand refund of rs.634.50paise immediately.
                Jul 7, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jun 06, 2019
                Red Bus Customer Care's response
                Hi Jyoti,

                Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                Thank you for reaching out to us regarding the refund for your ticket no TN[protected].

                I understand that the poor experience during your journey would have caused an inconvenience to you and I am truly sorry. Your feedback regarding this experience has been duly noted and communicated to the bus operator. We’ll work harder to educate bus operators on providing hassle free quality service in the future.

                In hopes of compensating for the inconvenience caused to you, we are crediting full refund to the mode of payment used by you for this transaction, as an exceptional gesture. The amount has been processed from our end today.

                Basis the policy of your bank, the amount should reflect in your account within 7 business days.

                Details of the transaction are given below:

                • PO No. :[protected]
                • Refunded Amount: Rs. 696.45/-
                • ARN No. or Refund Reference no.: [protected]

                In case, you do not receive the amount within the designated time period, you can contact your to know the status of your refund using the ARN No. or Refund Reference No. given above.

                Once again, I thank you for choosing redBus and hope you accept my sincerest apologies.

                Have a great day!

                With thanks,
                Team redBuddy
                These people always fail the transaction and deducts the money and sends into redbus wallet..always give costumers a sense of frustation as by showing seats and not allowing to book...

                these people lack integrity and empathy

                will never gonna use this fora for travelling

                date of happening : 28:5:2019
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  R
                  rajesh kadiyala
                  from Delhi, Delhi
                  Jun 4, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: 8-10/1, NEAR RAMALAYAM, SOBHANAPURAM, AGIRIPALLI MANDAL, KRISHNA,, Krishna, Andhra Pradesh, 521211

                  My three bookings has been cancelled after detection of my money in red bus. Till now i didn't get any refund. It is such a long time.

                  1) booking id :[protected]Vijayawada to visakapatnam), rs-273/- not refunded, 14 days till now

                  2) booking id :[protected]Vijayawada to anakapalli), rs-265/- not refunded, 14 days till now

                  3) booking id :[protected]Vijayawada to anakapalli), rs-312/- not refunded, 6 days till now
                  Jul 9, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jun 06, 2019
                  Red Bus Customer Care's response
                  Hi Rajesh!

                  Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                  Thank you for reaching out to us regarding the failure of your trip id[protected],[protected] &[protected].

                  I understand that this transaction failure would have caused an inconvenience to you, and I am truly sorry.

                  We acknowledge that when you attempted the transaction, money was deducted from your account but the ticket was not issued, due to a technical error. We have received this amount in our account, but are unable to use it for booking.

                  Upon checking, the refund for this amount has been initiated from our end on 06th June to the mode of payment used by you for this transaction.

                  Basis the policy of your bank, the amount should reflect in your account within 7 business days.

                  Details of the transaction are given below:

                  • PO No. :[protected],[protected] &[protected]
                  • Refunded Amount: Rs. 273/-, Rs. 265/- and Rs. 312/-
                  • ARN No. or Refund Reference no.: [protected], [protected] & [protected]

                  In case, you do not receive the amount within the designated time period, you can contact your bank to know the status of your refund using the ARN No. or Refund Reference No. given above.

                  Once again, I thank you for choosing redBus and hope you accept my sincerest apologies.

                  Have a great day!

                  With thanks,

                  Take Care,
                  Team redBuddy
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Abinash kr
                    from Delhi, Delhi
                    Jun 3, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: bank of Baroda, gram panchayat building taluka- vagra, 392130

                    On 1st June 2019 I booked two tickets from red bus app, from Delhi to rajpipla (Gujrat) but after booking it shows me your ticket is from erandol (jalgaon, Maharashtra) to rajpipla, total amount deducted is rupees 3830, due to wrong information provided by red bus app, I have to cancel my tickets, and refund amount processed by red bus is rupees 1922, total cheating amount by red buss is rupees 1921, i suggests red bus this is not the way to earn money, otherwise you will collapsed, I also attached screen shots of both booking and cancellation.
                    Jul 7, 2019
                    Complaint marked as Resolved 
                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Jun 06, 2019
                    Red Bus Customer Care's response
                    Hi Abinash,

                    Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                    We tried reaching in your given number however, we are unable to get in touch. We request you to please provide an alternate number or a convenient time to get in touch with us via [protected]@redbus.in or you can write to us in the given link https://www.redbus.in/info/redcare. We'll be happy to help you out.

                    Once we receive these details, we will work on the resolution.

                    Once again, I thank you for choosing redBus.

                    Have a great day!

                    Look forward to your response.

                    With thanks,
                    Team redBuddy
                    Jun 09, 2019
                    Updated by Abinash kr
                    Return my rest money

                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      shivankit tyagi
                      from Noida, Uttar Pradesh
                      Jun 3, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: H.no 1104 sector 55 faridabad, Faridabad, Haryana, 121004
                      Website: m.redbus.in

                      I booked tickets on 31/05/2019 and booking I'd is TN6W14299576. My bus has been cancelled by operator on 1/06/2019 (date of journey) if have raised complaint but didn't get any alternative bus or any refund . Even I didn't get any confirmation about bus cancellation till now. Request I'd is 8879417.
                      I have talk with customer care twice a time they were saying confirmation or status about booking would be sent in 2 hrs but now after 72 hrs I didn't get any confirmation yet.
                      Aug 9, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Jul 04, 2019
                      Red Bus Customer Care's response
                      Hi Shivankit,

                      Greetings from redBus!

                      We are sorry that your bus was canceled by the bus operator. The refund of your ticket TN6W14299576 Rs 5544 was processed from our end on 4th June 2019. This should be credited to your account already. if not, please check with the Amazon team. Thank you!

                      Please feel free to write to us at [protected]@redbus.in for any help in the future.

                      Regards,
                      Team redBus.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        P
                        Pankaj Ingle
                        from Aizawl, Mizoram
                        Jun 3, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: ibibo group pvt.ltd indiqube leela pv ltd 5th floor no 23,old airport road ,HAL2nd stage,kodihalli village,varthur hobli,ward no 74 Bengaluru,karnataka-560008, 560008

                        I was book my ticket from red bus app nagpur to aurangabad i was cancelled the same on after 15 minutes because some personal issue. But till date i have not received the refund amount of rupees 1687.6/-.. I have called customer care but my issue not yet resolved. My cancelled ticket no. Tn[protected]. & pnr no. 93485916 on[protected] nagpur to aurangabad by khurana travels.

                        Kindly request you please resolved my issue as soon as possible.
                        Jul 7, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jun 06, 2019
                        Red Bus Customer Care's response
                        Hi Pankaj,

                        Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                        Thank you for reaching out to us regarding the refund status for your ticket id TN[protected].

                        I understand that this experience may be causing an inconvenience to you, and I am truly sorry.

                        Upon receiving your query, we re-checked our internal systems and the payment gateway to re-confirm your refund status. Both checks indicate that the refund has been successfully processed by redBus on 11st May to the mode of payment used by you for this transaction.

                        The refund for your ticket has been initiated from our end on 11st May to the mode of payment used by you for this transaction.

                        Basis the policy of your bank, the amount should reflect in your account within 7 business days.

                        Details of the transaction are given below:

                        • PO No. :[protected]
                        • Refunded Amount: Rs. 1687.60/-
                        • ARN No. or Refund Reference no.: 75120339133000273434133

                        Since, the refund period has transpired and you have not received the amount yet, we request you to get in touch with your bank with the help of the ARN / reference number shared above.

                        A screenshot of the Refund Initiation from our end, has been attached for your reference.

                        Once again, I thank you for choosing redBus and apologize for any inconvenience caused.

                        Have a great day!

                        With thanks,
                        Team redBuddy

                        I booked the ticket from chennai to tiruchendur. Payment amount debited from my bank account. But ticket not provided by redbus. I booked ticket twice. However same think is happen. Kindly resolve this complaint as soo. As possible
                        Bus operator cancelled my ticket just before my journey by saying that window glass of your seat is broken and no refund status is initiated.
                        Helpful
                        1 other people found this review helpful
                        1 found this helpful
                        2 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          P
                          Pankaj Ingle
                          from Aizawl, Mizoram
                          Jun 3, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: ibibo gruop indiqube leela galleria,5th floor,no 23,old airport road,HAL2nd stage,kodihali village,varthur hobli,ward no:74 Bangaluru,Karnataka, 560008

                          I was book my ticket from red bus app nagpur to aurangabad i was cancelled the same on after 15 minutes because some personal issue. But till date i have not received the refund amount of rupees 1687.6/-.. I have called customer care but my issue not yet resolved. My cancelled ticket no. Tn[protected]. & pnr no. 93485916 on[protected] nagpur to aurangabad by khurana travels.

                          Kindly request you please resolved my issue as soon as possible i am
                          Jul 7, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Jun 06, 2019
                          Red Bus Customer Care's response
                          Hi Pankaj,

                          Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                          Thank you for reaching out to us regarding the refund status for your ticket id TN[protected].

                          I understand that this experience may be causing an inconvenience to you, and I am truly sorry.

                          Upon receiving your query, we re-checked our internal systems and the payment gateway to re-confirm your refund status. Both checks indicate that the refund has been successfully processed by redBus on 11st May to the mode of payment used by you for this transaction.

                          The refund for your ticket has been initiated from our end on 11st May to the mode of payment used by you for this transaction.

                          Basis the policy of your bank, the amount should reflect in your account within 7 business days.

                          Details of the transaction are given below:

                          • PO No. :[protected]
                          • Refunded Amount: Rs. 1687.60/-
                          • ARN No. or Refund Reference no.: 75120339133000273434133

                          Since, the refund period has transpired and you have not received the amount yet, we request you to get in touch with your bank with the help of the ARN / reference number shared above.

                          A screenshot of the Refund Initiation from our end, has been attached for your reference.

                          Once again, I thank you for choosing redBus and apologize for any inconvenience caused.

                          Have a great day!

                          With thanks,
                          Team redBuddy

                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            M
                            Manikanta Jayana
                            from Mumbai, Maharashtra
                            Jun 3, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 462003

                            I booked a ticket for travel from jaipur to jodhpur in month of march and my operator cancelled the service from their end. I called up redbus customer care and informed them the same they said they would refund me my total amount. Few days later i called up them to enquire about refund status and they said you should have raised a ticket that day itself which i had did and they are denying it and not giving me my refund. Even now i call up to them and they say they will look into it and they are not doing anything.
                            Jul 7, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Jun 06, 2019
                            Red Bus Customer Care's response
                            Hi Manikanta,

                            Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                            Thank you for reaching out to us for your query.

                            In order to resolve your query/issue, we request you to please provide the redbus ticket id or registered email id with us via [protected]@redbus.in or you can write to us in the given link https://www.redbus.in/info/redcare. We'll be happy to help you out.

                            Once we receive these details, we will work on the resolution.

                            Once again, I thank you for choosing redBus.

                            Have a great day!

                            Look forward to your response.

                            With thanks,
                            Team redBuddy
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Siddharth Nagar
                              from Indore, Madhya Pradesh
                              Jun 1, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              I booked a ticket from lucknow to indore on june 1, 2019, through redbus mobile app.
                              As soon as i made the payment the status of my ticket showed rejected and no ticket was not generated but still, the amount was deducted from my account.
                              I have also raised a request on redbus app and received no response from them till now.
                              The total amount deducted was rs.2110.50.
                              Payment mode was google pay.
                              Transaction id:[protected]
                              Complain request id on redbus app: 8876469
                              Aug 10, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Jul 04, 2019
                              Red Bus Customer Care's response
                              Hi Siddharth,

                              Greetings from redBus!

                              We are sorry that your transaction was not successful due to rare technical glitches. The refund of your transaction[protected] Rs 2110.50 was processed from our end on 1st June 2019. The refund should be credited to your source account. If not, please check with your bank. Thanks for choosing redBus.

                              Please feel free to write to us at [protected]@redbus.in for any help in the future.

                              Regards,
                              Team redBus.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                Siddharth Nagar
                                from Indore, Madhya Pradesh
                                Jun 1, 2019
                                Report
                                Copy

                                I booked a ticket from lucknow to indore on june 1 2019 through redbus app.
                                But when i paid the money the ticket was not generated and no booking was done but still 2110 rupees were deducted from my account.
                                I want this issue to be resolved as soon as possible.
                                Transaction id :[protected]
                                The payment mode was google pay
                                Total amount deducted 2110.50
                                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  Adil Mohmmed
                                  from Delhi, Delhi
                                  Jun 1, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  I had my bus from delhi to lucknow, even after repeated calls the driver didn't stop 5min for me. I was on the phone with him all the time and he rudely disconnected. I had a job interview the next day. Even the tickets suggests that a couple of minutes delay can be adjusted. I can't get a refund. I hate your services and won't be using again until my issue is resolved.
                                  Jul 19, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Jun 05, 2019
                                  Red Bus Customer Care's response
                                  Hi Adil,

                                  Greetings from redBus!

                                  We are sorry for the trouble caused. Please share the redBus ticket details with us at [protected]@redbus.in to help you with it. Thanks for choosing redBus.

                                  Regards,
                                  Team redBus.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    B
                                    Brindhu
                                    from Delhi, Delhi
                                    May 30, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Coimbatore, Tamil Nadu

                                    I was book my ticket few days ago
                                    But its not booked and my amount also debited from my account till now i didn't get my refund back i need my refund immediately
                                    And its more than four days
                                    We are trying to contact you
                                    No more response for that
                                    I'm really fed up about your help desk
                                    So i need my refund immediately
                                    Amount 840
                                    I have an transaction i'd and debited details and all so kindly sent my refund money as soon as possible.
                                    Jul 6, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Jun 05, 2019
                                    Red Bus Customer Care's response
                                    Hi Brindu,

                                    Greetings from redBus!

                                    Thanks for reaching out to us regarding your transaction[protected].

                                    We are sorry that your transaction was not successful. The refund of Rs 840 was initiated from our end on 2nd June 2019. You will receive it within 7 bank working days. Thanks for choosing redBus.

                                    Please feel free to reach out to us at [protected]@redbus.in for any help in the future.

                                    Regards,
                                    Team redBus.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      P
                                      Pguptji
                                      from Bhopal, Madhya Pradesh
                                      May 30, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Haridwar har ki pauri, Haridwar, Uttarakhand

                                      My bus was cancelled before 20 hrs
                                      And not getting refund
                                      Although another bus was available by this travel agency
                                      Tickets name prakash and shivi
                                      Agent shree ganesh yatra company haridwar
                                      From haridwar to gwalior
                                      Journey date 29 may 2019
                                      Mobile used for booking [protected]
                                      Please provide my refund and give instructions to company to not behave like this
                                      Jul 28, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Jun 05, 2019
                                      Red Bus Customer Care's response
                                      Hi,

                                      Greetings from redBus!

                                      We are sorry that your bus was canceled by the bus operator. We have initiated the full refund of your tickets TN6S69163449, TN6S21358557 back to the payment source on 5th June 2019. You will receive it within 7 bank working days. Thanks for choosing redBus.

                                      Please feel free to reach us at [protected]@redbus.in for any help in the future.

                                      Regards,
                                      Team redBus.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        G
                                        Gopinath Patil
                                        from Delhi, Delhi
                                        May 30, 2019
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Electronic city phase 2, 560060

                                        Fake app red bus making money by making gemmics.. As i had exam on 30 may 2019, i booked a ticket on 29 may 2019 at 7 pm at red bus.. But on the date of journey 29-05-19 at 12 pm the bus operator just calls and say the bus is not running today and ends up saying just look on your own for an alternative or call red bus.. When i contacted red bus customer care they are too fake like earlier they said to wait for 2 hours but still i didn't got any confirmation till[protected] i don't understand what the people at the red bus are doing can't they just understand that it's there mistake that the bus is not running.. And refund will be made after 15 days. There should be an option like to penalised the red bus for these things
                                        If i miss the exam today whatever happens the whole responsible is red bus.. I'm exhausted and frustrated..
                                        Jul 6, 2019
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Jun 05, 2019
                                        Red Bus Customer Care's response
                                        Hi Gopinath,

                                        Greetings from redBus!

                                        We are sorry for the trouble caused. Please share the redBus ticket number with us at [protected]@redbu.in to help you with it. Thanks for choosing redBus.

                                        Regards,
                                        Team redBus.
                                        I have made payment of Rs.1455 on 23/05/2019 for booking ticket from gokarna to bangalore for 2 seats. Due to transaction failure amt is debited to my account. I have got the refund message from redbus.. want to know the status.
                                        Please refund at the earliest.

                                        I have got the refund message from redbus. My mobile no is [protected].
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit