Claimed

Red Bus Complaints & Reviews

3.4
Updated: Oct 14, 2026
Complaints 4005
Resolved
2576
Unresolved
1429
Contacts

File a complaint to Red Bus

Having problems with Red Bus?

File a complaint and get it resolved by Red Bus customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Red Bus reviews & complaints page 93

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
Anuvrat Jhamad
from Indore, Madhya Pradesh
Jun 15, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Indore, Madhya Pradesh

Booked a ticket from Redbus of Kanker Roadways for 2nd May from Hyderabad to Nagpur. Kanker roadways cancelled the bus and we were supposed to get whole fee back. Kanker roadways says they forwarded refund to Redbus yet we haven't recieved the amount back. And also RedBus website says its success. There's no responsible authority to contact to at Redbus
There's no working helpline number of RedBus too.
PNR- [protected]
Jul 21, 2019
Complaint marked as Resolved 
Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jun 17, 2019
Red Bus Customer Care's response
Hi Anuvrat,

Greetings from redBus!!

We regret the inconvenience caused because of bus cancellation. We're unable to find any bookings with the PNR shared. Kindly contact us back at [protected]@redbus.in and share the redBus ticket id to assist you further.

Thanks,
Team redBus
Hello red bus team I have not received the below refunds
TN6M38179879
TN6M45631042
TN6M16659907
TN6R81644967
Please process the monies into my personal account.. please help me
Vemula Sheshu's reply, Jun 1, 2019
Red bus providing the worst services to the customer even they can't refund my monies as per their policies. Even I wait for 10 days I have not received the funds
I reserved bus from Jai shri ganesh yatra co. from your website. The agency's bus hasn't arrived yet. They made me sit in another bus but they are not allowing them to move and not providing them with the chart. It's the most horrible bus service.
Helpful
Found this helpful?
2 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Shetty07
    from Bengaluru, Karnataka
    Jun 13, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Hello,
    I have not received the refund of the below ticket yet.
    Kindly look into this matter.

    Redbus mticket
    Route: Udupi to Bangalore
    Ticket no: TN6K35101799
    PNR No. :[protected]*Up
    Travels: Sri Durgamba travels
    Departure: 09:20 pm May 27, 2019
    Seat numbers: 9
    Total fare paid: Rs 700
    Boarding point: Suraksha Travels, Udupi
    Dropping point : Vijayanagara, Bangalore
    Jul 28, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
    Jun 18, 2019
    Updated by Shetty07
    Issue is not resolved
    but the Redbus support exexcutive marked the issue as resolved.

    And there is one more issue, RedBus executive was asking for debit card details, when denied the person used abusive language and disconnected the Call.
    Verified Support
    Jun 25, 2019
    Red Bus Customer Care's response
    Hi,

    Greetings from redBus!

    We are sorry for the inconvenience caused. The refund of your ticket was not success due to some rare technical issues. We have reprocessed the refund on 25th June 2019. You will receive it within 7 bank working days. Thanks for choosing redBus.

    Please feel free to write to us at [protected]@redbus.in for any help in the future.

    Regards,
    Team redBus.
    It's being 20 days over my refund of bus from baroda to Bhopal not credited yet the app showing that refund is in process.. I want my refund back soon as possible
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      M
      manish mahur
      from Mumbai, Maharashtra
      Jun 16, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Genus Electrotech Ltd., Survey no. 43, Meghpar Borichi, 370110

      The charger socket is not not working, but that is small issue the sec and big isssue in which water is leaking from ac so that couldn't sleep that night. What benefits are there to travel with Patel tours travels after charging high prices of tickets. Is this a kind of service you provide to your customers. Very bad experience.
      Can't expect this from redbus
      Jul 29, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jun 25, 2019
      Red Bus Customer Care's response
      Hi Manish Mahur,

      Greetings from redBus!

      We regret the inconvenience caused to you during the journey. Please share the booking details with us at [protected]@redbus.in to share your feedback with the bus operator to ensure such inconveniences do not occur in the future. Please rate your journey on redBus app. Thanks for choosing redBus.

      Regards,
      Team redBus.
      I had booked from Bangalore to gadag on Jun 2. My transaction ID is S1906011515197386977360 made via phone pe. Money got deducted 715 rs. But ticket didn't received. So red bus said it will be credited 5 working days, , now it is been 11 days, I am going for lawyer now, my phone number is [protected]
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        M
        M Velmurugan
        from Mumbai, Maharashtra
        Jun 13, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Udangudi, Thoothukudi, Tamil Nadu

        I booked a ticket from Koyambedu to Udankudi in Redbus mobile application fir 7th June 2019.For some reasons I cancelled my ticket on 5th June 2019. In Redbus Account, the refund amount will credit 6-7 days. But still the amount was not credited in my bank account. So please take step to clarify my complaint.

        Booking ID: TN[protected]
        Registered Mobile No: [protected]
        Bus Name: Muthu Travels
        Journey Date: 7th June 2019
        Jul 29, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Jun 25, 2019
        Red Bus Customer Care's response
        Hi,

        Greetings from redBus!

        We are sorry for the trouble. Your ticket TN[protected] was canceled on 6th June 2019 as per your request and the refund of Rs 350 was initiated from our end on the same day. The bank ARN number for the same is [protected]. Please check with your bank if you have not received the refund yet. Thanks for choosing redBus.

        Please feel free to reach us at [protected]@redbus.in for any help in the future.

        Regards,
        Team redBus.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          S
          Sonashrivansh
          from Mumbai, Maharashtra
          Jun 12, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Pune, Maharashtra

          I was book my tucket pune to latur on redbus at 10:00am bur some official issue i was cancle this trip but the redbus and travel agency both are not accept my cancelation...why...i[censored] dont gave better service then then why u operate...totally bad service and u will hurras us...redbus u are fraud with us...i want return my money other wise i will claim against you
          Aug 1, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Jun 25, 2019
          Red Bus Customer Care's response
          Hi Sonashrivansh,

          Greetings from redBus!

          We are sorry for the trouble caused. We are not able to fetch any details with the given information. Please share the booking details with us at [protected]@redbus.in to help you with it. Thanks for choosing redBus.

          Regards,
          Team redBus.
          Pune to Nilanga bus got cancelled on 24th May, I have Raised two tickets but still amount is not refunded back to my account

          Ticket number is : 37811897
          I have cancelled my ticket on May, 31 (Friday). It's been a week but my money is not refunded. Could you check and let me know the status of my refund.
          Journey Details - Pollachi to Chennai
          Date of Journey - Jun 02.
          Helpful
          Found this helpful?
          2 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            Pandit Ramesh
            from Mumbai, Maharashtra
            Jun 12, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            I am Ramesh Kumar Dubey booked valvo ac sleeping 2 tickets on 2 June 2019, on the red bus app search bus Delhi to buxar, they show 52 km near by bus service jagdishpur, I booked amount deducted from my account .
            After discussion with the Akash travel they say we not provide the service of Bihar (buxar or near by 52 any location).
            We rage the complain in red bus they sad you get refund of amount.

            Now he is Denny for refund.
            PL don't use red bus service
            Ramesh Kumar Dubey
            Mob [protected]
            Jul 26, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jun 25, 2019
            Red Bus Customer Care's response
            Hi Ramesh,

            Greetings from redBus!

            We are sorry for the trouble caused. As our team discussed with you on the last call, the refund of your ticket TN6X69328205 Rs 2314.1 was processed from our end on 16th June 2019. You will receive it within 7 bank working days. Thanks for choosing redBus.

            Please feel free to write to us at [protected]@redbus.in for any help in the future.

            Regards,
            Team redBus.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              M
              mounika challamcharla
              from Mumbai, Maharashtra
              Jun 12, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: DIRECTIONS SAVE WEBSITE IBIBO Group Pvt Ltd. #No 23, 5th Floor, Indiqube, Leela Galleria, Hotel Leela, Bengaluru, Karnataka 560008, 560026
              Website: redbus.com

              On 11th may 2018 around 7:00 am I have booked a ticket in red bus.i have done transaction by using Google pay.i have logged complaint with red bus.they are telling me that they don't have data which is more than 3months.they asked me for rrn number.i have shared the number.but now they are telling me they don't have data.i have lost 1726 RS.redbus is providing worst service.full customer care itself is fraud.mainly supervisor is waste person prasanth.
              Jul 31, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Jun 26, 2019
              Red Bus Customer Care's response
              Hi Mounika,

              Greetings from redBus!

              We are sorry for the trouble caused. We are not able to fetch your booking details with the given information. Please share the email id and phone number used for the booking with us at [protected]@redbus.in to help you with it. Thanks for choosing redBus.

              Regards,
              Team redBus.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                G
                gistdc
                from Ernakulam, Kerala
                Jun 12, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                I had booked bus tickets for 2 persons in Madhavi Travels on 11/06/2019 from Trivandrum to Angamaly. My 1st transaction was made through CSB debit card which got failed but money was deducted from the account.The second transaction was successful. I request you to kindly do the needful for refunding d money deducted in the first transaction
                GIS GEORGE
                Aug 1, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jun 25, 2019
                Red Bus Customer Care's response
                Hi,

                Greetings from redBus!

                We are sorry for the trouble caused to you. The ticket TN[protected] is confirmed for one of your transactions[protected]. The other transaction[protected] was failed and we have not received the amount of the same. The amount should be reversed by your bank within 2 working days in case transaction failures. Please check with your bank if you have not received the same.

                Please feel free to reach us at [protected]@redbus.in for any help in the future.

                regards,
                Team redBus.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  A
                  from Mumbai, Maharashtra
                  Jun 12, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Ticket No. : TN[protected] [From Hyderabad to Indore]
                  PNR No. : 95404655
                  Booked through : Red Bus
                  Traveller : Shree khurana Travels
                  Date of Journey : 11-June-2019

                  Purpose of Compaint : (1) Refund of amount as Khurana Travel not completed the travel to the destination as booked in the Ticket - They stopped the bus 40-50 km before destinaytion due to break-down (2) Not taken care for immediate arrangement for the passengers (3) Improper Maintenance of Busses for long travel which led to break down (3) very important.. No caring & support to the passengers/customers for taking them immediately to the destination.

                  Vide above ticket, travelled from Hyderabad to Indore. It is terrible journey and they have not completed the journey for the amount they charged. the following are the problems :

                  1) Bus delayed/reached very late than the schedule time at suburbs of Indore (40-50 Kms away from Indore)
                  2) Then break-down of Bus before 40-50 kms away from indore
                  3) Not taken care to the passengers immediately for shifting them from there with alternate arrangement...Delayed a lot
                  4) Our further journey/onward journey totally disturbed due to this and incurred big loss due to this.
                  4) Staff told Bus will not move and asked passengers to go to Indore as per their wish.

                  We faced so many problems/loss to reach the destination and for our onward journey.

                  In view of the above, please refund of fare amount as Khurana Travel not completed the travel to the destination as booked in the Ticket and also delayed a lot, in turn our further onward journey plan disturbed, also put to lot much problems and inconvenience as they have not take care of the passengers.

                  Regards
                  murthy
                  Aug 8, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jul 08, 2019
                  Red Bus Customer Care's response
                  Hi,

                  Greetings from redBus !!

                  We regret the inconvenience caused. We have taken down your concern with the operator and we would assure you that such issues will not be repeated. Also, we would like to thank you for bringing this case to our notice. We have asked the bus operator to be more vigilant going forward. We've initiated refund of Rs 200 back to source as token of apology on 8th July 2019. Refund will be credited back in 7 business days.

                  Please note that we are committed to give you a better experience going forward. Once again, we apologize for the inconvenience caused to you on behalf of the bus operator and appreciate your patience.

                  Thank you,
                  Team redBus
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    Shilpa Mariya
                    from Idukki, Kerala
                    Jun 12, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    On 08/06/2019 I had booked a ticket from Wayanad to ernakulam.after entering OTP transaction failure message arrived.again I tried and booked a ticket but the amount had deducted two times from my account.the transaction ID and other details of booked ticket is attached below.also I need to get the deducted amount RS.615 to be refunded as soon as possible.
                    Aug 4, 2019
                    Complaint marked as Resolved 
                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Jun 25, 2019
                    Red Bus Customer Care's response
                    Hi Shilpa Mariya,

                    Greetings from redBus!

                    We are sorry for the trouble caused to you. The ticket TN[protected] is confirmed for one of your transactions[protected]. The other transaction[protected] was failed and we have not received the amount of the same. The amount should be reversed by your bank within 2 working days in case transaction failures. Please check with your bank if you have not received the same.

                    Please feel free to reach us at [protected]@redbus.in for any help in the future.

                    regards,
                    Team redBus.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      R
                      rajgopalu
                      from Kamalapuram, Andhra Pradesh
                      Jun 12, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Website: redbus.in

                      I am trying to book the ticket from a week in the redbus.in. However the booking is getting failed after making payment in bank web site- for fourth time in a row. very patetic interface between redbus browser and banking browser. out of four payments three payments have not been returned. This is not the first time - but fourth time. Even today it got failed. I have enclosed the video as it appears in my system. We request your office to direct redbus for resolution this payment failures and refund crisis at the earliest.
                      +1 videos
                      Aug 3, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Jun 25, 2019
                      Red Bus Customer Care's response
                      Hi Rajgopalu,

                      Greetings from redBus!

                      We are sorry for the trouble caused. The transaction should have failed due to some rare technical issues. Please clear the cookies and try booking again. Please feel free to reach us at [protected]@redbus.in if this persists. Thanks for choosing redBus.

                      Regards,
                      Team redBus.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        P
                        Prisha Prajapati
                        from Delhi, Delhi
                        Jun 10, 2019
                        Report
                        Copy

                        Address: New Delhi, Delhi, 110044
                        Website: Redbus. Com

                        Hiii,
                        I have a problem today i booked 3 seats for my family and ticket no.TN6Y20959829 but still not show any booking status, but another side create a new issue my debited was cash and payed 19hundred something for redbus.
                        So, , please solve my problems and
                        cancelled my tickets and also cash
                        back my account as soon as possible.
                        Regards
                        Vaishali
                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          P
                          Priyanka568
                          from Delhi, Delhi
                          Jun 10, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          I have used redbus app for the first time and booked tickets. But I selected a wrong date and wanted to reschedule it to an another date. So went to the ticket options and selected reschedule option to change the date. I couldn't change the booking even though I tried within 30 mins of booking. It was saying sorry you can't reschedule it. I saw many complaints with this reschedule policies on internet for redbus. I tried to reach help support but no one replied even after 7 hours after opened a resolution ticket. I called the customer service number but no response either. I cancelled the ticket with no option left and they looted Rs. 666/- and on the invoice they showed it as Rs. 516/- for cancellation. It's looting people money and there is no strict action taken on this redbus. Please everyone don't book any tickets from redbus.
                          Jul 30, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Jun 26, 2019
                          Red Bus Customer Care's response
                          Hi Priyanka,

                          Greetings from redBus!

                          We are sorry for the trouble caused. We are not able to fetch your booking details with the given information. Please hsare the redBus ticket number with us at [protected]@redbus.in to help you with it. Thanks for choosing redBus.

                          Regards,
                          Team redBus.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            M
                            Milton Kumar
                            from Delhi, Delhi
                            Jun 9, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Website: WWW.Redbus.com

                            I booked tickets through redBus from Patna to Delhi in AMAR TRAVEL. Then I got the number of coordinatonter to reach boarding point I tried multiple times but they don't receive my call even they cut my phone although I complaint headquarters of AMAR TRAVEL regarding this issue they also aren't give me any details. I tried to call redbus complaint no regarding this issue but I wasn't able to lodge a complaint. So please give me feedback about this matter & take appropriate actions against this.
                            Jul 25, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Jun 21, 2019
                            Red Bus Customer Care's response
                            Dear customer,

                            Greetings from redBus!

                            We are sorry to hear that you faced the inconveniences during your journey. We have taken your concern with the operator and ask him to ensure that such instances never occur in the future. We are committed to ensuring a pleasant customer experience and will definitely ask the bus operator to be more careful in future.

                            You can rate/ review the bus operator based on the experience you had in the link shared to your e-mail id. Thank you for your co-operation.

                            Thank you for contacting us.
                            Team redBus.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              R
                              from Nashik, Maharashtra
                              Jun 9, 2019
                              Report
                              Copy

                              Address: Shinde Pool, Pune, Maharashtra, 411023

                              I booked my 2 ticket date of 8 the Jun 2019.pune to buldhana.through redbus and receive tiket from national traval. but I'm really unhappy for the below
                              service.
                              1.Traval time showing 9.30pm but traval start 11.30pm why they start ?
                              2 Bus reaches time showing 5.49am but draver said 9.30 am.ehy redbus showing wrong time.
                              3 no one answered call from traval office.
                              4 office staff and traval driver directly said we are not reach on time please left this traval.can I paid money for this one.
                              5 I'm requesting to redbus please refund my money because of you I reach let on my destination.and miss my some work.
                              Today I start share all details on social media also raise the legal complaint in consumer court
                              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                R
                                from Nashik, Maharashtra
                                Jun 9, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Shinde Pool, Pune, Maharashtra, 411023

                                I'm book my ticket through redbus and select national travel.why I'm choose this traval because on the booking time they showing traval start time is 9.30pm and reach timing5.49 and I need reach in buldhana 6.00am.but they start traval 11.30.pm multiple time I was requesting to traval driver and the office boy Vishal but they didn't start travaling on time.still we are in ranjangon so how they reach me 5.49am in buldhana.im really unhappy for redbus service so I want refund my all ticket amount due to not follow the travaling time.if it is not happen I will share all details on social media sites and also take legal action.aldo I will not used redbus service also pass massage to everyone redbus provide bad service and bad training agency.
                                Below is my ticket details and agency no.
                                Booking confirmed, Pune-Buldhana, 08-Jun, 09:15 PM, Bus No:, seat no.11U, 13U, fare.1466, from.Shivajinagar lic bulding, Thank You for Choosing Us, Happy Journey, Visit Again, With Best Regards, National Travels [protected] / [protected] / [protected]
                                Aug 6, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jul 04, 2019
                                Red Bus Customer Care's response
                                Hi,

                                Greetings from redBus!

                                We tried reaching you on the registered contact number with no luck. During our investigation, we found that the bus was delayed in Pune because of traffic jam due to Palkhi in Pune. The traffic was stuck till Shikarapur city. The operator has apologized for the inconvenience caused to you and explained that this was not unfortunate and not controllable. Your understanding in this matter is much appreciated. Thanks for choosing redBus.

                                Please feel free to write to us at [protected]@redbus.in for any help in the future.

                                Regards,
                                Team redBus.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  M
                                  MINNA MARY JOSE
                                  from Ernakulam, Kerala
                                  Jun 8, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Arakkal House 2/22, Ernakulam, Kerala, 682304
                                  Website: Redbus

                                  I had booked a bus from Suart to Lucknow for 12th May via redbus. I was to reach Kanpur for an interview on 14th May and had planned accordingly. They promised to reach the destination within 13th May on the site at the time of my booking. I also received confirmation regarding the same. However on contacting the bus operators that evening they told me I could reach Lucknow only on May 14th. With no time left i had to go back to mumbai and I had to book air travel in order to reach for my interview at Kanpur on time. I registered a complaint with them but even after a month there has been no response. All other redressal sites that they claim to have is also down. I need my refund and compensation for my loss
                                  Jul 28, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Jun 25, 2019
                                  Red Bus Customer Care's response
                                  Hi Minna Mary Jose,

                                  Greetings from redBus!

                                  We are sorry for the trouble caused. We have shared your feedback with the bus operator to ensure such inconveniences do not occur in the future. We have processed the full refund of your ticket TN[protected] back to the original payment source on 25th June 2019. You will receive it within 7 bank working days. Thanks for choosing redBus.

                                  Please feel free to reach us at [protected]@redbus.in for any help in the future.

                                  Regards,
                                  Team redBus.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    Sagar bhoi
                                    from Mumbai, Maharashtra
                                    Jun 8, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Mauli residency,rahuri,tal.rahuri,dist.ahmadnagar, Ahmednagar, Maharashtra, 413705

                                    I book one ticket on redbus that time i put date 1 day after by mistake(that also because redbus not ask date they always put date which you put previously in past sessions) after booking i realized that bus is one day latter so i ask them to reshedule so they said this bus is not reshedule and non refundable. But they did not mention it in front of bus when i book tickit. And when i call them they told this bus is non refundable.if any bus is non refundable then they have to put it in bold infront of bus. And not giving my money back.
                                    Jul 18, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Jun 09, 2019
                                    Red Bus Customer Care's response
                                    Dear Customer,

                                    Thank you for reaching out to us! I’m Danny and I have been working on your case.
                                    In order to address your issue, request you to share the following details:

                                    ï‚·Registered Email ID
                                    ï‚·Mobile No.
                                    ï‚·redBus Ticket No.

                                    Once we receive these details, we will work on it.

                                    Look forward to your response.

                                    Danny
                                    Team redBus
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      O
                                      omkar erudkar
                                      from Wardha, Maharashtra
                                      Jun 7, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      I booked a ticket from Bangalore to kolhapur on 7 june 2019 on redbus website. I got the e-ticket on my mail with incorrect information. On the ticket the boarding time was mentioned as 10 PM but the actual boarding time was 8:45 PM. Because of this I missed my bus. The ticket is attached below. I want refund because this is a technical issue. I request you to sincerely look into the issue and issue me a full refund.
                                      Jun 8, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      my bad
                                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Jun 21, 2019
                                      Red Bus Customer Care's response
                                      Hi Customer,

                                      Greetings from redBus!

                                      Upon checking, as per your E-ticket bus, departure time is 08:45 PM and same has been confirmed from our end.

                                      Thank you for contacting us.
                                      Team redBus.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        S
                                        sathyanarayanan. [email protected]
                                        from Mumbai, Maharashtra
                                        Jun 7, 2019
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Racecourse Coimbatore, Coimbatore, Tamil Nadu, 641006
                                        Website: Redbus

                                        I am Sathyanarayanan I have an issue Plz solve it I cancelled my ticket in redbus plz transfer my wallet amount to my bank account plz do needful.

                                        Dear . sathyanarayanan,

                                        Your ticket has been cancelled successfully and we have initiated the process to refund Rs 1080 to you.

                                        Your booking trip id for this ticket is[protected]

                                        Ticket details:
                                        Ticket number (TIN): TN[protected]
                                        From: Villupuram
                                        To: Coimbatore
                                        Date of journey: 09/06/2019
                                        Travels: City Travels
                                        Bus type: Non A/C Seater/Sleeper (2+1)
                                        Boarding time: 02:30 AM
                                        No of seats: 3
                                        Seat number: 14, 12, 11

                                        Best regards,
                                        --
                                        Team redBus
                                        Jul 26, 2019
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Jun 07, 2019
                                        Updated by sathyanarayanan. [email protected]
                                        Plz transfer my redbus wallet amount to my bank account

                                        Jun 07, 2019
                                        Updated by sathyanarayanan. [email protected]
                                        Plz transfer my redbus wallet amount to my bank

                                        Verified Support
                                        Jun 21, 2019
                                        Red Bus Customer Care's response
                                        Dear Customer,

                                        Greetings from redBus!

                                        Sorry to inform you that, we don't have the option to transfer the wallet amount to the bank and you can use the wallet amount for further booking, mobile recharges and hotels bookings. Hope this helps.

                                        Thank you for contacting us.
                                        Team redBus.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit