Claimed

mPokket Complaints & Reviews

4.9
Updated: Sep 25, 2026
Complaints 1290
Resolved
1258
Unresolved
32
Contacts

File a complaint to mPokket

Having problems with mPokket?

File a complaint and get it resolved by mPokket customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

mPokket reviews & complaints page 36

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
N
Jan 4, 2023
Feb 8, 2024
This thread was updated on Feb 8, 2024
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: HYDERABAD

Sir my total loan amount paid, but cibil report as overdue amount, why plz update my emi amount, , ,
Mar 10, 2024
Complaint marked as Resolved 
Verified Support
Feb 08, 2024
mPokket Customer Care's response
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Sumanta mPokket's reply, Feb 19, 2023
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
Hi Narshima,

Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
Helpful
Found this helpful?
13 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    sara1452
    from Tirupati, Andhra Pradesh
    Jan 4, 2023
    Feb 8, 2024
    This thread was updated on Feb 8, 2024
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: kolkata

    I have closed all the loans on time only but its still in active status which is long back. It is showing as 6 active loans when i am not even holding one loan.
    Mar 10, 2024
    Complaint marked as Resolved 
    Verified Support
    Feb 08, 2024
    mPokket Customer Care's response
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Sumanta mPokket's reply, Jun 25, 2023
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Hi Sara,

    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Helpful
    Found this helpful?
    10 Comments
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      P
      pradeepbasavaraj
      from Bengaluru, Karnataka
      Jan 3, 2023
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: KOLKATA

      I have requested noc from mpokket . Nobody is responding from their end. Pls help
      Aug 16, 2023
      Complaint marked as Resolved 
      I have received Noc
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      pradeep basavaraj's reply, Aug 15, 2023
      I still have not received Noc this is ridiculous
      Sumanta mPokket's reply, Aug 15, 2023
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
      Hi Pradeep,

      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
      Helpful
      Found this helpful?
      10 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Sunil7894
        Jan 1, 2023
        Feb 11, 2026
        This thread was updated on Feb 11, 2026
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Kolkata

        Sir I have taken 10000 loan from m pokket due to financial issues i can't pay money in 344 days they charged 24000 .how can I pay high intrest penalty.i am ready to pay my principal amount bt they charged high intrest.so I want settlement they harrasment me and call to my family and torcher .so pls sir solve the issue I am a student
        Mar 10, 2024
        Complaint marked as Resolved 
        Verified Support
        Feb 08, 2024
        mPokket Customer Care's response
        Hi Sunil,

        We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
        May 10, 2024
        Updated by Sunil7894
        I have taken 10000 from m pocket due to family issue I can't pay money .I am a student but they charged 25000 .how can I pay high interest penalty.so I want to settlement they harrasment me and call to my family and torcher .so pls solve the issue
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        Hi Sunil,

        We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
        Helpful
        Found this helpful?
        8 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          R
          RutujaW
          from Kalyan, Maharashtra
          Dec 30, 2022
          Feb 8, 2024
          This thread was updated on Feb 8, 2024
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Hi I have paid all the loans via mpocket but have not recieved an NOC yet neither have they updated the cibil, it’s been two months since the payment and yet it has not been updated.
          Mar 10, 2024
          Complaint marked as Resolved 
          Verified Support
          Feb 08, 2024
          mPokket Customer Care's response
          Hi Rutuja,

          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Hi Rutuja,

          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Helpful
          Found this helpful?
          8 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            Swakhi
            from Ongole, Andhra Pradesh
            Dec 28, 2022
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            I am akhil kumar my register email id is [protected]@gmail.com and register mobile number is [protected], my reference id is ref3899291, i had paid my all loans months ago but still those loans are showing in my cibil report as active status and i didn't get any noc from mpokket and for the past 3 months i am sending emails to mpokket supporting team regarding this issue but i didn't get any response for their end, now i am unable to apply for further loans this issue is effecting on my cibil score day by day, if i get noc i am eligible to apply further loans bank's asking this noc certificate.

            note: i need noc please provide my noc as soon as possible.
            Aug 9, 2023
            Complaint marked as Resolved 
            Resolved
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Sumanta mPokket's reply, Feb 19, 2023
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Hi Swakhi,

            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
            Helpful
            Found this helpful?
            8 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              Ahete
              Dec 26, 2022
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              I had cleared all the dues of loan but still I didn't get the NOC. Kindly send me the NOC As soon as possible.
              My registered mobile number is [protected].
              My registered email id is [protected]@gmail.com and my reference id is REF5265854
              Aug 8, 2023
              Complaint marked as Resolved 
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
              Hi Ahete,

              Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
              Helpful
              Found this helpful?
              9 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Swasti Ranjan
                Dec 26, 2022
                Feb 8, 2024
                This thread was updated on Feb 8, 2024
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Guys don't take any loans from mpokket they are first of all not registered with RBI and their overdue charges are too high. I was taken loan 8000 but they are saying to pay 15600.

                A person is unable to paying 8000 rupees then how he will pay 15600 rupees

                Sir/mam please clear overdue charges I will pay
                Mar 10, 2024
                Complaint marked as Resolved 
                Verified Support
                Feb 08, 2024
                mPokket Customer Care's response
                Hi Swasti,

                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Sumanta mPokket's reply, Feb 19, 2023
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Hi Swasti,

                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                Helpful
                1 other people found this review helpful
                1 found this helpful
                8 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Swasti Ranjan
                  Dec 26, 2022
                  Feb 8, 2024
                  This thread was updated on Feb 8, 2024
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Guys don't take any loans from mpokket they are first of all not registered with RBI and their overdue charges are too high. I was taken loan 8000 but they are saying to pay 15600.

                  A person is unable to paying 8000 rupees then how he will pay 15600 rupees.

                  Clear my charges I will pay full amount
                  Mar 10, 2024
                  Complaint marked as Resolved 
                  Verified Support
                  Feb 08, 2024
                  mPokket Customer Care's response
                  Hi Swasti,

                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                  Predefined Replies
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Sumanta mPokket's reply, Feb 19, 2023
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  Hi Swasti,

                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  8 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    K
                    Keade
                    Dec 26, 2022
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Kolkata

                    I'm clear on all due payments of the loan. ( 26-Dec-2022)
                    After clearing the loan not get the NOC letter & Not connect with customer care no. [protected] & [protected]. not pick up calls & not reply to emails also. Ticket ID 11301632 but not any reply to mpokket.

                    So please help me with that. I want a NOC letter from Mpokket.
                    Aug 10, 2023
                    Complaint marked as Resolved 
                    Thanks for the help.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    Hi Kaede,

                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    6 Comments
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      R
                      Rajat96
                      Dec 26, 2022
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Kolkata

                      Sir/mam my issue is I tried to repay loan on[protected] but app showing failed transaction but money deducted from my account my loan id MK795863D7ID50003827 plz refund my money plz solve this my issue
                      Aug 15, 2023
                      Complaint marked as Resolved 
                      "We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                      "
                      "We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you
                      We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                      We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                      We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                      Hi Rajat,

                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                      Helpful
                      1 other people found this review helpful
                      1 found this helpful
                      6 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        G
                        Govind_2000
                        from Indore, Madhya Pradesh
                        Dec 26, 2022
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Kolkaat

                        I am Govind Sapkade and I have paid all my loans before the due date . Now I want my no due certificate as all the pending loans is still showing in my cibil score, I am the student and need education loan of high amount to study my masters degree and due to this issue bank have asked me to give no dues certificate from the Loan application, I have tried reaching out to your customer support team on mail and on call but no response i received yet, I am in the big problem please I request you to provide me no due certificate . My registered Mobile number is [protected] and My registered mail id is [protected]@gmail.com . please please please give no dues certifiacte.
                        Sep 11, 2023
                        Complaint marked as Resolved 
                        They connected with me on phone call and i mentioned my issue to them and in some days they resolved my issue.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Hi Govind,

                        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        8 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          D
                          DhananjayRS
                          Dec 22, 2022
                          Feb 8, 2024
                          This thread was updated on Feb 8, 2024
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          I had a due amount of 36000 with mPokket. Even after paying the whole amount, they have not provided me with NOC. it's a humble request to provide me with the NOC and remove all the loans from the cibil report. As I have to apply for another loan due to some medical emergencies.
                          Mar 10, 2024
                          Complaint marked as Resolved 
                          Verified Support
                          Feb 08, 2024
                          mPokket Customer Care's response
                          Hi Dhananjay,

                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Hi Dhananjay,

                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          8 Comments
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            D
                            DhananjayRS
                            Dec 22, 2022
                            Feb 8, 2024
                            This thread was updated on Feb 8, 2024
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            I had a due of 36000 with mPokket. I have paid that nearly 10 days and when I wrote them back to provide me with the NOC, they did not responded. Even after writing them several times I have not received it. Kindly help me to get that.
                            Mar 10, 2024
                            Complaint marked as Resolved 
                            Verified Support
                            Feb 08, 2024
                            mPokket Customer Care's response
                            Hi Dhananjay,

                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Hi Dhananjay,

                            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            7 Comments
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              M
                              mauli dongare
                              Dec 22, 2022
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              You are informed about all my loan payments, currently none are outstanding but in the month of September all loan accounts are actively showing in my credit report So for this reason I am finding it difficulty to apply any loan and my cibil score getting down day by day.
                              Aug 9, 2023
                              Complaint marked as Resolved 
                              Resolved
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Sumanta mPokket's reply, Jan 26, 2023
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                              Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                              Hi Maul,

                              Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              8 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                P
                                Pintu297
                                Dec 19, 2022
                                Feb 8, 2024
                                This thread was updated on Feb 8, 2024
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Bharatpur

                                Dear Mpokket,
                                I want to tell you that I am associated with your company for a long time, I have paid every loan on time and ahead of time but I am not very happy with your services because few days back I mailed you about my problem But till now no reply has come from your side.

                                I want to remind you again that you guys have not updated my 2021 year loan payment in CIBIL due to which I am facing a lot of problems and not getting a loan anywhere.
                                Mar 10, 2024
                                Complaint marked as Resolved 
                                Verified Support
                                Feb 08, 2024
                                mPokket Customer Care's response
                                Hi Pintu,

                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Sumanta mPokket's reply, Feb 22, 2023
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Hi Pintu,

                                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                7 Comments
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  V
                                  Vijayeeg
                                  from Coimbatore, Tamil Nadu
                                  Dec 19, 2022
                                  Feb 8, 2024
                                  This thread was updated on Feb 8, 2024
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  I have paid my loan amount and they are not issuing any NOC Document
                                  Mar 10, 2024
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Verified Support
                                  Feb 08, 2024
                                  mPokket Customer Care's response
                                  Hi Vijay,

                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                  We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Hi Vijay,

                                  Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  4 Comments
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    ajayhaldar
                                    from Kanker, Chhattisgarh
                                    Dec 17, 2022
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Website: mpokket

                                    Reg.Mobile number :- [protected]
                                    Customer Name :- Ajay Haldar

                                    Loan Account number 1st :- CR93215F77ID12057867
                                    Loan account number 2nd :- CRA1335F89ID11900210

                                    Loan Paid Date :- 11/02/2022 Amount 1192. (CR93215F77ID[protected]
                                    Loan Paid Date :- 25/02/2022 Amount 4684. (CRA1335F89ID[protected]
                                    Aug 11, 2023
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Solve
                                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                    Hi Ajay,

                                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    4 Comments
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      Ragulsurya
                                      Dec 15, 2022
                                      Feb 8, 2024
                                      This thread was updated on Feb 8, 2024
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Dear sir/madam,
                                      I am Ramprasath my mobile number [protected] I took loan on MPokket application. I settled down all my pending amounts and no pending on my side. i have attached all loan details and payments screen shots.but still I haven't received NOC
                                      Mar 10, 2024
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Verified Support
                                      Feb 08, 2024
                                      mPokket Customer Care's response
                                      Hi Ragul,

                                      We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                      Hi Ragul,

                                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      7 Comments
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        J
                                        Jitendra Soma
                                        Dec 14, 2022
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Dear Mpokket,
                                        I want to tell you that I am associated with your company for a long time, I have paid every loan on time and ahead of time but I am not very happy with your services because few days back I mailed you about my problem But till now no reply has come from your side.

                                        I want to remind you again that you guys have not updated my February month loan payment in CIBIL due to which I am facing a lot of problems and not getting a loan anywhere.
                                        Aug 10, 2023
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Resolved
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                        Hi Jitendra,

                                        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        6 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit